The Guy Game

25. 3. 1985

The Guy game
9.12.2006 Autor recenze-Standa Madukas
Guy je plážová,popřípadě diskotéková hra o kozách.Že nerozumíte?Nevadí,čtěte dál a rychle porozumíte.Každopádně se připravte na to,že tahle recenze nebude klasickou recenzí,ale spíš sondou do života mladých lidí v Americe.Když píšu Americe tak tím myslím USA. The Guy Game je určena zejména mužské části populace a je variací na vědomostní soutěže, přičemž správné odpovědi odemykají obrázky a videa nejen plně oblečených dívekCo ve skutečnosti děláte v The Guy game? Nebudu vás napínat.Samozřejmě nejde o kozy jakožto zvířátka,ale o jistou část ženského těla.I když by se pro přesnost mělo napsat těla dívčího,protože jde o mladé dívky.Podíváme se do Spring Break v South Padre Islandu a do Texasu.V celé hře uvidíte 60 soutěžících dívek ve 20 epizodách.Vaším soutěžním úkolem bude svléknout dívky z podprsenek a pokochat se jejich vnadami.Tady musím předeslat,že ačkoliv nejsem nějak přehnaně náročný co se týká půvabů mladých dívek,tak musím říct,že drtivá většina holek ,které zde uvidíte se mi nelíbila.No schválně si to otestujte a vzpomenete si na má slova.Můžete hrát mód pro jednoho hráče (čtyři sekce- milostná předehra, Ballz Game, TitWitz Game, a Hottie Challenge) nebo mód určený pro více hráčů,maximálně však pro čtyři. Guy Game má celkem 8 možností zvolit si nějakou dívku.Vždy po určitých epizodách ,kdy správně odpovíte na otázky se vám postupně budou všechny dívky odemykat a vy si je budete moci prohlédnout v krátkých ukázkách.Navíc se vám budou otvírat postupem doby další videa a fotky.Hra začíná tím ,že sledujete moderátora celé soutěže, Matta Sadlera,,jak se ptá děvčat v bikinkách na triviální otázky .Předtím, než oni odpovědí, vy otázku uvidíte a máte možnost zvolit čtyři odpovědi, z nichž jedna je správná.Začínáte s 800 body za otázku a podle toho jak dlouho vám bude trvat,než na otázku odpovíte se vám budou body odečítat. Pokud stále nebudete vědět nebo si nebudete jisti tak dvě odpovědi zmizí z obrazovky a máte tak 50% šanci správné volby.Pokud vybíráte rychle a máte pravdu, dostanete optimální množství bodů, které vám pomáhají postupovat. Ale pozor,zpočátku to vypadá na dost stupidní a jednoduché otázky,ale po jisté době přituhne.Je to pro nás ztížené hlavně tím,že hodně otázek je ryze specifických pro Ameriku ,takže tady se ke slovu dostane hádání.Některé dívky jsou opravdu stydlivé a kozičky moc neukážou, zatímco jiné je doslova vrazí do kamery.Poté co se vám podaří vyhrát a získat dostatek bodů tak budete hrát minihry- skákání na míči,skákání v pytli,točení s obručí a skákání přes švihadlo. Každá dívka musí odpovědět na čtyři otázky(jedno otočení, jedna otázka za kolo).U každé odpovědi máte příslušné písmeno ,které pak na klávesnici zmáčknete.Musíte odpovídat rychle ,protože vám ubývají dolary .V každém kole po dostatečném nashromáždění bodů si zahrajete hru FLASH O METER.Princip hry je jednoduchý,musíte kuličku vždy dostat do pojízdných oválů před vámi a nashromáždit co největší počet bodů.Při otázkách vás někdy zarazí neznalost či dokonce hloupost dívek,ale je to prostě Amerika a ta je v mnoha ohledech jiná. Všech 20 epizod odehrajete zhruba za 10 hodin což mne docela mile překvapilo.Je zde přes 1000 otázek které jsou rozděleny do čtyř kategorií, TV/film, sport, hudba a ostatní.Přiznám se ,že u mnoha otázek jsem se z následné správné odpovědi dost poučil.Přece jen už člověk dost zapomíná.Hrát můžete i přes internet s ostatními lidmi. Nejprve dostanete šanci zahrát si jednu minihru.Musíte svému protihráči bránit v tom,aby pokročil dál.Hráči začnou získáváním hodností, vrcholem je být president a nejnižší je Asshole.Minihry jsou jednoduché, hloupé, amatérské,ale docela se při tom pobavíte.Dá se říci,že právě v multiplayeru je to ta správná zábava. Grafika a zvuk v této hře jsou na odpovídající úrovni.Hra však na tom nestojí,ani nepadá.Tím co je tu hlavní je text a kozičky dívek.Je opravdu zajímavé sledovat to, jak se Američané baví.Jsem si jist,že kdyby se taková soutěž konala u nás,dejme tomu na Mácháči, tak by se žádná televize ani nenamáhala přijet.A v Americe z toho byla senzace.Pokud mám tedy vynést závěrečný ortel tak pro mne je to 50% .Klidně bych přihodil dalších 20,ale to by museli být ve hře daleko krásnější děvčata.

Náhledy fotografií ze složky The Guy Game