Sterlings Gift

22. 4. 1986

Sterling's Gift
19.5.2007 Autor recenze-Standa Madukas
Jsou hry které vám hned na začátku čímsi upoutají a nebo taky naopak.Tato hra patří naštěstí do první kategorie.To co vás upoutá okamžitě je fotorealistická grafika.Je nádhera pohybovat se v domě a kochat krásou toho co vidíte.A že je se na co koukat.Procházíme se totiž muzeem v Austinu,stát Texas.Je to dům ve kterém určitou dobu žil generál Custer a jeho žena Libby.Sterling's Gift je klasickou adventurou s klasickým ovládáním.Ve hře si poslechneme krásnou hudbu,zapátráme trochu v historii a vyřešíme pár hádanek.O čem to vlastně je? George Armstrong Custer a jeho manželka Libby žili v Neill-Cochranově ubytovně v době,kdy se blížil konec občanské války.Libby Custerová se ujala malého Sterlinga,slepého osiřelého chlapce.Měla na něj velký vliv ,starala se o něj.Je rok 1865,občanská válka pomalu končí.A na konci této války se odehrává tento příběh.Co je to za tajemství ,které spojuje slepého chlapce a ženu generála?Libby Custerová žila po úmrtí svého muže jako vdova dalších 57 let a celý svůj život zasvětila rehabilitaci svého manžela,kterému s láskou říkala Autie.Zemřela v New Yorku dva dny před 92.narozeninami a je pohřbena vedle milovaného manžela.Ovládání je klasicky adventurní.Vše ovládáte levým myšítkem.Klasický inventář zde není,věc kterou najdete a budete potřebovat se vám uloží nahoru na obrazovku, a teprve až přijdete do bodu,kde jí budete moci použít se věc stane aktivní.Pohybujete se na velmi malém prostoru,v několika místnostech,takže odpadá i nějaké bloudění nebo hledání.Zvuková stránka hry je kvalitní a zvláště zvuky/otevírání a zavírání dveří,vítr,zpěv ptáků/jsou dokonalé.Stejně tak hádanky jsou zajímavé a nikterak obtížné.Ačkoli je tato hra dost krátká, tak svým příběhem zasazeným do historických reálií je příjemným zpestřením .Hra je kvalitně zpracovaná a ač to není určena pro široké masy hráčů/to většinou není žádná adventura/tak si své místo najde.Já dávám 60%

Náhledy fotografií ze složky Sterlings Gift