Jdi na obsah Jdi na menu
 

Dark Side of the Moon

11. 11. 2012

TOPlist

Dark side of the Moon
Hra z roku 1998
30.12.2009 – Autor návodu: Karel Frey
Výborná scifi adventura,trochu je problém se zobrazovánín textu na Windows XP .Zde si stáhněte patch,který nainstalujete do hry a titulky se vám zobrazí bez problémů.Pokud však máte nainstalovaný Windows 98 tak je vše v pořádku.
CD2
Po skončení velmi napínavé úvodní animace se přeneseš časem o 6 měsíců dál. Jmenuješ se Jack Wright a nacházíš se na palubě raketoplánu směřujíciho na Měsíc do střediska zábavy Luna Crysta. Promluv si s letuškou. Po skončení rozhovoru otevři svůj VDA v levé horní části obrazovky. Automaticky se přehraje video-mail od tvé sestry Corriny. Přehraj si i další video-mail od strýce Michaela Millbaneho, který nedávno tragicky zahynul. Pokud chceš, můžeš si ještě přehrát propagační materiály přepravní společnosti, se kterou právě cestuješ do střediska Luna Crysta. Poté VDA zavři kliknutím na obrazovku mimo VDA. Otoč se doleva a promluv si se spolucestující. Jmenuje se Kit Ferrisová a pracuje jako krupiérka v casinu na Luna Crysta. Po skončení rozhovoru si promluv s cestujícím, který sedí před tebou. Jmenuje se Oliver Whistler a živí se jako soukromý detektiv. Po skončení rozhovoru se otoč k okénku vpravo od tvého sedadla. Po přistání raketoplánu na měsíci ti letuška předá laserový skener. Přetáhni ho do batohu v pravé horní části obrazovky. Poté co jsi dopraven do celního prostoru, odpověz úřednici „Yeah, sure.“(1.volba). Úřednice prověří tvůj VDA a poté tě vpustí dál. Otevři batoh. Máš v něm kromě laserového skeneru ještě ID kartu, videorámeček, kreditní kartu a knihu pohledávek. Prozkoumej videorámeček a přehraje se ti vzpomínka z dětství na tvého strýce. Po přehrání vzpomínky vrať videorámeček zpět do batohu a poté ho zavři. Otoč se doprava a popojdi k videotelefonu. Můžeš jej sice prozkoumat, ale zatím nemáš na kreditní kartě dost peněz, abys mohl někam zavolat. Otoč se, vrať se zpět do uličky, otoč se doprava a popojdi dál. Vydej se uličkou vpravo a dojdi až k prosklené stěně. Spatříš odlet raketoplánu. Otoč se, popojdi vpřed a pokračuj uličkou doprava. Prozkoumej blíže laserovou řezačku před sebou a otevři červený kryt vlevo. Uvnitř najdeš drát, modrý magnet a zelený magnet. Přetáhni všechny tři součástky do batohu. Zavři kryt, otevři batoh a použij drát na modrý magnet. Vytvoříš tak cívku. Nech si otevřený batoh, otevři kryt řezačky a zkus cívku vložit dovnitř. Drát na cívce je však moc dlouhý a tak vyčnívá ven. Zavři kryt a odstup od řezačky. Otoč se doleva a seber dřevěnou destičku položenou na bedně. Otoč se a popojdi vpřed. Z protější místnosti přiběhne chlapec a schová se pod stůl řezačky. Ihned poté přiběhne člen ochranky, který chlapce pronásleduje. Odpověz nejprve že jsi prchajícího chlapce neviděl (2.volba) a poté dodej že jsi si jistý (1.volba).Ochranka odejde a tak chlapce zachráníš. Poté co ti chlapec poděkuje a odejde se otoč a vejdi do další místnosti. Pokud chceš, prohlédni si plakáty na zdi, poté se otoč doleva a popojdi ke dveřím výtahu. Otoč se doprava a vezmi si z výklenku kleště s iontovým urychlovačem. Vrať se k řezačce v předchozí místnosti, otevři červený kryt a zastřihni drát cívky pomocí kleští. Zavři kryt a polož na řezačku dřevěnou destičku. Zapni řezačku pomocí zeleného tlačítka vpravo. Ozve se varování které ignoruj a zapni řezačku ještě jednou. Řezačka se spustí a laserový paprsek rozdrtí destičku na prach. Dojdi opět k výtahu a otevři jeho dveře tlačítkem vpravo. Nastup do výtahu, otoč se doprava a stiskni tlačítko do 2. patra (Administration).
CD3
Jdi 2x vpřed, odboč doleva, otevři dveře administrativní budovy a vejdi dovnitř. Zde si promluv s recepčním. Zeptej se ho nejprve v jaké kanceláři se nacházíš (4.volba), zkus si domluvit návštěvu s panem Janousem (3.volba) a nakonec recepčnímu řekni, že chceš s panem Janousem probrat okolnosti smrti svého strýce (2.volba). Poté co je recepční odvolán svým šéfem, popojdi za jeho stůl a podívej se na monitor vlevo dole. Poté se otoč vpravo a prozkoumej list papíru v přihrádce na okraji stolu. Naskenuj obsah dopisu pomocí laserového skeneru a přetáhni skener na VDA. Odlož skener i dopis a podívej se na naskenovaný dokument do VDA. Je v záložce NOTES a zjistíš z něj kód do bezpečnostní budovy, který je 2265. Nyní se přibliž na videotelefon uprostřed stolu, vlož do něj ID kartu a stiskni tlačítko P-BK vpravo dole a pomocí klávesnice si přehraj a prohlédni všechny čtyři nové vzkazy. Poté znovu stiskni P-BK, vyndej svojí ID kartu a opusť místnost. Jdi 3x vpřed, odboč vpravo k bezpečnostní budově a zkus vejít dovnitř. Setkáš se opět s Kit, se kterou si promluv. Na její první otázku odpověz cokoliv, na druhou otázku odpověz „Já také“ (2.volba). Po skončení rozhovoru otevři dveře bezpečnostní budovy a vejdi dovnitř. Setkáš se zde se starým známým členem ochranky O´Kalem. Jdi dál do kanceláře šéfa ochranky Einara Grice a promluv si s ním. Zeptej se ho co se stalo s tvým strýcem (2.volba). Hovoř s Gricem dál (např. 2. a 1.volba). Grice si půjčí tvůj VDA a přehraje ti disk se záznamem z bezpečnostní kamery, kde jsou zachyceny poslední okamžiky života tvého strýce. Poté co ti VDA vrátí, zeptej se ho na propustku do dolů (1.volba). Po skončení rozhovoru si před opuštěním bezpečnostní budovy promluv s O´Kalem. Zeptej se ho na nutnost nosit bezpečnostní přívěšek (1. volba). Poté co bezpečnostní přívěšek dostaneš, poděkuj za něj a vyjdi ven z budovy. Obdržíš vzkaz na VDA, který si přehraj. Máš se dostavit k panu Janousovi. Popojdi tedy vpřed, otoč se doleva a dojdi znovu do administrativní budovy. Popojdi za stůl recepčního a vezmi si hrnek, který je na něm položen. Přistup k videotelefonu, zasuň do něj ID kartu a stiskni na klávesnici 2x po sobě číslo 5. Pan Janous se při svém příchodu nepohodl s nějakou starší ženou jménem Gilly. Poté co Gilly odejde, promluv si s Howardem Janousem v jeho kanceláři. Po skončení rozhovoru opusť budovu a vrať se k výtahu vpravo. Otevři dveře výtahu tlačítkem napravo a nastup do něj. Otoč se doprava a stiskni tlačítko do 1.patra (Terminal).
CD2
Vystup z výtahu, dojdi k řezačce a naber do hrnku od kafe prach z dřevěné destičky. Vrať se k výtahu a vyjeď do 2.patra (Administration)
CD3
Vystup z výtahu, popojdi na rozcestí, otoč se doprava a jdi 3x vpřed. Otoč se doprava a zkus vejít do budovy s názvem General Outfitters. Ze dveří zrovna vyjde Gilly, se kterou si promluv. Po skončení rozhovoru otevři dveře budovy a jdi 2x vpřed. Otoč se doprava a otevři dveře místnosti s názvem VACANT. Vejdi dovnitř a otoč se doleva. Na stěně je napsána věta „Alberto is mindless cog 1387“. Opusť místnost a vyjdi ven z budovy. Vydej se cestou doprava a automaticky dojdeš až ke zničené části chodníku. Popojdi vpřed a přehraje se ti vzpomínka z dětství na tvého strýce. Poté se zde objeví chlapec, kterého jsi zachránil před ochrankou. Promluv si s ním. Jmenuje se Londie a možná ví něco víc o tvém strýci. Během rozhovoru se Londie nečekaně schová, jelikož se zde objevil soukromý detektiv Whistler. Promluv si s ním. Poté co detektiv odejde, vyleze Londie z úkrytu a je rád že nebyl prozrazen. Otoč se, popojdi vpřed, odboč vpravo a jdi po chodníku dál až dojdeš k výtahům. Přivolej jeden z výtahů tlačítkem vpravo a nastup do něj. Otoč se doprava a stiskni tlačítko do 1.patra (Casino).
CD2
Vystup z výtahu a dojdi až k baru. Použij holografický zvonek a promluv si s barmanem Hunterem. Až se tě zeptá jestli si chceš zahrát, odpověz mu „I think I´ll pass...for now anyway“ (2.volba) a poté mu poděkuj za informace (2.volba). Po skončení rozhovoru se otoč mírně vpravo a popojdi k oknům. Otoč se doprava, popojdi vpřed podél oken a dojdeš před stůl. Otoč se doprava a spatříš před sebou klávesy a zesilovač. Popojdi vpřed, otoč se doleva a podívej se dolů. Seber ze země akustickou ladičku. Otoč se a vrať se k baru. Otoč se vpravo a zahlédneš dělníka spícího u barového pultu. Vezmi si vzduchovou pistoli, kterou má za opaskem. Otoč se vlevo a dojdi k pravé straně vstupních schodů. Popojdi 2x vpřed a otoč se doprava. Otevři dveře místnosti s nápisem BLACKJACK a vejdi dovnitř. Promluv si s Kit, ale nemá na tebe čas. Poté co odejdou členové ochranky, promluv si s Kit ještě jednou. Až se tě zeptá jestli si chceš zahrát, odpověz jí že ano (1.volba). Vlož kreditní kartu do slotu dole, přepni navyšování vkladu na 50 a nastav pomocí tlačítka + hodnotu vkladu 100. Poté stiskni tlačítko DEAL. Bez ohledu na to jaké karty obdržíš stiskni tlačítko STAND. Poté co vyhraješ zvyš hodnotu vkladu na 200 a vyhraješ znovu. Zvyš vklad na 400 a vyhraješ ještě jednou. Ihned poté přijde Hunter napomenout Kit, aby zarazila tvé snadné výhry. Až se tě Kit zeptá, jestli si chceš zahrát ještě, odpověz jí „Možná později“ (2.volba). Nyní si ulož hru. Pokud chceš, můžeš si jít zahrát blackjack kdykoliv znovu, abys tak navýšil svůj kapitál. Nyní už ale nebude štěstí vždy na tvé straně a výhra bude záviset i na tvých herních schopnostech. Pochopitelně však můžeš o peníze i přijít. Vyhraj tedy nějaké další peníze a pokud se ti to podaří, hru si přeulož. Poté co dohraješ blackjack, otoč se doleva a přistup ke dveřím vedlejší místnosti s nápisem GRAVITY DICE. Vejdi dovnitř a zaměstnanec casina ti sdělí, že místnost je zarezervovaná pro likvidátora pohledávek Alberta. Vrať se tedy na schody před bar, otoč se doprava, popojdi a přistup k výtahům napravo. Přivolej si výtah tlačítkem nalevo, nastup do něj a stiskni tlačítko do 2. patra (Administration).
CD3
Vystup z výtahu, vrať se známou cestou k budově General Outfitters a vejdi dovnitř. Dojdi k nákupnímu terminálu na protější straně místnosti a použij jej. Vlož do slotu nalevo svojí ID kartu a do slotu napravo kreditní kartu. Zvol položku GENERAL SUPPLIES a poté položku VERDU PORTABLE SMELTER. Stiskni tlačítko PURCHCASE a přetáhni koupenou přenosnou tavící pistoli do batohu. Ukonči nákup pomocí tlačítka END PURCHASE. Otoč se, popojdi 1x vpřed, otoč se doleva a vstup do místnosti s názvem VACANT. Přistup opět k nákupnímu terminálu a vlož do něj ID kartu s kreditní kartou. Zvol položku ACCESSORIES a poté položku HIGH-THERMAL MITTENS. Kup si žáruvzdorné rukavice a přetáhni je na symbol svého těla v levé dolní části obrazovky. Ukonči nákup a opusť místnost i budovu. Vydej se po cestě doprava a dojdi až k rozbitému místu v chodníku. Popojdi ještě jednou a podívej se dolů. Vezmi si přenosnou tavící pistoli a použij jí na nahřátí kovového chodníku. Poté tavívcí pistoli odlož a rychle chodník narovnej, dokud je ještě horký. Poté co chodník opravíš jdi 2x vpřed, otoč se doleva a vezmi si z věšáku přístupovou kartu k výtahu. Ze spodní cedulky je patrné, že klíče od ventilace jsou magnetické. Otoč se vlevo a vydej se po chodníku zpět. Pokračuj stále rovně, projdi bezpečnostním rámem a otoč se doleva. Přistup ke dveřím budovy, kde se nachází kancelář pohledávek, otevři je a vejdi dovnitř. Otoč se mírně vpravo a přistup blíže k přístroji s návem Brave Hope. Stiskni tlačítko BIN, vlož do otevřené schránky knihu pohledávek z batohu a stiskni BIN ještě jednou. Promluv si s úředníkem Albertem. Mluv s ním tak dlouho, dokud ti nesdělí, že tvé pohledávky budou vyřízeny do tří dnů („your claim will take three days“). Po ukončení rozhovoru opusť budovu a dojdi opět k místu, kde zemřel tvůj strýc. Odboč doleva, dojdi k výtahům, jeden si přivolej a vyjeď s ním do 1.patra (Casino).
CD2
Vystup z výtahu, dojdi k baru a zazvoň na holografický zvonek. Promluv si s barmanem Hunterem a v průběhu rozhovoru mu řekni „All right, I´m in.“ (1.volba). Po skončení rozhovoru se otoč, dojdi ke dveřím místnosti s názvem GRAVITY DICE a vstup dovnitř. Spatříš zde Alberta, který je právě u hracího stolu. Všimni si že ve hře stále používá stejnou číselnou kombinaci 2867. Poté co Alberto odehraje dvě hry, promluv si s ním. Po skončení rozhovoru se vrať k výtahům a vyjeď do 2.patra (Administration).
CD3
Vystup z výtahu, dojdi až ke dveřím budovy, kde je kancelář pohledávek a zkus je otevřít. Zadej na klávesnici kód 2867 (kombinace používaná Albertem v casinu) a potvrď jej klávesou E. Vejdi dovnitř, dojdi ke dveřím naproti a zkus je otevřít. Nyní zadej na klávesnici kód 1387 (z nápisu na stěně místnosti Vacant) a potvrď jej klávesou E. Vejdi do Albertovy kanceláře, otoč se mírně vpravo a popojdi vpřed. Otoč se doleva a spatříš před sebou kartotéku s názvem Corporate. Podívej se níže a otevři zásuvku s názvem Inter-office. Podívej se do složky uvnitř, naskenuj jí pomocí skeneru a přetáhni získané informace do VDA. Odlož skener a složky, odstup od zásuvky a otoč se. Dojdi ke stolu před sebou, otoč se doleva a otevři obdélníkový kryt na stěně místnosti. Stiskni červené tlačítko nahoře a všechny kontrolky dole se rozsvítí zeleně. Opusť Albertovu kancelář, hned za dveřmi se otoč doprava a popojdi do uličky mezi kartotékami. Otoč se doleva, podívej se dolů a otevři zásuvku označenou písmeny Wg-Wr. Prozkoumej složky, naskenuj nalezený dopis a přetáhni informace do VDA. Vrať dopis zpět, opusť uličku mezi kartotékami a dojdi až před hlavní vchodové dveře. Otoč se doleva a vyndej obálku ze schránky označené nápisem Inter-Office Mail. Vyndej z obálky dokument s názvem Proof of Claim. Naskenuj 1.stránku dokumentu a přetáhni informace do VDA. Odlož skenner, otoč dokument na stránku 2, naskenuj stránku a opět přetáhni informace do VDA. To samé udělej s dalšími třemi stránkami dokumentu. Vrať dokument i s obálkou do schránky, opusť budovu a popojdi vpřed. Promluv si s Oliverem Whistlerem, který se zde nečekaně objevil. Během rozhovoru od něj dostaneš propustku do dolů, kterou přetáhni do batohu. Poté co detektiv odejde. Vydej se po chodníku doprava, dojdi až k výtahům a sjeď přivolaným výtahem do 4. patra (Ore Processing).
CD1
Vydej se vpřed a dojdeš po lávkách až na konec cesty. Otoč se doleva a přistup ke dveřím. Otoč se doleva a použij na kontrolní přístroj na stěně propustku od Whistlera. Vejdi do budovy otevřenými dveřmi a otoč se doleva směrem na ovládací pult. Jsou zde dvě ovládací páky označené OPC-A a OPC-B. Zatáhni za obě páky a zamkneš tak dvoje vstupní dveře. Otoč se zpět doprava a jdi 2x vpřed. Otoč se doleva a jdi 3x vpřed. Seber opasek pověšený na bedně před tebou a přetáhni jej na symbol svého těla. Vezmi si z věšáku ještě klíč a přetáhni ho do batohu. Otoč se směrem kterým jsi přišel (vidíš před sebou jiné bedny) a ULOŽ SI HRU! Popojdi vpřed a spatříš, jak byl právě zavražděn detektiv Oliver Whistler. Nejsi sám kdo byl svědkem vraždy a tak začneš pronásledovat prchající Kit. Ihned poté co shlédneš další část děje na dvou kontrolních monitorech, zatáhni znovu za dvě páky, abys zamknul oboje dveře a zdržel tak Gricea s ochrankou. Na nic nečekej, otoč se doprava, popojdi vpřed, otoč se doleva a popojdi 2x vpřed. Otoč se doprava směrem k ovlácímu pultu a přistup blíže k jeho prostřední části. Odsuň kryt panelu, na kterém jsou znázorněny výrobní procesy v dolech a trasy důlních vozíků mezi nimi. Ty se nyní nacházíš v místě označeném nápisem CONTROL PANEL a potřebuješ se dostat do místa procesu, jehož ikona je vpravo uprostřed (nad dvěma dalšími ikonami). Nastav tedy správně trasu důlního vozíku, která se zvýrazní zeleně a to pomocí několika přepínačů na křižovatkách. Správné nastavení trasy je patrné z následujícího obrázku.

Obrazek

Poté co trasu vozíku nastavíš, stiskni tlačítko ACTIVATE vpravo nahoře. Po oddálení od ovládacího panelu se otoč doleva a popopjdi k nejbližším drátěným dveřím po tvé pravici. Použij nalezený klíč na zámek dveří a vejdi dovnitř. Po nastoupení do důlního vozíku a absolvování trasy výrobního procesu skončíš v důlní odpadní jámě. Popojdi 1x vpřed, otoč se doleva a seber 2 krystaly. Otáčej se dál doleva a seber další nalezený krystal. Otoč se doleva směrem na ocelové kontejnery a ULOŽ SI HRU! Nyní musíš některé následující úkoly provést velmi rychle. Připrav si tedy v batohu na viditelné místo nad sebe ID kartu, doklad o pohledávkách (světlý list papíru) a bezpečnostní přívěšek. Popojdi ke kontejnerům a projdi drátěnými dveřmi před tebou. Otoč se doprava a popojdi k drátěným dveřím. Bezpečnostní kontrola chce po tobě ukázat tři průkazy totožnosti. Otoč se tedy rychle na kameru vpravo od dveří a použij na ní postupně ID kartu, doklad o pohledávkách a bezpečnostní přívěšek. Otevři dveře a ihned poté projdi pootevřenými dveřmi dál. Dojdi k plošině nákladního výtahu naproti a stiskni zelené tlačítko. Po vyjetí nahoru urychleně vystup ven.
CD4
Popojdi vpřed a setkáš se s Londiem. Promluv si s ním a po skončení rozhovoru si vezmi krystal ITACHA, který ti přinesl. Poté co Londie odejde se otoč doprava a jdi 2x vpřed k zeleným sudům. Odsuň sudy stranou a seber ze země další krystal. Otoč se doleva a popojdi vpřed. Otoč se za sebe a najdeš polovinu nástroje, kterou si vezmi. Otoč se zpět do původního směru, popojdi 1x vpřed a otoč se doprava směrem k videotelefonu. Přistup k přístroji a zjistíš, že tento typ videotelefonu může být použit i pro odesílání vzorků hornin. Vlož do slotů ID kartu s kreditní kartou a poté stiskni tlačítko OPEN. Vlož do otevřené schránky nalezený pár krystalů, stiskni tlačítko CLOSE a poté tlačítko SEND. Zvol na klávesnici 2x za sebou číslo 4 a krystaly se odešlou do casina. Zároveň se navýší stav tvého konta na kreditní kartě. Pokud chceš, můžeš odeslat ještě další nalezené krystaly. Krystal ITACHA od Londieho však v žádném případě neodesílej! Odstup od videotelefonu a automaticky si vezmeš zpět ID kartu s kreditní kartou. Otoč se doleva a jdi 1x vpřed. Otoč se znovu doleva, stiskni červené tlačítko a nastup do výtahu. Otoč se doprava, stiskni červené tlačítko a sjedeš o patro níž. Vystup z výtahu, otoč se doprava a popojdi vpřed. Vezmi si druhou polovinu nástroje a použij jí na první polovinu v batohu. Získáš tak kleště na kámen, které přetáhni zpět do batohu.  Otoč se, nastup zpět do výtahu a stiskni červené tlačítko. Po vyjetí o patro výš vystup z výtahu a otoč se doprava. Jdi 3x vpřed, otoč se doprava a poté jdi 5x vpřed. Otoč se doleva a stiskni červené tlačítko. Vejdi do štoly a pokračuj stále vpřed, až dojdeš ke dveřím výtahu označených nápisem LEVEL A. Stiskni červené tlačítko na levé straně dveří a nastup do výtahu na úrovni patra A. Otoč se doleva a stiskni šipku pro jízdu dolů.
CD5
Poté co výtah zastaví na úrovni patra B tak nevystupuj, ale otoč se doprava a stiskni šipku pro jízdu dolů ještě jednou. Dojedeš až na úroveň patra C. Vystup z výtahu, vydej se vpřed a dojdeš dlouhou chodbou až ke zrezivělým dveřím. Pootevři je, projdi jimi dál, dojdi k plechové boudě a vlez do ní vylomenými dveřmi. Otoč se doleva a podívej se dolů na zem. Seber patronu stlačeného vzduchu a přetáhni jí do batohu. Otoč se doprava a spatříš postel, přes kterou je přehozená košile. Vezmi si tedy košili, přetáhni jí do batohu a seber též předmět, který byl pod košilí. Jedná se o hornickou svítilnu, jejíž žárovka je však prasklá. Přetáhni svítilnu na symbol své postavy a opusť boudu. Otoč se doprava a popojdi ke vstupu do další chodby. Pokud chceš, otoč se napravo a ulom si pomocí kleští další krystal. Otoč se a spatříš obrázek slunečnice namalovaný na stěně. Pod obrázkem je ve skále puklina, ale protože máš nefunkční svítilnu, není v ní nic vidět. Otoč se doprava a vejdi do další chodby, na jejímž konci je řetězový žebřík. Slez po žebříku dolů, otoč se a použij kleště na získání dalšího krystalu. Otoč se, vylez zpět nahoru a automaticky si vezmeš žebřík s sebou. Vrať se chodbami zpět až k výtahu, stiskni červené tlačítko nalevo a nastup do něj. Otoč se doleva a stiskni 2x šipku pro jízdu nahoru.
CD4
Vystup z výtahu na úrovni patra A a přetáhni krystal ITACHA na symbol tvé postavy. Poté co zažiješ lehké omámení se otoč trochu doleva a spatříš ve skále trhlinu světelné řeky.
CD3
Vejdi do trhliny a během okamžiku projedeš světelnou řekou na jiné místo v dole. Otoč se doleva a jdi 2x vpřed. Otoč se doprava a vylez po žebříku nahoru. Otáčej se doleva, dokud nespatříš čtyři světelné panely na protější straně dolu. Mezi světly je u stropu natažené ocelové lano. Použij na lano magnetický opasek, který máš na symbolu své postavy a poté se otoč. Použij v batohu patronu se stlačeným vzduchem na vzduchovou pistoli a získanou nabitou vzduchovou pistoli použij na hnědou trubku před sebou. Poté co přejedeš po laně na druhou stranu, odlož pistoli, otoč se vlevo a popjdi 1x vpřed. Použij magnetický opasek na další ocelové lano, otoč se a použij nabitou vzduchovou pistoli na levý sloup se žlutými pruhy. Poté co přejedeš na druhou stranu, odlož pistoli a otoč se. Použij na mřížku ventilace zelený magnet z laserové řezačky a po jejím odklopení vlez do ventilačního potrubí. Slez potrubím níže, popolez 1x vpřed, otoč se doleva a dolez k ventilační mřížce na konci potrubí. Použij na odklopení mřížky magnet a vlez do místnosti. Jedná se o kancelář Howarda Janouse. Otoč se mírně vpravo a popojdi ke stolu. Otoč se doprava a otevři šuplík před sebou. Vyndej z něj dva sešity – MINER´S DEATH a GRICE. Oba dva sešity prolistuj, neskenuj všechny jejich strany a přetáhni informace do VDA. Odlož sešity, zavři šuplík a otoč se doleva. Popojdi za stůl a seber z něj Janousovu ID kartu. Otoč se doleva, popojdi ke dveřím naproti a po otočení vpravo projdi skrz závěs do menší místnosti. Otevři dveře skříně před sebou a najdeš v ní lék s názvem Ratmat Extrakt. Otoč se, jdi vpřed až k mřížce ventilace, otevři jí pomocí magnetu a vlez dovnitř. V potrubí ventilace lez vpřed a na křižovatce odboč doleva až dolezeš k ventilátoru. Zde se otoč doleva, pokračuj jednou vpřed, znovu se otoč doleva a pokračuj jednou vpřed. Nyní se otoč doprava a lez vpřed až k ventilační mřížce. Otevři mřížku pomocí magnetu a vlez do místnosti. Nyní se nacházíš v kanceláři šéfa ochranky Gricea. Otoč se mírně vpravo a popojdi za pracovní stůl. Podívej se dolů a otevři zásuvku uprostřed stolu. Prohlédni si oba dokumenty uvnitř, neskenuj je a informace přetáhni do VDA. Podívej se opět nahoru, otoč se doprava na bezpečnostní monitory a přistup k nim blíž. A jednom z monitorů spatříš dva členy ochranky, kteří právě odtáhli pytel s mrtvým tělem. Otoč se doleva a popojdi do otevřených dveří. Popojdi do místnosti, otoč se doprava, popojdi jednou vpřed, otoč se doleva, popojdi ještě jednou vpřed a otoč se doleva. Prohlédni si papíry s fotkami zločinců položené na stole. Na papírů úplně vlevo je připsána poznámka, na které je zmíněno slovo MIRU. Odlož papír, otoč se doprava a jdi vpřed. Z věšáku nalevo si vezmi přístupovou kartu k cele. Otoč se vlevo a přistup ke stolu uprostřed místnosti. Prohledej knihy vlevo a najdeš mezi nimi papír s poznámkou „Admin.Off.1117“. Jedná se o vstupní kód do Janousovy kanceláře. Otoč se doleva, přistup ke skříni naproti a otevři jí. Otoč se mírně vpravo a vezmi si klíč pověšený na vnitřní straně dvířek. Otoč se doprava a jdi vpřed směrem k cele. Otevři dveře cely pomocí přístupové karty a vejdi dovnitř. Otoč se doleva a spatříš pouta pověšená na zdi. Použij na ně klíč ze skříně a pouta zmizí. To se bude hodit i později. Opusť celu otoč se mírně vlevo a jdi znovu do Griceovy kanceláře. Popojdi k zelenému monitoru vlevo za stolem a podívej se na monitor blíže. Zadej na obrazovce pomocí šipek heslo MIRU a objeví se obrazovka s osobními záznamy zaměstnanců ochranky. Stiskni řádek M-R a pomocí šipky vpravo nalistuj obrazovku s osobním záznamem Toni Richové. Je to úřednice, se kterou ses setkal hned po příletu na měsíční základnu. Naskenuj pomocí laserového pera otisk její ruky a odlož pero zpět do batohu. Odstup od monitoru (kliknutím mimo herní obrazovku), otoč se, vyjdi dveřmi z kanceláře a poté opusť budovu ochranky hlavním vchodem naproti. Popojdi k zábradlí hlavního chodníku, otoč se doprava a jdi dvakrát vpřed. Otoč se doprava a vejdi do budovy General Outfitters. Popojdi vpřed a vejdi do místnosti s názvem VACANT. Přistup k prodejnímu automatu a vlož do něj svojí ID kartu a bankovní kartu. Navol na obrazovce SURVIVAL OUTERWEAR, vyber položku SYN-SKIN GLOVES a kup si 2x pomocí tlačítka PURCHASE dva páry hladkých rukavic. Opusť místnost, na chodbě se otoč doprava, přistup k automatu naproti a vlož do něj svojí ID kartu a bankovní kartu. Zvol na obrazovce položku GENERAL SUPPLIES, vyber položku FUSION HANDHELD SPRAYER a kup si pomocí tlačítka PURCHASE ruční rozprašovač. Vrať se šipkou zpět na předchozí obrazovku a pokud máš dostatek peněz (z blak jacku nebo z prodeje krystalů), zvol ještě položku MINERAL ANALYSIS, poté vyber položku ROCK COP a kup si pomocí tlačítka PURCHASE detektor krystalů. Odstup od nákupního automatu, otevři batoh a použij na jeden pár hladkých rukavic přenosnou tavící pistoli. Poté na nahřáté rukavice použij laserové pero a získáš tak rukavice s otisky Toni Richové. Opusť budovu General Outfitters. Další postup v dvojité závorce použij pouze tehdy, pokud máš nedostatek peněz a nebo pokud chceš nákupem všech možných nepotřebných věcí zruinovat Janousův účet. ((Vydej se po chodníku doleva a dojdi až k budově Administration na konci. Zadej na číselném panelu kód 1117, potvrď jej a dveře se otevřou. Vejdi dovnitř a projdi dalšími dveřmi do Janousovy kanceláře. Otoč se doprava, přistup k mřížce ventilace, otevři jí pomocí magnetu a vlez dovnitř. Nyní se musíš stejným způsobem jako předtím dostat do Griceovy kanceláře. V potrubí ventilace tedy lez vpřed, na křižovatce odboč doleva až dolezeš k ventilátoru. Zde se otoč doleva, pokračuj jednou vpřed, znovu se otoč doleva a pokračuj jednou vpřed. Nyní se otoč doprava a lez vpřed až k ventilační mřížce. Otevři mřížku pomocí magnetu a vlez do Griceovy kanceláře. Dojdi opět k zelenému monitoru, zadej na obrazovce pomocí šipek heslo MIRU, na obrazovce s osobními záznamy zaměstnanců ochranky stiskni řádek G-L a pomocí šipky vpravo nalistuj obrazovku s osobním záznamem Howarda Janouse. Naskenuj pomocí laserového pera otisk jeho ruky a odlož pero zpět do batohu. Odstup od monitoru, otevři batoh a použij na druhý pár hladkých rukavic přenosnou tavící pistoli. Poté na nahřáté rukavice použij laserové pero a získáš tak rukavice s otisky Howarda Janouse. Nyní můžeš s pomocí těchto rukavic a Janusovy ID karty nakupovat v General Outfitters na účet Howarda Janouse. Opusť budovu ochranky.)) Na chodníku odboč doleva, jdi vpřed a odboč k výtahu nalevo. Přivolej výtah, nastup do něj a stiskni tlačítko do 1.patra (Terminal).
CD2
Vystup z výtahu, popojdi vpřed, otoč se doprava a vejdi do vstupní haly terminálu. (Pokud jsi tak ještě neučinil, naber do hrnku prach z laserové řezačky.) Projdi halou až na druhý konec ke kruhovým dveřím vedoucím do celního prostoru. Nasaď si rukavice s otisky Toni Richové, klikni na snímač otisků napravo a dveře se otevřou. Vejdi do celního prostoru, otoč se doleva. Klikni na monitor celního počítače a monitor se otočí směrem k tobě. Klikni na obrazovku monitoru a identifikuj se na snímači otisků. Zvol položku s názvem WRIGHT, JAKE a stiskni záložku MASK. Nyní vyber záložku EXTRACT a na obrazovce se objeví recept na lék „Roar Two“. Naskenuj recept pomocí laserového pera a přetáhni informace do VDA. Opusť celní prostor, projdi vstupní halou, dojdi k výtahu, nastup do něj a stiskni tlačítko do 2.patra (Administration).
CD3
Vystup z výtahu, popojdi vpřed, odboč doleva a dojdi k budově Administration. Zadej na číselném panelu kód 1117, potvrď jej a dveře se otevřou. Vejdi dovnitř a projdi dalšími dveřmi do Janousovy kanceláře. Otoč se doprava, přistup k mřížce ventilace, otevři jí pomocí magnetu a vlez dovnitř. V potrubí ventilace lez vpřed, na křižovatce odboč doprava, pokračuj vpřed a na konci se otoč. Podívej se nahoru a vylez ventilací o patro výš. Otevři mřížku pomocí magnetu a vylez ven do haly energetické centrály. Použij magnetický opasek na ocelové lano u stropu, otoč se a odraz se pomocí vzduchové pistole od mřížky ventilace. Poté co dojedeš na druhou stranu haly odlož vzduchovou pistoli, otoč se doprava a popojdi vpřed. Použij magnetický opasek na druhé ocelové lano u stropu, otoč se a odraz se pomocí vzduchové pistole od barevných sloupů. Na druhé straně se otoč a slez dolů po žebříku. Otoč se doprava, popojdi vpřed, znovu se otoč doprava a vstup do trhliny světelné řeky.
CD4
Po projetí světelnou řekou se ocitneš u výtahu na úrovni patra A. Otoč se doleva, jdi vpřed, otevři dveře před sebou a vstup do haly centrální šachty. Nyní je potřeba postupovat opatrně, protože zde hlídkují členové ochranky. Otoč se doprava a jdi 2x vpřed. Zahlédneš O´Kalea, který zde hlídá. Poté co odejde, vydej se 4x vpřed, až dojdeš k dvěma zeleným sudům. (Pokud jsi tak neučinil již dříve, odsuň levý sud a seber světle modrý krystal, který byl schován za sudem.) Použij na krystal detektor krystalů. Jedná se o krystal s názvem FOUNEME – jedna ze složek pro výrobu „Roar Two“. Odlož detektor, otoč se doleva, jdi 3x vpřed a znovu se otoč doleva. Nastup do výtahu před sebou, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Poté co sjedeš dolů vystup z výtahu a otoč se doleva. Popojdi vpřed, otoč se doprava, otevři dveře před sebou a vejdi dovnitř. Popojdi vpřed, otoč se doprava a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD1
Po projetí světelnou řekou se ocitneš v centru zpracování horniny. Otoč se doleva, jdi 2x vpřed a znovu se otoč doleva. Vezmi si modrý krystal, který leží na bedně před tebou a použij na něj detektor krystalů. Jedná se o krystal s názvem VENIRIS – další ze složek pro výrobu „Roar Two“. Odlož detektor, otoč se doprava a popojdi vpřed. Na křižovatce se otoč doprava, popojdi vpřed a znovu se otoč doprava. Přibliž se k zařízení před sebou. Jedná se o drtič horniny. Otevři horní část drtiče a vlož do něj krystal FOUNEME. Stiskni tlačítko CRUSH, vlož do otevřeného okénka hrnek naplněný prachem z laserové pily a stiskni tlačítko EXTRACT a rozdrcený krystal FOUNEME se přisype do hrnku. Opakuj stejný postup i s krystalem VENIRIS a do hrnku se tak přisype ještě rozdrcený krystal VENIRIS. Přidej do hrnku se směsí prachu a nadrcených krystalů ještě lék Ratmat extract a získáš tak hrnek léku Roar Two. Nyní nalij obsah hrnku do ručního rozprašovače a máš tak účinnou zbraň proti skalním parazitům. Odstup od drtiče, otoč se doprava a popojdi vpřed. Otoč se doleva, jdi 3x vpřed, otoč se doprava a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD4
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva, popojdi vpřed a otevři dveře před sebou. Pokračuj vpřed, otoč se doleva, jdi vpřed a otoč se doprava. Otevři dveře před sebou, nastup do výtahu, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po vyjetí nahoru vystup z výtahu a otoč se doprava. Jdi 3x vpřed, otoč se doprava, jdi 5x vpřed a otoč se doleva. Otevři dveře před sebou, projdi jimi a pokračuj chodbou až k výtahu na úrovni patra A. Otevři výtah tlačítkem nalevo, nastup do něj, otoč se a stiskni šipku pro jízdu dolů.
CD5
Po dojetí na úroveň patra B vystup z výtahu, popojdi vpřed a otoč se doprava směrem na dveře B1. Otoč se mírně vpravo a použij ovládací panel dveří. Po otevření dveří se zde objeví Gilly, se kterou si promluv a prober všechna témata. V průběhu rozhovor dostaneš od Gilly dvě náhradní žárovky, které si vezmi. Po skončení rozhovoru jednu ze žárovek vezmi a našroubuj jí do lampy, kterou máš pověšenou přes rameno. Poté se otoč doprava, popojdi vpřed a otevři dveře výtahu na úrovni patra B. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni šipku pro jízdu dolů. Po dojetí na úroveň patra C vystup z výtahu, jdi 2x vpřed a otoč se doleva. Jdi vpřed směrem ke krystalům ve skále a otoč se mírně vlevo na obrázek slunečnice namalovaný na stěně. Podívej se dolů a spatříš dvě věci ukryté ve štěrbině. Vyndej nejprve žlutý krystal ITACHA a poté ještě datový disk. Disk se automaticky vloží do mechaniky tvého VDA a přehraje se záznam se vzkazem od strýce Jacoba Wrighta. Na konci dojemného záznamu se dozvíš, že jsi ve skutečnosti jeho syn. Po skončení záznamu odlož VDA, podívej se nahoru a vrať se známou cestou k výtahu na úrovni patra C. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni 2x šipku pro jízdu nahoru.
CD4
Po dojetí na úroveň patra A vystup z výtahu, jdi vpřed, otevři dveře před sebou a vstup do haly centrální šachty. Otoč se doprava a popojdi vpřed. Spatříš jakési stíny, které prolétnou kolem. Natoč se mírně vpravo a jdi 6x vpřed. Otevři dveře za zelenými sudy pomocí tlačítka napravo a vstup do zakázaných prostor. (Pokud po zavření dveří nic nevidíš, nasaď si přenosnou lampu.) Popojdi vpřed a v přenosné lampě praskne žárovka. Vyměň jí tedy za novou (přetažením žárovky na lampu, kterou máš přes rameno) a nastup do výtahu před sebou. Otoč se, stiskni tlačítko nalevo, ale výtah se nerozjede. Použij na ovládací panel nad tlačítkem přístupovou kartu k výtahu a panel se otevře. Použij na propojení kontaktů v panelu drát, který jsi našel v laserové řezačce, ale je potřeba propojit všechny kontakty. Použij tedy na bezpečnostní přívěšek v batohu kleště s iontovým urychlovačem (vypadají jako šroubovák) a získaný řetízek použij na propojení zbylých kontaktů ovládacího panelu. Odstup od panelu, stiskni tlačítko pod ním a nyní už sjedeš výtahem dolů. Vystup z výtahu, popojdi 1x vpřed a otoč se doleva. Otevři bednu která je položená na hromadě šrotu, vyndej z ní zmrazované holínky a přetáhni je do batohu. Otoč se doprava, jdi 3x vpřed a narazíš na krystalového vlka. Použij na něj akustickou ladičku z casina a vlk se rozpadne na prach. Pokračuj chodbou vpřed a setkáš se s Londiem. Promluv si s ním o všem a dozvíš se, že Cepheidové byli násilím přinuceni pracovat v dolech a že vysoká koncentrace kyslíku vyráběná generátory je oslabuje, aby se nemohli bránit. Musíš tedy provést sabotáž čtyř hlavních generátorů kyslíku. Generátory je nutné vyřadit z provozu v určitém pořadí, které je patrné z dokumentu nalezeném v Griceově kanceláři.

Obrazek

Pro uvolnění kyslíkových ventilů na generátorech je zapotřebí speciální montážní klíč. Poté co Londie odejde, otoč se doleva, jdi 2x vpřed a vezmi si montážní klíč položený u rozbitého generátoru. Otoč se a vrať se známou cestou až k výtahu. Nastup do něj, vyjeď nahoru, projdi temnou chodbou, otevři dveře na konci a vejdi do haly centrální šachty. Projdi halou rovně až na konec plošiny, otoč se doleva, otevři dveře a projdi chodbou až před výtah na úrovni patra A. Otoč se doprava a pokud nespatříš trhlinu světelné řeky, sněz krystal ITACHA a poté do trhliny která se objevila vejdi.
CD3
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva, popojdi vpřed, otoč se doprava a znovu popojdi vpřed. Otoč se doprava, přistup blíže k zelenému panelu kyslíkového generátoru a použij speciální montážní klíč na povolení ventilu v horní části. Okamžitě se spustí alarm. Odstup od panelu, vrať se známou cestou k trhlině, kterou jsi se sem dostal a vejdi do ní.
CD4
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva, projdi chodbou, otevři dveře na konci a vstup do haly centrální šachty. Otoč se doprava, popojdi vpřed, otoč se doleva a popojdi k dalšímu generátoru kyslíku. Přistup blíže k jeho zelenému panelu, použij montážní klíč na povolení ventilu v horní části a opět se spustí alarm. Odstup od panelu, otoč se doprava, popojdi vpřed, otoč se doleva a jdi vpřed až k zeleným sudům. Otoč se doleva, jdi 3x vpřed, otoč se doprava a vejdi do trhliny světelné řeky, která je ve stěně.
CD5
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva a seber dlouhý bílý krystal, který leží na zemi vlevo od kabiny výtahu. Použij na něj detektor krystalů. Jedná se o krystal s názvem MONASOA, ve kterém je ukryta velká energie. Odlož detektor, otoč se a přistup blíže k zelenému panelu kyslíkového generátoru. Použij montážní klíč na povolení ventilu v jeho horní části a opět se spustí alarm. Odstup od panelu, otoč se, nastup do výtahu, otoč se a stiskni 3x šipku pro jízdu nahoru.
CD4
Po vyjetí na úroveň patra A vystup z výtahu, projdi chodbou, otevři dveře a vstup do haly centrální šachty. Otoč se doprava, jdi rovně až k zeleným sudům, otoč se doleva a dojdi až na konec plošiny. Otoč se doprava, otevři dveře před sebou a vejdi do testovací štoly. Popojdi k brance a použij na její zavařený zámek tavící pistoli. Projdi otevřenou brankou a přistup blíže k zelenému panelu posledního kyslíkového generátoru. Použij montážní klíč na povolení ventilu v jeho horní části a i tentokrát se spustí alarm. Odstup od panelu, otoč se, popojdi vpřed a skrz trhlinu ve stěně spatříš začínající vzpouru dělníků. Otoč se doprava, dojdi zpět ke dveřím tunelu, otevři je a vyjdi ven do haly centrální šachty. Otoč se doleva, popojdi 1x vpřed, otoč se doprava a otevři dveře výtahu před sebou. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po dojetí o patro níž vystup z výtahu, otoč se doleva a popojdi vpřed. Otevři dveře před sebou a vstup do tunelu. Projdi otevřenou brankou a ocitneš se na místě, kde se před chvílí odehrála vzpoura dělníků. Otoč se a seber ze země vlevo od chodby ochranné brýle. Ještě trochu nalevo jsou na zemi 2 krystaly, které si vezmi též. Použij na ně detektor krystalů. Zjistíš, že se jedná o krystaly s názvem RHESAMITE. Odlož detektor, otoč se doprava a zkus vejít do chodby. Skrz trhlinu, kterou jsi před chvílí spatřil vzpouru tě tentokrát zahlédne O´Kale. Otoč se, vejdi do chodby, projdi  skrz branku až ke dveřím, otevři je a vyjdi ven. Otoč se doleva, popojdi vpřed a otoč se doprava. Otevři dveře výtahu, nastup do něj, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po dojetí o patro výš vystup z výtahu, otoč se doprava, dojdi až na konec plošiny, otoč se doprava, opět dojdi na konec plošiny a zde se otoč doleva. Otevři dveře před sebou, projdi chodbou a otevři dveře výtahu na úrovni patra A. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni šipku pro jízdu dolů.
CD5
Po dojetí na úroveň patra B vystup z výtahu a vydej se chodbou vpřed. Po několika krocích tě překvapí další krystalový vlk. Použij na něj tedy opět účinnou zbraň v podobě akustické ladičky a vlk se rozpadne na prach. Pokračuj chodbou dál a narazíš na jámu s lávou. Nasaď si na nohy zmrazovací holínky a přejdi přes lávu na druhou stranu. Pokračuj dál až k útesu před otevřeným prostorem. Dole se nachází plechová bouda, ke které se musíš nějak dostat. Otoč se doprava a použij na balvan na okraji útesu skládací žebřík z batohu. Klikni na žebřík a slez po něm dolů. Otoč se doprava, popojdi vpřed, otoč se doleva a podívej se do trhliny v plechové stěně boudy. Spatříš Kit, kterou zde uvěznil maskovaný muž v plášti a klobouku. Otoč se doprava, jdi 2x vpřed, otoč se a vezmi si otvírač sudů pověšený na boudě. Vrať se zpět k žebříku, vylez po něm nahoru a žebřík si zase automaticky vezmeš. Vydej se chodbou zpět a cestou dostaneš na VDA vzkaz od Huntera, že mu máš zavolat. Přejdi (s nasazenými zmrazovacími holínkami) jámu s lávou a projdi chodbou až k výtahu na úrovni patra B. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni šipku pro jízdu nahoru.
CD4
Po dojetí na úroveň patra A vystup z výtahu, projdi chodbou, otevři dveře a vstup do haly centrální šachty. Otoč se doprava, dojdi až k zeleným sudům, otoč se doleva a popojdi 2x vpřed. Otoč se doprava a přistup blíže k videotelefonu. Zasuň do telefonu svojí ID kartu a kreditní kartu, stiskni na klávesnic číslo 4 (BRAVE HOPE CASINO), stiskni ještě jednou číslo 4 (MANAGER) a nakonec hovor potvrď stisknutím čísla 1 (YES). Prober s Hunterem všechna témata a poté co hovor ukončí, odstup od telefonu. Otoč se doprava, jdi 2x vpřed, otoč se doprava, dojdi až na konec plošiny a zde se otoč doleva. Otevři dveře před sebou, projdi chodbou a otevři dveře výtahu na úrovni patra A. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni šipku pro jízdu dolů.
CD5
Po dojetí na úroveň patra B vystup z výtahu a projdi chodbou až k útesu (nezapomeň mít při chůzi přes lávu nasazené zmrazovací holínky!). Spatříš maskovaného muže, který opouští plechovou boudu a na její dveře připevňuje časovanou nálož. Nálož která se před tebou objeví v detailu je nastavená na zhruba 10 minut. Přesně tolik času máš na osvobození Kit. Zruš tedy pohled na nálož, otoč se doprava, připevni žebřík na kámen trčící z okraje útesu a slez po něm dolů. Otoč se doprava, popojdi vpřed a otoč se doleva. Použij na trhlinu ve stěně boudy otvírač sudů a po jejím zvětšení se automaticky dostaneš dovnitř. Otoč se doprava a použij na spoutanou Kit klíč na zrušení pout a pouta díky tomu zmizí. Poté co Kit vyjde ven z boudy, vezmi si židli, na které seděla. Otoč se doprava a vylez rozevřenou trhlinou před boudu. Zde tě překvapí zamaskovaný a ozbrojený O´Kale. Použij na něj židli a tak se ho dočasně zbavíš. Ihned poté se automaticky vydáš zpět a vylezeš nahoru po žebříku. Kit je zde naštěstí také. Poté co shlédněš O´Kaleův bolestný konec a následný výbuch časované nálože, objeví se zde nečekaně i Hunter. Promluv si s Kit, která v přítomnosti Huntera očividně pookřála a prober s ní všechna témata. Dozvíš se od ní mimo jiné, že soukromého detektiva Whistlera zabil šéf ochranky Grice. Po skončení rozhovoru se otoč a vrať se chodbou přes jámu s lávou až k výtahu na úrovni patra B. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni šipku pro jízdu nahoru.
CD4
Po dojetí na úroveň patra A vystup z výtahu, projdi chodbou, otevři dveře a vstup do haly centrální šachty. Otoč se doprava, jdi rovně až ke dveřím za zelenými sudy, otevři je a vstup do zakázané chodby. Projdi chodbou, nastup do výtahu, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po dojetí dolů vystup z výtahu a vydej se chodbou vpřed, až dorazíš na místo, kde ses předtím setkal s Londiem. Zde se otoč více doprava a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD6
Po projetí světelnou řekou se ocitneš v neznámé podzemní oblasti nazývané Písečná planina. Pro lepší orientaci spletitými chodbami v této oblasti doporučuji používat mapu z VDA. Otoč se doleva a účinky snědeného krystalu ITACHA vyprchají. Trhlina ve stěně tudíž zmizela. Pro cestu zpět tedy budeš muset najít nový krystal ITACHA. Popojdi 2x vpřed, otoč se doprava a vstup na výběžek, kde se můžeš porozhlédnout po okolí. Otoč se, popojdi vpřed, otoč se doprava a vydej se vpřed. Poté co sejdeš po klikaté cestě dolů, vejdi do tmavé chodby ve skále a otevři si mapu ve VDA. Nacházíš se na začátku rozlehlého podzemního labyrintu v pravém dolním rohu mapy a tvým úkolem je dostat se klikatými chodbami k oltáři s krystalem ITACHA, který se nachází v levém horním (zatím skrytém) rohu mapy. Svůj pohyb v jeskyni můžeš v mapě průběžně sledovat.

Obrazek

Zavři tedy VDA, otoč se trochu doprava, popojdi vpřed a znovu se otoč trochu doprava. Popojdi 2x vpřed a otoč se trochu doleva. Popojdi 3x vpřed a otoč se trochu doprava. Popojdi 2x vpřed a měl by si stát před oltářem. Vezmi si z něj krystal ITACHA a sněz ho. Otoč se, popojdi vpřed a otoč se doprava a popojdi vpřed. Otoč se doprava a vejdi do trhliny světelné řeky. Po projetí řekou se ocitneš poblíž podzemního chrámu. Otoč se doprava a projdi chodbou lemovanou krystaly. Poté co dojdeš před chrám, otevřou se jeho dveře a ven vyjde královna měsíční říše Aurlaessa se svým služebnictvem. Po chvilce přiběhne i Londie. Promluv si s královnou a prober s ní všechna témata. Dozvíš se něco o krystalu života nazývaném KIASHAE a také o tajemném muži jménem Noansae Sha. Na závěr tě královna pověří, abys zabil skorpiona Omiana, který sužuje její lid a přinesl jí bodec z jeho ocasu. Poté co královna odejde, otoč se, projdi chodbou lemovanou krystaly, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky. Po projetí řekou si ULOŽ HRU!, otoč se doleva a popojdi vpřed. Na rozcestí tě překvapí obří skorpion. Otoč se doleva, popojdi ke schodům a vyjdi po nich nahoru. Ocitneš se na prostranství se skalními pahorky, propojenými lávkami. Sleduj tedy svůj pohyb na mapě a trochu se zde porozhlédni. Je potřeba najít nějaký velký balvan, který bys mohl shodit na skorpiona dole a také nějakou páku, kterou bys balvan uvolnil.

Obrazek

Otoč se tedy doprava, popojdi vpřed, otoč se doleva a popojdi vpřed. Otoč se doprava, jdi 2x vpřed a seber ze země před sebou ulomený kus krápníku. Otoč se, jdi 2x vpřed, otoč se doleva a popojdi vpřed. Otoč se doprava, jdi 3x vpřed, otoč se doleva a jdi 2x vpřed. Otoč se doleva, popojdi vpřed, otoč se doprava a popojdi vpřed. Podívej se dolů a spatříš ocas chodícího Omiana. Pootoč se trochu vlevo a shoď ho pomocí kusu krápníku na skorpiona. Ač se snažíš vystihnout vhodný okamžik sebevíc, přesto kámen skorpiona netrefí a on se ještě více rozzuří. Vtom se objeví Londie, skočí Omianovi na záda a snaží se ho zabít svou krystalovou dýkou. Ještě než se mu to podaří, bodne skorpion Londieho svým bodcem. Předtím než Londie zemře, pověří tě nalezením krystalu KIASHAE. Vezmi si bodec z ocasu mrtvého skorpiona a přetáhni jej do batohu. Ihned poté se ocitneš před krystalovým chrámem, kde královna Aurlaessa oplakává mrtvého Londieho. Dozvíš se, že Londie byl její druhý syn, tedy tvůj bratr, a že tvůj otec Jacob Wright byl jejím manželem. Promluv si s královnou a prober s ní všechna témata. Na konci rozhovoru předáš královně bodec mrtvého Omiana. Poté královna odejde a její stráž odnese tělo Londieho. Seber z kamenného stolu před sebou Londieho balíček a přetáhni jej do batohu. Použij na balíček kleště s iontovým urychlovačem a najdeš v něm dopis od otce Jacoba a také ovládací panel bariéry, kterou přetáhni do batohu. Otoč se doleva, projdi chodbou lemovanou krystaly, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky. Po projetí řekou se otoč doleva a vydej se s pomocí mapy zpět až na začátek podzemního labyrintu v pravém dolním rohu mapy. Jdi tedy 1x vpřed, otoč se doprava, popojdi vpřed, otoč se trochu doleva, jdi 3x vpřed, otoč se trochu doprava, jdi 3x vpřed a otoč se trochu doleva. Projdi tmavou chodbou ve skále a vyjdi po klikaté cestě nahoru. Pokračuj 2x vpřed, otoč se doprava a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD4
Po projetí světelnou řekou dojdi chodbou k výtahu, nastup do něj, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po vyjetí nahoru vystup z výtahu, projdi zakázanou chodbou, otevři dveře na konci pomocí tlačítka napravo a vejdi do haly centrální šachty. Pokračuj vřed až na konec plošiny, otoč se doleva, otevři dveře před sebou, projdi chodbou a otevři dveře výtahu na úrovni patra A. Nastup do výtahu, otoč se a stiskni 2x šipku pro jízdu dolů.
CD5
Po dojetí na úroveň patra C vystup z výtahu a vydej se chodbou vpřed. Projdi halou okolo plechové boudy a pokračuj chodbou na konci až k otvoru v zemi. Použij žebřík, slez po něm dolů, otoč se a připrav si v inventáři na viditelné místo naplněný ruční rozprašovač. Vydej se chodbou vpřed a překvapí tě podzemní nestvůra. Použij na ní rozprašovač a nestvůry se tak zbavíš. Pokračuj chodbou vpřed a zkus vkročit do trhliny světelné řeky. Na stěnách chodby se spustí bariéra, která tě nepustí dál. Počkej až se bariéra vypne, otoč se a nasaď na připojovací místo na pravé stěně chodby ovládací panel bariéry. Přistup blíže k nasazenému ovládacímu panelu a vypni bariéru pomocí tlačítka FIELD OFF vpravo dole. Odstup od panelu, otoč se a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD6
Po projetí světelnou řekou se ocitneš ve svatyni Kiashae. Otoč se doprava, popojdi vpřed, otoč se doprava a přistup ke krystalům před tebou. Použij na krystaly otvírač sudů a odlomíš tak jeden krystal KIASHAE, který přetáhni do batohu. Nyní se musíš dostat do vstupní haly terminálu, abys krystal rozřízl na laserové pile. Otoč se tedy, popojdi vpřed, otoč se doleva, popojdi vpřed, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD5
Po projetí světelnou řekou dojdi chodbou k žebříku, vylez po něm nahoru a žebřík si zase automaticky vezmeš. Pokračuj dál chodbou, přes halu a další chodbou až k výtahu na úrovni patra C. Otevři výtah, nastup do něj, otoč se a stiskni 2x šipku pro jízdu nahoru.
CD4
Po dojetí na úroveň patra A vystup z výtahu, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD3
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva, jdi 2x vpřed, otoč se doprava a vylez nahoru po žebříku. Otoč se doleva, použij na ocelové lano magnetický opasek, odraz se pomocí vzduchové pistole o sloup za sebou a přejedeš tak na druhou stranu. Odlož vzduchovou pistoli, otoč se doleva a popojdi vpřed. Opět použij na ocelové lano magnetický opasek, odraz se pomocí vzduchové pistole o sloupy za sebou a přejedeš tak na druhou stranu. Odlož vzduchovou pistoli a otevři pomocí magnetu mřížku ventilace. Vlez do potrubí ventilace a slez po žebříku uvnitř o patro níž. Lez potrubím 1x vpřed, na křižovatce se otoč doleva, opět lez 1x vpřed a otevři pomocí magnetu mřížku před sebou. Vylez z potrubí do Janousovy kanceláře, otoč se doprava a vyjdi dvojími dveřmi ven z budovy. Popojdi vpřed, otoč se doprava, popojdi k výtahu a otevři ho tlačítkem vpravo. Nastup do výtahu a stiskni tlačítko do 1. patra (Terminal).
CD2
Vystup z výtahu, dojdi k řezačce a nasaď si na oči ochranné brýle. Polož na stůl řezačky krystal KIASHAE a v přiblíženém pohledu stiskni zelené tlačítko. Pila se sice opět rozbije, ale ty jsi alespoň získal přeříznutý krystal KIASHAE, který přetáhni do batohu. Nyní se musíš dostat až k podzemnímu chrámu, abys znovu oživil Londieho. Opusť halu terminálu, dojdi k výtahu, nastup do něj a stiskni tlačítko do 2. patra (Administration).
CD3
Vystup z výtahu, popojdi vpřed, na křižovatce odboč doleva a přistup ke dveřím administrativní budovy. Zadej na panelu vpravo kód 1117, potvrď jej a vejdi do budovy. Projdi dalšími dveřmi do Janusovy kanceláře, otoč se doprava, přistup k ventilační mřížce, otevři jí pomocí magnetu a vlez o potrubí ventilace. Uvnitř potrubí popolez vpřed, otoč se doprava a popolez vpřed. Otoč se, podívej se nahoru, vylez o patro výš a otevři mřížku pomocí magnetu. Vylez ven z potrubí a použij na ocelové lano magnetický opasek. Odraz se pomocí vzduchové pistole o mřížku za sebou a přejedeš tak na druhou stranu. Odlož vzduchovou pistoli, otoč se doprava a popojdi vpřed. Opět použij na ocelové lano magnetický opasek, odraz se pomocí vzduchové pistole o sloupy za sebou a přejedeš tak na druhou stranu. Odlož vzduchovou pistoli, otoč se doprava a slez dolů po žebříku. Otoč se doprava, jdi 2x vpřed, otoč se doprava a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD4
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva, projdi chodbou, otevři dveře a vstup do haly centrální šachty. Otoč se doprava, jdi rovně až ke dveřím za zelenými sudy, otevři je a vstup do zakázané chodby. Projdi chodbou, nastup do výtahu, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po dojetí dolů vystup z výtahu a vydej se chodbou vpřed, až dorazíš na místo, kde ses setkal s Londiem. Zde se otoč více doprava a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD6
Po projetí světelnou řekou se otoč doleva, vydej se vpřed a sejdi po klikatém chodníku dolů. Projdi temnou chodbou a dojdi s pomocí mapy na druhou stranu labyrintu. Vstup do slepé chodby s trhlinou světelné řeky a vejdi do ní. Po projetí řekou se otoč se doprava a projdi chodbou lemovanou krystaly. Před chrámem se otoč doleva a použij na Londieho ve skleněné rakvi obsah krystalu KIASHAE. Londie obživne a poděkuje ti za záchranu života. Poté co přijde královna, chce Londie zachránit ještě ostatní Cepheidy, ale je příliš slabý, aby jim donesl krystaly ITACHA. Pověří tě tedy, abys tento úkol splnil a dá ti svůj váček s krystaly ITACHA. Poté co Londie s královnou odejdou, otoč se doleva, projdi chodbou lemovanou krystaly, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky. Na druhé straně se otoč doleva a dojdi s pomocí mapy na začátek podzemního labyrintu. Projdi tmavou chodbou, vyjdi po klikaté cestě nahoru, dojdi až k trhlině světelné řeky a vejdi do ní.
CD4
Po projetí světelnou řekou dojdi chodbou k výtahu, nastup do něj, otoč se a stiskni tlačítko nalevo. Po vyjetí nahoru vystup z výtahu, projdi zakázanou chodbou, otevři dveře na konci pomocí tlačítka napravo a vejdi do haly centrální šachty. Popojdi vřed a zaslechneš hlášení, že testovací tunel byl opraven. Otoč se doprava, dojdi až na konec plošiny, otoč se doprava, otevři dveře před sebou a vstup do testovacího tunelu. Než se vydáš dál, připrav si v inventáři na viditelné místo dlouhý bílý krystal. Popojdi vpřed a v chodbě se objeví těžební robot. Poté co robot zaznamená tvojí přítomnost, vyšle na tebe obranný laserový paprsek, který tě odhodí zpět ke dveřím. Otoč se a rychle na robota použij dlouhý bílý krystal. Robot na tebe vyšle další paprsek, který se ale tentokrát odrazí od krystalu. Paprsek zasáhne robota samotného a ten se okamžitě rozpadne na prach. Vydej se chodbou dál a dojdi k opravenému generátoru kyslíku. Přistup blíže k jeho zelenému panelu a použij kleště s iontovým urychlovačem na přeštípnutí kabelu ve schránce pod panelem. Poté použij speciální montážní klíč na povolení ventilu v horní části panelu. Otoč se, dojdi chodbou zpět ke dveřím, otevři je a vyjdi ven do haly centrální šachty. Otoč se doleva a popojdi vpřed. Z výtahu před tebou vystoupí skupinka Cepheidů, která se před chvílí vzbouřila. Dej Cepheidům váček s krystaly ITACHA a oni odejdou. Nyní se musíš stejně jako Cepheidové dostat do svatyně Kiashae. Popojdi tedy vpřed, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD5
Po projetí světelnou řekou se otoč doprava a nastup do výtahu na úrovni patra D. Otoč se a stiskni 1x šipku pro jízdu nahoru. Po dojetí na úroveň patra C vystup z výtahu a vydej se chodbou vpřed. Projdi halou okolo plechové boudy a pokračuj chodbou na konci až k otvoru v zemi. Použij žebřík, slez po něm dolů, otoč se a dojdi chodbou až na konec k trhlině světelné řeky. Než do ní stihneš vejít, objeví se zde Gilly. Promluv si s ní na všechna témata a Gilly se v průběhu rozhovoru promění v Grice. Pohovoř s Gricem o všem a on se v průběhu rozhovoru promění v Cepheida, který stál za smrtí tvého otce. Poté se promění v Gilly a nakonec si opět nechá podobu Grice. Chce po tobě, abys ho dostal světelnou řekou do svatyně Kiashae, aby zde získal další krystaly života. Poslechni tedy Griceův příkaz, otoč se a vejdi do trhliny světelné řeky.
CD6
Po projetí světelnou řekou, během které měl Grice očividné potíže, se otoč doprava a popojdi vpřed. Ocitneš ve svatyni Kiashae, kde se právě koná obřad, po kterém všichni Cepheidové včetně královny opustí měsíc a odletí do svého domova. Jediný kdo zůstane je Londie, jelikož on není Cepheid. Dozvíš se od něj že to on je Noansae Sha – vládce měsíční říše a ulomí ti z oltáře jeden krystal KIASHAE. Poté se promění ve velký měsíční krystal a svatyně Kiashae se začne bortit. Ihned nato se zde objeví Grice a chce po tobě krystal života. Uchop krystal KIASHAE, který jsi dostal od Londieho a dej ho Griceovi. Ten však krystal nemůže udržet v ruce a tak tě chce zastřelit. Noansae Sha tě však ochrání a Grice se promění v mimozemskou nestvůru. Seber rychle krystal KIASHAE, který leží na kameni vlevo, použij ho na stvůru, která tě ohrožuje a nestvůra se okamžitě vypaří. Pokud chceš, vezmi si na památku krystal KIASHAE, který leží na zemi a vydej se na cestu zpět. Popojdi tedy vpřed, otoč se doleva a vejdi do trhliny světelné řeky. Na druhé straně dojdi chodbou k žebříku, vylez po něm nahoru a padající kusy skály otvor v zemi zasypou. Otoč se tedy a pokračuj dál, projdi halou s plechovou boudou, dojdi další chodbou až k výtahu na úrovni patra C, otevři ho a nastup do něj. Kabina výtahu se začne viditelně zahřívat. Otoč se a stiskni 2x tlačítko pro jízdu nahoru. Po vyjetí do patra na úrovni A vystup z výtahu. Nyní máš dvě možnosti jak jít dál, buďto jdi zkratkou: použij trhlinu světelné řeky nalevo, na druhé straně se otoč doleva, popojdi vpřed a vydej se po chodníku vlevo směrem k výtahu vedoucího do terminálu ((nebo pokud si chceš vychutnat grafické a zvukové efekty hroutící se měsíční základny: projdi chodbou na konec, otevři dveře a vstup do haly centrální šachty, otoč se doprava, jdi 3x vpřed, otoč se doprava, přistup ke dveřím, otevři je a vejdi dovnitř, popojdi k brance, otevři si jí pomocí tlačítka napravo, projdi brankou, pokračuj mezi ploty a dojdi až k výtahům, přivolej výtah, nastup do něj, otoč se a stiskni tlačítko do 4. patra (Ore Processing), až se po otevření dveří pokocháš výhledem, stiskni tlačítko do 2. patra (Administration), po vyjetí nahoru z výtahu vystup a vydej stejně jako v prvním případě po chodníku směrem k výtahu vedoucímu do terminálu)). Na křižovatce před výtahem se objeví Howard Janous, požádá tě abys chvilku pozdržel odlet raketoplánu a odběhne pro něco do své kanceláře. Poté co přistoupíš k výtahu, hala za tebou se začne hroutit. Otoč se, přivolej výtah tlačítkem vpravo, nastup do výtahu, otoč se a stiskni tlačítko do 1. patra (Terminal). Po otevření dveří výtahu spatříš Kit, která tě nabádá, aby zbytečně neotálel a rychle nastoupil do raketoplánu. Proběhni tedy chodbou, pokračuj vpravo halou terminálu a doběhni až ke kruhovým dveřím. Poté co se dostaneš do raketoplánu, přiběhne na poslední chvíli i Hunter, kterého už Kit netrpělivě očekávala. Po zavření vstupních dveří raketoplánu přiběhne ještě Janous. Nyní je na tobě, jestli ho pustíš dovnitř a zachráníš ho (stiskni tlačítko OPEN) nebo jestli Howarda Janouse necháš na Měsíci i s jeho šílenými plány (tlačítko LOCK). Raketoplán z Měsíce na poslední chvíli odletí a slavné středisko zábavy Luna Crysta exploduje. Během letu se ti otevře VDA s nejnovějšími galaktickými videozprávami. Prohlédni si všechny tři zprávy (shora dolů) a poté si vychutnej skvělou hudbu u závěrečných titulků.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
Screenshot
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář