Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Tajemství vesnice

Autor návodu-Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Krátký a originální příběh ze světa Amnesie od českého autora. Pokud jste v minulosti hráli Obscurity, tak Tajemství vesnice je v podobném duchu. Budete se pohybovat po pochmurné vesnici a přecházet mezi jednotlivými domy, které se vám budou postupně zpřístupňovat. Cílem vašeho pátrání budete vaše přítelkyně Zoe, která se do této vesnice z nejasných příčin vydala a slehla se po ní zem. Jedná se o velice atmosférické dobrodružství s rozmanitými úrovněmi, netradiční adventurní náplní a s povedenými lekačkami i psychedelickými výjevy. Monstra ve hře tentokrát nenajdete, ale to hře na přitažlivosti nijak neubírá.

UPOZORNĚNÍ

Hru normálně stáhnete z ulozto.cz, ale zvlášť musíte stáhnout textury do hry a poté do Custom Story ručně vložit (adresář Textures). V opačném případě vám budou ve hře chybět některé objekty a hru nebudete moci dokončit.

STATISTIKY

dokument – 5

olejnička – 1

křesadlo – 2

Prolog: Cesta do Ambergu

Začínáte v kočáře a jste na cestě do Ambergu, vesnice nedaleko Berlína. Seberte vlevo z bedny dokument Dopis od Zoey. Až zhasne petrolejka seberte vlevo dole křesadlo a lampu znovu zapalte. Pak jen sledujte co se bude dát dít.

Vesnice

Jste na začátku vesnice. Vpravo u pumpy seberte dřevěný kbelík. Jděte směrem vlevo a brzy přijdete k hotelu. Dveře hotelu jsou zamčené, tak se dejte podél plotu vpravo. V jednom místě je v plotu díra. Dostaňte se k poklopu, který vede do sklepa hotelu. Seskočte dolů a vstupte do dveří.

Hotel

Jste v zatopeném sklepení hotelu. Vyjděte ven z místnosti, dejte se vpravo a pokračujte až ke schodišti, po kterém vyjděte do přízemí. Jděte na konec chodby a vstupte do dveří. Jste ve vstupní hale hotelu. Běžte rovně do recepce, kde seberte ze stolu dokument Kousek papíru a rovněž dokument Rezervace. Ze zásuvky stolu si vezměte klíč. Nyní se vraťte zpět do sklepa, kde jsou na opačné straně chodby zamčené dveře, Odemkněte si je pomocí klíče a vejděte do místnosti. Seberte páčidlo a opět se vydejte do vstupní haly hotelu. Vyjděte po schodech vpravo nahoru a poslední dveře na konci chodby vylomte pomocí páčidla. V místnosti seberte křesadlo a zapalte lampu u stropu. Klikněte na svíčku na stole a zhroutíte se na zem. Vydejte se zpět do recepce, kde dveřmi vyjděte z hotelu ven.

Vesnice

Než se vydáte k radnici (dům s věží) jděte na druhou stranu vesnice, kde je po levé straně jeden dům přístupný. Vpravo od domu je pumpa, do které naberte do kbelíku vodu a získáte kbelík s vodou. Poté vstupte do domu.

Malý dům

Vlevo jsou žhavá kamna, na která použijte vodu. Uvnitř kamen je páka, za kterou zatáhněte směrem nahoru. Odtrhněte ze stěny obraz nad psacím stolem a z výklenku seberte klíč od skladu. Poté můžete domek opět opustit.

Vesnice

Jděte k domu, kde jste předtím sebrali kbelík. Na dveře použijte klíč a vejděte.

Sklad

Ze stolu seberte kyselinu a poté opět domek opusťte.

Vesnice

Nyní se už můžete vydat k radnici. Na dveře použijte žíravinu a vstupte.

Radnice

Jste ve vstupní hale radnice. Nad schodištěm jsou zamčené dveře kanceláře. Na stole vpravo leží lucerna. Vejděte do dveří vpravo, které vedou do postranní haly. Vyjděte po schodech nahoru a vstupte do chodby. Budou následovat děsivé halucinace. Až se zhroutíte na zem snažte se co nejrychleji doplazit ke dveřím. Po skončení vidin vejděte do velké knihovny. Na opačné straně leží na proskleném výstavním stolku dokument Kousek papíru. Rozbijte skleněný kryt nějakým předmětem, abyste mohli papír sebrat. V přihrádce psacího stolu je páka, které si zatím nemusíte všímat, a v zásuvce komody klíč od věže. Pokračujte dál vpravo a ze zásuvky jiného psacího stolu seberte jehlu. Vyjdete se zpět do postranní haly, sejděte po schodech dolů a dveře vlevo si odemkněte pomocí klíče. Vyjděte po schodech do věže, vylezte po žebříku a nahoře prohledejte levou truhlu, ze které seberte ručičku od hodin a OLEJNIČKU. Poté se vraťte známou cestou dolů a jděte do hlavní haly. Na druhé straně jsou zamčené dveře, na které použijte jehlu. Vejděte do jídelny a na druhé straně seberte z hodin ručičku od hodin. Po skončení halucinací vyjděte do haly a vydejte se zpět do knihovny. Na straně místnosti, kde jste předtím sebrali klíč od věže, jsou na komodách dvoje hodiny. V inventáři máte obě ručičky od hodin. Jsou velice špatně vidět, protože jsou černé barvy. Do každých hodin vložte jednu ručičku. Poté musíte tahem na levých hodinách nastavit ručičku na číslo 9 a na pravých na číslo 12. Zatáhněte za páku, která je v přihrádce psacího stolu, a knihovna vlevo od vás se odklopí. Projděte do tajné chodby, kde zatáhněte za páku na zdi a odklopí se knihovna z druhé strany. Vejděte do kanceláře radnice a prohledejte zásuvky – najdete starostův klíč od domu. Dveřmi vyjděte do vstupní haly a opusťte radnici.

Vesnice

Jděte k domku vpravo, odemkněte si klíčem dveře a vejděte.

Starostův dům

Jděte rovně a vzadu seberte z vnitřku kamen hudební knihu. Poté vyjděte ze starostova domu opět ven.

Vesnice

Běžte znovu k radnici a vstupte dovnitř.

Radnice

Jděte do kanceláře a na piano použijte notovou knihu z inventáře. Až dozní melodie, odpadne od zdi vlevo obraz a odhalí tajný výklenek. Z výklenku seberte dokument Dopis od alchymisty a také klíč od krypty. Poté můžete opět radnici opustit.

Vesnice

Jděte průchodem vpravo od hotelu a dorazíte ke vchodu do jeskyně. Na konci jeskyně použijte na dveře naposledy sebraný klíč a vejděte.

Krypta

Sejděte dolů do zatopené části, vstupte do pootevřených dveří a pokračujte stále vpřed. Pak už budou následovat závěrečné titulky a konec hry.

uložené pozice

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář