Jdi na obsah Jdi na menu
 

Ghost Pirates of Vooju Island

22. 12. 2009

TOPlist

Ghost Pirates Of Vooju Island
22.12.2009 Autor návodu-Midnight Knight
Po kliknutí myší na nějaký předmět máte na výběr(pohybem myší),oči-prohlédnout si věc,ruku-sebrat,případně strčit do předmětu a hubu-mluvit,pít.Všechny věci,které kdy do inventáře dostanete,vždy prokonzultujte s ostatními dvěma postavami(věc v inventáři uchopíte a kliknete s ní na ikonku druhé či třetí postavy),stejně tak vždy prohlížejte všechny věci i osoby,ať ve vašem okolí,nebo v inventáři-občas tak dostanete nějakou informaci,bez které se dál nedostanete i kdybyste se stavěli na hlavu.Během hry se můžete přepínat mezi postavami,každá hraje svůj individuální part,takže nemusíte striktně dodržovat pořadí,v jakém vás hra automaticky z postavy na postavu přepíná.
Část první
Papa Doc
Do chrámu se nedostanete,vstup je posypaný solí,takže se otočte a odpochodujte do vedlejší lokace.V levé části kurníku seberte pytel s krmením,v přední části plotu najděte dvířka,otevřete je,ať se slepice můžou proběhnout po okolí,ale nechce se jim.Vpravo se můžete pokochat výhledem na proud lávy,který vás odděluje od chrámu a pak jděte směrem nahoru na kokosovou plantáž..Z bedny u levého zombie seberte jeden kokosový ořech,potom zaměřte svou pozornost na žebřík,na kterém stojí další zombie,a žebříkem zatřeste.Až zombík sletí,otevřete dvířka zásobárny,ke které žebřík vede,na zem se vysype hromada ořechů a mléko z nich začne odtékat směrem k lávě.Pořád ho ale není dost,aby přeteklo přes lávu až k chrámu,takže trocha diverze.Kokos z inventáře použijte postupně na oba zbylé zombíky,až se naštvou a začnou po sobě ořechy házet,odejděte zpět mezi slepice.Pytel s krmením použijte na proud lávy vpravo a slepice vám vyzobe sůl u vstupu do chrámu,takže se přesuneme,automaticky,do jeho útrob.Doc si chce promluvit pomocí lebky nad oltářem se svojí známou,ctihodnou I’Xel,ale ta mlčí,usoudí tedy,že královna Zimbi na lebku uvalila nějakou kletbu,kterou bude muset zrušit.(zajímavé,že ho nenapadlo mnohem pravděpodobnější vysvětlení-I’Xel nemluví,protože se jí nechce)Vyjděte dveřmi do třídy,pokuste se sebrat svou voojo hůlku,ale Zimbi kolem hůlky postavila dvě sochy na odpuzování duchů,takže tenhle problém odsuneme zatím stanou.Jděte směrem nahoru do haly,pokuste se ignorovat uklízečku,která si pořád pobrukuje stejnou melodii(čím déle jste v její blízkosti,tím těžší se tvářit,že nic neslyšíte),seberte se stolu mísu s ovocem a prchněte do ložnice,s uklízečkou si to ještě vyřídíme,a ..a zjistíte,že na zemi jsou křídou nakreslené voojo symboly,přes které nemůžete dovnitř.Začíná to vypadat,jakoby vás Zimbi opravdu neměla ráda.Nevadí,vpravo od vchodu si všimněte květináče,mrskněte s ním o zem,přijde uklízečka a střepy i s voojo symboly zamete.Tak,to bysme měli.V klidu ložnice prozkoumejte skříň,seberete z ní šaty s maskou,u okna seberte provaz od závěsu,vpravo otevřete na stolku hrací skříňku a pak se pokuste pohnout svícnem na zdi.Symboly skříňky i svícnu se vám dostanou do inventáře,skříňku v inventáři použijte na Blue Belly,dozvíte se od něj název písničky a noty se vám ocitnou v inventáři.Svícen použijte na Jane,ta vám pro změnu poradí,jak se svícnem manipulovat,abyste otevřeli tajné dveře.Než na to zapomenem,zeptejte se Blue Belly i na mísu s ovocem,vyjmenuje vám,co všechno v míse máte.Pohněte ještě jednou svícnem na zdi,nalevo se otevřou tajné dveře a do inventáře se vám dostanou tajné symboly z panelu.Zeptejte se Jane na tajné symboly,potom v inventáři použijte na symboly melodii písničky a z podlahy vyjede tajná zásuvka.Můžete se pokusit přečíst list papíru,ale nic na něm není,seberte vpravo od papíru ze zásuvky nádobu s inkoustem.V inventáři se Jane zeptejte na její názor ohledně inkoustu a jděte do haly s uklízečkou.Ovoce z inventáře použijte na nádobu s vodou na stole,dostanete do inventáře zelnou vodu,pomocí které můžete přečíst neviditelné písmo.Slyšíte taky pořád to broukání.?..je načase se uklízečky zbavit,nadobro.Jděte do třídy,zatlačte do police s časopisy,zablokujete tak vchod do své svatyně(jinak by vám do ní za chvíli baba uklízečská vletěla),vytáhněte z inventáře provaz a použijte ho na jednu z odpuzujících sošek,dostanete do inventáře obraz dvou spojených soch.Použijte ho na Jane,s její pomocí Doc spojí obě sochy provazem.Vraťte se do haly,vytáhněte z inventáře šaty  s maskou a použijte je na uklízečku,jak poběží pryč,strhne na zem i odpuzující sochy.Na zemi v hale zůstal po uklízečce smeták,seberte ho,jeden nikdy neví,kdy se mu taková věc může hodit.Jděte do svatyně,zelnou vodu použijte na lebku nad oltářem,potom lebku očistěte koštětem,Doc si promluví s I’Xel a hra se přepne na Jane.(Zelnou vodu můžete použít i na dopis v ložnici,ale najdete v něm jen vzkaz od Zimbi,že v dopise žádnou stopu nenajdete)
Jane Starling
Jane musí sehnat nějakou loď,pokud možno i s posádkou,takže se pustíme do díla.Začínáte v levém horním rohu obrazovky,takže,dokud tam jsme,strčte do banánovníku,po spadaných banánech začnou čas od času padat zombie,nosící bedny.Zatím sice nevíme,k čemu nám bude tahle škodolibost dobrá,ale nevadí,na něco určitě přijdeme.Dole pod vámi je skladiště a před ním jeden zombík pochoduje sem a tam.Sejděte ke skladišti a zombíka si prohlédněte,drží nějakou voojo tyč,kterážto se vám uloží do inventáře.Zeptejte se papa Doc na tyč,a potom převrhněte barel se slanečky nalevo od vchodu do skladiště,uvězníte tak zombie ve spodní části vedle skladiště.Vlezte do skladu,najdete v něm totálně zhulenou posádku,sedící kolem svícnu ve tvaru ruky.Přeptejte se Doc na svícen,pak jděte do levé části místnosti,až nad sebou uvidíte otvor na půdu,pokuste se do něj vlézt.Nejde to,strčte do sochy u zdi,ta se nakloní,takže když teď zkusíte vylézt na půdu,už se vám to podaří.Seberte voojo buben,otevřete okno a buben prohoďte ven,Zambie teď sice začnou padat s hudebním doprovodem,ale pořád to není to pravé.Pootočte bubnem,další padající zombie vrazí do zombíka uvězněného dole a tomu vypadne z ruky voojo tyč.Seberte tyč se země,jděte do skladiště a pomocí tyče uhaste svícen ve tvaru ruky.Posádka se probrala,než se jim pročistí pořádně hlavy,porozhlédneme se po nějaké lodi.Vyjděte ze skladiště,jděte směrem doprava,až se ocitnete na palubě lodi.Kousek vpravo od místa,kde Jane stojí,najdete ovládání jeřábu,zatočte klikou a na zem se položí síť.Jděte na horní palubu,po pravé straně si všimněte upevněné plachty,jděte dozadu a přistrčte bednu pod lucernu,lucernu potom otevřete.Odvažte vpravo plachtu,ta se překlopí a její druhý konec začne od lampy hořet,zombíci přiběhnou hasit.To je radosti na Starým Bělidle,aby bylo ještě veseleji,kopněte jim do barelu,z kterého nabírají vodu.Zombie se ale jen tak odradit nedají,začnou běhat pro vodu na spodní palubu,takže se připojte k párty na spodní palubě.Smůla,tentokrát je barel přibitý k palubě,prohlédněte si tedy ohniště nalevo od barelu,zatáhněte za štít nad ohništěm,takže ten spadne na oheň.Seberte dřevo vedle ohniště,v inventáři se na dřevo zeptejte Blue Belly,a pak zvesela hoďte dřevo na ohniště.Zombie se začnou motat na místě a Jane je chytne do připravené sítě.
Blue Belly
Musíte najít svoje těla a nějak je dopravit k papa Doc do chrámu-taky nám mohli nechat něco snazšího,třeba zavolat pro pizzu a zjistit,co je večer v televizi,těžký život piráta,kuchaře navíc ještě k tomu.Zaregistrujte přítomnost skříně se zámkem,a pokračujte dál do tunelu.Kopajícímu zombie se pokuste sebrat motyku,nechce se jí pustit,mrtvolák jeden odpornej.Tak jo,ale prosil bych do záznamu,že jsme to původně chtěli řešit po dobrým,OK?Vpravo od zombie seberte lano,pak dále,v směru hodinových ručiček,seberte síť,bednu a nakonec otevřete truhlu,najdete v ní nějaké nářadí.Zeptejte se Jane na nářadí,zjistíte,že to jsou pilníky,můžete s nima pilovat sklo nebo otvírat zámky.V inventáři spojte bednu se sítí,bednu v síti potom zavěste na hák u stropu,a do visící bedny strčte,zombíkovi odletí motyka kamsi do dáli.Vraťte se ke vchodu do tunelu,motyku najdete zabodnutou vedle dveří,seberte jí.Použijte pilníky na zámek u skříně,napoprvé nic moc,takže vjeďte do inventáře a pilník použijte na Jane,pomůže vám zámek otevřít,z otevřené skříně seberte lopatu.Jděte zpět do tunelu a pokračujte doprava do lékárny,uprostřed u stolu něco kuchtí Zimbi,a jedno vím naprosto jistě-tady bych si nekoupil nic na bolení hlavy,i kdyby mi měla upadnout.Pomocí šipky se můžete přesouvat z jedné strany lékárny na druhou,na obou stranách najdete police s knihami a nějakou láhví s lektvarem.Na polici vlevo je Záhadná láhev,napravo Láhev s kuřecí krví plus v popředí několik lahviček,v kterých,jak po prozkoumání zjistíte,není grog.Hmm.Napravo od Zimbi je kotlík,ve kterém se vaří guma(na co mezi zombies potřebuje Zimbi kotel gumy nechám na vaší fantazii,ta moje mi zabouchla  dveře před nosem,že už jí moje zvrhlé nápady opravdu lezou krkem)Pro začátek seberte lahvičky v popředí,Blue Belly s nimi zbaběle prchne směrem doprava.(tohle provádí pokaždé,když v lékárně něco sebere,takže po několika výpravách jsem ho začal proklínat)Najdete jeskyni s vašimi těly,je vidět,že nad každým tělem je zavěšen talisman s kouzelnými slovy,které potřebujete přečíst,abyste talismany mohli bez současné úhony vašich těl odstranit.Bohužel,z dálky slova nepřečtete a blíž se nedostanete,v inventáři vám přibude skleněný talisman.Vraťte se do lékárny,posuňte knihy u pravého regálu,až k němu Zimbi přejde,seberte z regálu vlevo Záhadnou láhev.Opět do lékárny,posuňte knihy u levého regálu a pak seberte Láhev s krví v regálu vpravo.Obsah lahví můžete s Doc prodiskutovat,ale nic podnětného se nedozvíte.Jděte ještě jednou,naposled,do lékárny,na pravém regálu je nová láhev,s poněkud démonickým obsahem,shoďte ji na zem,Zimbi uteče a z jejího stolu můžete sebrat kotlík s gumou.Vraťte se do jeskyně s těly a protože se nám nasbíralo v inventáři nějak moc věcí,trochu to zredukujeme.Uprostřed místnosti je velký sloup a za ním plošina z bambusů,zatněte do plošiny motyku a plošina se zřítí,přičemž trochu naruší statiku sloupu.Na zemi najděte místo s kameny,zabodněte do něj lopatu a máte improvizovaný katapult pro použití v budoucnu.Odejděte z místnosti doleva,do jeskyně,v které uniká z pukliny pára.Vpravo seberte několik bambusů,prohlédněte si Voojo symboly na červené stěně,prodiskutujte symboly s Doc,zjistíte,že se nacházíte přímo pod chrámem.Vlevo na hák u stropu použijte lano,potom seberte z inventáře lano na háku a použijte ho na malý balvan vedle potrubí s kohoutkem.Na velký kotel vpravo použijte hrst bambusů,potom kotel posuňte až nad puklinu ve skále.Skopněte velký kámen vzadu za puklinou,potom na druhý velký kámen použijte z inventáře kámen na provaze s hákem a skoro celou trhlinu máme ucpanou.Potom ještě hrst bambusů použijte na kotel s gumou a přilepte bambus k odtoku vlevo.Tím jsme si odjezd téměř celý zajistili,ještě něco udělat s těmi těly.Vraťte se do místnosti s těly,z dvojice skleněných lahviček upilujte skleněná kolečka,v inventáři je spojte se samostatnou bambusovou trubkou a máte dalekohled.V inventáři použijte dalekohled na skleněný fetiš,u posledního těla je nápis zakrytý a nejde přečíst.Použijte na katapult láhev s kyselinou,výpary očistí poslední nápis,opět použijte dalekohled na fetiš.Tak,to bysme měli,umístěte na katapult láhev s krví,Blue Belly krví zlikviduje všechny tři fetiše(sice mi není jasné,jak pomocí jedné lahve mohl házet krev postupně na všechny tři fetiše,ale to už je jeho problém,můj ne)Opřete se do sloupu uprostřed,ten spadne a katapultuje všechna tři těla rovnou k vašim nohám,tomu říkám služba až do domu.Prohlédněte si těla,dostanou se vám do inventáře,promluvte si o nich s papa Doc,pak jděte doleva do místnosti s kotlem,narvěte těla do kotle a vlevo otočte kohoutek,Houston,startujeme,držte nám palce.
Část druhá
Blue Belly
Automaticky se dostanete ke guvernérovi a jeho nastávající,pokuste se jim svatbu rozmluvit,nakonec jste vyhozeni.Pokračujete debatou u mořské víly,až skončíte v hospodě,dostáváte postavu opět pod kontrolu.Podívejte se v inventáři na pytlík mátových bonbónů,přečtete si upozornění,že pokud to ve vás bublá a šumí,neměli byste rozhodně bonbóny jíst.(ač poněkud divné,získat tuto informaci je životně důležité,při opakovaném hraní   jsem se na ně zapomněl podívat a hodinu pak lítal po městě,udiven,že nemůžu udělat nic z toho,co jsem napoprvé udělal hned)Pak si promluvte postupně s pirátem u stolu,svou malou sestřičkou a s otcem,zjistíte,že ve městě není žádný rum.Vylezte z hospody,prohledejte loď,seberete provaz a pak se dejte první cestou vpravo nahoru,dorazíte k bráně,za kterou se má konat svatba-a kam vás samozřejmě stráž nepustí.Použijte provaz na kořen stromu a potom provaz s kořenem na vosí hnízdo v koruně stromu,stráže jsou pryč,takže napochodujte dovnitř,kde se má konat svatba.Nikde nikdo,tak seberte se stolu další bonbóny,získáte do inventáře sud bonbónů,a odpochodujte dolu zpět na hlavní ulici.Jděte pořád doleva,dorazíte k velrybě Leviatan,od které,dle víly,budete potřebovat pomoc.Koukněte na velrybu a zjistíte,že je to spíš naopak,velrybě se něco zaseklo v tlamě a pomoc by potřebovala ona.No,v tom případě se obrátila na toho pravého,vnitřnosti velryby,ta libá vůně uvnitř jejího žaludku,přesně moje gusto.Vidíte na vršku velryby tu díru,kterou dýchá?..ano,chápete velice rychle,skočte s rozběhem do ní a propadnete se do velrybího žaludku-tedy konkrétně na palubu lodi,kterou velryba spolknula.Odšpuntujte sudy s šampusem nalevo,napravo do jednoho sudu hoďte pytlík bonbónu,uvidíte malou demonstraci toho,co by se stalo,kdyby jich bylo moc a moc,pak si pohrajte s kořením v bedně,velryba kýchne a vyplivne vás.Seberte z   inventáře sud bonbónů a použijte ho na velrybu,zevnitř vyletí loď a taky jedna mrtvola.Prohlédněte si mrtvolu(loď už znáte),najdete u ní zápisník,když do něj jedním očkem nahlédnete,zjistíte,že jeho majitel míval(to když ještě žil) cosi s Muriel,nastávající chotí guvernéra.Nebudeme rozpitvávat,co s ní měl,jsme přece gentlemani,takže to jen trochu opepříme a vylepíme na dveře kostela,to úplně stačí.Zeptejte se Jane na zápisník,pomůže vám s tím,pokud jí seženete něco na psaní.Stavte se v hospodě,požádejte svou sestru o tužku a potom dejte tužku Jane,zplodíte společně falešný líbesbríf pro Muriel.Prozatím ho nemůžeme upotřebit,protože potřebujeme pomoc ostatních pirátů a ti zas pro změnu chtějí rum,takže se vydáme hledat rum.Vylezte z hospody,prohlédněte si kanalizaci,která ústí do moře a potom do ní vlezte.Blue Belly se úhledně poskládá na chodník a do kanálu jde jen jeho duch.Uvnitř jsou v celách dva vězňové,jeden očividně mrtvý a druhý očividně šílený,takže domluva s nimi  bude očividně poněkud náročná.Prohlédněte si psa před mříží,v tlamě má pilník a na obojku vzkaz,vzkaz si sice přečtete,ale pilník nechce pes pustit..a psův pán,Ratbag,to je ten mrtvý z naší komické dvojky,nám asi nepomůže..nebo jo?Chytněte mrtvolu,získáte tak do inventáře její hlavu a použijte hlavu na psa.Blue Belly prostrčí mrtvole hlavu mříží,takže jí zlomí vaz(pokud v ní byla ještě jiskra života,tak rychle utekla),a jakousi posmrtnou variací na Valčík na rozloučenou přinutí psa,aby pilník pustil a šel domů.Použijte pilník na mříž u mrtvoly,Blue Belly jí odtáhne do cely k šílenci a začne posuňkový výslech.Pravidla následující hry jsou snadná-na liště nahoře máte vždy několik symbolů,na který kliknete,ten se vám přesune do prázdného políčka.Až vyplníte všechna prázdná políčka,mrtvola je začne posuňky vyjadřovat,po každém symbolu se na chvíli odmlčí a pak pokračuje.Pokud máte na políčku správný symbol,šílenec nereaguje,pokud je na některém políčku nesprávný symbol,šílenec po jeho interpretaci mrtvolou udělá odmítavé gesto.Tímhle systémem dosaďte celkem třikrát správné symboly,šílenec po každé správně položené otázce odpoví.(Pokud nevíte,jak takové odmítavé gesto vypadá,jděte na chvíli před dům a první slečnu,případně kluka,pozvěte na rande.A pokud jste se náhodou vrátili až druhý den ráno,tak jste dítě štěstěny a odmítavé gesto vypadá takto:*Midnajt v podivném rytmu kýve rukou*No,a jestli jste mě neviděli,tak to s tou štěstěnou nebude tak žhavé a někdo vám ho určitě ukáže)Správné symboly jsou-počítáno od leva doprava.První věta-3.2.1.Druhá věta-4,4,3,4.Třetí věta – 4,1.Po správně položených otázkách se automaticky přesunete do úkrytu,dva piráti tam po sobě střílí,úkryt začíná hořet a hrozí,že rum vybuchne.Nalevo od místa,kde stojíte,strčte do pytlů s moukou,spadnou a jeden oheň je uhašený.Jděte k pirátovi vlevo,strčte do dřev opřených o zeď,potom zatřepejte s brněním,které bylo za dřevem na zdi,druhý oheň je pryč.Strčte do piráta vlevo,Blue Belly přejde na druhou stranu k poslednímu ohni,kde udělal díky vám pirát novou díru,a posuňte truhlu na podlaze.Voda se odrazí správným směrem,poslední oheň je uhašen a přesunete se automaticky do hospody.Pirát vám teď pomůže,ale aby mohl Muriel unést,musíte jí nejdřív vylákat z guvernérova domu na ulici.Odejděte z hospody,dejte se nahoru pro změnu druhou cestou zprava,dorazíte ke guvernérovu domu.Použijte na některé z oken papír se vzkazem,rozběhne se další minihra.Házet budete podle toho,jak nastavíte zaměřovací kuličku,ta se nejdřív válí v spodní části obrazovky ze strany na stranu,jakmile kliknete myší,kulička  změní pohyb,kutálí se teď nahoru a dolů,až kliknete myší,vystřelíte.Strefit správné okno byste měli,pokud při vodorovném kutálení kliknete,až bude kulička na pravém konci lišty,při při kutálení nahoru klikněte,až dosáhne vrcholu lišty,dříve,než začne klesat.Až trefíte okno,rozběhne se závěrečná animace Blue Bellyho mise a hra se přepne na papa Doc
Papa Doc
Po příjezdu skončíte ve vězení,takže papa Doc vyklouzne ze svého těla-v současné situaci svoje tělo skrz mříž nedostanete.Vyjděte z cely do haly,vedle dveří seberte hořící pochodeň a pokračujte dál doprava do strážní místnosti.V popředí seberte o stůl opřenou pálku,a protože je dost trapné do něčeho mlátit,když jsou kolem stráže,pokračujte dál nahoru na střechu.Vedle komínu seberte spadané listí,narvěte ho do komína a vraťte se do místnosti se strážemi.Až stráže zmizí,pálkou práskněte do sudů po pravé straně,zaregistrujte,že při výbuchu se uvolnil jeden trám u stropu.Shoďte uvolněný trám na zem,opět použijte pálku na zbývající sudy,ty se skutálí do haly před vězením,následujte jejich příkladu.Tedy,ne doslova,po schodech normálně sejděte,kutálet se není zapotřebí.Do rozlitého rumu vhoďte pochodeň a Doc se automaticky vrátí do svého těla.Vylezte do okna vězení po spadnutých kvádrech,utrhněte liánu,které se vedle okna plazí po zdi a hoďte jí na hlavu hada v rohu střechy,Doc sleze na zem před zvednutým mostem.Nasměrujte si to do trůnního sálu proti vám,Doc opět opustí svoje tělo a přes vodu vleze do trůnního sálu.S vladařem v tomhle stavu jaksi mluvit nemůžeme,tak seberte hračku,která leží před jaguárem a na jaguára ji použijte.S jaguárem v inventáři odejděte doleva k padacímu mostu,pod strážným podtrhněte židli a potom si ji vezměte.Použijte židli na podepření dvířek vedle capabyry,potom na capabyru použijte jaguára a most se spustí dolů.Doc se automaticky ve svém těle dostaví před vladaře,ten mu nevěří a chce důkaz,že jeho kněz to s ním nemyslí tak upřímně,jak hlásá ve svém volebním programu.Doc tedy opět opustí svoje tělo,v utajení se lépe pátrá.Vraťte se do trůnního sálu,vlevo pod papouškem seberte koš s prádlem,vpravo vedle papouška seberte misku s broccoli,jděte doprava za stráž a posbírejte nádobu s vodou a figurku Itzakoka.Misku s broccoli použijte na stráž,misku pak zalijte vodou z nádoby a nakonec pohněte štítem vpravo.Celá směs začne smrdět a strážný je vyhozen.Vpravo od vladaře seberte víno a sůl,a půjdeme ožrat papouška.Koš s prádlem použijte na papoucha,až bude padat,ať se moc nepotluče,potom mu do misky nalijte víno a protože se mu nechce pít,použijte na něj sůl.Až se opilý opeřenec odporoučí mezi špinavé prádlo,vezměte koš z inventáře,položte ho na vozík a pak do vozíku strčte.Přejděte most,papouška posaďte na strom vedle vchodu do chrámu a ukažte mu figurku Itzakoka.Papoušek začne pokřikovat,že Itzakoko smrdí,až se skutečný Itzakoka vyleze podívat,co se to děje,seberte papouška a strčte ho Itzakoka do klobouku.Zrádce je odhalen,Doc si promluví s I’Xil a my se půjdeme podívat za Jane.
Jane Starling
Vydejte se s loďkou do Boogeyman Bayou,po příjezdu seberte z vraku lodi harpunu a zbytky sítě,obojí spojte dohromady v inventáři.Ze stěny staré boudy napravo seberte ještě hák a jděte do budovy.Promluvte si s přítomnými kostrami-piráty,dozvíte se o mapě,chlápkovi Red Rump a lodi Flying Dutchman.Až skončíte,povšimněte si ztrouchnivělé podlahy na zemi,jděte ven a vlezte do sklepa.Karate kopem zlikvidujte sloup,který podpírá strop,vylezte ven a jděte opět do domu,tentokrát ale na balkon.Přitáhněte si lustr hákem z inventáře,přidělejte k lustru harpunu s lanem a zatáhněte za provaz vpravo,abyste vrátili lustr na jeho místo.Až piráti pod vámi rozloží na stole mapu,uvolněte provaz držící lustr,mapa je vaše a ocitnete se opět na loďce na moři.Prohlédněte si mapu,pak ji prokonzultujte s Doc nebo Blue Belly,nakonec skončíte v jeskyních pod mořem.Zkuste se napít z různých vodopádů,a zapamatujte si,že pouze z toho,který teče kolmo dolů,v zadní části jeskyně,teče sladká voda,v ostatních je voda slaná.Pokračujte spodní částí jeskyně do místnosti s pokladem,prohlédněte si židli u stolu,dostanete jí do inventáře,se stolu seberte korek z láhve vína,svíčku,zlatou misku a rum.Láhev rumu rozbijte o židli u stolu,z postele vytáhněte kus prostěradla,před zrcadlem  seberte Azticlan Scroll a nechte si ho od Doc přeložit.Pokuste se zrcadlu vyčistit prostěradlem a do inventáře získáte zrcadlo.Zeptejte se na něj Blue Belly,dozvíte se,jak vyrobíte mýdlo.Jděte ke stolu,odsuňte sochu za ním a najdete v zemi křídu.Vraťte se k vodopádům a jděte k lodi,promluvte si s mírně maniakálním kapitánem Rump.Pod můstkem seberte kbelík,barel vedle ucpěte korkem a zeptejte se Blue Belly na židli z inventáře.Jděte k vodopádům,do kbelíku naberte sladkou vodu,pokračujte k pokladu a pokuste se sebrat křídu.Vraťte se k Rumpovi,promluvte si sním a dostanete jeho dýku.Vodu z kbelíku přelijte do barelu,jděte k pokladu a kapitánovou dýkou se pokuste kus křídy vyškrábnout.Dýka se sice trochu poničí,ale podařile se.Vepředu u stolu seberte se země křídu a pazourek,pazourek spojte v inventáři s dýkou a potom použijte na židli,kterou jste polili rumem.Seberte popel,který z židle zůstal,vraťte se k lodi a popel dejte do barelu.Blue Belly vám oznámí,že musíte čekat tři dny,což se vám ani trochu nelíbí,takže použijte z inventáře Heat Lye Idea na Doc.Potom strčte do barelu svíčku a vzniklé mýdlo naberte do zlaté misky,mýdlo máte v inventáři.Vraťte se k pokladu,mýdlo použijte na zrcadlo,potom na zrcadlo použijte křídu.
Kapitola třetí
Jane Starling
Jste v místnosti,kde se všichni mlátí hlava nehlava,zrovna v okamžiku,kdy se chcete dostat na druhou stranu místnosti.Pomocí lana se dostaňte na sochu na zdi,odtud na lustr,z lustru na lano vpravo a skočte do chrámu.Čeká vás souboj,opět pomocí symbolů,symboly vždy zadáte tři,potom se ukáží symboly protivníka a souboj začne.Musíte celkem vyhrát dvě kola,každé kolo vyhrajete tak,že všechny tři vaše symboly zasáhnou protivníka.Pokud ho zasáhnete jen 2x,jednou minete,nebo zasáhne on vás,jako vítězství se to nepočítá a pokud jste už předtím jednou vyhráli,vítězství se anuluje a opět ho musíte celkem 2x porazit.Když budete sledovat symboly soupeře,zjistíte že není nijak originální,začíná,počítáno odleva,kombinací 1,2,3,při dalším útoku 3,1,3,potom 1,1,3 a při dalším útoku opět začíná od začátku,tj. 1,2,3 a tak dále.
Takže zadejte symboly 3,1,2-za předpokladu,že opravdu začíná od začátku celou svou sekvenci,vyhrajete,postoupíte o krok dopředu,zaútočte 2,3,2,souboj vyhrajete a přepnete se na Blue Belly(pokud některé kolo nevyhrajete,třetí kombinace symbolů je 3,3,2)
Blue Belly
Stojíte před vstupem do tunelu,který už znáte,jediný rozdíl je v tom,že se nemůžete dostat dovnitř,protože před dveřmi je rozsypaná sůl.No problemo,gringo.Strčte do kašny s vodou nalevo od dveří a sůl je pryč,zkuste otevřít dveře,ale smůla,ukáže se,že jsou zamknuté.Blue Belly tedy pronikne do tunelu jako duch.Jděte tunelem do lékárny,najdete v ní obrovského chlapa s velkým mečem a skříňkou,kterou drží pod rukou,Doc vás informuje,že chlapa máte zlikvidovat i se skříňkou,do inventáře dostanete hlavu.Prohlédněte si otevřenou knihu vzadu na pultu,pak se na ní zeptejte Doc.Kdybyste věděli,jak to dopadne,tak byste sem nechodili.eeh,co to říkám,kdybyste věděli,jak se chlap jmenuje,věděli byste,jak na něj.Vraťte se ke vstupu do tunelu,seberte se země hadr a zapalte ho o louč.Z hadru stoupá dým,vylezte ven před vchod a vidíte,že dým ven leze nedaleko sochy.Opřete se o sochu,až spadne,trochu po ní poskákejte a propadnete se do tunelu.Promluvte si s chlapem,řekněte mu,že Zimbi byla zajata,pak,že mluví kapitán Flint a nakonec se ho zeptejte na hodnost a jméno.Hu,ani to nebylo tak těžký,jak to vypadalo.
Papa Doc
Před vámi je finální bitva,čeká na vás opět minihra,musíte umístit postavu papa Doc na takové místo,aby se střela,když se od něj odrazí,strefila do skalního výstupku,který následně spadne.Tuto činnost musíte provést celkem třikrát,potom už je zlo zničeno,sérum pravdy zvítězil nad láskou,už nikdy žádné ploty,globální oteplování,manželky,ty budeme podvádět jen v přestupném roce,a co děti,ty si budou mít konečně kde hrát.Kruci,já už radši končím,ignorujte mě,když má člověk chřipku,asi by se měl psaní vyhnout obloukem.Ale co naděláte,když sem to chtěl mít hotový ještě před Vánocemi..:-)A propos,kam papa Doc postavit,to už si najděte sami,prostor je malý,takže po pár pokusech na to přijdete sami..:-))Přibližná pozice-vlevo,uprostřed a opět vlevo.M_K
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Ghost Pirates of Vooju Island

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Navod

(Jirka, 5. 3. 2010 10:01)

mockrat dekuji za navod!
odvedl jsi skvelou praci