Princezna a Žabák

18. 4. 1988

Princezna a Žabák

18.4.2010 Autor recenze-Standa Madukas

Jak už to dnes bývá ,tak k filmu vznikají dost často i hry ,což platí i v tomto případě.Příběh je o princezně Tianě,snědé krásce,která si chce otevřít restauraci v New Orleans.Najde si proto odpovídající budovu a tu postupem doby zvelebuje k obrazu svému.V ní se odehrává určitá část hry,ale dostanete se i do jiných lokací.V restauraci jsou všechny postavy s kterými si projdete jednotlivé kapitoly.Je jich celkem 5.Hra je v podstatě rozdělena na spousty miniher ,ve kterých budete používat pouze myšítko a směrové klávesy.Smyslem hry je mačkat požadované klávesy či myšítko  ve správnou dobu a tím získávat body-korálky.Ve všech minihrách proti vám stojí další tři soupeři a ten kdo získá nejvíce bodu ,tak ten vyhraje.Hra je určena pro nejmenší děti,takže tomu odpovídá i obtížnost hry,která je navíc umocněna i tím,že když skončíte poslední,tak pokračujete ve hře dál,bez toho,že byste museli minihru opakovat.Protože nejsem dítě,tak můj úhel pohledu na minihry může být zkreslený,ale nelze se ubránit dojmu,že po chvilce začnou minihry nudit a nastává stereotyp.Hra je naštěstí/nebo naneštěstí?/tak krátká,že ji dohrajete za krátkou chvilku.Grafika hry je poplatná filmu,takže pokud máte rádi animované pohádky,bude se vám líbit i tato hra.Vše je příjemně barevné.Povedl se i český dabing,jsou tu sice předtočené smyčky,které se často dokola opakují,ale to není chyba dabingu.Jednoznačně nejpovedenější stránkou je hudba.Výběr jazzových skladeb se povedl na jedničku a i když nejste fanoušci tohoto žánru,tak si určitě skladby zapamatujete a možná se vám některé z nich i budou líbit.Myslím,že hra svůj účel plní a pro děti,zvláště dívky, to může být velmi příjemná zábava.Dávám 50%