Jdi na obsah Jdi na menu
 

A Tex Murphy Adventure: Tesla Effect

27.2.2015 Autor Návodu: Karel Frey

Vysvětlivky:

(+) po prozkoumání nebo sebrání předmětu získáš body

(+ v) po prozkoumání předmětu získáš body a následuje video

(i +) po bližším prozkoumání sebraného předmětu v inventáři získáš body

Den první

Murphyho kancelář

Popojdi k sedačce nalevo, otoč se doleva směrem k pultu s faxem a seber z podlahy pod faxem červený kufřík s rozházenými bankovkami. Vyndej z faxu zprávu od Archieho Elise a prozkoumej jí v inventáři (i +). Seber z pultu vedle faxu ještě komix (+), otoč se doleva, popojdi ke stěně naproti a prohlédni si novinový výstřižek pověšený mezi okny (+ v). Popojdi doleva ke kartotéce v rohu místnosti a prohlédni si fotografii muže, která je na ní postavena (+ v). Prozkoumej klobouky pověšené na stěně mezi kartotékami (+ v), pak se otoč a přistup blíže k psacímu stolu. Seber z pracovní desky stolu tubu lepidla (i +), pak otevři pravý prostřední šuplík stolu a prozkoumej rozteklou čokoládu, která je uvnitř (+). Otoč se doprava, popojdi k policím v rohu místnosti a vezmi si ze spodní police rozlomenou gramofonovou desku (i +). Zkombinuj v inventáři desku s lepidlem a získáš opravenou gramofonovou desku (i +). Přistup blíž ke gramofonu vlevo od polic, použij na něj opravenou desku a Tex si desku automaticky přehraje. Projdi dveřmi vlevo od gramofonu a ocitneš se v ložnici. Vezmi si z nočního stolku vlevo od postele další komix (+) a pokud chceš, dojdi se podívat k prosklené vitríně v protějším rohu místnosti, kde jsou vystavené všechny doposud nalezené komixy. V otevřené komodě nalevo je pro změnu uložen červený kufřík s penězi. Opusť ložnici, vyjdi vchodovými dveřmi ven z kanceláře a sejdi dolů po ocelovém schodišti.

Ulice Chandler

Dole na plošince pod schody prozkoumej trubku pohozenou nalevo (+ v). Otoč se, obejdi zábradlí a jdi směrem ke kontejneru v boční uličce. Seber ze země špionážní fotku (i +), prozkoumej i další věci poházené okolo kontejneru a následně seber novinový článek o Nikolovi Teslovi (i +). Pokračuj boční uličkou dál a na jejím konci projdi po levé straně otvorem ve zdi. Zde seber ze země další komix (+) a pokračuj za roh domu, kde najdeš další komix (+). Pokračuj uličkou dál a hned za hromadami hlíny odboč do prostoru mezi dvěma domy, kde seber ze soklu podél schodiště další komix (+). Vrať se zpět až k otvoru ve zdi, projdi jím a nyní se vydej po schodech naproti nahoru. Hned po vyjití první části schodů seber ze země napravo další komix (+). Pokračuj dál po schodech, nahoře projdi dalším otvorem ve zdi a ocitneš se na hlavní ulici. Otoč se doleva, vejdi do rozestavěného domu nalevo od vraku tramvaje, vyjdi po schodech až do druhého patra a seber z podlahy ochozu další komix (+). Opusť dům, přejdi ulici na druhou stranu a vydej se nahoru po schodech, dokud nedorazíš ke vchodu vyhlídkové věže. Zde prozkoumej sáček od oříšků na zemi vpravo (+ v). Vejdi do věže, nastup do klece výtahu, otoč ovládací páku a vyjedeš tak nahoru. Vystup z výtahu, vyjdi po schodech až na vrchol věže, kde si kromě města prohlédni též plakát s informacemi o věži (+ v). Vrať se zpět do výtahu, sjeď dolů, opusť věž a sejdi dolů po schodech až na hlavní ulici. Zde se otoč doleva a vydej se do uličky za domem po levé straně. Až dojdeš ke dvěma sudům, prohlédni si noty položené na modrém sudu (+ v). Pokračuj uličkou dál, až dojdeš ke skladišti. Přistup blíž k jeho dveřím, zvedni kámen na zemi po levé straně a zvedni ze země poznámku o přístupu do skladiště (i +). Vydej se po hlavní ulici doprava a na křižovatce vejdi do budovy školy přímo před tebou. Projdi přízemí a první patro budovy a prohlédni si všechny fotografie na stěnách (+), za každou z nich dostaneš bod, celkem jich je 94. Poté vyjdi až na střechu budovy, kde najdeš další komix (+). Opusť budovu školy, vydej se po hlavní ulici doleva, na další křižovatce odboč doleva a vydej se dolů po hlavní ulici. Přistup blíž hned ke druhé budově nalevo (Three Cards To Midnight) a prohlédni si kartu pohozenou na zemi poblíž dveří (+ v). Pokračuj dál směrem dolů a až spatříš vlevo dřevěný plot mezi dvěma domy, vlez otvorem v plotu do postranní uličky s kontejnerem. Dojdi až k modrému sudu a seber z něj rozbitý pojezd s kladkami (i +) s chybějící kladkou. Pokračuj uličkou dál a na rohu seber ze země u hromady smetí kladku (i +). Zkombinuj v inventáři rozbitý pojezd s kladkou a získáš tak opravený pojezd s kladkami (i +). Vrať se uličkou trochu zpět a prohlédni si prázdný barel od balené vody (+ v) položený u kontejneru. Vrať se na hlavní ulici, pokračuj směrem doleva a dole na křižovatce vejdi do baru dveřmi vpravo na rohu ulic.

Luiův bar

Promluv si nejprve se servírkou Taylor, poté co odejde si promluv s kuchařem Luiem. Prober s Luiem všechna témata z nabídky, hlavně se nezapomeň zeptat na žebřík (+). Po skončení rozhovoru se automaticky ocitneš venku před barem. Otoč se doleva, vyjdi po hlavní ulici až nahoru a vejdi do hotelu, který stojí přímo před tebou.

Hotel Golden Gate

Promluv si s holografickou recepční Holy, prober s ní všechna témata a nezapomeň se zeptat na žebřík (+). Po skončení rozhovoru dojdi k psacímu stolu v rohu místnosti (vpravo od recepce) a vezmi si z něj klíček (i +). Opusť hotel a dojdi opět do baru ve spodní části ulice.

Luiův bar

Promluv si s Luiem a prober s ním všechna nová témata (+). Opusť bar a dojdi opět nahoru k hotelu Golden Gate. Zde odboč doprava, na další křižovatce odboč doleva a přistup blíž ke dveřím skladu.

Sklad Snow White

Použij klíček na schránku vpravo od dveří a tím jí odemkneš. Zadej na klávesnici zámku uvnitř kód z nalezené poznámky (4268) a dveře skladu se automaticky otevřou. Vejdi dovnitř a hned naproti dveřím prozkoumej hračku klauna uvnitř otevřené bedny (+ v). Vyjdi po schodech vlevo nahoru, zatáhni z páku na stěně a na druhé straně skladu sjede dolů žebřík. Sejdi po schodech dolů a žebřík si vezmi (i +). Opusť sklad a dojdi k hotelu Ritz.

Místo činu

Vejdi do boční uličky s kontejnerem, otoč se doleva a podívej se nahoru na otevřené okno na budově před tebou. Otevři inventář, použij na okno žebřík a Tex ho automaticky opře o zeď domu. Vylez po žebříku nahoru, prolez oknem na chodbu v prvním patře budovy a vejdi hned dveřmi naproti do pokoje. Otevři skříňku na stěně vpravo od postele a uvnitř spatříš jakousi kruhovou hru s barevnými políčky. Princip je ten, že když stiskneš střed kruhu, rozsvítí se poté v určitém pořadí několik barevných políček za sebou a tvým úkolem je toto pořadí stiskem stejných políček zopakovat. Hra končí až po třech úspěšně zvládnutých kolech. Když si označíš políčko nahoře číslem 1 a všechny další po směru hodinových ručiček čísly 2 až 16, je správné pořadí stisků políček následující:

1. kolo – 14, 7, 6

2. kolo – 6, 12, 4, 1, 10

3. kolo – 15, 8, 12, 9, 3, 1, 5, 10

Po úspěšném zvládnutí všech třech kol hry zaslechneš zvuk. Otoč se doprava a prolez nově vzniklým otvorem ve zdi pře tebou do tajné místnosti. Následuje animace.

Den druhý

Místo činu

Popojdi k psacímu stolu a vezmi si z něj zaheslovaný flashdisk (i +) a licenční kartu detektiva Maldonada (i +). Všimni si, že na monitorech před tebou jsou záběry nejen z ulic města, ale také z Texovy kanceláře. Opusť tajnou místnost, vyjdi ven z pokoje a následuje animace, kdy je Tex zatčen policisty a odvezen na policejní stanici.

Policejní stanice NSFPD

Promluv si s inspektorem Danwiczem a prober s ním všechna nabízená témata (+). Po skončení rozhovoru je Tex propuštěn a ocitne se automaticky před hotelem Ritz.

Murphyho kancelář

Dojdi po schodech na boku hotelu do své kanceláře a přehraj si vzkaz na videotelefonu umístěném na psacím stole. Opusť kancelář a dole vejdi hlavním vchodem do hotelu Ritz.

Hotel Ritz

Zazvoň na zvonek umístěný na recepčním stole, promluv si s recepčním Clintem a prober s ním všechna témata (+). Opusť hotel, popojdi ulicí trochu níž a vejdi do obchodu s elektronikou po pravé straně.

Obchod s elektronikou

Promluv si s majitelem obchodu Zackem Williamsem a prober s ním všechna témata (+). Po skončení rozhovoru se automaticky ocitneš na ulici. Dojdi opět do hotelu Ritz.

Hotel Ritz

Zazvoň na zvonek, promluv si opět s Clintem o nových tématech (+), pak hotel opusť a dojdi do baru ve spodní části ulice.

Luiův bar

Promluv si s Luiem o nových tématech (+) a po skončení rozhovoru se ocitneš opět na ulici.

Nyní vejdi do budovy na protější straně ulice.

Rychlé občerstvení Inspektora Ohniváka

Promluv si s majitelem občerstvení trpasličím mužem Mojem a prober s ním všechna témata (+). Tex dá Mojovi rozklovat flashdisk a po skončení rozhovoru se ocitne opět na ulici. Otoč se, popojdi ulicí nahoru a vejdi do zastavárny po pravé straně.

Rookova zastavárna

Promluv si s majitele zastavárny Rookem a prober s ním všechna témata (+). Po skončení rozhovoru se ocitneš opět na ulici. Popojdi po ulici trochu dolů, vlez otvorem v dřevěném plotu po levé straně do uličky mezi domy, dojdi dozadu a otevři drátěnková dvířka po levé straně. Vejdi do oploceného prostoru za zastavárnou a prozkoumej basketbalový míč odložený na schůdcích u zadního vchodu (+ v). Pak popojdi za schody a vezmi si ze země kovadlinu (i +). Dojdi ještě do protějšího rohu dvorku a prozkoumej zelenou svítící zahradní skalku (+ v). Přesuň se pomocí mapy před hotel Golden Gate a vejdi dovnitř.

Hotel Golden Gate

Aktivuj pomocí světelného panelu holografickou recepční a prober s ní všechna nová témata (+). Opusť hotel, dojdi do spodní části ulice, odboč doleva a dojdi před kancelář zavražděného detektiva Maldonada.

Maldonadova kancelář

Před vchodem do kanceláře je policejní zátaras a prostor střeží policejní dron. Nechoď tedy moc blízko ke střeženému prostoru, jinak Tex zemře a ztratíš tak nasbírané body! Obejdi opatrně zprava střežený prostor a vylez po žebříku v zadní části budovy na terasu nad vchodem. Popojdi po terase zhruba doprostřed, podívej se dolů na policejního drona a použij na něj kovadlinu z inventáře. Tex tak drona zneškodní a vchod do Maldonadovy kanceláře je tak nyní nestřežený. Slez dolů z terasy, přistup blíž ke dveřím kanceláře, použij na čtečku vpravo Maldonadovu kartu, díky které dveře odemkneš. Vejdi dovnitř, popojdi ke stolku vlevo a vezmi si z něj bezpečnostní kartu od Llama klubu (i +). Popojdi ke stolu uprostřed místnosti, seber fotku ženy (i +) položenou u laptopu, dále prozkoumej kartu položenou poblíž (+ v) a poté Maldonadovu kancelář opusť.

Ulice Chandler

Dojdi postupně do baru, rychlého občerstvení, obchodu s elektronikou, zastavárny, hotelu Ritz a hotelu Golden Gate a promluv si se všemi osobami o ženě z fotografie (+). Opusť hotel Golden Gate, jdi ulicí doleva, u skladiště zahni doleva a popojdi blíž ke vchodu do Llama klubu.

Llama klub

Použij bezpečnostní kartu na čtečku vpravo od dveří a tím je odblokuješ. Vejdi dovnitř a přistup blíže ke stolkům, na kterých jsou položené popelníky (+). Vyjdi po schodech o patro výš a vyzkoušej si simulátor golfu (+). Stiskni pravé tlačítko myši a zvol na mapě dům na pláži.

Klinika North Hill

Promluv si s lékařkou a prober s ní všechna témata (+).

Dům na pláži

Dojdi z přístavního mola až k chatě a vejdi dovnitř. Přistup k jídelnímu stolu, odsuň tác s čajovou konvicí a najdeš pod ní baseballovou kartičku (i +). Popojdi ke konferenčnímu stolku vpravo, otoč postupně všemi čtyřmi kolečky v jeho rozích a deska stolu se díky tomu odsune. Vezmi si z tajné skrýše knihu o etiketě (i +) a dopis o nemoci (i +). Odsuň polštář položený na pravé straně pohovky, zvedni matraci pohovky a najdeš pod ní další baseballovou kartičku. Vezmi si ze stolku s lampičkou vlevo od pohovky krabičku cigaret (+) a pak dojdi k baru vzadu. Prozkoumej gramofonovou desku Red Cat (+) vystavenou v horní polici, poté odsuň baseballovou čepici v polici níže a najdeš za ní další baseballovou kartičku. Nakonec ještě prozkoumej fotku baseballového hráče v polici dole (+). Nyní jdi doprava a vejdi dveřmi před sebou do kuchyně. Otevři mikrovlnou troubu a vezmi si z ní Petriho misku (i +). Otoč se, otevři prostřední šuplík v kuchyňské lince a najdeš v něm další baseballovou kartičku. Opusť kuchyň, vydej se chodbou doprava a vejdi dveřmi do koupelny. Popojdi k odpadkovému koši u záchodu a vyndej z něj dopis o zrádci (i +). Seber z nádržky záchodu další komix (+) a pak zkus ještě pohnout obrazem na stěně. Opusť koupelnu, projdi obývacím pokojem na opačnou stranu místnosti a vejdi do prostoru se schody do prvního patra. Přistup ke kleci na ptáky vzadu, odsuň jí na stranu a najdeš pod ní další baseballovou kartičku. Vejdi dveřmi do místnosti vpravo, hned za dveřmi se otoč, otevři šuplík stolku a najdeš v něm další baseballovou kartičku. Popojdi ke křeslu a vezmi si dopis (+) zastrčený mezi jeho sedákem a opěrkou. Jdi ke stěně vzadu s vystavenými diplomy, popojdi k rohu vpravo a seber ze země lahvičku kyseliny sírové (i +). Nalij kyselinu do Petriho misky a získáš tak nasířenou Petriho misku (i +). Opusť místnost, dojdi po schodech do prvního patra, nahoře se otoč směrem k posteli vlevo, popojdi k prádelníku vlevo od postele, otevři jeho horní šuplík a nejdeš v něm další komix (+). Dojdi až na opačný konec ložnice k další posteli, popojdi k lampičce vpravo od ní a seber z parapetu okna za lampičkou další baseballovou kartičku. Dojdi ke skříni nalevo, otevři její spodní část a vezmi si zevnitř přenosný hudební přehrávač (+). Vrať se k hodinám pověšeným na stěně naproti schodům, sundej je a objevíš za nimi číslicový panel. Prozkoumej v inventáři knihu o etiketě, ve které je zmíněný kód 43556. Zadej tento kód na číslicovém panelu a vpravo ve zdi se otevřou tajné dveře. Vejdi dovnitř a následuje animace.

Den třetí

Dojdi ke stolu po pravé straně místnosti a vezmi si z faxovacího přístroje fax od Maldonada (i +). Otevři levou zásuvku stolu a vezmi si z ní Bauersův flashdisk (i +). Zasuň flashdisk do videotelefonu umístěného na pravé části stolu, následuje animace. Otoč se směrem do místnosti, dojdi ke stolu s mikroskopem po pravé straně, zhruba uprostřed místnosti, otevři zásuvku stolu a najdeš v ní další baseballovou kartičku. Použij na mikroskop nasířenou Petriho misku, zjistíš tak, že na jejím dně je vyryté číslo 670. Přistup ke skříni vlevo od stolu s mikroskopem, zadej na číselníku zámku číslo nalezené na dně misky a skříň se odemkne (+). Otevři jí a uvnitř najdeš další baseballovou kartičku. Nyní bys měl mít v inventáři všech 17 kartiček. Opusť místnost, sejdi dolů do přízemí, a dojdi do pracovny za schody. Hned za dveřmi pracovny se otoč doleva a přistup blíže k obrazu s číslem 17. Baseballové kartičky se automaticky rozloží po okrajích obrazu. Na obrazu vidíš 17 míst pro kartičky rozmístěných v trojúhelníkovém obrazci. Tvým úkolem je rozmístit jednotlivé očíslované kartičky tak, aby součet čísel na každé straně trojúhelníka byl 17. Jedno z možných řešení je následující:

                                               1

                                           9      7

                                       5              6

                                   2      4      8      3

Poté, co správně rozmístíš všechny kartičky se obraz posune stranou a objeví se za ním trezor (+). Vezmi si z trezoru časopis Pawn (i +) a ve spodní části si všimni zamčených zásuvek. Pro jejich odemčení budeš potřebovat dva flashdisky. Přesuň se tedy pomocí mapy na ulici Chandler.

Ulice Chandler

Opusť byt, dojdi ulicí dolů až do rychlého občerstvení a promluv si s Mojem (+). Odblokovaný flashdisk ti dá pouze tehdy, pokud mu seženeš zmrazovací pušku. Po opuštění baru si promluv se všemi dalšími lidmi v ostatních budovách (+). Pouze od vetešníka se ale dozvíš něco konkrétního ohledně zmrazovací pušky. Vyjdi tedy ulicí až nahoru, vejdi do obchodu s žertovnými kostýmy po pravé straně a následuje animace.

Obchod s žertovnými kostýmy

Popojdi doprostřed místnosti a seber z podlahy klíč od lednice (i +), který je schovaný pod papírem u spacáku vpravo. Otoč se doleva a vezmi si z pultu prozměnu klíč od střechy (i +). Dojdi k lednici postavené v rohu místnosti, odemkni jí příslušným klíčem a uvnitř si prohlédni Carpenterův vítězný pohár. Vrať se do středu místnosti a projdi dveřmi vzadu do další místnosti. Odemkni pomocí klíče mříž na stropě a dolů sjede žebřík. Vylez po něm nahoru a ocitneš se na střeše domu. Otoč se doleva a všimni si nádrže na vodu na protější straně, kterou střeží elektronický pes. V žádném případě neotvírej dveře ohrady, nebo zemřeš! Podívej se nahoru nad sebe na lano natažené mezi lampou a nádrží na vodu. Použij na lano opravenou kladku, tak se bezpečně dostaneš až na ochoz nádrže a pes se sám zneškodní. Otevři dvířka na boku nádrže a vezmi si ze schránky zmrazovací pušku. Slez dolů z ochozu nádrže, otevři dvířka ohrady, slez po žebříku dolů do obchodu, vyjdi ven na ulici a dojdi do rychlého občerstvení. Po rozhovoru s Mojem Tex vyjde ven a následuje videohovor s J.T.Donellym. Pax se Tex vrátí do své kanceláře, kde na něj čeká Taylor. Promluv si s ní a zvol možnost „Jít s Taylor“. (Pokud zvolíš jinou možnost, přeskoč následující odstavec).

Resort

Dojdi k nočnímu stolku vpravo od postele a vezmi si z něj nalepovací papírek (i +). Jsou na něm římské číslice 16 a 9, mezi nimi je hvězdička. Otoč se doprava, otevři vrchní levou zásuvku psacího stolu a prozkoumej diář, který je uvnitř (+ v). Dojdi k sedačce v zadní části místnosti, prozkoumej obraz s palmovými listy pověšený na zdi a odhalíš za ním trezor. Podívej se blíž na klávesnici jeho zámku a zadej na ní kód 144, který vyjde vynásobením čísel z nalepovacího papírku. Vezmi si z trezoru účtenku (i +) a pak se s pomocí mapy přesuň do ulice Chandler.

Texova kancelář

Dojdi k faxu a vezmi si z něj zprávu od Archieho Elise č.2 (i +). Opusť kancelář, dojdi do Luiova baru a promluv si s ním (+). Opusť bar vyjdi ulicí nahoru a vejdi do druhého domu shora po levé straně.

Three Cards To Midnight

Promluv si s Archie Elisem a prober s ním všechna témata (+). Po skončení rozhovoru prozkoumej fotku Margarete Leonardové (i +), kterou jsi od něj dostal.

Ulice Chandler

Promluv si se všemi osobami v ulici (+). Od vetešníka Rooka dostaneš knihu o Nicola Teslovi (i +). Když jí prozkoumáš v inventáři, objevíš na úvodní stránce šachovnici 4x4 s několika zapsanými čísly a několika prázdnými políčky. Do prázdných políček je možné doplňovat různá čísla. Všimni si, že součet čísel v prvním a posledním sloupci je 15. Doplň tedy do prázdných políček taková čísla, aby byl vždy součet čísel v každém řádku i sloupci 15. Řešení je následující:

1 5 6 3

4 8 1 2

9 1 2 3

1 1 6 7

Až čísla správně vyplníš, odkryje se v knize tajná skrýš, ve které najdeš klíč od pokoje Margarete Leonardové (i +).

Hotel Ritz

Dojdi do hotelu Ritz, projdi dveřmi vzadu, vyjdi po schodech vzadu do prvního patra a jdi chodbou mezi pokoji dozadu. U dveří 2C vlevo vzadu je zámek s nápisem Leonard, použij na něj klíč a vejdi do pokoje. Dojdi k posteli v zadní části pokoje a vezmi si na její pravé přední části položený flashdisk Margarete Leonardové (i +). Dojdi k videotelefonu postavenému na kuchyňské lince za tebou a flashdisk na něj použij (v). Seber vizitku St. Germaine (i +), položenou vedle videotelefonu a pak prozkoumej blíž šperkovnici na jídelním stole za tebou. Jsou na ní čtyři otočná kolečka s různými květinami. Poznamenej si druhy květin (barvu a tvar) a odstup od šperkovnice. Prozkoumej blíž kalendář na zdi vlevo od kuchyňské linky, kde každému měsíci odpovídá jeden druh květiny. Zjistíš, že květiny na šperkovnici odpovídají následujícím měsícům v roce:

Horní kolečko – leden

Levé kolečko – červen

Pravé kolečko – září

Spodní kolečko – duben

Prozkoumej tedy znovu šperkovnici na jídelním stole a otoč jednotlivými kolečky tolikrát, aby to odpovídalo číslu měsíce: horní 1x, levé 6x, pravé 9x a spodní 4x. Pokud to uděláš bezchybně, šperkovnice se otevře (+). Vezmi si zevnitř fotku muže jménem Mantus. Nyní se otoč, vejdi dveřmi vzadu do koupelny, odhrň závěs okolo vany a následuje animace.

Den čtvrtý

Opusť byt a za dveřmi už na tebe čekají policisté s pouty.

Policejní stanice NSFPD

Promluv si s inspektorem Danwiczem a prober s ním všechna nabízená témata (+). Po skončení rozhovoru se Tex vydá do hotelu Golden Gate, kde si popovídá s mužem jménem Count St. Germaine.

Ulice Chandler

Otevři inventář a prozkoumej program na sledování vozidel (i +). Dojdi do hotelu Golden Gate a promluv si s recepční (+). Poté opět prozkoumej program na sledování vozidel (i +). Opusť hotel a dojdi si promluvit s Archie Elisem do Three Cards To Midnight

 (+). Nyní si dojdi promluvit s Clintem do hotelu Ritz (+). Pak si jdi promluvit s Rookem do jeho zastavárny (+). Nyní dojdi pohovořit se Zackem do obchodu s elektronikou (+). Pak si jdi promluvit s Mojem do jeho rychlého občerstvení (+). Nakonec dojdi pohovořit s Luiem do jeho baru (+). Nyní se vydej do hotelu Ritz. Projdi dveřmi vzadu, nechoď dozadu ke schodišti. Místo toho zaklepej na dveře erotického salónu po pravé straně. Promluv si se Saffyre, která vyjde ven a prober s ní všechna nabízená témata (+). Poté se s pomocí mapy přesuň do nové lokality s názvem Sesen.

Hrad Sesen

Popojdi směrem dopředu, dojdi ke studni po pravé straně, podívej se dovnitř a na dně spatříš vědro, které prozkoumej. Jsou v něm součástky, které by se ti mohly hodit, ale zatím na vědro nedosáhneš. Dojdi ke vstupní bráně do hradu, kterou blokuje silové pole. Nedotýkej se ho! Prozkoumej přední stranu sloupku po pravé straně, skládá se z pěti cihel s různými vyrytými obrazci. Poznamenej si je a nyní dojdi ke sloupku nalevo. Na něm je též pět cihel s vyrytými obrazci a těmito cihlami lze otáčet a tak obrazce měnit. Tvým úkolem je nastavit na tomto sloupku stejné obrazce, jako jsou na sloupku vpravo. Otoč tety horní cihlou 1x, cihlou pod ní 3x prostřední cihlou neotáčej, cihlou pod ní otoč 2x a spodní cihlou otoč 3x. Pokud jsi postupoval správně, silové pole se zruší. Dojdi k mřížím uvnitř, popojdi dál a Tex se automaticky vrátí do své kanceláře.

Murphyho kancelář

Dojdi k faxu a vezmi si z něj anonymní vzkaz (i +). Poté se s pomocí mapy přesuň před vyhlídkovou věž.

Vyhlídková věž

Vejdi dovnitř, vyjeď výtahem nahoru a vyjdi po schodech až nahoru, kde už na Texe čeká jeho informátor Jim Slade. Po skončení rozhovoru otevři inventář a prozkoumej klíč od Sesenu (i +), který si od něj dostal. Poté se opět přesuň ke hradu Sesen.

Den pátý

Hrad Sesen

Dojdi ke vstupu do hradu, otevři mříže a pokračuj dál až ke vstupním dveřím. Použij klíč od Sesenu na čtečku vpravo od dveří a tím je odblokuješ. Otevři dveře a ocitneš se ve vstupní hale. Dojdi až ke dveřím naproti, otoč se směrem k soše po pravé straně a vezmi si hák (i +), který je položený u její nohy. Projdi dveřmi před tebou a ocitneš se v katedrále.

Katedrála

Ze zrcadla před tebou promluví jakýsi muž s maskou. Tvým úkolem je najít sedm symbolů, které jsou vyryté na stole před zrcadlem. Vydej se doprava a pod jednou z lavic u zdi katedrály seber cihlu (i +). Pokračuj okolo dveří (vedoucím k pokojům pro hosty) dozadu a všimni si na podlaze nadzvednuté dlaždice, pod kterou je jeden z hledaných symbolů. Otoč se doleva, projdi středem katedrály na opačnou stranu a na pochodni vpravo nad dveřmi do zkušební místnosti si všimni dalšího symbolu. Otoč se, vrať se opět na opačnou stranu katedrály a projdi dveřmi k pokojům pro hosty. Popojdi chodbou až do haly s kobercem a vezmi si z podlahy v levém zadním rohu lano (i +). Zkombinuj v inventáři lano s hákem a získáš naviják (i +). Nyní vejdi dveřmi po levé straně do ložnice pro hosty.

Ložnice

Hned u dveří se otoč vpravo a vezmi si fragment posvátného symbolu (i +). Pokračuj do středu místnosti, otevři truhlici před třetí postelí po levé straně a vezmi si z ní další dva fragmenty posvátného symbolu. Otoč se zpět směrem ke dveřím a vezmi si další fragment posvátného symbolu, který je vidět pod okrajem koberce. Otoč se opět do místnosti, dojdi ke stolečku vlevo od čtvrté postele zleva a vezmi si z něj další fragment posvátného symbolu. Otoč se doprava a vezmi si magnetickou rezonanční tabulku zastrčenou u zadního čela této postele. Dojdi k páté posteli po levé straně a vezmi si z ní další fragment posvátného symbolu. Dojdi ke třetímu dřevěnému sloupku v zadní části místnosti a vezmi si ze svícnu další fragment posvátného symbolu. Otoč se doleva, popojdi k židli vpravo od šesté postele v levé části místnosti a vezmi si z ní další fragment posvátného symbolu. Nyní se otoč, dojdi k posteli naproti (šestá postel po pravé straně, počítáno od dveří), vezmi si z její zadní levé nohy poslední fragment posvátného symbolu (i +), a na polštáři najdeš ještě prak (i +). Zkombinuj v inventáři magnetickou rezonanční destičku s devíti fragmenty posvátného symbolu a pak destičku s fragmenty prozkoumej (i +). Tvým úkolem je umístit všechny fragmenty na destičce tak, aby z nich vznikl symbol, jehož obrys je uprostřed destičky. S fragmenty lze samozřejmě i otáčet a to kliknutím levým tlačítkem myši. Až se ti to podaří (+), budeš mít v inventáři symbol Ankh (i +). Opusť ložnici a vejdi dveřmi vlevo do jídelny.

Jídelna

Po pravé straně si všimni vinotéky s vyskládanými lahvemi alkoholu a všimni si, že jednotlivé láhve jdou zasouvat dozadu. Po pravé straně vinotéky si všimni nápisu s rokem založení vinárny 1879. Zasuň tedy ve vinotéce zleva doprava a shora dolů následující láhve s alkoholem: první, osmou, sedmou a devátou. Pokud to uděláš správně, vinotéka se odsune a zpřístupní se tajná místnost. Vejdi dovnitř, vezmi si kus trubky (i +) postavený po levé straně, pak zatáhni za držák pochodně po pravé straně a na zadní stěně místnosti se objeví mozaika. Prozkoumej jí zblízka a pak si vezmi symbol sekyrky (i +), který z mozaiky vystupuje a najdeš ho pod zadními nohami koně. Zkombinuj v inventáři trubku s cihlou a získáš páčidlo (i +). Vrať se do jídelny, dojdi ke stolu nejblíže u krbu a prozkoumej bedýnku, která je na něm položená. Na jejím víku je šachovnice 6x6 se šesti figurkami faraóna a šesti figurkami Anubise. Tvým úkolem je uspořádat figurky na šachovnici tak, aby v každém sloupci a řádku byla pouze jedna figurka faraóna a jedna figurka Anubise. Figurkami se pohybuje tak, že nejprve figurku vybereš a pak ukážeš místo na šachovnici, kam jí chceš umístit. Na pořadí tahů nezáleží. Možných řešení je několik, jedno z nich je následující:

X X X X A F

X X A F X X

A F X X X X

F A X X X X

X X F A X X

X X X X F A

Pokud vše nastavíš správně, víko bedýnky se odklopí a uvnitř najdeš symbol lotosu (i +), který si vezmi. Nyní vejdi dveřmi vzadu do pokoje představeného.

Pokoj představeného

Popojdi ke stolu po pravé straně, odklop víko mísy a vezmi si z ní tvrdé vajíčko (i +). Zkombinuj v inventáři vajíčko s prakem a získáš nabitý prak (i +). Otoč se, dojdi k posteli a vezmi si další komix (+), který je pod polštářem. Dojdi k truhle vlevo od postele a prozkoumej její zámek. Ten se skládá ze sedmi tlačítek uspořádaných do šestiúhelníku s jedním tlačítkem uprostřed. Tlačítka jsou propojená přímkami, které mění stiskem jednotlivých tlačítek barvu. Tvým úkolem je, aby všechny přímky měly zelenou barvu. Dosáhneš toho několika možnými způsoby, nejjednodušší z nich je následující: stiskni 1x levé spodní, 1x prostřední, 1x spodní, 1x levé horní a 3x levé spodní tlačítko. Pokud jsi postupoval správně, truhla se otevře a ty v ní najdeš symbol Amenta (i +). Opusť místnost a vrať se známou cestou až do katedrály.

Katedrála

Přistup k nadzvednuté dlaždici, použij na ní páčidlo a tak dlaždici odsuneš. Vezmi si symbol Anubise (i +), který byl pod ní. Dojdi ke dveřím zkušební místnosti na protější straně a použij nabitý prak na symbol zaklesnutý v držáku pochodně vpravo nahoře. Poté seber ze země symbol hole a cepu (i +). Opusť katedrálu, dojdi ke studni venku a použij na ní naviják. Nahoru vyjede vědro, ze kterého si vezmi symbol Ibise (i +). Nyní již máš všech sedm symbolů, takže dojdi opět k zrcadlu v katedrále a vyskládej je na stůl před sebou v následujícím pořadí zleva doprava: Ankh, Anubis, lotos, hůl a cep, sekyrka, Ibis a Amenta. Opět na tebe promluví muž ze zrcadla a otevřou se dveře zkušební místnosti.

Zkušební místnost č.1

Dojdi do první zkušební místnosti po levé straně katedrály a dveře místnosti se za tebou automaticky zavřou. Stoupni si na vyvýšený kruhový stupínek uprostřed místnosti a prozkoumej blíže mozaiku s pyramidou na stěně před tebou. Je zde několik dlaždic s různými egyptskými symboly, které lze posouvat buď jen svisle, nebo jen vodorovně. Tvým úkolem je dostat modrou dlaždici s kočkou ven z pyramidy. Postup je následující: posuň modrou dlaždici s kočkou doprava, posuň červenou dlaždici vlevo nahoře dolů, posuň modrou dlaždici vpravo nahoře úplně doleva, posuň pravou zelenou dlaždici a pravou modrou dlaždici úplně nahoru, posuň žlutou dlaždici doleva, posuň pravou červenou dlaždici úplně dolů. Nyní už je modrá dlaždice s kočkou uvolněná, takže jí posuň úplně doprava a tím jsi složil první zkoušku (+). Otoč se doprava a ze zrcadla na dveřích na tebe opět promluví muž s maskou. Projdi otevřenými dveřmi do chodby až ke dveřím s dalším zrcadlem, ze kterého na tebe opět promluví muž s maskou. Poté projdi otevřenými dveřmi do další zkušební místnosti.

Zkušební místnost č.2

Stoupni si opět na vyvýšený kruhový stupínek uprostřed místnosti a prozkoumej blíže obrazec před sebou. Jedná se o pole o rozměrech 10x12 s lebkami a Anubisy. Tvým úkolem je přejít toto pole od červené šipky vpravo dole až k zelené šipce vlevo nahoře. Postup polem je však omezen počtem kroků, indikovaným dole uprostřed, ale také tím, že se při tom musí oba dva symboly střídat. Pokud se spleteš a nemůžeš pokračovat dál, stiskni pole s červenou šipkou a začínáš znovu od začátku. Správný postup polem je následující: 4x doleva, 2x nahoru, 1x doleva, 1x nahoru,  4x doleva, 6x nahoru a 2x doleva. Pokud jsi postupoval správně, dosáhl jsi pole se zelenou šipkou a objeví se před tebou další pole, tentokrát o rozměrech 14x18. Správný postup polem je následující: 5x doleva, 2x nahoru, 2x doleva, 2x nahoru, 4x doleva, 3x dolů, 2x doleva, 1x nahoru, 1x doleva, 1x nahoru, 3x doleva, 2x nahoru, 1x doprava, 1x nahoru, 3x doprava, 1x nahoru, 2x doprava, 2x nahoru, 3x doleva, 1x dolů, 3x doleva a 5x nahoru. Pokud jsi postupoval správně, dosáhl jsi pole se zelenou šipkou a tím jsi složil druhou zkoušku (+). Otoč se doprava, projdi otevřenými dveřmi do chodby až ke dveřím s dalším zrcadlem, ze kterého na tebe opět promluví muž s maskou. Poté projdi otevřenými dveřmi do další zkušební místnosti.

Zkušební místnost č.3

Stoupni si opět na vyvýšený kruhový stupínek uprostřed místnosti a prozkoumej blíže obraz před tebou. Jsou na něm dva ostrovy, přičemž na pravém z nich stojí 3 různobarevní faraóni (s holemi) a 3 různobarevní strážci (s meči). Tvým úkolem je převézt všechny z nich lodí na ostrov nalevo. Má to však jisté podmínky:

1) na loď se vejdou pouze 2 osoby,

2) pokud je na lodi faraón se strážcem, musí mít oba dva stejnou barvu,

3) pokud jsou na lodi pouze faraóni nebo pouze strážci, mohou být převáženi společně.

Jeden z možných postupů je následující:

1) převez doleva růžového faraóna a růžového strážce

2) převez doprava růžového strážce

3) převez doleva růžového a oranžového strážce

4) převez doprava růžového faraóna

5) převez doleva růžového a oranžového faraóna

6) převez doprava oranžového strážce

7) převez doleva oranžového a zeleného strážce

8) převez doprava zeleného strážce

9) převez doleva zeleného faraóna a zeleného strážce

Pokud jsi postupoval správně, jsou nyní všechny postavy na levém ostrově a tím jsi složil třetí zkoušku (+). Otoč se, projdi otevřenými dveřmi do chodby před tebou a sejdi dolů po schodech až do kruhové podzemní místnosti.

Podzemní místnost

Je zde celkem šest soch faraónů, které stojí v kruhu okolo oltáře uprostřed. Každá ze soch má berlu se symbolem slunce, země nebo vody. Z každého ze symbolů na konci berly směřuje paprsek na oltář, který je též označen symboly. Když si poznamenáš rozmístění soch a jejich symboly a rozmístění symbolů na oltáři tak zjistíš, že nyní každá ze soch směřuje paprsek přesně na odpovídající symbol na oltáři. Paprsky jsou všechny žluté, což odpovídá symbolům pro slunce, pro symbol vody je ale potřeba změnit paprsek na modrý a pro symbol země na červený. Toho lze dosáhnout pomocí dvou ozubených kol u vstupu do místnosti. Z pohledu směrem do místnosti se pravým ozubeným kolem otáčí v kruhu všemi šesti sochami proti směru hodinových ručiček, levým ozubeným kolem se pak nastavuje barva sochy, která je aktuálně nejblíže u tebe (zády k tobě). Řešení je následující:

1) otoč 2x pravým a následně 2x levým kolem (nastavíš tak červenou barvu u berly se symbolem země),

2) otoč 1x pravým a následně 1x levým kolem (nastavíš tak modrou barvu u berly se symbolem vody),

3) otoč 1x pravým a následně 2x levým kolem (nastavíš tak červenou barvu u berly se symbolem země),

4) otoč 2x pravým kolem (otočíš tak sochy do jejich původních pozic)

Pokud jsi vše nastavil správně, oltář uprostřed místnosti se odsune stranou a odkryje se vstup do tajné místnosti. Seskoč otvorem v podlaze dolů, pokračuj po schodech dolů až před dveře se zrcadlem, ze kterého na tebe opět promluví muž v masce. Po otevření dveří vstup do místnosti před tebou.

Líheň

Stojíš před chodbou ve tvaru obdélníku, kterou střeží chodící muž v rouchu s rozsvícenou baterkou, takže si dej pozor, ať tě nespatří, jinak zemřeš. Stačí se vždy před ním schovat v něakém výklenku po obvodu a nebýt u něj moc blízko. Prozkoumej ceduli „Authority“ na zdi přímo před tebou, získáš z ní písmeno (i +). Vydej se chodbou doprava, pokračuj doleva, prozkoumej na zdi po pravé straně ceduli „Peace“ a získáš z ní další písmeno. Otoč se, vejdi dveřmi do skladu, hned za dveřmi se otoč doleva a seber ze země bezpečnostní odznak (i +). Opusť sklad, pokračuj po chodbě doleva, až k ceduli „Purity“ po levé straně, kterou prozkoumej a získáš z ní další písmeno. Popojdi trichu dál, přistup ke dveřím kanceláře představeného, použij na čtečku vlevo bezpečnostní odznak a tím dveře odemkneš. Vejdi dovnitř, přistup k psacímu stolu, z levé spodní zásuvky si vezmi další komix (+) a v pravé horní zásuvce najdeš klíč od skladu (i +). Otoč se za sebe a spatříš ve zdi tajné dveře. Po pravé straně je na zdi několik Egyptských masek, kterými lze otáčet, jedna z nich však chybí. Opusť tedy kancelář, vrať se do skladu, odemkni pomocí klíče skříň a vezmi si z ní Egyptskou masku (i +). Dojdi znovu do kanceláře představeného, připevni masku na její místo na zdi a nyní je potřeba natočit všechny masky do takové polohy, aby se tajné dveře otevřely. Správné řešení je zleva doprava následující: otoč první masku 3x, otoč druhou masku 2x, otoč třetí masku 1x a čtvrtou masku neotáčej. Pokud jsi masky natočil sporávně, tajné dveře se otevřou. Vejdi do sledovací místnosti, stiskni na hlavním ovládacím panelu tlačítko on/off a tím vypneš kamery sledující vstup do důležíté místnosti. Opusť kancelář, vydej se zpět doprava a vrať se až do výklenku u dveří, kterými jsi sem poprvé vešel. Nyní se vydej doleva, pokračuj chodbou doprava, hned na začátku chodby prozkoumej po levé straně ceduli „Serenity“ a získáš z ní další písmeno. Pokračuj chodbou dál, až narazíš po levé straně na ceduli „Obedience“, ze které získáš z ní další písmeno. Nyní ti zbývá najít poslední dvě cedule. Vydej se (z pohledu od vstupních dveří) do výklenku s celou úplně vzadu napravo s označením „Vandiver“ otoč se směrem do chodby a všimni si, že po pravé straně navazuje na chodbu ještě malá chodbička, též ve tvaru obdélníku. Z její přední části občas vyjde zahalený muž bez baterky, udělá malé kolečko a zase se v zadní části do chodbičky vrátí. Počkej na tento okamžik, rychle vběhni do chodbičky, ze které muž vyšel a za rohem se schovej do výklenku naoproti lavici. Muž za chvíli přijde a na lavici si sedne. Naštěstí tě nevidí, takže prozkoumej dvě cedule na zdi za sebou „Wisdom“ a „Rebirth“ a získáš z nich poslední dvě písmena. Nyní počkej na okamžik, až se muž opět zvedne z lavice a odejde, vydej se opatrně za ním a schovej se znovu ve výklenku „Vandiver“. Nyní počkej, až bude čistý vzduch a rychle se vydej ke dveřím izolační cely na protější straně chodby, kde je uvězněn pan Bauers. Použij na čtečku vlevo od dveří sedm nalezených písmen a tím dveře odblokuješ. Vejdi do cely a následuje animace.

Den šestý

Klinika North Hill

Promluv si s lékařkou a prober s ní všechna témata (+).

Murphyho kancelář

Otevři si inventář a prozkoumej Bauersovy baseballové kartičky (i +). Dojdi k videotelefonu na psacím stole, použij ho a promluvíš si s Thompsonem Aultem. Opusť kancelář a jdi si promluvit se všemi osobami v ulici na nová témata (+), pokud chceš získat maximum bodů, promluv si jako s posledním s majitelem ochodu s elektronikou. Dostaneš od něj kartu se čtyřkami (i +) a laserové ukazovátko (i +). Nyní se přesuň k domu na pláži.

Dům na pláži

Po skončení rozhovoru Ariel, ženou, která se vydává za Bauersovu manželku, dojdi až do domu, jdi rovnou do pracovny pod schody a zde použij Bauersovy baseballové kartičky na dva sloty uvnitř trezoru. Zásuvka dole se otevře a najdeš v ní sérum na přerušení transu (i +). Nyní se přesuň k hradu Sesen.

Hrad Sesen

Následuje poměrně dlouhá animace, v průběhu které si nejprve promluv s Bauersem a poté s mužem ze zrcadla.

Den sedmý

Tex se zastaví v hotelu Golden Gate, kde si pohovoří nejprve se St. Germainem, následně i s Ariel, která mu nyní odhalí svou pravou totožnost. Poté se přesune do přímořského letoviska.

Přímořské letovisko

Promluv si se špionkou Ariel, na závěr budeš mít tři možnosti: zůstat věrný své přítelkyni Chelsee, podlehnout Ariel, nedělat si závazky. Záleží pouze na tobě, co si vybereš. Poté se zde objeví Taylor, se kterou si promluv též a nakonec si promluv s oběma ženami. Následuje animace, která závisí na tom, jaké možnosti rozhovorů jsi zvolil. Tex se poté vydá k domu Margaret Leonardové.

Dům Margaret Leonardové

Popojdi na most před sebou, je však uprostřed rozbitý, takže toxický potok nejde přejít na druhou stranu. V žádném případě nevstupuj do potoka! Ještě když stojíš na mostě, se otoč doleva a vezmi si z trávy za kamenem hromádku dřevěných prken (i +). Otoč se směrem ke svému vznášedlu, vydej se podél toxického potoka směrem doprava a u druhé lampy poblíž potoka si vezmi z vody další hromádku dřevěných prken. Nyní se vrať zpět k mostu a pokračuj dál k domku zahradníka. Dveře jsou sice zamčené, ale vezmi si zde alespoň kyblík zrezivělých hřebíků (i +) postavený za kolečkem vlevo. Pak popojdi směrem k plotu a najdeš na zemi další hromádku dřevěných prken. Obejdi domek na druhou stranu, pokračuj podél plotu dál až k rohu pozemku, kde je na zemi další hromádka dřevěných prken. Otoč se doleva, jdi směrem k toxickému potoku a u jeho břehu najdeš poslední hromádku dřevěných prken. Vrať se k domku zahradníka, všimni si stoličky postavené u levého rohu domku a vezmi si z ní kladivo (i +). Zkombinuj v inventáři kladivo s hřebíky (i +), toto poté zkombinuj s dřevěnými prkny a získáš vše potřebné k opravě žebříku (i +). Použij to na rozbitý žebřík opřený opodál o domek zahradníka a tak žebřík opravíš. Ještě si žebřík neber, ale vylez po něm na střechu domku, kde najdeš další komix (+). Slez opět dolů a nyní si vezmi opravený žebřík (i +). Dojdi zpět na rozbitý most, polož na něj žebřík a přejdi po něm opatrně na druhou stranu. Možná sis všiml šroubováku po pravé straně na kameni v potoce, v žádném případě na něj nesahej! Též sis možná všiml muže, který když tě spatřil, tak utekl. Pokračuj bez obav dál, dojdi ke vstupním dveřím do domu, které jsou však zamčené. Vydej se tedy doleva po terase okolo domu, za rohem otevři krabici položenou na zemi a vezmi si z ní RFID klíč (i +). Vrať se ke vstupním dveřím domu, použij klíč na čtečku po levé straně a vejdi dovnitř. Promluv si se znetvořeným Mantusem (mužem z fotografie) a poté se ocitneš uvnitř zimní zahrady, která navazuje na dům. Popojdi vpřed, sejdi ze schůdků, po pravé straně najdeš o zeď opřené zahradnické nůžky (i +) a o kus dál na kameni položené sazenice květiny Valérie (i +). Opusť zimní zahradu dveřmi, kterými sem Tex vešel, v chodbě domu obejdi schody napravo a za nízkou skříňkou s květináčem najdeš další komix (+). Otoč se doleva, otevři skříňku pod policemi s knihami a vezmi si z ní kleště (i +). Vyjdi po schodech až nahoru a pod nízkou skříňkou se svícnem najdeš další komix (+). Vejdi dveřmi do pokoje, dojdi až ke stolku s videotelefonem po pravé straně postele, otevři jeho zásuvku a vezmi si z ní prázdnou zkumavku (i +). Dojdi ke komodě po levé straně postele, otevři její horní zásuvku a vezmi si z ní klíč Ultra Pro 900 (i +). Sundej obraz ze stěny nad komodou a najdeš za ním nalepovací papírek (i +), na kterém je kód k videotelefonu. Odhrň závěs nalevo a vezmi si z komory o stěnu opřenou mechanickou úchopnou ruku (i +). Popojdi ke krbu a vezmi si po levé straně opřené dlouhé kleště (i +). Vrať se ke stolku s videotelefonem, použij na něj nalezený papírek a dozvíš se tak recept na lék pro Mantuse. Nyní jdi směrem ke krbu a projdi závěsem po levé straně do knihovny. Vydej se po ochozu do pravé zadní části knihovny a seber ze země květináč s úrodnou zeminou (i +). Otočné kostry glóbusu na zábradlí točitých schodů si zatím nevšímej a sejdi o patro níž. Dojdi ke dvěma křeslům před krbem, nadzvedni podsedák pravého z nich (při pohledu od krbu), použij na zaseknutý zip kleště a uvnitř podsedáku najdeš klíč od trezoru (i +). Nyní se podívej blíže na obraz nad krbem. Obraz je rozdělený na 9 políček rozmístěných ve dvou řádcích a pěti sloupcích, přičemž jednotlivá políčka jsou zpřeházená a desáté políčko je prázdné. Tvým úkolem je tedy posouváním jednotlivých políček dosáhnout toho, aby byl obraz opět celistvý. Abys měl lepší představu, jakou má mít obraz podobu, jsou nyní jednotlivá políčka zpřeházena následovně:

3 8 5    4

1 7 2 9 6

Správně složený obraz má vypadat takto:

1 2 3 4 5

6 7 8 9

Postupů jak toho dosáhnout je více, jeden z nich je následující (L-doleva, P-doprava, N-nahoru, D-dolů):

5P, 8P, 7H, 2L, 9L, 6L, 4D, 5P, 8P, 7P, 2H, 9L, 6L, 4L, 5D, 8P, 7P, 2P, 9H, 6L, 2D, 9P, 3P, 1H, 6L, 2L, 4L, 7D, 9P, 4H, 7L, 9D, 8L, 5H, 9P, 8D, 4P, 3P, 2H, 7L, 8L a 9L.

Pokud jsi postupoval správně, obraz je nyní celistvý (+) a jsou na něm vidět velmi slabě červeně napsaná čísla 3, 7 a 6. Vyjdi opět po točitých schodech nahoru, dojdi po ochozu až na jeho opačný konec k obrazu na stěně. Odsuň obraz stranou, použij na dvířka na trezoru klíč a odkryje se tak číselná klávesnice. Podívej se na ní blíž, zadej na klávesnici čísla 3, 7, 6 a dvířka trezoru se otevřou. Vezmi si zevnitř bezpečnostní kartu (i +) a pak sejdi po točitých schodech opět dolů. Přistup ke globusu na komodě pod schody, otevři ho a vezmi si zevnitř zápalky (i +). Projdi závěsem vpravo nebo vlevo od globusu do další místnosti, dojdi ke stolku v levém zadním rohu, otevři jeho zásuvku a najdeš uvnitř další komix (+). Projdi dalším závěsem na chodbu, kde už jsi předtím byl a opusť dům dveřmi napravo. Dojdi na most, nepřecházej ještě položený žebřík a použij mechanickou ruku na bezpečné sebrání šroubováku (i +) z kamene v toxické vodě po levé straně. Přejdi na druhou stranu, dojdi k domku zahradníka a odemkni visací zámek na dveřích pomocí klíče Ultra Pro 900. Vejdi do domku, seber z levé strany stolu před sebou žvýkačku C4 (+ v) a z rohu domku vlevo od vstupních dveří si vezmi demižón pašovaného vína (i +). Vyjdi před domek, vezmi si z hromady poskládané u dveří dřevo na zatopení (i +) a pak se vrať zpět do domu Margaret Leonardové. Ve vstupní hale projdi závěsem vlevo do další místnosti, pokračuj dalším závěsem do místnosti s točitým schodištěm a přistup ke skříni v rohu, vpravo od krbu. Skříň nejde otevřít, tak na ní použij žvýkačku C4 a tak dveře skříně odpálíš. Vezmi si zevnitř kladivo (i +), poté se otoč a sroluj koberec na podlaze před tebou. Je pod ním poklop, který by měl jít otevřít něčím v této místnosti. Všimni si dvou koster globusů, jedna je u skříně za tebou, druhá v protějším rohu a třetí je na zábradlí schodiště v prvním patře. Natoč postupně všechny kostry globusů tak, aby šíp uvnitř každé z nich směřoval na poklop. Poklop se odsune a na stěně poblíž kostry globusu vlevo od krbu se částečně odsune kryt jakéhosi soukolí. Odlož kryt na stranu a odmontuj pomocí šroubováku rozbité ozubené kolo (i +). Dojdi ke krbu, naskládej do něj dřevo na zatopení a rozdělej oheň pomocí zápalek. Zkombinuj rozbité ozubené kolo a dlouhé kleště (i +) a pak kolo v kleštích zahřej na ohni v krbu. Použij na rozpálené ozubené kladivo, tím ho dáš do pořádku a pak si opravené ozubené kolo (i +) vezmi. Dojdi zpět k soukolí ve stěně a ozubené kolo do něj vrať. Nyní sejdi po schodech do podzemní chodby a za rohem spatříš otevřený prostor s hologramem jakési obludy. Nechoď dál, nebo dopadneš špatně, místo toho si všimni přístroje s pěti odměrnými válci naplněnými do různé výšky vodou. Pod každým z válců je ovládací kolo a tvým úkolem je nastavit s jejich pomocí hladiny vody tak, aby byly uvnitř všech válců stejně vysoko. Není to však jednoduché, protože každé z ovládacích kol mění hladinu u více válců najednou. Správný postup je následující: otoč 2x za sebou druhým kolem zprava, poté 1x prostředním kolem a nakonec 1x pravým kolem. Pokud jsi postupoval správně, podlaha prostoru před tebou se zaplní vodou (+). Otoč pákou u rozvodné skříně nalevo směrem dolů a tak obludu probíjející elektřinou zlikviduješ. Poté otoč páku zase směrem nahoru, vejdi do vody, otoč červeným kohoutem na potrubí uprostřed a tak vodu z prostoru vypustíš. Vrať se k rozvodné skříni a otočením páky směrem dolů opět zapni elektrický proud. Dojdi ke dveřím vzadu, použij na čtečku vpravo do nich bezpečnostní kartu a pak vejdi do tajné laboratoře. Dojdi k psacímu stolu po levé straně a přehraj si vzkaz od Margaret zaznamenaný na videotelefonu. Dojdi ke stolku poblíž rotujícího válce, nasaď si na hlavu helmu, která je na něm položená (+ v) a Tex si změří svoje IQ. Opusť tajnou laboratoř, vrať se známou cestou až do vstupní haly a projdi dveřmi naproti do zimní zahrady. Všimni si krabice se zářivkami položené na bedně po levé straně zahrady. Stiskni vypínač na stěně nad ní a tak v zimní zahradě rozsvítíš světlo podporující rychlý růst rostlin. Zasaď v inventáři sazenice Valérie do květináče s úrodnou půdou a získáš tak její malý výhonek (i +). Polož ho na pravou část bedny, tam kde je tmavší kruhové místo a z květináče v okamžiku vyroste obří rostlina. Použij na ní zahradnické nůžky a pak seber ze země květ Valérie (i +). Opusť zimní zahradu a dojdi opět známou cestou až do podzemní tajné laboratoře. Dojdi k mixovacímu zařízení na stolku po pravé straně. Vlož v inventáři nejprve květ Valérie do zkumavky (i +), pak k němu přidej víno z demižónu a získáš zkumavku Valérie s alkoholem (i +). Použij jí na mixovací zařízení a získáš tak dávku se sérem z květu Valérie (i +). Nyní opusť tajnou laboratoř a vydej se zpět do vstupní haly domu. Následuje animace, po které si promluv s Mantusem. Následuje další animace.

Den osmý

Společnost Teslova odkazu

Sejdi ze schodů a pokračuj doprava k hlavnímu vchodu do budovy. Podívej se na mrtvolu u schodů a vezmi si bezpečnostní kartu (i +), kterou drží v ruce. Popojdi ke vstupním dveřím, použij bezpečnostní kartu na čtečku po levé straně, pak čtečku použij ještě jednou a vstupní dveře se otevřou. Vejdi dovnitř, popojdi doprava k automatu na vodu a vezmi si z něj plastikový kelímek (i +). Otoč se, popojdi ke kruhovému stolu uprostřed místnosti, z popelníku vlevo od mrtvoly si vezmi ztvrdlou žvýkačku (i +) a u hlavy mrtvoly seber ze stolu rámeček s fotografií (i +). Je na ní muž jménem Danny. Obejdi stůl dovnitř, otevři horní zásuvku kontejneru pod stolem a vezmi si z ní elektronický klíč (i +). Použij klíč na zdrojový stojan, který je hned vedle kontejneru a stojan se otevře. Otoč se a vezmi si baterii Tesla (i +) pohozenou pod opačným koncem stolu. Otoč se zpět ke zdrojovému stojanu, vlož do něj baterii, v místnosti se díky tomu rozsvítí světla a aktivují se i veškeré počítače a přístroje. Otoč se směrem na mapu světa mezi dvěma červenými dveřmi, poté se otoč mírně doleva a dojdi ke skříňce první pomoci, která visí na stěně vlevo od levých červených dveří. Otevři skříňku a vezmi si z ní lahvičku glycerinu (i +). Zkombinuj v inventáři plastikový kelímek s glycerinem (i +), přidej do něj ztvrdlou žvýkačku a získáš změklý vzorek DNA (i +). Popojdi k bližším červeným dveřím, použij na čtečku DNA vpravo od nich kelímek se vzorkem DNA, poté použij čtečku vlevo od dveří a tak je otevřeš. Vejdi do bezpečnostní místnosti a seber ze země rozbitou židli (i +). Popojdi blíž k prostředním monitorům na zdi vzadu a vezmi si ze stolku pod nimi papírek s dominovou poznámkou (i +). Pokud se na papírek podíváš v inventáři pozorně, jsou na něm zapsány tři rovnice, ve kterých jsou místo čísel použité kostky z domina: 6/3, 5 + 6/3 a 9 - 3/1. Pokud tyto rovnice vypočítáš, vyjdou ti čísla 2, 7 a 6. Otoč se, popojdi ke skříni vpravo od dveří, podívej se blíž na jejich číselný zámek, zadej na něm kód 276 a skříň se odemkne (+). Otevři její pravou stranu a vezmi se zevnitř dýmovnici (i +). Opusť bezpečnostní místnost, dojdi ke druhým dveřím po levé straně a postav před ně rozbitou židli. Nyní se vrať ke kruhovému stolu uprostřed místnosti, přistup blíž k počítači, zadej na klávesnici heslo DANNY (jméno muže z fotografie) a tím počítač odblokuješ (+). Stiskni červené tlačítko pod monitorem počítače, dveře chodby vedoucí do atria se otevřou a rozbitá židle je zablokuje, aby se zase nezavřely. Popojdi blíž k otevřeným dveřím, ale nevcházej do chodby, jinak zemřeš! Vhoď do chodby dýmovnici a nyní vidíš, že průchod chodbou je chráněn pohyblivými laserovými paprsky. Tvým úkolem je projít na opačný konec chodby tak, abys žádný z paprsků nenarušil. Pokud nechceš přijít o nasbírané body v případě, že bys nebyl úspěšný, raději si ulož hru. Na první pohled sice vypadá splnit tento úkol jako nemožné, ale zase tak složité to není. Je vhodné vybrat si buď levou, nebo pravou stranu chodby, kterou půjdeš (já jsem zvolil levou), před každou se šesti sekcí, ze které vychází paprsky počkat, až bude paprsek mimo a v ten okamžik rychle popojít před další sekci s paprsky, kde můžeš zase chvíli počkat na okamžik, až budeš moci projít dál, a tak dále, dokud takto neprojdeš až na druhou stranu chodby. Až se ti to podaří, stiskni čtečku po levé straně dveří a vstup do atria se otevře.

Přízemí atria

Vejdi dovnitř (ze zelených paprsků ochranného rámu za vstupem obavy mít nemusíš) a ocitneš se uvnitř atria. Zde bych chtěl upozornit, že v různých částech této místnosti, a to i ve vyšších podlažích, se nachází na podlaze umístěné červeně blikající nastražené bomby a těm je potřeba se vyhýbat, respektive pokud cesta nevede jinudy, obcházet bomby rychle a v dostatečné vzdálenosti. Pokud se k některé z nich příliš přiblížíš, začne bomba pípat a pokud v tu chvíli rychle neutečeš, bomba vybuchne a ty zemřeš. Dále chci upozornit, že zde různě v prostoru, převážně okolo rostlin a stromů, poletují divoké včely. Těm je také třeba se vyhýbat, respektive nestát jim v dráze letu. Pokud tedy ve své blízkosti zaslechneš silné bzučení (včelu většinou nespatříš), rychle popoběhni někam stranou, aby tě včela nebodla a nepřišel jsi tak o život. Doporučuji tedy často si ukládat hru. Vydej se vpřed, obejdi zprava kulatý stůl před tebou (vlevo je bomba), za stolem se vydej doleva, proběhni rychle a v dostatečné vzdálenosti okolo bomby po levé straně a dojdi až ke vstupu do administrativní místnosti „Administration“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Všimni si mutanta zavaleného skříněmi, projdi okolo něj do levé zadní části místnosti a seber ze země mince (i +). Vrať se ke dveřím, otevří je pomocí čtečky po levé straně a opusť administrativní místnost. Nyní se vydej na opačnou stranu atria, proběhni rychle a v dostatečné vzdálenosti okolo bomby po pravé straně a dojdi až před vstup na schodiště do prvního patra „Stairs Level 1“. Zatím dovnitř nevstupuj, jelikož je tam nastražená bomba, ale otoč doleva, vydej se směrem do zadní části atria, proběhni rychle mezi dvěma bombami a pokračuj podél stěny dál až do rohu atria, kde jsou vstupy k toaletám „Restrooms“. Zde se otoč doleva, vydej se vpřed, projdi v dostatečné vzdálenosti okolo bomby po levé straně a dojdi až do protějšího rohu atria, kde je vstup do místnosti údržby „Maintenance“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Vydej se okolo generátoru směrem doleva, dojdi ke dveřím s nápisem „Janitorial“ otevři je pomocí čtečky vpravo a Tex uvnitř najde torza těl mutantů. Vezmi si z pojízdné police před sebou baterii Tesla (i +) a poté místnost zase opusť. Vrať se doprava, až dojdeš ke generátoru po pravé straně, tak se otoč doleva a spatříš velký ovládací panel pro opravářské drony zavěšené za ním, který potřebuje baterii. Přistup blíž ke slotu pro baterii po jeho pravé straně, vlož do něj baterii Tesla a ovládací panel se rozsvítí. Stiskni ovládací panel, jeden opravářský dron je vyslán do prvního patra atria, ale cestou vybuchne díky nastražené bombě umístěné na schodišti. Vrať se ke dveřím, otevří je pomocí čtečky po levé straně a opusť místnost údržby. Vydej se zpět doleva, projdi v dostatečné vzdálenosti okolo bomby po pravé straně a dojdi zpět do protějšího rohu atria až ke vstupu na toalety po levé straně. Projdi labyrintem stěn až na toalety a vezmi si z jedné z otevřených kabinek další komix (+). Opusť toalety, venku pokračuj směrem v před, až dojdeš ke vstupu do konferenční místnosti č.3 „Conference Room 3“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Prohlédní si celkem 16 fotografií „zaměstnanců měsíce“ na stěně vpravo a za každou z nich dostaneš bod (+). Opusť místnost a pokračuj směrem doleva ke vstupu do konferenční místnosti č.2 „Conference Room 2“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Prohlédní si celkem 18 fotografií „nových zaměstnanců“ na stěně vlevo a za každou z nich dostaneš bod (+). Opusť místnost a pokračuj směrem doleva ke vstupu do konferenční místnosti č.1 „Conference Room 1“. Proběhni rychle okolo bomby po pravé straně, přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Prohlédní si celkem 27 fotografií „zaměstnanců roku“ na stěnách vlevo i vpravo a za každou z nich dostaneš bod (+). Pod fotografiemi vpravo navíc najdeš další komix (+). Opusť místnost, projdi vstupem do atria rychle směrem doprava, aby ses vyhnul bombě, pak se otoč, proběhni rychle mezi dvěma bombami a dojdi až ke vstupu na schodiště do prvního patra „Stairs Level 1“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Vyjdi po rozbitých schodech o patro výš až ke dveřím na druhém poschodí „Level 2“. Použij čtečku vlevo od nich, vejdi dovnitř a ocitneš se na ochozu okolo atria.

První patro atria

Zde již žádné nastražené bomby nejsou, takže se můžeš bez obav z náhlé smrti a ztráty bodů kdekoliv volně pohybovat. Vydej se směrem doleva, až spatříš dva vstupy do posluchárny „Auditorium“. Vejdi třeba do toho levého, přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Popojdi k první řadě sedadel a na sedadle úplně vpravo najdeš disk s frekvencemi rádia duchů (i +). Vyjdi nahoru po pravých nebo levých stupíncích po straně posluchárny, vejdi do promítací kabinky, použij disk na promítačku a následuje video (+). Opusť posluchárnu, na ochozu atria se vydej doleva a dojdi až ke vstupu do místnosti projektových manažerů „Project Management“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi dovnitř. Projdi bez obav ochranným rámem, vejdi do kanceláře číslo 201 po levé straně a na psacím stole v zadní části místnosti najdeš přístupovou kartu do zaměstnaneckého salonku (i +). Opusť kancelář, vyjdi ven na ochoz atria a pokračuj doleva. Projdi opatrně okolo propadlé podlahy a dojdi po ochozu až ke vstupu do další místnosti projektových manažerů „Project Management“. Vejdi do průchodu vedoucímu ke dveřím a seber ze země v rohu chodby další baterii Tesla (i +). Dveře této místnosti otevřít nejdou, protože čtečka je nefunkční, takže se vrať na ochoz, dojdi po něm až na protější stranu atria, kde jsou dva vstupy do zaměstnaneckých salonků „Executive VIP Lounge“. Jdi k tomu napravo, přistup ke dveřím, použij na čtečku po levé straně zaměstnaneckou kartu a dveře jsou nyní odblokované. Použij čtečku znovu a vejdi do salonku. Uvnitř salonku spatříš hlídkujícího mutanta, takže bude třeba postupovat při průchodu místností nenápadně a pokud možno potichu. Dávej tedy pozor, kam šlapeš, abys něco neshodil a postupuj pomalu. Dojdi opatrně až k mutantovi, počkej, až se otočí doprava a obejdi ho zleva, chvíli se zastav u kuchyňky, opět počkej, až se mutant otočí a jdi do zadní části místnosti až k automatu na nápoje. Použij na automat mince a poté si z podavače ve spodní části vezmi plechovku energetického nápoje Red Bolt (i +). Vrať se místností nazpět, nyní jdi přes pódium s promítnutou scenérií hradu v horách, až budeš u mutanta, vystihni, kdy nebude otočený směrem k tobě, proklouzni ke vstupním dveřím a vrať se na ochoz atria. Zde se vydej doprava, na konci ochozu zahni doleva a dojdi až k výtahům po levé straně. Vstup do otevřeného výtahu nalevo a vezmi si z bedny s nářadím položené na podlaze šroubovák (i +). Nyní dojdi známou cestou do kanceláře č. 201 v místnosti projektových manažerů, kde jsi předtím našel přístupovou kartu do zaměstnaneckého salonku. Všimni si mříže ventilace v zadní části kanceláře, použij na ní nejprve energetický nápoj (Tex mříž zbaví rzi) a poté šroubovák (Tex mříž odšroubuje). Vejdi do ventilační šachty a postupuj jedinou možnou cestou stále dál, až dorazíš do místnosti s plentami, které vytvářejí jakési bludiště. Tvým úkolem je projít bludištěm na druhou stranu a vyhnout se přitom pavoukovi, který by tě mohl kousnout a připravit tě tak o body. Jsou zde celkem dva pavouci, toho, který visí na síti, se bát nemusíš, dávej tedy pozor poze na toho, který chodí bludištěm, ať mu náhodou nezkřížíš cestu. Až se ti podaří projít bludištěm na opačnou stranu místnosti, přesněji řečeno do jejího levého zadního rohu, projdi otevřenými dveřmi do druhé místnosti projektových manažerů, jejíž dveře nešly zvenku otevřít díky nefunkční čtečce. Místnost s bludištěm a pavouky je vlastně kancelář č. 205. Projdi do kanceláře č.206 naproti, dojdi k psacímu stolu a vezmi si dřívka od nanuka (i +) položená na klávesnici videotelefonu. Otoč se doprava, popojdi ke stěně místnosti a sundej z ní obraz provozního ředitele (i +). Opusť kancelář, jdi chodbou doleva a vejdi do kanceláře č. 204 po levé straně. Hned u prvního stolu seber z otevřené zásuvky kancelářského kontejneru pistoli s lepidlem (i +). Poté jdi levou stranou do zadní části místnosti a ze stolu vzadu si vezmi nůžky (i +). Použij nůžky na obraz v inventáři a vystříhneš z něj portrét provozního ředitele (i +). Použij lepidlo na klacíky od nanuku, získáš tak klacíky od nanuku s lepidlem (i +). Zkombinuj je s nyní portrétem a vyrobíš tak masku provozního ředitele (i +). Opusť kancelář, jdi chodbou doprava, na konci odboč doprava, použij čtečku u vstupních dveří a vyjdi ven na ochoz. Jdi opět doleva a za rohem se zastav u vstupní brány k titanovému reaktoru. Vlevo od ní je válcové identifikační zařízení. Vlož Tesla baterii do stojanu po levé straně zařízení, které se díky tomu aktivuje, a pak si stoupni do zařízení. Tex použije masku ředitele a díky tomuto triku se brána k titanovému reaktoru otevře. Vejdi rychle dovnitř (pokud to nestihneš, než se brána zavře, musíš se znovu identifikovat), jdi chodbou dál a schovej se ve třetím výklenku po levé straně. Po chvilce spatříš elektrizující kouli, která prolétne chodbou a zase zmizí. Když trochu vykoukneš, spatříš další kouli, která opět letí zprava doleva a zase zmizí přibližně v místě, kde je ochranný rám se zelenými paprsky. Těmto v určitém intervalu letícím koulím je tedy třeba se vyhnout, protože pokud tě některá z nich zasáhne, zemřeš a přijdeš o body. Počkej tedy na vhodný okamžik, kdy je koule ještě daleko, proběhni rychle doleva skrz ochranný rám a za ním už jsi v bezpečí. Jdi chodbou dál, až dojdeš do místnosti s reaktorem.

Reaktorová místnost

Vydej se po ochozu okolo reaktoru směrem doleva (pokud bys šel doprava, mohl bys propadnout dírou v rozbitém ochozu a zemřít), dojdi až na druhou stranu a vejdi dveřmi do místnosti operátorů reaktoru. Dojdi k ovládacímu panelu výtahu s nápisem „Elevator Power Control“ umístěnému naproti vstupním dveřím a použij jej. Tím jsi aktivoval výtah. Opusť místnost operátorů reaktoru, jdi doprava až k ovládacímu panelu výtahu s nápisem „Elevator“, stiskni jej a na 2. podlaží, kde se právě nacházíš, sjede výtah. Nastup do něj, stiskni ovládací panel a vyjedeš o patro výš na 3. podlaží. Pokud sis toho všiml, tak v místnosti operátorů reaktoru v tomto patře se mihla nějaká osoba, asi mutant. Dojdi do místnosti operátorů reaktoru a hned za dveřmi si z pootevřené zásuvky skříňky po pravé straně vezmi další komix (+). Opusť místnost, dojdi zpět do výtahu, sjeď o patro níže na 2. podlaží, vydej se po ochozu doprava, projdi okolo místnosti operátorů reaktoru, až dorazíš k ovládacímu panelu dalšího výtahu. Stiskni jej, nahoru přijede výtah, nastup do něj, stiskni ovládací panel a sjedeš o patro níž na 1.podlaží. Vystup z výtahu, dojdi po ochozu až na opačnou stranu, kde se nachází ovládací panel ventilátorů. Podívej se na panel blíže, jsou na něm tři ventilátory, jejichž rychlost je ovládaná pěti otočnými knoflíky v prostřední části. Rychlost ventilátorů je indikovaná na ukazatelích po stranách a tvým úkolem je docílit toho, aby ryclost všech ventilátorů byla přesně 100. Možností řešení je několik, jedno z nich je následující. Nastav otočné knoflíky shora dolů takto: doleva, doprava, doprava, doleva, doprava. Pokud knoflíky nastavíš správně, ventilátory po obvodu místnosti se roztočí a v následné animaci se jedna z vrtulí uvolní, odletí a zasekne se do spodního tělesa reaktoru uprostřed místnosti (+).

Den devátý

Vydej se po ochozu směrem doleva, vyjeď výtahem na 2. podlaží, opět se vydej po ochozu směrem doleva a vyjeď výtahem na 3. podlaží. Zde se vydej po ochozu směrem doprava a dojdi až k lávce mezi ochozem a horním tělesem reaktoru. Přejdi po lávce k reaktoru, na jehož obvodu jsou vysunuté čtyři chladící tyče označené čísly 1 až 4. Po pravé straně každé tyče je ovládací panel jejího zasouvání. Tvým úkolem je zasunou tyče do reaktoru v takovém pořadí, aby se chlazení reaktoru obnovilo. Spráné pořadí zasouvání tyčí je následující: 2, 1, 3, 4. Pokud to uděláš správně, všechny čtyři chladící tyče zůstanou zasunuté a chlazení reaktoru se díky tomu vrátí do normálu. Dojdi zpět k výtahu, sjeď s ním na 2. Podlaží, vydej se po lávce doleva a vrať se do chodby spojující reaktorovou místnost s atriem. Dojdi chodbou až k ochrannému rámu, který odděluje tu část chodby, ve které létá elektrizující koule. Tvým úkolem je dostat se zpět na začátek chodby a nebýt přitom koulí zasažen. Je tedy potřeba využívat výklenků po pravé straně chodby. Počkej tedy, až koule přiletí až k rámu, kde zanikne a rychle doběhni do prvního výklenku. Zde počkej, až koule proletí okolo a rychle doběhni do dalšího výklenku. Takto postupuj dál, dokud nedojdeš ke vstupním dveřím do atria. Stiskni ovládací panel po pravé straně a vejdi do atria.

První patro atria

Vydej se po ochozu atria doleva a dojdi až ke vstupu na schodiště „Stairs Level 2“. Použij čtečku vlevo od dveří a vejdi na schodiště. Nyní je potřeba vydat se po schodech nahoru a vyhnout se přitom další elektrizující kouli, která v určitém intervalu letí shora dolů. Nejlepší způsob jak to přežít je následující: Vyběhni po schodech pouze do mezipatra, zde se schovej ve vnějším rohu chodby tak, abys viděl o patro výš, kde startuje svou dráhu elektrizující koule. Počkej, až koule proletí okolo tebe, vyběhni po schodech nahoru do druhého patra a schovej se v pravé části chodby (pokud bys zůstal přede dveřmi s označením „Level 3“, elektrizující koule, která zde startuje svou dráhu, by tě mohla zasáhnout). Otoč se směrem ke dveřím, počkej až lelektrizující koule odstartuje, rychle přistup ke dveřím, použij čtečku po jejich levé straně a rychle vejdi do atria.

Druhé patro atria

Vydej se po ochozu atria doleva a dojdi až na opačnou stranu ke vstupu do ošetřovny „Medical“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi na ošetřovnu. Vejdi do druhé ošetřovací kóje po levé straně a vezmi si z otevřené skříně plynovou masku (i +). Opusť ošetřovnu, pokračuj po ochozu atria doleva, až dojdeš k jednomu ze vstupů do komunikačního centra „Communications“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi do místnosti. Dojdi až k obrazovce s ovládacím panelem satelitů a prozkoumej jí. Všimni si též dalšího mutanta v pravém zadním rohu místnosti. Opusť komunikační centrum, pokračuj po ochozu atria doleva a dojdi až na opačnou stranu ke vstupu do místnosti vývoje obrany „Defense Engineering“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi do místnosti. Popojdi trochu dopředu směrem k zavěšeným robotům, otoč se doleva a vezmi si tubu se silikonem (i +), která je položená na okraji čtvercového agregátu. Otoč se na opačnou stranu, dojdi k policím u stěny vzadu a na jedné z nich najdeš vybitou mechanickou baterii (i +). Otoč se, seskoč do prázdné jámy před tebou a seber ze země plazmový plamenomet (i +). Vylez po řebříku ven z jámy, otoč se doprava, popojdi do středu místnosti, opět se otoč doprava a dojdi ke schodům vzadu. Vyjdi nahoru po schodech vpravo a o patro výše najdeš u vstupu na ochoz vedoucí na velín nenabitou pistoli na silikonový sprej (i +). Zkombinuj v inventáři pistoli s tubou silikonu a získáš nabitou pistoli na silikonový sprej (i +). Projdi velínem před tebou na opačnou stranu, na křižovatce lávek odboč doleva a spatříš před sebou nabíjecí stanici na baterie, před kterou je však na zemi položená nástražná bomba. Dojdi tedy opatrně pouze přibližně doprostřed lávky, tak abys mohl bombu prozkoumat a zároveň ještě nebyla aktivovaná a nezasáhla tě, použij na bombu pistoli na silikonový sprej a tím bombu vyřadíš z činnosti. Nyní již bez obav přistup k nabíjecí stanici vzadu, podívej se na obrazovku ve spodní části a prozkoumej jí (+). Použij na nabíjecí stanici nenabitou baterii a zasuneš jí do slotu vpravo. Abys ale mohl baterii nabít, budeš k tomu potřebovat ještě nádobu s plazmou. Sejdi tedy opět známou cestou o patro níž a opusť místnost třeba dveřmi v levém zadním rohu. Na ochozu atria se vydej doleva, projdi okolo vstupu na schodiště a pokračuj dozadu až ke vstupu do místnosti biometrie „Biometrics“. Čtečka vlevo od dveří je nefunkční, na podlaze se povaluje zničený plazmový plamenomet, takže na dveře použij funkční plazmový plamenomet, který máš v inventáři a vytvoříš tak v nich otvor, kterým se dá projít. Vejdi do místnosti, projdi okolo kapslí s mutanty (jeden z nich je živý a buší na sklo kapsle) dozadu k ovládacímu panelu označenému nápisem „Stasis Containment“. Stiskni panel a spatříš za sklem oko obřího draka. Až drak zmizí, vezmi si z držáku nad ovládacím panelem nádobu s plazmou (i +). Opusť místnost, dojdi známou cestou až k nabíjecí stanici v prvním patře místnosti obrany, použij na ní nádobu s plazmou. Plazma baterii nabije, takže si vezmi ze slotu vpravo plně nabitou mechanickou baterii (i +). Opusť místnost, na ochozu atria se vydej doleva a dojdi ke vstupu na schodiště „Stairs Level 3“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a dveře na schodiště se otevřou. Nyní by už neměla být elektrizující koule na schodišti aktivní, takže vyjdi bez obav o patro výš ke dveřím označených „Level 4“, použij čtečku vlevo od nich a vejdi do atria.

Třetí patro atria

Vydej se po ochozu atria doprava a dojdi až ke vstupu do zasedací místnosti „Boardroom“. Přistup ke dveřím, použij čtečku vlevo od nich a vejdi do místnosti. Prozkoumej všech 18 fotografií nejúspěšnějších vědců společnosti Tesla vystavených na stěně vlevo, za každou obdržíš bod (+). Poté se otoč směrem k prosklené stěně a vezmi si z podsedáku křesla nalevo další komix (+). Opusť místnost, pokračuj po ochozu atria doleva, dojdi okolo výtahů až k prvnímu ze vstupů označených nápisem „Executive Suites“. Dveře jsou sice zavalené sutí po výbuchu, ale najdeš zde jednu funkční (zeleně svítící) bombu proti hmyzu (i +), kterou si vezmi. Pokračuj po ochozu atria dál, až dojdeš ke vstupu vedoucímu k satelitům „Satellite Access“. Rychle proběhni až ke vstupním dveřím, aby tě nezasáhla elektrizující koule, použij čtečku vlevo od nich a vejdi do místnosti. Projdi dírou ve zdi ven z budovy a na plošině se satelity spatříš dalšího mutanta. Vylez po žebříku k satelitům, ale ty jsou nyní mimo provoz a je potřeba je restartovat. Otoč se a vezmi si ze země hasicí přístroj (i +). Slez dolů po žebříku, vrať se dírou ve zdi zpět do budovy a otevři si pomocí čtečky nalevo vstupní dveře. Počkej před ochranným rámem a až sem doletí elektrizující koule a vybije se, rychle proběni chodbou až do atria. Vydej se po ochozu atria doleva a dojdi až ke vstupu do pomocné energetické stanice „Auxiliary Power Routing Station“ naproti výtahům. Otevři dveře pomocí čtečky nalevo, vejdi dovnitř a v chodbě před sebou spatříš hnízdo divokých včel. Popojdi opatrně blíž a použij na hnízdo kouřovou bombu. Až kouř hnízdo zamoří, projdi zakouřenou chodbou dál, až dojdeš na křižovatku chodeb. Vydej se směrem doleva, projdi ochranným rámem, nyní jdi opatrně mezi včelami dál tak, aby ses k některé z nich moc nepřiblížil a dojdi až k místu, kde spatříš v plástvi mezi včelami jejich královnu. Chodba zde pokračuje směrem doprava a je v ní uvízlý obranný robot. Dveře na konci chodby jsou zablokované včelími plástvemi. Vlož tedy mechanickou baterii do nohy robota, robot vystřelí směrem na dveře a odstraní tak z nich plástve. Vedlejším produktem střelby je však i oheň hořící v chodbě přede dveřmi. Popojdi tedy blíže k ohni a zlikviduj ho pomocí hasicího přístroje. Vejdi do místnosti pomocné energetické stanice. Pavouka po levé straně se obávat nemusíš a přistup rovnou k ovládacímu panelu napravo od dveří. Na obrazovce jsou dva sloupce se šesti řádky. Ve sloupci nalevo jsou jednotlivé řádky v určité kombinaci žluté a červené poloviny řádku. Ve sloupci napravo je pouze jeden z řádků celý vybarven žlutě. Tvým úkolem je nastavit kombinaci barev v řádcích sloupce nalevo tak, aby byly všechny řádky sloupce napravo vybarvené žlutě. Barvy v levém sloupci se nastavují pomocí čtyř šipek vlevo dole. Šipka nahoru posunuje řádky v levé části sloupce, šipka dolů posunuje řádky v pravé části sloupce, šipka doleva mění barvy v levé části sloupce, šipka doprava mění barvy v pravé části sloupce. Výsledná kombinace barev v levém sloupci by měla být následující:

žlutá-červená

červená-žlutá

žlutá-červená

červená-žlutá

červená-žlutá

žlutá-červená

Abys této kombinace barev dosáhl, postupuj následující kombinací stisků ovládacích šipek:

doleva, nahoru, doleva, nahoru, doleva, nahoru, doleva, nahoru, nahoru, doleva, doleva, doprava, dolů, doprava, dolů, dolů, dolů, doprava, doprava, dolů, doprava, doprava, dolů.

Pokud jsi postupoval správně, v pravém sloupci by měly být všechny řádky vybarvené žlutě a satelity jsou nyní restartovány (+). Opusť pomocnou energetickou stanici, projdi opatrně chodbou se včelami a vyjdi ven na ochoz atria. Dojdi ke schodišti mezi patry, sejdi po něm o patro níž a na třetím podlaží jdi rovnou do komunikačního centra „Communications“, které se nachází na opačné straně ochozu. Uvnitř místnosti popojdi až k obrazovce s ovládacím panelem satelitů a prozkoumej jí. Nyní už je obrazovka aktivní a vidíš na ní velký satelit vpravo dole, další menší satelity na třech oběžných drahách a dvě pozemní přijímací stanice. Tvým úkolem je nastavit polohu satelitů na oběžných drahách tak, aby se signál dostal z velkého satelitu vpravo dole až k pozemní stanici v horní části zeměkoule. Postup je následující: Pootoč satelity na vnější oběžné dráze tak, aby se signál přesměroval vodorovně doleva, otáčej satelity na prostřední oběžné dráze tak dlouho, dokud se signál nepřesměřuje až na horní pozemní stanici. Satelity na vnitřní oběžné dráze je nutné pootáčet pouze tehdy, pokud blokují signál vedoucí na pozemní stanici. Pokud jsi postupoval správně (+), směřuje nyní signál vodorovně doleva, šikmo vpravo nahoru, šikmo vlevo nahoru, šikmo vpravo nahoru a dolů. Popojdi blíž ke stolní tiskárně vpravo od obrazovky a vezmi si z ní papír s postupem, jak lze nastavit frekvence rádia duchů (i +). Tex ti ještě postup nastavování frekvencí detailně vysvětlí a po ukončení školení opustí budovu Společnosti Teslova odkazu. Nastup do vznášedla zaparkovaného poblíž a následuje animace.

Den desátý

Murphyho kancelář

Prozkoumej Geigerův tyčový čítač (i +), který jsi dostal od Mantuse. Pokud chceš, dojdi se podívat do ložnice a nyní by mělo být ve vitríně na stěně vystaveno všech 20 nalezených komixů. Poté opusť kancelář a vydej se k vyhlídkové věži.

Vyhlídková věž

Jak se budeš přiblížovat ke věži, zaslechneš praskavý zvuk měřícího přístroje, který máš u sebe. Dojdi až před vchod, zde se otoč a popojdi zpět ke sloupu vzadu nalevo, u kterého je položená bedna s nářadím. Vpravo od krabice jsou dva antigravitační zvedáky (i +), které si vezmi. Nyní konečně vejdi do věže a projdi okolo výtahu do zadního rohu věže, kde jsou uskladněné přepravní kontejnery. Otevři pomocí antigravitačních zvedáků třetí kontejner zprava a najdeš v něm Teslovo vejce. Následuje animace, ve které si na vrcholu věže pohovoříš se Sladem a máš na výběr, zda mu Teslovo vejce dát, či ho zničit. Pokud vejce zničíš, tak stejně následně zemřeš, takže mu vejce dej. Následně je Slade napaden Mantusem a oba spadnou dolů z věže. Tex si pak dole vezme Teslovo vejce zpět k sobě. Těm dvěma již není pomoci, takže se vrať zpět do své kanceláře. Následuje animace.

Den jedenáctý

Kdesi v Novém Mexiku

Tex byl unesen a nyní je uvězněný v atomovém testovacím komplexu kdesi kdesi v Novém Mexiku. Sotva se Tex probere z bezvědomí, objeví se zde muž v masce, se kterým si promluv. Po skončení rozhovoru je Tex donucen dojít k Teslovu spirálovému vysílači, vložit do ovládacího zařízení vysílače Teslovo vejce jako zdroj energie a nastavit správnou frekvenci duchů. Nastavení je však časově limitované, takže bude dobré, než se do toho pustíš, seznámit se trochu s ovládacím panelem. V levé části panelu jsou tři kruhové monitory (zleva doprava 1 až 3), na kterých se zobrazují aktuálně nastavené hodnoty frekvence a amplitudy v podobě sinusoidy. V pravé části panelu jsou nahoře tři ovládací otočné knoflíky, kterými se tyto dvě hodnoty nastavují a pod nimi tři kontrolky, které indikují, na jaké úrovni se právě nacházíš. Levým otočným knoflíkem se nastavuje frekvence (hustota sinusoidy) na aktuálně zvoleném monitoru, prostředním se nastavuje amplituda (výška sinusoidy) na aktuálně zvoleném monitoru a pravým se přepíná mezi třemi monitory. Tvým úkolem je nastavit postupně na všech třech monitorech správnou frekvenci i amplitudu, a to ve třech po sobě následujících úrovních, tedy celkem 9x za sebou. A jak se pozná správná frekvence a amplituda? Po nastavení správné frekvence (amplitudy) se barva sinusoidy změní na žlutou, po nastavení i správné amplitudy (frekvence) se barva křivky změní na modrou. Časový limit je vidět v malém kolečku nad monitory, které postupně mění barvu ze zelené na žlutou. Pokud vše nestihneš nastavit v časovém limitu, musíš začít s nastavováním od začátku. Je tedy dobré u obou nastavovacích koleček vždy projet celý rozsah a teprve až se změní barva sinusoidy, v tu chvíly kolečko zastavit. Jinak se to stihnout nedá. Postup řešení je následující: na začátku se nacházíš na úrovni 1 a je zvolen monitor 1, nastav na monitoru 1 nejprve správnou frekvenci (sinusoida zežloutne) a poté správnou amplitudu (sinusoida zmodrá), přepni se na monitor 2, nastav na monitoru 2 nejprve správnou frekvenci (sinusoida zežloutne) a poté správnou amplitudu (sinusoida zmodrá), přepni se na monitor 3, nastav na monitoru 3 nejprve správnou frekvenci (sinusoida zežloutne) a poté správnou amplitudu (sinusoida zmodrá), naní se nacházíš na úrovni 2 a je zvolen monitor 1, nastav na ...... a tak dále.

Poté co vše nastavíš a splníš to v daném časovém limitu, následuje animace. Po jejím skončení máš za úkol nastavit na vysílači takové frekvence, aby byl Teslův vynález navždy zničen. Princip nastavování je stejný, jediný rozdíl je v tom, že po nastavení správné frekvence i amplitudy sinusoidy zčervená. Pokud to nestihneš, Teslův vynález zničí planetu zemi a tvoje mise byla neúspěšná. Až se ti podaří vše nastavit v časovém limitu, následuje animace, ve které je Teslův vynález zničen.

Den dvanáctý

Následuje závěrečná animace s rozuzlením celého příběhu hry.

Poznámka: Pokud jsi během hry nasbíral všech dvacet komixů, zpřístupní se ti v uložených hrách bonusový level s názvem „Day 13 Storage“.

Uložené pozice

Čeština

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

Screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář