Dracula Origin

11. 3. 2001

Dracula Origin

11.6.2008 Autor recenze-Standa Madukas

Adventury pod značkou The Adventure Company přinášejí léta stále stejný obrázek.Stejná grafika,víceméně i ovládání a tak jediné co se vždy trochu liší je příběh.Tentokrát je to téma ,které bude stále populární bez ohledu na určitou klišovitost a to upírský námět s názvem Dracula Origin.Tentokrát však nečekejte příběh,který všichni tak dobře známe.Drácula je v tomto příběhu velmi zbožný rumunský šlechtic,který se sesypal po ztrátě své milované ženy.Z obrovského žalu a zoufalství se obrátil proti bohu a za smrt své lásky se mstí po staletí všemu živému.Drákula se nikdy nesmíří a nesmířil s tím,že bůh mu vzal lásku s tím,že ta se na základě léčky sama v zoufalství zabila.Drákula hledá způsob,jakým ji přivést zpět mezi živé,nebo nemrtvé.Po letech hledání se Drákula dostane ke svitku popisující starodávný rituál,který může přivést duši z věčného spánku zpět k životu.Drákulovy pohnutky známe.My se ocitneme v pozici jeho protivníka,profesora Van Helsinga,který celý život zasvětil jedinému cíli – zničení hraběte Drákuly.Van Helsing je stejně houževnatý jako Drákula,takže nás čeká velký boj o to kdo vyhraje.Ocitnete se ve spoustě krásných lokací,poznáte Londýn,Egypt,Vídeň a také Karpaty,Drákulovo sídlo.Tolik ve zkratce nástin příběhu.Nyní si povězme něco o ovládání.To je jako vždy příjemné.Používat budete jen myšítko.Pravým si otevíráte inventář,dokumenty a podobně a levým vykonáváte pohyb a všechny potřebné úkony.Grafika je velmi hezká,podle obrázků si můžete udělat představu.Trochu mě zklamalo zpracování postav ve hře.Ale třeba animace jsou velmi povedené.Hra má dobré tempo a tím,že se stále střídají lokace a příběh se zamotává ,tak vás hra motivuje k tomu postupovat stále vpřed.Ve hře je spousta zajímavých hádanek a rébusů,které se mi hodně líbily a hru příjemně oživily.Dracula Origin je velmi dobře udělaná hra a tak dávám 70%

Náhledy fotografií ze složky Dracula Origin