Jdi na obsah Jdi na menu
 

Cracking The Conspiracy

5. 9. 2013

TOPlist

Cracking The Conspiracy
4.9.2010 Autor návodu-Standa Madukas
Dávný přítel vám pošle záhadný balík a prosí o pomoc v odkrytí masivní konspirace která by mohla mít za následek cizí invazi. Balík obsahuje informace se zašifrovanými tajnými vládními dokumenty.Váš přítel, Kelsey Hart, byl schopný uniknout, ale bez informací. Nabádá vás k proniknutí do Area 51,k nalezení dokumentů a potom k poslání informací. Jen tak bude  svět vědět, jaká hrozná tajemství vláda skrývala po desetiletí .Budete se pohybovat skrze obrovský svět, sestávající se ze 3000 statických obrazu, 358 animací,vše ovládáte myší,spousta těžkých hádanek.Výborná hra.Hru uložíte tak,že kliknete na klávesu S,Load je na klávese L a když budete chtít,ze hry odejít tak kliknete na klávesu Q.
Horníkova chatrč
Podívejte se na úvodní animaci ve které vás probudí poslíček,který vám přinese balík.Poté si přečtete zprávu a nasednete do auta.Až zastavíte tak otevřete přihrádku napravo a vezměte si z ní baterku.Otevřete si kličkou nalevo dveře a vystupte z auta.Otočte se k autu,pak se otočte doprava ,jděte za auto a otočte se doleva.Jděte ke kufru auta,klikněte na něj a vezměte si z kufru startovací kabely.Od auta jděte k boudě,zkuste jít dovnitř.Objeví se starý horník.Horník cosi řekne,dole do rámečku pomocí klávesnice napíšete „mine“ nebo „uranium“.Horník se vás zeptá „are you a claim jumper“ ,odpovězte „no“.Poté bude horník opět hovořit a dá vám hádanku,odpověď zní  „ghost“ . Kolem horníka se zvedne vír ,horník zmizí a vy  můžete vstoupit do chatrče.Klikněte na noviny , a pak na lebku pod postelí .Na noze postele vidíte klíč,vezměte si ho.Vylezte z pod postele ,podívejte se na plakát na stěně,otočte se doleva a klikněte na kamna.Had se proplazí ven,otevřete dvířka kamen a vezměte si spálenou mapu,kterou si v inventáři prohlédněte/klikněte pravým myšítkem na mapu/.Vezměte si  ze stolu dynamit a podívejte se na tři  SPZ (NEVADA 4896,NEVADA 2534 ,NEVADA 1896). Opusťte chatrč ,obejděte ji a klíčem ,který jste našli pod postelí otevřete dřevník.Vezměte si detonátor  a jděte k haldě balvanů naproti chatrči na druhé straně.Použijte na balvany dynamit z inventáře ,k dynamitu připojte startovací kabely a ke konci startovacích kabelů připojte detonátor.Poté klikněte na rukojeť detonátoru.Vyhodíte  do vzduchu balvany a máte volný vstup do dolu .
Doly a bludiště
Jedná se o bludiště, jehož mapu jste našli v kamnech a můžete se tedy podle ní v bludišti orientovat. Směry uvádím jako: jít vpřed-F, otočit se vpravo-R, otočit se vlevo-L a  jít zpět -B. Pokud napíšu třeba F2,tak to znamená ,že jděte dvakrát kupředu. Postup je následující: Vejděte do dolu, F3 , R, rozsviťte baterku, F, L , F, klikněte do červených očí, R, F, R , F, L , F , L , F , R , F, R, vezměte si nosník, R , F, R , F3 , L , F , R , F, použijte nosník uvolněnou výztuhu stropu (ze stropu přestane padat kamení), jděte vpřed ke dveřím, Podívejte se na zámek na dveřích . Je tu první puzzle,musíte přepínače nastavit tak,aby kabely + a – se bez přerušení napojili z pravé na levou stranu zámku. Pouze ty přepínače které jsou ve stisknutém stavu jednotlivé části kabelu propojují, zdvihnuté přepínače kabel naopak přerušují. Zde máte  zakroužkované přepínače,které stiskněte./viz obrázek/
 Poté co oba kabely propojíte, stiskněte tlačítko Power vlevo dole. Odstupte, otevřete dveře a vejděte do stok. Ještě než tam vstoupíte tak se otočte a použijte nosník na padající kamení.Poté už dveřmi vstupte do stok.
Stoky
Postup ve stokách je následující: F3 , R , F3 , R2 ( vidíte kapající zelené svinstvo ) , F7 , L , F , R , F3 , L , F2 , L , Klikněte na panel na stěně. Klikněte na tlačítko V3 vpravo dole, potom na V2 vlevo dole.Tím se vám otevře mříž v tunelu. Odstupte klikněte vlevo na  odpadní sudy  , zaostřete na lepenkovou  krabici a vezměte si z ní elektrickou izolační pásku . Odstupte,otočte se doleva a projděte vpřed tunelem,pak jděte vpravo , F5 ( potkani před vámi utečou u vytažené mříže) , F7 , L .Podívejte se na vypínač,na červený drát použijte izolační pásku,odstupte,otočte se ke dveřím a projděte do Area 51 .
Area 51 - Level One
Jste v úklidové místnosti,nalevo se podívejte na puštěný počítač, na kterém je seznam úkolů pro údržbáře.Projděte dveřmi vpravo na chodbu , odbočte doleva a jděte dopředu, dokud se nedostanete ke genetické laboratoři , která má dveře po pravé straně. Klikněte na dveře, na jejich zámek .Je tu další puzzle,vidíte 6 barevných trojúhelníků,které se postupně rozsvěcují .Vaším úkolem je si zapamatovat v jakém barevném pořadí se rozsvěcují. Puzzle se po každém odstoupení a následném přiblížení ke dveřím generuje jinak, v mém případě to byly postupně tyto barvy-žlutá,červená,žlutá,zelená,zelená,fialová,modrá,oranžová,zelená.Odstupte a nyní můžete vstoupit do otevřených dveří. Projděte dalšími dveřmi a setkáte se s Dr. Johnsonovou . Věnujte pozornost tomu, co říká.Až odejde tak se otočte vlevo , jděte vpřed a otočte se vpravo. Podívejte se na hydraulického vedení (červené a zelené trubky dole uprostřed). Je potřeba ho nakonfigurovat tak, aby byly zleva doprava čtyři červené trubice, čtyři zelené trubice a dvě průhledné trubice. Zde máte řešení v jakém pořadí na trubky kliknout /obrázek/.Odstupte, vyjděte na chodbu,otočte se vpravo a pak po jezdícím chodníku projděte doleva až k jídelně/cafeteria/ Jděte k Dr. Johnsonové. Doktorka se vás zeptá jestli jí máte co říct  , odpovězte něco jako " I fixed the lift " . Doktorka odejde,odejděte také z jídelny z chodníku se vraťte do chodby,otočte se doprava,jděte třikrát vpřed a pak se otočte vpravo.Stojíte před kanceláří Dr. Johnsonové , která je nyní odemčená . Vstupte dovnitř a s doktorkou promluvíte. Odpovězte "No" na její otázku a ona odejde .Klikněte na horní zásuvku u pracovního stolu,otevřete ji a vezměte si DNA scanner.Poté klikněte na monitor a k heslu přidejte na konci  "E",tím heslo dokončíte . Dole na obrazovce vidíte řadu čísel 1111 1010 1100 1110, kterou si poznamenejte.Vyjděte z kanceláře a jděte zpět do Research Lab /genetické laboratoře/. Obejděte pult s alienem ve velké zkumavce a na zadní straně klikněte na monitor počítače na pultu pod alienem. ,  Zadejte kód 1111 1010 1100 1110,potvrďte enterem. Odstupte od obrazovky a pak na mrtvého aliena použijte DNA scanner,získáte neúplný vzorek. Opusťte místnost .V chodbě jděte vpravo,třikrát vpřed,vlevo.Vstupte do kanceláře kapitána  Shermana. Podívejte se na model letadla , na tabulku s daty , je tu délka letadla ( 48 stop ) .Otočte se vpravo a jděte za pracovní stůl. Otočte se, klikněte na stůl,vezměte si tužku a tu pak v inventáři použijte na odtržený kousek papíru v bloku na stole.Zjistíte kapitánův PIN /1872194/. Odstupte od stolu,otočte se vlevo a klikněte na monitor.Klikněte na zprávu od  generála/MJ1-Just question/. Odstupte od monitoru,otočte se vpravo,jděte vpřed a podívejte se nalevo na skříňku kapitána . Zadejte osobní identifikační číslo JRS1872194 (iniciály kapitána Hermana JRS lze zjistit tak, že si v jídelně zahrajete hru Rock Hopper a po dohrání hry budou tyto iniciály zobrazeny u nejvyššího skóre). , Otevřete skřínku a z horní police si vezměte přístupovou kartu  , ve skřínce vidíte plakát hezké dívky s názvem " Nina ".Jděte zpět k monitoru a klikněte na druhou zprávu/MJ1-About MKU/Zadejte heslo „Nina“ a přečtěte si zprávu od generála .Vyjděte z kanceláře na chodbu,otočte se vpravo a jděte 2x vpřed a pak se otočte vpravo a po jezdící podlaze projděte do jídelny.V jídelně se otočte vpravo,projděte dveřmi a jděte kupředu až do velké Garnet Hall..Přejděte na opačný konec , klikněte na exponát chráněný laserovými paprsky,klikněte na panel ve spodní části, do políčka napište " Ramey " ,tím laserovou ochranu zrušíte.Klikněte na vystavený kus kovu, vidíte zvláštní znaky/obrázek /.
 Odstupte , otočte se a jděte zpátky na druhý konec sálu , otočte se vpravo a podívejte se na panel,na kterém je území USA . Podívejte se na mapu území a klikněte na Zoom se a klikněte na stát Nevada . ( viz obrázek) . Odstupte, poznamenejte si čísla na displeji (0000 1437 3890 ) Otočte se a přejděte k displeji přímo před vámi , Podívejte se na model základny , klikněte na model X29 letadla nahoře nalevo.Zjistíte,že letadlo je dlouhé 1 / 3 Délky každého hangáru na základně ( 48x3 = 144 = délka hangáru  ), klikněte na hangár ,zjistíte,že šířka hangáru je 96 stop. Vyjděte z Garnet Hall zpět do chodby,projděte chodbou nalevo a jděte ke dveřím  na konci,vpravo vidíte čtečku karet . Použijte přístupovou kartu z inventáře na čtečku karet ,odemknete si tak dveře.Odstupte,otevřete dveře a projděte do druhé úrovně.
 Area 51 - druhá úroveň
Jděte chodbou vpřed a pak se otočte doleva k prvním dveřím.Projděte dovnitř ocitnete se v pohotovostní plánovací místnosti. Projděte doleva  kolem počítačové konzole k velké mapě světa a klikněte na mapu dole.Úkolem je kliknout na mapě postupně na některé čtverce tak,aby na mapě zůstaly jen modré body.Zde máte řešení /obrázek/.
 Objeví se vám "Operation Red Tiger ", což je řešení pro pohotovostní Plánovací dokument v komunikátoru . Opusťte místnost,vyjděte na chodbu ,otočte se doleva a jděte vpřed.Nalevo projděte chodbou k vojákovi,který hlídá dveře Hangar 2.Ptá se na heslo,napište 13824 (  plocha hangáru vypočítaná z modelu letadla v Shermanově kancláři , a z rozměru hangárů na Area 51 model v Garnet Hall)Vstupte dveřmi do místnosti,otočte se vlevo a sejděte po schodech  do hangáru . Jděte dvakrát vpřed,vpravo,vpřed a opět vpravo.Klikněte na zemi na dvě zástrčky kabelů oddělené od sebe,tím je opět propojíte.Vraťte se  nahoru po schodech do velínu .Otočte se k ovládacímu pultu,klikněte  na Degaussing kontrol-přístupový panel  . Otevřete ho,vidíte červené blikající tlačítko. Na pravé straně vidíte vědce jak cosi opravuje u létajícího talíře. Vyčkejte až vstane z podřepu na lešení vpravo a odejde doleva na trup talíře. V tu chvíli stiskněte červené tlačítko.Elektrický výboj vědce usmrtí a odhodí na lešení.Vraťte se dolů a jděte doprava k UFO talíři.Vejděte dovnitř,otočte se v talíři vpravo a projděte až do vnitřní části talíře. Ve střední části jsou tři stříbrné UFO válce . Na středním válci vidíte znaky které jsme viděli v Garmet Hall.Cílem je sestavit znaky zleva doprava,odshora dolů tak,jak jste to viděli v Garnet Hall.Pokud nevíte,tak zde máte obrázek.Až to správně sestavíte ,tak si z horní části vezměte Element 115 ,uloží se vám do inventáře.Odstupte,otočte se k žebříku a vylezte nahoru .Otočte se vlevo,jděte vpřed a otočte se vpravo,klikněte na panel.Vidíte tu slovo Elokien = Diagnostické řešení pro UFO. Slezte dolů otvorem uprostřed, opusťte talíř a vraťte se přes kontrolní místnost a vojáka hlídajícího vchod až do hlavní chodby. Otočte se vlevo, jděte dvakrát vpřed a otočte se vlevo.Vstupte do místnosti s nápisem Jarod 1,otočte se vpravo.Mimozemšťan Jarod vám řekne ,že chce nastavit správnou teplotu v koupelně.Otočte se vlevo,jděte vpřed a otočte se k vaně.Klikněte na panel naboku vany a nastavte teplotu 76.5 a klikněte na enter.Jarod se odebere do koupele.Jděte k monitoru u kterého seděl Jarod a klikněte na složku Dr. Snidley , Nás zajímá v této složce frekvence 166 Hz  . Odstupte ,jděte ke dveřím a podívejte se napravo od dveří na velký DNA scanner .Připojte svůj DNA scanner do portu nalevo dole. Vzhledem k tomu, že scan z aliena byl neúplný , budete muset ručně doplnit kompletní sekvenci barev DNA /obrázek/. Postupujete tak, že uchopíte jednu z barev ze zásobníku nalevo a přetáhnete jí na určité šedé místo na DNA šroubovici. Shora dolů jsou to tyto barvy: žlutá, zelená, modrá, zelená, červená, modrá, červená, červená, žlutá a červená. Až budou všechny barvy na šroubovici kompletní, potvrďte jí tlačítkem Enter napravo.Odstupte,otevřete bezpečnostní dveře na čelní straně. Vezměte si přístupovou kartu do Level 3.Vezměte si DNA scanner a opusťte místnost .Na chodbě se otočte vlevo a jděte dvakrát kupředu ke dveřím. Podívejte se na čtečku paměťových karet,použijte přístupovou kartu k L3 na čtečku. Odstupte,otevřete dveře,nastupte do výtahu,svezete se dolů.
Area 51 - Stupeň tři
Z výtahu jděte doleva ,třikrát vpřed,projděte dveřmi ,jděte vpřed ,otočte se vpravo a projděte dveřmi do místnosti.Jděte kupředu ke stolu a nalevo se podívejte na zvláštní zbraň na stole.Otevřete na zbrani přístupový panel napravo a vyřešte sinusové puzzle.Je zde celkem šest sinusových grafů,vy musíte kliknout na dva sinusové grafy tak,aby se vám otevřel panel napravo.Je to trochu hra na náhodu,takže si raději před tím uložte hru.Až se vám podaří kliknout na dva správné grafy,tak si vezměte další kus Element 115 z otevřeného panelu . Podívejte se na panel ve kterém byl Element 115 pořádně zblízka.Podívejte se ,že na pravé straně je tu napsáno ID  00000001.Vyjděte z místnosti ven na chodbu,otočte se vlevo,projděte dveřmi,jděte 4x vpřed,otočte se vlevo,jděte dvakrát vpřed,otočte se vlevo,jděte dvakrát vpřed,otočte se vpravo a projděte dveřmi do  místnosti/ Super Technology Research Lab/.Otočte se vlevo,jděte k opičí kleci ,podívejte se na ovládací panel.Nahoře vidíte frekvenci 80Hz.Klikněte na klávesnici na klávesu Backspace,vymažte číslo 80 a napište tam 166.Tím změníte frekvenci 80Hz na 166Hz a stiskněte Enter . Opice roztáhne mříže u klece a zabije vědce . Podívejte se do složky na kleci,vedle kontrolního panelu . Vidíte ,že je tu Code Name: 20/20. Ten se používá k otevření MK Ultra komunikátoru .Odstupte od klece,otočte se dvakrát doprava ,jděte dvakrát vpřed,otočte se vlevo,jděte vpřed,otočte se vpravo a podívejte se na topné těleso na stole( vlevo od monitoru) Klikněte na horní část topného tělesa/ rukojeť/,tím si ho vezmete,uloží se vám do inventáře.Odstupte od stolu,otočte se dvakrát doleva ,jděte vpřed,klikněte na stůl a napravo otevřete panel s nápisem E115.Vložte do něj oba kusy E115 z inventáře. Zavřete panel a vlevo do Enter Coordinates napište souřadnice Dreamland Gate: 0000 1437 3890 ( stiskněte Enter ) Na panelu se vám objeví Location Accepted!Odstupte od stolu,otočte se dvakrát vpravo,jděte vpřed,otočte se vlevo,jděte vpřed.Stojíte před transportní komorou.Jděte vpřed do transportní komory,přenesete se do říše snů . Jděte po můstku 4x vpřed do jeskyně . Podívejte se na informační tabulku. Je tu poznámka o atmosféře : H2CH4. Ta je potřebná k otevření Dreamland projektu v komunikátoru . Otočte se vlevo,vstupte do transportní komory,přenesete se zpátky do Area 51.Otočte se dvakrát vlevo,jděte 4x vpřed,otočte se vpravo,projděte dveřmi do zasedací místnosti.Otočte se vlevo,jděte vpřed po schodech dolů , otočte se doleva/uložte si hru/ a zkuste jít dopředu.Vidíte,že je to velká knihovna ,nalevo sedí generál a čte si.Pokud zkusíte jít dvakrát do místnosti,tak se ocitnete v díře ...tudy tedy cesta nevede.Vyjděte ze zasedací místnosti ven na chodbu,otočte se vlevo,jděte 4x vpřed,otočte se vpravo ,jděte dvakrát vpřed,otočte se vpravo a jděte třikrát vpřed ke dveřím,projděte dveřmi ,jděte třikrát vpřed ke dvojici dveří před vámi.Otočte se vlevo,otevřete dveře a projděte dovnitř do místnosti.Otočte se vlevo a na aktivní místo na stole/otvor/vložte topné těleso z inventáře.Otočte se vlevo,vyjděte dveřmi ven,otočte se vpravo a jděte kupředu ke kontrolnímu panelu.Klikněte na spodní tlačítko/remote sensor/,tím zapnete laser.Odstupte,vraťte se zpět do místnosti,kde jste před chvilkou umístili na stůl topné těleso a použijte na něj z inventáře mapku ,kterou jste našli v horníkově chatrči.Ta začne hořet a signál alarmu přiláká generála.Laser generála spálí.Jděte z místnosti ke kontrolnímu panelu a klikněte na horní tlačítko/safe mode/,tím laser vypnete. Nyní se vraťte zpět do zasedací místnosti a projděte nalevo do knihovny,kde předtím seděl generál.Jděte ke krbu napravo a podívejte se na tajný dokument, se seznamem členů a jejich podpisy.Vidíte,že v knihovně jsou za zdech portréty amerických prezidentů.Vyjděte z místnosti ven,v chodbě se otočte doleva,jděte dvakrát vpřed a opět se otočte doleva.Projděte dveřmi do Super Technologické místnosti/místnost,kde opice zabila vědce/, jděte doprava k transportní komoře,respektive nejdříve ke stolu s panelem.Do Enter Coordinates napište souřadnice 4589 4534 2198.Pokud to napíšete správně, tak se vám objeví nápis Location Accepted!.Odstupte od stolu,otočte se dvakrát vpravo,jděte vpřed,otočte se vlevo a jděte vpřed k transportní komoře.Nyní si otevřete v inventáři komunikátor/klikněte na něj pravým myšítkem/,klikněte na File Systém.Objeví se vám celkem 7 souborů,ke kterým musíte napsat správné heslo.Takže ke Contingency Plans napíšete RED TIGER,k UFO Plans napíšete DIAGNOSTIC,k MK-Ultra napíšete 20/20,k Project Release napíšete TRUMAN,k Excalibur Plans napíšete 00000001,k Dreamland Project napíšete H2CH4 a k Majestic Member List napíšete HOLLENBATES.Nyní můžete použít komunikátor na transportní komoru,takže komunikátorem klikněte na černý,přívodní kabel k transportní komoře před vámi.Tím komunikátor prohodíte do transportní komory.Spustí se alarm.Uložte si hru,vyjděte na chodbu a jděte k výtahu.Klikněte na něj dvakrát,zemřete.To je tedy ten špatný konec.
Alternativa s dobrým koncem: Uložte si hru a zadejte na panelu souřadnice z chatrče horníka: 1896 2534 4896 ( čísla z poznávacích značek )Jděte od panelu k transportní komoře a vstupte do ní.Podívejte se na závěrečnou animaci s happy endem.Konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Cracking the Conspiracy

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář