Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Digressiophobia, Chapter 2 – What About Mark?

Autor návodu-Michal Paclt  (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Druhý díl svojí kvalitou dost výrazně překonává první. Hra je o něco delší a úrovně jsou mnohem rozmanitější. Taktéž přijdou na řadu netradiční kooperativní prvky.

STATISTIKY

Doporučuji velice šetřit olejem. Je ho zoufale málo. Navíc lucerna je po sebrání úplně prázdná.

předmět v inventáři – 9

předmět získaný kombinacemi – 3

dokument – 9

olejnička – 2

křesadlo – 15

laudanum – 2

Quarters

Až se budete moci hýbat běžte vpřed a vstupte do dveří na konci. V roli Marka slezte z postele, vyjděte na chodbou, přeskočte přes kameny a poté se opět v roli Simona octnete ve vězení. Projděte na konec, klikejte na dveře a poté se dostanete do tunelů. Vlevo ze stolu seberte Bone. Nakonec se opět v roli Marka octnete v hradní chodbě. Na zamčené dveře vlevo na konci použijte kost z inventáře a dveře se rozpadnou. Následně vejděte do dveří do další úrovně.

Living Rooms

Prohlédněte si inventář. Od začátku máte v inventáři ty samé tři dokumenty, které jste získali už v průběhu první epizody. Jsou to: dokument Demons, Summoning and Exorcism, dokument Spirits and their bahavior a dokument Advanced Mutations. Vstupte do dveří vpravo a ze zásuvek psacího stolu seberte dokument Test Subjects a křesadlo. Vraťte se do chodby a nyní vstupte do posledních dveří vpravo. Vlevo na krbové římse leží další křesadlo a vpravo na pianě je položený dokument Piano for Beginners, Page 1. Vejděte do dveří na konci místnosti a dostanete se do další chodby. Na rozcestí je komoda a v jedné její zásuvce je další křesadlo. O kousek dál je stůl a na něm ještě jedno křesadlo. Vyjděte po schodech nahoru a dveřmi vstupte na balkón, kde je v polici knihovny opět křesadlo. Sejděte po schodech dolů, dejte se vpravo a vpravo pod schody se trochu prohrabte bednami – najdete další křesadlo. Jděte do dveří na druhém konci a dostanete se do velké místnosti. Vstupte do dveří na druhém konci, ze stolu seberte další křesadlo a z police vpravo ještě jedno křesadlo. Nyní se vraťte na začátek úrovně a vstupte do dveří vpravo. Vyskočte ven oknem. Venkem vede mezi stromy lávky, po které se pusťte. Spadnete dolů a budete mít halucinace. Jděte temným lesem stále vpřed. Nakonec se octnete v kůži druhého z hrdinů v jiné části úrovně. Ze zásuvky psacího stolu seberte křesadlo a uvnitř krbu je další křesadlo. Pravé dveře jsou odemčené, tak do nich vstupte. Z psacího stolu seberte dokument Justine's Diary. Vlevo je rozbité okno a za ním vede mezi stromy lávka. Projděte do druhé části úrovně, kterou jste už předtím prošli za první postavu. Jděte do místnosti s pianem. Musíte pomocí kláves zahrát určitou melodii, aby se vám otevřely tajné dveře. Omakejte si všechny klávesy, abyste si pamatovali jejich rozložení. Je zapotřebí stisknout klávesy A, C a E. Jestli jste neudělali chybu uslyšíte podivný zvuk, což znamená, že se otvírají dveře. Můžete zahrát ještě jednu kombinaci a to D, C, C a #D (klávesy s křížkem jsou ty černé). Na pianě se vám objeví 2 laudanum. Až budete s pianem hotovi běžte chodbami do druhé rozlehlé místnosti podobné jako je ta, ve které je piano. Vpravo je odklopený regál a za ním tajná chodba. V chodbě je však tma, takže si budete muset rozsvítit petrolejky nahoře. Pokud jste byli pečliví při sbírání křesadel nebude toto pro vás problém. Potřebujete křesadla na zapálení 5 lamp. Konec chodby blokuje knihovna, kterou pořádně trhněte, aby se odklopila. Vylezte z chodby, vyjděte po schodišti vpravo a vstupte do dveří do další úrovně.

Hall

Octli jste se ve velké nádherné hale, ze které (jak to bývá zvykem) vedou dveře do dalších úrovní. Sejděte po schodech dolů a pod schodištěm jsou po stranách ještě dvoje další schody vedoucí kamsi do podzemí. Sejděte po pravém schodišti a vejděte do dveří. Dostanete se do temných chodeb. Vpravo je několik regálů a v jednom z nich křesadlo. Vlevo na konci je v zemi díra a zezdola zaznívá hlas vašeho přítele. Po skončení rozhovoru se vraťte nahoru do haly, jděte na druhou stranu a vstupte do dveří, které vedou do vinného sklepa.

Wine Cellar

Jděte vpravo po ochozu a vstupte do dveří. Vpravo na stole leží lucerna a v protějším regálu je Flask. Sejděte po schodech dolů a prohledejte bedny pod schodištěm – najdete OLEJNIČKU. Ještě se můžete jít podívat do dveří vpravo, které vedou do místnosti s prvním schodištěm. Vlevo je zával, přes který se budete muset nějak dostat. Vyjděte po schodech nahoru a vraťte se do haly.

Hall

Jděte na druhou stranu haly, vyjděte po schodech nahoru a vstupte do dveří do další úrovně.

Justine's Bedroom

Seberte ze země vlevo Metal Container. Můžete jít ještě prozkoumat další místnost, ale nic zajímavého nenajdete. Vraťte se zpět do haly.

Hall

Nyní sejděte po levém dolním schodišti a vstupte do laboratoře.

Laboratory

Sejděte po schodech dolů, z regálu vedle schodů seberte křesadlo a poté z laboratorního stolu seberte dokument Explosive Recipe. V blízkém okolí jsou 2 sudy s chemikáliemi. Nejprve běžte k sudu vlevo od stolu, položte na zem sklenici z inventáře a klikněte na kohoutek – seberte Aqua Fortis. Jděte k druhému sudu a udělejte totéž – seberte Mixed Liquids. Klikněte na hořák na laboratorním stole a umístěte na stojan nad hořák chemickou směs. Přilijte do ní Kuprit (Flask) z inventáře a seberte hotový výrobek – Explosive. Poté se můžete vrátit do haly.

Hall

Vyjděte po schodech nahoru a jděte opět vpravo do dveří, které vedou do sklepa.

Wine Cellar

Sejděte po schodech dolů a u závalu umístěte chemikálii. Sežeňte si někde nějaký předmět, který budete moci na sklenici hodit. Rychle utíkejte pryč, protože bude následovat mohutný výbuch. Projděte nově vzniklým průchodem, vstupte do dveří vpravo a v místnosti seberte ze stolu Stone Hammer. Vraťte se zpět po schodech nahoru a jděte do haly.

Hall

Běžte vlevo ke stolu a klikněte na knihu přepnete se na Simona, který je dole ve vězení. V roli Marka vyjděte z místnosti do chodeb a vstupte do dveří vlevo, kde uvidíte vzadu díru, kterou je zapotřebí nějak rozšířit. Vraťte se do chodby a jděte až pod díru ve stropě, kde si opět promluvíte s druhou postavou. Jděte zpět do osvětlené místnosti a pomocí knihy se přepněte na Marka. Běžte v roli Marka po pravých schodech dolů do sklepa a hoďte skrz otvor Simonovi kladivo. Znovu se jděte přepnout na Simona. Jako Simon běžte sebrat v chodbě ze země Stone Hammer a vraťte se do místnosti s tunelem. Odstraňte postel, použijte na kameny Chipper a na něj poté Hammer. Prolezte tunelem do stok. Tady nemá smysl cokoliv zkoušet. Prostě skočte do vody a je to. V roli druhé postavy jděte nahoře v hale ke vstupním dveřím a vyjděte jimi ven z hradu.

Outside

Sejděte po schodech dolů a vstupte do lesa. Před vámi jsou 3 možnosti (cesty). Pravá cesta vede ke vstupu do bunkru, který je však zamčený; cesta rovně vede k budově, do které se rovněž nejde dostat. Jděte tedy po levé cestě, která vás dovede k domku, v němž žije jakýsi podivín. On má klíč od bunkru, ale chce za něj láhev vína. Nyní se vraťte jakoby k bunkru. Přímo proti vchodu do bunkru je v ohybu cesty nenápadný průchod mezi smrčky, za kterým je sklepní poklop, na který klikněte a dostanete se konečně do pivovaru.

Brewery

Vyjděte z místnosti , vystoupejte po schodech nahoru a za dveřmi vlevo je křesadlo. Poté vstupte do pravých dveří a octnete se ve vysoké hale. Pokračujte do mřížových dveří vlevo a z regálu vlevo seberte křesadlo. Vraťte se do haly a vyjděte po schodech nahoru. Jedny z dveří vedou k dalšímu schodišti, po kterém vyjděte nahoru na ochoz v druhém patře. Vstupte do nedalekých dveří a bude následovat otřes a zřícení části nedaleké chodby. Prolezte přes trosky a v další místnosti seberte vlevo z police křesadlo. Vyjděte na ochoz a vstupte do kanceláře, kde seberte z psacího stolu dokument Brewery lock-down a ze zásuvky Key. Známou cestou se dostaňte na ochoz v prvním patře, kde je mříž zamčená na visací zámek. Odemkněte zámek klíčem a vstupte do temné místnosti. Ze stolu vzadu seberte Wine. Vyjděte na ochoz a někde seskočte dolů do přízemí, protože schodiště se zřítilo. Vraťte se do sklepa, kde klikněte na poklop, abyste se vrátili zpět do lesa.

Outside

Běžte za podivínem a klikněte na dveře. Automaticky dáte láhev vína pod dveře. Jděte na pravou stranu domu, kde je mezi prkny zastrčený Key. Seberte ho, jděte zpět k bunkru, kde si klíčem odemkněte dveře a vstupte do nich.

Sewer

Jděte jedinou možnou cestou vpřed a vstupte do úzkých chodeb. Na konci chodby visí na zdi dokument The Water Guardian, Page (2/2). Před vámi jsou tunely stok. Na konci každého tunelu je na zdi páka. Musíte za každou ze tří pák zatáhnout tak, aby zmizela. Poté se vraťte do centra stok a vylezte po žebříku nahoru.

Bunker

Jděte stále jedinou možnou cestou vpřed. Nakonec se octnete u jakéhosi teleportu. Po stranách jsou 4 mříže. Zkuste do nich vejít, ale všechny se zavřou. Nyní máte omezený čas na to, abyste hru zakončili. Někde by se tu měla povalovat část potrubí. V jedné chodbě ze stropu uchází pára. Právě na toto místo dejte ono potrubí. Na jedno místě je prasklá mohutná mříž. Vyviklejte prut, aby spadl na zem – seberte Iron Bar. U dvou padacích dveří jsou otvory pro páku. Použijte jako náhradu za páku železnou tyč z inventáře. Až budou obě brány otevřené, vyběhne monstrum a poté již jen sledujte co se bude dít dál. Tím hra končí.

Uložené pozice

Čeština

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář