Jdi na obsah Jdi na menu
 

Bosch Damnation Carol Reed Mystery 10

Hra je nelineární. Tento návod je jen jednou z možností jak postupovat. Hlavní menu je přístupné po kliknutí pravým tlačítkem myši nebo klávesou ESC. Mezerník zobrazuje všechny aktivní místa na obrazovce.

Ve Win7 se hra ukládá do C: \ Users \ název počítače \ Saved Games \ Carol Reed - složka Bosch Damnation.

14.4.2014 Autor návodu-Standa Madukas

V roce 1994 byl švédský inženýr, podnikatel a dobrodruh Malte Stierngranat pohřben v pyramidě, kterou si navrhl sám. Ta byla postavena téměř půl století před jeho smrtí. O několik let později se Malteho syn Erik a jeho rodina ztratí. Carol Reed je kontaktována a pouští se do rozluštění záhady Malteho života a následného dědictví.

Home

Je zima,ocitnete se u Carol,v jejím bytě. Jsme v kuchyni.Prohlédněte si pěkné domy z perníku na okenním parapetu. Otočte se a vezměte si mobilní telefon na židli, vpravo od vchodu. Jděte ke dveřím,otočte se vlevo před vchodem a prozkoumejte roztomilou plechovku. Vstupte do chodby,přijde vám textová zpráva na mobil. George Pamper, chce mluvit s Carol o něčem, co se ho trápí.Nová lokace je přidána na mapě. Projděte do obývacího pokoje.Otočte se vlevo,na jídelním stole vidíte květinku.Otočte se oknu,vidíte na něm vánoční hvězdy, které visí na okně. Otočte se vlevo,na komodě vidíte notebook ,který se nabíjí.Napravo se otočte k dvojitým dveřím,vstupte do ložnice. Otočte se vlevo,vánoční hvězda visí na okně. Otočte se vpravo a dveřmi vyjděte na chodbu.Před vámi jsou hlavní dveře, kterými projdete na mapu. Až se objeví u kliky exit,tak klikněte a jděte do.....

George The Cleaner

Promluvte si s Georgem v jeho domě o všem. Stierngranatovic rodina jela na 10 dnů na lyžařský zájezd do Norska před 5 týdny. Oni se ještě nevrátili. Na výletě jsou rodiče Erik a Veronica,19 letá dcera Carin, 2 další děti a Martin, Carin přítel . Poté se vám na mapě objeví další lokace...

The Stierngranat house

Zkontrolujte foyer. Jděte 3x kupředu. Podívejte se na obývací pokoj a bar napravo.Podívejte se nalevo do zadního pokoje a pak i dalšího nalevo. Pokračujte do další místnosti, je to ložnice. Otočte se ke krbové římse. Vezměte si klíč z krabičky. Projděte ložnicí k zamčeným dveřím.Otočte se doleva ,jděte vpřed a pak se otočte doprava. Jděte vpřed a pak se otočte vpravo. Projděte dveřmi do další ložnice. Nic tu není,takže vyjděte z ložnice do chodby,otočte se vpravo a jděte dopředu ke dveřím.U nich se otočte vlevo ke dveřím.Vstupte dovnitř,je to místnost s oblečením a dalšími věcmi.Klikněte na horní polici ,bohužel je to pro Carol příliš vysoko. Opusťte místnost. Na chodbě se otočte k protějším dveřím,které jsou zamčené.Použijte na ně klíč převzatý z krabičky na krbové římse. Otevřete skříňku vpravo. Vezměte si  kleště.Zkontrolujte žárovku. Vraťte se do haly ,projděte na konec a odbočte doleva k hlavním dveřím(exit)Otočte se 2x doleva a po schodech vyjděte nahoru. Otočte se doleva a prozkoumejte dekorativní sošku na polici. Něco je uvnitř,použijte kleště na sošku, získáte skrytý klíč. Otočte se vpravo a jděte kupředu do místnosti s jídelním stolem. Podívejte se na dětský pokoj vpravo. Otočte se opět vpravo a jděte do další místnosti ,vidíte dětskou postýlku. Otočte se vpravo a podívejte se na postel a přenosný dětský šatník. Zkontrolujte ho, uvnitř si vezměte mini baterku. Projděte do další místnosti,je to obývací pokoj.Další místnost je ložnice. Napravo v ložnici jsou otevřené dveře do koupelny,projít tam nelze.Projděte zpátky do obývacího pokoje,otočte se vlevo a projděte dveřmi do kuchyně.Otočte se vlevo a jděte kupředu k oknu.Otočte se vpravo,vidíte tu mobilní telefon na nabíječce.Klikněte na mobil,je hluchý.Otočte se a projděte kuchyní zpátky na chodbu.Hned se otočte vpravo.Vidíte dveře se zámkem, který má čtyři štěrbiny. Zatím nevíme jak zámek otevřít. Jděte po schodech dolů a odbočte vpravo do foyer. Jděte vpřed a otočte se vpravo k zamčeným dveřím těsně předtím, než budete na chodbě.Použijte klíč vzatý ze sošky na zámek. Použijte mini baterku na temný kout.Vezměte si peněženku na horní polici. Vezměte si papír z peněženky.Vidíte tu slova GameBoomers PW a 4 čárky,které jsou vodítkem pro otevření dveří u schodiště nahoře.Vyjděte tedy zpátky nahoru ke dveřím se čtyřmi štěrbinami. Nejprve klikněte na štěrbinu vpravo dole,pak na štěrbinu vlevo nahoře,poté na štěrbinu vlevo dole a nakonec na štěrbinu vpravo nahoře.Dveře se otevřou a vy vstoupíte do podkroví. Odbočte vpravo a vezměte si žebřík. Otočte se vpravo a jděte do skladu vzadu. Otočte se vlevo a prozkoumejte otevřenou krabici  na vrcholu hromady. Vezměte si papír s barevnými symboly. Opusťte podkroví a pak sejděte dolů po schodech. Projděte do hlavní spojovací chodby,otočte se vpravo a projděte až na konec.Otočte se ke dveřím nalevo,projděte dovnitř do místnosti s prádlem a věcmi.Pomocí žebříku vylezte nahoru a klikněte na plechovou krabici. Vidíte, že má 4 tlačítka v každém rohu a symboly uprostřed, které vidíte na papíře z podkroví. Musíme kliknout na tlačítka ve správném pořadí,takže nejprve klikněte na tlačítko v horním rohu vpravo,pak na tlačítko v dolním rohu vpravo,pak na tlačítko ve spodním rohu vlevo a nakonec na tlačítko vlevo nahoře.Najdete zabalený balíček uvnitř krabice. Otevřete balíček. Podívejte se na obraz vázy plné květin. Otočte obraz, zjistíte, že je to dárek k narozeninám pro Martina od Carin. Vyjděte z místnosti do chodby,jděte na konec chodby ,pak se otočte vlevo a projděte ke dveřím,kterými jste přišli.Jděte do lokace....

George The Cleaner

Promluvte si s Georgem. Zjistíte, že Martin má pronajatý pokoj v hotelu Georgeho domu. Automaticky se ocitneme v .....

Martin's Room

 Otočte se vpravo a zkontrolujte dopis na stolku. Zkontrolujte a rozbalte pouzdro uvnitř stolku, je prázdné. Přejděte na druhou stranu postele a klikněte na roh postele.Najdete barevný kódovaný zámek. Opusťte místnost a jděte do nové lokace.....

Stina's Stores

Promluvte si o všem se Stinou. Řekne vám kde se Blood Falls nachází.Na mapě klikněte na.....

The Blood Falls

Jděte 3x kupředu a poté se otočte doleva. Projděte brankou u schodiště. Jděte kupředu a sejděte po schodech k zasněžené bedně. Vezměte si na ní ležící Flash Memory Stick USB. Nyní se stejnou cestou vratte k exitu a na mapě jděte do lokace......

Home

 Projděte do obývacího pokoje . Použijte flash disk na notebook vlevo od okna. Dozvíte se, jaké barvy vodopádů jsou vidět v noci. Opět jděte na mapu a do lokace...

The Blood Falls

Jděte kupředu směrem ,kterým jste šli předtím. Automaticky se zastavíte u vodopádu,který si fotoaparátem vyfotte.Fotku vodopádu máte v inventáři.Vraťte se zpět k exitu a poté do.......

Home

Carol je unavená. Otočte se vlevo,projděte dveřmi do ložnice a klikněte na postel(sleep)Až se ráno probudíte tak vyjděte z bytu a jděte do lokace.....

Martin's Room

Vezměte si krabici pod levou stranou postele. Stiskněte barevná tlačítka v tomto pořadí: černá, modrá, červená a žlutá. Přečtěte si smlouvu z her Lame Samba a Triangle vlastněných Martinem Jensenem. Hned jak dáte krabici zpět pod postel,tak dostanete textovou zprávu od George, že rodina se rozhodla zůstat v zahraničí a bude se snažit prodat dům.

The Allotment

Carol je v přírodě. Podívejte se vlevo na houpací síť . Vezměte si klíč. Otočte se vlevo,jděte vpřed a otočte se vpravo.Podívejte se na zámek dveří  kůlny. Použijte klíč na zámek.Zámek je potřeba promazat,dveře zatím nejdou otevřít. Otočte se vpravo,jděte dvakrát vpřed,otočte se vlevo a na exitu jděte do.....

Stina's Store

Stina ukazuje ranní noviny. Martin Jensen byl nalezen zavražděný v Stierngranat Barn. Byl mrtvý od zimy. Promluvte si se Stinou a pak jděte do....

The Barn

Jděte do stodoly. Před vámi je obrácený vozík,nalevo na zemi si vezměte fingerprint powder. je to pudr na otisky prstů. Jděte doleva a vpřed,projděte dveřmi vlevo. Jděte kupředu,otočte se vlevo a vezměte si žebřík . Vraťte se na druhou stranu stodoly. Pomocí žebříku vyšplhejte na horní část stodoly. Klikněte na zemi na cosi.Nedošáhnete na to,je to příliš daleko. Jděte dolů a vyjděte ze stodoly. Odbočte doleva a jděe vpřed a pak vlevo kolem stodoly na zadní stranu. Carol mezitím napadne,že znovu zkontrolujte Martinův pokoj. Vidíte před vámi další stodolu,vstupte do ní. Otočte se vpravo a vezměte si hrábě. Vraťte se zpět do hlavní stodoly. Vyšplhejte nahoru do horní části stodoly. Použijte hrábě na objekt na který jste před chvilkou nedosáhli. Objekt spadne dolů,takže slezte po žebříku a jděte do druhé strany stodoly. Jděte kupředu od dveří a odbočte vpravo. Vezměte si peněženku. Otevřete jí,vidíte vizitku Malte Stierngranat muzeum v Stjarneborgu. Objeví se vám nová lokace na mapě. Vyjděte ze stodoly,jděte k exitu a poté do lokace......

George The Cleaner

Promluvte si s Georgem. Zjistíte ,že Stierngranatovi prodali svůj dům. Podívejte se na dopis od Monicy adresovaný Martinovi. Automaticky se přesunete do....

Martin's Room

Otočte se vlevo a zkontrolujte skříň. Vidíte novou adresu Monicy. Odstupte od skříně,otočte se ke dveřím a na exitu jdtěte do lokace......

Monica

Monica je Martinova nevlastní matka. Martin pracoval ve všech Stierngranatovic muzeích a dělal počítačovou hru o Malte Stierngranatovi. Na mapě jděte do.....

The Malte Stierngranat Museum

Odbočte vlevo a podívejte se na vzkaz na dveřích,pokoj  je čerstvě vymalován. Otočte se vlevo a projděte do místnosti .Zde se opět otočte vlevo a jděte vpřed,kde se podívejte na obraz a poté i na povídání o Malte Stierngranat pod obrazem. Vyjděte z místnosti,podívejte se na visací zámek u dveří ,vpravo od schodů. Jděte po schodech nahoru. Odbočte doleva a podívejte se do místnosti. Přečtěte si brožuru o Sten Stierngranatovi napravo na stole. Sten změnil své příjmení na Johansson. On byl umělec a je pohřben v sarkofágu v Malte pyramidě(viz jeho hrob na zadní straně brožury). Obraťte se ke dveřím,kterými jste sem vešli. Přečtěte si knihu napravo od dveří. Získáte další informace o pyramidě. Objeví se vám nová lokace na mapě. Sejděte po schodech opět dolů a na exitu klikněte na lokaci......

The Church muzeum

Otočte se vlevo a jděte kupředu ke dveřím. Podívejte se zblízka na Codeboomer klávesnici nalevo od dveří. Vidíte, že 4 tlačítka jsou špinavá. Stiskněte tato 4 čísla v posloupnosti založené na nečistotě tlačítek. Pokud nevíte,tak je to kombinace 6910. Klikněte na dveře a vstupte dovnitř.Jděte vpřed a vlevo a projděte až do kostela. Jděte k oltáři pravou uličkou. Podívejte se na čísla Žalmů na zdi. Vraťte se uličkou ke dveřím a podívejte se na obraz Hieronymuse Bosche na zdi proti vám. Dveřmi nalevo projděte zpátky do místnosti s pyramidou a otočte se doprava ke dveřím ,kterými jste sem vstoupili.Klikněte na zadní stranu přijímacího pultu. Podívejte se na kostku. Otočte kostkou ,vidíte, že některé body jsou v červené barvě. Vyfotte si kostku ve všech šesti pozicích. Podívejte se na kartu vedle kostky, která uvádí - nový kód pro školní muzeum. Vstupte do místnosti vedle recepčního pultu a otočte se doleva.Prostudujte si obraz(fotografii) nad vchodem, je to školní muzeum Stierngranat. Objeví se vám nová lokace na mapě. Vyjděte z musea ven,jděte vpřed,otočte se vpravo a na exitu jděte do.....

The School Museum

Podívejte se na klávesnici na dveřích. Pomůckou k získání správné kombinace nám bude kostka a šest pozic.Šestka má jednu červenou tečku, 3 má dvě červené tečky, 4 má 3 červené tečky a 5 má 4 červené tečky.Správná kombinace tedy je 6345. Vstupte dveřmi dovnitř,otočte se vpravo a projděte 2x kupředu do kuchynky.Otočte se vpravo a podívejte se na koš na odpadky pod stolem. Přečtěte si  pohlednici od Martina pro Carin. Zmiňuje obraz a studio. Vraťte se ke výstupním dveřím. Otočte se vpravo,jděte 2x vpřed a pak se otočte opět vpravo.Vidíte zamčené dveře vpravo. Otočte se zpátky ke vstupním dveřím,jděte 1x vpřed a pak se otočte vpravo.Projděte do učebny, nalevo vidíte počítadlo a čísla.To je zde zatím vše,takže vyjděte vstupními dveřmi ven a na exitu jděte do......

George The Cleaner

Promluvte si s Georgem o studiu a Carin.Objeví se vám nová lokace na mapě,takže jděte do.......

Carin's Studio

Jděte vpřed a pak doleva. Otevřete dveře do ateliéru Carin .Otočte se vlevo a vezměte si děrovač z poličky u dveří.  Jděte kupředu. Odbočte doleva a podívejte se zblízka na krabici na polici vpravo. Víko krabice zobrazuje čísla (jako ta u počítadla ve školním muzeu). Obraťte se k protější stěně. Zkontrolujte police s papíry. Přečtěte si Martinovu poznámku a brožuru o Sonic Forge - Sound Factory. Objeví se vám nová lokace na mapě. Podívejte se na obrázek pyramidy na polici nad počítačem. Zde je to vše,takže jděte k exitu a poté do lokace.......

The  Sonic Forge

Jděte 2x kupředu,otočte se vlevo a zkontrolujte paletu s bordelem. Vezměte si olej. Otočte se vpravo od palety,jděte jednou dopředu a otočte se vlevo.Jděte jednou kupředu a v místnosti se otočte doleva a klikněte na stolek na kterém jsou ozubené součástky.Vezměte si audio recorder . Otočte se vlevo,vyjděte z místnosti,otočte se vlevo, vpřed, vlevo, dopředu a opět vlevo.Vidíte dveře s rozbitým sklem . Dveře nejdou otevřít,takže se otočte vlevo,jděte vpřed,otočte se vpravo a 4x vpřed k exitu.Na mapě jděte do.....

The Malte Stierngranat Museum

Otočte se vlevo. Vymalovaný pokoj je nyní otevřen. Jděte dovnitř a otočte se vpravo a přečtěte si brožuru na lavici. Získáte další informace o Johansson Peak. Objeví se vám nová lokace na mapě.Jděte k exitu a na mapě jděte do....

The Johansson Peak

Klikněte na nástěnku  nalevo ,vedle schodů,získáte další informace. Jděte po schodech 3x vpřed,jste na silnici.Jděte jednou vpřed,otočte se vlevo.Štěrkovou silnicí jděte 2x vpřed,otočte se vlevo a klikněte na cosi modrého v dálce.Vidíte zvláštní umělecká díla na zemi, otočte se vlevo a podívejte se na velká písmena hollywoodského stylu a pak i na malou cedulku vedle písmen,které vidíte ze zadní strany. Otočte se opět doleva a podívejte se zblízka na informační vývěsku se symboly a barevnými sloupci. Poté se otočte 3x vpravo,jděte po silnici vpřed a otočte se vpravo.Vidíte,že silnice se zde rozdvojuje,jděte rovně dopředu,otočte se vlevo a jděte 2x vpřed.Otočte se vlevo,vidíte tu dvě sochy.Jedna ze soch je zvláštně ležící. Na zemi vedle sochy  je brožura. Přečtěte si brožuru,dozvíte se o megalomaniakovi Mikaelovi. On je nyní přijat do psychiatrické léčebny. Jděte po silnici 3x vpřed a pak se otočte vpravo, je tu lavice. Na zemi si vezměte magnetickou kartu s 3 dírami na magnetickém proužku. Od lavice se otočte na druhou stranu,vidíte tu dřevěnou archu,je na ní klávesnice která nefunguje. Vratte se zpátky ke dvěma sochám a klikněte na brožuru na zemi.Klikněte na obrázek,v detailu vidíte ruku ve které Mikael drží magnetickou kartu. Tato karta má 4 dírky na magnetickém proužku. Použijte děrovačku z ateliéru Carin na magnetickou kartu,kterou máte v inventáři,tím tam vyrazíte další dírku. Vratte se k dřevěné arše a na šipku vedle klávesnice použijte magnetickou kartu z inventáře.Rozsvítí se zelené světlo.Podívejte se na klávesnici. Na klávesnici stiskněte 2504. Otevřete dveře. Otočte se vlevo a přečtěte si plakát Forest of Fontainebleau .Dozvíte se , že obraz Hieronimuse Bosche je nyní rozdělen na 2 části: Kerk a Saint Maria Church. Vyjděte z archy ven,jděte 5x vpřed,otočte se vpravo a jděte vpřed,otočte se vlevo,jděte vpřed a opět se otočte vlevo.Jděte 2x vpřed,otočte se vpravo a po schodech jděte 4x vpřed k exitu.Na mapě jděte do...

The Saint Maria Church

Jděte 2x vpřed a vstupte do kostela . Otočte se vlevo a přečtěte si brožuru na stolku. Přečtěte si více o Boschově obrazu. Menší polovina obrazu je zde.Dozvíte se ,že Sten Johansson maloval oltářní obraz. Dostanete textovou zprávu od Jonase. Chce se sejít v Dome Cafe. Objeví se vám nová lokace na mapě. Vstupte do kostela. Jděte kupředu 3x a otočte se doleva.Jděte vpřed,otočte se vpravo a  podívejte se na Boschův obraz.Pak jděte dopředu k oltáři,který maloval Sten Johansson. Odstupte od oltáře,otočte se vlevo a projděte do svatyně,kde se otočte vpravo a přečtěte si brožuru na stole. Klikněte na obrázek Stenova auta,respektive na vrak auta. Vyjděte z kostela ven k exitu a na mapě jděte do lokace.....

Jonas

Promluvte si s Jonasem. Dozvíte se od něj ,kde se nachází autohřbitov. Objeví se vám nová lokace na mapě,takže jděte do......

The Car Graveyard

Jděte 2x vpřed,Carol nechce jít dopředu,protože je tam bahno. Otočte se vpravo,je tu stodola . Můžete se do ní jít podívat,ale nic tam nenajdete.Vraťte se zpět k exitu a na mapě jděte do.....

The Allotment

Otočte se vpravo,jděte 2x vpřed a pak se otočte vpravo. Použijte olej na klíč v zámku.Uvnitř si vezměte gumové holínky napravo. Jděte k exitu a na mapě jděte do....

The Car Graveyard

 Jděte 2x kupředu. Klikněte gumovými holinkami  na blátivou cestu. Jděte kupředu jednou a zkontrolujte Stenovo auto vlevo. Podívejte se na vraky aut na obou stranách silnice. Jděte kupředu 3x a pak zahněte vpravo k chatě. Vejděte dovnitř,otočte se vpravo a vezměte si páčidlo . Jděte zpět na hlavní silnici ,jděte jednou vpřed a pak se otočte vlevo.Zde vidíte rezavou dodávku. Vezměte si  kladivo z vozu. Otočte se a zkontrolujte další chatu. Vstupte do otevřených dveří napravo,otočte se k pracovnímu  stolu vpravo. Podívejte se dovnitř brašny ve středu. Vezměte si nůž. Podívejte se na peněženku na pravé straně a prohlédněte si Stenovu vizitku. Zkontrolujte levé dveře stodoly a vezměte si plášt na kolo. Vratte se zpět na silnici,otočte se vlevo a jděte k exitu.Na mapě jděte do....

The Sonic Forge

Jděte 4x vpřed, otočte se doleva a pak opět doleva.Použijte páčidlo na dveře. Odbočte doleva po vstupu. Vezměte si audio kabel z krabice na podlaze. Otočte se zpátky doprava a vstupte do dveří kanceláře. Otočte se vlevo a klikněte na spodní otevřenou zásuvku. Získáte další informace o Emhart Curych a získáte i adresu ,objeví se vám nová lokace na mapě.Vyjděte z kanceláře,projděte dveřmi a otočte se doprava.Jděte jednou vpřed,otočte se vpravo a jděte 4x vpřed k exitu. Na mapě jděte do.......

Emhart Zurich

Promluvte si s mužem. Získáte další informace o Martinu Jensenovi. Na mapě se vám objeví nová lokace,takže směřujte do.........

Radiot's Cabin

Vstupte do dveří a promluvte si se zahradníkem. Nemůže najít klíč od penzionu. Na mapě se vám objeví nová lokace,takže jděte do......

The Sister's House

Vstupte do domu a jděte obývacím pokojem k oknu. Otočte se dvakrát doprava a zkontrolujte zásuvku stolu .Vezměte si klíč. Odstupte od zásuvky,otočte se vpravo 3x a projděte přes kuchyn do zahrady,kde se otočte doleva a podívejte se na dveře do penzionu,ty jsou uzamčeny. Otočte se opět vpravo a jděte vpřed ke kůlně.Použijte klíč ze zásuvky na visací zámek. Vezměte si papír s barevnými kolečky zastrčený v hromadě na pravé straně. Vidíte tu červené, zelené a modré kruhy. Vraťte se přes kuchyn do domu. Jděte ke vchodovým dveří,otočte se a vyjděte po schodech do patra.Otočte se dvakrát vpravo a vstupte do ložnice. Podívejte se na odkládací stolek u dveří. Vezměte si krabici s barevnými drahokamy. Nyní musíte stisknout správně tlačítka,která jsou po stranách.Nejprve tedy stiskněte modré tlačítko uprostřed,pak červené tlačítko nahoře nalevo,pak spodní červené tlačítko které je první zleva a nakonec červené tlačítko,které je dole úplně napravo.Z krabice si vezměte klíč od dveří penzionu. Sejděte po schodech dolů,přes kuchyn jděte do zahrady a otočte se vlevo ke dveřím penzionu.Použijte klíč z krabice na zámek. Podívejte se do koše, vezmete si seznam úkolů. Zde je to vše,takže se vratte přes kuchyn k exitu a na mapě jděte do........

Radiot's Cabin

Dáte automaticky seznam zahradníkovi. Jděte vpřed do obývacího pokoje ,otočte se vpravo a na stolku pod oknem se podívejte na vánoční pohlednici od mámy Carin.Vezměte si Carinu kresbu čísel ,kterou jsme viděli ve škole muzea. Otočte se vpravo a vezměte si klíč na krbové římse.  Jděte ke dveřím. Otočte se vlevo ,vidíte dveře. Klikněte na kliku, je zamčeno. Otevřete dveře pomocí klíče z krbu. Jděte po schodech nahoru. Otočte se vpravo a přečtěte si dopis od distributora Triangle hry.Zde je to vše,takže sejděte po schodech dolů ,vyjděte dveřmi ven a a na exitu jděte do.....

Home

Otočte se vpravo a dveřmi vstupte do ložnice. Podívejte se na tablet na nočním stolku. Zapněte tlačítko na levé straně tabletu. Přečtěte si článek o vyšetřování Martinovi vraždy. On byl zabit několika údery do hlavy. Klikněte na postel,čeká vás posilující spánek. Po probuzení jděte do obývacího pokoje a klikněte na notebook na stole vlevo od okna. V inventáři spojte audio kabel a audio rekordér. Použijte audio rekordér s kabelem na notebook. Poslechněte si Martinovu zmínku o zvláštním prostoru za jeho šatníkem. Vezměte si audio rekordér s kabelem,odstupte od notebooku,otočte se dvakrát vlevo,pak 2x vpřed a otočte se vpravo.Otevřete skřín a za červenou helmou si vezměte baterku . Vyjděte z bytu a jděte do....

Martin's Room

Zkontrolujte skříň na levé straně. Přesuňte oblečení a uvidíte poklop. Otočte levou zarážkou. Otočte pravou zarážkou, je přilepená. Použijte kladivo na zarážku.Klikněte na poklop. Použijte baterku na tmavý prostor poklopu. Vlezte dovnitř,otočte se  vlevo a vylezte po žebříku. Klikněte na krabici s trojúhelníky .Stiskněte všechny trojúhelníky abyste věděli, jakou barvu mají. Poté stiskněte barvy vpořadí: červená, modrá a zelená. Vezměte si klíč. Vyjděte z prostoru za skříní a poté na exitu jděte do....

   

The Malte Stierngranat Museum

Použijte klíč na zámek napravo od schodů. Přečtěte si plakát na polici, který zmiňuje vztah Malteho a Stena. Sten se zmínil, že klíč k pyramidě je stále pod jeho zadní stranou. Na exitu jděte do..........

The Car Graveyard

 Jděte kupředu 4x ,otočte se vlevo ,vidíte Stenovo auto. Použijte nůž na autosedačku. Vezměte si klíč. Jděte zpátky k exitu a jděte do ..........

The Pyramid

 Jděte kupředu dvakrát, a zahněte doleva. Jděte kupředu k pyramidě. Vidíte Stenův hrob vlevo,kousek před pyramidou. Jděte k pyramidě.Použijte klíč ze Stenova auta na visací zámek pyramidy. Vidíte 5 červených tlačítek na dveřích.Vratte se zpátky k exitu a jděte do.....

Carin's Studio

Jděte vpřed,otočte se vlevo a vstupte dveřmi do studia.Jděte vpřed ke stolu,otočte se vlevo a podívejte se na krabici na které jsou čísla.Jděte zpět k exitu a jděte do....

The School Museum

Vejděte dveřmi nalevo do budovy,jděte vpřed,otočte se vlevo a projděte do učebny a otočte se vlevo. Fotoaparátem si vyfotte čísla nad počítadlem. Zde je to vše,takže se vratte k exitu a jděte do.....

Carin's Studio

ZJděte vpřed,otočte se vlevo a dveřmi vstupte do studia.Jděte vpřed ke stolu,otočte se vlevo a klikněte na krabici na které jsou čísla.Na víku krabice jsou mimo čísel i 4 hvězdičky. Porovnejte tato čísla s fotkou ze školy muzea,  čísla hvězdiček mají být: 3, 4, 6, 2. Podívejte se v inventáři na fotku počítadla s čísly (shora dolů): 4, 6, 2, 3.To znamená ,že jako první stiskněte hvězdičku v horním řádku ,druhou zprava.Jako další stiskněte hvězdičku ve druhém řádku odshora ,druhou zleva ,dále stiskněte hvězdičku ve spodním řádku,druhou zleva  a nakonec stiskněte hvězdičku v horním řádku,první zleva. Krabice se otevře a vy si přečtěte Malteho dopis pro vnučku Carin.Získáte další informace o rodokmenu vyryté na zlaté plaketě. Malte chce jména příbuzných přidat do rodokmenu, když zemřou. Klíč ke kódu lze nalézt na obrazech od Bosche. Přečtěte si článek o Maltem. Přečtěte si Malteho otázky v inventáři-

Kolik chudých duší vidíme uvnitř lidského stromu?

Kolik oštěpů prorazilo lidské uši?

Kolik žebříků můžeme vidět v těchto obrazech celkem?

Princ pekel je na svém místě. Kolik se mu hovno a jíst?

Kolik hracích karet mají srdce v obraze v dolní části?

Zde je to vše,takže jděte k exitu a na mapě jděte do......

The Church Museum

Otočte se vlevo a vstupte dveřmi do musea. Projděte nalevo až do kostela a zkontrolujte Boschovi obrazy nalevo. Vidíte 5 duší v lidském stromu ve spodní polovině obrazu. Vidíte 1 oštěp ve dvou lidských uších v horní polovině obrazu. K dispozici jsou 4 žebříky . 3 žebříky jsou v horní polovině obrazu a jeden žebřík je v dolní polovině obrazu.Prince pekel jedl 1 a vydal dvě duše v obrazu - celkem 3. K dispozici jsou 2 srdce na bannerech v dolní polovině obrazu. Kód je tedy 5 1 4 3 2. Jděte zpátky k exitu a jděte do ..........

The Pyramid

Jděte do pyramidy. Podívejte se zblízka na 5 červených tlačítek. Použijte kód 51432; Aby to nebylo tak jednoduché tak tlačítka nejsou řazena zleva doprava od 1 do 5.Nejprve stiskněte tlačítko zprava,pak tlačítko nalevo,poté stiskněte tlačítko druhé zprava,pak tlačítko uprostřed a nakonec tlačítko druhé zleva.Vstoupili jste do pyramidy.Otočte se vlevo,podívejte se na stylizovanou fotku a pak si přečtěte článek o vandalizmu u Stierngranatových památek. Na mapě se vám objeví nová lokace.Jděte k oltáři. Vidíte Stierngranatův erb a na něm tři hvězdy. Hvězdy jsou modrá, zelená a červená.Prostudujte si destičky s rodokmenem. Destičky jsou přišroubovány . Zde je to vše,takže se vratte k exitu a na mapě jděte do..........

Malte's Train Wagon

Pokuste se vylézt nahoru do vagonu. Carol říká, že je to příliš vysoko. Použijte plášt z jízdního kola na spodní část vagonu. Vylezte do vagonu. Otočte se vlevo,jděte 2x vpřed a otočte se vpravo.Vezměte si šroubovák z pultu vpravo. Projděte dveřmi a otočte se vpravo. Přečtěte si dopis ve spodní přihrádce informující Malteho, že žádné soukromé vlaky nejsou povoleny na švédských železnicích na začátku roku 1986. Podívejte se na peněženku v pravé horní přihrádce. Otevřete peněženku vidíte barevné hvězdy. Vezměte si  papír na kterém jsou hvězdy. Vypadá to jako vodítko pro erb v pyramidě.Opustte vlak ,jděte k exitu a poté na mapě jděte do.....

The Pyramid

Jděte do pyramidy a použijte šroubovák na plaketu vlevo od erbu.Odšroubujte tu vespodu na pravé straně. Obraťte ji,je tu vyleptané jméno Martin Jensen.Poté odšrouboujte plaketu druhou odspoda,obratte ji,je tu vyleptané jméno Erik Stierngranat.Odstupte od plaket,okamžitě dostanete na mobil textovou zprávu od George . Vyjděte z pyramidy ,jděte k exitu a na mapě jděte do....

George The Cleaner

Promluvte si s Georgem. Řekne vám další informace a také se vám objeví nová lokace na mapě,takže jděte do..............

The Skiing House

Vstupte dovnitř domu. Podívejte se na kuchyň, technickou místnost, saunu, ložnici a obývací pokoj. Prohlédněte si pohovku v obývacím pokoji. Přečtěte si poznámku pod polštářem, která uvádí, že rodina si pronajala dům až do konce měsíce. Objeví se vám nová lokace na mapě.Zkontrolujte krbová kamna. Dveře nalevo od krbu jsou zamčené. Vyjděte z domu a jděte do lokace.......

The Rented House

Jděte kupředu,otočte se vlevo a zazvonte na zvonek vlevo. Nikdo není doma. Otočte se vpravo ,na stole si vezměte papírek s mřížkou. Otočte se vpravo a vstupte dveřmi do kůlny a z bílé tašky nalevo si vezměte cosi ,co vypadá jako kladívko s klíčem. Jděte směrem k exitu,otočte se doleva ,jděte dvakrát vpřed,otočte se vlevo,jděte vpřed a opět se otočte vlevo.Vidíte před sebou prosklené dveře a nalevo zelenou klávesnici.Jaký je kód zámku dveří zjistíte na papírku s mřížkou. Stiskněte tlačítka 1 9 7 0. Jste na verandě. Vezměte si žebřík napravo. Podívejte se na poznámky nalevo na stole.Klikněte na dveře před vámi,jsou zamčené.Pak klikněte opakovaně na uvolněné prkno nalevo od zamčených dveří.Až se vám ukáže ikona ozubeného kolečka tak na prkno použijte žebřík.Vylezte na žebřík a na prkno použijte cosi jako kladívko s klíčem. Vezměte si klíč. Odstupte a použijte klíč na zamčené dveře.Jsme v Carině ložnici. Podívejte se na tašku na posteli. Otevřete ji ,najdete zamčený deník. Otočte se od postele a zkontrolujte tablet na polici,tlačítkem dole ho spustte. Vidíte tu mřížku s abecedou.Projděte dveřmi do dalšího pokoje.Jděte do ložnice vlevo(dveře jsou otevřené) vedle dveří do Cariny ložnice. Otevřete zásuvku stolku u postele.Najdete tu fotku kočky. Otočte fotku,na zadní straně vidíte jméno Gork 1998-2012. Jděte kolem jídelního stolu.Vstupte do ložnice s postýlkou ​​,uvidíte kufr,Carol to okomentuje. Vyjděte z místnosti,jděte 3x vpřed a pak se otočte vpravo a dveřmi projděte do koupelny.Zkontrolujte pouzdro na polici. Vezměte si zlatou sponku . Vraťte se zpět do ložnice Carin. Rozbalte kosmetickou taštičku na Carině posteli. Použijte vlásenku na deník. Přečtěte si deník. Získáte poznámku z deníku, na které jsou symboly .Otočte se a vezměte si tablet na polici. Stiskněte tlačítko napájení. Zadejte název Gork. Přečtěte si Cariny poznámky. Nechala kufr na lyžování doma. Klíč k úspěchu je v kamnech.Vyjděte dveřmi ven k exitu a jděte do.....

The Skiing House

Zkontrolujte krbová kamna v obývacím pokoji. Získáte klíč. Použijte klíč na zamčené dveře vlevo. Otočte se vlevo a podívejte se Carin kufr na podlaze. Je tu zvláštní zámek se symboly.Princip otevření je následující.V inventáři máte papírek na kterém jsou tři symboly/viz obrázek.Takže si neprve najedte na první symbol který máte na papírku a pak stiskněte středové tlačítko.Takhle to udělejte i se zbývajícími dvěma symboly a kufr se otevře.Použijte vlásenku k otevření červeného diáře. Přečtěte si zbytek Malteho dopisu Carin. Zjistíte, co se stalo, když Carin byla konfrontována Martinem. Odstupte od kufru. Vyjděte z místnosti.Objevil se tu Erik.Erik dává Carol kus papíru, který vypadl z Martinovi kapsy. Je to malá žalmová destička. Použijte prášek na otisky prstů na Erika.Opusťte rychle dům,jděte k exitu. Carol zavolá automaticky policii.Na mapě jděte do.......

The Church Museum

Přejděte k žalmové desce /u oltáře/v kostele muzea a vyfotte ji.Poté jděte k exitu a na mapě jděte do.....

The Pyramid

Projděte až do pyramidy- mauzolea. Jděte k erbu na kterém vidíte tři barevné hvězdy.Porovnejte malou žalmovou destičku z Martinovi kapsy, žalmovou desku z muzea církve a barevné hvězdy z vlaku, z toho odvodíte kód . Na erbu stiskněte zelenou hvězdu 3x a modrou hvězdu 2x.Otevře se tajná přihrádka. Podívejte se na obraz, který Malte schoval. Carol vrací obraz a udržuje Malteho tajemství.Konec hry

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

 

Náhledy fotografií ze složky Carol Reed Mystery 10 Bosch's Damnation

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář