Jdi na obsah Jdi na menu
 

TOPlist

Back to the Future –Episode 5 Outatime

31.7.2011 Autor návodu-Standa Madukas

Martyho vzbudí Emmett a řekne mu,že začíná vědeckou kariéru s velkou demonstrací svého vynálezu v Hill Valley Expo. Emmett  potřebuje statický akumulátor,takže si ho s Martyho pomocí vezměte.Marty se poté vrátí do roku 1986 ,kde se setká se starým Emmettem Brownem. Promluvte s ním o čem chcete ,Emmett se snaží Martymu ukrást statický akumulátor,jenže Marty ho nechce dát.Strhne se pranice,ve které statický akumulátor vystřelí do vzduchu. Jděte vlevo,před vámi je statický akumulátor,zkuste ho chytit,ale ten cukne směrem doleva.Zkoušejte ho chytat,akumulátor se stočí směrem k škole,mezi dva stany.Klikněte na stojan svítilny ,Marty vyleze na svítilnu.Úkolem je lapit poletující akumulátor.Až se vám to podaří,tak akumulátor s Martym vletí do stanu nalevo.V animaci se přeneseme do školy,kde probíhá Expo výstava.Po animaci jděte směrem k podiu,kde se setkáte s detectivem Parkerem a Ednou Stricklandovou.Edna si myslí že Marty je tajný agent pojmenovaný Yakov Smirnoff. Ona pověřila Parkera ,aby uzavřel Emmettovo Expo. Parker říká Martymu (v soukromí) ,že si myslí,že Edna je šílená, ale Parker musí udělat co Edna říká.Úkolem je zdiskreditovat Ednu. Podívejte se na tabuli na podiu,pak jděte do telefonní budky u podia napravo,promluvte si s Trixie u stánku vedle.Zeptejte se jí na atrakce  a hlavně na lístky/ticket/,které vám Trixie Trotter dá.Pak jděte k Edně,která je zabraná do hovoru s Parkerem. Promluvte si s ní o všem a po rozhovoru jděte směrem k vám/od podia/,zkuste projít turniketem u schodů/aquarium turniket/.Marty vyjde nahoru a muž ve skafandru otočí jedním z ventilů.Muž ve skafandru se jmenuje Jacques Douteux,alespoň to říká. Promluvte s ním a pak jděte k Parkerovi,který si povídá s Ednou.Promluvte s ním o všem,pak si promluvte opět s Trixie.Jděte od podia dopředu,směrem k vám .Nalevo projděte kolem Future Furnishings exponátu.Marty za sklem uvidí v animaci mladého i starého Emmetta,volá na něj,ale ten ho neslyší.Projděte tedy turniketem u Future Furnishings/lístek máte v inventáři/Projdete dovnitř,Marty opět volá na Emmetta,který hovoří sám se sebou, v mladším vydání.Sejděte po schodech dolů k výtahu ,zkuste otevřít panel ,nejde to .Vraťte se nahoru,kde klikněte na panel na zdi,tím otevřete dveře ,projděte dovnitř.Klikněte na panel na zdi,sejděte po schodech dolů,klikněte na panel a projděte do další části,kde si pomocí panelů otevřete dveře.V animaci uvidíte,jak starý Emmett uspí mladšího Emmetta. Projděte skrze zasunovací stěny zpátky do hlavní exponátové haly,v animaci uvidíte jak se otočí stěna.Trixie stojí na podiu a z tabule sundá jedno z jmen.Marty je v zařízeném pokoji.Klikněte na panel na zdi.Vidíte tu tři tlačítka ,klikněte na to zelené,dolů sjede kukla .Můžete vyzkoušet i další dvě tlačítka.Vezměte si květinu ze stolu,vyjděte z místnosti a jděte tam co stojí muž ve skafandru.Zkuste projít turniketem pomocí lístku v inventáři,ale Jacques Douteux Martyho nechce nechat projít.Marty se naštve a chce mu strhnout kuklu z hlavy.Po animaci si promluvte si s mužem ve skafandru,Marty ví,že je to Emmett,kdo je ve skafandru,ale ten to nechce přiznat.Opět si s ním promluvte,Marty to opět zkouší s turniketem,ale je opět neúspěšný.Trixie opět cosi povídá na podiu,sundá další jméno z tabule .Jděte k Trixie,promluvte s ní ,jděte k Parkerovi se kterým si také promluvte o všem.Parker si půjde promluvit s mužem ve skafandru ohledně podezření,že se ve skafandru nachází Emmett.Pak si promluvte s Ednou a opět s Parkerem.Poté jděte dopředu,směrem k vám a u stolku napravo si promluvte se sedícím Arthurem.Poté s ním odejdete pohovořit s mužem ve skafandru.Ten konečně Martyho pustí skrze turniket.Marty vyjde nahoru po schodech,muž ve skafandru dole hovoří s Arthurem.S pomocí Martyho šlápněte na hadici,pohovořte s mužem ve skafandru.Musíte ho donutit,aby otočil ventilem,tím vyplave batyskaf nahoru.Mějte stále nohu na hadici,po chvilce se muž ve skafandru začne kroutit /začne mu ubývat kyslík v helmě/a poté otočí ventilem a batyskaf vyplave nahoru/chvilku trvá než ho k tomu donutíte,mějte trpělivost/.Marty vytáhne ven mladého Emmetta.Muž ve skafandru zmizí.Promluvíte si s mladým Emmettem,Trixie na podiu zase cosi řekne.Pak jděte k Parkerovi a promluvte si s ním a pak si promluvte s mladým Emmettem.Poté jděte ke květině v květináči,která je u rádia /mezi stánky /Otevřete si inventář,vezměte si květinu a vyměňte jí za tu druhou.Pak jděte doleva k telefonní budce,použijte na budku květinu z inventáře,Marty květinu nechá v budce.Jděte dopředu směrem k vám,k turniketu nalevo/House of the Future Turnstile/,použijte na něj lístek z inventáře/expo tickets/.Marty vstoupí do zařízeného pokoje,klikněte na konzoly na zdi,stiskněte zelené tlačítko.Helma sjede dolů..z nabídky vyberte větu Phone Booth of the Future.Trixie vejde do budky,představte se jako Carl Sagan.Pak chtějte mluvit s Ednou.Až Edna bude v budce,tak nejprve třikrát vyberte první odpovědi a pak čtvrtou…Your dark secret.Edna odejde z budky,Trixie vyjde na podium a z tabule odebere další jméno,zůstalo tam poslední..Emmett Brown.Jděte zpátky do telefonní budky a klikněte na květinku.Máte jí zpátky v inventáři.Jděte k trojici Prker,Emmett,Edna a klikněte kytkou na Parkera.Strhne se bouřlivý dialog ,po kterém Edna odejde.Parker se vydá jí hledat.Trixie zatím na podiu řeční,zatímco Marty a Emmett připravují svůj vynález k prezentaci.Když už Trixie ohlašuje Emmetta a jeho vynález,tak do sálu vtrhne rozčílený Judge Brown.Nejprve si promluvte s Emmettem,který se schoval.Vyčerpejte všechny dialogy.Pak si promluvte s Judge Brownem.Vyberte Youre making a scene,Pak si s ním promluvte o všem,vyčerpejte všechny tři otázky a promluvte si s Emmettem.Vyberte druhou a třetí otázku.Pak si promluvte opět s Judge Brownem a vyberte otázku…He says you wont listen.Poté opět klikněte na Emmetta a vyberte třetí odpověď.Emmett si promluví se svým otcem Judgem a poté se začnou hádat a křičet.Promluvte si s Emmettem a poté i s jeho otcem/vyberte Yes/.Opět se obraťte na Emmetta a zmiňte se o jeho matce/…like your mother/. Poté vyberte otázku …chat did you just say?...Pak klikněte na Emmettova otce,promluvte s ním.Uvidíte smíření obou kohoutů.Poté dá Emmett znamení Trixie,která je na podiu a ve svém vznášedle se vznese ke stropu sálu. Marty vyhlíží z okna a vidí Ednu se starým Emmettem Brownem. Edna si počíná hodně důrazně,odstrčí starého Emmetta a směřuje k autu… a to není dobré... Marty vyběhne ven ze sálu,uvidí honičku aut.Edna řídí DeLoreana hodně špatně.Starý Emmett v poslední chvíli zachrání Martyho,ale sám na to doplatí.Starý Emmett začne mizet, protože Marty změnil časový přehled. Zatímco starý Emmett leží na zemi, Marty mu ukáže noviny z roku 1986,poté starý Emmett zmizí. Mezitím mladý Emmett vyjde ven ze sálu a mluví s Martym. Promluvte si s Emmettem,vyberte otázku…chat about your father? ,pak vyberte Yes a poté Carl Sagan.Emmett si všimne , že Marty je docela rozčilený…vyberte I dont think so….. Emmett se ptá, co je špatně, Marty mu ukáže novinový výstřižek  z roku 1986.Emmett slíbí,že ho nebude číst do té doby, než dostane klíč k městu. Emmett slibuje, pak odchází do sálu. Poté se tu objeví Emmett z časoprostoru.Promluvte s ním….I came to rescue you…Brzy poté se tu objeví William McFly (Arturův otec) . Je rozčilený, protože Arthur si vzal Trixie Trotter. Marty je rozčilený, protože jestli si Artur vzal špatnou ženu, Marty brzo přestane existovat! Objeví se tu důstojník Parker , je překvapený,že zde vidí  DeLorean .Vysvětluje že honil Ednu Strickland. To je definitivně špatná zpráva, protože jestli Edna byla poslaná do minulosti, tak  zaneřádila časoprostor. Vše najednou zmizí, kromě Martyho, doktora a DeLorean. To pravděpodobně znamená, že Edna šla do minulosti, a zabránila Hill Valley,aby se stalo městem.Objeví se tu William McFly ,promluvte s ním.William říká, že Hill Valley zmizelo předtím, než se narodil . Jediná osoba, která žije v této oblasti je Maria Pickford,vypadá to ,že to bude asi Edna Strickland... Marty a Doc sednou do auta a jedou k domku Marie Pickford. Zkuste projít hlavním vchodem,respektive klikněte na vchodové dveře. Marty zakopne o drát a spustí alarm. Žena se vykloní ven z okna a řve na Martyho. Ano, to je stará známá Edna .Opět klikněte na dveře,Marty překročí drát a zaklepe na dveře.Vyberte si jakoukoliv odpověď,Edna zařve do megafonu a zavře okno.Opět klikněte na dveře,Edna se vykloní a z nabídky vyberte větu..we spend today together.Doc se zmíní o tom, že dnes je 13.říjen 1931: den Expa. Řekněte Edně ,že jste jí něco přinesli…I brought something for you.. ,  jiná témata konverzace vedou k slepým uličkám. Edna chce vědět, co jí Marty přinesl . Klikněte doktora. Edna ho nepozná , z nabídky vyberte …its Emmett Brown. Edna poznává doktora jako přítele,je naměkko, a opouští svůj dům. Rozněžnělá Edna jde k doktorovi.Z nabídky vyberte slovo"Snookums", to je Emmettovo oblíbené jméno pro Ednu. To pomáhá udržet iluze. Klikněte na Ednu květinou z inventáře/Marty spustí záznamové zařízení/,Edna si osvěží paměť. Ona si pamatuje,že jí honil Detectiv Parker, a že ukradla DeLorean.Edna trochu začne blbnout,nakonec si sedne do auta.Jděte ke drátu nataženému před vchodem do domu a klikněte na něj,alarm vyburcuje Ednu z letargie.Má pocit,že kaktus je její  dědeček, Marshall James Strickland. Jděte ke kadibudce a napravo uchopte mop. Pak  jděte vlevo a vezměte si Ednin klobouk ,který je na ceduli s nápisem Stop.Vedle na zemi si vezměte ceduli s nápisem Saloon.Použijte mop na kaktus a poté i klobouk.Edna se znovu podívá na kaktus, a věří,že to je její dědeček. Ona s ním mluví s tím, že má ráda Old West verzi Hill Valley. Dejte ceduli s nápisem Saloon na kadibudku,Edna se rozhodne podniknout akci proti salónu. Použijte na rozpálenou hliněnou pec vedle kadibudky klacek,který je opřený o pec.Marty vyhrábne z ohně hořící klacek.Klacek si vezměte a použijte ho na kadibudku.Edna pak s pomocí kerosinu sama kadibudku zapálí.Pak si vzpomene,že oheň se takto rozšířil k dalším budovám v Hill Valley. Město vyhořelo, to je důvod proč v údolí nic není. Edna vejde do domu,ukáže Matymu noviny,kde se píše o požáru a  pak vytáhne kulovnici a připravuje se zabít Martyho a doktora. Objeví se tu však William McFly,který Ednu rozptyluje ,takže Marty a doktor mohou uniknout. Ocitneme se v roce 1876. Jděte doleva kolem spícího Beauregarda Tannena,klikněte na okno.Vidíte Ednu jak pomocí benzínu připravuje svojí akci.Doktor jde  dopředu, zatímco Marty se plíží zadem kolem baru. Objeví se tu Beauregard Tannen a míří na Ednu. Edna nechce odhodit svítilnu, zatímco Tannen bude střílet jestli Edna  udělá co si usmyslela. Doktor říká, že Somebody (to jest Marty) potřebuje odzbrojit oba dva zároveň. Za barem směřuje směrem k vám a pak projděte za zadní část baru.Vylezte po žebříku nahoru.Vidíte tu pytle s pískem a plošinu na laně.Dejte tři pytle písku na plošinu. Pak klikněte na pytel písku nalevo,ten spadne na lustr,který se nakloní.Slezte dolů po žebříku,jděte směrem k vám a z plošiny sundejte několik malých barelů.Poté vylezte po žebříku opět nahoru a stoupněte si na plošinu.Sjedete dolů,dejte na plošinu pytel s pískem.Opět vylezte po žebříku nahoru a klikněte na lano na kterém je plošina.Marty rozhoupe plošinu se sudem,ten se vykutálí na horní patro,ale zarazí se o vystouplé prkno.Slezte dolů ,jděte za bar a klikněte na uvolněné prkno.To uvolní barel ,který se prokutálí dál a spadne na lustr.Vylezte nahoru,klikněte na pytel na lustru.Ten spadne na Tannena a barel zase na Ednu. Tannen se probere,Doktor ho pěstí uspí,jenže mezitím uteče Edna v DeLoreanu. Marty a Doc jí pronásledují v jejich DeLoreanu. Naštěstí doktor dal tři diagnostické moduly do Ednina DeLoreanu, takže se může snadno připojit k synchronizaci,respektive propojit zařízení.Marty se pomocí skejtu zachytí Ednina auta.Jděte k přednímu nárazníku a použijte z inventáře Flux Overrides na Flux Emitter,tím vyblokujete tok na diagnostickém světle. Klikněte na Flux Emmiter,objeví se vám zaměřovací kurzor.Pomocí směrových kláves ho nasměrujte na synchronizační diagnostický přístroj,který je na doktorově DeLoreanu. Musíte ho udržet na přístroji do té doby než kontrolky změní barvu z červené na zelenou.Jděte opět dopředu na přední nárazník a klikněte na stěrač. Edna zkouší odhodit Martyho,ten se opět ocitne na zadním nárazníku.Jděte opět k přednímu nárazníku a pak přelezte na předek auta.Když Edna vidí Martyho na předku,tak směřuje k blízkému plotu. Marty přeskočí auto, opět je na zadním nárazníku. Ednino zrcátko je poškozené plotem.Použijte stěrač z inventáře na Mr. Fusion,tím ho sklopíte zpět na místo. Jděte doleva na zadní nárazník, a pak dopředu ze strany řidiče. Použijte z inventáře Flux Overrides na Flux Emitter.Klikněte na Flux Emmiter,objeví se vám zaměřovací kurzor.Pomocí směrových kláves ho nasměrujte na synchronizační diagnostický přístroj,který je na doktorově DeLoreanu. Musíte ho udržet na přístroji do té doby, než kontrolky změní barvu z červené na zelenou.Pak klikněte na Ednu,ta dveřmi odhodí Martyho na druhou stranu,pak opět klikněte na Ednu a poté na okénko na Martyho straně.Otevřou se i druhé dveře a Marty zůstane ležet na střeše auta.Za Martym je poslední Flux Emmiter,takže použijte z inventáře Flux Overrides na Flux Emitter,tím vyblokujete tok na diagnostickém světle. Klikněte na Flux Emmiter,objeví se vám zaměřovací kurzor.Pomocí směrových kláves ho nasměrujte na synchronizační diagnostický přístroj,který je na doktorově DeLoreanu. Musíte ho udržet na přístroji do té doby než kontrolky změní barvu z červené na zelenou.Jakmile je práce ukončená, Marty přesedne zpět do doktorova  DeLoreanu. Doktor a Marty se vrátí do 1931, Edna havaruje ,narazí DeLoreanem do policejní stanice. Edna je okamžitě zatčená důstojníkem Parker, zatímco pobavený Kid Tannen přihlíží. Ednin DeLorean poté zmizí z časoprostoru. Poté se tu objeví Arthur McFly s Trixie. Ta Martymu ukáže zásnubní prsten.Artur přepokládá se, že si vzal ženu pojmenovanou Sylvia Miskin, ne Trixie Trotter. Vybírejte z témat konverzace co chcete .Nakonec vše dobře dopadne,protože Trixie skutečné jméno je Sylvia Miskin. Artur si nakonec vzal správnou ženu po tom všem. Marty schvaluje sňatek. Objeví se tu William McFly a on schvaluje sňatek  také. Doktor a Marty se vracejí do 1986, kde vypadá všechno normálně. Jenže zdání klame.Edna sice zestárla ,jenže se tu objeví Marty z budoucnosti a po něm další klony Martyho. Marty a doktor sednou do DeLoreanu a odletí. Konec epizody.

Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Back to the Future –Episode 5 Outatime

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář