Jdi na obsah Jdi na menu
 

Dreamfall Chapters The Final Cut

3.7.2025 Autor návodu-Standa Madukas

Kniha první: Znovuzrození

Prolog - Zmítání
Začínáme v Zoëině pokoji. Prozkoumejte všechny předměty v pokoji, než vstoupíte do další oblasti – víru naproti posteli s nápisem „duchové“. Pokračujte oblastí a zachraňujte lidi ze snů, dokud nedojdete k malé holčičce, kterou mučí monstrum ze skříně nalevo. Promluvte si s ní a pak si přečtěte  její myšlenky. Pod postelí musíte použít světelnou sílu. Poté přejděte ​​na druhou stranu a vezměte  si baterku z pod postele. Zmrazte čas na monstru ve skříni a pak na skříň použijte baterku a monstrum spalte světlem. Poté rychle otevřete skříň. Pak jděte dopředu k táboráku a promluvte si s Tulákem. Vrátíte se zpět do Zoëina pokoje. Podívejte se na své nevědomé já a poté komunikujte se systémem podpory života vlevo. Použijte svou zmrazovací schopnost času na obrazovce životních funkcí stroje. Zmrazte své tělo časem a poté na něj použijte sílu své mysli. Promluvte si se svým mladším já a vyberte si, jakou cestou se vydáte.

Probuzení - Útěk z Friar's Bapt
Ocitnete se v cele ve vězení, po rozhovorech se u vaší cely objeví chlap , vstaňte z postele, opusťte celu a jděte doleva. Brána je zamčená, takže pokračujte směrem vpřed a odstrčte strážného z umírajícího vězně. Strážný má klíč a šroubovák. Můžete vězni dopřát rychlou smrt, nebo ho nechat být. Použijte klíč na zámek u brány, vyjděte po schodech nahoru a promluvte si s kapitánem. Napravo je koště, vezměte si ho. Pokračujte k otevřené cele a vezměte si z postele polštář. Zkombinujte polštář a koště a použijte ho na otvor v cele,získáte tak do inventáře šipku. Šipkou otevřete zámek a vyjděte o patro výše.Je tu Murron ,apelujte na jeho smysl pro rodinu, aby otevřel bránu a nechal vás pokračovat dál. Ušetřete nebo zabijte Murrona a pak následujte Bachima. Vraťte se zpšt k bráně a spusťte výtah. Otočte se a vezměte si ze stolu ubrousek. Zkombinujte ho se šípem a zapalte ho ohněm na zdi. Zapáleným šípem roztavte tuk na řetězu výtahu. Vylezte po řetězu.Nyní na střeše rychle klikněte na spínačem vpravo vedle brány. Vezměte si meč nalevo.Promluvte si s kapitánem a pak se rozhodněte, zda ho obětujete, nebo ušetříte.

První terapeutické sezení
Po sezení si s Romanem promluvte, jak chcete. Můžete se také podívat do svého spisu, otevřeného na obrazovce u stolu, ale tam není nic zajímavého. Opusťte kancelář.

Přineste Rézovi jídlo
Venku policie obtěžuje majitelku stánku s jídlem.Sledujte, jak se Nela setkává s agenty z Eye. Poté vám zavolá Réza. Jděte si promluvit s Nelou, ženou u výše zmíněného stánku, a pak přineste jídlo pro Rezu. Abyste se dostali k Ruce(Hand), jděte od stánku rovně a sejděte po dvou rampách a dvojích schodech. Z chodby zahněte doprava a jděte rovně, dokud nenarazíte na zeď s plakátem Uminska v pravém rohu. To je budova, kterou hledáme, takže ji obejděte úplně doleva a vstupte do dveří. Réza je nalevo. Jděte si s ním promluvit a dejte mu jídlo. Potom si můžete promluvit se Sullym, nebo prostě odejít.

Práce v Propastu
Tato sekce je rozdělena na dvě části, v závislosti na tom, zda pracujete v Pandemoniu nebo v laboratoři.

Práce v Pandemoniu
Abyste se z The Hand dostali do Pandemonia, jednoduše se vraťte zpět proti proudu řeky.Garáž je vlevo,je na ní nastříkané graffiti Pandemonium. Promluvte si s obrazovkou napravo a vejdeme dovnitř. Po rozhovoru s Mirou komunikujte s robotem na stole.Vezměte si Shitbota a vraťte se ven.Vyberte si libovolný z osobnostních modulů a sledujte Shitbota. Sledujte ho, dokud se nezastaví, a pak si s ním promluvte. Přibližte se k robotovi, který svařuje okna na umělecké galerii, a nasměrujte ho k ní. Sváření má opravdu rád.

Opravářský program
Sledujte Shitbota a pak si s ním promluvte. Podívejte se na pokyny k údržbě na zdi vpravo. Nasměrujte Shitbota k jedné z rozbitých pojistek a sledujte, jak rozbije další.

Bezpečnostní program
Tady vlastně není co dělat.Sledujte Shitbota zpět do Pandemonia .Promluvte si s Mirou. Odejděte.

Práce v laboratoři
Abyste se dostali z Hand do laboratoře, jděte proti proudu řeky a jděte po schodech po vaší levé straně. Nyní jděte znovu po schodech po vaší levé straně a laboratoř bude přímo naproti vám. Jděte po chodníku a zahněte doleva. Laboratoř je u druhých dveří vpravo a je na ní nápis Cape Town University. Vstupte posuvnými dveřmi před vámi nalevo a po rozhovoru s Adou si prohlédněte řasy, které jsou také po vaší levé straně. Poté, co se seznámíte s Kidbotem, můžete si s Adou znovu promluvit, nebo jednoduše odejít. Jakmile budete venku, promluvte si s Kidbotem a pak ho následujte. Po příjezdu k řece si znovu promluvte s Kidbotem a pak ho následujte k prvnímu testovacímu místu. Poté, co je pošlete prohledat místo, je nasměrujte k zelenému čtverci. Následujte Kidbota k druhému místu a on ho automaticky prohledá. Namiřte je k sudu vlevo a poté k tomu vpravo. Namiřte Kidbota, aby chytil lano na trajektu, hned před nimi a napravo od sudu. Použijte lano na Kidbota a nasměrujte ho do levého předního rohu lodi. Namiřte ho k sudu tak, aby byl připevněný k lodi. Namiřte ho k papírové lucerně nad starým zvonem, po vaší levé straně. Nakonec nasměrujte Kidbota k zelenému čtverci.Promluvte si s Kidbotem a pak vás vyruší Mira. Zpátky v laboratoři si promluvte s Adou a pak odejděte.

Seznamte se s Barutim v ústředí kampaně
Abyste se z Pandemonia dostali do kanceláří kampaně, vraťte se po řece směrem k Ruce. Místo abyste šli doleva, jděte rovně kolem ní a náš cíl je na konci. Z Laboratoře se tam dostanete tak, že jdete rovně po schodech nahoru a dvakrát se dejte doprava. Pak dvakrát jděte dolů po schodech doleva a odbočte doprava. Jděte rovně kolem Ruky a náš cíl je na konci. Promluvte si s Barutim a seberte žeton 2 000 juanů. Queeniina loď je jen kousek dál po řece od Pandemonia, ale pokud pracujete v laboratoři, v podstatě se stačí vrátit zpět po řece a najít tu loď s drakem v čínské čtvrti. Promluvte si se slepou dívkou před lodí a pak se podívejte na dárky.Dva obchodníci prodávají víno baiju, které potřebujeme. Prvního obejděte a jděte k druhému, který se hádá se zákaznicí. Až se dostanou do patové situace, použijte svůj žeton jüanů. Promluvte si s ní o baiju. Nyní se vraťte a promluvte si s první obchodnicí. Vraťte se k druhé obchodnici a použijte svůj žeton k zaplacení 2 000. Dejte baiju slepé dívce. Jděte na loď a promluvte si s Queenie.

Najít Nelu
Nela není u svého košíku, ale je tam vzkaz s informací, kde ji najdete. Vzkaz ale vůbec nepotřebujete, ani k nechodte. Kolektiv, kde se nachází, je na levé straně velké chodby, hned po proudu od Queeniiny lodi. Vaším cílem je budova se zelenou, zářící fasádou. Vyrušte ji nebo ji odposlouchejte a pak si promluvte s Nelou. Vraťte se na velitelství. Jděte víceméně rovně, jděte doleva, projděte tržištěm (Souk) a ve slepé uličce odbočte doprava, pak znovu doprava. Zasahujte do všeho nebo se držte dál a pak si promluvte s Barutim. Okamžitě jděte domů nebo prozkoumejte okolí. Domů se dostanete v podstatě co nejdál proti proudu řeky a jděte po schodech doleva. Váš byt je pod cedulí Sunny Living . Promluvte si s Rezou.

Mezihra
Intereagujte se svou postýlkou. Popadněte polštář a znovu vylezte. Sledujte ten blábol. Pomalu projděte kolem táty a jděte doprava za vozík s kolečky a pod stůl. Sledujte blábol a zkuste se dotknout kliky. Dotkněte se maminky a ona vám otevře dveře. Seberte chrastítko na podlaze před vámi.

Kniha druhá: Rebelové 

Zkoušky
Z vašeho pokoje jděte doprava a pak doleva. Naším cílem je střed hlavní místnosti s kulatým stolem. Projděte se po vnějších okrajích hlavní místnosti a promluvte si s Jakaiem, Likhem, Enuem a generálem. Vraťte se za Shepherdem a vyzvedněte si úkol. Vraťte se do svého pokoje a převlékněte se. V hlavní hale sejděte po schodech dolů a jděte do tunelu vlevo. Promluvte si se svými spolubojovníky a pak nastupte na loď.Teď v Marcurii máme tři hlavní úkoly a jeden možný volitelný úkol, který zahrnuje Arna Stonta. Začínáme s Krtkem, protože je nejblíž, ale pak skočíme k Zrádci, protože je na cestě.

Najděte krtka a pomozte mu
První odbočka vlevo a suterén přímo před námi je naším cílem.Promluvte si s Krtkem a pak odejděte.Vyjděte po schodech nalevo a dveřmi po vaší levici a jste na Magickém trhu.Chyťte kapsáře Bipa, který vás posílá na misi Zrádce. Následujte ho, nebo ho prozatím nechte být.Vyjděte z trhu vlevo a technicky vzato jsme na cestě běžce, ale musíme ho zastavit u kontrolního stanoviště. Jděte doprava a v dálce nalevo uvidíte schody. To je to, co chceme.Jakmile budete nahoře, objeví se běžec, tak ho následujte. Zastaví na křižovatce ve tvaru T a my prozatím nemusíme jít dál.Prohoďte si znamení pro pravou a levou stranu. Pokud jste to udělali správně, objeví se poblíž. Sledujte ho do slepé uličky.Seberte dopis z jeho těla a vraťte se Krtkovi.

Najděte zrádce
Na Magickém trhu potkáte Bipa poté, co se vás pokusil okrást. Sledujte ho, pak opusťte ghetto a znovu ho sledujte.Místo, kam musíme jít, je naproti přes cestu vpravo. Promluvte si se strážcem a pak seberte dva úlomky, které naštvaná žena upustila. Dožeňte ji a promluvte si s ní, abyste získali druhý kus. Spojte všechny tři kusy a pak je prozkoumejte.Vraťte se ke strážci a řekněte heslo Čest a Lidskost.Po zhlédnutí scény s projevem si prohlédněte přítomné. Na každého z nich použijte všechny dostupné smysly. Jakmile to uděláte, vraťte se na magický trh, pokud neplníte misi Arna Stona, a pak to udělejte hned teď. Zpátky na trhu, který vede přímo dolů a pak přes hlídanou železnou bránu, musíme najít Zrádce. Promluvte si s Likhem. Chceme toho chlapa v modré košili a slaměném klobouku, který voní po kafru nebo levandulovém oleji.

Zničte zásilku zbraní
Abyste se dostali k dokům, sjeďte pravým výjezdem na Magickém trhu a pak před vámi je po pravici obrovský oblouk s jedněmi otevřenými dveřmi.Jsou tam bedny plné černého prachu. Vezměte si špetku prachu. Hned napravo od beden je malá plošina, která se táhne do jezera, s lanem visícím na konci na krátkém sloupu. Vezměte si ho. Uvnitř dveří vpravo jsou bedny s kusy křesadlového zámku. Vezměte si jednu. Dále podél zdi, kde jsou dveře, na protější straně, jsou sudy s olejem. Namočte lano do jednoho. Hned za olejem, uprostřed krátké zdi, jsou ocelové hřebíky. Vezměte si jeden. Teď se vraťte do doků. Umístěte lano a poté prach. Umístěte hřebík na konec lana. Použijte na hřebík křesadlový zámek. Konec přepravy zbraní.

Slib Arna Stonta
Z jednání Národní fronty odbočte doprava a zahněte doprava. Gerdi Stont sedí dole u schodů vedoucích po cestě vpravo.

Kohout a kotě po třech zakázkách v Marcurii
Od dveří k dokům půjdeme rovně a bar je vlevo, než se dostanete k fontáně. Jděte nahoru a promluvte si se svým „přítelem“.Vraťte se dolů za Likhem a Enu.Sledujte je. Chyťte šíp svými nemagickými apoštolskými schopnostmi. Zúčastněte se briefingu v hlavní hale. Odhalte, že o Na'ane mlčíte.Pokud jste mlčel/a, konfrontujte ji a rozhodněte se, co uděláte.

Zoëin první sen
Otočte se a promluvte si s Abnaxusem. Sledujte ho a teleportujte se přes propast. Znovu si s ním promluvte.Podívejte se dolů doleva a pak se teleportujte.Podívejte se na Lux a poté se ho dotkněte.

Druhé terapeutické sezení
Oblečte se a vyjděte ven. Po rozhovoru s agentem EYE jděte do Romanovy kanceláře.Abyste se tam dostali, odbočte doleva a pak doleva a jděte dolů po schodech. Jděte víceméně rovně k fontáně (u Ruky) a jděte nahoru po schodech doleva. Jděte nahoru po schodech doprava, po rampě před vámi a náš cíl je na konci cesty.Než půjdete dovnitř, promluvte si s Nelou o Hanně.

Laskavost pro Barutiho
Pamětní fontána je hned před budovou The Hand. Dostanete se tam tak, že jdete rovně a pak doprava a sejdete po prvním bezbariérovém schodišti po levé straně. Jděte doprava a uvidíte Barutiho, který se opírá o zábradlí před budovou The Hand. Stejně tak se můžete zeptat Rezy, když už jste tady.

Krádež dat
Jděte proti proudu řeky a uvidíte garáž vlevo, na které je nastříkaný nápis PANDEMONUM .
Cestou uvidíte jednu z Hanniných vážek. Sledujte ji k poklopu a k tomu se později vrátíme.Vezměte si od Miry datový tracker a vraťte se ven. Aktivujte software a po telefonickém rozhovoru s Mirou sledujte šipku.První přístupový bod je Queeniina loď, ale tu nemůžeme použít. Další je na umělém slunci před tvým bytem.
Další je nahoře (vedle laboratoře), ale je zablokovaná, takže jděte po schodech u řeky.
Poslední přístupový bod je v logu WATI. K Miře se můžete vrátit až po nalezení Hanny, takže pokud jste tak ještě neučinil, udělejte to hned. Data vezměte Sullymu nebo Barutimu, který je u venkovního posezení u tvého bytu.

Hledání Hanny
Mapu věžových věcí můžete získat od Crow Boye.První poklop, který potřebujeme, je hned nalevo od velitelství EYE, seberte klíč. Další je rovně a nalevo od vašeho bytu, seberte hlavici klíče. Nyní se vraťte k poklopu u Queeniiny lodi. Sejměte modrou hlavici z kliky a nasaďte na ni žlutou. Žlutým klíčem otevřete poklop a vstupte dovnitř.Zkus si s tou holkou promluvit.Jděte po proudu řeky a po vaší levici uvidíte opuštěnou věž s agentem EYE naproti ní. Aktivujte adbota, jakmile se dostane před vás, a požádejte ho o plný zvuk . Se zakrytým výhledem znovu připojte modrý klíč, abyste otevřeli poklop a vstupte dovnitř.Prozkoumejte věci kolem pevnosti Fort Hanna a vezměte si obrázek na zdi. Vraťte se s ním k dívce. Ukažte jí obrázek. V krabicích hledejte růžovou hlavici klíče.Věž, kterou potřebujeme, je na samém konci řeky, ale na opačné straně než Ruka. Nasaďte růžovou hlavici klíče na kliku a vstupte do poklopu. Podívejte se dovnitř trubky a promluvte si s Hannou. Vraťte se ke Queenie a pak můžeme pokračovat s krádeží dat. Jděte domů.

Anamnéza
Začínáme u Kohouta a Kotěte. U lvic vás vyruší cestou ven.

Najít Annu
Od hospody jděte na sever a pak u fontány dejte doleva. Jděte rovně až k velkému kamennému schodišti po vaší pravici, jděte po něm a dejte se doleva. Pokračujte nahoru kolem schodů a na mýtinu s lavičkami po vaší levé straně. Anna je vedle plotu.

Varujte krtka
Musíte jet cestou kolem doků, protože druhá cesta je zablokovaná.

Najděte azádského důstojníka
Jděte rovně ze sklepa Krtka a je to hned vpravo – venku je voják.

Vytvořit odklonění
Promluvte si s Bip, která je na fontáně uprostřed Magického trhu. Promluvte si s Písečnou čarodějnicí, má stánek nalevo, a požádejte ji o písečnou čarodějnici. Až bude rozptýlená, zkuste sebrat chemikálie. Požádejte Bip o pomoc. Až bude rozptýlená, nasměrujte Bip k chemikáliím.S písečnou čarodějnicí v ruce se vraťte za Bipem, který je u piknikového stolu naproti vpravo.
Svítící koule – ropuší varlata a sluneční esence.
Ohnivý prášek – karmínová drobenka a popel Irhadi.
Do voskované papírové tuby dejte ohnivý prášek a poté svítící koule. Dejte Bipovi ohnivý květ. Můžete mu také dát písečnou čarodějnici, pokud chcete.Vydejte se s azadským důstojníkem směrem k domu a Bip vás bude následovat. Až budete poblíž, nasměrujte Bipa ke strážnému a on odpálí ohňostroj. Vstupte a rozhodněte se, co s důstojníkem uděláte.Po několika filmečcích je čas vrátit se ke Starkovi.

Propast, Zoein byt
Nasaďte si Snílka.

Promluvte si s Barutim nebo Rezou o datech.
To závisí na vašich předchozích volbách.Pokud jste dal data do ruky, jděte tam.Pokud jste Barutimu dal data, jděte do velitelství kampaně. Abyste se tam dostal, zahněte doprava u fontány před Rukou. Jděte doleva, pak znovu doleva a pak zahněte doprava a vstupte dovnitř.

Sledujte Nelu
Následujte ji a pak utíkejte, až k tomu budete vyzváni.

Kniha třetí: Říše
Tuto knihu začínáme jako Sága, o několik let starší než dříve.

Mezihra II
Jděte se podívat na tatínka. V kuchyni jsou dvě kresby. Jedna je pod přehnutou částí čajového podnosu. Musíte se na kresbu podívat, než zvednete bok, abyste ji dostal/a. Druhá je naproti čajovému podnosu, na vysoké polici. Musíte požádat o pomoc tatínka, ale je zaneprázdněný, takže si tuhle můžeš vzít jako poslední.V jídelně jsou dvě kresby. Jedna je na jídelní židli a druhá na skříňce vedle kytary.V herně máme jednu kresbu. Je na zdi u dveří do haly, napravo od maminčina portrétu.Z haly jděte nahoru. Napravo je vypínač. Rozsviťte  a na krabicích najdete kresbu.Zbývající kresby jsou v ložnici. Zavřete dveře, abyste získali tu na jejich zadní straně. Další je v domečku pro panenky. V hudební skříňce je kresba, ale k jejímu otevření potřebujete klíč. Abyste klíč získali, zavřete domeček pro panenky a vezměte si ho.Řekněte tátovi, že jste sesbíral všechny kresby.Teď je musíte umístit do svého pokoje, pořadí je následující: Bílý drak ,Velké město ,První vrána ,Válcující se muž ,Starověké zlo ,Kamenný disk ,Bílý drak ,Znovuzrozený mezi hvězdami

Machinace
Začínáme rozhovorem mezi Likhem nebo Enuem. Jděte rovně, doprava a pak doprava, abyste se dostali k Kohoutovi a Kotěti.

Sežeňte si nářadí pro mechaniky
Abychom zneškodnili údržbáře, musíme přinést speciální bylinu. Po odchodu z hospody jděte dvakrát doleva. Pod obloukem je vpravo dům. Prozkoumejte spící kozy nalevo od domu a vezměte si bylinu Večerní píseň.Vraťte se za Kohoutem a Kotětem a dejte Ulvicovi Večerní píseň. Otevře bednu s nářadím a vezměte si nástroj na potrubí a mapu údržby.

Prozkoumejte potrubí
Vpravo a za domem, kde jsme našli spící kozy, je přístupový panel. Další přístupový panel je přímo naproti, na konci uličky.Jděte do přístavu. Napravo je zabedněná brána, která dříve vedla do ghetta. Poblíž jsou bedny s kusy trubek. Vezměte si jednu zahnutou a jednu rovnou trubku.Vložte zakřivenou část do přístupového bodu na konci uličky. Seberte kovovou kouli. Jděte po trubce zpět a odposlouchávejte stráže.

Chytání krysy
Krysy jsou vlevo, zpět směrem k fontáně severně od hospody. Vyruší vás Bip. Existují dva způsoby, jak to udělat.
Poznámka: Než budete pokračovat, máte poslední šanci vrátit nástroje. Vezměte si je sami nebo je dejte Bipovi. Položte část trubky. Prozkoumejte talíř se sýrem a masem na stole a vezměte si trochu sýra. Dejte sýr na konec trubky a chyťte krysu, až se na něj vrhne, nebo  Vezměte si trochu nedělní smetany. Smíchejte ji se sýrem. Položte sýr a chyťte krysu, která usne. Vložte krysu do přístupového panelu vedle kozího domku. Vstupte do budovy, kterou předtím blokovaly stráže.Sejděte po schodech doprava a postavte se inženýrovi.

Loven
Začneme v Zoëině bytě. Jídlo dvakrát promícháme a pak ho položíme na talíř na konferenčním stolku. Sedneme si na gauč a pak jezme.Jděte rovně a doprava, abyste otevřeli skříňku. Zatřeste palivovým článkem.

Náhradní palivový článek
Po rozhovoru s botem sledujte šipku a vstupte do Pandemonia. Promluvte si s Mirou. Vezměte si palivový článek z krabice nalevo od Jukeboxu. Vraťte se do svého bytu a po krátké návštěvě u Queenie zapojte palivový článek. Prozkoumejte ho a použijte snílka. Po snu se vyhněte nebo se odvraťte.

Podzemí
Následujte Hannu. Projděte druhou branou a pak zatáhněte dolů za páku. Následujte Hannu. Až začnete pípat, prozkoumejte a otevřete krabičku. Prozkoumejte špendlík.Vpravo projděte dvěma branami a zahněte doleva. Dole vpravo, za branou, je přístupový bod.Následuj Hannu do skladu.

Sklad pana Londona
Jděte rovně, zahněte doprava a pak znovu doprava. Jděte rovně, na konci jděte doleva a pak dvakrát doprava do oblasti s roboty a skenerem. Intereagujte s kidbotem/shitbotem. Opusťte tuto oblast tak, že se dvakrát otočíte doleva a dvakrát doprava. Po vaší levé straně, hned před vámi, budou osvětlené krabice. Vezměte si žetony osobnosti robota. Vložte žeton nenápadnosti do shitbota/kidbota. Nyní se vraťte k prvnímu strážnému naproti vchodu.
Nasměrujte nenápadného robota, aby přesunul velkou bednu blízko mužů střežících pana Londona. Jděte dál a vstupte do uličky, která je nyní nehlídaná. Vezměte modul catcherbota nalevo. Vložte čip haulbota do kidbota/shitbota a nařiďte mu, aby přesunul těžkou bednu blízko místa, kde stál strážný. Vezměte si zevnitř ilegálního snílka. Za vámi je několik krabic s dokumenty. Potřebujeme Penninga, kterého najdete ve druhém sloupci zleva, v dolní řadě.Vezměte zařízení s antihmotou ke skeneru, kde jsme našli shitbota/kidbota, a naskenujte ho.Vložte modul catcherbota do našeho botového kamaráda. Jděte doprava a pak doleva, kde je chlap přivázaný k židli. Nasměrujte catcherbota na chlapa, aby mohl chytit míč.Nasměrujte chytače s míčem k alarmu na místě. Budeme si vás pamatovat.

Přechody
V Tovaryši je Vrána v hnízdě nahoře na baru. Po rozhovoru ho naveďte k lustru vpravo, kde je klika. Položte kliku na dveře a vyjděte ven.

Hledání rebelů
Jděte za Kohoutem a Kotětem a promluvte si s Ulvicem o Rebelech. Abyste se tam dostali, budete v podstatě jen pokračovat po cestě víceméně rovně a pak u fontány zahněte doprava.Opusťte hospodu a po rozhovoru s vránou začněte dvakrát jít doleva. Pokračujte rovně po cestě, dokud nedojdete k otevřené bráně. Před branou zahněte doprava, po levé straně bude vozík a po pravé Elgwan. Jakmile budete uvnitř Smithy Green, zaklepejte na dveře naproti vám.

Nastupte na vzducholoď do zajateckého tábora
V enklávě si promluvte, nebo nemluvte, s kým chcete, a pak naloďte se na loď do Marcurie.  Jakmile budete v Marcurii,  přibližte se ke strážím u brány dostatečně blízko, abyste je slyšeli mluvit. Jeden z nich odejde. Nenápadně zlikvidujte toho, kdo zůstane, až se otočí zády. Zatáhněte za páku, abyste otevřeli padací mříž. Po rozhovoru s Annou/Alaynou projděte dveřmi. Proplížte se za stráž a zlikvidujte ho. Zazvoňte na zvonek na nástupišti. Vezměte si Likha, nebo ho nechte doma.

Kniha čtvrtá: Zjevení
Cesty
Po rozhovoru s Shepherd a Enu se můžete rozhlédnout a promluvit si s lidmi.Vrána je tam, kde obvykle stojí Likho, promluvte si s ním o April. Pozorujte nebo přerušte Jakaie, jak se podezřele chová v Kianově pokoji. Jděte do knihovny, což je nejvzdálenější oblast nalevo v hale s ložnicemi, jděte z hlavní haly.Promluvte si s Enu a pak s generálem dříve slepým Bobem, který má klíč od Abnaxova příbytku. Promluvte si se Shepherdem. Nastupte na loď pro Marcurii.

Abnaxův příbytek
Pokud Ulvic nebyl zatčen, můžete se cestou zastavit a promluvit si s ním, případně ho varovat před Jakaiem. Abyste se dostali k přístavišti, jděte z doků rovně a u fontány odbočte doleva. Na konci rozpadající se kamenné zdi odbočte doleva a sejděte po schodech dolů. Promluvte si s Onorem Hilerissem, vyčerpejte všechny možnosti. Nechte Vránu letět na Hileriss. Řekněte Hileress, že Vrána je u vozu. Nechte Vránu letět k vozu. Použij klíč, abyste šel dovnitř. Intereagujte s knihou na stole, vyruší vás Brian. Dole jsou tři vzkazy a jeden nahoře u pravého dolního rohu postele (může být složité ho najít).Dej Brianovi vzkazy. Seberte upadlý vzkaz a dejte ho Brianovi. Sejměte mapu ze zdi.

Najděte mláďata
Jděte za Vránou. Jděte za zelené loutkové divadlo po vaší pravici a promluvte si s Roperem. Sledujte představení. Promluvte si s Vránou.

Na oblačné lodi
Pokud je s tebou Likho, promluv si s ním nebo spi. Pokud ne, sleduj tu malou scénku.

Umbrae
Začněte tím, že se necháte shodit z Elgwanu a promluvíte si s Crowem a pak s Benem. Jděte po cestě, dokud se nedostanete k domu. Odstraňte plevel a zaklepejte. Promluvte si a pak použijte svou schopnost snílčí mysli.Když domácí příšera zaútočí, použijte schopnost snílka rukou a sundejte dveře. Buďte dostatečně blízko, aby se vysunula osnova přesýpacích hodin, použijte ji a až budete dostatečně blízko, sáhněte po kameni srdce.

Jagino doupě
Pokračujte v chůzi k zářícímu fialovému kameni, dokud nepotkáte Babu Jagu. Rozhodněte se, co sestrám dáte.Vraťte se k Benovi.

Ge'en - Vězeňský tábor
Jděte k obří bezhlavé soše vpravo, hned napravo od ní můžete vylézt po zdi s několika viditelnými úchyty. Prozkoumejte ji, chyťte se prvního výběžku a pokračujte nahoru.Jděte na druhou stranu sochy a vylezte po liáně. Až dosáhnete konce prstů, přeskočte na chodník.Projděte kolem stráží s dálkovým dalekohledem a skočte na zřícenou věž. Z ní můžete vidět dveře dolů po schodech. Jakmile ze dveří vyjde strážný, pozorujte ho pomocí kódového panelu na zdi.Vylezte na římsu, abyste se vrátili ke dvěma strážným, kteří hlídají, a vezměte si dalekohled. Vraťte se zpět a pomocí dalekohledu pozorujte strážného, ​​jak zadává kód. Kód je BR, TR, BL, BR, TR.

Věž Ge'en
Je tam několik dveří, ty, které potřebujeme, jsou Úřad pro vědecký pokrok.Až strážný vyjde, jeho klíč se zasekne. Převrhněte ohniště, abyste odlákali jeho pozornost. Vezměte mu klíče, které tam nechal, otevřete dveře a pak je vraťte.Uvnitř vědeckého křídla se rozhlédněte, jak chcete. Naším cílem je stůl. Otevřete prostřední zásuvku a vyjměte ji. Odemkněte spodní zásuvku a otevřete ji. Vezměte hlavu a položte ji na sochu před stolem. Třikrát s ní otočte doprava.Až se bude chystat střílet, otočte sochu doleva, abyste ji shodili do jámy s těly.

Lux
Jděte vpřed, dokud se nepřehraje scéna, která vám ukáže dlouho hledané Purpurové hory.Pokračujte dál, na první křižovatce odbočte doleva a na druhé doprava. Pomalu se přibližte k Oularovi a pak si s ním promluvte.Jděte rovně, dvakrát zahněte doprava a pak se snažte dostat po žebříku.Promluvte si s Abnaxusem. Použijte kámen duší na Lux.Je čas se probudit, tentokrát doopravdy.

Mezihra III
Tátovy brýle jsou přímo před tebou na knize na stole. Vezměte je a nasaďte si je.První oddělení je na stropě místnosti, ve které se nacházíme. Dotkněte se fotografie, okna a škrábanců na podlaze.
Druhé oddělení je v cihlové zdi za dveřmi mezi jídelnou a kuchyní. Dotkněte se kresby, kufru a zednické lžíce. Poslední oddělení je ve vaší ložnici, na vaší fotografii, napravo od vaší postele. Dotkněte se rakety, nedokončeného obrazu a učebnic. Použijte medailon z inventáře. Vstupte do směny.

Kniha pátá: Redux

Odvolání
Intereagujte s postelí, abyste znovu usnuli a byli probuzeni někým známým.Dvakrát si promluvte s Wonkersem, nezní dobře.Po kliknutí na displej nalevo od postele se zobrazí sedm různých řádků.Interagujte s kartou na květinách, dokud je nebudete moci získat. Totéž udělejte s rodinnou fotografií, fotografií vás a Rezy a fotografií z promoce. Prohlédněte si blíže všechny položky ve svém inventáři.Promluvte si s Wonkery. Projděte se po místnosti, jakmile se k ní přiblížíte, všechno by mělo zbělat. Podívejte se na okno za televizí. Vyjděte dveřmi za postelí.Jdi dolů chodbou.

Znovu Ge'en
Rozhodněte  se, co uděláte se sestrou a co si myslíte o generálovi Hamim.

Rebelové se shromáždili u Kohouta a Kotěte
Promluvte si se všemi, s nimiž chcete, a pak si krátce popovídejte s Annou/Alaynou, než odjedeme.

Najděte si cestu do věže
Jděte od hospody doleva a pak doleva a pak doprava k velkému kamennému schodišti, kde se shromáždil dav v čele s Onorem Hilerissem. Promluvte si s Vránou, která je zavřená v kleci na hranici. Vezměte si džbán ze stolu po vaší levici. Poznámka: Džbán můžete naplnit vodou z ptačí koupele a pak ji vypít. K ničemu to není, ale pro zábavu je to dobré.Jděte k obchodníkovi s vínem a požádejte ho o ochutnávku jakéhokoli vína. Vezměte si degustační pohár a nahraďte ho prázdným džbánem. Teď si dejte další ochutnávku vína. Nalijte víno na podpal před hranicí.Vezměte vidle v kupce sena nalevo od stolu, kde byl džbán.

Tovaryš
Jděte za bar a doprava. Prozkoumejte prkna a pak do nich kopněte. Dojděte na konec sklepa. Pořadí tónů je: Vysoká, Střední, Vysoká, Nízká. Vraťte se do předchozí místnosti a prozkoumejte lucernu nalevo a vezměte si ji. Použijte vejce na díru. Pořadí symbolů je: Vpravo, Prostřed, Vpravo, Vlevo. Vesluj, vesluj, vesluj na své lodi, vesele po proudu.

Věž
Jděte k Roperovi a zatáhněte za páku, abyste spustil zvednutou část. Připlížte se k němu zezadu a chyťte  ho. Až vás bude chtít bodnout, udeřte ho pěstí.Zatáhněte za páku vpravo a promluvte si s Ferdowem. Přepněte stroj do manuálního režimu stisknutím prostředního ze tří červených tlačítek na konzoli nalevo od tlačítka s mluvící trubicí.Promluvte si s Crowem. Nasměrujte ho k panelu přímo naproti němu, na protější zdi.Jděte doprava a zatáhněte za páku.

Laboratoř Jiva
Jděte chodbou a jděte doprava. Podívejte se na inkubační moduly a pak na zprávu nahoře na skeneru. Použijte přístupový panel a projděte dveřmi.Jděte doprava, přístupový panel je zamčený. Otočte se a jděte doprava, vyhněte se stráži. Prozkoumejte mrtvé tělo a vezměte si jeho doklad totožnosti, než se vrátíte k zamčenému panelu na sekvencování. Použijte přístupový panel naproti vám. Zavřete dveře a jděte doprava. Pomocí přístupového panelu vstupte do řídicí místnosti.

Klášter snů
Přečtěte si deník. Opusťte komnaty a jděte doleva, doprava a doleva.

Čas na pohádky
Jděte na konec plošiny, směrem k ohni.

Mezihra IV
Lano visí na hácích u dveří. Špachtle je v kuchyni, na sporáku. Elixír by měl být mezi lektvary na straně kuchyně směrem k jídelně, ale je prázdná.Otevřete kompendium, což je kniha vlevo. Květy krvavého bahna jsou na jídelním stole. Listy prázdného dubu jsou na nočním stolku ve vaší ložnici. Silný alkohol je láhev baiju v obývacím pokoji/knihovně, na zdi u vchodových dveří, vlevo. Vložte předměty do baňky na stanici s lektvary, nejdříve alkohol, pak listy a nakonec květy. Baňku si vezměte po pufu. Seberte palici před schody a nalevo od hraček, u vchodových dveří. Použijte palici na cihlovou zeď mezi kuchyní a jídelnou.

Vypadni z tohoto místa
Otočte se a jděte na konec. Napravo je mezera, interagujte s ní. U zdi vpravo je modulátor momentu. Vložte špachtli do modulátoru a zatáhněte ji dolů. Projděte mezerou.Jděte doprava a sledujte cestu. Jděte doprava a na konci připevněte lano k zábradlí a pak slezte dolů. Použijte elixír na Kiana.

Nejdelší cesta
Následujte vrány ke každé ze vzpomínek.

Unikněte z modulu
Podívejte se na vír. Podívejte se na zkreslení reality na stropě. Použijte sílu ruky na konzoli podu. Použijte sílu mysli na Helenu. Použijte sílu ruky na konzoli podu. Použijte sílu ruky na skleněnou skříň, ke které Helena jde.

Dostaňte se k Prorokovi
Jděte doleva a zatáhněte za páku na konci. Pokračujte vpřed a šlapejte po chodníku. Jděte vpřed a chyťte se řetězu nalevo, abyste vylezli nahoru.Jděte doleva a vyhněte se Klackovým projektilům. Vylezte po spojce na konci naproti Roperovu hlasu. Vezměte si Gorimonovo kopí.

Řídicí místnost
Použijte na Briana všechny své snílčí schopnosti.

Rebelská enkláva naposledy
Jděte do hlavní haly. Prozkoumejte památníky. Promluvte si s Shepherd/Likho.

Epilog: Ti, kdo chodí mezi světy
Aktivujte krb. Jděte k židli. Otevřete okno. Sedněte si na židli.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář