Come See Me Tonight 2

28. 5. 2002

COME SEE ME TONIGHT 2

8.12.2006 Autor recenze-STANDA MADUKAS

Co říci o této hře,o této na naše poměry opravdu zvláštní hře.Nejlépe je začít scénářem hry.Jste Kensuke Tsukikage, dalším z vznešeného rodu Tsukikage a jeho svatyně. Během jakési slavnosti díkuvzdání bohům budete tančit před oltářem bohů se čtyřmi adeptkami na manželství .Ano úkolem této hry je,aby se vaše budoucí manželka předvedla v erotickém tanci a to není zdaleka vše.Musí také ukázat v posteli,že milování je její přednost. Základem hry je vlastně volná soutěž čtyř sličných adeptek na vdávání.Čtyři kandidátky jsou:
Koruri Hanayashiki.Přichází z velmi respektované rodiny, Koruri pojala celý svůj život jako životní trénink být perfektní dívkou do rodiny.Je vždy zdvořilá a pořádná, vykonává snadno domácí práce a má dokonalou znalost chodu domácnosti.Nicméně, omezující výchova v Koruri vypěstovala pocit,že jí něco důležitého v životě uniklo.

Nanao Torishima.Nanao je vlastně Kensukeho stará známá,jejich dědečci byli po určitou dobu přátelé.Má pověst zkušené dívky s pozoruhodným vnitřním světem plným fantazie a je navíc velmi citlivá ohledně Kensukeho potřeb.

Sheena Kazemiya
Je to Nanaoina nejlepší přítelkyně.Sheenina popularita čerpá z její bezmezné energie,je velmi rázná a nebojí se vyjádřit a říci své názory a touhy.Kensuke je zvláště citlivý k jejímu panovačnému postoji a mnohdy to nese velmi nelibě.

Minami Tsukikage
Ovdověla po smrti Kensukeova strýce.Je také Kensukeho učitelkou na střední škole.Kensuke jistě nemůže popřít to,že je velmi krásná,ale on je trochu nesmělý a navíc když je kandidátkou manželka jeho strýce tak je třeba být ve střehu.

Nyní trochu odbočím a podíváme se na grafické zpracování.Je to tradiční japonská kreslená škola,kdy hlavní postavy vypadají jako děti,s velkými kukadly,řasami a hustými vlasy.Vy kteří jste již nějaké japonské hry odehrály/viz série Final Fantasy/překvapeni nebudete.Pro vás ostatní to asi bude trochu šok,když uvidíte souložit tyto dětské postavičky.Každopádně Japonci si v tomto žánru dost libují a musí to asi být i dost úspěšně prodejné hry,protože jsem na několik takových her udělal návody a jsou si podobné jako vejce vejci.Každopádně se dá říci,že grafika je krásná.Zvuky ve hře taky nemají chybu a až uslyšíte vzdychání milujících se postaviček, tak vám bude připadat mnohem víc uvěřitelné než dabing cizích pornofilmů českými herci.Výraznou postavičkou ve hře je Takaya Tsukikage,Kensukeho ctihodný dědeček.Takaya je knězem Tsukikage Svatyně.Jeho přání je,aby se Kensuke ujal rodinného dědictví a tudíž si vybral z adeptek tu správnou.Navíc je to docela chlípník,protože se vyjadřuje dost sprostě a vyspal by se s každou holkou co kolem projde.Jeho zásluhou je hra posunuta ,do nám srozumitelnější roviny a pokud trochu umíte anglicky tak si přijdete na své.Není to však hra v klasickém stylu,ale jde o to odklikávat dialogy tak,abyste se dobrali správného konce.Je to dost jednostranné a pokud neumíte anglicky tak se bude kochat jen obrázky.Je to spíše hra na jedno delší odpoledne,pokud si tedy zrychlíte jednotlivé fáze mezi výběrem odpovědí.Co říci na závěr této recenze.Pokud mám tuto hru střízlivě hodnotit podle obecných kritérií tak by to bylo 30%.Pokud se však na ní podíváme trochu z nadhledu a vezmeme jí jako takovou hříčku tak je to čistých 60%.

Náhledy fotografií ze složky Come See Me Tonight 2