Jdi na obsah Jdi na menu
 

Drawn The Painted Tower

28. 3. 2012

TOPlist

Drawn The Painted Tower

28.3.2010 Autor návodu-Standa Madukas

Musíte najít cestu z labyrintu věže, abyste zachránili princeznu Iris.Každé patro věže je hlídáno kouzelníkem.Musíte řešit,hádanky,puzzle a plnit úkoly k záchraně Iris z rukou zlého kouzelníka.

Věž

Hra začíná venku před věží. Přečtěte si plakát na dveřích: Odměna je nabídnutá za návrat královské dcery. Klikněte na červený šátek na schodech,vidíte zprávu od Iris: byla tažena vchodem k věži. Vezměte si  skicu kliky/ sketch of a handle/ na schodech .Uloží se vám dolů do inventáře na spodu obrazovky. Použijte skicu kliky na dveřích do věže,vstoupíte do vstupní haly věže.Promluvte s kamenným hlídačem, Franklinem.Říká , že dvířka šachty jsou uzamčená kouzlem. Klikněte na  dopis na podlaze napravo od Franklina.Dopis psala Katherine, děkuje Franklinovi za to ,že drží Iris v bezpečí před Králem. Klikněte na truhlu nalevo,je zamčená.Přečtěte si dopis nalevo u truhly,který psal Franklin.Vezměte si ze země před truhlou uprostřed místnosti část truhly/part of the chest/.Klikněte na truhlu uprostřed místnosti a vložte do ní část truhly ,kterou máte v inventáři.Je tu první hádanka.Nejprve stáhněte levý bod dolů.Pak pohybujte malým diskem tak,aby byl v prostředku velkého disku. Poté stáhněte pravý bod až dolů.Pohybujte velkým diskem doprostřed truhly. Otočte velký disk tak, aby vzor  odpovídal vzoru vně disku. Otočte malý disk tak, aby vzor odpovídal vzoru na velkém disku.Když to uděláte správně tak se vám objeví symbol orla a truhla se otevře.Klikněte na kliku skřínky,držte myšítko a táhněte doprava.Ze skřínky si vezměte kousek plátna a podívejte se na animaci.Zatáhněte za levou část skřínky a vezměte si klíč.Klikněte klíčem na truhlu nalevo a vezměte si z truhly kresbu králíka a dýně.Klikněte na krb za truhlou.Vezměte si kleště na levé straně krbu. Odstupte od krbu a klikněte na stoličku napravo.Vezměte si kresbu veverky a červené žhavé oko. Klikněte na obraz před vámi ,který je za truhlou na zdi.Použijte kousek plátna na chybějící část obrazu,tím zkompletujete obraz a ocitnete se na farmě.

Farma

Podívejte se na strašáka na levé straně obrazovky. Promluvte s ním,požádá vás o rukavici.Použijte kresbu veverky na spodní pravý roh obrazovky. Veverka začne pojídat oříšek a vystrašené vrány uletí.Vezměte si z pařezu rukavici.Klikněte na strašáka a použijte rukavici na konec jeho levé ruky.Strašák vám dá nůžky na štípání živého plotu do inventáře.Nyní potřebuje najít klobouk . Použijte nůžky na živém plotu napravo,pod stromem.Vezměte si klobouk. Klikněte na strašáka a dejte klobouk na jeho hlavu. Promluvte se strašákem ,dostanete od něj nůž na porcování masa.Opět ho máte v inventáři.Použijte kresbu králíka a dýně na králičí noru,která je přímo před vámi v dolní části obrazovky,hned nad inventářem.Králík zmizí v noře,klikněte na dýni.Objeví se vám zvětšený obrázek dýně.Vezměte si lopatu bez násady nalevo.Použijte nůžky na révu napravo,tím odhalíte dýně. Použijte nůž na porcování masa na dýně. Vezměte si knoflíkové oči z úst dýně. Klikněte na strašáka a použijte knoflíkové oči na jeho hlavu.Strašák vám dá násadu k lopatě do inventáře. Spojte lopatu s násadou.Máte kompletní lopatu,kterou použijte na krtinec za králičí norou. Vezměte si pásek. Klikněte na strašáka ,dejte mu  pásek,na oplátku vám dá špulku s vlascem. Vezměte si tyč na zemi ,která je těsně nad inventářem.Spojte vlasec s tyčí ,máte rybářský prut. Použijte rybářský prut na tekoucí říčku,získáte botu.Klikněte na strašáka a použijte botu na konec jeho levé nohy.Získáte od něj červené žhavé oko.Najeďte nyní těsně nad inventář a až se objeví šipka s nápisem Exit painting tak klikněte,vrátíte se zpět do věže.

Věž

Vezměte si čtyři kousky natrženého papíru kolem okraje rámu obrazu.Klikněte na truhlu uprostřed místnosti a dejte čtyři kousky papíru na správná místa na obrázku. Poté se vám objeví obrázek,který musíte správně složit.Řešení vidíte na tomto obrázku.

Obrazek

Po správném sestavení se vám objeví chladné železné Slunce,které si vezměte.Odstupte od truhly a podívejte se vlevo na krb.Umístěte červené žhavé oči na oční štěrbiny v krbu,tím v krbu zapálíte oheň. Použijte chladné železné Slunce na oheň. Použijte kleště na Slunce,uloží se vám zpět do inventáře.Klikněte napravo na dveře ,kde je slunce v mracích.Použijte na otvor slunce z vašeho inventáře.Dveře se otevřou a vy jděte po schodech nahoru k okenní místnosti.

Místnost s oknem

Přečtěte si papír na podlaze vpravo.Vezměte si kladivo na podlaze. Jděte kupředu,klikněte na kmenového kouzelníka na obraze,obraz exploduje. Použijte kladivo na díru v obraze a vezměte si z díry okenní střep.Odstupte od obrazu,vidíte sutiny pod obrazem.Vezměte si skicu kmenového kouzelníka na pilíři . Klikněte na kresbu šípu v rámu na pilíři. Vezměte si suchý hadr na podlaze na spodku schodů. Použijte suchý hadr na louži u pilíře ,získáte mokrý hadr. Jděte nahoru po schodech.Přečtěte si dopis od Iris na podlaze. Klikněte na obraz Iris na stěně vpravo.Vezměte si z obrazu na kterém je Iris okenní střep.Odstupte od obrazu a vezměte si další okenní střep přímo nad schodištěm,další střep je na stěně vlevo,další střep na pilíři napravo a další střep na posledním schodě dole vpravo.Pak si vezměte kamennou hvězdu visící nad schody a blikající svíčku napravo na pilíři. Opět klikněte na obraz Iris na stěně vpravo,použijte kamennou hvězdu na hvězdu nahoře-levý roh.Objeví se srdce na hrudi Iris.Vraťte se po schodech dolů a klikněte na okno vpravo.Nyní musíte nastavit střepy v okně tak,jak to vidíte na obrázku na pilíři na kterém je šipka.Vždy když umístíte okenní střep správně tak vám zešediví a stává se nepohyblivým. Když umístíte vše jak máte,tak oknem začne svítit slunce.Na zemi se vám objeví stín šipky.Použijte lopatu a natřikrát klikněte na stín šipky na zemi.Tím vykopete díru a vezměte si z ní kousek plátna.Jděte k obrazu s dírou uprostřed a umístěte na díru kousek plátna  z díry.Vezměte si dřevěné zuby na levé straně obrazu na totemu a dřevěné ucho na pravé straně obrazu na totemu. Použijte mokrý hadr na obraz, vstoupíte do domu čarodějnice.

Domov čarodějnice

Použijte blikající svíčku na kotel před vámi,respektive na podpal pod kotlem.Tím rozděláte oheň pod kotlem. Použijte kladivo a rozbijte čtyři kamenné hrnce nalevo a napravo. Vezměte pletivo z prvního hrnce, scvrklé hlavy z druhého a třetího hrnce a částečnou síť ze čtvrtého hrnce. Podívejte se na pravou polici. Vidíte tu napíchnutou scvrklou hlavu.Na zbylé dva kolíky napíchněte obě hlavy ,které máte v inventáři.Použijte dřevěné ucho na levé scvrklé hlavě,získáte kouzelné péro. Použijte dřevěné zuby na střední scvrklé hlavě ,získáte kouzelné korále. Odstupte od police a zatahejte za žluté lano ,které je napravo nad kotlem.Zatahejte za něj třikrát ,dolů spadne kouzelný staff/nevím jak to nazvat česky/,který si vezměte.Vezměte portrét kmenového kouzelníka a klikněte jím na kotel.Kmenový kouzelník bude chvíli kouzlit a pak vás požádá o tři kouzelné položky ,které musíte umístit do kamenných kruhů,které kouzelník vykouzlil. Dejte tam tedy kouzelné péro, kouzelné korále a kouzelný staff. Kmenový kouzelník nyní chce šest položek které musíte najít. Jsou to –včela,vážka,půlka slunečnice,žlutý javorový list,modrý motýl a hadinec obecný.Takže opustíme domov čarodějnice,klikněte dole nad inventářem/exit painted/a vraťte se až dolů ,kde stojí Franklin.Klikněte na obraz na stěně před vámi.Opět se ocitnete na farmě.

Farma

Spojte pletivo s částečnou sítí ,vytvoříte síť na chytání hmyzu. Chyťte do ní poletující včelu, vážku a modrého motýla. Pak chytněte poletující žlutý javorový list, utrhněte si půlku slunečnice a hadinec obecný/blue thistle/ napravo od pařezu. Po sesbírání všech šesti položek, opusťte farmu a vraťte se nahoru do domova čarodějnice ke kmenovému kouzelníkovi.

Domov čarodějnice

Dejte kmenovému kouzelníkovi včelu, vážku a modrého motýla. Klikněte na polici na levé straně místnosti. Použijte javorový list na mísu. Poté použijte nůž na porcování masa na javorový list,tím ho nakrájíte. Klikněte na javorový list,dáte jednotlivé kusy do mísy. Použijte hadinec obecný/blue thistle/ na hmoždíř. Klikněte na hmoždíř,tím hadinec obecný paličkou rozmělníte. Použijte poloviční slunečnici na spodní levou mísu. Otrhejte jednotlivé okvětní lístky ze slunečnice. Uloží se vám do misky.Nyní klikněte na hadinec obecný, zelenou lahvičku, javorový list  a slunečnici. Vše postupně dáte do středové misky a v inventáři se vám objeví lahvička s ingrediencemi,kterou dejte kmenovému kouzelníkovi,na oplátku vám dá kamenné srdce.Klikněte nad inventářem na exit painted,vrátíte se do místnosti s oknem.

Místnost s oknem

Jděte nahoru po schodech k soše Iris napravo . Použijte kamenné srdce na srdce v její hrudi. Dostanete jehlu a klubko nitě.Otevře se vám průchod k dalšímu schodišti.Zkuste jít kupředu ,uvidíte jak velký zvon spadne a zničí schodiště. Nyní se vraťte až dolů do vstupní haly,kde stojí Franklin.

Věž

Podívejte se na velký obraz nad krbem. Nahoře napravo za obrazem je skica s ptáčkem ,vezměte si jí. Použijte jehlu na velký obraz,tím sešijete obě části obrazu dohromady a projdete do další části k obrovskému stromu.

Kořen problému

Vezměte si starého medvídka napravo pod visící destičkou.Podívejte se na díru ve stromu. Použijte blikající svíčku na díru,vidíte velkého pavouka. Klikněte na oči pavouka. Nyní musíte kliknout na správné oči tak aby se všechny oči zavřeli. Zde je obrázek na které oči kliknete

Obrazek

. Poté pavouk zmizí a vy si vezměte  prázdnou konev a přesýpací hodiny.Klikněte dole na exit painted a vraťte se do místnosti s oknem,kde přes obraz projděte do domova čarodějnice.

Domov čarodějnice

 Použijte prázdnou konev na kotel,naberete si růstovou dávku.Vraťte se zpět do vstupní haly,klikněte na obraz nad krbem .

Kořen problému

Použijte konev s růstovou dávkou na vyprahlý kořen stromu.Vše se zatravní a opět na stromě bují život.Vylezte až na vrchol stromu a klikněte skicou s ptáčkem na strom.Ptáček se usadí na stromě.Čtyřikrát na něj klikněte,ptáček sezobe veškerý hmyz.Klikněte na díru ve stromě,podíváte se dovnitř stromu.Podívejte se na knihu na soudku a starý dopis na podlaze.Dopis se vám uloží do inventáře.Vezměte si kovovou klec pro ptáky na koberci. Klikněte na židli, knihu, list a papír,tím je odstraníte z koberečku. Podívejte se na padací dveře pod koberečkem.Klikněte na ně,je tu další hádanka.Smyslem je natočit barevné tvary pomocí knoflíků tak,aby se postupně spojili v jeden velký svítící útvar.Řešení máte na tomto obrázku.

Obrazek

Po vyřešení hádanky se vám padací dveře otevřou a vy si vezměte bílou křídu .Vyjděte z vnitřku stromu,na obloze vidíte tři mraky.Vezměte křídu z inventáři,držte levé myšítko a každý mrak pečlivě obkreslete.Pokud to uděláte správně ,tak se obloha zatáhne a začne prudce pršet.Sjeďte dolů ke kořenům stromu,vidíte , že kořeny nyní mají vodu.Vyjeďte opět nahoru a podívejte se do vnitřku stromu,na koberci je obrys stromu,vezměte si ho.Opusťte tuto lokaci/exit painted/ a klikněte stromem v inventáři na stromový vlis pod obrazem. Spustí se animace.

Místnost s oknem

Vraťte se ke zničenému schodišti ,tam co je vchod na schodišti napravo.  Vidíte,že strom a jeho větev prorostli až do výšky zničeného schodiště.Vezměte si vejce z hnízda a vraťte se dolů,kde stojí Franklin.

Věž

Klikněte na krb. Použijte vejce na oheň,z ohně vyletí pták Fénix.Použijte na něj klec z inventáře,tím ho do klece chytíte. Vraťte se zpátky ke zničenému schodišti a přejděte po větvi do další části, do divadla.

Show musí pokračovat

Klikněte klecí s ptákem na nějakou lucernu,rozsvítíte tak všechny.Podívejte se na stůl a vezměte si skicu zvonu, skicu hodinové ručičky a žlutou křídu.Podívejte se na tabuli na podlaze.Použijte žlutou křídu ,držte levé myšítko a obtáhněte obrys slunce na tabuli.Přenesete se do věže s hodinami.

Čas pro zkoušku

Použijte skicu hodinové ručičky na velké hodiny před vámi. Podívejte se na tabulku vpravo na modrém stanu ,vidíte ,že obchod otvírá v 7:30. Ručičky na hodinách nastavte na čas 7:30.Promluvte s modrým obchodníkem napravo ,který se tu objeví.Neotevře obchod dříve než se znovu rozběhnou hodiny. Projděte vchodem za modrým obchodníkem do věže s hodinami.Promluvte si s hodinářem.Vraťte se zpět a promluvte s červeným obchodníkem.Řekne vám,že si můžete vybrat z toho co nabízí,klikněte tedy vlevo od něj na zlaté ozubené kolo.Obchodník chce něco starého a sentimentálního na oplátku. Dejte mu starého medvídka z inventáře a poté si vezměte zlaté ozubené kolo. Vraťte se k hodináři a použijte ozubené kolo na modrý mechanismus nad hodinářem. Hodinář zkouší spustit mechanismus hodin, nejde to , kolečko je zrezivělé.Vraťte se zpět k červenému obchodníkovi.Vlevo na stole je olejnička,dejte obchodníkovi starý dopis z inventáře a pak si olejničku vezměte a vraťte se do věže s hodinami.Použijte olejničku na rezavé ozubené kolečko .Hodinář spustí mechanismus hodin,konečně se točí.Vraťte se zpět a promluvte s modrým obchodníkem. Je tu další hádanka,vaším úkolem je vymalovat jednotlivé obrazce tak,aby se žádná barva nedotýkala stejné barvy.To znamená,že žlutá se nikde nesmí dotknout se žlutou.Řešení máte na tomto obrázku.

Obrazek

Po správném vyřešení získáte od obchodníka malířskou paletu.Vstupte do dveří nalevo vzadu,vyjedete výtahem nahoru,kde pomocí malířské palety vymalujte vršek věže s hodinami.Použijte skicu zvonu na zvonici k tomu, netopýři ulétnout.Sjeďte dolů a jděte do věže s hodinami. Promluvte s hodinářem ,dá vám kostým draka.Jděte k modrému obchodníkovi,dejte mu dračí kostým ,dostanete modrou křídu. Dejte přesýpací hodiny modrému obchodníkovi ,on hodiny očaruje a zpomalí čas. Jděte dovnitř za hodinářem a vyjděte po schodech nalevo na věž s hodinami .Klikněte na oko nalevo pod oknem.Okno se otevře.Nyní se vraťte ke dvěma obchodníkům a nad inventářem klikněte na exit painted.Ze země seberte tabuli na které je obrys měsíce.Použijte modrou křídu,držte levé myšítko a obrys obtáhněte.Vraťte se ke dvěma obchodníkům a dveřmi nalevo za nimi vyjeďte nahoru.Klikněte přesýpacími hodinami na souhvězdí na obloze,tím  zpomalíte pohyb létavice. Jakmile létavice vletí do kruhu vytvořeného přesýpacími hodinami, seberte souhvězdí.Vraťte se zase zpět k tabuli,kde jste kreslili obrys měsíce a  žlutou křídou vymalujte obrys Slunce. Vraťte se k modrému obchodníkovi ,dejte mu souhvězdí,na oplátku vám dá semeno.Vstupte do věže s hodinami,tam co sedí hodinář. Jděte po schodech nalevo nahoru na věž. Dejte semeno do půdy ve spodní části dveří. Klikněte na oko pod pravým oknem , otevřete okna. Cílem hádanky je pohybovat zrcadly tak, aby světlo mířilo do semena v půdě. Semeno bude růst načtyřikrát, to znamená,že zrcadla budete muset vždy přenastavit jinak.Zde máte všechny čtyři obrázky jak zrcadla nastavit.Obrázek 1,obrázek 2.obrázek 3 a obrázek 4.Když je semeno až nahoře ,tak se vraťte až tam co je tabule na zemi.Klikněte na ní a použijte modrou křídu k obkreslení obrysu měsíce. Jděte zase do lokace ,kde byli obchodníci,tentokrát je tu zelený obchodník.Klikněte na něj ,je tu další mini-hra. Cílem je sesbírat všechny červené hrací kameny a skončit  s modrým hracím kamenem uprostřed šachovnice. Řešení je ukázané na tomto obrázku.

Obrazek

Poté si vezměte prak na tyčce nalevo od obchodníka.Vstupte do věže s hodinami/tam co je hodinář/ a jděte po schodech vlevo nahoru.Podívejte se nalevo na okno , vidíte na něm malou trhlinu . Použijte prak na levé okno. Nastavte zrcadla tak jak to vidíte na
obrázku,

Obrazek

semeno  opět díky slunci povyroste a květina vykvete v plné kráse.Poté vás čeká další hádanka,musíte umístit čtrnáct kousků do správných pozic v obrysu. Pokud umístíte kousek správně ,tak se změní na temnější barvu a nemůžete s ním již pohybovat .Až všechny kousky správně umístíte ,tak si vezměte dláto ve vědru na levé straně obrazovky a použijte ho na osekání všech kousků,které jste sestavili.Objeví se vám postava mladého muže.Vezměte si plochý štětec na levé straně obrazu na dveřích a použijte ho na postavu,tím ji vymalujete dočervena.Nyní si vezměte normální kulatý štětec.Vidíte ,že postava na dveřích je barevně vymalována,vaším úkolem je postavu na obrysu vymalovat přesně tak,aby všechno sedělo s postavou nalevo.Štětec namočíte do barev na pravé straně.Po správném vymalování se vám otevřou tři otvory na spodu dveří pod obrysovou postavou.Cílem  je umístit správné položky do tří otvorů na spodu dveří. Použijte lopatu na levý otvor, kovový štít na střední otvor a srdce na otvor vpravo/všechny tyto položky máte napravo pod barvami/. Zatáhněte za páku pod obrazem ,spustí se představení. Po představení se spustí animace a po ní jeďte kurzorem k vrcholu obrazovky.Až se objeví šipka nahoru tak klikněte. Jděte vpřed po kočičí lávce.Ocitnete se v zákulisí.

V zákulisí

Vezměte si červený kámen v obrazovém rámu. Klikněte na levé straně na knihu na podlaze a vezměte si dláto. Klikněte na notový pultík a vezměte si z něj paklíč a papír se symboly. Klikněte na žebřík na vrcholu obrazovky. Podívejte se na otvor na vrcholu žebříku.Je zde pět otáčivých sekcí kolem vnějšku tří disků. Vyberte jednu ze sekcí a potom vybrat jinou část k tomu, abyste je mezi sebou vyměnili. Cílem je seřadit čísla kolem vnějšku kruhu . Když umístíte čísla správně tak vám vnitřní kruh zezelená.Řešení je na tomto obrázku.

Obrazek

Pokud to uděláte správně ,tak se vám otevře otvor na vrcholu žebříku. Vyšplhejte po žebříku a vstupte do haly obrů.

Hala obrů

Klikněte vpřed,směrem k lešení.Velký  balvan spadne dolů a zablokuje vchod. Síla balvanu při pádu dolů způsobí trhlinu ve velkém kameni na podstavci uprostřed  obrazovky. Použijte dláto  na tento kámen.Jeden z úlomků prorazí díru dole v podstavci.Přečtěte si dopis na zemi.Prohlédněte si díru v podstavci. Vezměte louč nalevo od díry a použijte ji na podpěře na levé straně obrazovky. Tím osvětlíte dlaždici na stěně. Vezměte si dlaždici a svítilnu.Klikněte napravo od lešení na kámen. Vezměte si žlutý kámen. Odstupte a klikněte na díru na podstavci.Umístěte dlaždici do prázdného místa k ostatním dlaždicím. Otočte dlaždice do správných pozic tak,aby blesky osvětlili díru a vy mohli projít dál.

Jeskyně ze zármutku

Vezměte si modrý kámen na zemi.Klikněte na sekeru na stromě u otvoru.Vyletí pták a sedne si na větev stromu.Sekeru si vezměte.Utrhněte si ze stromu nalevo jablko.Klikněte sekerou na větev na které sedí pták.Poté si vezměte ptačí otisk ze země.Použijte sekeru na hlemýždí ulitu,vezměte si šnečí otisk z ulity.Umístěte ptačí otisk do vtisku ptáka na skále,nalevo od kamene.Klikněte na díru pod stromem napravo od králíka. Cílem je vytvořit šest jiných barev pro paletu. Použijte žlutý kámen na levou mísu a klikněte na tlouk.Tím z kamene vytvoříte žlutý prášek.Klikněte na mísu,žlutý prášek dáte do prostřední mísy.Klikněte vpravo na misku s vajíčky,tím přidáte k žlutému prášku vajíčko a pak na prostřední misku klikněte.Žlutá barva se přemístí na paletu napravo.První barvu máme hotovou.Totéž udělejte s modrým a červeným kamenem.Nyní musíme vytvořit ještě tři barvy.Ty vytvoříme různým smícháním tří barev-žluté ,modré a červené.Dole máte všechny tři barevné kameny,takže vezměte žlutý kámen v misce nalevo z něj udělejte žlutý prášek a ten dejte do prostřední misky.Klikněte na červený kámen,dejte ho do misky vlevo a udělejte z něj červený prášek.Ten pak přisypte do prostřední misky ke žlutému prášku.Přidejte vajíčko,barva se změní na pomerančovou.Přidejte jí na paletu vpravo.Přesně takhle vytvořte ještě zelenou barvu (žlutý prach + modrý prášek) a fialovou (červený prach + modrý prášek). Vezměte si kompletní paletu.Vyjděte ven z jeskyně a vraťte se do haly obrů.

Hala obrů

Klikněte na kámen napravo nahoře od lešení.Dejte paletu barev na lešení. Otevře se vám pravé oko kamenného králíka.Vezměte si štětec, vyberte barvu a potom namalujte pravé oko stejně jako je to levé.Ústa sochy se otevřou a vy si vezměte skicu mrkve. Vraťte se do jeskyně ze zármutku.

 Jeskyně ze zármutku

Klikněte na králíka na levé straně obrazovky skicou mrkve z inventáře.Králík se pohne,začne chroupat mrkev a vy si vezměte králičí otisk z jeho nory za králíkem.Umístěte králíčí a šnečí otisk na vtisky kolem velkého balvanu.Balvan se odvalí z cesty.Vstupte do jeskyně zármutků. Použijte svítilnu na podpěře na levé straně obrazovky. Použijte papír se symboly na další papíry nahoře v levém rohu. Cílem hádanky  je umístit symboly na stěně tak ,jak jsou namalované na papíru. Musíte však najít to správné přiřazení.Vždy když se vám podaří umístit symboly správně ,tak se vám nad nimi objeví obrázek a jeden ze sedmi symbolů uprostřed se rozzáří.Zde máte obrázek,jak symboly správně seřadit.

Obrazek

Po správném vyřešení si vezměte hvězdu na pravé straně zdi a svítilnu z podpěry na levé straně zdi. Jděte o dvě obrazovky zpět.Vidíte že díra,respektive obraz se naklonil a objevila se díra,ze které si vezměte kamenné závaží. Klikněte dole na exit painting a projděte nově otevřeným vchodem za lešením do další části.

Zatížení na změnu

Dejte kamennou váhu na levé lano. Zatáhněte za levé lano dvakrát a za pravé lano také dvakrát.Použijte kamennou hvězdu na vtisk na soše Iris.Objeví se nová socha.Podívejte se na obraz na levé straně místnosti. Vezměte si pohár a skřítka napravo. Vstupte do obrazu.Použijte svítilnu na podpěře vlevo,tím vzbudíte draka. Vezměte si krumpáč na levé straně obrazovky a paličku pověšenou na rámu gongu vpravo. Projděte vlevo o jednu obrazovku.Vezměte si měchy opřené se o stěnu. Použijte měchy na pec vpravo, tím rozdmýcháte oheň. Všimněte si římských číslic na zadní stěně (I, III, II, II, I). Podívejte se na zeď pod římskými číslicemi ,vidíte kostru. Použijte krumpáč na stěnu nad kostrou.Vezměte si zlatou rudu z díry. Použijte zlatou rudu na rozpálenou pec , zlato se vlije do kotle. Použijte na kotel se zlatem postupně pohár, skřítka a jablko .Všechny tyto věci se pokryjí zlatem.Jděte vpravo,vidíte draka. Použijte tyto tři zlaté položky na váhu nalevo,respektive je umístěte na misku vlevo.Dračí  plameny zničí sochu,která se objevila za sochou Iris.Podívejte se na podstavec uprostřed místnosti na kterém byla socha a vezměte si plátno. Podívejte se na obraz vpravo. Použijte plátno z inventáře na pravý horní roh obrazu,tím se přenesete k ledovému hradu. Otočte čtyři dlaždice na dveřích tak, abyste vytvořili písmeno vzor ,kde bude písmeno X uprostřed . Poté si vezměte zamrzlý kus sochy nad levou stranou cesty a zamrzlý kus sochy na cestě. Vraťte se o obrazovku zpět.Podívejte se na lva vlevo.Nyní zatahejte za kníry tak jak to vidíte na obrázku.

Obrazek

Pozor-udělejte to tak třikrát za sebou!Poté zuby správně povyjedou a lev správně zkousne. Vraťte se k ledovému hradu,brána se vám otevře. malování.Projděte vchodem. Vezměte si tři zamrzlé kusy sochy. Dejte pět zamrzlých kusů sochy na sochu uprostřed místnosti. Vždy když kus umístíte správně ,tak už se s ním nedá hnout.Poté se podívejte na strop ,kde vidíte troje oči.Klikněte na ty vlevo 7x,na ty uprostřed 3x a na ty vpravo 5x.Tím se otevře střecha a slunce roztaje led na soše.Vezměte si štít pod sochou. Nyní se vraťte až k peci,kde štít ponořte do tekutého zlata,získáte zlatý štít.Zahněte vpravo. Umístěte zlatý štít pod pravý držák gongu. Pamatujete si římské číslice které byly napsané na stěně? (I, III, II, II, I)Udeřte do gongů v tomto pořadí pomocí paličky, kterou máte v inventáři.Drak usíná a vy si vezměte klíč ,který použijte na truhlu,kterou má drak u sebe. Klikněte na truhlu. 

Dračí truhla

Nejprve zasuneme tyče tak jak to vidíte na obrázku.

Obrazek

Cílem hádanky je vybrat jeden ze symbolů v rozích truhly, a potom i další tří symboly,tak ,aby se k nim přiřadili správné ikony.Spodní-pravý symbol navolte tak, aby byla ikona podkovy na vnitřním disku, kovadlina na středním disku a meč na pravém disku. Seřaďte tyto tři ikony do kovového rámečku vpravo ,tím jste vyřešili první část hádanky.Horní-levý symbol navolte tak, aby oheň byl na prostředním disku. Ikona slunce na vnitřním disku a ikona svíčky na vnějším disku  a ikona louče na prostředním disku.Horní-pravý symbol navolte tak,aby červený kruh byl uprostřed disku. Na vnitřní disk umístěte srdce,na  střední disk jablko a na vnější disk jahodu.Spodní-levý symbol navolte tak,k tomu, aby vlny byli uprostřed disku. Na vnitřní disk umístěte ikonu plovoucí krabice,na  střední disk  sněhovou vločku a na vnější disk dešťovou kapku.Pokud vše uděláte správně tak se ve středovém kruhu objeví číslo 8.Cílem hádanky je nyní přidat položky na třech discích k tomu, aby se rovnaly součtu 8. Vyberte tři květiny ve vnitřním disku, tři lidi uprostřed disku a dva králíky na vnějším disku.Otevře se vám vnitřek a vy si vezměte ozubené ohnivé kolo a tři červené drahokamy. Vraťte se do ledového hradu.

Ledový hrad

Vezměte si červený drahokam na stropě. Umístěte čtyři červené drahokamy do očí čtyř slonů po stranách místnosti .Je tu další paměťová mini-hra. Jsou tu čtyři plošinky,které se vždy na chvilku rozsvítí .Vy na ně musíte kliknout v pořadí,v jakém se rozsvítili. Jsou tu čtyři kola,která musíte správně vyklikat.Po správném naklikání klikněte na truhličku,kterou drží socha.Vezměte si ledové kolečko.Vraťte se o tři obrazovky zpět/exit painted/Klikněte na otvor vzadu v místnosti. Použijte obě ozubená kolečka z inventáře na mechanismus.Před vámi se objeví obrovské schodiště.Jděte vpřed.

Síla stránek

Klikněte na knihu , vidíte štěrbinu pro klíč. Použijte griffon paklíč na knihu,tím ji otevřete. Klikejte na horní roh vpravo,budete obracet stránky. Cílem je najít pět skic které mohou být umístěné na stránky knihy. Jděte dolů. Podívejte se vlevo na jeskynní malbu draka a vezměte si dračí skicu.Podívejte se vlevo na obraz ledového hradu a vezměte si griffonovu skicu.Nyní se vraťte do místnosti s oknem.Podívejte se na obraz na kterém je kouzelník. Vezměte si doktorskou skicu.Jděte do vstupní haly,tam co stojí Franklin. Podívejte se na obraz farmy a vezměte si skicu strašáka.Podívejte se na obraz nad krbem ,vezměte si stromovou skicu.Nyní se vraťte zpátky ke knize.Klikněte na knihu a dejte skicu strašáka na první stránku, doktorskou skicu na druhou stránku, stromovou skicu na třetí stránku, dračí skicu na čtvrtou stránku a griffonovu skicu na pátou stránku.

 Schody k hvězdám

Odstupte od knihy,ta se otevře,začne se vznášet a vymaluje obrazy na zeď. Klikněte na knihu ,tím ji zavřete .Knihu si vezměte,objeví se vám nové schodiště.Projděte tedy nahoru na střechu.

Do bouře

Dejte knihu Iris,podívejte se na závěrečnou animaci.Tímto jste dokončili tuto zajímavou hru.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

Screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář