Jdi na obsah Jdi na menu
 

Anacapri-The Dream

19. 7. 2015

TOPlist

Anacapri The Dream

3.srpna 2008 Autor návodu-Standa Madukas

Anacapri je nádhernou fotorealistickou adventurou plnou záhad,mytologie,ale hlavně a především je zde výborně zmapována historie ostrova. Setkáte se s osobnostmi této oblasti, jako jsou doktor a spisovatel Axel Munthe nebo filozof Gunnar Adler-Karlsson.Stejně tak se poznáte s několika mýtickými bytostmi jako je Nerea, Poseidon nebo Sirény.Prozkoumáte jeskyni Blue Grotto, podíváte se do vily císaře Tiberia - Damecuta ,mrknete do mýtické poustevny Cetrella, do Muntheho nádherné rezidence San Michele.Anacapri je jednou větou skvostná adventura,která zachycuje na 8000 snímků ostrova, jsou zde zajímavé logické puzzle a pokud se vám zdá,že dnešní adventury jsou krátké ,tak věřte ,že zde je zhruba 70 hodin herního času minimem!!

červenec 7. 2011
Jste Dr. Nico ?.,je 11 hodin dopoledne.
Kavárna: Servírka vám dává obálku od Dr.Orlandiho.Vezměte si obálku.Klikněte pravým myšítkem na spodek obrazovky.Máte zde různé ikony,levá strana/ikona obrazovky/ slouží k dialogům a identifikaci.Nůžky (nástroje) je ikona pro hlavní menu,ikona komety složí k navolení mapy a následnému přemístění.Ikona zeměkoule vám na mapce přesně ukazuje ,kde se nacházíte momentálně.Vidíte,že jste v Piazza Viktoria.Ikona tašky je inventář.Klikněte na obálku která je v inventáři.Klikněte dole na ikonu oka a pak klikněte vpravo na turn třikrát.Tím vyndáte dopis z obálky a přečtete si ho .Zjistíte ,že Dr.Orlandi měl jednání o legendárním Obsidianu.Chce abyste přišli do jeho domu a dává vám pokyny jak se k němu dostat.
Ulice
Vyjděte ven z kavárny,vidíte černé obrysové čtverce na které budete klikat a tím i postupovat určitým směrem.Sejděte po schodech dolů až na náměstíčko Viktoria.Šipkou si najeďte více vpravo a pak jděte jednou kupředu doprava.Vidíte zvláštní červené zařízení/viz obrázek/ Stiskněte tlačítko dole,vidíte tu napsáno Marina Piccola a Anacapri-Caprile.Klikněte na levou šipku na obrazovce,tím se pomalu posunete na levou stranu a pak čtyřikrát klikněte vpřed.Napravo je zelený prodejní automat ,který prodává autobusové lístky a místenky.Klikněte na tlačítko dole ,uvidíte mapu spojů v Anacapri. Stiskněte knoflík nahoře a podívejte se, že cena lístku do Marina Piccola  je 10 caprini.Jděte třikrát kupředu,napravo začne blikat stánek s pohlednicemi.Podívejte se zblízka na pohlednice a pak si vezměte jedinou aktivní pohlednici.Je to pohlednice 1, schodiště Torre la Guardia.Jděte jednou kupředu,otočte se vlevo a vstupte do keramické dílny.
Keramická dílna
Projděte až na konec,kde sedí u stolu tři lidé,dvě ženy a chlapec.Keramička vám vysvětluje cosi o miniatuře a historii obsidián disku. Jděte doleva za chlapce a vpřed chodbou až ven,kde nalevo dole vidíte zmenšené kopie hradu a kláštera a napravo se podívejte na zvláštní betlémy v  polopropustném zrcadle na stěně.Zvláště jeden o historii obsidán disku a Capri nás zajímá.Obejděte po obvodu kolem zábradlí celý ochoz.Je tu keramička,promluvte s ní a až odejde, tak se vraťte zpátky do místnosti a promluvte s ní znovu.Dá vám dlaždici. Vyjděte ven na ulici a otočte se vlevo.
Ulice
Jděte dvakrát kupředu a podívejte se na červený dům vpravo. Jděte blíž,klikněte na panel a stiskněte tlačítko. Vidíte hovořit ženu.Jděte ulicí třikrát kupředu, dokud neuvidíte napravo blikat nápis nad květinářstvím/flowers/Jděte vpravo,vstupte do květinářství a promluvte s květinářkou.Ona vám ve vašem pátrání po disku poradí ,kdo by mohl něco vědět a komu je lepší se vyhnout.Vyjděte z květinářství ven,otočte se vpravo,jděte jednou vpřed a pak jakoby doprava /San Michele/jděte pětkrát vpřed až před kostel.Vstupte nalevo do kostela,vyjděte točité schody a vstupte na balkon.Podívejte se dolů na podlahu,kde vidíte různá zvířata namalovaná na cihlové podlaze,která znázorňuje Rajskou zahradu.Jděte opět po schodišti dolů,projděte nalevo směrem k oltáři/viz obrázek/ a podívejte se na podlahu. Vyjděte z kostela,jděte doleva ,pak uličkou až nakonec a otočte se vpravo ke dveřím/viz obrázek/ Použijte klepadlo na dveřích, odstupte a promluvte si s asistentem Dr.Orlandiho..On chce, abyste přišli v 15:45 .Zkontrolujte poštovní schránku nalevo na zdi a vezměte si dopis dr.Orlandiho a  krabičku léků.Přečtěte si dopis. Dr.Orlandii vysvětluje cosi o obsidián disku a předpokládá,že ho najdete.Chce abyste se zastavili u Francesca Ceria ve Vico Boffe 7.Přečtěte si nápis na krabičce léků.Je tu napsáno, že disk musí být zničený./podpisR.C.1816/.Otočte se od dveří dr.Orlandiho do uličky a projděte jí až na křižovatku uliček ,kde před sebou vidíte název ulice-Vico Boffe.Jděte stále rovně až přijdete do uličky ,kde jsou nalevo a napravo dveře.Otočte se k těm nalevo a klikněte na zvonek nalevo.Poslouchejte co říká pan Cerio,poté. otevřete poštovní schránku a vezměte si deník Ignazia Ceria. Deník si pečlivě prohlédněte,získáte kreditní kartu.Otočte se a jděte zpět na křižovatku k Vico Boffe.Tady se dejte doprava a jděte stále kupředu,držte se levé strany a až dojdete v uličce k místu,kde se můžete otočit ke dveřím tak to udělejte.Stojíte před číslem popisným 160.Je to vchod do antikvariátu N.Hadrawy.Vejděte dovnitř,vystoupejte po schodech až nahoru na mezipatro,kde si promluvíte s N.Hadrawou/viz obrázek/ Řekne vám,že je ochoten koupit staré mince pokud si je budete přát prodat.Vyjděte na ulici ,otočte se doleva a jděte až na konec k silnici.Otočte se ,jděte kupředu a klikněte na zařízení na zdi nalevo.Klikněte na tlačítko,vidíte tu trasy autobusu.Jděte uličkou zpátky až na církevní nádvoří ke kostelu.Vstupte do kostela,jděte kupředu k oltáři.Spustí se varhany.Vyjděte z kostela ven a jděte doleva uličkou.Na lavičce zde sedí starší muž.Poslouchejte co říká,dá vám noviny,které si vezměte.V inventáři si je přečtěte.Jsou tu články o disku,paní G.MacKowenové,N.Hadrawovi atd.Po rozhovoru jděte kupředu ulicí ,otočte se doleva a klikněte na televizor za vitrínou prodejny.Uvidíte TV rozhovor s dr.Ceriem a dozvíte se také něco o Anacapri.Otočte se a jděte zpátky,vidíte blikat nad obchodem nápis De Angelis.Vstupte do krámku se smíšeným zbožím,prodavač vám řekne,že se vrátí ve 4 hodiny odpoledne.Vyjděte ven z krámku,klikněte pravým myšítkem na spodek obrazovky a klikněte na ikonu komety.Na mapce klikněte na Pizza Vittoria.
Pizza Viktoria
Otočte se na schodišti a jděte uličkou doleva.Jděte 7x kupředu a pak klikněte na muže s kytarou.Zahraje vám Neapolskou píseň.Poté jděte kupředu 6x a vstupte do Parfumi di Capri nalevo. Promluvte si s prodavačkou a pak si vezměte parfém.Jeho vůně láká jisté mořské kreatury. Vyjděte z obchodu a pokračujte vlevo a vpřed.Podívejte se na stánek vpravo.Vidíte tu citróny a nápoje. Jděte ulicí třikrát vpřed a zahněte vpravo do Limoncello shop.Jděte k ševci.Poslechněte si jeho stesky a až vám dá sandál tak si ho vezměte.Podívejte se na něj v inventáři,sandál vám poté z inventáře zmizí.Odstupte od ševce,ten zmizí a vy vejděte do obchodu vlevo.Promluvte si s mladou,hezkou prodavačkou.Pak vyjděte z obchodu zpátky na ulici a jděte třikrát vpřed a pak vpravo.Vejděte do vily San Michele –je to rezidence Axela Muntheho.Vyslechněte muže,dozvíte se, že Dr.Munthe šel na procházku do Torre la Guardia.Je to místo,které máte v inventáři na pohlednici .Vyjděte ven a jděte úzkou uličkou kolem vily, stále vpřed až na konec,kde dojdete k portálu s modrým vlněním/viz obrázek/ Klikněte dole na ikonu komety a vidíte,že na mapě máte nové aktivní místo-Scala Fenicia.Umístěte pohlednici z inventáře/klikněte na ikonu use/použít/) na kovový prázdný rám vpravo u portálu.
Torre La Guardia  
Vyjděte po schodech nahoru a postupujte stále vpřed až přijdete k zavřené železné brance,kde si vyslechnete Dr.Muntheho,respektive jeho stín.Přes ikonu komety a mapu se vraťte zpět na Pizza Viktoria
Pizza Viktoria
Otočte se a jděte vpravo. Jděte kupředu ,vstupte do domu vpředu a promluvte si s obsluhou u okna. On říká, že sedačková lanovka bude otevřena ve 4 hodiny odpoledne.Vyjděte ven,klikněte vpravo a podívejte se na Anacapri Banku.Zatím zde nic nepotřebujeme,ale určitě se sem vrátíme.Jděte stále kupředu až přijdete k obrovské želvě.Vypoví vám historii disku,řekne vám kde hledat a s kým mluvit.Až domluví tak zahněte vpravo,jděte dvakrát vpřed a pak zahněte vpravo do kostela.Nahlédněte do kostela ,je to chrám Santa Maria Constantinopol.Zatáhněte za lano před vchodem-Kde to jsme?
Apartmán
Otočte se doprava a podívejte se na noční stolek.Je tu otevřený sirup a psaní.Klikněte nejprve na nápis na sirupu dole a pak na hrdlo lahvičky.Tím se sirupu napijete a ocitnete se zpátky v kostele.Zatahejte znovu za provaz,budete zpět v apartmánu.Prolistujte další stránky pod psaním.Otočte se k velkému stolu,podívejte se na fotku ženy,maketu lodi a dopis.Ten si pozorně pročtěte,je to 10 pravidel snů od Dr. Kamila Greenturtleho .Jděte na druhou stranu postele ,podívejte se na počítač,který má nastavený spořič jako portál s modrým vlněním.Klikněte na klávesnici na mezerník,objeví se vám na monitoru obrázek.Klikněte vpravo na PC hru v krabici a pak se podívejte i na prasátko.Odstupte a klikněte vpravo na dřevěný datumovník.Je tu papírek na kterém je napsáno,že máte schůzku s Adrianem v 11 hodin dopoledne.Otočte se vpravo k nočnímu stolku,otevřete krabici ve které je šest různě barevných kamenů.Kolem postele projděte do koupelny  a podívejte se na parfém na umyvadle.Vyjděte na chodbu a jděte ke dveřím s fialovou klikou na kterou klikněte.Vidíte tu kódový zámek vytvořený ze zvířat.Víte,že jste Nico Fredi,zavřený v ložnici ,ale nevíte proč.Protože záhadu v ložnici nevyřešíme tak se běžte napít sirupu,tím se přeneseme zpět do kostela v Anacapri.
Anacapri
Jděte kupředu a napravo si vezměte zvoneček.Pokud na ikonku zvonečku kliknete tak se vždy přenesete do apartmánu.Klikněte na ikonku komety a na mapě se přeneste do Caprile a podívejte se na prodejní automat na zdi.Zjistíte,že autobus jede do Marina Piccola  a my potřebujeme 10 caprini na lístek na autobus.Přeskočte na mapě na náměstí Piazza Vittoria. Otočte se a jděte doprava a pak až před bankomat u banky Anacapri.Podívejte se ,že banka má jako logo prasátko.Použijte kreditní kartu z inventáře/dal vám ji Cerio/ na bankomat.Zadejte kód ,který je 74449.Klikněte na OK.Vezměte si kreditní kartu,odstupte a vezměte si bankovku v hodnotě 10 caprini.Jděte na náměstí Pizza Viktoria a jděte doleva a pak uličkou až k zelenému prodejnímu automatu na lístky.Klikněte na horní část automatu,stiskněte knoflík dole a pak z inventáře použijte bankovku 10 caprini.Získáte jízdenku.Jděte zpět na náměstí Piazza Viktoria a jděte k automatu vepředu.Stiskněte červený knoflík a potom vyberte Marina Piccola.Odstupte,otočte se vlevo,vidíte,že tu stojí autobus.Vlezte do autobusu a klikněte na řidiče.Autobus se rozjede,poslouchejte co řidič autobusu říká, jsou to důležité záchytné body. Klikejte stále vpřed do té doby až přijedete do Marina Piccola/viz obrázek/
Marina Piccola
Vystupte z autobusu a jděte po schodech dolů až na pláž k Restorante Gioia.Otočte se vpravo ke stánku a poslouchejte co říká prodavač Massimo. Poté si od něj vezměte většinu stránek (str 25- 34)Ceriova deníku./viz obrázek/ Přečtěte si deník v inventáři. Otočte se a vyjděte zpátky po schodech nahoru až k zeleným dveřím na kterých jsou hodiny.Vyjděte až nahoru na silnici a jděte k oranžovému obdelníku u dvou skútrů.Klikněte na tlačítko a vložte jízdenku z inventáře.Odstupte,klikněte vpravo,klikněte na autobus a vstupte do něj.Nyní klikejte stále vpřed až do místa,kde přijedete na rozcestí,kde máte možnost volby vlevo i vpravo.Klikněte na obdelník vlevo,tím vystoupíte z autobusu a dáte po cestě nahoru.Jděte stále vpřed,držte se levé strany a až projdete uličkou kolem domů tak klikejte stále vpřed na křoviska až se dostanete ke skále.Tady klikněte vlevo,kamera poodjede doleva a vy opět klikněte vlevo.Přijdete ke skále na které je vytesaný gekon./viz obrázek/ Když přijdete blíž tak vidíte na spodku skály hádanku.Zatím však nemůžeme ještě nic řešit.Otočte se a dejte se doprava podél skály až k teleskopu.Podívejte se přes něj,uvidíte ,že gekon kouká ven z jeskyně.Poté odstupte od teleskopu,otočte se doprava a vezměte si stránky deníku( 15- 24) pod Neolitickou kresbou.Stránky si přečtěte v inventáři.Jděte kupředu a podívejte se na malou jeskyni.Vraťte se k velkému gekonovi. Klikněte na hádanku pod gekonem.Vidíte tu různé otvory,které jsou nám trochu povědomé……když si otevřete Ceriův deník tak tam najdete vyobrazení této hádanky.Nastavte obrazce v dírách tak,jak to vidíte na obrázku. Pokud to uděláte správně, tak se vám prostřední otvor po kliknutí otevře a vy si postupně vezměte 4 obsidián kameny. Podívejte se na obsidián kameny v inventáři,na kamenech uvidíte gekona, delfína,hada a racka.Otočte se a jděte zpět k teleskopu.Před teleskopem se otočte doprava k otvoru v jeskyni,kde vykukoval gekon.Z inventáře si navolte obsidián stone1 a dejte použít.Tím kámen umístíte na zem.Jděte k teleskopu a podívejte se přes něj na otvor do jeskyně.Objeví se modrý gekon,který přiběhne až k obsidián kamenu.Poslechněte si příběh,pak jděte kupředu a vezměte si fialový klín.Podívejte se na něj v inventáři.Otočte ho a podívejte se na zvířecí ikonky,které jsme viděli na dveřích zámku v apartmánu.Klikněte na zvoneček dole,ocitnete se v apartmánu
Apartmán
Jděte do chodbičky ke dveřím za koupelnou.Klikněte na kliku,vidíte ikonky zvířátek,které je potřeba nastavit ve správném pořadí.Odshora dolů nastavte zvířátka v tomto pořadí-delfín, delfín, racek, had, gekon.Dveře jsou odemčené.Vejděte do pokoje a jděte dozadu k velké vaně.Klikněte na ní a podívejte se na delfína ve vodě.Otočte se,jděte vpravo a otevřete proutěnou skříňku.Je tu Neolitická nástěnná malba.Skříňku zavřete,odstupte a podívejte se na malbu nad krbem vpravo.Pak se podívejte na věci na výklenku krbu,zleva doprava tu je sousoší,loď,lastura a obrázek Nicova strýce.Podívejte se také na obrázek tří dětí ,který je napravo od dveří,které jsou napravo od krbu.Pak klikněte na dveře,respektive na kliku.Vidíte tu opět zvířecí zámek se symboly zvířat.Otočte se a klikněte na konferenční stolek mezi dvěma sedacíma soupravami.Klikněte na záznamník.poslechněte si Mirtu jak hovoří .Pak klikněte na obdélník před stolkem u sedačky a pak klikněte na dopisy z roku 1999.Píše se zde o jeskyni,legendě a také o modrých delfínech.Odstupte od stolku a klikněte na obdélník napravo,uvidíte CD přehrávač pod TV. Klikněte na knoflík nalevo,tím si přehrajete cd,které tu je-The best of Orpheus.To je v místnosti vše,vraťte se zpět do ložnice a klikněte na láhev sirupu u postele na stolku.Tím se přenesete zpět ke skaliskům.Klikněte pravým myšítkem na dno obrazovky a pak klikněte na ikonu komety.Na mapě klikněte na Marina Piccola
Marina Piccola 
Otočte se vpravo a sejděte po schodech dolů až ke stánku ,kde prodává Massimo.Řekne vám,že blízko je duch modrého delfína.Dá vám také knihu Průvodce po moři .Přečtěte si jí v inventáři,dozvíte se něco Nereidsovi, Nereusovi, delfínovi, Poseidonovi, sirénách, mořském muži a jeskyni.Poté jděte vpřed po pláži podél restaurace,pod restaurací jděte nalevo po schodech.Vidíte tu sošku modrého delfína, použijte obsidián stone 2 z inventáře na kovovou nálevku napravo .Kámen vhodíte do nálevky a pak jděte k teleskopu.Podívejte se skrze něj na mořské dno,připlave delfín jménem Oebalus.Poslechněte si co vám říká,poté pomalu odplave.Nyní se vraťte zpátky na pláž až k hlavním schodům/viz obrázek/ Tady zahněte vpravo a projděte krámkem u schodů a běžte po chodníku stále vpřed až k molu,ke kterému po chvilce přijede loďka s vousatým mužem.Je to Nicův strýc./viz obrázek/ Nasedněte do loďky a klikejte tak,abyste s loďkou projeli pod skalní branou/viz obrázek/ Projeďte branou a držte se levé strany.Uslyšíte zlověstné grrr….Jeďte vpřed,nalevo na skále se podívejte na zajímavé sídlo a pak jeďte doprava až k soše Tritona.Klikněte na sochu,vidíte ,že Triton troubí na roh.Projeďte skalní branou a opět se vracejte zpět.Tentokrát je průjezd zablokován ohněm.Až oheň zmizí tak voda zrudne a vy projeďte pod branou až k Poseidonovi.Poslechněte si co vám říká,dozvíte se o Oebalusovi,Telonovi a také o králi jménem Telebois.Poté jeďte vpřed,projeďte pod skalní branou opět na modré moře a až přijedete ke dvěma obdélníkům,které vám nabízejí možnosti kudy pokračovat ,tak klikněte na ten vlevo a klikejte stále vpřed, až uvidíte skálu uprostřed moře.Za skálou vykukuje rybí ploutev žluté barvy.Slyšíte i podmanivý zpěv.Ano ,to siréna vás láká do svých sítí.Dejte se vpravo a jeďte až ke skále .Můžete sice pokračovat kupředu,ale cesta dál nevede.Otočte se tedy a jeďte zpátky ke skále se Sirénou.Můžete si jí i prohlédnout.Poté se vraťte zpět na pláž a jděte ke stánku,kde prodává Massimo.
Jděte kupředu pod Ristorante Da Gioia a jděte kupředu do schodů nalevo. Prohlédněte si teleskop a podívejte se skrze něj do vody.Poslechněte si delfína Oebaluse co vám řekne.Vysvětlí vám co se mu stalo ,řekne vám o disku a také o tom,že modrý klín je v Green Grotto (jeskyně Verde).Jděte po schodech dolů, jděte přímo pod restaurací a vpřed až k hlavním schodům. Jděte doprava,projděte krámkem a vraťte se zpět až k lodi,kde na vás opět čeká Nico.Nastupte do lodi a jeďte vpřed,kolem Sirény, až k jeskyni Green Grotto.Až budete blízko u úst jeskyně tak se dejte doleva. Jeďte kupředu,uvidíte animaci a po ní si  vezměte modrý klín.Podívejte se na modrý klín v inventáři, vidíte že pasuje k fialovému klínu.Klikněte na turn,klíny otočíte a vidíte další sadu ikon zvířat/viz obrázek/. Otočte se a jeďte zpátky ,kolem Sirény.Ta vás chytí do pasti,uvidíte neproniknutelnou hráz z blesků.
Co dělat? Pamatujete si 10 pravidel snů a záchytný bod v průvodci po moři?
Pravým myšítkem klikněte na spodek obrazovky a zazvoňte na zvoneček.
Apartmán
Ocitnete se v apartmánu,v ložnici.Projděte až na konec do dveří,které měli ikony na klice.Podívejte se na CD pod TV.Podívejte se zblízka na CD Orpheus.Klikněte na červené tlačítko se šipkou nalevo,uslyšíte hudbu.Okamžitě se vraťte do ložnice a klikněte na sirup.Napijete se a přenesete se zpět k Siréně.
Siréna
Klikněte k Siréně směrem napravo a pak klikněte na Sirénu.Uvidíte jak Siréna praskne.Musíte po celou dobu slyšet hrát CD Orpheus.Jeďte kupředu a nazpět k molu.Klikněte pravým myšítkem na dno obrazovky a klikněte na zvoneček.
Apartmán
Opět se vrátíte do místnosti, kde jste přehráli CD Orpheus .Tady jděte ke dveřím s dalším kódem z ikon zvířátek./viz obrázek/ Podívejte se do inventáře na modrý klín na které je pořadí ikon a zvířátek.Od vrcholu nastavte ikonky v tomto pořadí-delfín, had, gekon, had, had. Dveře jsou odemčené.Vstupte a rozhlédněte se kolem.Otevřete zásuvku a podívejte se na svatební pozvánku Adriana Norberti a Mirty Marconi.Svatba se konala 15.května 2001.Otočte se a podívejte se zblízka na sochu Augustuse bez paží.Jděte vpravo do obýváku.Podívejte se na souhvězdí štíra na stěně.Knihovna nalevo obsahuje zajímavé filmy na videokazetách.Otočte se a podívejte se na akvárium.Jděte kupředu a pročtěte si dopisy na psacím stolu na rohu.Pak klikněte na šuplíky.V jednom jsou karty a ve druhém hra s názvem Scopa.Klikněte na ní a zkuste si zahrát,ale zatím to není důležité.Hra to není těžká.Princip spočívá v tom,že když soupeř vynese třeba krále tak vy pokud máte krále tak ho vyložíte a dvojici karet si vezmete.Na konci se sečte score.Odstupte od stolku a otočte se doleva.Podívejte se na stolek,je tu fotografie sestřenice Nika a také noviny Anacapri Esquair.Odstupte od stolku a otočte se víc doleva,vidíte tu dveře.Podívejte se ,že dveře mají tmavomodrou kliku.Podívejte se na fotografii nalevo od dveří.Je na ní profesor Nero Black.Zkontrolujte knihovnu nalevo a malou skřínku nalevo od dveří.Uvnitř najdete bustu.To je zde vše,takže se vraťte zpět do ložnice a napijte se sirupu.
Marina Piccola
Vraťte se ke stánku k Massimovi .Ten vám dá pohlednici Scala Fenicia Entrance.Řekne vám,že když najdete všech 5 klínů tak se k němu máte vrátit. Odstupte od stánku,klikněte na ikonu komety a na mapě se přeneste k Scala Fenicia.
Scala Fenicia
Jděte vpřed až k bráně na které vpravo vidíte obrázek.Otevřete si inventář a dejte použít pohlednici Scala Fenicia.Uvidíte jak jí porovnáte s obrázkem a před vámi se vymění schody za pokračování rovné cesty.Jděte tedy vpřed,je to dost dlouhý úsek.U schodů narazíte na smaragdový prsten ,který si vezměte.Pokračujte cestou vpřed,stále dolů po schodech až k místu,kde přijdete ke skále napravo, z které se vám zhmotní kniha o souhvězdích zvaná Spor .Je napsána Caiusem Corneliusem Trasillusem.Prolistujte knihu v inventáři.Nyní jděte stále vpřed.Možná se vám bude zdát,že jste zašli až moc daleko,ale věřte,že nezabloudíte.Přijdete až k plaketě na zdi na které je napsáno N.Hadrawa,obchodník s Antiques a Coins ,žijící ve Vico Caprile 160.Opět pokračujte kousek vpřed a pak se podívejte na černý ovál na stěně. Podívejte se zblízka,vidíte 12 astrologických znaků.K této hádance se vrátíme později ve hře.Odstupte,ze země vyjede socha císaře Augustuse,vládce Říma.Dozvíte se něco z historie,třeba to ,že Tiberius po smrti svého otce našel obsidián disk.Jděte doleva a vpřed.Setkáte se s Tiberiusem,hadem.Ten vás kousne a vy se přenesete do apartmánu.
Apartmán
Napijte se sirupu,vrátíte se zpět.
Scala Fenicia
Vraťte se k soše Augustuse a poslechněte si co vám řekne.On chce,abyste našli jeho ruce dříve,než vám poradí jak na hada.Vraťte se k hadovi,neklikejte na obdélník,ale v inventáři klikněte na obsidián stone 3 a dejte použít/use/.Tím kámen položíte blízko díry ,odkud vyleze had.Poté klikněte na obdélník.Had vyleze,provlní se kolem kamene a pak zaleze do díry zpátky.Jděte kupředu na pláž, až na samý okraj vody.Jděte vpravo a odstraňte kamennou hromadu. Vezměte si Římskou minci 1.Jděte po schodech zpátky do té doby, až bude ikona komety na dně obrazovky aktivní.Klikněte na ní a pak na mapě klikněte na Piazza Vittoria.
Piazza Vittoria
Úkolem je najít ruce pro sochu Augustuse.Jděte vpřed a pak zahněte vlevo do ulice Via Orlandi.Jděte stále vpřed až přijdete k červenému domu napravo.Vejděte dovnitř a poslouchejte Giuliu,dceru MacKowenové.Jak jste poznali tak je to Mirta.Dejte jí smaragdový prsten,který jste našli ve Scala Fenicia.Řekne vám něco o svém otci,který miluje archeologii.Má svou kancelář v Damecuta.Ona tam však nikdy nebyla.Až odejde tak vstupte do domu a podívejte se po různých ozdobách na nádvoří.Trojúhelníkový kámen se doběla rozžhaví,když na něj kliknete.Vyjděte ven na ulici,klikněte dole na ikonku komety a na mapě klikněte na Caprile.
Caprile
Jděte stále vpřed ulicí Vico Caprile až k domu N.Hadrawy.Vstupte dovnitř a jděte nahoru po schodech do jeho kanceláře.Nejdříve si vyslechněte jeho monolog.Dejte mu Římskou minci 1 z inventáře.Dá vám za ní 10 caprini.Vyjděte ven na ulici a pomocí mapy přeskočte na Piazza Vittoria.
Piazza Vittoria
Jděte kupředu,vlevo ulicí Via Orlandi až k zelenému prodejnímu automatu.Klikněte na horní část automatu,stiskněte knoflík a použijte 10 caprini z inventáře.Vezměte si modrou jízdenku.Je to jízdenka do Grotta Azzura.Na mapě se přeneste zpátky do Caprile.
Caprile
Jděte vpřed a na zdi nalevo klikněte na zelený obdélník.Stiskněte knoflík,jako cíl vyberte Grotta Azzurra a potom vložte modrou jízdenku z inventáře.Otočte se,jděte vpřed a klikněte na pravou šipku.Obraz se posune doprava a vy na silnici vidíte autobus. Vstupte do autobusu. Poslouchejte pečlivě co říká řidič o tajném přechodu k Blue Grotto a klikejte stále vpřed až do té doby,kdy uslyšíte řidiče říkat,že jste dojeli do zastávky Damecuta.Vystupte,všimněte si modrého obdélníku vlevo na zdi.
Rozvaliny
Jděte kupředu kolem zábradlí dokud nedojdete k otevřené bráně. Vstupte a rozhlédněte se kolem.Jste v místě ,kde je spousta rozvalin.Jděte kupředu ,držte se napravo a až dojdete k dřevěné ohradě tak jděte souběžně s ní až na konec doprava,kde vystoupejte po schodech nahoru doprava a jděte až na konec ke kamennému valu,kde najdete kódovou kartu-John Clay Mac Kowen.Otočte se a vraťte se dolů po schodech a jděte vlevo až ke třem výklenkům vlevo.Dva jsou prázdné,středový má celoskleněné dveře.Podívejte se na tlačítka vpravo na zdi.Stiskněte černý knoflík a podívejte se ,že v prázdných kruzích se objeví barevné položky.Podívejte se kódovou kartu v inventáři a podívejte se na kód hádanky.Pamatujete si co Giulia řekla o svém otci při míchání barev?Modrý zelenal a naopak, fialový byl žlutý a naopak.Takže symboly na tlačítkách nastavte takto-
Vlevo nahoře by měl být žlutý, takže ho změníte na fialový.
Vpravo nahoře by měl být červený, nechte ho červený.
Střed by měl být zelený, změníte ho na modrý.
Spodní část vlevo by měl být fialový, změníte ho na žlutý.
Spodní část vpravo by měl být modrý, změníte ho na zelený.
Slyšíte zvuk.Stiskněte černý knoflík.Vstupte dovnitř.
Vezměte si MacKowenův červený zápisník.Přečtěte si ho v inventáři.Zjistíte,že Giulia tu byla.Přečtěte si také o Tiberiusovi ,o tom,že používal Blue Grotto jako privátní bazén a také jako místo pro ztracené artefakty.Otočte se vpravo a vezměte si razítko.Otočte se a vyjděte ven.
Věž  
Zahněte vpravo a jděte stále vpřed,kolem dřevěného zábradlí až dojdete ke kamenné věži.Jděte  doleva a kolem věže jděte ke kovovým dveřím.Prohlédněte si klíčovou dírku a podívejte se na červený štítek napravo od dveří.Pokud nyní kliknete dole na ikonu zeměkoule, tak se vám objeví mapka Damecuta i s vaším aktualním postavením.
MacKowenův dům
Klikněte na mapě na Piazza Vittoria a jděte dolů k červenému MacKowenovu domu.Jděte 14x vpřed a vstupte do uličky domu.Poslouchejte Giuliu,dozvíte se co se stalo jejímu otci a jeho výzkumu.On našel tunel. Začne zvonit mobil,Giulia musí odejít,ale je ochotná se sejít ve 4 hodiny odpoledne na Le Boffe,což je malé náměstí ,kousek od domu. Podívejte se na obrazy v pokoji.Vidíte,že to žádné velké umění není.
Vyjděte před dům a podívejte se zblízka na trojúhelníkový artefakt na stěně před vámi.Vidíte,že je stejný jako je ten, co jsme viděli u věže u kovových dveří.Použijte razítko na tento  trojúhelníkový kámen na kterém je nápis.Ten si na razítko obtisknete,v inventáři se na něj podívejte,získáte raznici.Přeneste se pomocí mapy do Damecuta a jděte vpřed ke dveřím věže.
Dveře věže
Podívejte se zblízka na červený štítek,napravo od dveří. Použijte na něj raznici.Odstupte,kovové dveře se otevřou a vy vstupte do věže.Podívejte se na sochu.
Tunel
Jděte po schodech dolů dokud nenarazíte na tmavý tunel.Jděte stále kupředu,až přijdete na rozcestí tak se držte pravé strany,ocitnete se u otvoru na konci tunelu.Prohlédněte si otvor./viz obrázek/ Slyšíte chrápání.Otočte se,jděte pětkrát vpřed ,pak zahněte doprava a jděte kupředu dokud nedojdete k Blue Grotto.
Rameno  
Stiskněte červený knoflík a podívejte se jak rameno sjede dolů. Levý knoflík rameno opět zvedne. My se potřebujeme dostat na druhou stranu,takže se otočte,jděte dvakrát vpřed,vpravo a pak stále kupředu až do té doby, než vyjdete ven z věže.Jděte podél plotu až kam to jde a pak zabočte vlevo do lesa.Dejte se vpravo a pak vyjděte brankou a směřujte po úzké silnici dolů,k hlavní silnici,kde napravo klikněte na modrý panel/viz obrázek/ Stiskněte červené tlačítko,vyberte Grotta Azzura a pak vložte modrou jízdenku z inventáře.Odstupte od panelu,slyšíte motor autobusu, najeďte si posuvníkem vlevo a vstupte do autobusu
Modrá jeskyně
 Autobusák se vás zeptá, zda se chystáte setkat s O Riccio.Klikejte stále vpřed,až vystoupíte u oranžového zábradlí.Otočte se vlevo a jděte ke schodům ,kde je reklamní tabule nad schody s nápisem Addo Riccio.
O Riccio  
Jděte stále dolů a vpřed,projděte restaurací až do části,kde u stolků na terase sedí sám O Riccio.Poslouchejte co O Riccio říká.On chce abyste si s ním zahrál karty.Pokud vyhrajete,tak vám  loď půjčí k tomu, abyste mohl vstoupit do modré jeskyně.Zahrajete si Neapolskou karetní hru.Jak jsem to pochopil,tak je to něco jako vyšší bere.Hracích karet je 32.Jak jsem z hraní karet pochopil,tak nikdy nemůžete vyhrát.Proto je třeba udělat následující.Otočte se od stolu ,kde sedí O Riccio doprava,směrem do restaurace.Vstupte a klikněte na láhev napravo,je v dřevité krabici.Kurzor se změní na kříž,uslyšíte cvaknutí.Nyní máte karty vyhrané a loď do Blue Grotto na vás čeká,slyšíte zvuk.Jeďte doleva a vyjděte až před východ z restaurace.Dejte se doprava a jděte úzkou uličkou až na konec pobřeží a podívejte se na akvárium.Otočte se a jděte k vodě.Klikněte na vodu,setkáte se s Nereidsem.Všimněte si konec roury vlevo.Přečtěte si o Nereidsovi v knize Guide of the Sea v inventáři .Dozvíte se, že jsou zuřiví na parfém, zvláště na jeden co je vyroben v Capri.
Chyťte Nereidsy  
Zkontrolujte akvárium a podívejte se , že další konec roury je spojen s akváriem.Otočte se a podívejte se na panel vodního čerpadla.Naplňte akvárium zapnutím čerpadla/pump/.Otevřete ventil/valve/ k tomu, aby se naplnil tank.Počkejte chvilku a potom zavřete ventil /valve/- tank je naplněný.Poznáte to tak ,že nádobka nahoře vlevo je zbarvena modře,to znamená,že akvárium je naplněno vodou. Jděte se podívat do akvária,vidíte, že se naplnilo vodou. Použijte parfém z inventáře.Voda je naparfémovaná.Vraťte se k panelu vodního čerpadla.Stiskněte tlačítko Pump a pak Valve.Hned jak tam pumpa nasaje vodu, zase  přívod uzavřete a jděte k akváriu.Vidíte,že Nereidsy jsou v akváriu.Poslechněte si je,pomohou vám najít Nereusa.Nereus zná minulost,přítomnost i budoucnost.Odstupte a vezměte si akvárium s Nereidsy.
Nereus  
Otočte se a jděte zpátky směrem k restauraci,projděte dál a držte se levé strany.Jděte po schodech dolů do lodního doku a vstupte do lodičky a plujte kupředu do jeskyně.Na konci se dejte doleva/půjdete pěšmo/ a stále kupředu,až přijdete k otvoru,který jste viděli už z tunelu.Otočte se směrem k mušli,použijte akvárium.Nereus (Nicův strýc) se vzbudil a vstává z důvěrně známé růžové lastury.Nereus cosi vypráví.Až mu začne od prstu šlehat spousta blesků tak mu na prst klikněte a pak až bude sedět na židli tak na něj opět klikněte.Promění se v mořskou hvězdici.Otočte se a jděte jeskyní zpátky.Vraťte se k lodi a v jeskyni se potopte pod vodu.Vidíte tu ovládací panel ramena a ruku sochy. Vraťte se zpět do věže,projděte tunelem a jděte k ovládacímu panelu.Stiskněte tlačítko napravo a sjeďte s ramenem pod vodu.Vraťte se zpátky do jeskyně,potopte se a uchytněte ruku do chapadla ramena.Opět se vraťte zpět do věže a tunelem projděte k ovládacímu panelu.Levým tlačítkem vyzvedněte ruku z vody a středním tlačítkem si ji přitáhněte.Vezměte si Augustusovu ruku.Vyjděte z věže ven a pomocí mapy se přesuňte do Palazzo a mare.Jděte po schodech dolů a jděte k soše.Dejte ruku soše Augustuse. Socha vám řekne že musíte seřadit hvězdy. Odstupte,chvilku počkejte a až Augustusova socha vypustí paprsek, tak se podívejte na otvor napravo,na černou oválnou hádanku.

Hádanka-souhvězdí  

Klikněte na ní.Cílem hádanky je uspořádat hvězdy v takovém pořadí,jako to vidíte na obrázku vpravo dole.První hvězda,která přiletí je pevně daná,takže podle ní se orientujete a uspořádávejte ostatní hvězdy.Vždy když hvězdu správně umístíte, tak uslyšíte cvaknutí,hvězda začne svítit bíle a už s ní nelze hnout.Až se vám podaří hvězdy správně umístit/viz obrázek/ tak odstupte z hádanky a od sochy.Socha předvede zvláštní ohňostroj.Jděte třikrát kupředu,had vyleze z díry a poslouchejte co říká.Jděte kupředu a potom se otočte. Podívejte se na díru ve skále při cestě napravo.Vezměte si azurový klín.Objeví se želva,řekne vám, že byste měli promluvit s filozofem Gunnarem v Punta della Migliara.Podívejte se na azurový klín v inventáři.Přiřaďte ho ke dvěma klínům,které už v inventáři máte.Vyjděte po schodech nahoru a přeskočte na Pizza Vittoria.Otočte se a jděte vpravo kolem Anacapri banky.Vidíte,že želva je pryč. Jděte 23x kupředu,držte se stále levé strany až přijdete k červenému skútru. Jděte vpřed,nalevo je velký motocykl a vy stále jděte uličkou vpřed ,přijdete k velkému kotli nalevo s nápisem GAS.Jděte zase kupředu,až dojdete k místu,kde se podívejte doprava na železnou bránu na které visí modrá kniha/viz obrázek/ .Je to kniha Western Wisdom od  Gunnar Adler- Karlssona.Otočte se a podívejte na ceduli , vidíte že je tu park Filosofico. Pokračujte úzkou uličkou vpřed až k Via Migliara.Na konci v Belvedere se podívejte na překrásný pohled na moře.Otočte se, jděte kupředu a potom jděte vpravo lesní cestičkou směrem na druhý konec Belvedere.Před koncem cesty,nalevo, si z trávy vezměte medailon./tady ho najdete,viz obrázek/ Podívejte se na medailon v inventáři,podívejte se na něj i z druhé strany,je tu nápis.Na mapě se vám zobrazili nové body,takže klikněte na Parco Filosofico a jděte Uličkou Via Migliera stále kupředu ke Casa Marianna ,až přijdete k bílému domu napravo,což je právě Casa Marianna.

Gunnar v Casa Marianna  

Projděte otevřenou brankou do domu,sejděte kolem domu po schodech a jděte do zahrady ,kde sedí Gunnar.Říká,že přijde do Parku Filosofico. Najeďte vpravo kliknutím na šipku,tím se otočíte doprava. Vyjděte z domu opět do uličky a jděte vlevo a 5x vpřed.

Filozofický park  

Zahněte vpravo a projděte dřevěnou brankou do parku.Jděte kupředu a čtěte moudrá slova na dlaždicích.Jděte pěšinou stále vpravo,na konci cesty najdete Gunnara sedět na lavičce.Zase vám cosi řekne.Kousek se vraťte a pokračujte doprava po cestě nahoru.Přijdete k místu ,kde chybí dlaždice.Použijte dlaždici z vašeho inventáře na prázdné místo.Poté si vezměte dlaždici s moudrými slovy a hodinové dálkové ovládání 1. Gunnar říká,že můžete pokročit v čase vpřed o několik hodin.Je potřeba najít mnicha v Cetrella,pomůže vám najít čtvrtého ducha, Rudovouse.Pokračujte doprava,na konec cesty ,jděte ke kmeni stromu,klikněte na něj.Vidíte tu švédskou královskou pečeť.Klikněte pravým myšítkem,objeví se vám ikony na dně obrazovky.Zazvoňte na zvoneček.

Apartmán

Projděte vlevo uličkou do salonu a pak jděte k zamčeným dveřím.Otevřete je tak ,že ikony zvířat sestavte odshora dolů takto- delfín, had, gekon, delfín, had.Poté můžete vstoupit do kuchyně.

Kuchyň  

Vstupte a rozhlédněte se kolem.Přečtěte si dopisy od Adriana a Mirty na stole.Mirta se setkal s Nicem v Le Boffe v pondělí ve 4 hodiny.Podívejte se na dlaždice pověšené na stěně.Najeďte si doleva,klikněte na květináč,je tu nějaký lístek.Postupte směrem do kuchyně.Přečtěte si dopis na kuchyňské lince. Je od firmy Nelson & Security Systém,nainstalovali bezpečnostní systém. Přidali také trezor,dům je sledován každé dvě hodiny.Jděte vpřed,poslechněte si záznamník u telefonu,volal Adrian.Podívejte se na obraz nad dveřmi ,medailon nalevo od telefonu a lístek připíchnutý na zdi.Vraťte se přes salon a chodbičku do ložnice,jděte ke stolku,klikněte na sirup a opět se přenesete do parku Filosofico.Klikněte na mapu,na Via Migliera.Jděte kupředu jednou a potom jděte doleva. Jděte 12x kupředu dokud nepřijdete k obrovským hodinám.

Hodiny

Je potřeba pohybovat hodinami až do 4 hodiny odpolední,kde se máme setkat s Giuliou v Le Boffe.Jděte k hodinám a použijte na ně hodinové dálkové ovládání 1 ,které máte v inventáři.Hodiny se otevřou a vy vstupte dovnitř.Podívejte se zblízka na ozubené převody. Stiskněte červený knoflík a hodiny se vrátí na 4 hodinu odpoledne. Otočte se,jděte vpřed a podívejte se zblízka na mikrovlnu napravo,která je nastavená pro 0, 15 nebo více dnů namísto minut.Vyjděte z hodin ven.

Anacapri červenec 7. 2011 4 hodiny odpoledne

Le Boffe

Klikněte na mapě na Caprile a pak jděte 30x vpřed na Le Boffe,kde na vás čeká Giulia.Poslouchejte Giuliu,chce limoncello.Zmíní se o obchodu na Via Axel Munthe.Přeskočte na mapě na náměstíčko Piazza Vittoria. Otočte se  a jděte doleva a kupředu asi 20x dokud neuvidíte napravo blikat Limoncello shop.Vstupte, jděte doleva a poslouchejte prodavačku. Řekne vám,že žádné limoncello není dostupné.

Ona se však zmíní o tom, že si ho můžete udělat sám v laboratoři ve Villa Migliera.Dokonce vám dá předpisové přísady. Ingredience jsou cukr,alkohol a citron.Vyjděte z obchodu a jděte doleva ke kiosku.  Vezměte si citron.

Pokračování příště
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Anacapri-The Dream

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář