Jdi na obsah Jdi na menu
 

Remothered - Broken Porcelain

16.7.2025 Autor návodu-Standa Madukas

Prolog - Projděte se a seberte si nějaké předměty. Když se objeví stalker, zkuste utéct a zlikvidovat ho hřebíkovačkou, kterou máte, ale nakonec vás chytí.

První Stalker - Andrea - Hostinec Ashmann - 2. patro

Přistupte k židli, abyste spustili filmeček. Následujte Andreu nahoru a pak do svého pokoje. Vyjděte ze svého pokoje (pokoj 212) a projděte chodbami. Zkontrolujte tác, který Andrea nechala na zemi, a pozorně ho prozkoumejte. Utečte před Andreou. Můžete se například schovat ve skříni na konci chodby nebo v té ve vašem pokoji. Počkejte, až Andrea odejde. Vrátí se a posadí se do obývacího pokoje, který jste právě prozkoumali. Uslyšíte ji, jak šije. Jděte do tohoto obývacího pokoje, ale neutíkejte. Je lepší se skrčit, protože stalkeři vás v tomto „nenápadném režimu“ neuslyší. Projděte rohy místnosti, naproti tomu, kam se Andrea dívá, aby vás neviděla. Projděte dveřmi s nápisem „EXIT“ nad nimi. V této nové místnosti si pamatujte schody, které vedou dolů. Pokračujte ke dveřím na konci. Po procházení dveřmi se ocitnete v zelené chodbě. Zahněte doleva a vstupte do prvních dveří. Toto je prádelna. Jděte do zadní části místnosti a podívejte se na filmeček. Poté, co Andrea opustí místnost, jděte k pračce a prozkoumejte ji, získáte telefonní klíč . Schovejte se ve skříňce na konci prádelny, kamera ji krátce ukáže. Pamatujete si na obývací pokoj, kde Andrea šije? Vraťte se tam a prozkoumejte telefon na zdi.  Stiskněte tlačítka v následujícím pořadí: 213# . Telefon zazvoní v pokoji 213 a Andrea tam půjde. Schovejte se a počkejte, až se vrátí k šití.  Jděte do pokoje 213, nyní, když ho Andrea odemkla (je to pokoj paralelní s vaším, „Pokoj 212“). Prozkoumejte trezor a zjistíte, že k otevření potřebuje elektrický proud, a také číslo pro technickou pomoc: 62-131. Jděte do koupelny a najděte elektrický kabel . Pamatujete si na schody, které vedou dolů? Jděte tam dolů a pak dveřmi dovnitř. Použijte kabel na panelu nalevo, tím obnovíte proud. Vraťte se k telefonu v obývacím pokoji a zavolejte na číslo 62131 (stiskněte tlačítka v tomto pořadí). Technická asistence vám dá nový resetovací kód pro skříňku v pokoji 213: 3214. Jděte tam, stiskněte tato čísla a odemkněte trezor. Uvnitř seberte klíč od balkonu a použijte ho na skleněných dveřích ve stejné místnosti.Projděte balkonem. Až vás Andrea uvidí, začněte běžet na konec. Přesuňte zelený odpadkový koš pod okno, abyste jím mohli projít. Jděte doleva a prozkoumejte noviny na konci, na zdi. Schovejte se ve skříni na protější straně místnosti. Vyjděte ze skříně a vezměte si klíče visící na zdi.Odemkněte dveře.

Boj s Andreou

Utečte před Andreou a schovejte se kdekoli. Poté, co se ji ztratíte, můžete použít rozptýlení, abyste ji přiměli jít za hlukem, který vydává, nebo můžete použít televizi ve svém pokoji.Přibližte se k ní zezadu v podřepu, zobrazí se tlačítko, které musíte stisknout. Bodnete ji (Velmi důležité: abyste ji mohli bodnout, musíte mít u sebe obranný předmět, nůž. Najdete ho na stolech, v zásuvkách atd.).Myslím, že stačí jedno bodnutí, aby spadla na zem, ale možná to budete muset udělat dvakrát. Až spadne na zem, zkuste sebrat klíče, které upustila, ona se znovu zvedne. Zopakujte tedy to samé, utíkejte, schovejte se, počkejte, až odejde, použijte rozptýlení a pližte se za ní, abyste ji znovu bodli. Nakonec jí seberte Hlavní klíč, který upustí. Jděte do chodby, která vede do pokoje 212 (váš pokoj) a pokoje 213. Vedle nich jsou zamčené dveře, které vedou ke schodům. Odemkněte je a projděte jimi, abyste se podívali na filmeček.

Druhý Stalker - Ashmann - Hostinec Ashmann - 1. patro

Následujte Lynn. Stiskněte tlačítko na obrazovce, abyste vstali. Jděte na konec místnosti.Dvojité dveře jsou zamčené. Projděte pravými dveřmi ,další dveře do Ashmannovy kanceláře budou zamčené. Uvnitř zvoní telefon. Zahněte doprava a vezměte si klíč od Ashmannova pokoje, který visí na zdi vedle stolu. Vraťte se do „zelené chodby“ ve druhém patře, ale místo abyste odbočili doleva do prádelny, jděte rovně a odemkněte první dveře. Jděte doleva, abyste nevzbudili Ashmanna, a vezměte si klíč od Ashmannovy kanceláře z malého stolku vedle postele. Vraťte se do Ashmannovy kanceláře v prvním patře a odemkněte dveře. Prozkoumejte telefon na stole. Prozkoumejte portrét, který spadl ze zdi.

Boj s Ashmannem

Vezměte si hasicí přístroj , který vám kamera ukáže, vedle dveří kanceláře, a vybavte se jím.Schovejte se před Ashmannem a počkejte, až se přiblíží. Jakmile se k vám přiblíží, rychle se proti němu postavte, zamiřte na něj a použijte na něj hasicí přístroj, dokud se nevyprázdní.Utíkejte, schovejte se a proces opakujte ještě jednou, jen aby vás chytil.

Restaurace

Po filmečcích se podívejte na HUD vpravo nahoře. Vidíte ikonu můry? Tohle je teď vaše speciální schopnost. Jakmile je vaše schopnost plně nabitá, stiskněte tlačítko hned vedle ní, abyste ji aktivovali. V této „sílové vizi“ hledejte dveře mrazáku a zvýrazněný panel vedle nich. Prozkoumejte je, abyste je odpálili do povětří. Schovejte se před Ashmannem za masem, dokud nenajdete cestu ven z mrazáku. Poté, co Jennifer zavře dveře, si pospěšte a schovejte se ve skříňce. Jakmile Ashmann odejde, opusťte skříňku. V této části budete čelit nejen Ashmannovi, ale i Andree (opět) a Elise. Můžete se buď sehnout a vyhnout se všem třem stalkerům, kteří číhají v celém restauračním prostoru, nebo kolem nich prostě proběhnout.Jediné, co musíte udělat, je projít touto restaurací ke dveřím, které vedou na balkon. Před těmito dveřmi se objeví pes. Zahněte doprava a jděte na konec, projděte malým čtvercovým otvorem ve zdi po vaší pravici. V této místnosti rychle použijte svou speciální schopnost a jděte k psovi u dveří. Stiskněte tlačítko, které ho vyzve. Andrea tak přiměje psa, abyste se k němu dostali. Počkejte, až to udělá, a ona vám „uvolní dveře“, abyste jimi mohli projít. Udělejte to. Jakmile projdete dveřmi, běžte doleva, dokud se nedostanete ke dveřím na konci, kde se spustí filmeček.

Stalker - Červená jeptiška - Restaurace

Po skončení filmečku rychle znovu použijte svou moc. Jděte ke zvýrazněnému jukeboxu na konci této oblasti a stiskněte tlačítko. Tím rozptýlíte červenou jeptišku a Elisa se kolem ní může proplížit. Sledujte ji, zatímco jste v této mocenské vizi. Budete to tak muset udělat, abyste ji vedli a chránili. Když vejde do místnosti, prozkoumejte klíče, které jsou ve skříni. Rychle otočte kameru na opačnou stranu a na konci této místnosti zahněte doleva. Stiskněte tlačítko u skříně, abyste pomohli Elise schovat se uvnitř, než se objeví červená jeptiška. Když Elisa vyjde na balkon, ukončete mocenskou vizi. Nyní se musíte proplížit kolem Červené jeptišky, dokud nebudete moci vyjít na balkon. Na balkoně zahněte doprava a setkejte se s Elisou v místnosti.

Vzpomínka - Zahrada

Jděte za Lynn doleva. Hrajte si s basketbalovým míčem, nezáleží na tom, jestli vyhrajete nebo prohrajete.

Stalker - Porcelain skleněný

Stačí stisknout tlačítka a sjet po laně. Sehněte se, abyste prošli spadlou policí. Projděte dveřmi za stolem. Budete muset rozsvítit světla, takže se vraťte do předchozí místnosti a prozkoumejte světelný panel nalevo od dveří za stolem. Znovu vstupte do místnosti. Zde budete muset najít 3 „dokumenty o fenoxylu“: Zde je jejich umístění.
1. – Hned po vstupu dovnitř, hned vedle televize, po vaší pravici.
2. – Jděte na konec, po vaší pravici. Je na zdi.
3. – Na sloupu na protější straně místnosti.
V této místnosti najdete zrcadlo pro uložení hry/léčení. Vedle něj je krabice, ve které můžete použít Klíče od můr k vylepšení svých dovedností.  Pamatujete si na druhý dokument, který jste našli? Byl na zdi vedle popelnice. Zatlačte na něj, abyste odhalili skryté dveře na zdi nalevo od Jennifer, projděte jimi. Dejte si na čas na prozkoumání a poznejte celou tuto oblast.Pak se objeví další stalker. Zjistíte, že musíte znovu vypnout napájení projekční místnosti. Chcete-li to provést, stačí znovu otočit vypínačem (ten vedle dveří za stolem). Vraťte se do projekční místnosti a prozkoumejte projektor. Po filmečcích opusťte projekční místnost dveřmi po vaší pravici. Znovu zahněte doprava a objevte další skryté dveře, kterými projděte. Vezměte si hřebíkovačku připevněnou ke zdi na konci místnosti.Prozkoumejte mikrofon na stole. Chcete-li uniknout Porcelainu, rychle zahněte doleva a prozkoumejte další skryté dveře, abyste je odemkli. Projděte jimi a budete zpět na chodbě projekční místnosti.

Boj s Porcelainovým Bohem – 1. kolo

Hra vám ukáže krátkou scénu, ve které modré světlo omráčí Porcelaina. V této oblasti jsou tři světla tohoto typu:
1 - Na konci chodby Projekční místnosti (levá strana).
2 - Na konci chodby Projekční místnosti (pravá strana).
3 - V místnosti, kde jste našli tři Fenoxylové dokumenty.
Aby tato světla fungovala, musíte je pečlivě prozkoumat. Budete muset podržet tlačítko a hned poté stisknout další. Jakmile se Porcelain začne přibližovat, ihned je prozkoumejte, aby fungovala a omráčte ho! Udělejte to ještě jednou a on uteče. Vraťte se do místnosti s mikrofonem a znovu ho prozkoumejte. Zahněte doleva a znovu projděte skrytými dveřmi.

Vzpomínka - Lynn

Sledujte Jennifer. Až se ocitnete u zamčených dveří, jděte doprava a zatlačte na držák časopisů, abyste objevili čtvercový otvor ve zdi po vaší levé straně. Projděte jím a odemkněte dveře pro Jennifer.

Šatna a garáž

Následujte Lynn.  Po scéně stiskněte tlačítko, abyste vstal/a. Najděte si skříňku, do které se schovejte, zatímco čekáte, až se energie dobije. Až se energie dobije, použijte ji. V energetickém vidění jděte k dvojitým dveřím, kterými Lynn právě prošla, a poté do větrací šachty napravo. Uvnitř zahněte doleva a ocitnete se v garáži. Stiskněte tlačítko, které vyzve Elisu nahoře, aby pomohla Lynn. Opusťte energetické vidění, projděte dvojitými dveřmi a setkejte se s Lynn v garáži.

Bitva s Porcelainovým Bohem - 2. kolo

S nastřelovací pistolí střílejte do světel visících ze stropu, zatímco Porcelain pod nimi prochází. Tím na chvilku odeženete můry kolem něj. Využijte toho a zastřelte ho tolikrát, kolikrát to půjde. Tento postup opakujte, dokud se neschová uvnitř ventilační šachty. Buďte opatrní! Vrátí se znovu. Dělejte totéž znovu a znovu, dokud ho konečně neporazíte. Poté, co odejde, nastupte do auta zadními dveřmi.

Sekce s rozmarýnem

Stiskněte tlačítka, která se zobrazí. Prozkoumejte Rosemaryinu pravou paži, abyste ji uvolnili.Prozkoumejte dálkový ovladač po vaší pravici a stiskněte tlačítka, která se objeví. Jděte na konec chodby (stále mačkejte tlačítko nahoru), abyste se rozběhli plnou rychlostí a zkuste prorazit dveře. Tento postup opakujte ještě dvakrát. Zahněte doleva a jděte ke stolu s Rosemaryinou taškou. Prozkoumejte ji, abyste získali diktafon . Vedle spadlého invalidního vozíku hledejte reproduktor připevněný ke zdi s ikonou můry. Zůstaňte u něj, vybavte se diktafonem, který jste právě sebrali, a počkejte, až muž promluví. Až promluví, stiskněte tlačítko „zaměřit“, chvíli počkejte a poté tlačítko znovu stiskněte, abyste diktafon přestali používat.  Projděte dveřmi po vaší levé straně. Jděte rovně a vstupte do prvních dveří po vaší levé straně. Prozkoumejte skříňku na stole, abyste použili diktafon a odemkli ji pomocí rozpoznávání hlasu.Vezměte si vše uvnitř, včetně revolveru . Vraťte se tam, kde jste našli Rosemaryinu tašku. Jděte ke dveřím na konci chodby , zjistíte, že jsou zajištěné řetězem.Jakmile se vybavíte revolverem, rozstřelte je. Projděte dveřmi. Projděte dveřmi po vaší levé straně. Znovu zahněte doleva a prozkoumejte dveře, které vedou ke schodům.Porcelain vás chytí a omráčí.

Červená jeptiška  Boj s šéfem červené jeptišky – 1. kolo

Prozkoumejte předměty v okolí a seberte co nejvíce cihel. Vybavte se hřebíkovačkou. Nechte Rudou jeptišku, aby se k vám přiblížila, a pak před ní rychle utečte. Jakmile to uděláte,použije proti vám oheň, ale budete dostatečně daleko, abyste byli před jejím útokem v bezpečí.Zatímco používá oheň, můry kolem ní zmizí a vy budete mít šanci ji zastřelit hřebíkovačkou, tak to udělejte! Opakujte to, dokud se nespustí filmeček.

Boj s šéfem červené jeptišky – 2. kolo

Nyní tu budou dvě červené jeptišky: jedna v prvním patře a druhá ve druhém. Schovejte se někde a počkejte, až se vám dobije energie.Použijte svou energii. V energetickém vidění rychle jděte k červené jeptišce ​​ve druhém patře: Stiskněte tlačítko, které se na ní zobrazí, abyste červenou jeptišku v prvním patře omráčili (můry kolem ní zmizí). Využijte toho a hoďte cihlu na červenou jeptišku, která je s vámi v prvním patře. Poté se obě červené jeptišky vrátí do svého normálního, agresivního stavu. Opakujte celý proces (schovávání, omráčení jeptišky ve druhém patře pomocí energie a následné poškození červené jeptišky v prvním patře cihlou), dokud se červená jeptiška v prvním patře nezhroutí. Prozkoumejte její tělo a najděte hřebíkovačku . Získejte ji zpět. Pokud vám došly cihly, prozkoumejte oblast a najděte další. Je jich zde mnoho.

Boj s bossem červené jeptišky – 3. kolo

Svou silou znovu omráčte Červenou jeptišku ve druhém patře, abyste ji mohli co nejvícekrát zastřelit hřebíkovačkou. Tento postup opakujte, dokud nespadne.

Epilog – Zpět do restaurace

 Jste zpátky v restauraci, jděte do místnosti, kam jste pomocí svého silového vidění dovedli Elisu, aby se schovala ve skříni. Vezměte si klíč od skříně na bílé skříňce. Opusťte místnost a jděte doprava, dveřmi na balkon. Zahněte doprava a použijte klíč na dveřích, jděte dovnitř a spustí se filmeček.

Zpět do sklepů - 1. část

 Jděte do další místnosti a podívejte se na scénu.  Jděte do místnosti, kde je na stole mikrofon, a prozkoumejte ho. Za novými skrytými dveřmi se objeví Porcelain. Projděte jimi a vylezte po žebříku.

Zpět do hostince Ashmann - 2. patro

Pamatujete si na „zelenou chodbu“? Jděte tam. Jděte přímo na konec chodby a prozkoumejte dveře nalevo, to je „Kino“, ale jsou zamčené. Spustí se filmeček. Sledujte Andreu, dokud nevejde do místnosti. Přikrčte se, opatrně otevřete dveře a svou silou Andreu omračte. Znovu se přikrčte a jděte ke skříňce po vaší pravici, uvnitř místnosti seberte klíč od kina . Opusťte místnost. Odemkněte dveře kina klíčem, který jste právě vzali. Na konci místnosti seberte filmový kotouč „Než se rozloučíš“a zkuste se z místnosti dostat ven, abyste viděli scénu.Rychle unikněte Ashmannovi a běžte zpět do svého pokoje 212. Prozkoumejte krb, otevřete padací dveře zpět do sklepa.

Zpět do sklepů - 2. část

Jděte do promítací místnosti. Použijte filmový kotouč na projektor.

Lynn

S Lynn prozkoumejte předmět po vaší pravici.

Pronásledování červené jeptišky

Cíl v této části je docela jednoduchý. Musíte pronásledovat červenou jeptišku a zaútočit na ni.Udělejte to několikrát a neztraťte ji z dohledu.

Konečná volba

Sledujte scény. V této závěrečné části hry se budete muset rozhodnout. Každá z nich povede k jinému konci. Tato část neobsahuje žádná tajemství. Užijte si konec.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář