Jdi na obsah Jdi na menu
 

Peťka 6 – Nová realita

26. 9. 1999

TOPlist

Peťka 6 – Nová realita
12.12.2009 Autor návodu: Karel Frey
Anka dostane od Peťky s Vasilem za úkol sehnat pivo. Po vysazení na neznámé planetě tedy hraješ za Anku. Podívej se do podloubí vlevo a poté si podrobně promluv s chlapečkem na písku. Dostaneš od něj lopatku a zaklínadlo. Dozvíš se od něj též, že ztratil v křoví nůž. Projdi podloubím vpravo a promluv si s mužem kopajícím jámu na poli a jeho synem. Vrať se na dvůr, promluv si s chlapečkem a zeptej se ho jestli nezná kopáče na poli (3.volba) a proč pracují v noci (1.volba). Vejdi do domu, vyjdi do 2.patra a zazvoň na zvonek u dveří. Promluv si se ženou kopáče a řekni jí, že jsi z místního úřadu (2.volba). Poté si vezmi prasklou žárovku ze zdi napravo. Dojdi na pole a nabídni žárovku synovi kopáče. Během rozhovoru mu řekni, ať to zkusí (3.volba). Poté co chlapec se žárovkou v puse uteče, vezmi si jeho hledačku kovů. Vratˇse do domu, vyjdi do 3.patra a pomoz chlapci zazvonit na zvonek. Poté co mu doktor žárovku vyndá, donese chlapec mísu pirožků, kterou ti nakonec věnuje. Vyjdi ven na dvorek a použij hledačku kovů na křoví před domem. Najdeš v něm ztracený nůž. Použij zaklínadlo na poklop kanalizace v popředí a poklop se zvedne. Slez dolů do kanálu a použij nůž na odsunutí protější zdi. Seber mumii zlaté hodinky a poté co vylezeš z kanálu, vejdi do domu. Zazvoň na dveře v přízemí a dej ženě zlaté hodinky. Poté jí dej pirožky a ona je očaruje. Vyjdi do 3. patra a dej očarované pirožky doktorovi. Sejdi o patro níž a po rozhovoru s chlapcem jdi na pole. Použij lopatu na vykopanou jámu a najdeš v ní kulomet. Vrať se na dvorek a použij kulomet na průchod vlevo. Vejdi do průchodu, seber ze země vedle nestvůr harmoniku a z klacku hlavu dozorce. Projdi směrem dozadu a vyjdeš ven před dům. Vydej se prostřední ulicí směrem dozadu a odboč vpravo za dům. Promluv si s opilcem sedícím před ateliérem a řekni mu, že se určitě ztratil manželce (3.volba). Dostaneš od něj mobilní telefon. Vezmi si ještě koště ležící před opilcem a vejdi do ateliéru. Ukaž koště telefonující sekretářce a ona ti sdělí telefonní číslo 902 184 412 540 937. Použij na Anku mobilní telefon, vytoč toto telefonní číslo (čísla na klávesách mobilu jsou symetricky ozrcadlena) a dovoláš se do psychologické poradny. Po skončení hovoru se vrať na dvorek domu a dej mobilní telefon chlapečkovi na písku. Jdi znovu před ateliér a seber ze země opilcův klobouk. Použij na klobouk nůž a najdeš v něm peníze. Vrať se znovu na dvorek, vejdi do domu a dej peníze čarodějce v přízemí. Dostaneš od ní zpět zlaté hodinky. Vyjdi ven z domu a projdi průchodem vlevo až na ulici. Vydej se prostřední ulicí směrem dozadu a odboč vlevo k nemocnici. Použij zaklínadlo na poklop kanálu před vchodem a ten se zvedne. Slez dolů do kanálu a vrať hodinky mumii. Seber železnou tyč z mříže, kterou mumie vylomila a použij jí na propojení přerušeného kabelu pod zářivkami (uprostřed poblíž mříží). Vylez ven poklopem v zadní části kanálu a použij domácí telefon u vchodu do nemocnice. Řekni vrátné ať rychle otevře, že zde máš nemocného (3.volba). Následně dodej, že nemocný potřebuje neodkladnou resuscitaci (2.volba). Poté co se otevře hlavní brána, vejdi do nemocnice. Ukaž sanitářce hlavu dozorce a poté použij výtah. V laboratoři seber ze země hadici a kyslíkovou bombu. Vlož do přístroje postaveném na levém stole harmoniku, hadici, kyslíkovou bombu a hlavu dozorce. Zapni přístroj tlačítkem dole a popovídej si s dozorcem. Opusť nemocnici, dojdi do průchodu s pobitými nestvůrami a použij na ně hledačku kovů. U jedné z nestvůr najdeš prsten. Vyjdi ven před dům, stoupni si na hlavní silnici a použij prsten na Anku. Během okamžiku zde zastaví limuzína, a její řidič odveze Anku před Chajnekenovu restauraci.
 
Přečti si inzerát na nástěnce před restaurací a poté vejdi dovnitř. Vejdi do hlavního sálu restaurace dveřmi vlevo a seber ze země číslo ze šatny. Projdi vchodem vpravo vzadu do kuchyně. Promluv si s kuchařem a na jeho otázky mu odpověz, že se chceš nechat zaměstnat (2.volba), jestli potřebují servírky (2.volba) a že to víš z inzerátu (1.volba). Po skončení rozhovoru dostaneš od kuchaře tác a máš za úkol začít obsluhovat hosty. Jídlo a pití, které si budou hosté objednávat je připraveno v pánvích, hrncích a bandaskách umístěných v kuchyni. Na každé nádobě je slovně popsáno co obsahuje. Na sporáku jsou pánve roztlučených vnitřností a mládenecké řepy. Dále jsou zde hrnce uzených mořských sviní, pyré “Potěšení zdravotní techniky“, mamutí ocásky, velbloudí chrupavky a strouhaná „svěženina. V bandaskách u dveří je pro změnu krev první až čtvrté skupiny. Vrať se do hlavního sálu a přistup k jednomu ze tří stolů vlevo nebo vpravo, u kterého bliká lebka. Zapamatuj si vše co si host objednal (nebo si vyfoť obrazovku s textem objednávky) a vrať se do kuchyně. Zde nandej naběračkou v libovolném pořadí požadované jídlo a pití, které se automaticky umístí na tác. Odnes jídlo ke stolu, kde si ho objednali a pokud bude vše správně, dostaneš od hosta peníze jako spropitné. Takto musíš obsloužit celkem šest hostů. Pokud bude donesená objednávka špatně, spropitné od hosta nedostaneš, po návratu do kuchyně ti kuchař veškeré již získané peníze sebere a ty musíš začít roznášet objednávky od začátku. Po úspěšném roznesení všech objednávek si promluv s fotografem sedícím u barového pultu. Dojdi do kuchyně, naber z libovolné konve skleničku krve a seber z podlahy láhev vodky. Nalij vodku do skleničky s krví a smíchaný nápoj dones fotografovi u baru. Seber fotoaparát, který upadl na zem a použij jej na servírku u baru. Získáš tak fotku servírky. Zkus vejít do VIP dveří vlevo vzadu, ale barman ti to nedovolí. Vrať se směrem vpřed do šatny a dej šatnářovi nalezené číslo. Ihned poté co odejde pro uloženou věc, vezmi si z nástěnky fotku barmana. Poté si vezmi kouzelný krystal, který šatnář přinesl. Vyjdi ven z restaurace a použij krystal na zámek dveří přistaveného přívěsu. Vejdi dovnitř a klikni na průhlednou krychli. Po rozhovoru s čarodějkou vlož do šuplíku nočního stolku vlevo utržené peníze a obě fotografie. Opusť přívěs a dojdi znovu do hlavního sálu restaurace. Vejdi do VIP dveří a Anka si promluví s Chajnekenem. Ten jí po skončení rozhovoru uvězní ve svém sídle.
 
Anka se s pivem dlouho nevrací a tak se Peťka s Vasilem rozhodnou, že jí půjdou naproti. Nyní hraješ za Peťku, jelikož Vasilův výsadek se jaksi nepovedl. Seber mobilní telefon pohozený v pískovišti a dojdi průchodem nalevo až na hlavní ulici. Pohovoř s řidičem limuzíny a během hovoru mu řekni, že potřebuješ přizvednout pohovku (3.volba). Zeptej se ho též, zda nemá nějaký kus železa (3.volba) a řidič ti půjčí zvedák. Vrať se na dvorek a použij zvedák na pohovku pod Vasilem. Poté co Vasil seskočí, slez otevřeným poklopem do kanálu. Seber ze země u mříží obvaz z mumie a získáš tak i její zlaté hodinky. Sundej ještě železnou tyč propojující kabel pod zářivkami a vylez ven z kanálu. Dojdi na hlavní ulici, přepni se na Vasila a použij železnou tyč na vylomení prken přibytých na dveřích domku uprostřed. Přepni se na Peťku a vejdi do domku. Seber ze stolu uprostřed místnosti prázdnou sklenici, z rámečku nalevo vyndej fotku upírů a z otevřené konzervy vpravo vepředu si vezmi sloní chobot. Podívej se na fotku upírů v inventáři (přesuň fotku na symbol lupy) a objevíš tak na její zadní straně tajný kód. Otevři zakódovaný ovládací panel u přístroje napravo a otoč knoflíkem uvnitř. Naber do prázdné skleničky kyselinu kapající z přístroje a použij jí na odstranění zámku na okenici. Přivaž k topení pod oknem obvaz z mumie a vylez po něm ven z okna. Dojdi k Vasilovi a otevři mu hlavní bránu do nemocnice. Vejdi do nemocnice a všimni si telefonního čísla na skle vrátnice 39 15 27. Poté co se ocitneš venku, použij mobilní telefon na Vasila a vytoč na něm číslo na vrátnici. Vejdi do nemocnice a vyjeď výtahem do laboratoře. Vypni přístroj nalevo a vezmi si z něj hlavu dozorce. Peťka si vezme i hadiciharmonikou. Seber ze země nemocničního bažanta a opusť nemocnici. Dojdi až na pole s poklady, na kterém zrovna přistál létající talíř. Otevři přední kryt jeho levého motoru a nasaď na otvor uvnitř hadici. Dej pod konec hadice bažanta a získáš tak petrolej. Dojdi opět na hlavní ulici a nabídni petrolej řidičovi limuzíny. Řidič Peťku s Vasilem za odměnu odveze na místo, kde předtím vysadil Anku. Peťka s Vasilem však omylem vystoupí dveřmi na druhou stranu a tak oba skončí pod silničním nadjezdem.
 
Seber balík starého papíru položený na chodníku napravo. Prohledej kontejner s odpadky stojící vzadu a najdeš v něm hřebík. Vydej se levou silnicí dozadu a dojdeš k přednáškovému sálu. Zkus vejít dovnitř a promluv si s profesorem. Řekni mu, že byl na jeho území nalezen umírající křeček (3.volba) a zeptej se, zda by ho mohl vyléčit (1.volba). Dále mu řekni, že jsi ze spolku pro ochranu zvířat (3.volba) a dostaneš od něj balík letáků. Ukonči rozhovor (pravé tl. myši) nebo se zeptej zda můžeš jít dál (3.volba) a profesor sám přibouchne dveře. Vrať se zpět, vydej se pravou silnicí dozadu a dojdeš k rybníku. Použij hřebík na otevření poštovní schránky a seber balík novin, který z ní vypadl. Vrať se zpět, vydej se silnicí vlevo a dojdeš před ministerstvo kultury. Popojdi ke sběrně nalevo a promluv si s jejím majitelem. Poté mu dej nastřádané balíky papíru a dostaneš za ně párky. Promluv si s Jedim stojícím u vchodu na ministerstvo a poté si opět promluv s majitelem sběrny. Zeptej se ho co je to za zvláštního člověka stojícího před ministerstvem (2.volba) a co znamená „kiška tonka“ (3.volba). Vrať se zpět k silničnímu nadjezdu a použij na Vasila harmoniku. Promluv si s mistrem Yodou, řekni mu že ho znáš (3.volba) a že o něm lidé říkali jaký je velký odborník na Jedi (2.volba). Zajdi k rybářovi sedícímu u rybníka a nabídni mu párky. Vezmi si z kýblu ryby, které ulovil a seber z vody udici položenou napříč. Získáš tak i podpěrku pod udicí, což je ve skutečnosti světelný meč. Dojdi před ministerstvo, ukaž světelný meč Jedimu a poté vejdi do budovy. Dej sekretářce zlaté hodinky a vezmi si peníze, které položila na stůl. Opusť ministerstvo, dojdi pod silniční nadjezd a dej peníze pokoutnému prodavačovi. Poté co se Peťka trochu proletí, přistane v ulici vedle ministerstva. Zajdi na ministerstvo a vydej se po schodech vlevo nahoru. Rozeber v inventáři světelný meč (přetáhni jej na symbol nůžek) a získáš baterie. Poté vlož hlavu dozorce a baterie do vojenského robota v rohu místnosti. Sejdi dolů a dostaneš od sekretářky 1. papír se zaklínadlem. Seber brýle, které sekretářka zanechala na stole a vyjdi znovu po schodech nahoru. Odblokuj dveře s laserovými paprsky pomocí panelu vpravo a vejdi do otevřené místnosti. Jedná se o Gesserovu pracovnu. Ochutnej kafe v hrnku na stole a poté co Peťka uvízne v raketě, seber hrnek se zbytky kafe. Použij ovládací panel pro odpálení rakety a Peťka se opět proletí. Po přistání u rybníka dej sově brýle. Dojdi k přednáškovému sálu a dej zbytky kafe nemocnému křečkovi. Vrať se zpět k přednáškovému sálu a seber papíry povalující se u křečkova lejna vlevo. Získáš tak 2. a 3. papír se zaklínadlem. Dojdi na ministerstvo a zkus sebrat knihu na skříni v popředí. Robot jí sundá a Peťka si z knihy něco přečte. Vyjdi ven před ministerstvo, vydej se přilehlou ulicí směrem dozadu a dojdeš před záchytku. Dej upírovi fotografii a poté odvaž pověšeného slona. Dostaneš od něj 4. papír se zaklínadlem. Seber ze země dálkový ovladač a tenisový trenažér. Vydej se směrem k sobě a použij tenisový trenažér na medvídka pověšeného nad kioskem. Poté seber ze země 5.papír se zaklínadlem. Pokračuj vlevo za roh na tramvajovou zastávku a použij dálkový ovladač na prase. Seber mu 6. papír se zaklínadlem a poté co odletí, dojdi známou cestou na ministerstvo. Jdi do sálu adeptů napravo a dej libovolný papír se zaklínadlem libovolnému adeptovi. Nyní si musíš postupně promluvit se všemi dvanácti adepty tak, aby přečetli správně celé zaklínadlo, díky kterému probudí svého učitele spícího v rakvi. Správné pořadí je toto: spodní řada zprava doleva – 1, 2, 3, 1, 4, 5, 6 a horní řada zprava doleva – 7, 8, 9, 10, 9, 11, 9, 12, 9. Poté co se učitel probudí, přesune se s Peťkou a Vasilem do Chajnekenova sídla, aby osvobodili Anku. Události se však nevyvinou přesně podle plánu a tak Peťka s Vasilem skončí na záchytce.
 
Prohlédni si podlahu před údržbářem a on s tebou začne hrát piškvorky. Zatím však žádné křížky nedělej. Přepni se na Vasila a promluv na údržbáře. Zatím co je údržbář zaměstnán hovorem, udělej všechny tři křížky, abys vyhrál. Seber ze země magnetofon audiokazetami a vezmi si i pytel s onucemi pod postelí. Vyjdi na chodbu a seber z parapetu kytku. Vejdi dveřmi nalevo do ordinace a dej zdravotní sestře kytku a magnetofon. Prozkoumej audiokazety v inventáři, vyber kazetu s valčíkem a vlož jí do magnetofonu. Promluv si se sestrou, řekni jí že jsi voják a neumíš se dvořit dámě (2.volba) a poté jí vyzvi k tanci (3.volba). Přepni se na Vasila a vezmi si z prosklené vitríny kladívko a klystýr. Bouchni kladívkem do sklenice s chobotnicí a poté si ze sklenice naber do klystýru inkoust. Přistup blíže k psacímu stolu, otevři desky s dokumenty a vezmi si z nich lékařský diplom. Naplň kalamář napravo inkoustem, vezmi si razítko a namoč jej do inkoustu. Použij namočené razítko na dokument v deskách a poté si orazítkované potvrzení vezmi. Vyjdi na chodbu a dej potvrzení hlídačovi. Dostaneš od něj papír s básněmi. Vrať se do ordinace, přepni se na Peťku a zaveršuj zdravotní sestře básně. Vezmi si zpět magnetovon, vyjdi na chodbu a opusť záchytnou stanici. Seber ze silnice poblíž autonehody volant a policejní hůlku a vydej se směrem k sobě. Použij pytel onucí na frontu u kiosku a poté seber ze země kufřík. Prohledej kufřík v inventáři a najdeš v něm hasák. Zaklepej na dveře kiosku a v rozhovoru s prodavačkou jí řekni, co zde dělá taková okouzlující žena (3.volba) a v čem spočívá její práce (2.volba). Uvnitř stánku si poodstup doprava a poté vlez do sklepa poklopem nalevo. Odpoj pomocí hasáku hadici z kanystru s acetonem a poté zkus otočit libovolným ovládacím kolem. Vylez nahoru do kiosku a vezmi si z lékárničky olejničku. Slez znovu do sklepa a promaž olejničkou ovládací kola. Otoč levým ovládacím kolem a na kruhovém ukazateli vpravo nastav pomocí páky zelenou zónu. Otoč znovu levým ovládacím kolem, poté otoč pravým ovládacím kolem a nastav na ukazateli vpravo modrou zónu (zatáhni za páku 2x). Vezmi si kanystr acetonu a vylez nahoru do kiosku. Popojdi ke dveřím a seber láhev vodky postavenou v pravé části prodejního pultu (vlevo od lékárničky). Opusť kiosek a vydej se vlevo za roh na zastávku tramvaje. Promluv si s chlapečkem a poté zajdi k přednáškovému sálu. Vejdi dovnitř a promluv si se studentem vpravo. Dostaneš od něj papír s úkoly. Dojdi pod silniční nadjezd a použij na Vasila harmoniku. Ukaž Yodovi papír s úkoly a poté mu dej kanystr acetonu. Yoda vyřeší úkol z ekonomie. Dojdi k rybníku a ukaž rybářovi papír s úkoly. Dej mu láhev vodky a rybář vyřeší úkol z fyziky. Zajdi do kiosku a ukaž prodavačce papír s úkoly. Prodavačka vyřeší úkol z matematiky. Dojdi na ministerstvo a v sekretariátu seber ze země vlevo od zničeného stolu balík papíru. Vyjdi ven a ukaž papír s úkoly majiteli sběrny. Dej mu balík papíru a on vyřeší úkol z filosofie. Přečti si inzerát na reklamním sloupu a dojdi na vrátnici záchytné stanice. Ukaž vrátnému papír s úkoly a on vyřeší úkol z literatury. Vrať se do přednáškového sálu a dej papír s vyřešenými úkoly studentovi. Dej studentovi dva diplomy a poté co vyjdeš před sál, vrať se znovu dovnitř. Vezmi si zfalšované diplomy na Peťkovo jméno a dojdi k rybníku. Použij diplomy na strážní budku před blázincem a poté vejdi do blázince. Zkus vejít do budovy blázince a poté si promluv s bláznem na lavičce. Zeptej se ho co to zde stojí za sochu (3.volba) a poté dej bláznovi u dveří volant. Vejdi do budovy blázince a poté opět vyjdi ven. Použij na blázna s volantem policejní hůlku a on tě dostane do kanceláře k hlavnímu psychiatrovi. Vezmi si ze země vpravo mísu a vyjdi ven před budovu. Dej mísu bláznovi na lavičce, přidej mu ještě udici a do mísy vylij igelitku s rybou. Dojdi do kanceláře hlavního psychiatra a zatáhni za páku na stole. Zachráníš učitele mágů a dostaneš od něj pilulku. Opusť blázinec a dojdi na zastávku tramvaje. Zkus dát pilulku chlapečkovi a poté si s ním promluv. Zeptej se ho, zda chce zůstat ve stínu svého otce (3.volba). Zkus si vzít kvas z auta které přijelo a poté seber ze země cihlu. Promluv si znovu s chlapečkem. Podlož cihlou zadní kolo auta a načepuj si z jeho cisterny džbánek kvasu. Přidej do kvasu pilulku a dej ho vypít chlapečkovi. Poté co přijede tramvaj, nastup do ní. Tramvaj odveze Peťku s Vasilem před ateliér.
 
Dej pankerům magnetofon a vejdi do ateliéru. Přepni se na Vasila a promluv si se sekretářkou. Řekni jí jestli se nechce projít, když je venku tak hezky (3.volba) a dodej, že má krázné oči (3.volba). Přistup s Peťkou ke kopírce a stiskni prostřední tlačítko na stole sekretářky. Seber kostým, který sis objednal a přehoď ho přes převlékací zástěnku. Promluv si s policistou a řekni mu, že tady sedí a nic neví (3.volba). Prohledej policistovu bundu a najdeš v ní průkaz. Přepni se opět na Vasila a ještě jednou si promluv se sekretářkou. Pozvi jí na procházku (3.volba) a zeptej se jí na hru z očí do očí (3.volba). Přistup s Peťkou ke kopírce a vezmi si ze stolu sekretářky lepidlo. Nastav na kopírce minimální zvětšení (klikni 2x na tlačítko mínus) a poté kopírku spusť prostředním tlačítkem. Vezmi si z podavače kopírky zmenšenou kopii, na které je Peťkova podobizna. Použij v inventáři lepidlo na průkaz a přidej k tomu fotografii. Nyní máš falešný průkaz. Vydej se vlevo dozadu a dojdeš na hlavní silnici. Ukaž zametající bábě falešný průkaz a poté projdi domem až na pole. Utrhni květiny, vrať se na dvorek a vejdi do domu. Vyjdi do třetího patra a zazvoň na doktora. Zazvoň ještě jednou, promluv si s doktorem. Dej mu květiny a dostaneš od něj sedmirubl. Vyjdi ven z domu a dej minci chlapci na dvorku. Seber ze země odhozenou hledačku kovů a dojdi na pole. Použij hledačku na vykopanou jámu a poté si vezmi lopatu zapíchnutou ve vykopané hromadě zeminy. Použij lopatu na jámu a najdeš v ní římskou vojenskou helmu. Dojdi před ateliér a dej helmu pankerovi nalevo. Seber ze země odhozený klobouk a dojdi do průchodu domu. Zabav psa chobotem, přepni se na Vasila a polož klobouk na hromadu veteše, která je před psem. Seber detektivovu brašnu a prohledej jí v inventáři. Najdeš v ní zlaté hodinky a umělý knír. Zajdi do domu, zazvoň na čarodějku, (ukonči rozhovor) a dej jí hodinky. Dostaneš za ně flakon mamutího potu. Dojdi na hlavní silnici a vlez do upířího domku. Dej pankerovi flakon s knírem a vezmi si zpět magnetofon. Dojdi do ateliéru a vstup do dveří napravo. Peťka s Vasilem se ocitnou v oděvní dílně ateliéru.
 
Promluv si s krejčím. Popřej mu zdraví (3.volba) a potvrď že máš diplom (2.volba). Použij na Peťkův šicí stroj magnetofon a dojdi s Vasilem k ovládacím pákám napravo. Nyní je potřeba pomocí pák spustit provaz s uzlem do takové výšky, aby na něj Vasil dosáhl. Zatáhni tedy postupně za tyto páky zleva doprava: 3, 2, 1, 2, 1. Rozvaž uzel na provazu a náklad na jeho druhém konci spadne na krejčího. Otevři dveře nalevo pomocí páky a uvnitř najdeš spoutanou Anku. Promluv si s ní a Peťka Aku osvobodí z pout. Seber ze země vedle krejčího klíč a ze špulek vlevo v popředí sundej nůžky. Jdi směrem k sobě, zabav s Vasilem známým způsobem sekretářku a přistup s Peťkou ke kopírce. Přivolej ochranku pomocí levého tlačítka na stole. Použij jako Anka klíč na dveře vzadu a projdi na vrátnici továrny. Přistup k monitoru a klikni na symbol dveří vpravo dole. Jako heslo zadej počty písmen jednotlivých slov, která jsou zakroužkovaná v novinách. Heslo tedy je: 673674. Odstup od monitoru a vyjdi do otevřených dveří. Dojdi do kontrolní místnosti vpravo vzadu a promluv si s šéfem ochranky. Nejprve mu řekni, že hledáš šéfa ochranky (3.volba), poté že jsi ho nikdy neviděla (2. volba) a nakonec, že jsi narušitel režimu propustek (2. volba). Použij nůžky na přestříhnutí kabelu, který visí u vchodu a poté se vrať do kontrolní místnosti. V rozhovoru se šéfem ochranky zvol první dvě věty stejné jako předtím a poté mu řekni, že jsi zde kvůli hlídačovi (2.volba). Poté co šéf ochranky odejde, vezmi si klíč z jeho židle, seber ještě ovládací panel z kartotéky napravo a také čidlo pohybu z krabic nalevo. Vrať se na vrátnici továrny a poté společně s Peťkou a Vasilem znovu vejdi do otevřených dveří. Přepni se na Vasila a odemkni pomocí klíče dveře strojovny vzadu. Přepni se na Anku a promluv si s chlápkem vyrábějícím elektřinu. Zeptej se ho jestli zde pracuje (2.volba), řekni mu že je opravdu energický muž (1.volba) a dodej že je to škoda když si nemůže na pár minut odpočinout (1.volba). Poté co chlápek přestane šlapat na kole, dojdi do oděvní dílny a vezmi si z trezoru magnetickou kartu. Vrať se za svými druhy, přepni se na Vasila a promluv si s chlápkem ve strojovně. Nejprve okomentuj, že se v něm Anka zmýlila (3.volba) a poté se chlápka vyhecuj, aby opět začal pracovat (1.volba). Použij magnetickou kartu na dveře vlevo a vejdi do Chajnekenovy továrny. Po skončení rozhovoru s Chajnekenem si vezmi z bedny vepředu provaz a zkombinuj ho v inventáři s čidlem pohybu. Uchop čidlo s provazem, sleduj Chajnekenův pohyb po lávkách a v okamžiku kdy popojde z pravé strany doprostřed a otočí se k tobě zády, čidlo s provazem na něj použij. Peťka pronese větu: nyní ho dílo techniky polapilo. Promluv si jako Peťka nebo Vasil s Chajnekenem a jako Anka dojdi k počítači na vrátnici továrny. Připoj ovládací panel ke kabelu vpravo od monitoru a na obrazovce se vlevo dole objeví ikona Chajnekena v hale továrny. Pomocí šipek úplně vlevo se ovládá pohyb továrního jeřábu. Sjeď tedy jeřábem nejprve dolů, na úroveň Chajnekena a poté hákem jeřábu dojeď až k němu (konec háku se zleva dotkne ikony Chajnekena). Proradný Chajneken je tedy zneškodněn a Peťka s Vasilem si konečně mohou vychutnat pivo, po kterém tak toužili.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Peťka 6 – Nová realita

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář