Jdi na obsah Jdi na menu
 

Delaware St. John Vol.3- The Seacliff Tragedy

7. 10. 2012

TOPlist

Delaware St. John Vol.3- The Seacliff Tragedy
7.října 2007 Autor návodu-Standa Madukas
Tato hra je klasickou dobrodružnou adventurou,kdy v kůži indiánského muže jménem Delaware vyšetřujeme zapeklitý případ.Vydatně mu při tom sekunduje jeho kamarádka Kelly.Po spuštění se vám na obrazovce objeví dole vpravo VIC, což je hlasový informátor,který vás spojí se Simonem v kanceláři,camera slouží k tomu, abyste vyfotili co je potřeba a Recorder zaznamená zvuky.Fotky a zvuky budou analyzovány v kanceláři Simona.Co se týká ovládání tak je tu klasické myšoidní,takže se nemusíte obávat žádných akčních experimentů.
Delaware neměl sny po dobu několika týdnů.Kelly a Simon nemůžou najít žádnou stopu.Jednoho únorového rána po opuštění pekařství bude mít Delaware vidění.Delaware vidí zábavní park.Zděšené výkřiky,bolestné sténání.Kelly poznává scenérii,je to zábavní park,který je již 4 roky zavřený,protože tam zahynulo 100 lidí při neštěstí.
Story 1:Everyone Loves a Clown/Lidé milují klauny
Slyšíte hlas Simona.Vypráví Delawarovi o historii parku.Říká ,že Theodore Krandall se oběsil ve svém domě den po nehodě.Rozhlédněte se kolem parku.Jděte kupředu a Delawarea si uvědomí,že nechal baterku v dodávce.Otočte se a vraťte se k dodávce.Delaware v animaci jde na korbu pro baterku a najde Kelly schovanou pod dekou.Promluvíte s ní a ona pak povede vlastní vyšetřování.Poté jděte kupředu a podívejte se na mapu parku vpravo.Pak jděte za mapku trochu doprava a po schodech nahoru až k brance.Tudy tedy cesta nevede.Otočte se,jděte kupředu a otočte se doleva.Podívejte se na vývěsku,kde jsou ústřižky z novin.Jsou to pohřešované děti několik let nazpátek./Obrazekviz obrázek/Otočte se doprava a jděte k velkému Ruskému kolu vzadu.Vstupte dovnitř/enter/a jděte kupředu,mírně doprava.Otočte se doleva a vidíte žebřík.Klikněte na něj/ikona oka/a pak si vezměte uvolněný příčel kovového žebříku.Ten se vám uloží do inventáře dole.Otočte se a vyjděte ven z Ruského kola./exit/.Venku se podívejte na mapu a zjistíte,že jste dole na cestě v levé straně parku.Otočte se doleva,rovně,doprava a pak přímo ke zdi.Otočte se doprava a před vámi je Klaunský dům smíchu.Obrazek/viz obrázek/Jděte blíž a zjistíte,že je vchod zatarasený prkny.Odstupte od domu a pak jděte od Klaunského domu mírně doprava.Baterkou osvítíte zeleně natřenou budovu/viz obrázek/Obrazek a pak se otočte doleva.Spustí se animace a vy uvidíte podivné stvoření,které hned zmizí,když na něj Delaware posvítí baterkou.Pak jděte kupředu směrem k levé straně zdi až dozadu k bráně.Projděte bránou a ocitnete se na dvorku Krandallova domu.Simon volá a Delaware poslouchá co říká.Stín který Delawara před chvilkou tak vystrašil není stín člověka ,ale démona.Bojí se světla a to je jeden z nástrojů jak proti nim bojovat,takže baterka je to co na ně platí.
Krandallův dům
Otočte se doprava a jděte dozadu k boudě.Podívejte se na zámek,je zamčená.Otočte se doleva,vidíte dveře do sklepa omotané řetězem a zámkem.Použijte kovovou příčel z inventáře na řetěz.Dveře do sklepa se otevřou a vy vejděte.Otočte se doprava a uvidíte dalšího ducha.Rychle na něj klikněte baterkou,duch zmizí.Jděte dozadu a podívejte se zblízka na starou televizi.Poté se podívejte a pak si vezměte ústřižek z novin,který je pod televizí.Zjistíte,že Markéta Krandallová byla v čase neštěstí v Klaunském domě smíchu.Vraťte se zpět a otevřete dveře.Vejdete do kotelny,není tu nic zajímavého takže jděte zpět do uličky a klikněte na vypínač u dveří nalevo.Je nefunkční.Otevřete dveře a vyjděte po schodech nahoru do patra.Automaticky začne Delaware rozmlouvat skrze dveře s Theodorem Krandallem.On neotevře dveře dokud se jeho manželka nevrátí.Použijte výstřižek z novin,kde se píše o Markétě Krandallové ,na spodní část dveří.Theodore si uvědomí,že Maggie/Markéta/se nevrátí a odemkne dveře.Otevřete dveře kliknutím na kliku.Jste v kuchyni,rozhlédněte se kolem a mrkněte se na ledničku nalevo.Pak se otočte a hned za vámi je vstup do jídelny.Vejděte,objeví se duch a vy rychle použijte baterku a klikněte na ducha,který zmizí.Otočte se vpravo a podívejte se na velké hodiny a pak na obrázek na stolku.Je tu Krandallova rodina:maminka, tatínek a syn/podobný obrázek je u lednice/.Vraťte se zpět do kuchyně a projděte dozadu do obývacího pokoje.Všude jsou pavučiny.Otočte se doleva a vyjděte po schodech do dalšího patra.Zkuste otevřít dveře nalevo i napravo,ale obojí je zamčené.Otočte se a jděte podél zábradlí dozadu k dalším dveřím.Zkuste ty nalevo,jsou opět zamčeny a pak klikněte na kliku dveří napravo.Opět budete hovořit s Theodorem.Po rozhovoru se vraťte zpět dolů po schodech. Slyšíte nějaký zvuk zezdola,zatímco jste na horním patře.Sejděte do obývacího pokoje.Vidíte,že obraz spadl ze stěny a odhalil vám sejf.Klikněte na něj a vidíte,že na dvířkách jsou vyryté znaky- X I, III - I a V- II.Vypadá to složitě,ale v podstatě je to jednoduché.Jsou to římské číslice od jedničky do desítky a vy je prostě jen od sebe odečtete.Takže výsledek je X-I=9,III-I=2 a V-II=3.Klikněte na číselník a zobrazí se vám čísla na vrchu obrazovky.Klikněte tedy na čísla v pořadí 9,2 a 3.Sejf se otevře a vy se podívejte na obrázek celé Krandallovy rodinky.Vidíte,že na obrázku je další chlapec.Poté si obrázek vezměte a vyjděte zpátky do patra ke dveřím,kde jste hovořili s Theodorem.Použijte na kliku fotku z inventáře a v animaci jí prostrčíte dole pod dveřmi.Theodor začne mluvit o tom,že rok po smrti Markéty Adam zmizel/malý chlapec na fotografii/ a Robert vzápětí také.Theodor dveře po rozhovoru odemkne a vy vstupte.Vstupujete do hlavní ložnice.Rozhlédněte se kolem.Jděte kolem postele ke stolku na kterém jsou šachy.Podívejte se na ně a pak se otočte směrem ke stolku u postele.Opět se objeví duch a kterého rychle posviťte baterkou.Otočte se doleva ke dveřím a klikněte na kliku.Opět budete hovořit s Theodoreem.Nechce s vámi hovořit a tak před vámi uteče do dalších pokojů.Opět klikněte na kliku a tentokrát už vstupte do koupelny a potom skrz další dveře jděte k dalšímu pokoji.Jste v Adamově pokoji.Rozhlédněte se kolem a jděte ke kresbě klauna na stěně.Podívejte se na ní zblízka ,pak jděte k posteli a dveřmi nalevo projděte ven ke schodišti.Jděte kupředu a klikněte na kliku u dveří na kterých jsou nápisy Restricted area a Keep out.Opět budete rozprávět s Theodorem a dozvíte se něco o imaginárním příteli Adama.Je to osoba v černém oděvu s kapucí.Opět klikněte na kliku a vstupte do místnosti.Jste v Robertově pokoji,rozhlédněte se kolem a pak se zblízka podívejte na obrázek Adama s klaunem,který je na stolu u okna.V domě je to prozatím vše.Sejděte dolů po schodech,posviťte si na dalšího ducha a vyjděte z domu ven přes sklep.
Zpět k dodávce
Jděte kupředu mezi zeleně natřeným domem vlevo a zadní částí Klaunského domu smíchu. Jděte směrem ke Klaunskému domu smíchu a od něj k velkému Ruskému kolu.Jděte kupředu až k dodávce./pokud budete trochu bloudit tak se nic neděje,cestu k dodávce určitě najdete,alespoň si projdete zábavní park v noci/Cestou se setkáte s duchem,takže použijte rychle baterku a pak už jděte k dodávce,kde na vás čeká Kelly.Proberete s ní vše co jste zjistili a pak se Kelly samotná dá do vyšetřování.
Kelly
Otočte se doprava a zkuste otevřít žluté dveře.Jsou zamčené.Jděte kupředu,Kelly zjistí,že je tu nějaká elektrostatická energie.Otočte se napravo a zkuste otevřít dveře s nápisem Employees only.Jsou zamčené.Otočte se a vejděte na pirátskou loď.Nahoře jsou tři děla.Když budete jezdit myší za dělem napravo tak se vám objeví ikona oka.Klikněte a vezměte si na podlaze olejničku.Sejděte dolů,otočte se doleva a jděte kupředu.Objeví se duch,posviťte na něj rychle baterkou a duch zmizí.Jděte kolem klauna kupředu k dalšímu klaunovi a otevřené bráně.Ozve se vám mobilem Simon a po rozhovoru projděte otevřenou bránou.Když se otočíte vlevo tak tu jsou dveře které vedou k strašidelnému zámku.Jděte kupředu a podívejte se , že cesta vpravo je zablokovaná. Jděte kupředu a vidíte,že cesta vpředu je zablokovaná také.Otočte se doprava a jděte vpřed.V animaci vidíte ,že tudy jde starší dáma v černém./viz obrázekObrazek/Následujte jí do oblasti toboganu. Cesta je však zablokovaná červeným plotem.Podívejte se na tobogan před vámi/ikona oka/ a Kelly říká něco ve smyslu,že nahoře je kopec a že tam by měl být snadnější přístup.Otočte se doleva a projděte vpřed k vozítku v tobogánu.Projděte vozítkem na druhou stranu a otočte se doprava.Vidíte růžovo-žlutý domeček ze kterého se ovládá tobogan.Vidíte ,že žádná jiná cesta zde není,takže se přes tobogan vraťte ke vstupu k toboganu.Zahněte vlevo a kolem plotu jděte vpřed.Otočte se kolem své osy ,až se proti vám objeví další figurína klauna.Kelly si promluví se Simonem o Delawareovi.Po rozhovoru jděte kupředu a podívejte se na branku ,která je uzamčená řetězem a zámkem.Podívejte se vpravo dolů za branku a až se objeví ikona oka tak klikněte.Leží tu pilka,ke které se zatím nemůžete dostat.Otočte se vlevo a jděte vpřed vpřed.Zahněte vlevo,otočte se tak,abyste před sebou měli žlutý pilíř.Jděte vpřed až ke stánkům.Klikněte na červený stánek vlevo a pak na polici vzadu.Je to titěrné,ale je tam malá cívka s drátem,kterou si vezměte.Zahněte vlevo a podívejte se na boudu,respektive na dveře.Vezměte olejničku z inventáře a namažte horní pant/olejnička zčervená/Poté otevřete dveře a vstupte.Podívejte se na toboganové vozítko.Zahněte vpravo a jděte za vozítko.Otočte se a podívejte se na polici.Je tu matice.Použijte cívku s drátem na matici.Tím matici získáte do inventáře.Vyjděte ven a jděte zpátky k brance,která je uzamčená řetězem a zámkem.Klikněte dolů na pilku za plotem a pak na ní klikněte maticí z inventáře.Tím si pilku přitáhnete a máte jí v inventáři.Klikněte na zámek branky a pak na něj použijte pilku z inventáře.Tím přepilujete řetěz a pak projděte otevřenou brankou.Jděte dvakrát kupředu a Kelly si automaticky promluví s paní Rose,která tu sedí na lavičce.Ona je tou dámou v černém.Zjistíte co tu dělá a řekne vám také o Adamovi a dalších dětech.Projděte zpátky skrze branku a jděte doprava.Objeví se duch,takže na něj posviťte.Jděte dvakrát vpřed,vlevo a kupředu.Projděte brankou s vytaženými mřížemi a postupujte vpřed.Najednou vám cestu zablokují dva klauni,respektive figuríny.Otočte se a jděte k bráně.Vidíte ,že vchod blokují také dva klauni.Otočte se,před vámi je poklop od kanalizace.Rychle do něj vlezte/enter/.
Kanál
Rozhlédněte se kolem.Když se otočíte doprava tak se podívejte mapu nalevo a kolo napravo.Podívejte se zblízka na mapu a vidíte,že přístup do kanálu je označen písmenem A a mapa  je označená písmenem M.My se potřebujeme kanalizací dostat dál.Když se otočíte doleva tak vidíte průchod do další kanalizace,který je však zavřený.Otočte tedy kolem napravo,tím se vám vstup do další kanalizace otevře.
Bludiště kanálu
Vstupte a jděte doleva.Jděte vpřed a projděte otevřeným kanálem.Jeďte doleva, vpřed,stojíte před zavřenou bránou,zahněte vpravo.Stojíte před trojicí ventilů,které jsou zleva očíslovány 3,2 a 4.Otočte kolem 2 a 4.Nedotýkejte se 3.Zahněte vpravo a jděte jednou vpřed.Zahněte doleva,vpřed a potom jděte doprava.Jděte vpřed otevřeným kanálem č.3 a pak jděte vpravo.Jděte vpřed,/objeví se duch,posviťte na něj baterkou/ještě vpřed a jděte k otevřenému kanálu č.2.Projděte otevřený kanál č.2 a jděte vpřed.Podívejte se na dva ventily na pravé zdi/ikona oka/.Otočte ventilem č.6.Na ventil č.5 nesahejte.Vyskočte od ventilů/exit/a jděte vpřed.Zahněte vlevo,vpřed a otočte se vlevo a jděte vpřed.Projděte otevřeným kanálem č.6.Jděte třikrát vpřed,vlevo a vpřed směrem k otevřenému kanálu č.5.Projděte otevřeným kanálem č.5,objeví se duch/baterkou ho odežeňte/,otočte se vpravo a podívejte se na kolo ventilu č.7.Otočte ventilem č.7.Zahněte vpravo,jděte dvakrát vpřed,vpravo,vpřed a nakonec vlevo k otevřenému kanálu č.7.Projděte skrze otevřený kanál č.7,zahněte vpravo,dvakrát vpřed až dojdete ke kovovému žebříku.Vylezte na žebřík/exit/ ,v animaci se objeví Delaware, aby pomohl Kelly z kanálu ven.Promluví si spolu a poté hrajeme opět za Delawareho.
Delaware
Jděte kupředu a vlevo se znovu podívejte na vývěsku dětí,které se pohřešují.Podívejte se v animaci na vizi Klaunského domu smíchu a na kostru.Pojďme tedy vstoupit do Klaunského domu smíchu.Od vývěsky jděte rovně,vpřed a vlevo. Jděte kupředu ke zdi a pak se otočte vpravo ke Klaunskému domu smíchu.Podívejte se na další zvláštní animaci a po ní se podívejte blíž na dveře/ikona oka/Vidíte,že není žádný způsob jak se dostat dovnitř.Odstupte od vchodu/exit/ a pak zahněte vpravo, vpřed a vpravo.Podívejte se na zablokovanou bránu vpředu.Vraťte se zpět ke Klaunskému domu smíchu a jděte směrem k zeleně natřenému domu.Zahněte vpravo a jděte vpřed skrz otevřenou branku do další části parku.Jděte kupředu,podívejte se vlevo na vyskládané plechovky/ikona oka/V animaci se objeví chlapík a láká vás ke hře.Musíte vzít kouli z kbelíku vpravo a trefit se do plechovek.Obrazek/viz obrázek/Můžete to zkusit,ale nikdy se netrefíte.Vezměte si však jednu kouli,uloží se vám do inventáře.Odstupte od plechovek/exit/a zahněte vpravo.Jděte kupředu a podívejte se na kolotoč vpředu.Zahněte vpravo a podívejte se na animaci Adama v pískovišti.Adam si zde zapomene červenou lopatku.Podívejte se zblízka na červenou lopatku.Použijte kouli z inventáře na červenou lopatku.V tuto chvíli máte vyváženou kouli a můžete se vrátit ke plechovkám a zkusit je sestřelit.Hned jak se vám to povede tak se objeví chlapík jménem Carl,který tuto hru provozuje.Promluvte si s ním a dozvíte se něco o Robertovi.Po rozhovoru klikněte na plechovky a pak na páčidlo,které si vezměte.Nyní se vraťte před Klaunský dům smíchu a páčidlem z inventáře klikněte na dveře pobité prkny.Vstupte dovnitř jděte dvakrát vpřed a uslyšíte hlas.Jděte dozadu a pak doleva přes boxovací pytle až dozadu ke schodišti.Cestou se objeví stín ducha,takže na něj posviťte baterkou.Vyjděte po schodišti nahoru a podívejte se na obrázky uvnitř kruhů na stěně.Jsou tu tři římské číslice.Slyšíte hlas ,který se zmíní o bludišti.Otočte se doleva a vstupte do červených dveří bludiště.Každá místnost má troje dveře s kruhy a jeden východ. Únikové dveře vás přenesou zpět do záchytného bodu u stěny s obrázky.
I.Zahněte vpravo a vstupte do dveří s červeným jablkem,zelenou borovicí a žlutým klaunem.
II.Zahněte vlevo a vstupte do dveří se zelenou borovicí,oranžovým balonkem a červeným srdcem.
III.Zahněte vlevo a vstupte do dveří se zeleným klaunem,červenou borovicí a modrým
balonkem.
IV.Zahněte vpravo a vstupte do dveří se žlutým balonkem,žlutě nazelenalým jablkem a žlutým srdcem.
V.Vstupte do dveří před vámi s modrým klaunem,žlutým srdcem a zeleným stromem.
VI.Vstupte do dveří před vámi s červeným klaunem,žlutým balonkem a zeleným srdcem.
Nyní jste vně bludiště.Jděte doleva a kupředu.Spustí se animace.Je tu Maggie Krandall.Promluvte si s ní a dozvíte se,že ona nebyla o samotě během nehody.Po animaci jděte vpřed a pak až se objeví ikona oka tak se pořádně podívejte na zeď.Poté vezměte páčidlo z inventáře a použijte ho na zeď.Odhalíte tím kostru/viz obrázekObrazek/Delaware zavolá Simonovi.Odstupte od zdi/exit/ a pak se třikrát otočte doleva a sejděte po schodech dolů.Dveřmi vyjděte ven z Klaunského domu smíchu.Otočte se dvakrát vpravo,pak jděte dozadu k zeleně natřenému domu a jděte doleva a pak dozadu do Krandallova domu.
Krandallův dům
Vejděte do domu přes sklepení vzadu vlevo.V animaci si konečně na vlastní oči promluvte s Theodorem Krandallem,který je náhodou ve sklepě.Je šťastný,že má Maggie zpět a říká,že Robert byl naposledy viděn v oblasti toboganu.Vyjděte ze sklepa opět ven a opusťte Krandallův dům.Za brankou se dejte kupředu.Spustí se animace a vy se setkáte s dívkou Katherine.Po rozhovoru se vraťte k náklaďáku.Jděte vpřed,doprava a šestkrát rovně.Promluvte si s Kelly.
Story 2:The Protector/ Ochránce
Hned na začátku klikněte na continue a pak vyberte v menu New game.Pak klikněte dole na Story 2-The Protector.
Kelly
Jděte šestkrát kupředu, směrem k oblasti toboganu.Objeví se stín ducha na cestě.Posviťte na něj baterkou ,pak se otočte a jděte zpět dvakrát.Objeví se Miss Rose a ukáže Kelly symbol.Kelly zavolá Simonovi.Simon říká,že to je symbol přerušení kouzla zábrany.Tento symbol se musí umístit na energetickou bariéru.Jděte dvakrát kupředu směrem k velkému kolu.Kelly opět promluví se Simonem.Po hovoru slyšíte stále praskání.Jděte kupředu směrem k velkému kolu vpředu.V animaci uvidíte,že praskání zesiluje a ze strany na Kelly vyskočí hlava lovce,Kelly se lekne a spadne dolů.Najde však vstup do jeskyně!Nyní máte jen omezený čas dostat se přes jeskyni dál.Jděte kupředu,vpřed a vlevo.Podívejte se nahoru na zděnou zeď s dírou uprostřed.Za zeď se zatím dostat nemůžete.Jděte doleva,vpřed,vlevo a seberte cihlu.Zahněte vlevo,vpřed,vlevo a použijte cihlu na cihlovou zeď.Vstoupíte dovnitř,zatarasíte vchod a slyšíte lovcův hlas.Teď si můžete už uložit hru.Podívejte se na bednu vlevo/ikona oka/a pak si vezměte modrou pojistku.Zahněte vlevo a otevřete dveře.Vejděte do tunelu,otočte se doleva,vpřed a vpravo.Podívejte se na další dveře.Jsou zamčené.Otočte se vlevo a jděte vpřed ke dveřím na konci pasáže.Otevřete a vstupte do místnosti.Otočte se napravo,vidíte točité schodiště a dveře.Zkuste otevřít dveře.Kelly říká, že Delaware by měl nejprve vědět co se děje.Vyjděte po točitém schodišti až ke dveřím.Otočte se vlevo a z bedny si vezměte žlutou pojistku.Vyjděte dveřmi ven,spustí se dlouhá animace.Nejprve se Kelly setká s Delawarem a hovoří spolu o lovci.Simon se také zúčastní konverzace,i když ne fyzicky,a přidává další informaci o lovci.Poté se Kelly ocitne zpět u točitého schodiště.Sejděte po schodech dolů.Otočte se a vstupte do dveří.V tunelu se otočte doprava a posviťte na stín ducha.Jděte kupředu k místu,kde balvany blokují cestu. Zahněte vlevo a projděte dveřmi.Otočte se doprava,otevřete pravou krajní skříňku a podívejte se na poznámku.Obrazek/viz obrázek/Volně přeloženo je tu napsáno něco ve smyslu-napříč,tři ve směru hodinových ručiček,vždy začínat s číslem menším než jedna!Uložte si hru a podívejte se na kufřík s číselným kódem na levé straně skříněk.Potřebujete 4 čísla k tomu,abyste ji odemkli.Klikněte na kufřík a jdeme rozluštit rébus.
Vždy začínat s číslem menším než jedna-to je nula.Napříč - napříč nulou je 2.
tři ve směru hodinových ručiček ze 2 -to je 5.
skrze 5 - je 1.
tři ve směru hodinových ručiček z 1 -to je 9.
skrze 9 -to je 6.
tři ve směru hodinových ručiček ze 6 -to je 8.
skrze 8 - je 7.
tři ve směru hodinových ručiček ze 7 -to je 4.
Klikněte na číselník kufříku a nahoře na obrazovce se vám objeví číslice od 0 do 9.Klikněte na čísla v pořadí 5 9 8 4.Z kufříku si vezměte krém na tvář v tubě.

Vyjděte z místnosti do tunelu,zahněte vpravo a jděte vpřed až na konec.Otočte se nalevo a projděte dveřmi do místnosti.Jděte rovně,otočte se vlevo a projděte dveřmi do tunelu.Jděte třikrát kupředu/cestou se objeví stín ducha ,takže na něj posviťte/ a zahněte vlevo.Klikněte na dveře,ale nejdou otevřít.Použijte tubu z inventáře a klikněte s ní na prostředek dveří.Namaluje se vám tam znak ,pak klikněte na kliku a můžete vejít.Zahněte vlevo a vezměte si červenou 30A pojistku z police napravo.Podívejte se na vrch stolu/ikona oka/,vidíte dětské obrázky.Na jednom z nich je lovec a chlapec na horské dráze.Klikněte na lovce,Kelly něco řekne a teprve poté si budete moci obrázek vzít./ikona ruky/Otočte se vpravo a podívejte se na krabici vlevo/ikona oka/.Za krabicí najdete další kostru dítěte.Nyní se vraťte ven,až k Delawareovi.Vyjděte tedy z místnosti do tunelu,otočte se vpravo a jděte až dozadu ke dveřím.Vyjděte nahoru po točitém schodišti a dveřmi ven.Spustí se animace,Kelly mluví s Delawarem o lovci,Adamovi a dalších věcech.Nyní se dejte doprava a jděte stále vpřed až k tobogánu.Vlezte do vozítka,projděte na druhou stranu a otočte se doprava.Stojíte před růžovo -žlutým domečkemObrazek/viz obrázek/Podívejte se na kliku dveří/ikona oka/ a Kelly říká, že potřebuje větší sílu k tomu,aby se dostala dovnitř.Podívejte se na pojistkovou skříň vpravo.Dole máte páčku na přepínání on a off,ale zatím to nefunguje.Otevřete levou horní skřínku,jsou tu pojistky a jedna tu chybí.Všimněte si barev v každé řadě:červená, zelená, modrá, žlutá.Vidíte,že chybějící barva ve třetí řadě je červená.Umístěte tedy červenou pojistku z inventáře na prázdné místo.Zavřete skřínku.Otevřete pravou horní skřínku,vidíte že i tady chybí pojistka.Všimněte si barev v každé řadě: červená,zelená,žlutá,modrá.Vidíte, že chybějící barva v poslední řadě je žlutá.Umístěte žlutou pojistku na prázdné místo.Zavřete skřínku.Otevřete levou spodní část skřínky a umístěte poslední,modrou pojistku na prázdné místo.Poté přehoďte páčku z off na on a dveře do domečku se otevřou.Vejděte dovnitř a otočte se vlevo.Otevřete pravou krajní skříňku.Podívejte se na další kostru.Vyjděte ven a jděte přes vozík v toboganu.Spustí se animace,objeví se vychechtaný klaun a nakopne Kelly do prdele.Ta sebou praští do vozíku,automatické pásy jí přikurtují k sedačce a jízda na toboganu začíná.Sledujte jak se objeví Delaware a zachrání Kelly z tobogánové sedačky.Na konci animace vidíte,co by se stalo,kdyby se to Delawarovi nepovedlo .Nyní budeme hrát za Delawareho.
Delaware
Jděte jednou kupředu,objeví se stín ducha ,takže na něj posviťte a jděte kupředu až k místu,kde jste se trefovali do plechovek koulí.Projděte  brankou,jděte jednou vpřed a pak se otočte doprava.Vidíte před sebou kolotoč s koníčkyObrazek/viz obrázek/Klikněte kupředu,spustí se animace a vy uvidíte jak se Adam točí na kolotoči a mluví s Delawarem.Odstupte od kolotoče/exit/ a podívejte se na skřínku vlevo/ikona oka/od kolotoče.Otevřete jí,klikněte na číselník/ikona oka/ a Delaware řekne,že je potřeba získat přístupový kód.Otočte se a jděte směrem zpět ,ke stánkům.Simon volá Delaweremu.Po rozhovoru jděte jednou kupředu a Delaware dostane vizi ve které se objeví plechovka a nějaký žeton.Pojďme se tedy poohlédnout po tom žetonu.Vraťte se až na úplný začátek ,tam co máte dodávku.Stoupněte si čelem k parku,jděte vpřed a pak po schodech napravo nahoru.Na zemi se podívejte na plechovku/ikona oka/ a pak si vezměte žeton ,který jsme hledali.Je to hrací žeton.Sejděte po schodech dolů a jděte čtyřikrát vpřed,vpravo a projděte brankou ke stánku,kde jste trefovali koulí plechovky.Jděte kupředu do té doby,až uvidíte křovisko a žlutý pilíř.otočte se kousek doprava a pak klikněte na stánek až se objeví ikona oka.Vidíte stánek s nápisem Skiball.Jděte přímo a vstupte do Skiball krámku.Podívejte se na figurky klaunů,jedna figurka leží,ostatní stojí.Vyjděte ze Skiball krámku a jděte do předního stánku.Je to Horse Race/Koňské dostihy.Použijte hrací žeton z inventáře na štěrbinu vlevo.Hrací automat se dá do pohybu a koně vyrazí na trať.Vidíte,že pozice koní zleva jsou 6 2 9 1./Obrazekviz obrázek/Nyní vyjděte ze stánků/exit/,otočte se a jděte jednou vpřed,jakoby k brance.Otočte se doleva a jděte vpřed ke kolotoči.Podívejte se na skřínku vlevo od kolotoče/ikona oka/a otevřete jí.Zadejte číselný kód 6 2 9 1.Kolotoč se roztočí,hudba hraje a po jízdě Adam říká,že Delaware má hledat cosi ve skříňce číslo 16.Nyní se vraťte zpět až k vaší dodávce.Vyjděte tedy brankou,dejte se rovně,pak doleva a stále vpřed až k dodávce.Napravo vidíte 16 skříněk.Klikněte na tu poslední dole/ikona oka/Podívejte se na mapu a klikněte na X/křížek/ na mapě.Delaware k tomu něco řekne.Vidíte novou lokaci kam budou směřovat naše kroky.Vraťte se zpět ke stánkům a jděte až dozadu k zadní brance.Projděte jí a klikněte na mapku oblasti před vámi.Vidíte,že na krátký moment byl X/křížek/  v oblasti Velkého ruského kola.Otočte se a jděte směrem k bráně,k velkému Ruskému kolu.Jděte přímo a potom vlevo od svítilen.Jděte kupředu směrem k velkému Ruskému kolu.Stoupněte si proti vstupu na Ruské kolo a otočte se.Podívejte se zblízka na mapu oblasti Ruského kola.Vidíte,že značka X je v oblasti kolotoče.Vraťte se tedy ke kolotoči,jděte až přímo k němu a pak se otočte vpravo.Podívejte se na mapu,vidíte,že křížek se objeví na Tunnel Terror.Odstupte od mapy/exit/,otočte se doprava a jděte vpřed až k Tunnel Terror.Klikněte na mapu před vstupem,objeví se vám otazník.Vstupte do Tunel Terror a jděte třikrát kupředu.Spustí se animace,Delaware stojí na nástupišti,přijede vozítko a on do něj nasedne.Ústa do Tunnel Terror se zavřou.
Tunel Terror
Otočte se a jděte kupředu.Objeví se stínový duch,posviťte na něj baterkou a jděte kupředu k mumii.Poté jděte opět dopředu a přijdete na jakési rozcestí.Můžete se podívat vlevo na napíchnutá těla.Jděte dvakrát kupředu a v animaci si promluvíte s mladou dívkou jménem Cindy.Řekne vám,že cesta dál je zablokovaná.Pokračujte vlevo,vpřed a podívejte se na rakev vpravo.Otevřete jí/ikona ruky/a podívejte se na dvě kostry uvnitř rakve./Obrazekviz obrázek/Otočte se dvakrát doleva,jděte kupředu a projděte kolem pavouka vpravo.Jděte vpřed a otočte se vpravo.Projděte do oblékárny.Otočte se vlevo a vidíte tři zrcadla- Rachel, Madison a Jim.Otočte se vpravo,jděte vpřed a podívejte se zblízka na Cindyin stůl.Přečtěte si dopis od Cindyiny maminky.Píše v něm ,že jí posílá náramek.Delaware dostává vizi náramku vedle malé figurky klauna.Kde jsme viděli tyto figurky?V Skiball stánku.Nyní projděte chodbičkou vedle Cyndyina stolku do skladiště.Jděte ke dveřím a otočte se vlevo.Vidíte výtah,ale nemáte klíč,takže se otočte ke dveřím a projděte ven.
Stánky
Jste opět u stánků,jděte kupředu a vpravo.Vstupte do Skiball stánku.Podívejte se zblízka na polici, kde jsou figurky klaunů.Podívejte se na horní polici/ikona oka/.Vezměte si náramek./viz obrázekObrazek/Spustí se animace,objeví se Carl a nechce vám náramek dát.On chce ,aby  Delaware našel šipku.Odstupte třikrát od Skiball stánku/exit/ a podívejte se na tmavý stánek napravo od Skiballu/ikona oka/.Podíváte se dovnitř a Carl říká,že chybí jedna šipka na terči vlevo.Delaware dostává vizi klauna se šipkou v jednom oku.Nyní jděte až k Tunnel Terror.Před vstupem se otočte vpravo a podívejte se na figurínu klauna.Vezměte si šipku z jeho oka a pak se podívejte na zhroucení figuríny.To nám odhaluje další kostru.Nyní se vraťte zpět ke stánkům a na levý terč umístěte šipku z inventáře.Pak vstupte do Skiball stánku. Carl po vás chce chybějící kouli pro jeden ze strojů.Delaware dostává vizi koule na lavici.Vyjděte ven z branky,směrem k Ruskému kolu a otočte se napravo.Jsou tu dvě lavičky a na té levé je koule.Vezměte si jí ,vraťte se do Skiball stánku a umístěte kouli do stroje,kde koule chybí.Vyjděte ze Skiball stánku a jděte ke kolotoči.Otočte se vlevo a vidíte stánek s nápisem Bean Bags.Carl po vás tentokrát chce kousek něčeho co leží na zemi v tomto stánku.Delaware dostává vizi a tuto věc vidí u nohou sochy.Ona to vlastně není žádná socha ,ale mumie v Tunnel Terror.Vraťte se tedy ke stánkům a projděte dveřmi zeleného domu/Obrazekviz obrázek/zpět do Tunnel Terror.Přes oblékárnu projděte do tunelu a jděte vlevo až k mumii./viz obrázekObrazek/Vezměte si věc u jejích nohou a pak se vraťte zpět ke stánku Bean Bags a umístěte tam z inventáře tuto věc na pult.Carl říká, že všechny stánky jsou v tom stavu v jakém byli.Nyní už si tedy můžete jít vzít náramek ze Skiball stánku na polici.Vraťte se s náramkem do Tunnel Terror skrze zelený dům a dejte náramek z inventáře Cindy,která sedí u stromu na hřbitově/je zády k vám/.Ona dá Delawareovi klíč.Nyní se vraťte opět ven ke stánkům,vyjděte brankou směrem k Ruskému kolu a jděte třikrát vpřed ke Krandallovu domu.
Krandallův dům
Vejděte a jděte vpravo dozadu k boudě a použijte klíč na visací zámek.Podívejte se na provizorní oltář.Klikněte na papír, ten se vznese do koruny stromů.Poté Simon volá Delawareovi a dlouze spolu hovoří.Vyjděte za branku Krandallova domu.
Delaware
V animaci uvidíte mladého klauna jak se chechtá a pak zaběhne za zeleného domu nalevo.Jděte kupředu,směrem ke stánkům,otočte se a jděte ke dveřím zeleného domu.Najeďte si myší na horní levý roh dveří a až se vám objeví ikona bouchající pěsti tak klikněte.Vejděte dovnitř a rozhlédněte se kolem.Otočte se vpravo,otevřete velkou bednu vedle žebříku a podívejte se na další kostru.Poté se otočte zpátky doleva a klikněte na papír na bedně.Je tu psáno něco v tom smyslu,že výtah T-zelený klíč č.2.Poznámka na spodu papíru-byl udělán chybný tisk.Papír byl tištěný s čísly rozpůleně a byli vyměněné barvy.Červená s modrou a žlutá se zelenou.Takže jestli je výtah T zelený klíč č.2,tak by to měl být žlutý klíč č.4.Vezměte si tedy žlutý klíč č.4 ze stěny,kde je několik klíčů.Vyjděte ven,jděte rovně,přes branku a jděte k zelenému domu kudy jste procházeli do Tunnel Terror.Uvnitř se otočte doprava a použijte klíč na výtah. Stiskněte zelený spodní knoflík.Sjedete dolů do tunelu.
Tunel
Delaware dostává další vizi,vidíte klíč na spodním rámu dveří.Otočte se doleva,vpřed a vidíte zavřené dveře vpravo.Jděte kupředu a nalevo vidíte další zavřené dveře.Jděte přímo a na konec.Vidíte na zdi nápis ''Osm ukáže cestu '.Je zde také sedm otisků dlaní./Obrazekviz obrázek/Nyní se otočte a jděte zase tunelem zpátky až na konec a projděte vlevo do vedlejšího tunelu.Jděte až na konec,kde balvany blokují cestu dál.Otočte se vlevo a podívejte se, že dveře jsou zamčené.Umístěte kurzor na horní část dveří a klikněte.Podívejte se na klíč pod dveřmi,vzít ho zatím nemůžete.Otočte se, jděte zpět k výtahu a zahněte vpravo do vedlejšího tunelu.Jděte kupředu jednou a pak se otočte napravo k dalším uzamčeným dveřím.Otočte se doleva, vpřed a vlevo k dalším uzamčeným dveřím.Najeďte kurzorem vlevo nahoru a až se vám objeví ikona pěsti tak klikněte.Vstupte,otočte se vlevo a vezměte si ramínko na šaty/ikona oka/.Nyní se vraťte zpátky do vedlejšího tunelu až na konec a použijte ramínko z inventáře na klíč na spodní části dveří.Hned klíč vyzkoušejte na těchto dveřích,ale nepasuje.Jděte tedy do vedlejšího tunelu a použijte klíč na dveřích vpravo.Vstupte a rozhlédněte se kolem.Podívejte se zblízka na harampádí před vámi/ikona oka/.Vidíte,že tu je další kostra.Kolik koster bylo nalezeno do této chvíle?Ano,je jich 8.Vyjděte do tunelu a jděte na konec ke zdi.Podívejte se ,že se objeví poslední dlaň na zdi a zeď zmizí.Stojíte před jeskyní.Jděte kupředu,vpravo a vpřed.Setkáte se s Robertem.Promluvíte si s ním a poté Robert vrhá nůž na Delawara.Ten uhne a uteče do jeskyně.Jděte kupředu až na konec tunelu.Otočte se vlevo a pak vpravo k výtahu.Nastupte do něj a nahoře vyjděte skrze dveře nalevo.
Krandallův dům
Vyjděte ven,otočte se a projděte brankou až ke Krandallovu domu. Lovec vás bude pronásledovat.Sejděte do sklepa a konfrontuje Adama a Roberta.Sledujte dlouhou animaci toho,co se stane.U dodávky spolu rozmlouvají Delaware a Kelly,když se tu najednou objeví lovec.Lovec napadne Delawarea,jenže se objeví tajemná dáma,Katherine.Kopne lovce do rypáku a ten zmizí.Setkáváte se s Katherinou,vaším ochráncem.Tím hra končí.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Delaware St. John Vol.3- The Seacliff Tragedy

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář