Jdi na obsah Jdi na menu
 

Runaway 2- The Dream of the Turtle

17. 1. 1998

TOPlist

Runaway 2: The Dream of the Turtle
24.12.2006 Autor návodu-Standa Madukas
Hra začíná animací,kdy Brian z letadla doslova vyhodí Ginu.Té se nakonec podaří otevřít padák,ale spadne do jezera.......smyčkou se dostáváme na začátek událostí.Brian a krásná Gina se probouzí v posteli a Gina objeví v časopise nádherné místo pro dovolenou.Má je tam letadlem dopravit trochu podivný pilot.Je to spíš dědula před smrtí,ale i když důvěru moc nevzbuzuje naši dva hrdinové to risknou a letí s ním.Bohužel špatně udělali.......Brian sice Ginu z letadla nakonec dostane,ale letadlo se spícím dědulou-pilotem zahučí do pralesa.A tady začíná náš příběh.......Runaway 2 je ve všech směrech skvělá adventura,kterou mohu vřele doporučit.Nádherná grafika,překrásné scenérie,krásně malované pozadí,prostě lahůdka.Ovládání a inventář naprosto bezchybné,takže tuhle hru si můžete opravdu užívat.No a tento návod berte jako takovou malou pomůcku k tomu,kdybyste si někde nevěděli rady.
Kapitola 1
Trapped in the jungle
Po poněkud tvrdém přistání si Brian projde letadlo a pak už dostanete šanci i vy.Jsme v zadní části letadla.nejprve si lupou prohledněte krabici vzadu vpravo a pak si z ní vezměte hračku psa.Podívejte se na nápisy na stěnách letadla a pak pokročte kousek dopředu směrem ke kabině pilota.Ze země vezměte Gininu svorku do vlasů napravo.Vstupte do kabiny pilota.Otevřete kufřík napravo.Vezměte si láhev whisky a dalekohled. V přihrádce na rukavice nalevo si vezměte lupu.Zatáhněte za páku na levé straně a něco tím otevřete.Vyjděte rychle do zadní části letadla,vyjděte ven a nahlédněte do otvoru na přední části letadla. Otvor se však zavře předtím, než se můžete podívat co tam je.Jděte zpět do kabiny pilota. Zatáhněte za páku a pak na ní použijte Gininu sponku z inventáře.Tím zůstane otvor stále otevřený.Vyjděte ven z letadla.Najdete na zemi Ottův pilotní průkaz.Podívejte se do otvoru na předku letadla,najdete startovací kliku a kanystr vody.Směřujte napravo od letadla přímo do džungle,vidíte lemura a kousek za ním je bahno.Podívejte se do bahna a uvidíte Ottovy letecké brýle.Klikněte na ně a Brian si půjde ulomit kus větve a brýle z bahna vyndá.Zkuste vylézt na velkou skálu nalevo,ale Brian zjistí, že je příliš kluzká.Směřujte zpět k letadlu a zkontrolujte ještě jednou otvor na přední části letadla.Brian objeví antiskluznicový sprey.Jděte zpět do letadla a hned u vstupu je napravo na zemi střep od sklenice.Použijte střep sklenice na letecké brýle v inventáři a získáte tím elastický pásek.Použijte střep na kus klacíku v inventáři a získáte něco jako základ praku.Spojte elastický pásek s klacíkem a získáte prak.Jděte zpět ke skále,Brian zkusí vylézt nahoru,použijte antiskluznicový sprey na postřik skály.Brian vyleze na skálu,pak dál na větev a strom,ale napadne ho lemur a Brian spadne dolů.Použijte kanystr s vodou na psa v inventáři a dejte ho na zem před skálu.Pes se začne točit v kruhu,zvedne nožku a vyčůrá vodu,kterou je naplněný. Lemur se napije z loužičky a hodí psa do bahna.Jděte zpět do letadla a vezměte si dalšího mechanického psa z krabice. Tentokrát naplníte psa whiskou.Dejte psa na zem před skálu a lemur po vypití whisky odpadne.Seberte psa i lemura.Vylezte na skálu.Jděte stále doprava dokud neuvidíte most.Přečtěte si nápis před mostem o riziku přecházení,Brian odmítne jít dál.Jděte zpět k letadlu.Jděte dozadu k letadlu a použijte dalekohled k tomu ,abyste si prohlédli koruny stromu nad letadlem.Musíte s ním najet jakoby mezi dva stromy přímo nad křídlem.V animaci uvidíte jak Brian v dalekohledu rozpozná tašku zavěšenou vysoko na větvi.Poté vezměte prak a opět jím klikněte na místo v koruně,mezi dvěma stromy.Brian vezme kámen ze země a prakem tašku sestřelí.Tímto jí máte v inventáři.Otevřete tašku a získáte zlomený klíč.Spojte lupu a startovací kliku ve vašem inventáři.Poté klikněte takto prodlouženou lupou na světelný paprsek,který prosvítá vzadu ,kousek napravo od křídla.Brian půjde dopředu a tuto prodlouženou lupu usadí do země ke stromu.Tím vytvoří jakýsi sluneční laser.Vezměte zlomený klíč z inventáře a klikněte na tento laser.Tím klíč opravíte.Jděte do letadla.Použijte klíč na skřínku hned při vstupu vpravo.Bohužel nepůjde ještě otevřít,takže použijte střep na klíč,tím ho trochu obrousíte a pak klíč opět použijte na skřínku.Získáte sněžnice.Vratte se zpět k mostu a použijte sněžnice na most.Tím přejdete na druhou stranu.Brian má očividně závratě jako já,takže ho dost dobře chápu.Nakonec přejde na druhou stranu k jezeru kam spadla Gina,ale k jeho nemalému překvapení zjistí,že u jezera je vojenská základna.
Kapitola 2
Surfin’ mala
Brian sejde dolů a jde odvážně vstříc vojákům.Skončí u Leslieho,který to jde nahlásit plukovníkovi.Podívejte se na jeho zápisník.Dostanete na výběr 5 otázek.Já vybral tu první a Brian něco načmáral do zápisníku.Leslie se pro vás vrátí a jděte k plukovníkovi.Plukovník je tvrdý chlap,opět je tu plno otázek.já jsem vždy vybral tu první.Nakonec vás vykopne a ocitáte se opět na silnici.V inventáři vám však zůstal jen lemur.Jděte stále doprava dokud nevstoupíte do města Luana beach.Ovšem je to dost divné město.Vypadá spíš jak skanzen pro turisty.Brian půjde až k baru uprostřed a bude mluvit s kráskou Lokelani.Potom co dohovoříte tak se podívejte vedle sebe napravo na zem a vezměte si doutníkovou krytku z popelníku na podlaze.Jděte do surfshack chatrče a promluvte s mužem v rouše s kapucí.On nemůže mluvit,takže odpovídá hlavou ve smyslu ano a ne.Podívejte se na vyhazujícího bizona a fotografické zákoutí za surfshack chatrčí.Jděte k hlavní velké budově a ze zeleného kontejneru si vezměte kus másla.Jděte jakoby k cestě za velkou budovu a promluvte si u džípu s vojákem O'Connorem.Ukáže vám foto profesora Simona a jeho kolegy profesora Pignona a řekne vám ,že jen oni jsou jediní ,kdo může vstoupit do vojenského tábora.Poté klikněte jakoby dozadu na hlavní cestu,zobrazí se vám mapka celého ostrova a vy jděte do Alaula Cove.Ocitnete se u chaty.Promluvte si s přáteli Lokelani,Knifem a Kaiem.Knife vypadá jak kulturista,který nacvičuje volnou sestavu.Kai je zase postarší pohodář v síti,kterému chybí noha.Po rozhovorech si vezměte lano a prášek vedle chaty dole na zemi.Jděte doleva k jezeru a vezměte si schránku s nářadím vedle motorového člunu.Pak jděte zpět do surfshack chatrče.Zkuste sebrat lano s hákem,který je přehozený přes zábradlí.Zkuste ho uvolnit.Klikněte na lano vedle schodů dole.Brian vleze pod schody a pokusí se lano uvolnit.Vezměte z inventáře máslo a klikněte na lano.Tím ho namažete a pak už ho konečně můžete vzít.Jděte opět k baru a promluvte si s Lokelani o líčení,trenažéru s bizonem a pak o tom jestli má nějakou představu o tom jak získat motorový člun.Jděte se podívat na fotokoutek s plastovým fotografem.Zjistíte,že vám chybí mince,takže jděte zpět k baru a opět se Lokelani vyptejte na fotokoutek a hlavně na greasepaint® pro.Jděte tedy zpět k fotokoutku a klikněte na prkna mezi plastovým fotografem a kulisou s výřezy obličejů.Poté použijte na prkna lemura z inventáře.Ten se protáhne pod prkna a najde tam minci,kterou potřebujeme.Jenže je to potvora notorická a nejenom,že mám rád whisky tak nyní dostal šmak na pivo.Jděte k baru a Lokelani se vás bude tentokrát vyptávat na své přátele a vy musíte správně odpovídat.Tím si zasloužíte pivo pro lemura.Odpovědi jsou tyto-Milo,Lopati,Tiroo a Russel.Jakmile máte pivo v inventáři tak běžte za lemurem a pivo mu dejte.On vám dá minci.Nyní se vratte k vojákovi u džípu a dejte mu lano z inventáře.Zatímco on vyleze na strom tak vy si z knihy na džípu vezměte fotografii profesora.Jděte ke vstupu do suterénu hlavní budovy.Je to hned vedle zeleného kontejneru ,kde jste si vzali máslo.Dejte lano s hákem na pravou stranu prkna,Brian zahákne hákem prkno a zkusí vstup otevřít.Má bohužel malou sílu,takže se vratte k O'Connorovi.Promluvte s ním,on opět vyleze na strom vpravo.Klikněte na přední kola džípu,Brian do něj vleze,nastartuje a rychle zajede ke vstupu do suterénu.Zahákne lano s hákem za džíp a vstup je volný.Brian vrátí džíp a vy jděte zpátky k nově otevřenému vstupu.Vejděte dovnitř.Podívejte se na panel s jističi nalevo.Vypněte visitors center a zapněte surf pix a main switch.Jděte pod schody ,prozkoumejte je a potom pod ně vlezte.Brian tam najde detektor na zjišťování kovových předmětů.Jděte zpátky do fotokoutku,vlezte si za kulisu a dejte minci do štěrbiny.V animaci se s Brianem přijde vyfotit sexy Lokelani.Získáte fotografii.Jděte k baru a dejte Lokelani obě fotografie.Tím se spustí dlouhá animace ve které lemur vyplaší Aolaniho,mluvícího papouška a na vás je ho najít.Od Lokelani dostal Brian upravenou fotografii s profesorem,ale zpátky k papouškovi.Naštěstí víme,že zaletěl na strom na který tak bravurně umí vylézt O'Connor,takže za ním běžte.Jenže O'Connor je debil a papouška sestřelí .Mezitím mu Brian do knihy vrátí upravenou fotografii.Jděte si promluvit s Kaiem do Alaula cove a ukažte mu i mrtvého papouška,poradí vám co dělat.Vrátíte se k baru a vpravo na pultě si vezměte tabulku s křídou ,na které je cena a název koktejlu.Jděte do surfshack chatrče a dejte tabulku muži s kapucí.Konečně se s ním můžete lépe dorozumět.On vám bude psát odpovědi na tabulku,takže se ho vyptejte na vše.Jenže mu dojde křída a vaším úkolem je jí vyrobit.Jděte do Alaula Cove a promluvte s Knifem o všem,ale hlavně se ho vyptejte na možnou výměnu surfovacího trenažéru za motorový člun.Použijte detektor kovů na želvu zaházenou pískem vepředu,kousek od Knifa.Najdete protetickou nohu.Spojte v inventáři prášek/powder/ s krytkou na doutníky/cigar holder/.Poté se vrátíte k O'Connorovi a použijte naplněnou krytku na strom napravo,na který tak rád O'Connor leze.Získáte tím bílou křídu.Běžte opět do surfshack chatrče,dejte kapucínovi křídu a opět se ho obšírně na všechno vyptejte.Nakonec sundá kapuci a zjistíte ,že je to Japonec jménem Joshua.Docela se rozkecá a pak vás odvede k trenažéru s bizonem.Joshua vleze dovnitř a vy mu tam dejte schránku s nářadím a pak máslo.Jděte k hlavní budově do suterénu a na jističi dejte dolů páku na seafood kahuna a surf pix(sa).Naopak páku z bucking bronco dejte nahoru.Běžte k trenažéru s bizonem.Joshua už na vás čeká a říká,že trenažér zprovoznil.Brian hned bizona vyzkouší,ale spadne z něj.Seberte máslo z díry u trenažéru a jděte do Aldula cove za Knifem.Z otázek vyberte tu,kde se píše o trenažéru a vy se poté s Knifem přenesete k trenažéru s bizonem a Knife si libuje,že to je ono co potřeboval.Vrátíte se na Alaula cove a běžte do chaty.Uvnitř je chlapeček,který si s něčím hraje.Zkuste s ním promluvit,ale je to marné.Nyní jděte do military camp přes mapu a opět jste uveden k Lesliemu.On odejde za plukovníkem,vy si prohlédněte všechny věci okolo a pak klikněte na zápisník na stole.Brian si ze zápisníku opíše souřadnice pro GPS a papír se vám uloží do inventáře.Pokud si Brian nic nenapíše tak se ve hře dál nedostanete.Přiznám se,že tady jsem se docela zaseknul,protože jsem nevěděl jak dál.Raději si hru předtím než k Lesliemu půjdete uložte,abyste to nemuseli stále opakovat.Pak budete uvedeni k plukovníkovi a po dlouhých rozhovorech se ocitnete opět na silnici .Jděte k O'Connorovi a požádejte jej o GPS.Bohužel žádnou nemá.Pořád jak magor leze na strom vpravo,prostě zelenej mozek.Jděte do Alaula cove a jděte do chaty.Promluvte na chlapečka a řekněte mu,že chcete tu věcičku s kterou si hraje.Je to pěkně agresivní spratek a po dobrém to nepůjde.Použijte tedy lemura z inventáře na chlapečka.Strhne se malý zápas,Brian vyjde před chatu a věcička vypadne ven z okna.Seberte jí a vidíte,že je to GPS, kterou tak nutně potřebujete.Spojte GPS s papírkem,kde jsou souřadnice a ocitnete se v lese před chatrčí.Vejděte dovnitř a vezměte želví krunýř nalevo.Vrátíte se do Alaula cove a promluvte si s Kaiem.Nakonec mu Brian dá protetickou nohu a on vás odvede do chatrče,kde jste si vzali krunýř.Řekne vám o grimariu.Vyjděte ven z této rituální chatrče a jděte doprava za chatrč.Je zde posvátný hřbitov.Použijte detektor na zjišťování kovových předmětů a klikněte s ním na aktivní míso.Brian u dvou prvních hrobů nic nenajde,ale u třetího bude mít úspěch.Použijte krunýř z inventáře na to místo jako lopatu,kamera decentně poodjede a Brian vyhrabe kouzelnou deskovou knihu,která je tím tajemným grimariem.Nyní se spustí hodně dlouhá animace.Nejprve dáte Kaiovi grimarium,on oživí papouška,kterého vrátíte vděčné Lokelani.Ta se z vděčnosti s Brianem pomiluje a navíc je to zručná maskérka a z Briana vyrobí pana profesora Pignona.Poté Brian alias Pignon zajde za O'Connorem a ten ho odveze do vojenského tábora za plukovníkem.Plukovník vám vysvětlí,že se pracuje na tajném plánu A.M.E.B.A a vy ,že jste v tomto velmi důležitá osoba.Poté jste odvedeni robusním Chapmanem do jakési laboratoře v tajemném chrámu.Brian alis Pignon ještě zavolá Lokelani,aby se postarala o pravého Pignona,který dorazil a mi se můžeme pustit do dalších dobrodružství.
Kapitola 3
Simpler that an ameba
Jděte na pravou stranu místnosti.Klikněte na krabici a vezměte si igelitový pytlík se zipovým uzávěrem.Jděte nahoru po žebříku doprava a pak doleva až nakonec.Vezměte si lepící pásku.Sejděte dolů,běžte doprava k bednám a vyndejte videokameru.Poté videokamerou klikněte na sledovací kameru nahoře na plošině.Brian už se postará o to,že tam umístí videokameru,kterou uchytí lepicí páskou.Sejděte dolů a projděte místností doprava.Vyjděte průchodem uprostřed ven a promluvte si s O'Connorem a ten vám po rozhovoru obálku určenou profesorovi Pignonovi.Jděte zpět do laboratoře s počítačem a kamerou.Otevřete obálku a získáte prsten.Ten použijte na kufr na stole,napravo od monitoru počítače.Získáte čipovou kartu,umělou rukavici a neutralizer.Vraťte se k O'Connorovi.Promluvte s ním o všem možném ,hlavně o CIA a pak na něj použijte neuralizer.Bohužel se to moc nepovede,ale získáte tři kuličky do inventáře. Pak se vraťte do počítačovému laboratorního sálu a jděte východem vlevo.Použijte čipovou kartu na otvor ve velkém proskleném čtverci před vámi.Před vámi je bowlingová koule.Je příliš těžká a Brian jí nezvedne.Vložte do ní tři kuličky z inventáře a pak na ní použijte i umělou rukavici z inventáře.Vyjděte z místnosti a použijte počítač.Objeví se vám náčrtek na papíře,který se vám uloží do inventáře.Jděte zpět do levé místnosti,vložte čipovou kartu,použijte na kouli umělou rukavici a z nabídky vyberte Alaula cove, Mala Island.Vidíte idylku ,chlapeček s lemurem hrají tenis a Joshua je pozoruje.Z nabídky otázek vyberte tu,kde se ptáte Joshui co je A.M.E.B.A.Použijte míč a rukavici a vyberte znovu Alaula cove, Mala Island.Opět kontaktujte Joshuu (on bude odstranovat raketu z huby rozzuřeného lemura).Poté odejděte z místnosti a pak se opět vraťte.Znovu použijte míč a rukavici,znovu vyberte Alaula cove, Mala Island a opět kontaktujte Joshuu.Ptejte se ho na lemura/poslední otázka z nabídky/.Pak ho požádejte o stomatologické nástroje,kterými byl lemur operován/třetí otázka z nabídky/.Joshua vám nástroje hodí.Vyjděte z místnosti a vylezte na žebřík.Podívejte se na ovládací panel nahoře nalevo na ochozu.Použijte na něj z inventáře stomatologické nástroje a Brian jako jemný chirurg dokáže panel aktivovat a tím uvede do chodu celou hydraulickou plošinu,která vyjede až nahoru k tlamě obrovské sochy.Vlezte do tlamy.Zkuste sebrat klobouk z velké koule,pod kterou leží mrtvý muž ,ale Brian ho okamžitě položí zpátky,protože je pod ním tarantule. Vezměte si bič ze země,vedle mrtvého muže a také krabičku stenchazolu.Jděte východem na pravé straně do tunelu.Přijdete k otvoru ,kde si vyslechnete velmi zajímavý a důležitý rozhovor mezi plukovníkem a ženou v červeném.Dozvíte se otřesnou věc a to,že Gina je mrtvá. Vraťte se ke klobouku s pavoukem a použijte na něj igelit se zipovým zapínáním.Pak se vraťte k ženě v červeném.Podívejte se na krabici rukavic. Zkuste použít pavouka na mezeru.Bohužel to nejde.Prozkoumejte pomocí stomatologických nástrojů stenchazol.Tím ho otevřete.Běžte zpátky dolů k počítači a odtud projděte doprava do místnosti se sochou a dvěma východy.Na ten nalevo použijte stenchazol. Vraťte se zpátky nahoru do tlamy sochy a běžte doprava k otvoru.Použijte pavouka na otvor.Spustí se animace,přijde plukovník,Brian rychle vleze dovnitř a vezme si umělou rukavici a zase se vrátí zpět do otvoru.Pak dáma v červeném odejde s plukovníkem,ale poté co si vezme dva samopaly tak jí z kapsy vypadne přenosná vysílačka.Klikněte opět na otvor,Brian vleze dovnitř a vysílačku si vezme.Pak jděte k tlamě sochy a klikněte bičem na náušnici sochy nalevo.Tím se spustí dlouhá a nádherná animace.Brian nejprve vysílačkou zavolá O'Connorovi a řekne mu,že Pignon zmizel.O'Connor přivolá plukovníka,ochranku a dámu v červeném a tím je velká hala s počítačem prázdná.Brian pomocí biče sešplhá dolu a rychle vejde do místnosti vlevo,kde pomocí rukavice zmizí v časoprostoru na Alaula cove.Rychle popadne Joshuu a poté spolu nasednou do motorového člunu a jedou vstříc dalšímu dobrodružství.
Kapitola 4
He who knows does not speak
Ocitáte se pro změnu v zasněžené krajině.Brian stojí u brány domu profesora Simona.Dovnitř se zatím nedostane.Joshua má hlad a sežere nějaké bobule vlevo na stromku,upadne tím do nějakého divného stavu.Jste v chatě,vezměte si nůž nalevo ze skříně se špinavými hrnci,dřevo na topení z bedny napravo a olejničku z krbu. Jděte ven a po cestě dojdete k chlápkovi v medvědím kostýmu.(Ben Wazowski).Promluvte si s ním,je to hodně obsáhlý rozhovor a seberte ze stromku napravo list.Jděte doleva a pak nahoru do chatky v pozadí.Je to lesní posed jaký používají myslivci.Vejděte dovnitř,vezměte si láhev medvědích feromonů napravo u dveří,žlutou motorovou pilu,hokejku a rohož visící na dveřích.Zahrajte na kytaru a pak ji opět použijte a nalaďte.Projděte ven dveřmi na ochoz posedu,rozsviťte lampu a ze sudu vezměte umělohmotnou trubici.Vejděte zpět dovnitř a slezte dolů otvorem z posedu.Jděte zpět za Joshuou.Řekněte mu následující,aby se mohlo pokračovat dál:

Trantor byl zničený
Trantoru se nic nestalo,potřebuješ sníst živou rybu
Není žádný způsob,jak ho přesvědčit?
Japonec?Takže máš v sobě japonskou krev
Takže,když jsi míšenec Japonce s bůhvíčím,musíš mít rád sushi,je to tak?

Jděte ven a vezměte si kanystr benzínu u dveří.Na pravé straně chaty stojí pickup.Použijte na něj kanystr s benzínem.Zkuste použít kanystr na motorovou pilu.V inventáři použijte olej z olejničky na kanystr,a pak použijte kanystr na motorovou pilu.Pote použijte motorovou pilu na sobí hlavu na figurínu v pickupu.V inventáři se vám oddělí parohy od hlavy.Jděte si promluvit s chlapem v medvědím převleku.Zeptejte se ho na Sushi a Archibalda.To je nejdůležitější.Jděte zpátky do posedu,vylezte nahoru a zahrajte znova na kytaru.Brian přiláká Archibalda,ale tomu se zpěv a hraní moc nelíbí a Briana trefí lahví.Poté Brian sejde dolů a požádá obratně vedeným rozhovorem/to už je na vás/Archibalda,aby udělal sushi,ten za to bude chtít 1000$.Vraťte se zpět nahoru na posed na místo,kde Briana zasáhla láhev a seberte ji.Vidíte,že je to láhev bělidla.Použijte láhev na sobí hlavu a potom na ni použijte nůž.Slezte dolů z posedu a použijte na dřevo z inventáře sekeru,která je vzadu vlevo na špalku.Získáte hůlky na sushi.Jděte k zamrzlé řece a použijte na ni motorovou pilu.Brian vyřízne díru do ledu,ale přijde mědvěd.Jděte doprava a dejte sobí hlavu chlapovi v medvědím převleku.Pak mu řekněte,ať jde blíž k medvědovi.Zatímco je pryč,vyměňte v tašce jeho parfém za váš z vašeho inventáře/medvědí feromony/.Klikněte doleva jako byste se chtěli vrátit k posedu.Chlapík v převleku se vrátí.Klikněte na něj a promluvte si s ním.Opět si nasadí sobí hlavu a vyrazí k medvědovi,tentokrát už to dopadne trochu jinak.Jdete k díře v ledu.Vidíte,že kousek od díry je medvědí rukavice z kostýmu,použijte na ni hokejku,získáte rukavici.Použijte hokejku na díru v ledu.Zkombinujte rukavici s hokejkou a použijte ji pak na díru v ledu.Brian chytne rybu a vezme si jí.Jděte zpět k posedu a použijte píšťalku z inventáře na místo kudy Archibald odešel,je to napravo od posedu.Archibald se objeví a vy se ho zeptejte,jak dlouho to bude trvat.Poté s ním promluvte,vyptávejte se hlavně na sushi a vyčerpejte všechny dialogy.Pak se objevíte v chatě,Joshua se pustí do jídla ,které připravil Archibald a konečně se probere z letargie.Jenže je to trochu cvok,vyběhne ven a začne křepčit tak,že se s ním utrhne kus ledu a kra ho odnese do středu jezera.Brian je venku před srubem,zkuste použít naviják na pickup vpředu.Vlezte do pickupu a zkuste nastartovat.Bohužel to nenaskočí.Otevřete kapotu.Použijte na kapotu hokejku.Podívejte se na motor,pak použijte nůž na motorovou pilu.Získáte svíčku do motoru.Pak dejte do motoru svíčku.Vlezte za volant,auto nastartuje a spustí se hodně dlouhá animace.Nejprve Brian zachrání Joshuu tím,že ho navijákem přitáhne ke břehu a poté se společně vydají k rezidenci profesora Simona.Ten jim řekne vše o tajném plánu,ale Brian a jeho společník jsou sledováni a odstřelovač se rozhodne vykonat krátký proces.Jenže jak to bývá,netrefí se a Brian a Joshua unikají na sněžném skútru vstříc dalšímu osudu.
Kapitola 5
Shipped to the Past
Brian trpí mořskou nemocí,takže se trochu musí vzpamatovat.Ocitáme se na velké lodi.Jděte doleva do místnosti s nápisem Neptune suite a ze sochy Neptuna si vezměte trojzubec.Vyjděte ven a klikněte nahoře vedle skafandru na tlačítko/viz obrázek/Obrazek,tím použijete výtah v tubusu,který vás vyveze nahoru.Promluvte si se Sushi,spustí se další animace a po ní s ní opět promluvte.Poté jděte směrem k vám do obrazovky a promluvte si s Rutgarem,který si na palubě hoví v křesle.Mezi tím se se Sushi i Rudgarem přenesete v animacích do různých končin světa,tedy pokud chcete.Poté si napravo od Rutgara vezměte pytlík písku a koště vlevo vepředu.Poté sjeďte výtahem dolů.Jděte do Neptune suite a promluvte si se Saturnem,který tu cosi svařuje a ukecejte ho,aby vám vyrobil neutrinový detektor.Zkuste vzít sešit,který má na stole.Jděte zpět do haly,doprava a podívejte se na dveře s kódem.Zajděte za Sushi a získejte od ní kód,pak se vraťte,použijte kód a projděte dveřmi.Promluvte si s Francouzkou(Camille).Ta pak zmizí a vy vidíte,že točí reklamní šot s Deanem.Promluvte s ním o všem a pak jděte doprava dozadu do zásobárny a vezměte si z bedny hadici.Jděte zpět ke dveřím,kde jste na schodech našli sedět Camille,ale nyní jděte ke dveřím naproti schodům.Vyťukejte kód,abyste se dostali do dveří.Sejděte dolů po schodech.Použijte uzavírací ventil nalevo od nádrže.Tím nádrž vypustíte.Jděte doprava,jsou tu dveře,na kterých je číslo 2,použijte knoflík po pravé straně.Použijte na dveře koště,tím je zaklíníte a můžete vejít dovnitř.Brian ze země sebere plastikové zipy.Jděte zpět ke schodům,kde jste potkali Camille.Zkus otevřít skleněnou skříň nalevo,ve které je hadice.Promluvte si s Camille o tom,odkud je,o víně a o Saturnově časopise.Příště,až ji potkáte,dá vám víno.Zajděte za Sushi pro klíč od hadice,a zeptejte se jí na bitku mezi Rutgerem a Saturnem.Jděte zpátky za Camille pokecat,a dostanete i víno.Podívejte se na prázdnou skříň,kde měla být hadice.Jděte tedy opět do zásobárny a vezměte si další hadici.Promluvte si s Deanem o článku,musíte počkat,až skončí s filmováním.Po rozhovoru se vraťte do hlavní haly,kde jste začínali a klikněte láhvemi z inventáře do prostoru Staterooms.Brian tam zajde a za chvilku opět vyjde,tentokrát s prázdnými láhvemi.Do prázdných vinných lahví dejte pytlík s pískem.Použijte na láhve plastikové zipy z inventáře a nakonec trojzubec.Tím vyrobíte přesýpací hodiny s Neptunovým trojzubcem.Dejte hodiny Saturnovi,dostanete sešit a ze stolu seberete fixu.Klikněte sešitem na Deana,tím vytvoříte nápovědu a Dean konečně natočí svůj šot bez chybičky.Poté vám za to dá návod na výrobu neutrinového detektoru.Ocitnete se před Saturnem a nyní je vaším úkolem získat telepatickou helmu,kterou má u sebe Rudgar.K tomu,abyste jí získali je zapotřebí vést dialog mezi Rudgerem a Saturnem tak,aby vám Rudgar helmu umožnil vzít.Tady máte návod jak vést jednotlivé odpovědi.

Rudgar That his hat is off to you, not to pout.
Saturn hes sad that your techno are does not get more air time on TV.
Rudgar When he listens to reggae, that he gets so happy he starts to flap his wings like a duck.
Saturn he feels like a wacko for not going to the burning man festival with you.
Rudgar That if Jamaica wins the bobsled meddle, hell buy you an Olympic-sized bong

Poté si vezměte telepatickou helmu,pokecejte se Sushi o všem a jděte do zásobárny.V inventáři spojte rozpojené hadice s plastikovými zipy.Poté klikněte na bednu s hadice a získáte další díly hadice pospojované dohromady.Tím získáte hadici,která vám nahradí tu chybějící v hydrantu.Měla by se vám spustit dlouhá animace,kdy se ocitnete v místnosti,kde je staví neutrinový detektor.Je to ta místnost co jste v ní ventilem vypustili nádrž.Brian rozmlátí telepatickou helmu a Saturn zprovozní detektor.Brian se potopí k vraku lodi,mezitím vždy promluvte o všem se Sushi.Po animaci jste opět u Sushi,takže jděte zpátky dolů k detektoru,sejděte po schodech a z brašny na nářadí si vezměte pilku a použijte ji na koště ve dveřích.Když budete chtít opustit místnost,zjistíte,že kód byl mezitím změněný.Použijte interkom,tlačítko napravo vedle nádrže,otevře se strop nad nádrží.Vylezte nahoru/klikněte na schůdky u nádrže/.Jděte za Sushi a řekněte jí,že se chcete opět potopit ke vraku.Brian se dvakrát potopí a poté jděte od Sushi zpět do místnosti,kde je neutrinový detektor.Zmáčkněte knoflík,abyste otevřeli dveře s číslem 2.Bohužel koště chybí,takže dveře vždy spadnou dolů.Jděte za Saturnem,promluvte s ním a on vám dá poslední vynález,dva elektromagnety.Vraťte se zpět k detektoru a knoflikem vedle interkomu otevřete otvor nad nádrží.Pak na otvor použijte elektromagnety.Brian vyleze nahoru a spustí se další dlouhá animace ve které vidíme Briana jak se potopí k vraku a konečně se mu podaří otevřít otvor.Vleze do něj,ale bohužel ten se za ním zavře.
Kapitola 6
The Hidden Beacon of Avernus
Brian je prominentním vězněm na lodi.Koukněte se na pouta na noze,poté seberte dýku a těžítko nalevo.Podívejte se na hřebík na sloupku.Zkuste použít na hřebík dýku.Promluvte si s dívkou,abyste se s ní seznámili.Vyčerpejte všechny dialogy.Vezměte dýku z inventáře a použijte jí na dívku.Ta nakonec dýkou hřebík uvolní.Použijte hřebík na pouta.Vyjděte ven vlevo na můstek,seberte slunečnicová semínka vlevo na zemi.Podívejte se na prkno pod pravým oknem.Je uvolněné,takže použijte dýku a tím ho získáte do inventáře.Vejděte zpět do místnosti a vezměte si prázdnou flašku z mapy.Vezměte si i červený elastický jazyk ze sklenice hned vedle Japonského brnění u dveří vpravo.Použijte na dveře vpravo červený elastický jazyk a na něj pak použijte závaží.Tím sestřelíte a zneškodníte hlídkujícího piráta.Dejte papouškovi slunečnicová semínka.Vyjděte dveřmi napravo ven a seberte ze země závaží.Jděte za roh doprava.Promluvte si s Huskym,tlustým pirátem.Dozvíte se o certifikátu pro piráty se špatnou morálkou.Jděte zpátky do místnosti s dívkou a vezměte si z kabinetu,skřínky nalevo,vedle japonského brnění certifikát.Jděte ven na chodbu a klikněte na dveře vpravo.Použijte prkno z inventáře na meč.Tím zneškodníte agresivního lemura.Vejděte do obrovské pokladnice.Vezměte si zlato a opusťte místnost.Zkuste strčit lemura do sudu s vodou u dveří.Jděte zpět k Huskymu,podívejte se do bedny po jeho levici a vezměte si mýdlo.Jděte zpátky k sudu,dejte mýdlo a lemura do vody a tím umyjte lemura.Promluvte si s Huskym,dostanete test klasických darebáků.Zde jsou správné odpovědi.

Long John Silver
Doctor
By inventing turtle-surfing, as everyone knows
Henry Wobblins and Diego el Cojuelo
Henry Wobblins
Joao de Passoromo and Jean-David L'Ecolopé
Diego el Cojuelo

Dejte Huskymu zlato a lemura,pak mu dejte certifikát pro piráty.On vám ho potvrdí a vrátí.Dejte mu prázdnou flašku z inventáře a dostanete grog.Jděte zpět do místnosti,kde byl poklad,vezměte zbytek pokladu a nakonec i trychtýř.Jděte ven na balkon.Použijte prkno na pravé okno,přibijete ho zpátky.Použijte grog na prázdnou flašku,která visí na provaze.Jděte dovnitř a pak ven,znova si vezměte slunečnicová semínka.Jděte dovnitř a dejte semínka papouškovi.Použijte globus a zadejte kombinaci,kterou jste se dozvěděli od papouška.Klikejte na pravou nebo levou stranu globu,tím ho otáčíte.Nastavte globus na Španělsko.Otočte doprava na Japonsko,cvakne to.Otočte doleva na New Foundland,opět to cvakne.Otočte vpravo na Řecko,cvaknutí a vy si vychutnejte závěrečnou animaci.Konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Runaway 2- The Dream of the Turtle

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář