Ace Ventura

22. 7. 2004

Ace Ventura

9.12.2006 Autor recenze-Standa Madukas

Myslím,že spousta z vás viděla film Zvířecí detektiv,kde v hlavní roli exceluje Jim Carrey.Jeho gesta,mimika a herecký projev jsou natolik originální,že zastíní vše co je ve filmu k vidění.Překvapivě to samé se dá říci i o povedené hře,která svéráznost Carreyho komiky dokázala beze zbytku využít.Musím hned na začátku předeslat,že jsem se skvěle bavil a místy i dost nasmál.Naprosto kouzelná je scénka,kdy u dveří Aceho bytu zazvoní sexbomba a Ace otevře.Začněme popořadě tím,že nejprve nainstalujeme hru.Ke spuštění musíte také nainstalovat quick time,který je na cd.Poté se vám hra spustí.Trochu problém je s uloženými pozicemi.Pokud hru rozehrajete a uschováte si savy,tak musíte udělat následující postup.Ve hře se vše ukládá pod názvem acegame sav.Jestliže máte schované savy pod názvem acesave sv7,tak jako jsem to měl já,musíte je přepsat na acegame sav.Poté už to bude fungovat jak má.Tolik na vysvětlenou a nyní se trochu detailněji podíváme na grafiku.Ta je jedním slovem skvělá.Kreslený Ace je naprosto přesnou trefou do terče.Dává programátorům možnost využít Aceho v jakékoliv krkolomné situaci a stále máte pocit,že tohle je přesně on,ztřeštěný,bláznivý,prostě Ace.Ovládání je klasické adventurní,to znamená,že vše ovládáte myší.Hra není nijak těžká,ale zábavná ano.Jsou zde různé minihry a hádanky jako třeba správné sestavení totemu.Co musím zkritizovat je zoufale krátká délka hry.Pokud jste zdatní hráči adventur tak zhruba za 3 hodinky máte dohráno a to je opravdu málo.Protože jsem hrál polskou verzi hry tak jsem rozuměl tomu co Ace říká a musím dát jedničku za dabing Aceho.Je opravdu excelentní.Stejně tak zvuky i hudba patří ke kladům této pro mne velmi příjemné a veselé hry.Pokud jde o příběh tak tady autoři využili své vlastní nápady a slepě nekopírují film,což je jen dobře.V podstatě se dá říci ,že hra s filmem nemá nic společného.Co však společné je,že opět musíte zachránit a osvobodit zvířátka ze spárů lotrů.Moje hodnocení je 70%

Náhledy fotografií ze složky Ace Ventura