Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Mansion Escape, Chapter Two

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznan.cz)

ÚVODEM

Krátké a průměrné dobrodružství ze světa Amnesi, které však o dost převyšuje první kapitolu, protože se zde vyskytuje i několik docela zajímavých nápadů.

- - - - -

Hall

Sestupte po schodech dolů a z kulatého stolku seberte lucernu a dokument Ther's Door. Vlevo po stranách místnosti jsou v prosklených výstavních stolcích 2 laudanum a 2 lektvary zdravého rozumu. Použijte nějaký předmět na rozbití skleněných krytů. Jděte do dveří vlevo a seberte OLEJNIČKU.

Hall

Octli jste se zpět v hale, avšak všude je hrozný nepořádek. Jděte znovu do levých dveří a dostaňte se do další haly, kde vyjděte po pravém schodišti nahoru a v místnosti seberte z podstavce Locked Door Key a ze zásuvky laudanum a lektvar zdravého rozumu. Vraťte se do haly, vyjděte po druhém schodišti, v místnosti za dveřmi si odemkněte klíčem dveře do další úrovně a poté do nich vejděte.

Cellerbase

Jděte na rozcestí vlevo a vstupte do dveří po levé straně. V místnosti je vlevo komoda a v jejích zásuvkách laudanum a lektvar zdravého rozumu. Vraťte se na rozcestí a dejte se vlevo. Po levé straně je rozlehlá místnosti a po jejích stranách jsou vchody do vězeňských cel. Vstupte do druhých dveří zleva a ze země seberte Locked Door Key. Vyjděte zpět do velké místnosti a vraťte se do chodby, kde se dejte vlevo. Projděte na konec chodby a ze země seberte dokument Memory for Robert Benford. Před vámi se objeví průsvitná bytost. Abyste z pasti unikli, musíte couvat pozpátku. Vydejte se zpět do postranní chodby, kde kam jste zahýbali na začátku a klíčem si odemkněte dveře vpravo. Zpod stoličky seberte Level Door Key, jděte zpět do velké místnosti, kde jsou vpravo dřevěné dveře. Za nimi je chodba zakončená dveřmi, které si odemkněte klíčem a poté do nich vejděte.

Mansion of Benford

Dejte se vlevo a vstupte do druhých dveří vpravo. Ze stolu seberte Training Room a z malé truhly u postele 5 váčků s 10 tolary. Vraťte se do chodby, další dveře vpravo miňte, protože jsou nepřístupné, a vstupte do těch následujících. Vzadu vpravo je v komodě Experience Room a ve velké truhle OLEJNIČKA, laudanum a lektvar zdravého rozumu. Rychle se ukryjte do skříně před monstrem. Až bude pryč vyjděte ven a dejte se vlevo k zamčeným dveřím. Odemkněte si je druhým klíčem a v místnosti seberte ze stolu vpravo dokument The Insane Man a ze stolu vzadu dokument My Failures. Vraťte se do chodby a v okružní chodbě jsou ještě jedny dveře, které si odemkněte zbývajícím klíčem. Vzadu v místnosti je regál, který zakrývá tajný vchod. Vpravo na stěně nízko u země (za židlí) je tlačítko, které stiskněte a regál se odsune. V tajné místnosti je v mučící panně Corridor Key. Vyjděte zpět do chodby a vstupte do posledních neprozkoumaných dveří. Vyjděte po schodech nahoru a vstupte do dveří. Vzadu jsou další dveře, které si odemkněte klíčem. Postupujte až na konec soustavy chodeb, kde vejděte do červeně osvětlené místnosti. Na zemi je dokument Dound the Key a vzadu na podstavci Outside Key. Nyní musíte sprintovat na začátek úrovně, použít klíč na dveře do předchozí úrovně a vstoupit do nich.

Cellerbase

Proplétejte se mezi brnění a dostaňte se na začátek úrovně, kde opět použijte klíč na dveře a vstupte do nich.

Hall

Něco vás odhodí na schodiště a poraní vám nohy. Dovlečte se k venkovním dveřím, použijte na ně klíč a vstupte do nich.

Outside

Běžte vpřed mezi stromy. Cesta se bude po chvíli dělit. Jestli jsem to správně pochopil, tak každá vás dovede na jiný konec hry.

videoukázka

uložené pozice

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář