A Vampyre Story
,když na některé z nich natočíte šipku a stisknete páku vlevo,ozve se příslušný zvuk-kravička dělá můů,vlk woof,woof,a kohoutek kykyriký,nechte nakonec,až si vyhrajete,šipku natočenou na kohouta.Vyjděte ven na balkón,zkuste přeletět přes jezero,kvůli Shrowdyho kouzlu to nejde,tak aspoň vpravo odhrňte sníh z bedýnky s hlínou a pak do ní nasypejte obsah urny s jedním z bývalých baronů,člověk nikdy neví,možná se časem takhle upravená půda bude hodit.Navíc potulovat se po zámku s urnou,když nic jiného,bude určitě porušení nějakého společenského bontonu.V pokoji už teď nic nevymyslíme,jděte dolů,do mučírny,do spodního patra se zarezlým poklopem.Použijte na jeden pant olej,pant se sice uvolní,ale druhý zůstane zarezlý,a lahvička je už prázdná.Vylezte do horní části mučírny,vlevo od rakví je přístroj na drcení(nechtějte radši vědět,čeho),vložte do něj sáček s ořechy a potom prázdnou lahvičku naplňte olejem,který z drtiče vytéká.Vraťte se k poklopu,použijte vyrobený olej na druhý pant a pak trhněte kruhem,poklop se otevře a vyvalí se z něj ohromný smrad.Takže v jednom máme jasno-ať už je dole třeba Svatý Grál,nikdo nebude ochotný pro něj dolů dobrovolně vlézt.Vytáhněte z inventáře zapálenou pochodeň a hoďte jí do jámy,dole je jen hromada kostí,takže šance,že tam někdo vleze,klesly pod bod mrazu.Můžete zkusit postříkat jámu parfémem,ale Mona usoudí,že tolik,aby to přebilo smrad,v něm není,takže tudy cesta asi nepovede.No co,nenechme se odradit dílčím neúspěchem,vraťte se nahoru do mučírny a dejte sáček s ořechy krysám,odměnou zastaví vodu do fontány.Takže si promluvte s fontánou,jmenuje se Ozzy a je poněkud mdlého rozumu.Ne,že bych se divil,kdyby mnou protékala voda,taky budu mít mozek řádně vymytý.Nakonec z Ozzyho dostanete zbývající čísla kombinace Shrowdyho rakve,seberte nyní už celou kombinaci z inventáře a použijte ji na Shrowdyho rakev,ta se kupodivu otevře bez dalších problémů.Prohlédněte si obsah,wow,Shrowdy tam měl schované fotky Mony,k čemu asi?Nebudem to radši rozpitvávat,podívejte se místo toho pod polštář,najdete pod ním výtisk Draxylvánských novin,seberte ho.Jděte na most před hrad a nahoru k Edgarovi,dejte mu noviny,dostanete od něj kolíček na prádlo.Kolíček přicvakněte v inventáři na nos Froderikovi a vydejte se zpět do mučírny,dolů k smradlavé jámě.Použijte Froderika s kolíčkem na jámu,Froderik v jámě najde poživatelný kus mrtvoly.Vraťte se na střechu k Edgarovi a nabídněte mu nalezený kus uhnívajícího masa,Edgar ho sežere a jde si ulevit.Dole Rufus,když vidí,co se na něj z vrchu řítí,přeskočí na vedlejší podstavec,sice se vyhnul padajícímu lejnu,ale znáte to,z louže pod okap.Zatáhněte pořádně za meč,který od vašeho prvního pokusu zůstal na střeše zasunutý pod sochou,socha sletí dolů,přímo na Rufuse,tělo náraz nevydrží s z chudáka Rufuse zůstane jen hlava.Vraťte se ze střechy na most,promluvte si s hlavou,nevydrží psychicky vaše kecy a dá vám klíč.Heuréka!Odemkněte klíčem dveře vpravo a cesta na pevninu je volná.Whoops,drobná změna scénáře,loď,kterou jsme chtěli odplout,nemá vesla,což by nebyl až tak velký problém,horší je,že se objeví duch Shrowdyho a vesla drží před sebou zkřížená.Znalci vampyrologie vědí,že zkřížené kusy dřeva znamenají kříž a ten zase znamená problém pro každého upíra.Takže to vypadá.že jsme prakticky tam,kde jsme byli na začátku-pokud pořád nevíte kde,vzpomeňte si na Edgara,možná se dovtípíte.Protože jiná cesta se nenabízí,odejděte směrem nahoru do jídelny.Je z ní několik východů,tak si v tom napřed uděláme pořádek.Nahoru po schodech se jde do Shrowdyho pracovny,doprava je cesta do kuchyně,doleva se vrátíte k lodi-a Shrowdymu,směrem dozadu se dostanete na most před hrad.Prozkoumejte jídelní stůl,zaregistrujte přítomnost cukřenky,pak se stolu seberte nůž a pokuste se vzít dětský Shrowdyho hrníček,seberete z něj slámku.Jděte doprava do kuchyně,vlevo u dveří seberte z poličky plechovku kočičího žrádla a dejte jí do démonického otvírače vepředu na stole.Mona automaticky jídlo z plechovky vyklopí do kočičí misky,přiběhne Pyewacket,ochutná a zhnusena zas odejde,zřejmě má radši jinou značku.Seberte z poličky druhou plechovku,opět dejte do otvírače,tentokrát je Pyewacket spokojená a začne žrát.Vzpomínáte na krysy,co chtěly?Vytáhněte potichu nůž,dojděte k Pyewacket a použijte na ní nůž.Šmik.Ale né,žádný krvavý jatka,Mona kočce jen odřízla obojek-já to pořád říkám,že co si člověk neudělá sám,to nemá.No,tentokrát jsi z toho,Pyewacket,vyváznula,ale počkej,možná na tebe narazím v nějaký střílečce a máš se na co těšit.Promluvte si s Pyewacket,mno,možná to nebyl špatný nápad,nechat ji naživu,pomáhala občas baronce s magickými pokusy,třeba ještě bude užitečná.(třeba coby pokusná kočka)Prozatím z kuchyně odejděte a vydejte se nahoru po schodech do Shrowdyho pracovny.Na stole si prohlédněte roztomilou kresbičku mořské obludy,Shrowdy musel být šikovný,když byl ještě dítě.Aha,tak asi ne,jak se dozvídáme od Froderika,Shrowdy to kreslil až v dospělém věku.Pomstíme se Shrowdymu,seberte z inventáře nůž a vyřízněte kus omalovánky,v inventáři máte papírové oko,když nenajdem jiné upotřebení,bude se hodit,když si vypíchneme jedno vlastní.Ještě seberte se stolu růžovou tužku(no,neříkal jsem to,že tenhle člověk musí být úchylný?)a jděte dozadu k pracovním stolu,můžete si přečíst barončin deník,ale nic podstatného v něm není.Zaměřte tedy svou pozornost na poznámkový blok vedle deníku,prohlédněte ho,v papíru jsou vytlačené čáry.Požijte na bloček tužku(následuje krásná debata mezi Monou a Froderikem ohledně čtení),na papíru teď vidíte poznámku,jedná se o seznam čtyř knih-A Teens campers guide to Crystal Lake,Draxylvania on
Po otevření zámku najdete podivnou knihu,která vypadá jako krabice,v inventáři ji otevřete a pak na ní několikrát klikněte,dokud se neotevře stránka s kresbou.Prohlédněte si stránku,je na ní recept,jak vyrobit Golema-ten se může vždycky hodit,takže co potřebujem?Dech kamenné sochy,mločí oko,belladonu a,hmm,drcené panenské kosti?Po tom čtvrtém požadavku mě už výroba golema jako dobrý nápad nepřipadá-jedině,že by si snad Mona dala dobrovolně rozdrtit ruku.Nu což,noc je ještě dlouhá,možná něco vymyslíme.Vlevo si prohlédněte stůl se třemi nádobami,každá má jeden znak,jetel,diamant a srdce,všechny tři nádoby seberte a následně každou z nich použijte na kohoutek na podstavci,do každé nateče ďábelský tfujtajbl a znaky dostanou zelenou barvu,Na začátek to není špatné,co?Věnujte teď pozornost ledničce vpravo od nádob-nad ledničkou je bunsenův hořák-a seberte všechno,co v ní najdete,to znamená 3 nápoje-z toho jeden dietní-,hnojivo a suchý led.Vzpomeňte si,nebo znova přečtěte,co bylo na tabuli ohledně výroby kyseliny,zdá se,že máme všechny ingredience k její výrobě-omyl,ještě ne,nebudu vás trápit zbytečnými pokusy,dietní nápoj se nedá k namixování použít.Časem s tím něco provedem,teď odejděte z laboratoře cestou dál doleva.Jděte až do jeskyně,v které visí kostra,přečtěte si ceduli u vchodu,jedná se o pannu Shannon Doherty,skvělé,takže golem možná přeci jen bude.Zkuste ke kostře doletět přes propast,Mona usoudí,že by se kosti rozsypaly,takže bude nutné zpřístupnit nějakou jinou cestu.Pokuste se zatáhnout za páku výsuvného mostu,nic,akorát sloupy pod ním se rozklepaly.Necháme Shannon ještě chvíli o samotě,vyjděte před jeskyni a vleťte do otvoru nahoře nad sebou,dostanete se do zákulisí divadla.Projděte divadlem až na most,podle instrukcí potřebujete mít ingredience k výrobě golema v křišťálové lahvičce.Seberte tedy z inventáře parfém a jeho obsah nastříkejte do jezera na obludu.Nezdá se,že by obluda měla z parfému radost,nevadí,podstatné,že máme prázdnou křišťálovou lahvičku-a hned vedle nás leží na mostě kamenná hlava,která očividně nemá potíže s dýcháním.Použijte na Rufusovu hlavu lahvičku od parfému,Rufus ale odmítne do ní fouknout.Ne,že bych se mu divil,po tom,co jsme mu provedli.Nu což,nejde to po dobrém..vytáhněte z inventáře kolíček na prádlo a přicvakněte ho Rufusovi na nos.Opět na jeho hlavu použijte lahvičku od parfému,uvidíte teď jeho hlavu v přiblížení,nastudujte si,kdy vydechuje a chvilku před výdechem na hlavu klikněte,Mona mu před hubu nastrčí lahvičku.Na první pokus se asi netrefíte do toho správného momentu,ale když to párkrát zopakujete,tak se vám to určitě povede.Jakmile Mona zachytí jeho dech,automaticky se od hlavy zvedne.A abychom Rufuse zužitkovali pořádně,vytáhněte z inventáře prapor,který jsme kdysi dávno strhli se zdi v hale a zabalte do něj Rufusovu hlavu.S hlavou v inventáři jděte do mučírny a nasaďte ji na bezhlavé torzo vlevo od drtiče ořechů.Tak,tělo pro golema by bylo,ještě ho oživit.V inventáři dejte do lahvičky od parfému papírové oko(marný,když nikde není normální,musí se improvizovat a doufat,že to vyjde) a pak se vydejte nahoru do svého pokoje a z něj na balkon.Truhlík na balkoně,do kterého jsme už předtím pietně nasypali popel jednoho z baronů,posypejte ještě hnojivem a belladona je na světě.Utrhněte ji a přidejte do lahvičky od parfému,už zbývá jen nějak získat ty panenské kosti.Možná by taky nebylo od věci dodělat tu kyselinu.Jděte,buď přes divadlo a laboratoř,nebo přes most,do jídelny a na cukřenku na stole použijte dietní nápoj,osladíte ho.Jděte do laboratoře ke stolku se třemi nádobami,do nádoby se znakem jetele přidejte žlutý a modrý nápoj,do diamantové žlutý a červený,a do nádoby se srdcem přidejte modrý a červený nápoj.(pokud se z nějakého důvodu mix v nádobě nepovede,obsah zmizí a musíte do nádoby udělat mix jiný)Až budou všechny tři nádoby naplněné,přejděte k bunsenovu hořáku a do kotlíku nalejte postupně obsah všech tří nádob,zelená,oranžová,fialová a kotlík s nevábným obsahem se vám dostane do inventáře.V inventáři vám zůstala taky nádoba se znakem jetele,jděte k podstavci vlevo a natočte do nádoby něco málo z démonova zeleného tfujtajblu.Jděte do kuchyně,kotlík postavte na ohniště,ale není dostatečně horké,takže na něj nalejte obsah nádoby s jetelovým znakem,a kyselina je hotová.Jděte přez laboratoř do jeskyně s kostrou a na sloupy vylejte kyselinu-lávka se uvolní a cesta ke kostem je volná.Jděte kosti sebrat,jak se jich dotknete,objeví se duch nebohé Shannon.Promluvte si s duchem,začínám s bývalou baronkou a jejími metodami sympatizovat-nebýt Shannom mrtvá,tak jí asi zabiju.Odmítá vydat byť jen jednu kostičku,za úsvitu se prý určitě objeví její platonická láska Wilhelm a její ostatky řádně pohřbí.Do úsvitu hodlá duch kosti hlídat před znesvěcením.Takže,babo raď,co s tím podnikneme.V inventáři se přesvědčte,že je hračka vydávající zvuky nastavená na kohouta,připněte jí na Froderika a pošlete ho za okno vpravo od Shannon,ať tam zakokrhá.Téměř se povedlo,jenže Shannon koukla na okno a zjistila,že slunce nevychází.Takže abychom nějak zařídili východ slunce,není v zámku tak náhodou divadlo?A v divadle bývají i kulisy,žejo-takže jdeme do divadla.Jděte k ovládacímu panelu v popředí obrazovky,přečtěte si poznámku o překřížených drátech a že se to spraví někdy příští týden,pak si prohlédněte samotný pult,Froderik se zmíní o tom,že Shrowdy chystal kulisy s východem slunce.Zkuste zatáhnout za páky,nic,v levém rohu panelu je napadaný nějaký bordel.V inventáři spojte Froderika se slámkou a použijte ho pak na zanesený pult,vyčistí ho.Nyní by bylo vhodné,abyste si hru uložili.Musíte pomocí pák nastavit kulisy tak,aby na nich bylo zelené údolí s vycházejícím sluncem uprostřed(obrázek Kulisy)
Takže,z výchozí pozice-žádné kulisy-nastavíte páky,od leva doprava:Dole vpravo,Nahoře vpravo,Uprostřed vlevo.Tohle samozřejmě platí jen v případě,že na začátku nejsou kulisy žádné,pokud si budete s pákami hrát a nastavíte nějakou další kulisu,tak bude postup poněkud jiný..a delší.Po nastavení kulis jděte do zákulisí,použijte na kulisy nůž a vyříznutý kus pak seberte.Vraťte se do jeskyně k Shannon,asi tušíte,co bude následovat,ano,připevněte kulisy na Froderika,pak ho pošlete,ať je zavěsí na okno.Až bude slunce za oknem,pošlete ho k oknu znovu,tentokrát se zvířecí hračkou.Kohout zakokrhá,Shannon koukne na okno,zjistí,že slunce vychází a táhne do,no,třeba jiné dimenze,nebo kam to duchové mizí,co já vím.Seberte kosti a jděte do mučírny,v horní části,vlevo od železné pany,je mlýnek,kosti do něj strčte,rozemletý prášek se vám automaticky přestěhuje do inventáře,nasypejte ho do lahvičky od parfému a elixír na oživení golema je hotový.Postříkejte elixírem torzo s Rufusovou hlavou,golem obživne a jde si to vyřídit s Shrowdym.Zápas začíná,golem se přetahuje se Shrowdym o pádla,Mona k tomu do rytmu rapuje,golem útočí,Shrowdy uhýbá,Shrowdy vrací úder,golem statečně drží pozici,chytá vesla,ano,už je pevně drží a táhne,táhne,poslední vteřina zápasu,Shrowdy pouští vesla a zbaběle utíká z ringu,ale co to,vážení posluchači-golem ztrácí.rovnováhu a s úderem gongu padá do vody,respektive na loď,která na vodě pluje a oba jdou ke dnu.Tedy,to byl zážitek,na který budeme dlouho vzpomínat a teď vracím slovo zpět do našeho studia.Děkuji kolegovi za jeho sugestivní komentář a my si teď uděláme takovou malou rekapitulaci-takže teď sice máme vesla,ale není nic,v čem bysme veslovali,není tohle náhodou situace,na kterou se hodí rčení“Pyrrhovo vítězství“?Ale ne,není to tak hrozné,jak to vypadalo,z inventáře vytáhněte rakev.položte ji na vodu a můžeme se vydat na plavbu ke břehu.Skoro ke břehu.V prostředku cesty nás zastaví jezerní obluda a nevypadá to,že by se dala ukecat.V inventáři naplňte prázdnou lahvičku od parfému ze zásobní lahve a zkuste stříkat parfém na černou potvoru.Je rychlá a stříkání parfému se vyhýbá.Vytáhněte z inventáře suchý led a hoďte ho na obludu.Poté,co Mona shodí led z mostu do vody,se vraťte na jezero a opět obludu,nyní klepající se zimou,postříkejte parfémem,tentokrát to zabere a cesta na pevninu je konečně volná.
2.část…take me out,country roadNáhledy fotografií ze složky A Vampyre Story
Komentáře
Přehled komentářů
ahoj nejde mi vystrikat ten parfem na tu obludu porad mi rika ze to na to nebude plitvat nevite jak na TO?? DIKY MOC
sekne se hra
(kamila, 1. 10. 2013 13:36)ahoj poradíš mi v té části jak se začne hádat ta lehká děva s tím kapelníkem se mi to prostě sekne a nejde s tím nic udělat než restartovat hru a tak to dělá furt do kola pokaždé když dojdu k té části dík za radu
Obojek
(Lady_Devil, 7. 12. 2010 12:59)Čus, hele poradí mi někdo? za boha nemůžu uříznout kočce obojek, nevíte čím to je?? Díky moc...
Re: Obojek
(Midnight Knight, 21. 10. 2011 10:02)
Hmm,tak to nevím,kde je chyba,pokud kočka dostala druhou konzervu a zůstala zaparkovaná v místnosti,neměl by s tím bejt problém-jestli ten save ještě máš,pošli mi ho na
midnight_knight@centrum.cz
mrknu na to..:-)
Sorry,že reaguju s ročním zpožděním,přestaly mi chodit notifikace o komentářích a já to zjistil teprv dneska...
BTW Hezkej nick,Lady Devil a Midnight Knight,trochu zapracovat na publicitě a Bonnie s Clyde by se mohli jít zahrabat hanbou..:-)))
děkuju
(Ryry, 30. 12. 2009 10:53)nevíte kde mám vzít tu zásobní láhvi ja ji nemohu nikde sehnat děkuju za odpověd





nevim jak to udelat
(simik, 15. 2. 2015 23:46)