Jdi na obsah Jdi na menu
 

Firestarter

28. 7. 2010

TOPlist

Firestarter
20.7.2007 Autor návodu-Standa Madukas
Firestarter je akční střílečka ve které zabíjíte monstra s použitím speciálních schopností a technologií.Ve hře je 19 typů zbraní a artefaktů. Mise mají v podstatě stejný cíl a splnění závisí na vašich schopnostech a rychlosti.Můžete si vybrat z šesti postav (voják,agentka, gangster,policista,cyborg a mutant).Během procházení jednotlivými levely získáváte skóre za které si pak můžete vylepšit vaší postavu.Firestarter nabízí celkem 16 levelů jak pro singleplayer tak pro multiplayer.Multipleyer vám v návodu popisovat nebudu.Jednotlivé levely jsou rozčleněné na 4 epizody. První tři epizody se skládají z 5 levelů.Poslední epizoda má jeden level.Struktura levelů pro každou epizodu je následující-první základní levely obsahují několik lokalit spojených pasážemi a teleporty.Druhá část levelů je víc komplexnější než předchozí a rozčleňuje se na různé zóny.Zpočátku začínáte v jedné zóně,zbytek oblastí je nepřístupný.Pokud zónu překonáte tak se vám další zóny postupně otevřou.Třetí a čtvrtá část levelů je největší a nejtěžší.Skládá se z 5 až 7 lokalit rozdělených do tří zón.Pátá úroveň je jednoduchá nebo docela obtížná,kdy se skládá z obrovského množství zón.Ať tak nebo onak,páté levely mají běžný atribut –otevřenou oblast kde je na konci levelu obrovské a nebezpečné monstrum které je potřeba zabít.Bossové jsou různí pro každou epizodu.Firestarter nezapře ,že se autoři inspirovali u takové klasiky jako je Quake 3 Arena nebo Unreal Tournament.Není to tedy klasická střílečka s tím,že někam postoupíte .Tady budete bojovat v různých prostředích s různými monstry.Nyní si trochu popíšeme prostředí v jakém budeme bojovat.
Prostředí
Industrial Zone/Průmyslová zóna
Tato úroveň má hranatou architekturu s mnoha světly a lesknoucími se povrchy.Dominantní barvy jsou modrozelená a mosaz. Architektura je si v každé místnosti či hale dost podobná.Hlavním rysem je řada únikových cest.Kvalitní osvětlení dělá průmyslovou zónu dokonalou pro trénink.
Empire /Impérium
Imperiální úroveň nás přenese do světa těžké totalitní architektury s brutálně obrovskými stylovými městy a drahými materiály jako je žula a mramor.Úrovně jsou koncipovány jako obrovské venkovní oblasti s objemnými detaily architektury.
Space Station /Kosmická stanice
Úroveň vyniká podrobnou architekturou,tlumeným světlem,strukturou kovů.Jednotlivé lokality se liší v architektuře a velkém množství detailů.Kosmická stanice vyžaduje rychlou reakci a trénink.Největší haly jsou špatně osvětlené.Jsou tu také dlouhé,úzké chodby a pasáže.
Aréna
Aréna je polozřícené Koloseum s mizerným osvětlením a dírami v podlaze.Úroveň sestává z dvou zón, to jest vnější chodby a pasáže a aréna sama.Za Koloseem je bezedná propast.
Single player Obrazek
Výběr jednotlivých charakterů je následující.Klikněte v menu na Create Player a zvolte si postavu za kterou budete hrát.Vybírat můžete z šesti možností.

Marine/MariňákObrazek
Asi nejvíce vyvážený charakter ve hře. Všechny jeho schopnosti jsou v rovnováze.Základní schopnosti mu dovolí nošení modifikací těžkých pěchotních zbraní prakticky bez ztráty rychlosti.
 
 
 
 
 
 
AgentObrazek
Ženský agent má vyvinuté schopnosti akrobacie.Základní schopnosti mu dovolí dělat obrovské skoky vpřed s minimem poškození při pádu.Stinné stránky jsou nemožnost vyvinout takové schopnosti ,aby ovládal nošení těžkých zbraní.Preferovaná zbraň je puška
 
 
 
 
 
Policeman/PolicistaObrazek
Po mariňákovi druhý nejvyváženější charakter co se týká schopností.Základní schopnost mu dovoluje nošení zbraní v obou rukou.Jako nejvhodnější zbraň je pro něj brokovnice.
 
 
 
 
 
Gunslinger/GangsterObrazek
Jeho hlavní vlastnosti jsou fantastické reakce a ohromná přesnost.Gangsterovy základní schopnosti mu dovolí vykonání obrovských skoků s minimem poškození při pádu.Jeho preferovaná zbraň je laserovka.
 
 
 
 
 
Cyborg.Obrazek
Má silné brnění,ale prakticky žádné rezervy pro život a rychlost.Jeho preferovaná zbraň je Minigun
 
 
 
 
 
 
Mutant/MonstrumObrazek
Má nesmírnou sílu.Monstrum je značně agresivní ,které mu umožňuje vyvinout schopnost totální destrukce.Zabíjí nepřátele velmi brutálně. Další jedinečná schopnost je rychlá obnova zdraví.Kruhová pila je jeho oblíbená zbraň
 
 
 
 
Campaign/Kampaň/
Nyní si nastavíte v procentech (25%, 50%, 100%, 150% a 200%)jakou obtížnost zvolíte.Začínat můžete jako turista/touring/ a pak easy,normal,medium,extreme,insane.Hra nejde uložit.Vždy když zdárně projdete levelem tak se hra automaticky uloží a jdete do další mise.Můžete si,pokud chcete,zopakovat kterýkoliv level,který jste už zdárně absolvovali.Ve hře je však něco jako checkpoint.Vždy když získáte artefakt tak si můžete hru uložit a pokud z nějakých příčin zemřete tak můžete pokračovat od tohoto bodu.
Zbraně/Weapons/
Hra nabízí 19 zbraní: 10 z nich jsou originál zbraně a zbytek je s modifikacemi.Puška,kulovnice a raketový vystřelovač jsou skutečné zbraně, zbytek je smyšlený.
Circular Saw/Kruhová pilaObrazek
Standardní zbraň, skutečný model ruční kruhové pily.S touto zbraní vždy začínáte,ale dost málo jí použijete.Zbraň je dobře použitelná na boj zblízka a způsobuje střední poškození.Je to dobrá zbraň proti relativně slabým monstrům.Hlavní výhoda používání této zbraně je šetření munice pro další zbraně.

Assault Rifle/Útočná puškaObrazek
Toto je základní zbraň, skutečný model.Zbraň je vybavená granátometem pro alternativní mód a má poměrně vysokou přesnost.Velmi velká rychlost kulky dělá pušku perfektní volbou proti rychlým protivníkům s lehkým pancířem.Dodatečná výhoda této zbraně je možnost střílet dvěma zbraněmi.Můžete také házet granáty do vzduchu,ty explodují a pokryjí větší teritorium.
Shotgun/KulovniceObrazek
Toto je také realistická zbraň, skutečný model.Způsobí silné poškození,ale má velmi nízkou přesnost. Žádné alternativní režimy střelby nejsou dostupné.Těžká modifikace zdvojnásobuje poškození.Vysoký rozptyl šrapnelu dělá kulovnici nejlepší pro boj zblízka.Myslím,že to není zbraň ,která je ve hře často využívaná.
MinigunObrazek
Toto je multisudovitý těžký kulomet,skutečný model.Má velkou rychlost kulek,ale docela malé poškození.Žádné alternativní režimy střelby nejsou dostupné.Světelná modifikace má šest barelů,těžká modifikace osm barelů.Minigun doporučuji k použití proti zástupům monster.
Rocket Launcher /Raketový vystřelovačObrazek
Toto je ruční raketový vystřelovač, skutečný model tří druhů raket:
Nekontrolovatelné řízené střely – nejvíce převládající typ.
Zářící řízené střely – dočasně zaslepí monstra.
Shlukově řízené střely – skládají se z 10 separátních hlavic raket s tepelným naváděcím systémem.Zasadí ohromné poškození v rozsáhlé řadě explozí. Nevýhodou je pomalá rychlost střely.
Těžká modifikace má tyto dodatečné druhy raket:
Samořízené střely – modifikace nekontrolovatelných raket s naváděcí jednotkou.
Ultra vysokorychlostní řízené střely – desateronásobně zrychlené miniřízené střely.Je to nejlepší zbraň proti létajícím monstrům se silnými obrněnými jednotkami.
Mega řízené střely – létající silná torpéda s velmi rozsáhlými paprsky účinku.
Razantní řízené střely – experimentální a nejvíce vzácné typy raket.Raketa proniká monstrem,vybuchuje až v něm.
Raketový vystřelovač je poslední a nejmocnější zbraň výchozího stavu.Na boj zblízka se nedoporučuje.
Relight Cannon /Blikající děloObrazek
Toto je výborná rychlostní energetická zbraň.Zbraň je ilegální modifikace průmyslového argon laseru s vynucenými pumpujícími a kompaktními kapacitními bateriemi.Má menší účinnost než minigun.Při výstřelu hrozí smrtelné nebezpečí i střelci,protože odražené střely mají nevyzpytatelný směr.Na boj zblízka absolutně nevhodná.
Hand Turret/Ruční věžičkaObrazek
Toto je velmi zvláštní zbraň.Navržená byla tak,aby byla použitelná jako obranná věž pro mobilní použití.Střílí energetické kapsle ve velké rychlosti která explodují,když najdou svůj cíl.Tato zbraň je doporučená proti rychlým pohyblivým terčům,na monstra schopná přeskakovat řízené střely a granáty.Zbraň a munice jsou vzácná věc,takže když je najdete tak pořádně rozvažte kdy je použijete.
PlasmagunObrazek
Toto je jedinečná energetická zbraň která střílí tři teplotní koule plazmy najednou,munice je tím pádem rychle vyčerpána. Zbraň je doporučená proti velkým cílům.Má zvláštní účinek na roboty.Rychlost střely obnáší rychlost řízené střely.To způsobí silné zničení nepřátel.Zbraňový model má vysokou kapacitní baterii a dva mobilní koncentrické akcelerátory.Konec zbraně má otvory a chladicí jednotku.Baterie je spojená s koncem zbraně objímkami na nošení chladiva.Těžká modifikace má dva barely a baterii vyšší kapacity.
Electro Gun/Elektrolyticky pokovující zbraňObrazek
Toto je experimentální zbraň.Je založená na generaci vysokonapěťové řídící jednotky.To zasadí velmi silné poškození.Zbraň má velmi dlouhou dobu nabíjení což z ní činí zbraň nezpůsobilou k intenzivním přestřelkám.Doporučuji jen na velké vzdálenosti nebo proti robotům.Těžké modifikace snesou lepší odpojovače a větší sílu.
Mortar/MinometObrazek
Toto je nejmocnější zbraň v hře.Mortar vystřeluje miny nebo granáty podél parabolické trajektorie.Může střílet sedm druhů střeliva.
Světelná modifikace:
Standardní granáty –nadělají tolik škody jako tři neovládané řízené střely.Granáty explodují při zasažení monstra nebo v třech sekundách po vypálení do podlahy nebo zdi.
Miny– budou explodovat při kontaktu s monstrem nebo jestli někdo projde okolo.Nebudou explodovat jestliže se do blízkého kontaktu nikdo nedostane.Způsobí tolik škody jako dvě neovladatelné řízené střely.
Fosforové granáty –aktivní látka je napalm ,která se rozlije kolem bodu kde granát narazí na zem.Poté vše shoří asi 10 sekund po explozi. Je to velmi účinný prostředek pro blokování úzkých chodeb.
Těžká modifikace:
Bourající mina –zasadí takové poškození jako megařízená střela,jen v trochu menší oblasti.Tato zbraň je velmi nebezpečná a doporučuji ji na boj proti bossům.
Blokující granáty – explodují půl metru nad podlahou,vystříknou napalm stejné substance.Granáty reagují na kontakt s pohyblivým objektem způsobující otřes.Zbraň je doporučená pro blokování chodeb jako silnější má alternativa.
Vakuová bomba – jedna z nejnebezpečnějších zbraní v hře.Způsobí velkou objemovou explozi s vysokou vlnou paprsků.
Nukleární granáty –nejmocnější zbraň.Bojová jaderná hlavice exploduje při nalezení cíle .Ničí vše v okruhu jednoho kilometru. Užívejte ji jen s nezbytnou ochranou,respektive musíte si být jisti,že přežijete vy sami.
Bonusy/Prémie
Prémie jsou umístěné všude kolem,mohou vám navrátit zdraví,získat brnění nebo vybavit vás dočasnými zvláštními silami.
Ammo/Munice
Prémie munice vypadají jako kovová nádoba s pulsujícími světly a zbraňovými ikonami.Světlo a ikony jsou jedinečné pro každou zbraň a jsou identifikovatelné z velké vzdálenosti.Prémie munice (hodnota) pro každou zbraň je přizpůsobena jednotlivě.
Health/Zdraví
Zdravotní prémie vypadají jako kapsle s bublající tekutinou, lišící se barevně.Každá prémie obnoví jistou hodnotu bodů.
Armor/Brnění
Prémie brnění má dva tvary.Jeden tvar vypadá jako kovová lebka s pulsující zelenou koulí na vnitřní straně,další vypadá jako obrněná hruď s páteří a pohybující se substancí na vnitřní straně.Každá prémie bude mít určitou hodnotu bodů.
 Artefakty
Artefakty jsou jisté objekty (zařízení, implantát, hieroglyfy atd)které užívají hráčskou psycho energii a vybavují ho paranormálními silami. Každý artefakt je aktivovaný specifickým klíčem (F1, F2 standardně).Nějaké artefakty budou mít okamžitý efekt jiné budou trvat delší čas.Hráč může aktivovat maximálně jeden artefakt každých 20 sekund. Toto zpoždění může změnit Psifactor schopností(podívejte se na schopnosti).Artefakty musíte vyzvednout do určitého časového limitu,který vám běží nahoře na obrazovce.Jestli si artefakt nevyzvednete do časového limitu tak hra končí a vy začínáte znovu.Proto maximálně využívejte mapuObrazek,podle které se orientujte,respektive se dívejte kde se nacházíte vy a kde artefakt. Kromě toho funguje artefakt jako druh automatického ukládání.Můžete si uložit hru od tohoto momentu v případě selhání, bez toho,že byste museli zopakovat hru od samého začátku.Nyní si řekněme jaké druhy artefaktů se ve hře vyskytují

Time Jumper/Skok v čase
Jste posunuti zpět v čase o 5 vteřin.
Teleporter/Teleport
Tento artefakt vás teleportuje k výchozímu bodu.Vzdálenost do "cíle" bodu nevadí.
Mind Controller/Myšlenkový kontrolor
Podrobuje cílenou mysl tomu,že napadne další monstra.Nemůžete to využít proti robotům a vyšším vývojovým monstrům.
Terminator
Monstrum zaměřené na hráče se stává úhlavním nepřítelem pro další monstra..
Vampire/Upír
Artefakt "saje" zdraví z vybraného monstra a dává ho do hráče.Zaměřené monstrum má zelený světelný kruh přes hlavu. .
Inverted Damage/Obrácené poškození
Poškození vzaté hráčem převrací do hráčova zdraví body.
Annihilator
Tento artefakt odstraňuje všechny monstra v okolí.
Time Decelerator/Časový zpomalovač
Tento artefakt zpomaluje čas, to znamená,že vy jako hráči máte reálný čas,zatímco monstra se pohybují čtyřikrát pomaleji.
Power Kick/Silné kopnutí
Vaše boty,respektive kopnutí se stane mocnou zbraní.Doporučuji použít boty jen v případě,že zaženete monstrum do rohu.
Invisibility/Neviditelnost
Monstra vás po jistou dobu neuvidí.
Mega Damage/Mega poškození
Artefakt dovoluje použít 6x krát silnější účinek ke zničení nepřátel. Všichni bossové jsou vůči tomuto artefaktu odolní.
Tele-killer/Tele-zabiják
Tento artefakt vás teleportuje přímo do monstra a zabije je.Některá monstra jsou však vůči tomu odolná.
Skills/Schopnosti
Ve hře můžete získat celkem 27 schopností-zručností. Jedna schopnost je udělena hráči při započetí nové hry, další může být získaná v průběhu hry. Každá schopnost má čtyři postupové stupně: základní,pokročilý,master a expert. Vývoj/akvizice schopností nastává zároveň se znakovými parametry kdy postoupíte do dalšího levelu.Maximální množství schopností je omezené na 7.Nyní vám zde vypíši jaké schopnosti můžete získat.Podrobné statistiky každé schopnosti si pak už zjistíte sami ve hře. Obrazek

Získané schopnosti
Converter,Psifactor,Blind Resistance,Critical Damage,Energy Weapon Damage,Energy Weapon Reload,Evasion,Learning,Extra Ammo,Favorite Weapon Handling,Fire Resistance,Fire Weapon Damage,Fire Weapon Reload,Heavy Weapon Handling,Over Ammo,Over Armor,Over Health,Resistance,Armor Restoring,Health Restoring,Self Defense,Soft Landing,Stability,Super-jump,Two Handling,Vampire,Vandalism
Monstra
Ve hře je spousta havěti a monster,zde vám na obrázcích ukáži všechna monstra.Nebudu vám popisovat co na které monstrum platí.Ošidil bych vás tím o zážitek ze hry a navíc si myslím,že většinou je budete likvidovat tím co bude zrovna po ruce.
BossovéObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek













MonstraObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek








Konec hry
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)

  

 

Náhledy fotografií ze složky Firestarter

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář