Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – An Unfinished Task: The Beginning

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Temnota se rozprostřela nad vaší zemí. Nic si nepamatujete a nechápete co se kolem vás děje. Musíte stůj co stůj tyto záhady objasnit. – Jedná se o hrůzostrašné a depresivní dobrodružství ze světa Amnesie, které rozhodně ční nad průměr. Příjemným zpestřením hry jsou halucinace a jejich prolínání s realitou. Zřejmě měl vzniknout i další díl hry, ale pravděpodobně se tak nestalo.

- - - - -

Sewers

Hra začíná vaším pádem do hluboké šachty. Vstupte do nedalekých dřevěných dveří a na konci chodby leží dokument So it beginns... a vpravo u stěny Key. Odklopte víko truhly a seberte 3 křesadla. Vraťte se do první chodby a klíčem si odemkněte kované dveře. V louži oleje leží lucerna. Na konci odklopte mřížový poklop v zemi a seskočte dolů. Pokračujte zatopenou chodbou a na rozcestí zahněte vlevo. Zatáhněte za páku na stroji a vraťte se na rozcestí. Jděte dál rovně a na konci jsou otevřené padací dveře, kterými projděte. Z dřevěné desky vpravo seberte Castle Key: Sewers, odemkněte si tímto klíčem dveře do další úrovně a vejděte do nich.

West Wing

Vstupte do místnosti, která je celá od krve. Na stole vlevo je dutá jehla a vedle jehlanu vpravo leží na zemi kladivo. Jděte k zamčeným dveřím vpředu a poté se otevřou jedny z postranních dveří. V malé místnosti seberte dokument Where is he?! a vzadu u kbelíku leží páčidlo. Vraťte se do velké místnosti s jehlu použijte na zámek mřížových dveří vlevo. V místnosti za dveřmi najdete na zemi obřadní dýku. Můžete s její pomocí zabít vězně, ale pokud chcete dosáhnout dobrého konce hry, nezabíjejte ho. Vyjděte zpět do velké místnosti a jděte ke dveřím vlevo. Vylomte je pomocí páčidla, avšak podivná síla vás odmrští zpět. Seberte ze země u dveří znovu páčidlo a opět dveře vylomte. Na dveře v další místnosti použijte kladivo a ty se poté zpřístupní. Za vámi uhání monstrum, takže se ukryjte za dveře rovně před vámi. Počkejte až monstrum rozbije dveře a poté se rozpadne na prach. Vyjděte zpět do místnosti a pokračujte do dveří vpravo. V prostřední zásuvce komody jsou 2 křesadla a poté oknem sledujte co se bude dít v sousední místnosti. Následně vejděte dveřmi do místnosti a ze zásuvky na zemi vlevo seberte OLEJNIČKU a ze zásuvky v komodě laudanum. Pokračujte do chodby a v místnosti na konci seberte z podstavce Castle Key: West Wing a dokument Getting Warmer. Nyní se vraťte zpět do velké místnosti a klíčem si odemkněte dveře naproti. Pokračujte stále vpřed podivnou pokroucenou chodbou a vejděte do dveří do další úrovně.

Cellar

Gravitace je podivně převrácena. Přeskákejte po stěnách stolů ke dveřím, které otevřte a vstupte do nich. Konečně se vrátíte do reálu. Vlevo leží na velké bedně křesadlo, o kousek dál na polici regálu A Key a poté vejděte dveřmi do malé skladištní místnosti, kde za bednami leží lektvar zdravého rozumu a další 2 křesadla. V pravé části místnosti je regál a na něm OLEJNIČKA a ještě 2 křesadla. Vzadu je pak psací stůl a v jeho přihrádce další OLEJNIČKA. Klíčem si odemkněte dveře vpravo a v následující místnosti jsou vpravo na regálu 2 křesadla a v přihrádce psacího stolu Barn Key a dokument Farm Work: Page 4. Vraťte se do velké místnosti a jděte ke dveřím vpravo, které po chvíli rozbije monstrum. Jděte do chodby a přenesete se opět do podivného snového světa. Projděte mezi pavučinami rudého slizu a vstupte do dveří do další úrovně.

Outside

Jděte k velké soše anděla a poslechněte si co vám chce říct. Vlevo u domu je přístřešek a v regálu pod ním 2 OLEJNIČKY a 3 křesadla. Na dveře tohoto domu použijte klíč z inventáře a vejděte do domu.

Barn

Ve skříni vlevo jsou za předměty laudanum a lektvar zdravého rozumu. Na druhé straně místnosti je vězeňská cela a pod postelí leží Thief's Key a dokument Here Lays My Enemy... Na druhé straně místnosti se objevilo monstrum, tak kolem něj rychle proběhněte a vyjděte zpět na nádvoří.

Outside

Klíčem si odemkněte dveře domku vlevo a vstupte.

House 2

Prohledejte přihrádku zadního psacího stolu a seberte lektvar zdravého rozumu. Prolezte oknem ven a vzadu seberte Neighbor Key a dokument We did nothing to do this... Tím máte v této úrovni splněno a vraťte se na nádvoří.

Outside

Klíčem si odemkněte poslední dveře vlevo a vejděte.

Ending

V truhle před vámi je OLEJNIČKA. Obraz na stěn vpravo se dá odstranit. Za ním je výklenek, který je však prázdný. Na psacím stole leží dokument …, pod stolem OLEJNIČKA, v přihrádce laudanum a v zásuvkách 2 křesadla. Vzadu na stěně je páka, kterou zatáhněte směrem nahoru. V místnosti se odklopí regál. Slezte dolů do tunelu a prolezte na konec. Vyjděte po schodech nahoru a na konci je psací stůl, kde leží pilka na kosti, dokument And ever so close... a v přihrádce OLEJNIČKA. Sestupte po schodech dolů a pilku použijte na prkna vlevo. Vzadu v místnosti je hořák a na něm leží A Hot Key. Jděte po schodech zpět nahoru a klíčem si odemkněte druhé dveře vlevo. V chodbě jsou vlevo spuštěné padací dveře, takže jděte do dveří vpravo. Na konci je pod deskami na psacím stole Machine Room Key a v přihrádce další OLEJNIČKA. Vraťte se zpět do chodby v prvním patře a dveře vpravo rozbije monstrum. Za nimi najdete 2 křesadla a vzadu u stěny na zemi lektvar zdravého rozumu. Vlevo za bednami je OLEJNIČKA a další 2 křesadla. Zdobené dveře si odemkněte klíčem a octnete se ve strojovně. Přeskákejte přes balvany a zatočte dřevěnou klikou nadoraz. Jděte zpět do chodby s padacími dveřmi, protože ty jsou nyní otevřené. Jděte stále vpřed, přeskákejte po objektech až dorazíte ke vznášející se bytosti. Nyní máte na výběr ze dvou možností, jak hru zakončit.

  1. Až bytost domluví vražte do ní obřadní dýku, kterou máte v inventáře za předpokladu, že jste nezabili vězně v cele v úrovni West Wing. Pokud jste vězně zabili máte smůlu.
  2. Nedělejte nic a po chvíli přiběhne monstrum, které vás srazí k zemi a pošle na začátek hry.

uložené pozice

videoukázka

screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář