Jdi na obsah Jdi na menu
 

Bumerang

15. 1. 2014

TOPlist

Bumerang
5.2.2010 Autor návodu: Karel Frey
 
Začínající tajný agent přezdívaný Banán se dostal do velkých problémů. Jednoho večera veze svým autem bývalého spolupracovníka FSB avšak během cesty jsou přepadeni. Banánův pasažér je zabit a kufřík plný peněz který měl u sebe beze stopy zmizel. A aby nebyl všemu konec, je z vraždy podezřelý náš hlavní hrdina. Nyní je Banán v zajetí svého šéfa, od kterého nemůže očekávat nic dobrého. A bude ještě hůř: ztráta vědomí v márnici, léčka od vyznavačů tajemného kultu, oživení nacističtí vojáci a mnohé další lapálie.
 
Po skončení úvodní animace se ocitneš v nemocničním pokoji. Promluv si se zřízencem za dveřmi. Otevři dvířka u kamen a uvnitř najdeš krabičku cigaret. Dej cigarety zřízencovi a jako odpověď v rozhovoru zvol druhou větu. Dostaneš od něj rychlovarnou konvici. Uchop zástrčku automatu na vodu a požádej zřízence, aby ti jí zapojil na chodbě (klikni zástrčkou na zřízence). Poté rychle zapoj rychlovarnou konvici do zásuvky pod oknem a voda začne během chvilky vařit. (Pokud to nestihneš, hlídač automat odpojí a musíš ho požádat znovu.) Stiskni tlačítko na automatu a ze stropu sjede operační lampa. Vezmi si nůž, který je v lampě zabodnutý (visí na něm kostra ryby). Použij nůž na otevření dvířek vpravo na zdi za postelí. Zatáhni za páku která je uvnitř a otevře se šachta ve zdi. Vlez dovnitř a pásový dopravník tě dopraví až do márnice. Poté přijede výtahem agent, který Banána odveze v kufru auta na lesní cestu za městem. Po skončení animace si se svým únoscem Pjatakem promluv a dostaneš od něj klíče od auta. Seber ovládací kolo, které je na kotli, vyjdi na chodbu a poté vlevo ven až na ulici. Zde si vezmi dopravní značku „zákaz bruslení“. Nastup do auta a dojeď s ním na nemocniční dvůr (lokace na mapě vlevo nahoře). Promluv si s řidičem sedícím v kabině náklaďáku a dostaneš od něj cestovní příkaz, který je nutné nechat podepsat od sestry Tamary. Vejdi do nemocnice a popojdi doleva. Vezmi si z krabic na zemi hořčičné náplasti a vstup do pokoje nalevo. Promluv si s pacientem a poté si vezmi z jeho postele cedulku „obsazený pokoj“. Opusť pokoj a zkus vejít do kolmé chodby. Spatříš zde svalnatého zřízence sledujícího televizi. Opusť nemocnici a zajeď autem do zábavního parku (lokace nalevo od nemocnice). Promluv si s holčičkou, která skáče na trampolíně. Přistup k hernímu automatu vzadu, vezmi si zapomenutou minci a opět jí do automatu vhoď. Tvým úkolem je v určitém časovém limitu torpédovat přesně 10 lodí (vojenských i civilních). Poloha děla se ovládá šipkami, torpédo se odpaluje mezerníkem. (Pokud to nestihneš, sáhni do slotu napravo, vezmi si opět vypadlou minci a musíš začít hrát znovu.) Poté co zvládneš potopit všech 10 lodí, vyhraješ 2 mince, které si vezmi. Poté odstup od automatu a ULOŽ SI HRU! Zajdi do střelnice nalevo, vezmi si vojenskou pušku a polož do misky 2 mince. Nyní je tvým úkolem trefit v určitém časovém limitu všechny pohyblivé terče. (Pokud to nestihneš, musíš znovu dojít k automatu s loděmi a vyhrát dvě mince, nebo si načíst uloženou hru.) Poté co to zvládneš, dostaneš jako výhru nafouknuté balónky. Odejdi ze střelnice a dej balónky holčičce na trampolíně. Poté co holčička odletí tak trampolínu vyfoukni. Vezmi si vyfouknutou trampolínu s tlakovou láhví. Poté nastup do auta a dojeď k divadlu (lokace vlevo pod nemocnicí).  Strhni z reklamního sloupu inzerát na erotickou masáž, zkombinuj ho v inventáři s cedulkou z nemocničního pokoje a získáš cedulku „erotická masáž“. Zkus vejít do divadla, ale uvaděčka tě dovnitř nepustí. Nasedni tedy do auta a dojeď k nemocnici. Vyměň ceduli u vchodu za dopravní značku z inventáře a poté použij pušku na okno ve druhém patře nemocniční věže. Trefíš tak žárovku v koupelně, kde se právě sprchuje sestra Tamara. Vejdi do nemocnice a dej sestře Tamaře sedící na recepci podepsat cestovní příkaz. Vyjdi ven z nemocnice a dej podepsaný cestovní příkaz řidiči náklaďáku. Dostaneš od něj láhev alkoholu. Vejdi znovu do nemocnice a abys prošel dál okolo sestry Tamary, použij jako maskování sochu u vchodu. Vstup do pokoje nalevo a pověš na postel s pacientem cedulku z invenáře. Poté stiskni tlačítko u dveří a schovej se vlevo od nich. Chvilku poté přijde sestra Tamara a odveze pacienta za plentu. (Pokud chceš, můžeš si poslechnout co se tam odehrává.) Vyjdi ven z pokoje a znovu do něj vejdi. Seber ze země pacientovo závaží a opusť pokoj. Dojdi zpět k recepci, a vezmi si knihu receptů, která je zde položena. Otoč v knize 3 listy a prozkoumej několikrát recept nalevo (na pravé straně je článek s fotografií dítěte). Odlož knihu (šipka v horní části), opusť nemocnici a prozkoumej popelnici nalevo od budovy. Najdeš v ní gumovou rukavici. Nasedni do auta a dojeď k centrále NII. Vstup do chodby a použij na popínavou rostlinu gumovou rukavici. Získáš tak její listy. Vrať se k autu a zajeď s ním k autoservisu (lokace úplně vpravo). Vejdi do kanceláře a vezmi si šálek položený u mikrovlnky. Dále seber z podlahy půlku kleští a ze zdi nad trezorem strhni obrázek ponorky. Prozkoumej obrázek v inventáři (symbol lupy) a poté jej rozeber (symbol nůžek). Najdeš v něm ukrytou papírovou šablonu. Přečti si závěť položenou na stole a poté na ní použij šablonu. Zjistíš tak kód k trezoru (512733). Odlož šablonu (klikni mimo závěť se šablonou), otevři trezor a vezmi si z něj sonar s potápěčskými brýlemi. Rozeber v inventáři klíče od auta a získáš baterii z jejich přívěšku. Vlož baterii do sonaru, opusť autoservis a dojeď autem k bažině (lokace nad autoservisem). Vezmi si ploutve, které visí na stromě a poté naber do šálku bahenní vodu z jezírka vedle cedule. Dojeď zpět k autoservisu, nafoukni trampolínu tlakovou lahví a polož nafouknutý člun na vodu. Poté dopluj za pomoci sonaru na místo s nejlepším signálem (tečka na sonaru je uprostřed). Zkombinuj v inventáři potápěčské brýle, ploutve a tlakovou láhev a výsledný potápěčský oblek použij na sebe. Banán se ponoří pod hladinu a promluví si s chlapíkem v batykafu. Po vynoření z vody dopluj ke břehu a dojeď autem na místo činu (lokace nalevo od autoservisu). Promluv si několikrát s policajtem a poté prolez otvorem v ohradě (za autem). Dostaneš se na staveniště, kde si promluv s dělníkem Grišou a dej mu láhev alkoholu. Banán se s ním domluví, že se sejdou na mostě. Opusť staveniště a dojeď znovu k autoservisu. Polož nafukovací člun na vodu, dopluj na správné místo a ponoř se v potápěčském obleku pod hladinu. Dělník Griša vytáhne jeřábem batyskaf z vody. Poté co se vrátíš do kanceláře autodílny, promluv si s chlapíkem z batyskafu Palcedelkinem. Prozkoumej přístroj položený na stolku vpravo vepředu. Jedná se o přístroj na chytání švábů, který si s dovolením Palcedelkina vezmi. Vyjdi ven z autodílny a vlez do batyskafu na břehu řeky. Uvnitř si vezmi megafon s kompasem a poté vylez ven. Nasedni do auta a dojeď na místo činu. Dojdi za Grišou na staveniště a vezmi si dálkové ovládání jeřábu pohozené na zemi. Opusť staveniště a použij dálkové ovládání na rameno jeřábu. Sundáš tak Banánovu tašku položenou na střeše auta. Dojdi znovu na staveniště a tašku si vezmi. Rozeber tašku v inventáři a najdeš v ní Banánův průkaz, peníze a zapalovač. Vyjdi ven ze staveniště a dojeď autem k čerpací stanici AZS (vlevo od místa činu). Promluv si venku s maskotem Michasem a poté vejdi do kanceláře benzínky. Zde si podrobně promluv s majitelem benzínky Toljanem. Poté si vezmi baseballovou pálku odloženou u dveří a seber také rozbitou židli z krabice nalevo. Prozkoumej hydraulický tlumič BI-2 položený na stole a dej za něj Toljanovi peníze. Poté si hydraulický tlumič vezmi. Vyjdi ven z kanceláře a dej maskotovi Michasovi baseballovou pálku. Vejdi znovu do kanceláře a vyměň majiteli benzínky židli na které seděl za rozbitou židli z inventáře. Poté co si Toljan sedne, židle pod ním praskne a on svou vahou rozbije magnetofon. Opusť kancelář benzínky a dojeď autem k nemocnici. Vejdi dovnitř a dojdi do pokoje úplně nalevo. Zapoj do zásuvky u dveří přístroj na chytání švábů a poté seber ze země omráčeného švába. Opusť nemocnici a dojeď autem k autoservisu. Vejdi dovnitř, otevři inventář a přidej do šálku s bahnem ještě hořčičné náplasti, listy popínavé rostliny a švába. Poté hrnek s lektvarem ohřej v mikrovlnce. Dej majiteli autoservisu hydraulický tlumič a ten během okamžiku upraví Banánovo auto off-road verzi. Dojeď s terénním autem na lesní cestu za městem (úplně nahoře) a vezmi do auta omráčenou agentku Kalju. Dojeď autem k nemocnici, vejdi dovnitř a dojdi do pokoje nalevo. Banán položí agentku Kalju na volné lůžko. Dej Kalje vypít šálek ohřátého lektvaru a agentka se díky tomu probere z bezvědomí. Promluv si s ní a během rozhovoru od ní dostaneš brýle na noční vidění. Vyjdi ven z pokoje, použij brýle na Banána a vejdi do dveří služební místnosti za tebou. Otevři mříž v podlaze a spatříš pod sebou zřízence sledujícího televizi. Použij ovládací kolo z inventáře na ventil svislého potrubí vpravo (nasazené ovládací kolo se nezobrazí) a poté ventilem otoč. Opět zvedni mříž v podlaze a spatříš zřízence, který si nyní přesedl blíže k televizi. Použij na mříž v podlaze závaží od pacienta a znovu se podívej dolů. Zřízenec je nyní omráčený. Opusť tedy služební místnost, vejdi chodbou dozadu ke zřízenci a seber ze země shozené závaží. Projdi dveřmi nalevo a ocitneš se na balkoně márnice. Shoď závaží na otevřené dveře výtahu a dveře se tak zavřou. Vrať se okolo zřízence zpět na hlavní chodbu nemocnice a použij výtah napravo. Poté co sjedeš dolů do márnice, prozkoumej obsah otevřeného boxu vzadu. Najdeš zde zapomenutý šroubovák. Přistup k pravé stěně márnice a prozkoumej blíže větrací mřížku. Použij na mřížku šroubovák a objevíš pod ní číslicový ovládací panel. Na panelu je zadáno číslo boxu 047, který je právě otevřen. Odstup od panelu a prohlédni si čísla na ostatních boxech. Jsou to zleva doprava čísla 011, 023, 047, 095, 191, ale na posledním boxu který je potřeba otevřít žádné číslo není. Když se podíváš na čísla vedle sebe, tak rozdíl mezi prvním a druhým je 12, mezi druhým a třetím 24, mezi třetím a čtvrtým 48, mezi čtvrtým a pátým 96, tedy vždy dvojnásobek předchozího rozdílu. Rozdíl mezi pátým a šestým neznámým číslem tedy bude 192. Z toho vyplývá, že poslední box bude mít číslo 383 (191+192). Přistup tedy k číslicovému panelu na stěně, zadej na něm číslo 383 a potvrď jej zeleným tlačítkem. Poté co se otevře poslední box. Vezmi si z něj tělo agenta Zvěrského. Vyjeď výtahem nahoru, opusť nemocnici a dojeď autem k centrále NII. Vejdi dovnitř a agent Pjatak oživí Zvěrského pomocí zázračného bumerangu. Během následného rozhovoru dostaneš od agenta propustku do divadla. Promluv si podrobně s Pjatakem i s Kaljou a poté připevni požární hadici na trubku kotle za Pjatakem. Otoč kohoutkem hydrantu a ihned poté se dostaneš tajným východem ven před dům. Nasedni do auta a dojeď s ním k divadlu. Vejdi do divadla a Banán ukáže uvaděčce propustku. Dej uvaděčce lékařskou knihu z nemocnice a poté si vezmi z recepčního pultu svazek klíčů. Odemkni pomocí klíčů dveře vzadu a poté jimi projdi do maskérny. Vezmi si ze stolku vpravo rámeček s fotografií a z pravého horního šuplíku vyndej falešný knír. Poslechni si vzkazy na záznamníku vlevo a Banán si z něj vezme kazetu. Opusť maskérnu a nyní vejdi na jeviště dveřmi nalevo. Banán se pokusí promluvit si s hypnotizérem, ale je ihned vyhozen ven. Opusť divadlo, nasedni do auta a dojeď s ním k místu činu. Zde Banána zastaví falešný policista, který jej dostane známou fintou do stavu dočasného bezvědomí. Poté co se Banán probere na staveništi, oznámí mu šaman že mu dal jed a vyléčí ho pouze tehdy, pokud mu přinese zpět ukradený zázračný bumerang. Seber ze země flašku s jedem a vyjdi ven ze staveniště. Otevři přední kapotu auta a vyndej z ní tlakovou láhev s héliem. Zavři kapotu auta a dojeď svým autem k restauraci (úplně dole). Nalep Banánovi falešný knír a on vejde do restaurace. Promluv si s čínským majitelem restaurace a poté vyjdi ven (směrem k sobě). Promluv si s Grišou, který sedí v bagru a poté mu ukaž kazetu z maskérny. Griša díky tomu Banána ochotně vyzvedne na balkón bytu nad restaurací. Vejdi do místnosti a pozorně si prohlédni (nebo i zakresli) tvar, barvu a obsah skříně uzavřené v kleci. Je v ní mimo jiné i šamanův bumerang. Přistup k počítači napravo a nyní je tvým úkolem zreprodukovat přesný obrázek skříně. Nejprve zvol správný tvar a barvu skříně. Jedná se o skříň vpravo nahoře. Dále se přepínej pomocí záložek dole na jednotlivá vybavení skříně a vždy vyber to správné. Na druhé záložce zleva tedy vyber knihu vlevo uprostřed, na třetí záložce vyber Gejšu vlevo dole, na čtvrté záložce vyber bumerang vpravo nahoře, na páté záložce vyber lesní roh dole a na šesté záložce vyber světlou vázu nalevo (třetí shora). Odstup od počítače a pokud si obrázek skříně zreprodukoval správně, vytiskne se plakát skříně na plotru. Seber ho a vyjdi ven na balkón. Griša Banána spustí jeřábem dolů na ulici. Dojeď autem k centrále NII, vejdi na chodbu před tajnou místností a použij jed ve flašce na popínavou rostlinu. Poté co rostlina uschne, použij na ní zapalovač. Po zlikvidování rostliny seber ze země druhou půlku kleští, zkombinuj jí v inventáři s první půlkou a výsledné kleště použij na rozlomení zámku na zamřížovaných dveřích. Projdi zamřížovanými dveřmi a ocitneš se na střeše. Vhoď do komína nalevo tlakovou láhev s héliem a vrať se dolů na chodbu. Zkus vejít do místnosti, ale ta je plná plynu z tlakové lahve. Rozeber tedy v inventáři potápěčské vybavení a poté zkombinuj pouze brýle s kyslíkovou bombou. Nyní použij brýle s kyslíkovou bombou na dveře tajné místnosti. Poté co Banán vejde dovnitř, promluv si s omámeným zřízencem. Po skončení rozhovoru vyjdi před centrálu NII, nasedni do auta a dojeď znovu k čínské restauraci. Nalep Banánovi falešný knír a poté co vejde do restaurace, promluv si podrobně s jejím čínským majitelem. Poté co je Banán vyhozen ven na ulici, nalep si knír znovu a uvnitř restaurace použij vytisknutý plakát na zamaskování vystavené skříně spuštěné ze stropu. Získáš tak nepozorovaně bumerang, který byl uvnitř. Promluv si znovu s Číňanem a ten Banánovi ukáže bezkontaktní bojovou techniku „CHA“. Vyjdi ven z restaurace (směrem k sobě), nasedni do auta a dojeď s ním na místo činu. Vejdi na staveniště a Banán odevzdá nalezený bumerang agentce Kalje. Vezmi si foukačku s uspávacími šipkami, která leží na zemi poblíž omráčeného šamana a poté opusť staveniště. Nasedni do auta a dojeď s ním k divadlu. Zkus vejít do budovy městského úřadu nalevo, ale bez agenta Zvěrského tě tam nepustí. Zajdi tedy do divadla, vejdi do dveří nalevo a Banán použije na hypnotizéra techniku „CHA“. Promluv si s ním a poté hypnotizérovi ukaž fotografii z maskérny. Hypnotizér Banánovi prozradí, kde uneseného agenta Zvěrského najde. Opusť divadlo, nasedni do auta a dojeď do nové lokace Sin City (vpravo dole). Promluv si s krasavicí v okně budovy a poté na ní použij foukačku s uspávací šipkou. Vejdi do budovy a Banán zde najde uneseného agenta. Cestou zpět na centrálu NII mu však dojde benzín, ale naštěstí dojede alespoň k čerpací stanici. Promluv si s Toljanem v kanceláři benzínky a požádej ho o načerpání benzínu na dluh (2.volba). On souhlasí, když mu přineseš náhradní rádio za to, které předtím rozsedl. Vyjdi tedy ven z kanceláře, nastup do auta a použij šroubovák na odmontování vlastního autorádia. Vystup z auta, zajdi do kanceláře za Toljanem, dej mu autorádio a promluv si s ním. Po skončení rozhovoru vyjdi ven z kanceláře. Maskot Michas natankuje benzín a Banán poté do auta nastoupí. Dojeď k divadlu a vejdi do budovy městského úřadu. V průběhu rozhovoru s agenty a jejich šéfem skočí do místnosti Kalja a všechny pobije. Po skončení akce Banán zjistí, že Kalja je ve skutečnosti přestrojený pravý agent Zvěrský. Agent Pjatak si vzpomene, že zapomněl v rozbitém magnetofonu v kanceláři benzínky audiokazetu s důležitou nahrávkou. Až poté co Banán tuto kazetu přinese, dostane od agentů protijed, který zruší účinek jedu od šamana. Poté co Banán opustí budovu nasedni do auta a dojeď k čerpací stanici. Vejdi do kanceláře, promluv si s Toljanem a zeptej se ho na kazetu z magnetofonu (2.volba). Kazetu prý ukradl maskot Michas. Vyjdi ven z kanceláře, nastup do auta a dojeď před divadlo. Promluv si s Michasem, který stojí poblíž. Po skončení honičky skončí Banán až v tajném přístavním hangáru, kde mu agenti konečně podají protijed. Během následných událostí jsou však Banán s agentem Pjatakem jako nepohodlní svědci odstraněni a po menší projížďce kanalizací skončí v lese za městem. Pjatak je v bezvědomí a tak je potřeba jej probrat k životu. Promluv si podrobně s bábou kořenářkou, se kterou ses už setkal během úvodní animace. Aby mohla kořenářka Pjataka vyléčit, bude potřebovat k připravení lektvaru vlčí jahody, hřbitovní kopřivy a žábu. Seber flašku s prostředkem na přilákání komárů, která je postavená na zemi před tebou a poté se vydej směrem doprava k lesní chatě. Vezmi si lopatu opřenou u chaty a poté vejdi dovnitř. Agent Banán si promluví s dědkem partyzánem. Dědek ale Banána po skončení rozhovoru nechá propadnout poklopem v podlaze a uvězní jej ve svém sklepě. Prohledej kostru německého vojáka ve skříni a nejdeš v jeho uniformě vojenský průkaz. Prozkoumej zakódovaný číselný zámek na dveřích vpravo. Pro nalezení správné kombinace čísel slouží nápověda nakreslená na zdi vlevo. Je zde pomocí slov a obrázků napsáno: ??? pevný a naše tanky rychlé (rusky: ??? krepka i tanki naši bystry). Hledané slovo je tedy pancíř (rusky: bronja). Písmena tohoto slova jsou hledaným kódem, který se na číselnou kombinaci převede pomocí očíslovaných předmětů v místnosti. Hledaný kód je tedy 5 (sud – bočka), 2 (paroh – rog), 9 (okurky – ogurcy), 4 (ponožka – nosok) a 1 (já – ja). Zadej tedy na zakódovaném zámku v levé horní části obrazovky číselnou kombinaci 52941 a dveře místnosti se otevřou. Za dveřmi je plno výbušnin a tak na ně zkus použít zapalovač. Dědek partyzán chce zabránit explozi své chaty a tak raději Banánovi otevře poklop od sklepa. Vylez ze sklepa nahoru a s dědkem si promluv. Banán od něj dostane mapu, na které je popsána cesta k jeho kulometu zakopaném někde v lese. Promluv si s dědkem ještě jednou a Banán od něj dostane napít alkoholu z hub, který jej ochrání před dotěrnými lesními komáry. Vyjdi ven z chaty a použij na Banána mapu. Ve spodní části mapy je popis jak se dostat k hledanému místu: začátek cesty je u břízy, odtud se jde 10 metrů na západ, 20 metrů na jih, 30 metrů na jihozápad, 20 metrů na jih, 50 metrů na východ a nakonec 20 metrů na sever. Klikni tedy na obrázek břízy a Banán se k ní přesune. Během cesty k zakopanému kulometu se Banán bude pohybovat podle toho, na jaké světové stran kompasu v levé části mapy klikneš (sever je dle střelky kompasu směrem doleva). Klikej tedy v tomto sledu: 1x W, 2x S, 3x SW, 2x S, 5x E a 2x N. Pokud jsi postupoval správně, Banán najde u staré studny zakopaný kulomet a přinese ho dědkovi k lesní chatě. Vrať se k bábě kořenářce (směrem vlevo dole) a pokračuj po cestě (okolo komárů) nahoru. Zkus utrhnout vlčí jahody z keře na druhé straně silnice, ale na číhající vlky v lese si Banán netroufne. Vydej se tedy odbočkou ze silnice směrem dozadu a dojdeš ke hřbitovu. Zkus vejít bránou na hřbitov, ale oživený německý voják ti to nedovolí. Rozeber tedy v inventáři Banánův průkaz a získáš z něj fotku. Použij fotku na vojenský průkaz a vzniklý falešný vojenský průkaz ukaž vojákovi. Vejdi na hřbitov a utrhni pár kopřiv u hrobu uprostřed. Nyní opusť hřbitov (vpravo dole), vrať se na silnici (směrem k sobě), jdi doleva k bábě kořenářce, pokračuj doprava k lesní chatě dědka partyzána, zde odboč doprava a ocitneš se v přístavu u řeky. Vydej se doprava k autoservisu a poté dojdi k bažinám (směr vlevo nahoře). Použij na nalákání hejna komárů láhev s prostředkem a poté chytni žábu, která se zde objevila. Vrať se k autoservisu (směrem doprava), pokračuj do přístavu (směrem vpravo nahoře) dojdi k lesní chatě (směrem k sobě) a vrať se k bábě kořenářce (směrem vlevo dole). Promluv si s ní o vlčích jahodách (3.volba) a bába Banánovi poradí kouzelné zaklínadlo. Vydej se tedy k silnici po cestě vzadu nahoru a řekni vlkům kouzelné zaklínadlo. Vlci zaklínadlo neslyší, takže na ně použij megafon a teprve poté vlci zmizí. Utrhni si z keře vlčí jahody a vrať se zpět k bábě kořenářce. Dej bábě postupně kopřivu, žábu a jahody a ona začne připravovat lektvar pro Pjataka. Nyní dojdi známou cestou až na hřbitov a použij na plechovky visící vzadu na plotu pušku. Využij okamžiku, kdy je k tobě německý voják otočen zády a vlez do otevřené rakve v popředí. Agent Banán se tak nepozorovaně dostane do tajného hangáru v přístavu. Použij pušku na pancéřový kontejner vlevo vzadu a odražená kulka opět vyhodí pojistky. Použij šroubovák na tajnou schránku, která se objevila na zdi vlevo. Přečti si 3x čísla uvnitř skrýše a zjistíš tak kód ke vstupním vratům hangáru 068707. Opusť hangár kanálem na zemi a poté co se dostaneš do přístavu, odkóduj zámek vlevo od vrat hangáru. Vejdi do hangáru a nastup do svého auta. Poté co Banán dorazí k lesní chatě, promluv si s uzdraveným Pjatakem. Dědek partyzán poté Banána požádá, aby mu kryl záda během diverzní akce v přístavu. Poté co Banán dorazí do přístavu, je tvým posledním úkolem postřílet obživlé německé vojáky objevující se na lodi tak, aby se na loď mohl doplazit dědek partyzán. Po úspěšném zakončení této neobvyklé vojenské akce následuje závěrečná animace této velmi humorně laděné hry.
Uložené pozice
 

Náhledy fotografií ze složky Bumerang

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář