Nancy Drew- The White Wolf of Icicle Creek

11. 1. 1990

18.7.2007 Autor recenze-Karin Madukas

Další, v pořadí již neuvěřitelný 16. díl Nancy Drew, má název The White Wolf of Icicle Creek. Z toho se dá odvodit, že příběh se bude odehrávat někde severněji, což je v tomto případě Kanada.Nancy se podívá do oblasti zvané Canadian Rockies, aby vyšetřila zvláštní nehody, které se zde stávají.Společnost jí bude dělat tajemný vlk, jenž se zjeví vždy před každou z událostí. Nancy zde má zjistit, kdo má na svědomí příliš časté nehody hostů ve zdejším rekreačním zařízení. Pro ty, kdo tuto sérii mají v oblibě, má příběh svoji nespornou zajímavost, takže jistě nebudou zklamáni. To, že ovládání je naprosto stejné, jako v předchozích dílech, nás již těžko může překvapit. Pouze titulky jsou trochu pozměněné. Jedinou inovací je zde funkce alarmu, ale i ten jsme již poznali v 15. díle.Grafika taktéž nedoznala viditelné změny, postavy už jsou docela slušné, ale až uvidíte titulní postavu – vlka, to se nasmějete.Hádanky ve hře nejsou až tak těžké, dá se to zvládnout bez návodu, který stejně nejde popsat, to uvidíte sami. Při postupu hrou budete nejspíš, tak jako já, mít problémy s časem. Mějte na paměti, že do určitého bodu ve hře, musíte dodržovat plnění vašich povinností a zároveň dodržovat časy jídel. Mimochodem jsem si právě přečetla, že tato hra se umístila na prvním místě žebříčku v USA.

Nejprodávanější hry v USA-24.týden(10.7 - 16.7 2007)
1.Nancy Drew- The White Wolf Of Icicle Creek
2.The Sims 2- H&M Fashion Stuff
3.World of Warcraft
4.World of Warcraft - Burning Crusade
5.Command and Conquer 3- Tiberium Wars

To jistě také o něčem vypovídá, byť vkus hráčů se může lišit i územně. Nicméně celá série má svoje kouzlo a kdo nehledá další a další vylepšení v následujících dílech, bude jistě spokojen.Nancy série není o tom,že s každým novým dílem přijde revoluce.Kouzlo hry je ve věcech ,které musí objevit sám hráč a já už podle prodejnosti hry soudím,že to kouzlo je mocné a ti z vás ,kteří ještě nezkusili žádný díl ze série mají nyní nejlepší příležitost. The White Wolf of Icicle Creek je hra která z předchozích dílů nasála to nejlepší a pokud k tomu přidáte slušnou grafiku tak se určitě budete bavit.

Náhledy fotografií ze složky Nancy Drew- The White Wolf of Icicle Creek