Jdi na obsah Jdi na menu
 

Still Life 2

5. 2. 1997

TOPlist

Still Life 2

13.5.2009 Autor návodu-Midnight Knight

Inventář funguje poněkud netradičním,leč logickým způsobem-pokud si do něj dáte matraci,která pokryje veškerá políčka inventáře,už se vám do něj nic jiného nevleze,dokud se matrace nějak nezbavíte,buď použitím na příslušném místě,pokud to nejde,vždy bývá někde poblíž skříň,do které si nadbytečné věci můžete uložit.Pokud si do inventáře chcete uložit  třeba hasicí přístroj,potřebujete mít volných tolik políček,kolik zabere,přitom ve tvaru,jaký má-pokud budete mít vrchní řadu inventáře plnou,hasicí přístroj do něj nenarvete,dokud buď předměty z vrchní řady neuložíte jinam,vhodněji,nebo je nestrčíte do skříně.V inventáři můžete věci skládat dohromady,tak i rozkládat na menší části,pokud máte mobil nebo jiné doplňkové vybavení,najdete ho posouváním lišty do stran.Když budete chtít,aby si třeba Vicky podřezala žíly,použijete skalpel na její ID na liště.Dost často narazíte kolem sebe na objekty,u kterých se ikona „prohlédnout“ po prozkoumání věci změní na „použít“ a teprve když bezúspěšně objekt použijete,ukáže se ikona „použít s něčím“,přitom ikona oka se občas změní teprve až něco provedete,takže buďte ve střehu.Pokud máte dojem,že jste zakysli,prohlédněte znovu pečlivě vše ve svém okolí,pročtete veškeré dokumenty z mobilu,a teprve až vyzkoušíte vše možné i nemožné,pište,že nevíte,jak dál..:-)Do návodu nedávám obrázky,je jich příliš moc,můžete si je stáhnout samostatně přibalené k savům do hry,obrázky jsou ve tvaru Název kapitoly,pořadové číslo,snad si v nich najdete,co potřebujete.No,a jestli budete mít pocit,že se vás někdo ve vašem okolí snaží zabít,chce to klid,pokud náhodou nemáte miliónové dluhy,jedná se jen o psychózu navozenou hraním Still Life 2..-)) Při používání CSI kit kufříku na sbírání stop neuvádím „oficiální“ název computer key,ale USB-a)jsem na to zvyklý z psaní návodů CSI série,b)ve hře je tolik klíčů,že ještě další z CSI kitu by v tom udělal totální zmatek.Dík za pochopení.

Vic 2005 poprvé

Po rekapitulaci konce prvního dílu se ocitnete v pokoji s postelí a stolkem,na kterém je počítač.Až skončí telefonát s Claire-vyptejte se jí na vše z nabídky-seberte úplně vlevo,nalevo od postele,kabel s transformátorem,přejděte do spodní části místnosti k počítači,po přiblížení lupou seberte kabel z inventáře a zapojte ho do zásuvky.Můžete teď sice počítač použít,prohledávat můžete buď internet,nebo FBI databázi,ale do FBI záznamů nemáte správné přístupové heslo a v internetu kromě jména Mark Ackerman nic jiného.Vyjeďte z přiblížení,vpravo vedle počítače si prohlédněte fotku a vraťte se k posteli.Mrkněte na ní okem,Vic se posadí a vidíte,že celá postel je obložená fotkami a novinovými výstřižky.U některých se ukáže ikona mobilu,klikněte na dotyčné místo-jsou na posteli celkem čtyři-a dokumenty si prostudujte.Pro pozdější studium je najdete v mobilu,stejně tak vždy seznam aktuálních úkolů,co musíte udělat.Až všechny čtyři dokumenty budete mít v mobilu,slezte z postele,v levém rohu obrazovky vidíte,že vám přišla zpráva na mobil.(pokud ne,nemáte v mobilu všechny dokumenty z postele)Vlezte do inventáře,klikněte na mobil v jeho levém vrchním rohu(ve spodním rohu je ikona pro vstup do menu),v mobilu si můžete přečíst,co máte udělat,pak si z nabídky vyberte Zprávy a kontakty,poslechněte si dvě zprávy od Richarda a přečtěte SMS od Claire,poslala vám aktuální heslo do databáze 96Ha)7Mn.Ještě si pro úplnost prohlédněte fotky vlevo u postele na zemi a vraťte se k počítači.V Internetu vyhledejte všech pět odkazů,pak se připojte do FBI databáze,vyberte správné přístupové heslo,vyhledejte si všech šest jmen z nabídky,po vyhledání Henry Allen se Vic chopí mobilu.Děj se přesune o několik let dál,do roku 2008,Vic debatuje mobilem s Claire,přitom sleduje TV,v které reportérka Paloma Hernandez informuje o posledních vraždách,a vyjádří se poněkud nelichotivě o FBI,tedy konkrétně agentce McPherson,že je totálně neschopná.Vzápětí nato dotyčná Paloma volá,a když Vic nakonec odmítá její volání zaregistrovat,děj se radši přesouvá za Palomou.

Paloma 2008 Dům smrti poprvé

Po scéně jak střižené z béčkového horroru(marně teď přemýšlím,v kterém filmu jsem naposled viděl úchyláka s plynovou maskou,no,bylo jich dost),se můžete zakuklence zeptat na pár věcí,nebo hrát tvrďase,kterého nic nerozhází a nebavit se s ním vůbec,nakonec tak jako tak zaparkujete v zamknutém pokoji.Jděte od postele ke dveřím,vidíte před nimi postavené panely,když se mezi nimi pokusíte ke dveřím dostat,Paloma schytá ránu.Pokud jste si napoprvé nezapamatovali,jak u toho hezky křičí,můžete si to párkrát zopakovat,až bude dušička spokojená,dejte vědět,pojedeme dál.Už?Tak fajn,podívejte se na panel vpravo u televizoru,po přiblížení lupou vidíte v jeho spodní části kryt,prohlédněte si ho,vidíte,že na odšroubování budete něco potřebovat.Prohlédněte si šňůru,která vede od televizoru,pak jí vytáhněte,a z televizoru seberte anténu(zaregistrujte,že u každého předmětu,který berete,máte popis,kolik políček inventáře zabere)Vraťte se tak,abyste viděli na dveře za panely,anténu použijte na horní vypínač vlevo od dveří,v levém rohu monitoru vidíte,že jste rozsvítili lampu.Jděte dozadu kolem postele k nočnímu stolku(matraci nechte zatím na posteli),podívejte se do zrcadla,vidíte,že Paloma má na krku speciální náramek,potom otevřete šuple nočního stolku a seberte z něj pilník na nehty.Hoho,padouchu,třes se,v šermu pilníkem se mi nikdo nevyrovná.No,zpět do reality,vraťte se k panelu u televizoru,v přiblížení použijte na šrouby krytu pilník,4x,kryt sundejte a prostudujte jeho vnitřnosti.Po vyjetí z přiblížení vidíte,že oko u šňůry od televize se změnilo na použít,seberte šňůru,Pamela ji narve do otevřeného panelu,následuje zkrat a můžete se teď po místnosti promenádovat bez křiku.Zkuste dveře,jen tak pro formalitu,samozřejmě zamknuté,jděte doleva a prohlédněte si malá kamna.Uvnitř kamen pak prostudujte zbytky prospektu,vedle kamen seberte pohrabáč,jděte k zabedněnému oknu(prohlédněte ho) a pohrabáčem si vyrobte otvor.Koukněte z okna dolů,skočit by se sice dalo,ale se zlomenýma nohama byste se pak daleko nedostali,takže to odložíme.Stejně tak si odložíme věci z inventáře,jděte ke skříni vlevo od okna a dejte do ní všechen svůj majetek.Nyní přejděte k posteli,seberte matraci,jděte s ní k oknu a vyhoďte jí ven na zem,Paloma pak na matraci skočí automaticky.Fajn,jsme venku,a co dál?Jděte k autu,podívejte se vzadu na bednu,je zamknutá,zkuste přední dveře,taky zamknuté,zkuste vrata,od těch pro změnu dostanete ránu.Jděte doprava za dům(odchod za něj se těžko hledá,ale je tam,prohlédněte si prkno na zemi,najdete na něm iniciály B.A.R.,pak seberte žebřík,jdete s ním k oknu,z kterého jste skočili,a žebřík na okno použijte.Vraťte se za dům,seberte dřevěný kyj a jděte k autu.Kyjem rozbijte okno u předních dveří,koukněte dovnitř,se sedadla seberte malý klíček a mobil(s vybitou baterií).Jděte k zadku auta,klíčkem otevřete bednu a seberte z ní nabíječku,připojenou k diktafonu,ještě si v bedně prohlédněte svou kabelku a v pravé straně bedny doklady pocházející z Quebec.Vraťte se k domu,po žebříku vylezte nahoru a jděte ke dveřím.V inventáři odpojte nabíječku od diktafonu,připojte jí k mobilu a mobil s nabíječkou pak dejte do zásuvky vlevo dole u dveří.V následném hovoru s Vicky jí sdělte co nejvíc indicií,které jste našli-písmena B.A.R.,doklady z Quebec a prospekt nalezený v kamnech,nakonec Palomu úchylák bací po hlavě,takže než se probere,podíváme se,co dělá Vicky.

Vic 2008,u Palomy doma

Jste v domu Pamely Hernandez(zajímavé,při korekci jsem zjistil,že jsem napsal Henderson,budu si muset se svým druhým já vyříkat,kde k tomu jménu přišlo),jděte kolem detektiva doprava za roh,koukněte do skříně a pokuste se otevřít kufr,zamknutý.Promluvte si s detektivem,dostanete od něj CSI kit na sbírání stop,promluvte si s ním znova a dá vám elektrický šperhák.Vlevo od detektiva si prohlédněte rekordér,není v něm žádný disk,jděte doprava ke skříni,šperhákem otevřete kufr,seberte DVD,vraťte se k rekordéru a DVD do něj dejte.Uvidíte krátký šot s vaším bývalým kolegou James Hawker,promluvte si s detektivem,co o něm ví a pustíme se do sbírání stop.Kolem skříně jděte do koupelny,všimněte si děr po střelách ve dveřích a stěně,pak zaměřte svou pozornost na mřížku nad WC.Po prohlédnutí se u mřížky ukazuje modrá ruka,znamení,že tady budeme muset použít něco z CSI vybavení.V inventáři se přepněte na CSI kit,seberte z něj elektronický „nos“(levý sloupec dole) a použijte ho na mřížku,přístroj pak vraťte na své místo a vidíte,že vpravo se vám objevila ikona stopy.Klikněte na ní a pak prostředním knoflíkem nahoře vpravo proveďte chemickou analýzu.Zavřete inventář a podívejte se do opačného rohu koupelny-který není z vašeho místa vidět,a přibližte si sprchový kout.V jeho zadním rohu se podívejte na tmavý flek,použijte na něj sprej na zjišťování stop(levý sloupec nahoře),nakonec na modrý flek použijte tyčinku na sběr stop(prostřední sloupec druhý odshora),vpravo se vám objeví ikona druhé stopy.Udělejte u ní chemickou analýzu,pak porovnejte s databází,ukáže se,že krev je Palomy.Vraťte se do pokoje,vpravo od postele koukněte na zem,na otisk boty použijte 3D scanner a máte ikonu třetí stopy.Prožeňte jí databází,zjistíte velikost boty,jinak nic.Jděte dál kolem postele k záznamníku,klikněte na něj,poslechnete si vzkaz pro Vicky a pak na záznamník klikněte ikonou mobilu,dostanete vzkaz do mobilu.Když teď otevřete CSI kit,vlevo od něj červeně bliká mobil,klikněte na ikonu mobilu a vzkaz dostanete mezi ostatní stopy-proveďte analýzu hlasu,ale nic podstatného nezjistíte.Vraťte se k agentovi,vlevo od jeho nohy si na zemi prohlédněte laptop,použijte na něj z CSI vybavení USB,(prostřední sloupec nahoře),analyzujte stažená data,dostanete dokument,který si pak můžete přečíst.Prohlédněte si postel,pak se podívejte vlevo od postele,asi uprostřed najdete pod postelí aktivní místo.Použijte na něj prášek pro snímání otisků(prostřední sloupec dole) a potom 3D scanner,získáte otisk prstu.A propos,jestli jste si nevšimli,od rána vám trčí v mobilu nepřečtená SMS od Claire,bylo by slušný si jí přečíst.Vylezte z pod postele a postavte se tak,abyste viděli rám dveří do koupelny,prohlédněte si ho,pak vytáhněte CSI kit a použijte na rám pinzetu.Proveďte analýzu otisku prsu i vlákna,jakmile pak zavřete kit(vyjedete z inventáře),Paloma si mobilem promluví s Claire a v bytě končíme.(Poznámka-Paloma zavolá,jak jsem zjistil,dost nepravidelně,takže možná něco už sesbírat nestihnete.Nic si z toho nedělejte,vžydyť o nic nejde,akorát o život.:-)A pokud chcete sesbírat všechny  stopy,proveďte analýzu všech stop najednou až nakonec.

Paloma 2008 Dům smrti podruhé

Probíráte se k životu opět v nové cizí posteli,a opět sami-což musí být dost traumatizující,když jsou na to dva,můžete se přinejmenším toho druhého zeptat,kde vlastně jste.Paloma vidí,že na zemi leží její mobil a zvoní.Jděte ke dveřím,seberte ho,Paloma přitom zjistí,že kontakt bosou nohou se střepy je nepříjemný,a po debatě s vaším trýznitelem začíná závod s časem.V pravém horním rohu máte kolečko,až na něm zhasne poslední dílek,Paloma umře na otravu jedem a můžete začít znova od poslední uložené pozice.Vraťte se k posteli,klikněte na její pravou část,odtlačíte postel ke druhé zdi.Otevřete lékárničku na zdi(bez posunuté postele na ní Paloma nedosáhne),seberte svazek čtyř zkumavek a lahvičku se zeleným roztokem.Zkumavky v inventáři rozpojte a uložte si hru.Pro následující činnost jsem nenašel logické řešení a nějak nevěřím,že nějaké existuje.Pokud zelený roztok nalejete do správné zkumavky a vypijete,neumřete.Lahvičky jsou čtyři,zelené kapaliny je v lahvičce pouze na naplnění dvou zkumavek.Pokud nalejete zelenou kapalinu do správné zkumavky,její obsah zčerná,znamení,že jste mixovali správně.Jo,a správná lahvička se ve hře generuje náhodně,jak jsem zjistil.Takže,pokud po zkombinování zelené lahvičky s první nebo druhou zkumavkou zůstane jejich obsah bílý,správná lahvička se nachází mezi zbylýma dvěma,nahrejte uloženou pozici a vyzkoušejte zelenou kapalinu na zbylých dvou zkumavkách,až vytvoříte zkumavku s černým obsahem,klikněte s ní na ID Palomy v inventáři,Paloma obsah zkumavky vypije a odpočet se zruší.Fajn,jeden úkol za námi,plno dalších před námi(pokud si z nějakého důvodu budete později přát,aby Paloma zemřela,můžete jí nechat vypít obsah druhé zkumavky),takže se v klidu můžeme podívat,co kolem sebe máme.Vlevo u postele si prohlédněte plakát,pak otevřete skříň vedle plakátu a dejte do ní všechno,co máte u sebe.Seberte z postele matraci,prohlédněte si podlahu před dveřmi a pak na ní matraci položte.Dojděte ke dveřím,zamknuté,ale zámek je dost chatrný,prohlédněte si krabičku vlevo od dveří,seberte z ní klíč a vedle něj ležící kartu se zprávami,které se vám automaticky uloží do mobilu.Vlevo od krabičky si všimněte pojistkové  skříňky,dojděte k plechové skříni vpravo od umyvadla,pokuste se jí otevřít a pak na ní použijte klíč.Uvnitř seberte hasicí přístroj,vraťte se k dveřím a hasicím přístrojem dveře vyražte(tady je zajímavá chyba programu,za určitých blíže nespecifikovaných okolností,když jsem přecházel místností,podařilo se mi jednou proskočit zdí do vedlejší místnosti,dokonce se i vrátit zpět,i když dveře byly pořád na zámek-ale protože vždycky zkouším nemožné,co hra vydrží,je šance,že se vám to stane taky,velice mizivá)Projděte dveřmi,promluvte si s hlasem,potom dveře,kterými jste vešli,zavřete a koukněte na spínač vlevo od dveří.Je vypnutý-stisknutý spínač „0“,stiskněte spínač „1“ a jděte se věnovat rozvodné skříni napravo od dveří.Když se jí pokusíte otevřít,dostanete ránu-už by si mohl vymyslet něco zajímavějšího,třeba za každý nezdařený pokus znásilnění hordou špinavých smrdutých goblinů—eeh,no,zůstaneme radši u těch elektrošoků.Vraťte se do první místnosti s postelí(musíte otevřít dveře,které jste předtím zavřeli),když se vedle dveří podíváte na pojistkovou skříňku,vidíte,že ikona oka zmizela,můžete na ní něco použít.Seberte hasicí přístroj a nastříkejte s ním do skříňky,tím jste vyřadili ochranu rozvodné skříně v druhé místnosti. Jo,a málem bych zapomněl,prohlédněte si mříž vzadu u zdi,kde stála postel,než jste jí odsunuli.Pod mříži je useknutá ruka,sevřená a zdá se,že něco drží,jak roztomilé a vzrušující.Posuňte postel opět na mříž a seberte z místa,kde postel byla,ze země kus trubky-je špatně vidět.(Hasicí přístroj si v inventáři posuňte tak,ať máte místo)Posuňte postel opět k lékárničce,trubkou mříž vyrvěte a podívejte se dovnitř,je tam ruka a v ní klíč.Problém,že ho Paloma nechce sebrat,chtělo by to nějaký instrument.Seberte hasicí přístroj,použijte ho na ruku,pak z ní seberte klíč. Hasicí přístroj dejte do skříně,později by nám překážel,seberte se skříně mobil a jděte do druhé místnosti s rozvodnou skříní-a elektrickým křeslem uprostřed.Otevřete rozvodnou bednu,prohlédněte si světlo,jednu žárovku seberte,a se spodní hrany skříně seberte kus drátu.Zapněte páku rozvodné skříně,ale než si půjdeme vysmahnout mozek,uděláme něco s tím náramkem na krku,už mě nebaví s ním pořád chodit.Vraťte se do první místnosti s postelí,vpravo od useknuté ruky si prohlédněte zeď,najdete na ní kromě klasických škrábanců o pomoc čísla 2324 .Jděte k umyvadlu,koukněte do zrcadla,pohled se přepne na vnitřnosti náhrdelníku.Jsou v něm čtyři čtverce,pod každým je otvor,prohlédněte si otvory a do některého zastrčte drát z inventáře,jedno do kterého,vidíte,že ve čtverci nad otvorem se rozsvítila jedna čárka.Strkejte do stejného otvoru drát dál,svítící čárky ve čtverci nad ním přibývají,maximum je čtyři,potom se všechny čárky vynulují.(Drát jsem vás nechal do otvoru strčit,ať pochopíte princip,vynulovat pak proto,ať v tom nemáte bordel,jiný význam to nemělo)Naším cílem je ve čtvercích odleva doprava nastavit počet čárek,jak bylo napsané na zdi-tedy v prvním čtverci zleva nastavíte 2 svítící čárky,v druhém 3 čárky,v třetím 2 a ve čtvrtém 4,po úspěšném nastavení se náhrdelník rozepne.Tak,a teď si volní jako ptáci můžem jít dobrovolně nechat usmažit mozek,vraťte se do místnosti s rozvodnou skříní-a elektrickým křeslem-prohlédněte si křeslo,posuňte si ho trochu a pak se v něm pohodlně usaďte,bude to jako u zubaře,akorát to nebude tak dlouho trvat.Klikněte na dřevěnou páku po své pravé ruce pětkrát,pokaždé se křeslo natočí na jiné dveře,po pátém otočení by se mělo zastavit před dveřmi,na kterých je jasně a hezky napsáno PALOMA 129-pokud ne,tak se točte tak dlouho,až zmíněné dveře najdete.Klikněte na panel,který máte pod rukou,na něm si můžete nastavovat počet voltů,které si hodláte nechat proletět hlavou-podle nápisu na dveřích nastavíme voltů 129.Dvakrát otočte knoflíkem 50V,jednou 20 V,dvakrát 5 V,stupnici nalevo posuňte na značku „-1“ a stiskněte červený knoflík.Paloma sice zakřičí-už jsem si zvyknul,spíš jsem nervózní,když je zticha-ale dveře se pootevřou.Vstupte do nově otevřených dveří,napravo otevřete skříňku,seberte z ní prázdnou nádobu na sprej,jděte do místnosti s postelí,do sprejové nádoby naberte u umyvadla vodu,vraťte se a jděte po schodech dál nahoru.Vlezte do dveří,ocitnete se v jakési márnici spojené s řeznictvím.Promluvte si s hlasem,jděte dozadu na opačný konec místnosti,vyzkoušejte dveře,zamknuté.Prohlédněte si zakrvácený stůl vpravo,seberte z něj chirurgický nástroj a žlutý sáček,obsah sáčku nasypejte do sprejové nádoby.Vraťte se ke dveřím,kterými jste přišli,vlevo u dveří je kódový zámek a vedle něj několik boxů,pravděpodobně na mrtvoly.Vyzkoušejte je,jsou zamknuté.Takže co podniknem,milý Holmesi?Jediné,co máme,jsou v mobilu čísla u jednotlivých interview,natypujte na panel první číslo-1022 a stiskněte zelený OK knoflík,funguje to,jeden box se odemknul.Natypuje na panel postupně další dvě čísla z mobilu-0229 a 0113,pokaždé nezapomeňte nakonec stisknout OK,a měli byste mít odemknuté celkem tři boxy.Postupně každý z nich otevřete a přečtěte si cedulky na noze,McPherson,zdůrazněno písmeno P,Hernandez,zdůrazněno první E,u Hawker zdůrazněno H(a je vidět,že vrah má poněkud zvrácený pohled na svět,když visačka Hawker visí na ženské figuríně).Přejděte ke druhé stěně osvětlené červeně,prohlédněte si,napravo od bílého pláště,kruh s odpočtem,je vypnutý.Copak se asi stane,když ho zapojíme?obávám se sice,že nic dobrého,ale co,stejně už to máme napůl za sebou,tak to aspoň skončíme důstojně.Pod odpočtem je místo,kde se dá něco použít,při prohlížení Paloma říká,že ty kachličky budou mít nějaký význam.Plně s ní souhlasím,takže vytáhněte z inventáře sprej a kachličky s ním postříkejte.Ajajaj,to jsme asi dělat neměli,odpočet se rozběhnul a na kachličkách vidíte nápis PRESS HERE-nojo,ale kde přesně?Vzpomeňte si na podtržená písmena na cedulkách a u PRESS stiskněte P,E,u HERE  pak H-je jedno,v jakém pořadí,podstatné,abyste stiskli první E v nápisu,tak jak to bylo i zvýrazněno na cedulce se jménem.Odpočet skončil a zdá se,že se odemkly dveře v zadní části místnosti.Jděte tam,vyzkoušejte dveře,otevřou se,a za nimi je jen zeď.Jděte k mřížce na výtahu mezi řeznickým stolem a boxy,zní to za ní trochu dutě,dojděte si pro hasicí přístroj a vyražte s ním mříž.Vlezte dovnitř,je tam tma,na aktivní místo strčte žárovku a kryt potom odšroubujte skalpelem.Na kontakty za panelem položte skalpel,na poslední kontakt drát a Paloma vycestuje ze sklepa.Jděte směrem k sobě,ocitnete se v kuchyni,na stole si prohlédněte noviny,koukněte na okno,je zatlučené,zkuste dveře,zamknuté,vraťte se k místu,kterým jste vylezli nahoru,jděte trochu dozadu a vyjděte ven dveřmi po levé straně.Paloma slézá po schůdcích do dvora,zakopne o granát,bum bác,leží tam na dvoře,nožky má u sebe a nevypadá to s ní ani trochu dobře.Mimochodem,mohl by mi někdo říct,na co jsem tý useknutý ruce bral klíček???

Vic 2008 Dům smrti poprvé

(Poznámka-následující pasáž je poměrně dlouhá,skládající se především se sbírání stop po celým domě.Speciálně pro vás jsem asi dva dny hledal nejoptimálnější řešení,abyste nemuseli zbytečně běhat sem a tam,a celou pasáž slovo od slova 2x otestoval-takže nechci slyšet žádný,že nemůžete dál-pokud nemůžete,pořiďte si Viagru nebo zkontrolujte,co jste podle návodu neudělali..:-D)Poznámka druhá-jak se analyzuje v CSI kitu jsem už psal,takže nyní už jen občas připomenu,abyste analyzovali.Všímavějším z vás určitě neuniklo,že výsledná analýza má být stoprocentní-ostatních se ptám,proč tohle vlastně hrajete,a připomínám,že analýza má být stoprocentní.Pokud není,Vicky to většinou okomentuje a musíte odeslat Claire vzorek k další analýze,jinak si analyzujte jak chcete,nechám to na vás.:-)

Vicky se svým kolegou přilétá vrtulníkem k domu,seznámí se s šerifkou Kate Halloway,promluvte si s ní,pak se svým kolegou Garrisem,prostudujte všechny nové materiály,které máte v mobilu(platí vždy po celou hru) a pustíme se do díla.Všimněte si,že u schodů do domu je bedna,kam si můžete odkládat věci,prohlédněte si trávu vlevo od schodů,jsou na ní stopy,takže vytáhněte svůj CSI kit.Na stopu od pneumatiky použijte 3D scanner,na stopu od boty taky,proveďte analýzu. Vicky pošle automaticky stopu pneumatik do laboratoře pro upřesnění.Jděte doleva k bráně,podívejte se na zem,prozkoumejte střepy,stopu pneumatiky a stopu boty,ta je ve spodní části,na pneumatiku i botu použijte 3D scanner-všechny sesbírané stopy vždy ihned analyzujte,ať to nemusím pořád psát.Jděte doprava za dům,prohlédněte si vlevo dřevěný sloup boudy a použijte na něj mobil.Otevřete CSI kit,přetáhněte do něj z mobilu obrázek,analyzujte ho a pak si ho prohlédněte,je na něm vyryto SSP8541.Vicky opět pošle obrázek na analýzu do laboratoře,potom si prohlédněte prkno,které leží u drátěného plotu.Pokračujte dál za dům,pod zadním schodištěm se podívejte na zem,prohlédněte stopu vpravo nahoře v trávě a skvrny uprostřed.Na stopu použijte scanner,na skvrny tyčinku.Pokračujte dál za dům,u červeného barelu seberte olej,jděte k přívěsu u domu,pokuste se odemknout zámek,nejde to,koukněte na jeho poznávací značku,nejde přečíst.Vraťte se do přední části domu,vyjděte po schodech a vlezte do domu.(v domě byste měli dostat od Claire odpověď na jeden požadavek)Jděte doleva do pokoje(strany se mění podle natočení kamery,pokoj je místnost bez dveří),v pokoji pokračujte směrem vpravo kolem stěny,až na dřevěném obložení najdete stopu.Prohlédněte si jí,použijte na ní prášek na zjišťování otisků a pak scanner.Stopu analyzujte,patří šerifce,zřejmě si budeme muset zjednat autoritu,aby nám nelezla,kam nemá.Dokud jsme ale v pokoji,jděte doprostřed,ať máte lepší rozhled,na římse krbu si všimněte zápalek,nalevo od krbu je knihovna a v jejím pravém rohu sejf.Prohlédněte si číselník sejfu,použijte na něj prášek na otisky a uvidíte,že se používala čísla 1,4,6,9,a písmeno A.To nám moc nepomohlo,před knihovnou si prohlédněte otevřenou knihu,použijte na ní pinzetu a sponku pak analyzujte.Napravo od krbu si prohlédněte film Blue Dahlia z roku 1946 a na stolku film The glass key-náš vrah je zřejmě milovník starých filmů.Vyjděte z pokoje,otevřete si dveře do kuchyně,uvnitř si na stolku prohlédněte vzkaz od vraha,koukněte se do výlevky,použijte na ní prášek na zjišťování stop a pak scanner.Ještě se můžete podívat do trouby a ledničky,ale nic v nich není.Nalevo od dveří do kuchyně si prohlédněte roh zdi,odtlačte regál,prohlédněte si dvířka ve zdi,otevřete je svým elektrickým šperhákem,ale do otvoru se nedostaneme.Nevadí,dveřmi vlevo vylezte do zadní části domu,jděte k plotu,promluvte si s kolegou Garrisem o sejfu,do mobilu dostanete dokument,z kterého se dozvíte,že u tohoto typu sejfu je standartem dávat dvě čísla,písmeno A a zase dvě čísla.Ještě si s ním promluvte o šerifce a přední částí se vraťte do domu.Vlezte do plechových dveří vpravo od schodiště do patra,uvnitř je tma a lampa.Nalejte do lampy olej,vylezte ven,jděte do pokoje a z krbu seberte sirky.Jděte k sejfu,zamyslete se hlavou,na klávesnici natypujte 19A46 a sejf se otevře.Koukněte do něj,v horní poličce si prohlédněte papíry,použijte na ně prášek a pak scanner,po analýze zavolejte Claire.Seberte krabičku ze spodní poličky,po položení na stůl ji prohlédněte a odemkněte šperhákem.Vyjděte z pokoje,vraťte se do plechových dveří u schodiště a lampu zapalte sirkou z inventáře.Podívejte se na dveře vpravo,odsuňte prkno a prohlédněte si zámek na zdi,budete na něj potřebovat speciální klíč.Otočte se a pokračujte po schodech dolů.prohlédněte si velkou tabuli a pak jí odsuňte.Prohlédněte si dveře,které za tabulí byly schované a jděte doprava do místnosti s cisternami na destilování.(někdy v tuhle dobu byste měli už dostat druhou zprávu z laboratoře,přetáhněte si je vždy do CSI kitu)Se stolu seberte velké kladivo,vpravo od stolu koukněte na bombu s plynem,je na ní adresa z Quebec.Podívejte se na podlahu pod velkým přístrojem vpravo od bomby,použijte na stopu mikroskop,pak pinzetou seberte nalezenou sponku a analyzujte jí.Vraťte se do místnosti s cedulí,na dveře vedle velké bedny(do které si můžete odkládat) použijte kladivo,do vzniklého otvoru vlezte,ocitnete se v márnici-pitevně.Prohlédněte si podlahu pod otvorem,kterým jste právě vylezli,a na stopu použijte scanner.Jděte ke známému zakrvácenému stolu,po prohlídce použijte na skvrny tyčinku,analyzujte.Otevřete železné dveře vzadu,na stěnu za nimi použijte mikroskop a potom tyčinku.Vraťte se zpět do části s červeným světlem,prohlédněte si zeď a potom laboratorní plášť.Podívejte se pořádně na plášť i trubky vedle něj,na plášť použijte sprej,potom tyčinku,na potrubí tyčinku.Analyzujte všechno,u jedné krevní stopy nemáte stoprocentní výsledek,seberte mobil a zavolejte Claire.Promluvte si o všem dostupném,pak jděte ke dveřím(pokud máte zájem,můžete si stejným způsobem jako Paloma otevřít boxy a prohlédnout obsah),vlezte do nich-ikona zaměřovače,Vic si ze zadnice vytáhne pistoli,obhlédne terén a pistoli opět zastrčí zpět.Prohlédněte si zem pod jelení hlavou,vypadá to,jako vy tady byla podlaha víc používaná,ale nic nenajdete.Otočte se,podívejte se na zem před plechovými dveřmi,použijte na stopy sprej,potom tyčinku,analyzujte.Vlezte,opět pomocí ikonky zaměřovače,do dveří,můžete si prohlédnout všechny dveře s nápisy,Vic okomentuje,které jméno bylo kolikátou vrahovou obětí,pak najděte na zdi rozvodnou krabici,zkuste se do ní podívat,nic nevidíte.Najděte vlevo na zdi vypínače(z tohoto úhlu se velice špatně hledají),stiskněte vypínač „I“ a vraťte se k rozvodné skříni.Prohlédněte si její vnitřek,na páku použijte prášek a potom scanner.Prohlédněte si-ikonou lupa- zem před místem,kde bývalo elektrické křeslo,použijte mikroskop a pak pinzetu.Do dveří vedle vypínače prozatím nepůjdeme,a)nemáme vše potřebné,b)už bysme si to fakt měli vyříkat s šerifkou,takže se vraťte do márnice,otvorem vylezte nahoru a vraťte se až do vstupní chodby domu.Vyjděte

po schodech do patra,najdete na chodbě šerifku,promluvte si s ní,šerifka odejde,aniž by se na vašem vztahu cokoli změnilo.Jen počkej,ještě uvidíš,kdo tomu tady šéfuje,zavolejte Claire,dozvíte se,že Halloway si chtěla v laboratoři něco nechat otestovat,tak to už je příliš i na klidného člověka,vylítněte ven před dům,chyťte šerifku pod krkem,vypadnou z ní dva vzorky a elektronický klíč.Vzorky analyzujte,jděte dozadu za dům k zamknutému přívěsu,v přiblížení kladivem uražte zámek a seberte provaz,který byl uvnitř.Vraťte se do domu,jděte do kuchyně,na otvor vlevo od dveří použijte provaz a máte druhý přístup do márnice.(kterým otvorem dovnitř vlezete,tím pak i vylezete zpět)Do skříně v kuchyni si odložte kladivo,jděte na chodbu,po schodech do patra a prohlédněte si napravo plechové dveře,vedle nich pak elektronický zámek.Jděte za dům,promluvte si s Garrisem,odejde se věnovat otevírání zmíněného zámku a nám poslouží jako indikátor postupu-dokud nenajdeme všechny stopy,zámek neotevře.Podívejte se do dřevěné skříně,použijte mikroskop,pinzetu a analyzujte.Od skříně vedou dveře doprava i doleva,vlezte do těch vlevo,jste v pokoji,v kterém poprvé byla vězněná Paloma.Prohlédněte si krb,koukněte z okna,pak jděte k posteli,prohlédněte podlahu a použijte na obvaz tyčinku.Podívejte se na postel na matraci,v její horní části hledejte tak dlouho,až najdete místo,které zmodrá(dost špatně se hledá,a pokud ho nenajdete,později se nedostanete dál,ztvrdnul jsem na tomhle na celý den),použijte na místo na matraci mikroskop a pinzetu.Otočte se k nočnímu stolku,na zrcadlo použijte prášek a scanner.Vyjděte z pokoje,vlezte do dveří vpravo od skříně,v pokoji lékárničku na zdi odemkněte šperhákem,seberte sérum,prohlédněte lahvičky od léků a recept,recept pak seberte.Z umyvadla seberte starou houbu,prohlédněte si terárium,je prázdné,což na optimismu člověku nepřidá,pak se natočte,abyste viděli vanu. Na skvrny na podlaze použijte tyčinku,na skvrnu na vaně pinzetu.Analyzujte,vylezte z pokoje a jděte ke dveřím,které jsou přímo vlevo od schodiště dolů.Pokuste se je otevřít,sejděte dolů,před domem si promluvte s šerifkou,potom mobilem zavolejte Claire a promluvte si s ní.Vraťte se do domu,v kuchyni si seberte se skříně opět kladivo(nebo z místa,kam jste si ho odložili,pokud ho máte pořád v inventáři,brát ho nemusíte),vyjděte po schodech do patra,otočte se k zablokovaným dveřím a kladivem závoru odstraňte.Otevřete dveře,ocitnete se na velké verandě,prohlédněte si podivný přístroj s tlačítky,na tlačítka použijte USB,na vrchní kryt pinzetu,analyzujte.Až Vic zavolá Claire ohledně žvýkačky,vraťte se oknem dovnitř a promluvte si s Garrisem o nalezeném přístroji,pak ho nechte,ať se dál věnuje dveřím,sejděte po schodech dolů,odložte si v kuchyni kladivo a pak vlezte do otvoru vedoucího do márnice.Jděte do místnosti,kde bylo elektrické křeslo a z ní do dveří vlevo od rozvodné desky,do cely,kde byla Paloma držená podruhé.Prohlédněte si matraci u dveří a použijte tyčinku.Jděte k umyvadlu,podívejte se pod něj,seberte náramek,potom v umyvadle namočte houbu.Prohlédněte si nápis nad postelí,vpravo u postele použijte na popsanou zeď mobil,přejděte k druhé zdi a pokuste se otevřít lékárničku.Přisuňte k ní postel,koukněte do lékárničky,vyleze z ní had a Vic uštkne-použijte na ID v inventáři sérum.(doufám,že jste si ho vzali,pokud ne,budete mít trochu potíže dostat se k němu dřív,než Vicky umře)Po vyléčení se podívejte do lékárničky znova a přečtěte si v ní vzkaz.Tím jsme v pokoji skončili,vraťte se do márnice a vylezte otvorem nahoru do kuchyně.Jděte nahoru do patra,promluvte si s Garrisem o nalezeném náramku,sejděte dolů po schodech a vlezte do plechových dveří.Zámek u dveří vpravo otevřete pomocí klíče,který vám dala šerifka,ocitnete se v poměrně rozlehlé místnosti.Prohlédněte si uprostřed zakrvácený stůl,použijte tyčinku,analyzujte.Za stolem otevřete box,prohlédněte mrtvolu,použijte pinzetu a analyzujte.Jděte ke stolu s počítačem,zapněte ho a použijte USB.Zkuste se přihlásit,ale žádné z hesel,které máte na výběr,není správné,tak necháme počítač na později.Prohlédněte si poličku s lebkami,přejděte k dalšímu stolu,pusťte si reprobedny,ať se vám lépe hledá,a jeden reproduktor seberte.Prohlédněte si na stole papíry a věci Palomy,pak jděte od stolu dozadu,až dojdete ke skříni a dveřím.Skříň otevřete šperhákem,uvnitř na krabici použijte sprej a tyčinku.Zámek u dveří otevřete elektronickým klíčem,když vlezete do dveří,ocitnete se na chodbě mezi elektrickým křeslem a pitevnou.Vraťte se zpět ke stolu s reprobednami(jsem sklerotik),vlevo od stolu seberte ze skříně kabel,u stolu pak otevřete šuple,prohlédněte si papíry uvnitř a zavolejte Claire.Vylezte ven ze sklepa a promluvte si s Garrisem o počítači.Jděte dozadu k přívěsu,až budete skoro u něj,měli byste dostat zprávu ohledně žvýkačky.Prohlédněte si na přívěsu spodní lištu,použijte na ní mokrou houbu a přečtěte si značku.Zavolejte Claire,pak se vraťte před dům,a chvíli se jen tak poflakujte,cestou by vám měla Claire postupně 2x zavolat,po druhém hovoru vám dá jméno David Karson-její nálady jsou nevyzpytatelné,takže jednou se ozve sotva uděláte dva kroky a podruhý až když dům dvakrát obejdete dokola.(Pokud nedostanete tohle jméno,zkontrolujte,jestli máte analyzované všechno z CSI kitu,případně jestli jste nějakou stopu nepřehlédli)V domě jděte do patra,pokud je všechno,jak má být,Garris právě skončil s otevíráním dveří a společně jdete dovnitř.Po vstupu do místnosti máme hraný flashback z roku 2005.

Vic 2005 podruhé

Z místa,kde stojíte,jděte do spodní části obrazovky,po změně kamery seberte naproti schodům flexibilní cosi(hrál jsem v němčině,ale ani po implantaci anglických titulků jsem nebyl schopen poznat,o co jde-nejsem zřejmě ten správný druh umělce),jděte až kam to jde,prohlédněte si umyvadlo a vlevo barely,vraťte se doprostřed místnosti a prohlížejte si,co se dá-dost obtížné,zaprvé je tma,zadruhé jsou věci často blízko vedle sebe. Naproti sobě,po levé straně vidíte skříň,pokuste se ji otevřít,nejde to-ale je to dobrý výchozí bod.Od dveří skříně si směrem doprava prohlížejte obrazy,cirka u třetího obrazu se vám po prohlédnutí ukáže ikona mobilu,použijte jí na skicu,potom vedle ní vlevo seberte ostré něco.V inventáři spojte obě sebrané věci dohromady,získáte improvizovaný paklíč.Použijte paklíč na zavřené dveře skříně,prohrabujte se v ní,až najdete vrahův plášť,seberte ho.Pokračujte v započaté prohlídce obrazů,až narazíte na zamknuté šuplíky.Paklíčem je opět otevřete,prohlédněte si obsah vrchního,vyfoťte ho,to samé udělejte se spodním šupletem.Až vyjedete z přiblížení,přijde Richard,promluvte si s ním a vrátíte se do normálu-pokud Victoria tedy někdy normální byla-věc názoru.

Vic 2008 Dům smrti podruhé

Až Garris odejde,seberte s podlahy mezi kamny a balkonem pohrabáč a jděte na balkon-odemkněte si paklíčem.Prohlédněte si zábradlí,použijte na něj sprej,tyčinku a pak analyzujte.Vraťte se do místnosti,prohlédněte si trosky počítače a ze spodní části seberte trafo.V inventáři spojte trafo s kabelem,do levé části klávesnice připojte kabel s trafem,do pravé části reproduktor a zkuste klávesnici-nepracuje.Podívejte se na konzoli v levé části,vyjděte ven z místnosti,sejděte po schodech a uvidíte,jak se dostavila kavalérie,v hlavní roli   James Hawker,osoba nesympatická na první,druhý,třetí i všechny zbývající pohledy.Promluvte si s Garrisem,pošlete ho ke zničenému počítači(pokud jste nevyzkoušeli klávesnici a nepodívali se na konzoli,Garris odejde a dost špatně se pak hledá,mizera),pak si promluvte s Hawkerem.Odejde do domu,najdete ho později v pokoji,vyzkoušejte ještě kufr auta a ulevte si do bedny-nechte si v inventáři jen pohrabáč.Jděte do domu a vlezte do kuchyně.Můžete si pohrát s rádiem na stole,pak si promluvte s šerifkou,dozvíte se,že u domu je atomový kryt.Promluvte si s ní znova,dostanete klíč od kufru auta.Vyjděte ven,klíčem otevřete kufr a seberte detektor.V inventáři je 2x,jednou na boku,kde si na něm můžete nastavit čísla od 0 do 4,pak je ještě v inventáři pro použití.Nastavte detektor na 3 a jděte do zadní části domu,ke dvěma barelům.U barelů uvidíte,že detektor signalizuje,vytáhněte ho z inventáře a použijte na zem u šedého barelu,odkryjete prkna.(pokud vám Garris odešel,najdete ho za domem,jak si sedí u zdi)Použijte na prkna pohrabáč,až je vymlátíte,objevíte poklop.Zkuste ho otevřít,pak si ho prohlédněte,najdete na něm tabulku s číslem.Zavolejte Claire*musíte ale mít prostudované materiály o Hawkerovi,jinak jí můžete volat po zbytek života*,vraťte se do domu,jděte do pokoje naproti kuchyně a promluvte si s Hawkerem.Až se dosytnosti pohádáte,promluvte si s ním znova,odejde s vámi do sklepní místnosti s počítačem a zprovozní vám do něj přístup.Použijte počítač,v internetu si vyhledejte odkaz o Veronica Lake,potom si vyhledejte dokumenty „fisheye“,uvidíte,že se vám vytiskly vpravo na tiskárně.Seberte výpis,jděte nahoru,po schodech do patra a do dveří se zničeným počítačem.Promluvte si s Garrisem,potom párkrát klikněte na klávesnici-tu v domě,na svou nemusíte-až uslyšíte mluvit Palomu.Klikněte na klávesnici mobilem,v CSI kitu hlas pro jistotu analyzujte a vraťte se do sklepa k druhému počítači.V menu si nejdřív vyberte fotky,pak si přehrajte video,potom z menu vyberte kamery a pusťte si kameru 6-ostatní nefungují,takže máte snadný výběr-uvidíte záběry betonových chodeb.Zvolte nyní v menu Přistup  ovládání,Otevření poklopu a zadejte kód,který jste viděli na bunkru-špatné heslo.Zkuste tedy z menu Kódy-textová data,ale nedostanete se do souboru,je zašifrovaný.Vyjeďte z počítače,na procesor použijte USB a pak opět v počítači zadejte z menu Kódy-textová data.Zobrazí se vám stránka,na které vidíte,že k určitým úkonům se přidává konstanta,navíc se vám ukáží kódy k celám,najděte mimo jiné,že kód Pamely je MARTIN,a kód Victorie pro změnu STANTON.Z menu opět vyberte Přístup ovládání,otevření poklopu a vyberte heslo s číslem bunkru a koncovkou D55.Poklop se otevře,vyjděte ze sklepa a sledujte animačku,v které se k ostatním postříleným rangerům přidá i šerifka Halloway(v okamžiku své smrti byla na chvíli krásná,opět jeden z důkazů,jak se u hry diametrálně liší pojetí postav v FMV oproti normálním hraným postavám),Vic trefí uspávací šipka a taky sebou sekne o zem.

Vic 2005 potřetí

Zfetovaná Vic má opět hraný flashback,tentokrát velice krátký.Jestli chcete,prohlédněte si obrazy kolem sebe,Richard je okomentuje,pak si s Richardem promluvte,ať na závěr zvolíte jednu nebo druhou možnost,jak ho „neutralizovat“,skončí to tak,že Richard skladiště podpálí a je konec vzpomínky.

Paloma 2008 Dům smrti potřetí

Paloma se probírá opět na novém místě-alespoň si nemusí stěžovat na stereotyp-a opět zavřená.Mřížemi vidí,jak úchylák nese Vic coby pytel brambor přes rameno do jiné cely.Promluvte si s hlasem a pak si spodní částí dveří promluvte s vězněm naproti,je to Gary Anderson,hodí vám vidličku,ať si můžete vyhrabat tunel ven,ale vidlička skončí kdesi uprostřed na chodbě.Jděte ke své posteli,odsuňte od ní dřevěnou bednu,prohlédněte si mřížku nad sebou vpravo od dveří a aktivní místo na zemi pod mřížkou.Vraťte se k posteli,prohlédněte si prasklinu ve zdi,a seberte tyč pod prasklinou.Postel odsuňte,tyčí otevřete dveře ledničky,nebo co to je,uvnitř seberte sud a na zemi ležící magnet,potom z regálu seberte provázek.Magnet spojte s provázkem,postel opět přisuňte k lednici a na škvíru ve zdi použijte magnet,najdete prsten.Jděte k mřížce nad vámi,na zem pod ní postavte sud a pak se jděte znova podívat do spodní části dveří cely.Použijte na vidličku magnet(na provázku),vylezte z pod dveří,klikněte na mřížku,Paloma vyleze na sud,vidličkou odšroubujte vrch mřížky,pak jí vyražte.Vlezte do otvoru,šachtou vylezete na chodbě s celami,prohlédněte si zámek na své cele,pak jděte k zadní cele a zkuste promluvit s Vicky.Ta je zatím totálně mimo,takže se moc nedozvíte,ohledně zámku opakuje pořád dokola,jak škrábnutá deska,že Paloma Martin a Vic Stanton bude nějaký kód ke dveřím,a protože se jí chce spát,musíte sami přijít na to,jaký ten kód je.Chodba u Viktoriný cely končí dveřmi,ty se opět otevírají pomocí elektronického zámku,který nemáte,nad dveřmi vidíte kameru.Jděte na druhou stranu chodby,zahněte za roh,nalevo na zdi je skříň,kam si můžete odkládat,napravo pak lékárnička a chodba končí obrysem dveří,které ale nejsou aktivní,nicméně si zapamatujte,že tam nějaký dveře jsou.Seberte z lékárničky krabici první pomoci(na tři použití),barevný sprej a prohlédněte si prázdnou krabičku od amfetaminu.Vraťte se kus zpět,v ohybu chodby vidíte kameru,nastříkejte na ní trochu spreje,pod kamerou je žebřík vedoucí nahoru a vedle něj spínač na zdi.Zapněte spínač na „I“, a pak se hlavní chodbou dejte doprostřed,naproti vaší(bývalé) cely si promluvte s Andersonem.Prsten vám vymění za amfetamin pro Vicky,ohledně zámku k vaší cele ví tolik,že kód je buď pěti nebo šestimístný,začíná možná čtyřkou a snad končí pětkou.Tak to ti fakt pěkně děkuju,Gary,to mi opravdu pomohlo.Jděte si promluvit skrz mříže s Vicky,po amfetaminu se sice probere,ale řešení,jak otevřít celu,nechá stejně na vás,takže ještě na kameru na konci chodby nastříkejte sprej,a dáme se do toho.Nehodlám ze sebe dělat,co nejsem,takže za vyřešení,jak otevřít obě cely,děkuju německé gamepad.de,na jejích stránkách jsem našel řešení,akorát jsem si ho pak zjednodušil(tedy doufám,mě to aspoň jako zjednodušení přišlo),bez pomoci,ke které jsem se uchýlil se skřípěním zubů,bych se sám dál nedostal.Takže-víme,že kód ke dveřím Palomy je MARTIN,ke dveřím Vic pro změnu STANTON,kód Palomy začíná 4 a končí 5,je snad šestimístný.N je o jednu pozici dál než M a Martin je také šestimístný.Očíslujeme si tedy všechna písmena abecedy(jen ta bez diakritiky) od 1 nahoru,pokud budou víc jak jednociferná,jednotlivé číslice sečteme,až dostaneme jednomístné číslo(příklady-24 rozdělíme na 2 a 4,po sečtení to dělá 6,10 je zas pro změnu 1 plus 0 a výsledek je 1)Nejpohodlnější způsob pro mě byl držet v ruce mobil a na něm si spočítat,které písmeno je kolikáté.Takže M-13.,po sečtení 4,A je 1,R-18.,po sečtení 9,T-20.po sečtení 2,I-9,N-14,po sečtení 5,takže na zámek svojí cely vyťukejte 419295.To samé proveďte se jménem Stanton a dveře Vic otevřete číslem 1215265-možná někde v domě je nápověda,jak k tomu šílenému řešení dojít,aniž by člověk sám zešílel,prolezl jsem všechny dokumenty i dům,ale nic mě nenapadlo.Otevřete celu Vic a Viktorka se opět ujímá velení.Všechny věci,které měla Paloma,se automaticky přestěhují do skříně na chodbě.

Vic 2008 Dům smrti potřetí

Se stolu nalevo seberte chleba,stůl si prohlédněte a seberte z něj pak ještě detektor,vyjděte ven z cely a promluvte si s Andersonem.Jděte ke skříni,seberte z ní barevný sprej a vidličku,pokud máte sebevražedné sklony,nebo vám chybí pud sebezáchovy,seberte i lékárničku,jděte k žebříku a vylezte ven.(raději napřed zkontrolujte,jestli je kamera u poklopu zastříkaná sprejem,pokud ne,když vylezete,budete postřelení.V tomhle místě je zajímavá chyba,pokud ještě jako Paloma zastříkáte kameru a vylezete poklopem ven,budete střeleni tak jako tak)A nyní pozor,všude jsou nástrahy,takže se laskavě pohybujte opatrně,i když budete mít lékárničku,na všechno vám nevydrží(pokud Vic dostane někde zásah a neošetří se,po druhém zásahu umírá) Prohlédněte si velký terč,potom i pověšeného Hawkera za plotem,v inventáři si nastavte detektor na „1“ a jděte pomalu k zadní verandě.U schodů na zemi použijte detektor,najdete celkem 3 místa vedle sebe,kde jsou v zemi nastražené miny,jeden je přímo u schodů,takže se ke schodům bez utržené nohy nedostanete.Prozkoumejte miny,pak se vraťte,seberte velký terč a položte ho na minu uprostřed.Jděte do bunkru,do cely Palomy,seberte se země mřížku a venku jí položte na druhou minu.Opatrně přejděte na druhou stranu,v pravé straně obrazovky seberte mříž a položte ji na poslední  minu.Zhruba v polovině cesty mezi položeným terčem a místem,kde byla mříž detektor něco signalizuje.Zesilte ho na stupeň 4,použijte detektor a vyhrabete staré kolo.Seberte z něj pár drátů,poslouží nám jako šperhák a jděte kousek doprava k otvoru v plotu mezi předkem a zadkem domu.Po levé straně mezery v plotu si prohlédněte krabici,která tam dříve nebyla,otevřete jí šperhákem,prohlédněte si vnitřek a pak pomocí vidličky odstraňte kryt na klávesnici vpravo.Keypad seberte,krabici opusťte,prohlédněte si ještě dráty natažené v mezeře mezi ploty,vraťte se k zadním schodům a jděte po nich do kuchyně.V kuchyni byste měli dostat první SMS od vraha,po přečtení otevřete ledničku,seberte z ní obálku,pak si do skříně odložte detektor a keypad.Jděte dveřmi z kuchyně na chodbu v domě,prohlédněte si zeď mezi kuchyní a schody nahoru,objevíte druhou past.Postříkejte jí sprejem,ať je vidět,nemůžete ani po schodech,ani do sklepa,otočte se,ať vidíte vchod do pokoje a prohlédněte si na zemi mrtvou myš.Hmm,postříkejte sprejem místo před pokojem,další nástraha,ten chlap to se zabitím snad opravdu myslí vážně,do pokoje nemůžeme taky,takže zkusíme vyjít hlavním vchodem ven před dům,co nás tam čeká.Kupodivu nic,prohlédněte si sloup u schodů,je v něm kulka,ale nemáme vybavení,abychom se tím zabývali,slezte po schodech dolů.Zkuste zavolat Claire mobilem,nejde to,budeme muset nějakým způsobem do sklepa k počítači,tam byl taky telefon.Otevřete kufr auta,najdete v něm mrtvolu šerifky,seberte spektrální lampu,kufr zase zavřete a auto si prohlédněte,je zničené,takže odjet se nedá..Prozkoumejte mrtvoly v okolí,u první u auta seberte rozbité hodinky a v inventáři z nich pomocí vidličky vytáhněte baterii.U zbylých viditelných dvou mrtvol nenajde nic,jděte doleva,až se přepne kamera,najdete čtvrtou mrtvolu,u ní seberte nůž.Vraťte se předními dveřmi do domu a nožem odstraňte obě nástrahy,u schodů i u vstupu do pokoje.Nechte si v inventáři jen spektrální lampu,zbytek strčte do skříně,jděte do pokoje,pusťte si TV,uvidíte top video tohoto týdne,jak Paloma úpí na elektrickém křesle.Seberte reflektor,prohlédněte si a pak seberte vysoký laserový transmitér a bez bázně či hany se vypravíme do sklepa.Jděte dveřmi do místnosti s počítačem,cestou dostanete další SMS,až vlezete do velké místnosti,opět bacha na hubu,uprostřed místnosti visí u stropu zásobník s plynem,jeden chybný krok a bye,bye.Držte se u zdi po své levé ruce,prohlédněte si zásuvku,stojan s reflektorem a mezi nimi uprostřed místo,o kterém Vic usoudí,že by se tam dobře vyjímala spektrální lampa.Po instalaci lampy uvidíte před sebou laserové pole,a zásuvka,kterou jste si předtím prohlíželi,se stala aktivní.Strčte do ní laserový transmitér a nyní nastane sranda větší,než když sedm trpaslíků našlo Sněhurku.Hra se totiž chová trochu nevyzpytatelně,někdy jsou laserové paprsky po místnosti vidět v zoomu,jindy se můžete normálně  pohybovat,no,ať tak nebo tak,pokud máte před sebou pouze žluté nebo zelené paprsky,můžete tam jít,červená značí,jak už to bývá,průser.V levé spodní části vidíte zelené paprsky a v nich aktivní místo,do kterého dejte reflektor.Vlevo vede směrem dolů jeden zelený paprsek,prohlédněte ho a vypněte na jeho konci červeně blikající krabici.Obraťte se,prohlédněte žlutý paprsek a vlevo nahoře ho vypněte.Nyní klikněte na zelený paprsek cirka ve středu místnosti,který se skoro dotýká červeného paprsku.Teď se nějakým způsobem postavte tak,abyste viděli žlutý paprsek vpravo úplně dole,vypněte ho a past je odstraněna.Obrázky,spolu s ostatními,najdete přibalené u savů,kdybych dával obrázky sem,tak je z toho návodu další neverending story.Tip-pokud během vypínání laserů zatuhnete někde mezi paprsky a nemůžete tam ani zpět, zkuste kliknout na skříň nebo dveře,mě to pomáhalo dostat se do normálního režimu.Tak,a můžeme se konečně v klidu dostat k počítači,klikněte na telefon,je poškozený,zkuste počítač,někdo změnil heslo,kdopak asi?,než ho stihnete proklít do dvacátého kolena,vrah vám zavolá,že si jde pro vás-a začíná vám běžet čas.I když je ho poměrně málo,můžete si klidně dovolit luxus na chvíli propadnout panice,pobíhat po místnosti a rvát si vlasy,co jste komu udělali.Až se uklidníte,otevřete mrazicí box s mrtvolou napravo od počítače a vlezte na mrtvolu.Teda,to je síla,lesbická nekrofilie,leč účel to splnilo,vrah vás nenašel a zase zmizel.Jen počkej,teď jsme se už fakt naštvali a to je pak o život.Vylezte ven ze sklepa,když v této fázi vylezete před dům předními dveřmi,začne vám běžet čas,po jeho vypršení vás vrah zabije.Když se vrátíte do domu,čas běžet přestane-sice divné,ale v tomhle případě příjemné zjištění.Jděte po schodech do patra,v pokoji s teráriem(přímo proti schodům) najdete v lékárničce další balení první pomoci,ve vypáleném pokoji za plechovými dveřmi prohledejte figurínu a seberte paměťovou kartu,vlezte dveřmi na balkón,v jeho vrchní části najděte a seberte nenaprogramovaný remote kontrol.Sejděte do kuchyně,se skříně si vezměte do inventáře keypad,baterii a jděte zadním vchodem ven.(Ohledně inventáře,já jen budu psát,co v něm v daný okamžik mít musíte nebo naopak nesmíte,jinak si z něj odkládejte,nebo do něj nakládejte,co chcete-nezapomínejte,že pokud se některý větší předmět nechce do inventáře vlézt,často stačí jen vhodně věci v inventáři naaranžovat,abyste si udělali prostor.)Tak fajn,vlezte do bunkru, promluvte si s Andersonem,podle některých jeho odpovědí můžete nabýt dojmu, že s ním všechno není tak úplně v pořádku-jak se říká u nás v Izraeli,ten chlap není úplně košer.Vylezte zas ven,jděte k otevřené krabici na plotě,v přiblížení do ní dejte vlevo remote kontrol,potom vpravo keypad,na něj pak natypujte 8541-část z celkového nápisu SSP8541,který jsme kdysi dávno našli.Vytáhněte z krabice nabitý remote kontrol a projděte pár metrů otvorem v plotě,dostanete poslední SMS od vraha.(Bohužel vrah netuší,že je to pro něj to poslední,co napsal),v mobilu si pod SMS zprávami najděte číslo,z kterého vám vrah volal,a zavolejte pro změnu vy jemu.(protože stránka je plná vzkazů,musíte po straně potáhnout lištu dolů,občas je to na zabití,než se vám to povede)A zazvonil  zvonec,příběhu je konec.To by se vám líbilo,co?,nebojte,párty se teprve teď začíná pořádně rozjíždět.Po scéně,kdy se z vraha stane oběť,prohledejte mrtvolu,u nohy seberte elektronický klíč a uprostřed těla pod opaskem si přečtěte kus papíru se jménem NAMLEKCO.V inventáři potom najdete taky vrahovu pistoli,ale nenabitou-sice mi není jasný,jak hodlal Vic zabít,asi to byl opravdu úchyl.Jděte k poklopu bunkru,zkuste ho,je zamknutý,vydejte se tedy znova do sklepa do místnosti s počítačem.Na počítač použijte heslo Namlekco, stejným způsobem jako poprvé si otevřete poklop,potom si ještě přečtěte Karsonův spis,který předtím nebyl přístupný.Ze spisu Vic zjistí,že Karson byl vlastně vězeň,který se vydával za Andersona-pokud tomu tak opravdu je, dostáváme se do choulostivé situace,protože zaprvé jsme asi zabili nesprávného člověka,a zadruhé jsme nechali Palomu samotnou s Karsonem, šajse.Kamery jsou všechny vypnuté,takže šmírovat není koho,vylezte ze sklepa,jděte dozadu k bunkru a vlezte dovnitř.Nikde nikdo,jak se dalo čekat,takže začneme hledat, kde by tak Paloma a Karson(nebo snad Karson ani není Karson?,člověk si už nemůže být jistý ničím),mohli být.Vlezte do Karson/Andersonovy otevřené cely, na stěně najdete vylepené fotky obětí,prohlédněte si mřížku na zdi a z cely zas  vylezte.Pokračujte k cele Vic,na konci chodby si klíčem otevřete dveře a vlezte dovnitř.Ocitnete se v místnosti s lůžkem,a je tady poměrně dost věcí,takže si pusťte rádio,ať za doprovodu vojenské muziky můžete líp hledat.Prohlédněte si obrázky na zdi vpravo od dveří,napravo od nich pak velkou vlajku.Uprostřed místnosti seberte se země prodlužovačku,a u protější zdi najdete náš známý CSI kit-není označený,je u něj jen „ruka“.Nalevo od něj otevřete bednu,najdete v ní první pomoc,nášlapnou minu a munici do pistole.Prohlédněte si modrou mapu na zdi s rozmístěním nástrah-s křížkem po funuse,a pak se věnujte stolu napravo od modré mapy.Seberte z něj nylonovou nit,lepicí pásku,tu hned v inventáři spojte s minou,a kapesní nůž.Přejděte k druhému stolu,prohlédněte si na něm fotky a návod,jak správně zacházet s oběťmi(tak nevím,jestli byl dotyčný dement,ale psát si jako důležitou poznámku,že musím oběť uspat a potom svázat,to už je na mě moc),seberte tension wrench,pak si prohlédněte obsah levého šuplete.Přečtěte si policejní zprávu,zjistíte,že chlap venku,kterého jste usmažili,byl nějaký Curtis,vedle si prohlédněte žvýkačky,všechny od firmy Brain Jack,založené roku 1884.U stolu seberte se země šperhák,chybí mu baterie,takže pokud máte baterii u sebe,narvěte ji do šperháku a spojte ještě s tension wrench.(Nůž,jakož i nový elektrický šperhák jsou navíc,kdybyste první nůž nebo šperhák vyrobený z kola někde odložili,takže pokud nechcete,nemusíte je ani sbírat)Přejděte k posteli,na časopisy použijte prášek,pak scanner a vyjděte z ložnice na chodbu.Prohlédněte si na zemi mřížku,někdo s ní zřejmě někoho praštil,soudě podle krve,otázkou je,kdo koho.Na vzdálenější flek použijte tyčinku,na ten bližší prášek a scanner.Po analýze zjistíte,že mřížku držela Paloma a krev je Karsonova,takže všechno OK.Vlezte do Karsonovy cely,na mříž vpravo použijte prášek a scanner,prohlédněte si na levé stěně kresby,Vic usoudí,že Karson je magor non plus ultra.Přejděte k posteli,na knihy použijte opět prášek a scanner,pak vylezte k mřížce,připlácněte na ní minu,přidělejte nylonovou nit a sledujte tu ránu.Po explozi se vraťte do Karsonovy cely a otvorem proleze do druhé části podzemního komplexu.Tady je to o nervy,protože z chodby vedou celkem čtvery dveře,takže trefit se do těch správných bývá občas až na druhý pokus.Z místa,kde stojíte,vidíte dvoje dveře,ty,které vedou dozadu od vás,mají podivný zámek,který se nedá otevřít.Levé dveře otevřete pomocí šperháku,(pokud jste staromilci,můžete je místo elektrickým otevřít improvizovaným šperhákem,fungují oba,u improvizovaného sice Vic protestuje,že potřebuje lepší,ale na druhý pokus s ním odemkne-když se chce,tak to prostě jde),uvnitř najdete místnost s monitory.Se stolu seberte klávesnici a klíč,jestli se chcete pobavit,prohlédněte si obal hry Still Life,Vic konstatuje,že hlavní hrdinka vypadá jako ona.Prohlédněte jednotku počítače,reaguje na biologické impulsy,ale na naše ne.Vlevo od stolu je žebřík nahoru,až k němu přijdete blíž,uvidíte i spínač,stiskněte na spínači „I“,vylezte po žebříku,ocitnete se za plotem,přímo u oběšence.Provaz omotaný kolem stromu odřízněte nožem,oběšenec spadne a Vic zjistí,že je to Garris oblečený do Hawkerových šatů.Začíná tady být na můj vkus příliš mnoho vrahů,jako už vícekrát v minulosti navrhuju zastřelit všechno živý,co potkáme-už si nejsem jistý ani Palomou-a jako už vícekrát v minulosti můj návrh neprošel.Prohlédněte zem u Garrise,seberte paměťovou kartu a analyzujte(výsledek je jen na 50%),pak koukněte na cedulku u poklopu a vraťte se dolů.Vylezte ven na chodbu a přejděte za roh,najdete opět dvoje dveře,u jedněch je červené osvětlení.Prohlédněte si cedulku u červených dveří,projděte jimi,na druhé straně si opět prohlédněte cedulku a pak krvavý flek na zemi.Použijte na krev tyčinku,krev je Karsonova,Paloma ho zřejmě vzala přez hlavu dobře mířeným bekhendem.Pokračujte po schodech nahoru,dojdete do chodby,v které vidíte:po stranách chodby dva neaktivní hořáky,vedle nich ventil,z kterého bylo odstraněno ovládací kolo,na konci chodby dveře bez zámku,za kterými je slyšet cirkulárka,vedle dveří cedulka,která nejde přečíst.Nejsem vybíravý,ale ani jedna z uvedených věcí se mi nelíbí.Vraťte se na chodbu se čtyřmi dveřmi a vlezte do posledních(vlevo),které jsme ještě nevyzkoušeli.Ocitnete se na staré známé vězeňské chodbě,tam,kde byl předtím jen obrys dveří,teď jimi můžeme chodit sem a tam.Můžete si ulevit z inventáře do skříně,pak vylezte na povrch a jděte k mrtvole,kterou jste usmažili.Provedeme malé biologické cvičení a odřízneme mrtvému prst,než se s ním vrátíme do bunkru,trochu se projdem,ať je prst dobře uleželý-takové chutě mě popadnou vždycky,když si dám Coca Colu „on the rocks“.Jděte před dům,na kulku ve sloupu použijte pinzetu,vlezte do domu a pokuste se sejít do sklepa.Dveře nejdou otevřít,mám takové tušení,že Karson chce na Palomě trénovat trik přeříznutí cirkulárkou tak,aby bylo obecenstvo co nejvíce šokováno.Vraťte se do bunkru,jděte do místnosti s monitory a na procesor použijte uříznutý prst.No vida,monitory se rozsvítily,použijte některý,dejte heslo 1884,z menu vyberte kamerový systém a zkuste okruh 4,je zakódovaný.Vyjeďte z počítače,na procesor použijte USB a pak zkuste opět kamerový okruh 4,uvidíte Palomu přivázanou na křesle a Karsona,jak něco kutí-zřejmě si k nastávající show otvírá pivo.Začněte si s Karsonem o něčem povídat,je jedno,jaké téma zvolíte.Hra se přepne na Palomu.

Paloma 2008 Dům smrti počtvrté

Jakmile získáte ovládání,rozjeďte se s křeslem doprava  ke kotouči cirkulárky-musíte to vzít trochu spodem,aby vám nepřekážel bordel na podlaze,až budete dostatečně blízko,uvidíte ikonu akce,klikněte na ní.Potom se,opět spodem,vydejte doleva,dojeďte až ke stolu,na kterém leží klíč a seberte ho.

Vic 2008 Dům smrti počtvrté

Musíte nějak rychle zabavit Karsona,klikněte na počítač,kamerami najděte,kde je Paloma-okruh D,pak si zadejte okruh 4,jak bude kamera zabírat místnost,přečtete štítek na velké cisterně.V menu vyberte Přístup,Horní dveře,a zadejte kód přečtený z cisterny plus B2,celé číslo D090746B2 si někam poznačte,budete ho brzo potřebovat.Otevřou se dveře za regálem,ten spadne a Karson se jde podívat,co se děje.Potká se s Vic na chodbě s tryskami,teď z nich šlehá plamen,takže k sobe navzájem nemůžou,no,a my aspoň víme,k čemu ty trysky slouží.

Paloma 2008 Dům smrti popáté

Paloma je ve sklepě v místnosti s počítačem a musí nějak zabarikádovat dveře.Běžte ke skříni vedle druhých,nyní nepřístupných dveří,skříň otevřete a seberte z ní desku.Desku pak použijte na dveře,kterými vešla a teď už v klidu jděte k počítači.Zapněte počítač,ale chce po vás heslo,kteréžto Paloma nezná,takže si na něm Diabolo nezahrajete.Koukněte na telefon,je funkční,zvedněte ho,Paloma zavolá Vic(nechápu,proč raději nevytočí 911,aby přijela tanková divize),obě jsou hysterické jak na mejdanu u splavu,Vic běží zpět k terminálu a vidí,jak Hawker zastřelí Karsona,Palomu odvádí někam pryč a něco mi říká,že jí nehodlá poslat domů.Vidíte,já to říkal,že máme všechny postřílet,ale jako obvykle proroky nikdo neposlouchá.

Vic 2008 Dům smrti popáté

(Tak si říkám,jak dlouho se ještě padouchové budou střídat jak na běžícím pásu,a jestli je prozatím 14 stran návodu dost pádný důvod pro obhajobu,kdybych teď šel postřílet sousedy,že jsem sice byl chvilkově nepříčetný,ale jinak jsem neškodný.Nevšímejte si mě,za chvíli budu pokračovat,a pokud ne,tak jsem je postřílel a obhajoba nevyšla.)Okej,jedeme dál,vylezte opět z bunkru a jděte do domu,do sklepa-do místnosti s počítačem.(po výlezu z bunkru by měl poprvé zavolat Hawker,že má Palomu)Cestou po schodech najdete mrtvolu Karsona,prozatím si jí nevšímejte a dojděte k počítači.Je na něm uživatel TRUTH a heslo neznáme.Podívejte se na papír vpravo od počítače,je na něm zpráva,že pravda(truth) je pod maskou/fakt,dobrá rada nad zlato.Jděte ke skříni na opačném konci místnosti,otevřete jí,prohlédněte si masku,je na ní napsáno  BETRAYAL(zrada).Vraťte se k počítači,použijte heslo BETRAYAL,v počítači sice nic nového,ale až z něj vyjedete,zavolá podruhé Hawker.Promluvte si s ním a vylezte ven z místnosti.Prohlédněte si mrtvolu Karsona(elektrický klíč,který u něj leží,brát nemusíte,na nic není),vytáhněte pinzetou kulku a 2x jí analyzujte,potom seberte mobil a zavolejte Hawkera.Jako obvykle,moc toho neprozradí,akorát vám sdělí,abyste se podívali na počítač ve sklepě.Takže se vraťte do sklepa,koukněte na počítač,uvidíte,že Hawker přivázal kdesi Palomu opět k elektrickému křeslu.(Nechápu tu posedlost křeslem,je tolik jiných,mnohem zajímavějších způsobů mučení,no,ale já to nerežíruju,tak co)Hned nato volá Hawker,promluvte si s ním,pak vylezte před dům a zkuste vlézt do bunkru.Nejde to,Hawker zavřel poklop,takže budeme muset hledat jinou cestu.Zpět do domu,do sklepa,tentokrát normálního,s destilačním zařízením,jak do něj vlezete,spustí se animačka,ve sklepě z trysek šlehají plameny,na druhé straně Hawker a aby byl zmatek dokonalý,Vic se přenese do hrané vzpomínky.

Vic 2005 počtvrté

Jakmile získáte kontrolu ovládání,začíná vám běžet čas.Pohněte se trochu doleva,ať se změní úhel kamery,až uvidíte hořící barel,seberte u něj se země hák a řetěz,v inventáři je spojte dohromady a běžte k umyvadlu.Namočte do něj hábit,který máte v inventáři,a vraťte se k ohni.Zkuste na něj sáhnout rukou(pěkná blbost,ale já si to nevymyslel),potom na něj hoďte namočený hábit a seberte tyč,která byla za barelem.Jděte dozadu,až se změní kamera,použijte na okno nad sebou tyč,potom,buď ve stejném záběru,nebo se o kus vraťte,ať líp vidíte,hoďte na nosník řetěz s hákem a Vic kaskadérsky proskočí ohněm.

Vic 2008 Dům smrti pošesté

Vicky se rozpomene na svá mladá léta a proletí mezi ohněm do místnosti,to jsme si teda fakt pomohli.Pro orientaci-běží vám čas,jakmile doběhne,Vicky se „zraní“ a čas začne běžet ještě jednou.Pokud u sebe nemáte lékárničku,po druhém doběhnutí času Vic zemře-pokud máte lékárničky,můžete být v místnosti,dokud vám nedojde jejich obsah.Pokud lékárničku nemáte,nezoufejte,vždy,když se vám začne zdát,že máte málo času,vyběhněte ven na chodbu,až se do místnosti vrátíte,odpočet začne od začátku.A ještě něco-podařilo se mi sice najít cestu ven,ale vždy,když jsem musel skrz místnost jít,začal mi opět běžet odpočet,zřejmě se dá v místnosti ještě něco udělat,akorát nevím,co-*to poslední už neplatí,nakonec jsem to našel,ale nechce se mi po páté přepisovat kus návodu.Aspoň názorně vidíte,že se ve hře dají věci řešit násilně i  inteligentně.*Jako první si přibližte plynovou bombu a zastavte plyn,ať se zbavíme plamenů.Potom seberte vlevo od bomby páječku,v inventáři jí spojte s prodlužovačkou,a nejlepší bude jít ven na chodbu nadýchat se vzduchu.Až se vrátíte,jděte k oknům po pravé straně,uprostřed mezi nimi je páka,kterou se okna dají otevřít,použijte jí.To samé udělejte s okny na opačné straně(u velkého kotle),tady je to trochu obtížnější,protože přístup k oknům se dost špatně hledá.Můžete jít opět na chodbu-když je Vic v místnosti,čas od času kašle,a při kašli se nepohybuje,čímž ztrácí další čas-vraťte se,prohlédněte si místo s regály a dveřmi za nimi,zjistíte,že chybí keypad.Prohlédněte si menší destilační zařízení napravo od dveří,seberte z něj keypad,dejte ho,kam patří a natypujte D090746B2.(během courání sem a tam by se měla místnost vyvětrat a odpočet skončí).Když otevřete dveře u regálu,zjistíte,že na chodbě za dveřmi z trysek pořád šlehají plameny-můžete buď kaskadérsky proskočit,nebo se vrátit,na velkém přístroji klíčem odmontovat kolo,přidělat ho na chodbě do prázdného otvoru a trysky kolem uzavřít.Jděte k počítači v bunkru,pusťte si kameru C,uvidíte,jak si v kuchyni Hawker něco chystá,asi sardinky na Cé čtyřce,půjdem se ho zeptat,jestli nás pozve na večeři.Vraťte se skrz chodby do sklepa(poklop ven je zavřený) a jděte do kuchyně,dveře musíte otevírat pomocí ikony pistole-pokud jí nemáte,neviděli jste Hawkera v kuchyni a když do ní vlezete jen tak,beze zbraně,dostanete přes držku a přijdete o kus života.I s pistolí v ruce sice Vic dostane nakládačku,ale bez újmy na zdraví.Až Hawker uteče,jděte k lince vedle ledničky,seberte z ní trhavinu a detonátor,detonátor v inventáři pak s C4 spojte dohromady.Opět do sklepa(normálního),tunelem dojděte až ke dveřím na křižovatce,které jsme doteď nemohli otevřít.(u dveří,kterými jste na křižovatku došli,najdete krev na zemi,můžete jí analyzovat,jen tak,pro pořádek)Na zavřené dveře připlácněte trhavinu s detonátorem,strčte do ní pájku na prodlužovačce a o kus se podél prodlužovátky vraťte.Na zdi najdete zásuvku,strčte do ní prodlužovačku a až se dveře odpálí,vlezte do nich-za sklem vidíte Palomu na elektrickém křesle.Protože chybí popcorn a pohodlné sedadlo,nebudem se jen tak dívat a půjdem a)zastavit padoucha,b)zachránit Palomu,c)zničíme modrý krystal,aby lidstvo procitlo z hromadné hypnózy.Pardon,jiná hra,takže skončíme u bodu B.Trochu se vraťte,vidíte skříň,kam si můžete dát věci,na stole si prohlédněte monitor a připojte k němu klávesnici.Použijte počítač,koukněte na kameru E,vidíte,jak na vás Hawker číhá ve vedlejší místnosti,Vic zjistí,že u sebe celou dobu nosila chip,kterým jí Hawker sledoval.Seberte chip se stolu,vlezte,pomocí ikony pistole,do dveří,a jděte podél stěny až k větráku-hra se tady přepne do first person view,do stran se otáčíte šipkami po stranách,jinak jdete,kam ukazuje ikona pistole,případně,pokud někde je aktivní místo,něco na něm použijete.Zapněte větrák,sice to dělá rámus,ale ještě je to málo,vraťte se jednou zpět a na aktivní místo na sudu použijte chip.Otočte se doprava a jděte podél pravé stěny až ke skříním,tam nachytáte Hawkera tak říkajíce se staženýma kalhotama.(Pokud jste umístili napřed chip a větrák zapnuli až potom,Hawker vás slyšel a budete k němu muset jinou cestou,nebo chip přesunout jinam,v opačném případě vás zastřelí)Naštěstí se odmítne vzdát,takže ho Vic zastřelí,potom ho prohledejte,seberte mu z ruky pistoli,další,tentokrát modrý,elektrický klíč,a kus od Hawkera seberte jeho poničený PDA.Jděte na protější konec místnosti,vlezte do otevřeného kamrlíku,prohlédněte si obrázky nad stolem a pak se věnujte stolu.Seberte se stolu kabel,v inventáři ho spojte s PDA,pokud nemáte u sebe šperhák,seberte se stolu Hawkerův.Otočte se k posteli,otevřete bednu a seberte všechno,to znamená měděný proužek,krokodýlí svorky,štípačky a kotouč s drátem.V inventáři spojte Hawkerův šperhák s měděným proužkem,vraťte se ke stolu a šperhákem ho otevřete.Koukněte na roztrhnutou fotku Vic,seberte nůž na řezání plechu a vylezte ven.Odejděte dveřmi,kterými jste do místnosti vstoupili,na křižovatce jděte do místnosti s počítačem a do procesoru připojte zničený PDA.V počítači zadejte heslo NEMESIS a přečtěte si data z PDA,konkrétně pak kód A64571.Vraťte se zpět,dojděte k zamknutým dveřím,jsou hned nalevo od dveří,kterými jste do místnosti vstoupili a otevřete je modrým klíčem.Překvapení-Hawker myslel na všechno a přichystal posmrtnou past,kterak usmažit Palomu na křesle,kamery to budou snímat a výsledek Viktoriný neschopnosti pak pustí na Netu.Tady je sympatické,že si můžete vybrat,co s Pamelou provedete-tedy,v rámci možností,takže se,pánové zklidněte,jo,a vy tam,slečno,pro vás to platí taky.Možnost první-pořídíte si vlastní popcorn,půjdete do místnosti se sklem a budete čekat,až čas vyprší a Paloma bude zabita.Možnost druhá,zabijete Palomu sami-začnete jí šperhákem odemykat pouta,po každém odemknutí dojde ke zvýšení proudu,při třetím odemknutí to Palomu zabije.V obou případech Vic vyleze z bunkru ven a v depresi si vystřelí mozek.(Výhodou tohoto řešení je,že jsme stoprocentně eliminovali všechny možné další vrahy z domu hrůzy)Možnost třetí,nedá se nic dělat,budeme muset Palomu zachránit-ne,že by nám na ní záleželo,ale v sázce je naše reputace,která by vzala za své,kdyby se nevhodné záběry dostaly na Net,není-liž pravda?Takže,co podniknem-postavte se tak,abyste viděli krabici za Palomou u zdi,krabici si prohlédněte a střelte pak do ní.V přiblížení teď uvidíte dva podlouhlé obdélníky,oba prohlédněte,z toho vpravo vyřízněte kus molitanové izolace,seberte jí a dejte izolaci do levého obdélníku.Tak,přívod by měl být přerušený,přejděte k Palomě a šperhákem jí odemkněte všechny 4 pouta,na rukou i nohou.Jakmile je Paloma volná,další překvapení,začíná odpočet k výbuchu-Vic musí mít asi pevné nervy,já bych měl v téhle době už nejméně třikrát dobrovolně vystřelený mozek.Otevřete rozvodnou skříň na zdi vlevo od dveří-pořád v místnosti s křeslem-a seberte z ní keypad.Vyjděte na chodbu,určitě jste si předtím cestou všimli velkých skříní,a přemýšleli,na co asi jsou,jedna taková je hned u dveří,dejte na ní keypad a natypujte A64571 získané z PDA.Otevřete dveře skříně a prohlédněte si plochu mezi dvěma nádobami,jsou v ní ve dvou řadách dráty,každý s popisem,kolik má miliampér.Na cedulce dole se můžete dočíst,že dráty celkem protéká 24 miliampér,nahoře i dole jsou tři kontrolky.Musíme celkem ve třech krocích 24 miliampér vyrušit střiháním správných drátů,pokud se netrefíte,nahoře se zelená kontrolka změní na červenou,pokud se trefíte,dole zhasne vždy jedno žluté světlo.Netrefit se můžete celkem dvakrát,pokud se netrefíte třikrát,bum,a game over.Dráty se stříhají štípacími kleštěmi,až budete hotoví,Vic s Pamelou vylézají z bunkru a v tom se nad nimi objeví dvě zakuklené postavy.Jo,aha,tak sorry,to jsou jen šerifové,kteří jim pomáhají ven.Miluju Palomu,ta holka je prostě k sežrání,sotva je venku,už volá nakladateli,jaký má perfektní materiál na reportáž-Vic nemá jaksi pochopení,tak jí mobil bere a odhazuje jej v dál.A teď už je tady opravdu konec,řeknu vám,už dlouho jsem nebyl tak zklamaný,že hra skončila „tak rychle“-většinou to bývá právě naopak.A opět ta schýza,půlka mozku si říká,jak by to bylo prima,kdyby byly další pokračování,druhá půlka si říká „radši ne,udělat pokračování lepší než Still Life 2 je prakticky nemožné,tak proč si kazit dojem nějakým nastavovaným mlácením prázdné slámy.Doufám,že jste si hru užili stejně jako já.Čus bambus,autobus.

Tak mě lidi napadlo,že jsem vám vlastně nesdělil správnou kombinaci závěrečného štípání drátů-chcete ji vědět?Opravdu?Jste si stoprocentně jistý?Tak jo-1,7,16..:-))M_K

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Still Life 2

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Molitan

(Midnight Knight, 3. 8. 2010 19:11)

Aha,tak už jsem si to našel,je to to místo na konci,jo..?Nevim,kde může bejt problém,já tam na nic záludnýho při hraní nenarazil,jestli chceš,pošli mi save z toho místa na
midnight_knight@centrum.cz
kouknu se na to...

Odpovědi

(Midnight Knight, 3. 8. 2010 19:07)

Vlkodlaku,dík,tohle mě nenapadlo vyzkoušet,dík za tip..:-)
Downer,můžeš upřesnit(třeba podle kapitol návodu),kde ti nejde ten molitan odstranit..?Jsem jen člověk a všechno v hlavě neudržim..:-))Jinak zkus save,jestli některý nebude z místa poblíž.

nefunguje

(downer, 2. 8. 2010 18:09)

Nejde mi použít nožík na odstranění molitanu... :-( Nevím jestli chyba hry, či co, ale dost divoké je to ovládání...

4 zkumavky

(Vlkodlak, 9. 7. 2010 17:04)

Zelena lahvicka se da zkombinovat s umyvadlem a potom roztok vyjde na 3 zkumavky :)

Klíček

(Midnight Knight, 27. 4. 2010 10:22)

Ha,v kapitole "Paloma 2008 Dům smrti podruhé" jsem se na závěr ptal,k čemu mi byl klíček-už to vim..:-)Takže,přátelé a přátelkyně,pokud ve zmíněný kapitole máte klíček z useknutý ruky a zamknutý dveře do vedlejší místnosti,nemusíte dveře rozmlátit hasicím přístrojem,ale jako slušný lidi si odemknout klíčkem..:-)))že sem na to přišel téměř na den až po roce svědčí už o nemoci z povolání..;-)

Lenka

(Midnight Knight, 27. 4. 2010 10:15)

U nas zatim nikde,jestli jezdis ven,zkus treba v Nemecku,nebo pak pres internetovej obchod(zahranicni)

Preklad

(blb, 6. 12. 2009 18:33)

a existuje????????????????????

Pre blb

(Midnight Knight, 23. 10. 2009 8:55)

Pokial niekto pise "pinguin" česko-slovenčinou,tak vetšinou fakt nepochopím,o čo mu ide..;-)Je až tak velký problém napísať "Existuje český/slovenský preklad hry..?"

pre Midnight Knight

(blb, 2. 10. 2009 14:51)

Překlad..Cooo,jakej překlad..???
Zjavne si to nepochopil... preklad na hru..

Překlad..Cooo,jakej překlad..???

(Midnight Knight, 27. 7. 2009 18:07)

Tak teď nevim,chlape/ženská/,jak jsi to myslel,jestli existuje na SL 2 český překlad,nebo že si myslíš,že návod je přeložen z nějakýho zahraničního návodu..pokud je to to druhý,tak jsi mě teda fakt na...tento-všechny moje návody jsou poctivej nezávislej Midnajtův orignál(vyjímkou je v SL 2 jedno puzzle,kde jsem musel na netu hledat pomoc,k čemuž sem se v návodu taky přiznal),pokud máš dojem,že je návod překladem cizího,dolož to,prosím,nějakými citacemi,můj mail je
midnight_knight@centrum.cz
Dík

PREKLAD?

(PREKLAD, 24. 7. 2009 17:35)

nieje to still life 2 nejaky preklad?

Second chance

(Midnight Knight, 17. 7. 2009 17:44)

Hoj,dik za info-ja samozrejme jako prvni nechal holky umrit,ale aby se to dalo napravit,staci jen promaznout ini file,ktery si hra vytvari a rozjet od posledniho loadu..:-))Do navodu jsem to uz nepsal,protoze sem predpokladal,ze hraci nebudou takovy krutaci,jako ja,a zachrani holky na prvni pokus..:-DDD

Second Chance Code

(PCmaniak87, 12. 7. 2009 11:40)

Len taká malá poznámka, ak schválne (alebo náhodou) nezachránime na konci Palomu, nieje možné hru správne naloadovať. V menu sa zobrazí červený otáznik, po kliknutí sa nám zobrazu text o druhej šanci, ale musime tam napísať kód, vygúglil som, a je to: "veronicalake" bez uvodzoviek, a spolu. To píšem len tak pre informáciu, keby náhodou niekto skúsil najprv prehať a až potom vyhrať. :-) BTW: Díky za super návod.

custe

(kikster, 29. 6. 2009 15:12)

zdar vsem nemohl by mi nekdo nahrat link z plnou verzi uz sem to hledal vsude a sem z to debil moc dik predem

Šerifka

(Smooth Michael, 5. 6. 2009 23:25)

Díky, za pomoc, opravdu jsem vynechal analýzu krevního vzorku z balkónu

zasek

(Midnight Knight, 5. 6. 2009 8:24)

Hoj,mas to v mailu-pokud nemas plnej inventar,melo by to jit normalne rozpojit pomoci rezpojovaci ikony napravo u inventare.

zásek

(Laďka, 4. 6. 2009 19:11)

Ahoj.Mám problém u dema,kdy mám odpojit nabíječku od diktafonu a dát ji k mobilu,tak mi to nejde odpojit.Zkoušela jsem to už několikrát a nic.JInak vše jsem udělala,ale toto mi nejde.Porad mi prosím.Díky.

Serifka

(Midnight Knight, 1. 6. 2009 17:56)

AHoj.:-)V navodu by chby byt nemela,zpetne jsem hral podle navodu,a na zadnej kopanec nenarazil-aby s tebou serifka spolupracovala,musis ji neco nabidnout,ba balkonu v prvnim patre najdi a analyzuj krev zmizelyho nevimjakuzsejmenoval,kdyz vysledky serifce pri rozhovoru predas,bude povolna...dat ti informace o krytu a klice od auta..:-)))

Klíče od kufru auta

(SmoothMichael, 27. 5. 2009 22:41)

Ahoj, nejsem schopen z šerifky vymámit klíče od kufru auta, v kterém má být detektor. A v rozhovoru mi o žádném atomovém ktytu neřekla(asi). Je chyba u mě nebo v návodu. Předem díky zapomoc