Hour of Victory

19. 6. 1997

Hour of Victory

19.března 2008 Autor recenze-Standa Madukas

Téma 2.světové války bude pro tvůrce her nejspíš nevyčerpatelným zdrojem inspirace,takže jak jistě tušíte, ani u této hry tomu není jinak.Firma Midway použila grafický engine Unreal 3, což by samo o sobě mělo být zajímavé po vizuální stránce,ale bohužel tomu tak není.Postavy jsou sice vykresleny dobře,stejně tak i lokace,ale vše je jaksi barevně přeslazené a i když screenshoty ze hry vypadají parádně tak hra samotná moc hezká není.
Příběh je jakási fikce na téma co by,kdyby.....Němci horečnatě vyvíjejí kdesi v Alpách atomovou bombu a na vás je,abyste tomu zabránili.
Před každou misí dostanete na vybranou za kterého ze tří vojáků si chcete zahrát.Každý z nich ovládá něco jiného.První je člen britského SAS William Ross, který bojuje v předních liniích.Druhý je seržant Calvin Bull.Jde o amerického snipera s kočičí mrštností.
Třetí je agent tajné americké služby OSS major Ambrose Taggert,specialista na otevírání zámků,muž který tiše zabíjí.Hra právě volbou ze tří možností postav hodně připomíná Commandos-Strike Force,ale je to jen podobnost.Hour of Victory ve všech směrech za Commandos zaostává.
Hned po spuštění první mise mi spadla čelist zklamáním o dost níž.Těžká linearita,kdy nelze jít jinak než jak dovolí hra,stupidní inteligence nepřátel a dost zvláštní grafika mne dost otrávili a tak jsem nebyl daleko od toho hru odsunout do propadliště zapomenutelných her.Jenže pak přišla lanovková mise a najednou se mi jevila trochu v jiném světle.Ne,nečekejte ,že nastal velký obrat,ale hra najednou byla zábavnější a i když stupidita nepřátel zůstala stejná tak lokace,náplně mise a plnění úkolů bylo mnohem zábavnější.Ve hře si vyzkoušíte klasické zbraně 2.světové války a věru nevypadají a neznějí zle.Budete také řídit tank,střílet z protiletadlového děla,ovládat různé kulomety.Zvuky jsou zpracovány s pečlivostí.Každá zbraň má věrohodný zvuk.Hudba je celkem nevýrazná,ale já většinou při střílečkách dávám hudební doprovod na minimum,takže se nechci pouštět do rozboru.Ovládání je povedené,můžete si klávesy nakonfigurovat jak chcete.Dalším hřebíčkem do rakve je délka hry.Když si k ní sednete odpoledne po škole nebo práci, tak do večera máte dohráno!To tedy hodně zamrzí ...i když vlastně je to možná lepší,protože odpadne frustrace z toho,že se musíte prokousávat celkem dost nezáživnou hrou.Hour of Victory se jednoznačně nepovedla a podle toho i hodnotím-40%

Náhledy fotografií ze složky Hour of Victory