Jdi na obsah Jdi na menu
 

Lost Horizon 2

1.10.2025 Autor návodu- Standa Madukas

Lost Horizon 2 je pokračováním předchozího dobrodružství s Fentonem Paddockem v hlavní roli. Toto pokračování se odehrává 20 let po událostech první hry a zahrnuje skandinávskou mytologii i konfrontaci se Sověty ve stínu studené války.

Prolog

Drážďany

Jděte do obývacího pokoje a seberte deku, pak se vraťte do ložnice a dejte ji své dceři. Jakmile uslyšíte klepání, jděte ke dveřím a otevřete je. Po sebrání klíče se vraťte do obývacího pokoje. Vezměte si lampu nad krbem. Rozsviťte lampu zápalkami z inventáře. Vyjděte znovu na odpočívadlo.Prozkoumejte dveře vpravo. Vložte klíč do klíčové dírky a otáčejte jím, dokud se dveře neodemknou. Otočte klikou a dveře se otevřou. Vstupte do potemnělé místnosti (můžete to udělat pouze tehdy, pokud jste již rozsvítili lampu).Prozkoumejte komodu vpravo a všimnete si, že za ní je ve zdi díra. Posuňte ji úplně doleva, abyste díru úplně odkryli. Vraťte se ke své dceři a automaticky odvedete obě děti do úkrytu. Jděte ještě jednou do ložnice a seberte fotografii matky dětí, pak ji dejte dětem.

Kapitola 1: Za nepřátelskými liniemi

Port Said

Prozkoumejte vozík a poté na něj použijte nůž, abyste získali šrouby a kovové pouzdro. Jděte doprava a seberte ze země 2 prkna, která zkombinujte se šrouby - na další obrazovce vyberte dřevěná prkna, kovové pouzdro, šrouby a poté nůž. Vylezte po pravém sloupu oblouku. Jděte doleva a použijte dlouhé prkno k dosažení dalšího sloupu. Přeskočte na římsu. Proplížte se kolem všech 3 světel, když se stráže nedívají.Na střeše použijte rádiový přijímač(klikněte jím na vaší postavu). Otáčejte číselníky, abyste dosáhli správného signálu: levý číselník na 10 hodin, prostřední číselník na 10 hodin, pravý číselník na 6 hodin; pro dokonalý signál je potřeba trochu si s tím pohrát, ale není to těžké.Prozkoumejte auto a pak se pokuste otevřít kufr. Seberte na zemi rozbitý džbán. Pomocí nože sejměte hadici. Prozkoumejte motorku, uniká z ní olej, a poté na ni použijte čutoru, abyste trochu oleje nabrali do čutory. Použijte tento olej na bránu vpravo a poté ji otevřete pomocí šperháků. Projděte branou.Jděte chodbou dokola, dokud nedojdete k velké místnosti naplněné vodou. Jděte k první plošině a pomocí dřevěného kola spusťte horní chodník. Přejděte tento a další dva chodníky a poté nožem seberte ze země trochu mechu. Mech použijte na džbán k jeho opravě. Vraťte se do první chodby a naberte trochu vody z vodovodního potrubí do opraveného džbánu. Podívejte se dolů do díry v podlaze hned vlevo, pak tam nalijte vodu a nakonec získáte dřevěné kolo. Jděte znovu k první plošině a umístěte dřevěné kolo na stélu. Nyní otočte kolem, abyste spustili pravý chodník. Přejděte ho a jděte novou chodbou k východu.Jděte chodbou až na konec obrazovky a prozkoumejte Tamerovo tělo. Stírejte myšítkem krev kolem kódové karty, dokud neuvidíte celou zprávu. Vezměte hadřík z okraje vany a namočte ho v nedalekém umyvadle. Jděte ven, do předchozí místnosti a pak doprava . Vezměte si hák zleva a pak se vraťte doprava. Nyní jděte znovu ven doleva.Použijte nový hák na kufr auta, abyste ho otevřeli, pak kufr prohledejte, najdete lepicí pásku a montážní klíč. Teď se vraťte zpět dovnitř branou napravo. Použijte hák na žebřík nad kompresorem, abyste ho stáhli dolů. Prozkoumejte plynovou láhev vpravo, pak chyťte hadici a vylezte s ní po žebříku. Nahoře zkombinujte vodní hadici ve svém inventáři s plynovou hadicí, kterou jste přinesli nahoru. Spoj zajistěte lepicí páskou. Nyní prozkoumejte dveře vlevo; vložte konec hadice pod dveře a poté je utěsněte mokrým hadříkem.Slezte dolů a prozkoumejte ventil na horní části plynové lahve. Zkuste jím otočit rukou, poté nasaďte montážní klíč a dvakrát jím otočte proti směru hodinových ručiček. Znovu vylezte nahoru a nyní projděte dveřmi vlevo. Použijte kódovou kartu na vysílačce. Odešlete správnou zprávu Morseovou abecedou (podržením vložíte pomlčku, krátkým stisknutím tečku).Až znovu získáte kontrolu, prozkoumejte vanu a pak do ní vlezte. Venku se k vám připojí Anna, musíte přežít  honičku vaší motorky, rychle klikejte myší na požadovaná tlačítka.

Kapitola 2: Stín minulosti

Kesslerova vila

Jděte doleva a promluvte si s chlapcem o všem. Podívejte se na tašku v inventáři(klikněte na ní pravým myšítkem), abyste vysypali její obsah, pak se podívejte na poznámkový blok a vezměte si z něj pero. Jděte doprava a použijte telefonní budku. Vhoďte minci do otvoru na mince nahoře a vytočte číslo z poznámkového bloku: 38658. Zatímco je sekretář pryč, vezměte si koště a použijte ho k sundání míče ze stromu. Sekretář se vrátí zpátky, takže znovu použijte telefonní budku k vytočení stejného čísla a poté prohledejte poštovní schránku, abyste získali pohlednici a časopis.Prozkoumejte nástěnku a plakát, poté si vezměte lepící roh plakátu. Dejte chlapci míč, promluvte si s ním. V inventáři zkombinujte kapesní nůž a časopis. Na další obrazovce vyberte časopis, nůž, lepící kousky plakátu a poté pohlednici. Použijte pero na obrázkovou kartu a poté chlapci nabídněte podepsanou fotografii.Chlapec zabaví sekretáře a vy se ocitnete uvnitř vily. Jděte nahoru a vezměte si hadřík ze zásuvek vlevo. Prohledejte bundu vpravo, abyste našli klíček. Seberte vázu a prozkoumejte ji v inventáři, abyste z ní odstranili květiny. Projděte dveřmi vpravo do pracovny. Vezměte si ze stolu dřevěnou skříňku a klíčkem ji otevřete - uvnitř najdete jodové pilulky, kyanidové kapsle a doutník. Nyní prozkoumejte stůl, abyste získali závěť. Prozkoumejte obě stránky závěti v inventáři. Dále prozkoumejte servírovací vozík a vezměte si z něj lahvičku ginu a lahvičku tinktury.Smíchejte jodové pilulky a lahev ginu a poté použijte lahev ginu na hadřík. Prozkoumejte obrázek hned vedle dveří napravo - použijte na obraz nasycený hadřík (z roku 1940) a třete ho, dokud neuvidíte šipku doleva. Prozkoumejte další obraz vpravo (z roku 1942) a použijte na něj opět nasycený hadřík, abyste odhalili šipku nahoru. Jděte do chodby a totéž zopakujte na obraze na konci chodby (z roku 1768), abyste viděli šipku doleva. Sejděte dolů a prozkoumejte zde obraz (z roku 1835), poté jej nasyceným hadříkem otřete, abyste odhalili šipku dolů.Vraťte se nahoru a do pracovny. Prozkoumejte masku nad krbem, abyste odhalili trezor. Nyní musíte uspořádat šipky tak, aby měly stejný směr jako šipky na obrazech podle data (doleva, dolů, doleva, nahoru). Mačkejte prostřední tlačítko, dokud se trezor neotevře - automaticky si vezmete mapu a zrezivělý klíč.

Les

Podívejte se na mapu a poté na ni použijte mapu k určení polohy bočního vchodu. Zkuste vstoupit do budovy, ale je zabedněná. Zamiřte do lesa.Jděte do bodu B na mapě (směrem na východ) a přibližte se k ventilačnímu systému. Seberte ze země několik jedlových šišek a poté použijte kapesní nůž na drát, abyste získali 2 kusy drátu. Odtud  jděte do bodu A na mapě (směrem na severozápad) a přibližte se k bažině. Seberte batoh a rybářský prut. Prozkoumejte prut v inventáři, abyste získali vlasec. Nyní použijte starý rybářský prut k získání igelitových sáčků. Prozkoumejte batoh, abyste získali zapalovač, kartáč na boty a nějaký doklad totožnosti. Zkombinujte vlasec a igelitové sáčky - na další obrazovce použijte igelitové sáčky, drát, jedlové šišky, vlasec a poté zapalovač.Připevněte jeden z vašich nových balónků k odpadům zde. Vraťte se k ventilačnímu systému a připevněte druhý balónek zde. Opusťte tuto oblast a jděte úplně na sever od lesa, kde najdete rozhlednu. Vylezte na ni a nahoře klikněte na oblast na jihu. Opusťte toto místo a nyní jděte ke skalám, které odpovídají bočnímu vchodu vyznačenému na mapě.Jděte po cestě doprava a poté prozkoumejte keř, kde najdete provazový žebřík. Jděte po něm, abyste se dostali k velkým dveřím. Použijte rezavý klíč na klíčovou dírku, abyste se dostali do bunkru.

Bunkr

Prozkoumejte desku na zdi a poté ji očistěte kartáčem na boty – tím získáte instrukce k zapnutí generátoru. Kapesním nožem vyjměte hřebík z levého horního rohu desky. Nyní prozkoumejte generátor a postupujte podle instrukcí, které jste právě našli:

  • Změna na střídavý proud (otočením knoflíku proudu dole doprava)
  • Nastavte proud na 035
  • Nastavte napětí na 480
  • Stiskněte červené tlačítko
  • Použijte zelenou páku

Nyní umístěte hřebík na místo chybějící páky (v linii s větráním) a poté jej vypněte. Jděte pravými dveřmi do místnosti A5 a poté levými dveřmi. Seberte gumovou podložku a prohledejte skříňky, abyste získali nějaké staré plechovky a mosazný ventil. Vraťte se do místnosti A5 a pokračujte pravými dveřmi, abyste našli místnost B1. Vezměte kovovou trubku a pokračujte doleva do místnosti D2 a pravými dveřmi. Pokračujte ventilátorem (můžete to udělat pouze tehdy, pokud jste ho dříve vypnuli).Projděte dalšími dveřmi. Zkombinujte gumovou rohož a kovovou trubku a použijte ji na kabel. Nyní přejděte most, abyste se dostali k velkým zamčeným dveřím. Prozkoumejte dveře a vezměte si uvolněné kolečko z pravého horního rohu. Projděte celou cestu zpět ventilátorem, pak jděte doprava a doleva, abyste se vrátili do místnosti B1. Použijte uvolněné kolečko na potemnělé prostřední dveře a pak projděte. Vezměte si láhev z polic vlevo a zkombinujte ji s mosazným ventilem.Vraťte se k velkým zamčeným dveřím. Pomocí plynového hořáku přetrhněte řetězy a znovu vložte uvolněné kolo. Nyní otočte kola do správné kombinace (A-5-vpravo, B-1-vlevo, C-3-vpravo, D-2-vlevo) a dveře se otevřou.Jděte doprava a prohledejte stůl, kde najdete knihu; prozkoumejte ji ve svém inventáři - 3 operace vztahující se k roku 1942 jsou Alfa, Beta a Pí. Vraťte se doleva a prozkoumejte kartotéční skříň. Otevřete zásuvku odpovídající velkému Pí (2. sloupec, 3. řádek). Podívejte se pod Německé artefakty a najdete tam "AR-E04 Viking Casket 23". Klikněte na ni a zjistíte, že je v regálu 11, slot 1. Vyjděte zpět a dvakrát jděte doprava. Podívejte se na regály vpravo dole a uvidíte, že rakev chybí. Podívejte se na stopy po tažení v podlaze, poté prozkoumejte paletu u zdi a projděte otvorem, který se objeví. Prozkoumejte artefakty na stole, ale lampa spadne. Použijte vypínač na zdi, abyste se setkali s Gwen.Poté, co doběhnete do nové části bunkru, prozkoumejte zazděný východ vpravo a vezměte si uvolněnou cihlu. Prozkoumejte díru v druhé zdi a Gwen jí proleze. Přepněte se zpět na Annu a předejte Gwen kapesní nůž, větruodolný zapalovač a uvolněnou cihlu dírou ve zdi. Znovu se přepněte na Gwen a několikrát prozkoumejte každý zjevný objekt (ten vlevo bude nakonec identifikován jako lampa). Použijte zapalovač na lampu.Posuňte vozík směrem k granátu. Položte granát na vozík a poté vozík přesuňte k díře ve zdi. Zkuste protlačit granát dírou ve zdi, ale Anna to nezvládne. Prozkoumejte vozík; dejte pod něj uvolněnou cihlu, použijte kapesní nůž na kolo a poté prostrčte kolo dírou ve zdi. Přepněte se na Annu a opravte trakař pomocí kola. Přesuňte trakař k díře ve zdi. Přepněte se na Gwen a prostrčte granát dírou ve zdi.Znovu se přepněte na Annu a posuňte trakař po rampě nahoru. Jděte doleva a pomocí oranžové konzole přesuňte transportní saně doprava. Zvedněte skořápku na transportní saně. Naposledy použijte konzoli.

Kapitola 3: Mezi frontami

Moskva

Prozkoumejte vzkaz v inventáři a pak se z nádraží vydejte doprava směrem k městu. Promluvte si s paní v kiosku o všem; skončíte s nějakými mincemi, bonbonem a zázvorovým sušenkou. Vraťte se na nádraží, dokud tam nebude žádný vlak. Položte minci na koleje. Odejděte a dvakrát se vraťte, poté seberte z kolejí zploštělou minci. Dejte si bonbón i zploštělou minci do peněženky a vraťte se do města.Jděte k čekací frontě před mauzoleem. Všechno kromě peněženky vám bude zabaveno a uvnitř mauzolea máte pouze 2 minuty. Rychle jděte doprava a pokračujte v prohlídce. Prozkoumejte ventilační mřížku. Otevřete peněženku a použijte zploštělou minci na krytky šroubů. Zatlačte svou sladkost do jednoho ze šroubů, abyste získali otisk, a poté prohlídku dokončete.Vraťte se na kolejiště a promluvte si s mechanikem o všem - dá vám šroubovák. Prozkoumejte ho, abyste oddělili čepel od rukojeti. Dejte si zázvorovou sušenku do peněženky a pak se vraťte do města.Jděte do fronty a uvnitř mauzolea budete mít další 2 minuty. Znovu jděte doprava a pokračujte v prohlídce. Položte zázvorovou sušenku na stůl a prohlídku dokončete. Vložte šroubovák do peněženky a znovu se zařaďte do fronty. Uvnitř vezměte kliku zleva (strážce bude vaší sušenkou rozptýlena). Jděte doprava a znovu prozkoumejte ventilační mřížku. Otevřete peněženku a poté zkombinujte kliku a šroubovák. Použijte je na šrouby a schováte se ve ventilačním potrubí, dokud se mauzoleum nevyprázdní.Jděte do přední části a prozkoumejte sarkofág, kde najdete tajnou základnu. Proplížte se kolem oken a zastavte se u sloupů, až se bude blížit stráž. Počkejte, až všichni odejdou v další místnosti, pak se podívejte okny a vstupte dveřmi číslo 2.Prohledejte laboratorní plášť, abyste získali klíč od laboratoře. Prozkoumejte zelenou skříňku vlevo a poté ji klíčem otevřete – získáte skalpel. S ním osvobodíte Gwen. Až se vás Anna na něco zeptá, vyberte si jednu z možností.Zpátky v laboratoři stačí roztáhnout všechny čtyři rohy zprávy.

Kapitola 4: Klamavá bezpečnost

Trikot

Promluvte si s barmanem a pak se vydejte ven do přístavu. Promluvte si s rybářem vpravo. Jděte k obrazu a podívejte se na něj, pak si promluvte s umělcem a dostanete svůj portrét. Promluvte si o všem se ženou vlevo a pak s prodavačkou napravo od umělce.Vraťte se do baru a znovu si promluvte s barmanem. Zkuste sejmout fotografii ze zdi a nahradit ji svým portrétem. Vraťte se ven a ukažte fotografii umělci. Až budete potřebovat uvařit čaj, vyberte si šálek, konvici a pak naplněné čajové vejce.

Kapitola 5: Ostrov bohů

Ostrov Gotland

Jděte chodbou vpravo, abyste se dostali do centrální oblasti. Vstupte do hrobového výklenku vpravo a prohledejte podrost, abyste našli klobouk. Vraťte se a vstupte do horního hrobového výklenku, poté prohledejte hromadu harampádí, abyste našli kamna, ruční kartáč a zednickou lžíci. Vraťte se a vstupte do levého hrobového výklenku, prohledejte harampádí a najděte bič. Vraťte se chodbou zpět do výchozí oblasti.Použijte nůž na benzínový vařič. Nyní běžte ke každému ze 4 neosvětlených sloupů; použijte na něj benzínový vařič, pak na něj použijte zapalovač a nakonec ho prozkoumejte. Jakmile to uděláte čtyřikrát, automaticky si promluvíte s Gwen a ona vám dá zápisník. Jdě znovu do chodby a prozkoumej krypty v každém z hrobových výklenků; přiřaďte je k symbolům v Gwenině zápisníku. Dále se přibližte ke kamennému kruhu uprostřed této oblasti. Musíte kruhy otočit do správné orientace. Od vnitřní strany k vnější by měly být:

  • Kniha: severozápad (Chadwick)
  • Kříž: západ (Tiras)
  • Váhy: sever (Alaric)
  • Růže: východ (Rosa)
  • Lev: severovýchod (Lev)

Prozkoumejte díru, ale je příliš malá na to, abyste jí prošli. Vraťte se za Gwen a promluvte si s ní, pak se vrátíte k díře. Použijte na Gwen bič a bude spuštěna dolů.Přepněte se zpět na Fentona a protáhněte zapalovač a vařič otvorem. Přepněte se na Gwen a použijte vařič na misku, kterou pak zapalovačem zapalujte. Podívejte se na mapu na zemi a přistupte k rakvi vlevo. Otevřete víko a zevnitř vezměte štít, poté prozkoumejte náprsník. Přečtěte si rytiny a vyčistěte střední část, abyste odhalili 2 symboly. Vraťte se do zbytku místnosti.Podívejte se na ceduli pod levým plamenem a poté umístěte štít s vyvýšeným čtvercem do tohoto výklenku. Otočte štítem 8krát proti směru hodinových ručiček – pokud jste to udělali správně, Gwen řekne „Osm“, pokud ne, otáčejte dál. Podívejte se na ceduli pod pravým plamenem a poté umístěte druhý štít do tohoto výklenku. Otočte tímto štítem 6krát proti směru hodinových ručiček – pokud jste to udělali správně, Gwen opět řekne „Šest“. Znovu si prohlédněte mapu a uvidíte, že vaše další lokace byla odhalena.

Kapitola 6: Svět v plamenech

Island

Jděte k vrtulníku a prozkoumejte ho. Sejměte víčko a prozkoumejte přerušené hydraulické potrubí. Teď jděte ​​a seberte kanystr s vodou vedle stanu, vzduchové čerpadlo vedle geologa a plechovku vedle krbu. Prozkoumejte motor nákladního auta a nožem seberte hadici a spony. Až tady budete, použijte plechovku na olejovou výpust, abyste ji naplnilnil vodou.Jdi k ohništi a nalijte do něj olej z plechovky, pak ho zapalte zapalovačem. Nalijte vodu do hrnce na ohni a skončíte s nádobkou obsahující emulzi.Ještě jednou prozkoumejte vrtulník. Použijte hadici a spony na přerušené hydraulické potrubí. Použijte kanystr na plnicí otvor a poté na něj použijte vzduchové čerpadlo. Vycouvejte a automaticky opustíte tuto oblast.

Asgard

Vezměte si svíčku a poté se přibližte k podstavci vpravo. Roztočte kruhy, abyste vytvořili tvar stromu. Podívejte se na stélu hned nalevo od podstavce a vezmete si modrý diamant. Odbočte doprava a pokračujte celou cestu dolů, abyste se dostali k ledové jeskyni. Prozkoumejte mrtvé vojáky a z té vpravo si vezměte helmu. Použijte ji k nabírání sněhu.Vraťte se dveřmi a pak do jeskyně vlevo. Ignorujte vlka a projděte chodbou vpravo. Zkuste sebrat kopí, ale je zaseknuté. Zapalte svíčku zapalovačem a poté ho použijte na kopí. Nyní ho seberte. Prozkoumejte bílý diamant a havrana. Havrana můžete rozpohybovat prozkoumáním sloupů. Postupujte v tomto pořadí:

  • Uprostřed vpravo
  • Téměř vlevo
  • Uprostřed vlevo
  • Téměř vpravo
  • Krajní pravice

Nyní seberte bílý diamant. Projděte horními dveřmi a seberte žlutý diamant. Vraťte se do místnosti s vlkem a pomocí hůlky seberte batoh z prostřední části místnosti. Prozkoumejte ho, abyste získali sekáček na led, signální světlici a nějaké oblečení. Vraťte se do ledové jeskyně a znovu prozkoumejte mrtvé vojáky. Sekáčkem na led seberte jejich batoh. Otevřete ho v inventáři a najdete dřevěnou rakev a plechový hrnek. Prohledejte dřevěnou rakev, abyste získali mosazné tyče, kartáče a lešticí hadřík.Vraťte se a znovu vstupte do jeskyně s vlkem. Použijte modrý diamant na oblečení, abyste získali nylonovou nit. Použijte hůl na helmě s vodou a poté zkombinujte mokrou hůl s nylonovou nití, abyste si vytvořili luk. Přidejte k luku mosazné tyče, abyste ho naplnili. Hoďte signální světlici směrem k vlkovi. Nyní použijte svůj naplněný luk na zelený diamant a získáte ho.Vraťte se ven a vstupte do první budovy. Musíte umístit 4 diamanty na 4 stély na tato místa:

  • Úplně vlevo: modrá
  • Blízko vlevo: zelená
  • Zcela vpravo: bílá
  • Vpravo: žlutá

Podívejte se na výčnělek, který se nad vámi vytvořil. Odejděte odtud a projděte jeskyní a místností se sloupy k místu, kde jste dříve sebrali žlutý diamant. Nyní stoupněte na kamenné dlaždice odpovídající jménu Yggdrasila ve výčnělku:

7 6 5 1 8 4 3 2

Projděte branou na druhé straně kamenných dlaždic. V další místnosti je celá řada spínačů, které je třeba použít v následujícím pořadí:

  • Levý sloupek
  • Levá nika
  • Levý sloupek
  • Levá nika
  • Levý sloupek
  • Pravý sloupek
  • Pravá nika
  • Pravý sloupek
  • Levá nika
  • Pravý sloupek
  • Pravá nika
  • Pravý sloupek

Nyní pokračujte doprava dalšími dveřmi. V této místnosti jsou 3 kola a musíte je otočit tak, aby odpovídala směru trojúhelníků v projekci. Otáčejte kola stisknutím tlačítek níže:

  • Levé kolo: směřuje doprava
  • Prostřední kolo: směřuje dolů
  • Pravé kolo: směřuje doleva

Automaticky se vrátíte do hlavní budovy. Plechovým hrnkem naberte vodu z fontány vpravo a pak ji jděte dat Gwen.Jděte k řetězu vpravo a použijte ho na vodní kolo, poté použijte druhý konec řetězu na bránu. Použijte odchod a vyjděte otevřenou branou. Po rozhovoru s Thrymem projděte chodbou vpravo. Prozkoumejte oltář a najděte prsten. Postavte se na kamennou desku vedle oltáře a poté se podle těchto pohybů dostanete k lodi: nahoru, vpravo, dolů, vpravo, nahoru, vpravo, nahoru, vlevo, dolů, vpravo, dolů, vlevo, nahoru, vlevo, dolů, vlevo, nahoru, vlevo a nahoru. Použijte prsten na loď.Opusťte tuto oblast a projděte chodbou vlevo. Vylezte ke studni a skočte dovnitř.

Drážďany

Vstupte do domu a promluvte si s mužem, který vám dá klíč. Dvakrát vyjděte po schodech nahoru a poté použijte klíč ve dveřích bytu. Doktor bude i tak zabit.Skočte znovu do studny a tentokrát začnete nahoru. Vstupte do bytu a prozkoumejte plyšového medvídka, abyste získali fotografii, ale doktor bude znovu zabit.Skočte znovu do studny. Vstupte do bytu a prohledejte knihovnu vpravo, abyste našli rakev. Hoďte ji do krbu a automaticky opustíte byt. Projděte dveřmi na půdu. Podívejte se na polici a vezměte si čisticí tekutinu a hadřík. Zkombinujte tyto dva předměty a použijte je na Dr. Brunnera.