Špión - Strašidelný Dům /I Spy Spooky Mansion/

7. 1. 1986

18.dubna 2008 Autor recenze-Standa Madukas
Možná vás překvapí,že na těchto stránkách najdete recenzi na hru ,která je pro děti do 6 let,ale hra je natolik zajímavá a pro děti zábavná,že jsem neodolal a rozhodl se hru trochu rozebrat a podívat se jí na zoubek.Scénář hry je v podstatě jednoduchý.Ocitnete se ve strašidelném domě plném věcí.Vaším úkolem bude hledat věci ,které jsou různě poschovávány mezi ostatními věcmi.Pokud se vám podaří vysbírat vše co je potřeba tak získáte část mapy,kterou postupně kompletujete dole u dveří,kde je jakási mapka do které umisťujete jednotlivé kousky,které se vím podaří získat.Pokud se vám podaří složit kompletní mapu tak hra končí a vy opustíte strašidelný dům.Ve hře nemusíte ukládat,vždy když získáte část mapy tak už ji i při dalším rozehrání můžete použít a umístit na mapku u dveří.Protože hra není koncipována na novější operační systémy tak vám zde přináším přesný návod co udělat ,abyste hru bez problémů spustili i na XP.
Jak spustit ve Windows XP:
Program je určen pro barevné rozlišení 256 barev,jinak nejde spustit a hlásí chybu.
Po instalaci najděte program Spooky.exe zpravidla je v adresáři
C:\Program Files\Fragment\Špión-Strašidelný dům.
Na ikoně Spooky.exe stiskněte pravé tlačítko myši,vyberte odeslat a pak klikněte na plocha/odeslat/Tím umístíte ikonu na plochu.Poté na ikonu na ploše klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte 'Vlastnosti' a vyberte záložku Kompatibilita. Zaškrtněte Režim kompatibility a nastavte Windows 95.Pak zaškrtněte položku Spustit v režimu 256 barev,spustit s rozlišením 640x480 a zakázat vizuální motivy.Pro spuštění programu musí být CD v mechanice. Po vložení CD do mechaniky se program automaticky spustí, ale nepouštějte jej tlačítkem Spustit. Stiskněte Zrušit a potom program spusťte ze zástupce na ploše.
Hra je kompletně v češtině.Dabing je excelentní.Hra pomáhá rozvíjet rozlišovací schopnosti,učí postřehu a trpělivosti a to tou nejzábavnější formou.Myslím že v této kategorii není hra ,která by mohla konkurovat této povedené hře pro děti do 6 let.Grafika je na solidní úrovni,takže i tady je na co koukat.Jednotlivé místnosti jsou různorodě zpracované ať už tématem nebo jednotlivými věcmi.Pokud máte děti této věkové kategorie tak neváhejte a zkuste si hru obstarat,stojí to za to.Já dávám za výborný nápad a zpracování 70%

Náhledy fotografií ze složky I Spy Spooky Mansion