Jdi na obsah Jdi na menu
 

Rhiannon-Curse of the Four Branches

29. 6. 1998

TOPlist

Rhiannon-Curse of the Four Branches

22.ledna 2009 Autor návodu-Karin Madukas

Příběh staré velšské legendy, je zasazen do tajemného místa v Británii, kde se realita prolíná s magií. Mladá Rhiannon začne slyšet nevysvětlitelné zvuky a mít podivné vidiny.Na povrch vystoupí netušené souvislosti: nové rodinné jméno, které přinese i schopnost bourat časové hranice a zažívat události staré mnoho století, navíc s přispěním kouzel. Kdo má rád příběhy o duších, tajuplné legendy i puzzly at neváhá.

Vaše postava se jmenuje Chris. Vaši přátelé Jennifer a Malcolm Sullivanovi vás požádali o dohled v statku Ty Pryderi v době, kdy oni budou s dcerou Rhiannon na dovolené. Rhiannon se potřebuje zotavit, neboť ji trápí noční můry a má vidiny. Na statku probíhají rekonstrukční práce, takže je potřeba dohlédnout i na dělníky. Chris si nejdřív přečte e-mail od Jennifer (Jenn). Po příjezdu do Ty Pryderi se porozhlédněte kolem. Uslyšíte někde cválat koně a pak  jsou zde předměty s aktivním kurzorem, ale zatím nejdou sebrat. Jděte k předním dveřím domu a vlevo pod květináčem najdete klíč od domu.  Dejte si ho do inventáře a vpravo se ještě (kurzor dolů)  podívejte na pytel cementu. Nyní teprve odemkněte dveře domu. Jděte potmě  vpřed a vlevo zkuste vypínač. Elektřina nefunguje. Otočte se zpět ke hlavním dveřím a u nich se otočte vlevo. Na zdi je malá skříňka, ve které najdete hlavní vypínač elektřiny, který stiskněte. Na dveřích visí zpráva od Malcolma, tu si přečtěte a dejte do inventáře. Na zemi leží noviny, ty si přečtěte také. Pak jděte ke schodům a při pokusu po nich vyjděte se ozve hlas, který vás vítá v domě, ale zároveň varuje. Raději jděte do pokoje vlevo, což je obývací pokoj. Napravo spatříte telefon s blikajícím záznamníkem. Jsou zde tři vzkazy.  Tom Harris sděluje, že dělníci zastavili práci, neboť volně pobíhající kůň zničil materiál na práci. Jenn vás varuje, že kočku musíte pravidelně krmit, jinak bude vyvádět neplechy a také musíme udržovat oheň. A ještě jednou Tom oznamuje, že dělníci pod podlahou v jídelně našli jakousi látku, kterou pak zanechali na stole v kuchyni. Od telefonu  jděte nalevo dozadu ke klavíru ve výklenku. Na klavíru najdete napravo zapalovač a nalevo noty k písni  The Ash Grove. Zapalovač seberte.  Jděte ke krbu a z koše seberte polínka na podpal. Pak se postavte čelem k pohovce a podívejte se dolů. Na pohovce pod polštářem najdete MP3- Player. Prohlédněte si televizní věž, v prostředním si můžete přehrát melodii The Ash Grove. Potom se podívejte na knihovnu vlevo u vstupních dveří. Zde najdete knihu A Pocket Guide to the  Native Trees of the UK.  Prohlédněte si ji. Jděte nyní  dveřmi nalevo od knihovny.  Ocitnete se v nedokončené jídelně. Pod parapetem u okna najdete fotografii poškozeného domu. Potom se otočte vpravo a prohlédněte si skříň ve zdi. Za kartónem najdete kapesní svítilnu, která však nejde sebrat. V místnosti jsou ještě použitelné štafle, ale teď je na nic nepotřebujete.S pohledem na okno učiňte čelem vzad a jděte prostředními dveřmi do spižírny. Zde v jedné z polic najdete žárovku a krbové podpalovače. Vyjděte ven a vlevo od dveří do spižírny je kuchyně. Zde najdete pod mikrovlnkou na zemi kočičí misku a mrtvou myš. Na jídelním stole pak leží látka, o které mluvil Tom Harris v telefonu. V levých dveřích kuchyňské linky najdete kočičí konzervu a na dvířkách seznamy léčivých látek, obsažených potravinách. Ve vedlejší skříňce je sůl a dole najdete misku. Na pravém boku kuchyně je nahoře kuchařka. Pak se otočte vpravo a v lednici najdete v horní polici krabici s rajskou polévkou. Krabici otevřete a uvnitř najdete klíč. Seberte myš a do misky dejte konzervu. Jděte dveřmi u misky a na záchodě proti vám spláchněte myš. Vyjděte dřevěnými dveřmi na venkovní terásku a vpravo najdete šedé dveře do kotelny. Vlevo je ohřívač vody a vpravo si prohlédněte prostor nahoře. Vyjděte ven a sejděte z terasy. Dejte se vpravo a z hromady dřeva si pár polen seberte. Vraťte se do obývacího pokoje, otevřete krb a dolů položte nejdříve podpalovače, potom třísky, pak polena a to zapalte zapalovačem. Vyjděte na hlavní chodbu a dveře proti vám odemkněte nalezeným klíčem. Je to Malcolmova kancelář. Nejdřív se podívejte na nástěnku. Dozvíme se, že Jenn je homeopatka. Mezi jinými dokumenty je také plán Ty Pryderi. Také návod k použití vodařského proutku. Vedle tiskárny najdete vybitý MP3 Player. Když se otočíte vlevo, prohlédněte si na zdi nad knihovnou mapu Walesu a zlatou plaketu vedle. V knihovně, nalevo v nejvyšší řadě najdete knihu  The Legends of Pryderi.  V knize najdete dopis od Rhiannon, ve kterém se mu svěřuje ze strachu z Llwyda a žádá otce, aby ji Llwyda zbavil. Některé odstavce v knize jsou podtrženy, takže asi budou důležité. Potom se otočte a jděte k Malcolmovu stolu. Zde si prohlédněte koš na papír a horní zásuvku. V zásuvce si přečtěte o stromech, rostoucích v oblasti. Také je zde seznam práce, kterou dosud dělníci udělali. V koši najdete Malcolmův plán na vykopání studny na statku. Vedle monitoru leží nabíječka, do níž vložte MP3- Player. Nahoře na polici najdete doklady ke statku Ty Pryderi. Při cestě ven si na dveřích pohlédněte ještě kalendář. Teď je čas prohlédnout si patro domu, ale na schodech je tma. Takže nyní už v jídelně můžete sebrat baterku i štafle. Baterkou klikněte na schody. Ozve se znovu duch Pryderi Llwyd. Chris mírně otřesen jde nahoru.  V světle baterky najdete nahoře nalevo stolní lampu; zde zašroubujeme žárovku a máme světlo. Vpravo u schodů je kancelář Jenn. Najdete zde homeopatické časopisy, studii o vodě. Vlevo si přečtěte dopis Jennině mamince o uložení jejich rodiny na zdejším hřbitově. Rodina pochází z oblasti Arberth. Jennini prarodiče Lucinda a George Edwardsovi jsou zde pohřbeni již od roku 1800. Opusťte pokoj a jděte vpřed do koupelny. Ve skříňce na zdi najdete stroncium. U umyvadla otočte kohoutem a nechte téct horkou vodu. Na zrcadle se objeví pokyn k naslouchání – Ash Grove. Po tom opusťte  koupelnu, jděte směrem ke schodů a pak vpravo. Na konci vidíte troje dveře. Uprostřed je Jennina laboratoř k nahlédnutí. Vpravo je rozestavěná ložnice Malcolmových. Rovněž se zde porozhlédněte, ale najdete nic zajímavého. Nakonec jděte třetími dveřmi, znovu vás navštíví Llwyd. Připomeneme si nyní opět na melodii  The Ash Grove.  Na nápisu na dveřích (vrať mi ztracené dítě) klikněte na noty této melodie C F A C A F a dveře se otevřou. Jsme nyní pokoji Rhiannon. Když opadne mlha ozvou se hlasy Llwyda a ostatních duchů, kteří žádají o pomoc. Vlevo na komodě najdete přání k narozeninám, kde Malcolm píše Rhiannon, že má klíč k jeho srdci i dílně. Za košíčkem najdete deník, kde se dozvíte, že Rhiannon zamilovaná do mladého učně Dylana. Zároveň si přečtěte o bývalé obyvatelce domu Emmě a Gwen. Dále o Rhiannonině kontaktu s historikem a odborníkem na zdejší oblast. Pod postelí leží plechovka od limonády. Vpravo uvidíte dva plakáty, prohlédněte si ten se znameními a najdete označené znaky Emmy, Gwen a Rhiannon. Pod plakátem se podívejte dolů. Odsuňte polštář a za mřížkou najdete tajný deník, nazvaný Dreamy Dylan. Z něj se dozvíme, že Rhiannon je blízka totálního zhroucení. Na okně najdete knihu Magical Properties of Trees. Nyní jděte  k psacímu stolu. Zde podívejte se zejména lístek nalevo od PC, najdete fotku monolitu. V zásuvce stolu najdete roli papír, pastelky a domácí úkol. Nakonec se budeme věnovat počítači. Zde potřebujeme heslo. Zadejte  Dreamy Dylan a zadejte OK. Přečtěte si všechny e-maily. Jsou hlavně od Emmy, která se stala Rhiannoninou přítelkyní a od Jona Southwortha, což je onen odborník na historii. Nyní víme, že mu Rhiannon poslala fotku megalitu, stojícího u statku a poslala mu ji se žádostí o expertizu. Poslední e-mail je od Ann Jenkins, která žila s přítelem na statku kolem roku 1960 se skupinou hippies a která zmizela. Ve chvíli, kdy zavřete poslední e-mail, ocitnete se v bezvědomí. Probudíte se v pokoji Rhiannon. Zapněte počítač a zkontroluje e-mail. Historik Jon žádá o podrobný popis Oghamova písma na monolitu. Vypněte počítač ikonou kočičky. V psacím stole otevřete pravu zásuvku a seberte roli papíru a pastelky. Na dveřích si prohlédněte popis MP3- Playeru. Nyní jděte do Malcolmovy kanceláře a zkontrolujte, zda je MP3 nabitý. Pak ho dejte zpět do nabíječky a z nástěnky seberte plán pozemku. Vyjděte z kanceláře a jděte na dvůr dveřmi se závorou vpravo. Jděte jednou vpřed a potom 1 krok vpravo, 2 kroky vpřed, otočka, 1 krok vpřed a na zdi domu uvidíte nahoře aktivní bod. Pak jděte 1x vpřed,vpravo a rovně po stezce až k monolitu. Přiložte na něj papír a barvičky, tím získáte obrysy znaků. Vraťte se do pokoje Rhiannon a otevřete si novou e-mailovou zprávu. V jednom e-mailu je malý překladač pro Ogham písmo. V té druhé je návod, jak písmo přeložit. Můžete tak učinit manuálně nebo pomocí překladače. My použijeme druhou možnost. (Ogham translator Program). Kdo bude mít potíže, najděte si symboly v našich obrázcích. Klikněte na první tři znaky podle obkresleného monolitu. Jsou-li správné, objeví se ve sloupku uprostřed. První slovo je EARTH. Pak klik na Add to Message Pane. Přeložené slovo se objeví dole a tak pokračujte dál. Poslední symbol ve sloupku je vždy prvním následující trojici. Další slovo je Water. Musíte pracovat svižně, aby znaky nezmizely. Další slova jsou Fire a Air. Druhý sloupek obrysů má slova I BIND YOUR SOUL UPON DEATH TO ROAM THIS LAND WITHOUT MEMORY NEVER TO FIND YOUR FINAL RESTING PLACE. Potom klikněte na Save your Result. Na okně seberte knihu Magical Properties of Trees. Po tom jděte dolů do obýváku a z knihovny seberte knihu Pocket Guide to Native Trees of the UK. Vyjděte ven předním vchodem a jdeme sbírat větvičky. Jako první jděte přímo dopředu a potom vpravo. Před vámi je sklad dřeva, vlevo vedle vystupte na schody. Dveře zde jsou zavřené, tak slezte dolů a dejte se vpravo. Na malých dveřích je visací zámek, takže zase nic. Otočte se vlevo, před vraty se závorou se dejte vlevo, 2x vpřed a vlevo na lávku u vody. Všimněte si, že v jezírku cosi plave, ale vy na to nedosáhnete. Vraťte se na cestu a dejte se vlevo, 1x vpřed a zase vlevo. Jste u chléva. Jděte dovnitř, prohlédněte si to tu a vyjděte ven stejnými dveřmi. Jděte vpravo k Malcolmově dílně. Dveře jsou zajištěné číselným zámkem. Za rohem budovy jsou ještě malá dvířka. Uvnitř zatím není nic na práci.Vyjděte ven a jděte vpřed ke skladu dřeva, vpravo a 4x vpřed. Pak se otočte vlevo, kde je větev cesmíny. Pokračujte po cestě dál 3x. Vpravo před boudou je roští, které brání další cestě. Otočte se a na zemi najdete větev 8 – Oak-dub. V knize Pocket Guide ji můžete identifikovat. Pokračuje v cestě vlevo, pak zpět 2x a vpravo u cestě najdete větev 2 Ash-jasan. Zpět po cestě 9x vpřed až k vratům se závorou. Za nimi vpravo je větev 4 Birch – bříza. Pak se otočte vlevo a prohlédněte si studnu s poklopem. Pak jděte vpravo k řece, v dálce spatříte kapli. Když se zde otočíte vlevo, najdete větev 10 Willow – vrba. Otočte se a jděte zpět vraty na dvůr, vpravo podél zdi. Uprostřed jsou vpravo malé mřížové dveře. Vejděte dovnitř a vlevo je větev 1 – Apple-jabloň. Potom se dejte čelem vzad a uvidíte velký kámen. Vraťte se vraty zpět a znovu vpravo. Na konci zdi jsou další polorozbitá vrata vpravo. Za nimi vlevo je další kámen. Otočte se zpět a pak 1x vpřed, vlevo u stezky najdete větev 6 Beech-buk. Konec stezky blokuje převrácený strom, tak jděte zpět na dvůr 1x vpřed,vlevo a pak znovu vlevo u chléva najdete větvičku lísky, kterou zatím nemůžete sebrat. Otočte se vpravo a jděte 2x vpřed. Vpravo najdete větev 9 Rowan-jeřáb. Nyní jděte vpravo ke schodům k monolitu a vpravo je větev 7 Hawthrone-hloh. Otočte se zpět na cestu a jděte 1x vpřed,vlevo,2x vpřed k domu, pak čelem vzad a vlevo je větev 5 Black Thorium – trnka. Nyní jděte k Malcolmově dílně vedle chléva. Na zámku naťukejte 0406 – což je čas, který jsme viděli na MP3. Uvnitř si vpravo prohlédněte komody i se zásuvkami. Vlevo na pracovním stole najdete olej a klíč na šrouby. Olejem klikněte na zaseklou zásuvku u psacího stolu a uvnitř seberte prostřední papír – Mabinogion Branch 1. Na druhé straně si přečtěte, jaké předměty potřebujeme k prvnímu kouzlu – meč, dráp, kolébka, hříbě a koruna. Otočte se na druhou stranu a seberte olejničku  a odměrku z police. V krabici na zemi objevíte staré baterie. Otočte se vlevo a v polici nad vraty seberte zvedák. Otevřete uzávěr nádrže vyžínače trávy. Pak v inventáři seberte odměrku a klikněte 1x na sud s olejem a pak na vyžínač. Potom 2x na petrolej a šup s tím zase do nádrže. Znovu 2x na petrolej a nádrž, a nakonec 1x na petrolej a nádrž. Zavřete nádobku a klikněte na startér nad uzávěrem. Přístroj naskočí a vy ho můžete sebrat. Opusťte dílnu a jděte vpravo a vpřed. Na konci se dejte vpravo a vpřed po schodech ke stojícímu monolitu. Na větev nad ním upevněte naviják a pod monolitem seberte první desku. Jděte k bráně u stájí a za ní vpravo je další kámen. Klikněte na něj a pod ním najdete druhou desku.Vraťte se zpět. Za bránou se dejte vpravo a vejděte do polorozbitých mřížových vrat. Hned vlevo je třetí kámen a pod ním třetí deska. Z inventáře si pravým klikem vyberte první desku a pak k ní přidejte další dvě. Když je deska celá, podívejte se na svítící hvězdu a 3 římská čísla nahoře. Jděte zpět k vratům a napravo je aktivní místo s číslem II, kde je možno desku umístit. Vlevo je pak číslo III. Obejděte budovu s chlévem a na kratší zdi ze strany – tam kde jsou vrata do zahrady, je číslo I. Nad tabulkou je mech, který je třeba odstranit. Jděte zpět do dílny a z komody seberte špachtli a u čísla III. na zdi odstraňte mech. Objeví se nápis 1. Earth water, 2. your life symbols, 3. by consumption, u č. II jsou nápisy 1. the means, 2. scattered through, 3. fire air, 4. restored, 5. to fuilness. U čísla I. Jsou nápisy 1. to redemption, 2. place and time, 3. of your spirit.Celý nápis zní:

Scattered through place and time

The means to redemption

Of your spirit

Restored to fuilness by consumpcion

Earth, Water, Fire, Air

Nápis se objeví na desce a vy ji pak dejte do inventáře. Zářící koule vás odvede k monolitu. Podívejte se na zem, odsuňte kámen a seberte korunu. Všimněte si Oghama oznaku pro jilm – ELM. Nyní jděte na cestu vpravo od dřevníku až k místu vpravo, kde další cestě brání křoví. To je možnost použít křovinořez, pak odsuňte plech a prohlédněte si staré auto. Na podlaze mezi řidičem a spolujezdcem najdete náramek, v poličce uvidíte červenou rukavici s krvavými skvrnami a pak Rhiannonin deník. V něm se dozvíte o ženě z hippies skupiny, která zmizela v roce 1969 a která měla dvě děti Rachel a Jonathan. Tyto děti daly Rhiannon dráp, který našli pod podlahou jejich místnosti. Na zadním sedadle auta pak leží dřevěný koník. Klikněte na okénko vzadu a koníka seberte. Znak na něm značí Apple – jablko. Nyní opusťte rádoby garáž a venku uvidíte velkou ohnivou kouli – ducha Rhiannon, který hledá děti. Jděte do obytného domu a v Rhiannonině pokoji si prohlédněte maily. Jenn píše o nálezu jakési mrtvoly v roce 1969. Tělo bylo pohřbeno na místním hřbitově. Vyjděte z pokoje a prohlédněte si meč, visící před ložnicí Malcolmových. Na něj najdete znak pro Ash – jasan. Meč samozřejmě seberte. Sejděte dolů a u vstupních dveří leží na zemi noviny. Prohlédněte si i leták s reklamou na kolébky. Další Ogham znak pak najdete v názvu ulice Birch – bříza. Jděte zpět cestou ke starému autu. Na levé straně, kde jsme našli větvičku cesmíny – Holly. Zde se podívejte na zem a spatříte obrysy Rhiannonina těla a na stejném místě pak seberte kovový dráp se znak Black thorium. Nyní jděte k monolitu. Do ohnivého otvoru vhoďte dráp a větev č. 5, kolébku a větev č. 4, meč a větev č. 2, koníka a větev č. 1, korunu a větev č. 6. Vznikne Orb koule země. Seberte ji. Následuje probuzení v pokoji Rhiannon. Sejděte dolů do Malcolmovy kanceláře a přečtěte si znovu druhou kapitolu knihy The Legends of Pryderi. Při východu z kanceláře uslyšíte pošťáka. Ten vám dovnitř vhodil vzkaz, že v kotelně nechal jakýsi balík. Pak zde je ještě dopis od stavbyvedoucího Toma Harrise, že si odnesl žebřík a vrací klíček. S klíčem jděte ke dveřím s visacím zámkem (kamenná budova u nádrže), odemkněte a vejděte dovnitř. Otočte se zpět a na zdi seberte další klíč. Otočte se vpravo a ze stavebního kolečka seberte páčidlo. Můžete se zde pečlivěji porozhlédnout. Na levé straně na polici leží plechovky s barvami a mezi nimi leží klika. Otočte se 2x vpravo, vpřed a vlevo a na zdi uvidíte páku. Klikněte na ni, ale zdá se, že přívod elektřiny nefunguje. Klikněte 2x vpravo. Nahoře najdete dlouhý hák, seberte ho. Jděte vpřed,vlevo,vpřed a opět vlevo. Na zemi vidíte prkna, která vypáčíte páčidlem. Sklepní prostory jsou zaplněné vodou. Tak si aspoň seberte žebřík. Nyní jděte směrem ke dveřím a vlevo uvidíte opřené prkno. Vpravo dole u dveří leží za prázdnými pytlli kus papíru. Je to Mabinogion Branch II. Na zadní zstraně najdete seznam toho, co potřebujeme pro vodní kouzlo:

stříbro - z kabelu telekomunikační linky, zlato – zlatá plaketa, chleba, hvězda, kouzelný plášť, lebka a Cauldron of Birth - kotel obrození. Opusťte místnost a vylezte po schodech ze strany budovy. Zamčené dveře teď můžeme odemknout a vstoupit. Vpravo je díra v ochozu. Jděte zpět do dolní části budovy pro prkno a položte ho nahoře. Na druhé straně vpravo nad pytli najdete náhradní díl ke kotli. Nic jiného zde není. Jděte ven a podél zdi kolem rybníčku na můstek. Pomocí háku vytáhněte z vodu 2. díl kotle. Potom projděte modrými vraty k přikryté studni a páčidlem klikněte na řetěz na pravé straně. Odklopte poklop a vstupte dolů.

Dole najdete třetí díl kotle. Vylezte ven a v inventáři klikněte pravou myší na 1. díl kotle a levým klikem přiložíte další díly. Potom jděte k zadnímu vchodu do chléva, kde jsme viděli lískovou větvičku, kterou seberte. Pravým klikem v inventáři lísku zaktivujete a levým klikem natočíte. Otočte se vpravo a jděte po cestě na křižovatku. Před vámi je vlevo na kameni aktivní místo, na které položte zlatý kotel.  V té chvíli do něj začne téct voda z pramene. Jděte do přístavku vedle dílny s číselným kódem a ze země seberte klíč na šrouby. Potom jděte pod lešení hlavního domu, na místo, kde šipka ukazuje vzhůru. Pomocí žebříku vylezte nahoru a z větrníku seberte plechového ptáčka. Jděte do kuchyně a na pravé straně kuchyňské linky seberte z kuchařské knihy recept. Ze skříňky nahoře seberte sůl a z skříňky vlevo dole mísu. Z chladničky seberte máslo a potom jděte přes nedokončenou jídelnu do špižírny. Vpravo od mrazícího pultu seberte láhev BEER BOTTLE. Proti mrazícímu pultu seberte formu na chleba a odměrku. Potom opusťte dům a jděte k domku s venkovním schodištěm. Vystupte po nich nahoru a vstupte. Vpravo seberte pytel mouky a vraťte se do kuchyně. Jděte ke dřezu, pusťte vodu a naplňte odměrku vodu. Kohoutkem otočte zpět. V inventáři zaktivujte mísu pravým klikem, přidejte mouku, sůl a máslo. Pak na to klikněte 2x. Do důlku v mouce dejte tekuté droždí z láhve a pak vodu. Dalším klikem zaděláte těsto, které dejte do formy. Potom jděte ke kamnům a formu vložte do trouby. Po dalším kliku na dvířka je chleba hotový. Z kuchyňského stolu seberte štůček látky. V té chvíli se zblázní židle. V Malcolmově kanceláři seberte zlatou plaketu z knihovny, v pokoji Rhiannon seberte lebku z plakátu Gottiko Poster. Potom jděte do kotelny vedle domu/jde se tam přes dveře v kuchyni/, seberte balík pro Jenn a jděte s ním do její pracovny. Balík položte na stůl vpravo od mikroskopu. Uvnitř najdeme Kirlian kameru, která dokáže vyfotit auru, vyzařující z předmětů. Nejdříve ještě potřebujeme znovu nastudovat článek o magické vodě z časopisu na stole v Jennině hovorně. Vrátíme se do laboratoře. Na skleněnou desku kamery vložte látku, klikněte na páčku vpravo a fotku aury vložte do inventáře. Stejně vyfoťte lebku, ptáčka z korouhve, zlatou plaketu, chleba, klíč na šrouby. Z police nahoře seberte modré homeopatické lahvičky a ze stolu podložní sklíčka. Potom jděte do Malcolmovy kanceláře. Zde klikněte na tlačítko u tiskárny a vylezou dva listy se štítky na lahvičky. Pravým klikem zaktivujete lahvičky a přiložte na ně libovolné štítky. Totéž učiňte s podložními sklíčky. (levý klik). Nyní jděte k místu se zlatým pohárem a vložte do něj modré lahvičky. Potom klikněte pravou myší na sklíčka a levým klikem na ně vložte lahvičky. S výsledkem se vraťte do spižírny a sklíčka vložte do mrazícího boxu. Odejděte ven a pak se zase vraťte a sklíčka vyndejte z mrazáku. V laboratoři vložte pravým klikem jednotlivá sklíčka do mikroskopu. Zjistíte tak, že z lebky vyzařuje lidská vlastnost povinnost, z chleba pokora, z klíče na šrouby urážka, z ptáčka pravda, z látky klam a ze zlaté plakety klid.Nyní jděte ven k hrnci/jak jste s virgulí našli vodu/,budeme do něj dávat modré ampulky a věci.Nejprve do hrnce dejte ampulku duty a pak do hrnce hodte lebku,získáte první symbol.Postupně hodíte do hrnce tyto dvojice-truth+ptáček,insulted+montážní klíč,humiliated+bochník chleba,decieved+kus látky a nakonec zlatou minci+calm. Ze všech symbolů se vytvoří další koule – Orb vody. Nastává další den a vy se probudíte se na zemi v pokoji Rhiannon. Jděte na cestu za chlévem (rozbitá mřížová vrata) a zjistíte, že strom který blokoval cestu, je pryč. Napravo spatříte vodní mlýn. Jděte vpravo po schodech dolů, ale dveře jsou zamčeny. Jděte ještě kousek dál, kde zjistíte, že kolo se netočí. Jděte zpět po schodech nahoru. Zde uvidíte červený sud s otvory, u kterého se nejspíš hřáli dělníci. Otočte se vpravo a jděte na konec cesty. Zde je zavřené stavidlo, u kterého chybí klika. Po cestě zpět si ještě všimněte ochranné přilby. Jděte do přízemí domku s venkovním schodištěm a vlevo na polici najdete vedle plechovek s barvami kliku ke stavidlu, které následně jděte zprovoznit. Mlýnské kolo se dá do provozu, o čemž se můžete přesvědčit. Znamená to, že již bude fungovat elektřina. Vraťte se zpět tam, kde jste našli kliku a klikněte na páku na zdi. Tím vyčerpáte vodu z podzemí. Vstupte tam vzadu v dílně. Ve sklepě jsou na zdech 4 kulatá tlačítka, páté je ze strany schodů. Zhruba uprostřed je loď, na kterou ze strany nastupte a páčkou ji uveďte do pohybu. Uprostřed tunelu loď zastaví a vy jděte do dveří vpravo. Zde se nachází Boswellova kancelář. Vlevo je sejf, pro který zatím nemáme kombinaci. Na obrazech na zdi se seznamte s rodinou Boswellů a poslechněte si i desku na gramofonu. U psacího stolu otevřete šuplík a prohlédněte si deník Charlese Boswella, který statek koupil pro svého syna Arthura a chtěl z něho mít farmáře. On to také byl, kdo postavil vodní tunel a zjistil, že v podzemí jsou zlé síly, konkrétně Llwyd. V největším nebezpečí je právě Rhiannon, Arthurova manželka. On také sestavil pentagram ve sklepě, vše k oslabení Llwydovy síly.Opusťte kancelář, nastupte do lodi a jeďte tunelem dál. Vystupte na točité schody. V prostoru vidíte generátor, zelené gumové holínky a přečtěte si i plakát na dveřích. Odsuňte zarážku na dveřích a zjistíme, že jsme ve vodním mlýně. Vrátíme se ale zpět dovnitř a pokračujte točitými schody ještě dál nahoru. Zde uvidíme ohnivou kouli, která stropem zmizí. Jděte vpřed a pak vlevo. U stropu najdete papírovou vlaštovku, na která najdeme další symboly pro vodní kouzlo – štít, boty,sedlo,prsten,studna,zlatá mísa, myš a rukavice. Na nástěnce seberte plakát s popisem chemikálií určitých barev. Otočte se a vpravo seberte z police sklenici se síranem měďnatým. Na okně u schodů najdete Dartovu trofej, kterou seberte. Nyní jděte do Malcolmovy dílny buď lodí nebo pěšky. V dílně seberte z bedny jednu staru baterii a v kůlně u dílny seberte z polie vpravo Tree Stmp Remover, který obsahuje ledek. Potom jděte směrem ke dřevníku a vpravo po cestě ke starému autu, ve kterém seberte červenou rukavici. V kotelně (vedle dveří do jídelny) vpravo pomocí žebříku seberte jed na krysy. Poto u domovních dveří vpravo venku seberte pytel cementu. V pokoji Rhiannon seberte krabici od limonády zpod postele. V koupelně v tomto patře seberte lahvičku se stronciem z lékárničky na zdi vlevo. V Malcolmově kanceláři v přízemí seberte myš od počítače. V obývacím pokoji se objeví duch Rhiannon. Následujte ho do dveří další místnosti, které tam dříve nebyly. V rakvi seberte snubní prsten z mrtvoly a potom otevřete levá dvířka nízké skříňky. Zde najdete kyanografickou kopii tunelu s číslem 87362. Nakonec otevřete prostřední skříňku s ozdobnou krabicí, ve které najdete svatební smlouvu Rhiannon a Arthura, listiny týkající se požáru a fotografii Rhiannon, její sestry a jejich manželů. Pak otevřete pravá dvířka, kde si prohlédněte herbář. Získaný klíč seberte. Nahoře na skříňce si prohlédněte Rhiannonino parte. Je-li vše uděláno správně, dveře do pokoje zase zmizí. Znovu se objeví duch Rhiannon a zmizí stropem. Jděte do patra do nedokončené místnosti. Na pravé straně odsuňte krabici, na prkno použijte páčidlo. Dole je malá truhlička, kterou otevřete nově získaným klíčem. Zde si přečtěte dopis Rhiannon pro její sestru Elizabeth, ve kterém jí píše, že ve chlévě našla pod podlahou staré sedlo. Jděte do chléva až na konec stáje. Zde se otočte a v té chvíli se objeví duch koně, který hrabáním označí jedno místo, na kterém najdete pod dlažbou staré červené sedlo. Vraťte se do domu a ve špižírně seberte žlutou místu, z okna modrý hrnec na čokoládu a z druhého okna plechovku kaviáru s E285. Na seznamu ve skříňce v kuchyni zjistíme, že E285 obsahuje Borax. Jděte ven směrem k vodnímu mlýnu a k sudu. V té chvíli se v něm sám od sebe zapálí oheň.Do sudu hoďte červené sedlo a lithiovou baterii, objeví se červený plamen. Trofejní plaketa a kaviár dá žlutozelený plamen, hrnec na čokoládu s Bordeaux mixturou dá modrý plamen, žlutá mísa a Tree Stump Remover dá žlutý plamen. Počítačová myš a krabice od limonády dá bílý plamen.  Gumová holínka (pokud ji ještě nemáte je za vámi v mlýnské strojovně) a jed na krysy dá zelený plamen, rukavice a pytel cementu dá oranžový plamen. Prsten a Stroncium dá světle fialový plamen. Nyní se objeví další koule Fire Orb, kterou seberte.Probudíte se opět v pokoji Rhiannon, když uslyšíte dole pošťáka. V dopisu se dozvíte o použití MP3 s Tunovoxem, což je přístroj na zvuky. Pak ještě si přečtěte dopis od Jona Southwortha . Symboly, které použijeme pro další kouzlo jsou prase, helma, rubáš smrti a hůlka. Jděte do Malcolmovy kanceláře, tam seberte MP3 a kalendář ze dveří. Potom v Rhiannonině pokoji seberte z počítačového stolku prasátku a ze zásuvky domácí úkol z fyziky. Teď jděte do ložnice Malcolmových a z parapetu seberte přístroj Tunovox. Vyjděte ven a rozbitými vraty jděte k vodnímu mlýnu, u kterého seberte helmu. Sejděte po schodech dolů k vodnímu kolu a použijte na něj Tunovox. Stiskněte tlačítko a MP3 zaznamená příslušný zvuk. Potom jděte do mlýna a použijte Tunovox na generátor. Nyní jděte do hlavní budovy do kuchyně a Tunovox použijte na lednici. V koupelně v patře použijte přístroj na ventilátor odsávání na zdi. V té chvíli by měl zazvonit telefon. Jděte tedy do obýváku a poslechněte si záznamník. Místní farář odemkl místní hřbitov, takže další pátrání bude tam.  Jděte modrými vraty ze dvora až na hřbitov. Kousek vpravo je Rhiannonina hrobka s Oghamovým znakem. Pečlivě si prohlédněte všechny hroby. U některých jsou symboly s aktivním kurzorem. K tomu se ještě dostaneme. Teď však hřbitov opusťte, jděte do mlýna a podzemím se dopravte do Boswellovy kanceláře. Kombinací 87362 otevřete sejf. Přečtěte si listinu – Principiae Symbolarum v poslední přihrádce. Boswel vysvětluje princip kouzelného pentagramu v podzemí. Jednotlivé znaky musí být aktivovány v určitém pořadí. Ze sejfu seberte ještě jakýsi nástroj. Přečtěte si ještě ostatní dokumenty a jděte znovu na hřbitov. Zde použijte ten podivný nástroj na kulatý symbol u Rhiannoniny hrobky a seberte ho. Pak bohužel znovu musíte do podzemí a s mezipřistáním u Boswellovy kanceláře pokračujte dál do sklepa. Kulatý symbol vložte do otvoru na straně schodů. Nyní se musí ostatní symboly aktivovat v určitém pořadí, jinak se ozve smích a můžete začít znovu. Jděte vlevo,vpřed,vlevo,vpřed,vpravo a stiskněte symbol vzduchu (kurzor přestane být aktivní). Potom aktivujte vpravo od 1. symbolu symbol ohně, nalevo od 1. symbolu aktivujte symbol země a nakonec udělejte čelem vzad od 1. symbolu, vpřed a kusek vlevo aktivujte symbol vody. Symboly se rozsvítí a z vody se vynoří skleněná skříňka. Otevřete ji a seberte kouzelnou hůlku. Jděte po schodech nahoru na dvůr a do obývacího pokoje. Klikněte na televizi, kde se objeví jakási tvář. Potom klikněte na druhý přístroj vespodu pod televizí, který detekuje Tunovox. V inventáři se podívejte na domácí úkol z fyziky. Dozvíte se, že různé materiály mají rozdílné frekvence. Příkladem je dřevo,papír,plast a keramika. Nyní si poslechněte MP3, na kterých jsou označené předměty, které byly zaznamenány. Teď jděte doprostřed mezi pohovku a stůl a klikněte dolů. Nyní můžeme začít s kombinacemi. 1. kouzelná hůlka a zvuk generátoru, 2. kalendář a zvuk z koupelny, 3. helma a zvuk lednice, 4. prasátku a zvuk vodního kola. Vytvoří se další koule Air Orb, kterou seberte. Nyní musíme už jen vypudit Llwyda a osvobodit duši Rhiannon. Jděte zpět na hřbitov. Najděte hrob Edwardsů a umístěte zde vodní kouli (prostřední část hřbitova vlevo od brány). Na hrobě Boswellů (vpravo)umístěte vzdušnou kouli. Vlevo od dveří kaple stojí obelisk s Oghamovým znakem. Dolů položte ohnivou kouli. Nyní se otočte a na hrob neznámé osoby (unknown) položte kouli země. Kousek vlevo od dveří do kaple směřuje kurzor dolů. Zde do kulatého kamene zasuňte kouzelnou hůlku. Hroby se propojí v pěticípou hvězdu a ochrana pentagramu vypudí zlého ducha a osvobodí duši Rhiannon.Konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Rhiannon-Curse of the Four Branches

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář