Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – The Horrors of Mark Fischbach

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Jedná se o průměrné dobrodružství ze světa Amnesie, snažící se o netradiční přístup, což je určitě velké plus, avšak v konečném výsledku se nejedná o nic světoborného.

- - - - -

Ze spodní zásuvky komody seberte lucernu a jděte do sousední místnosti. Po skončení flashbaku počkejte než dohraje a poté se vraťte do svého pokoje. S okenním sklem vlétne do pokoje Markiplier's special key that no one is supposed to know about just like his other livestream that people were not supposed to know about which I have no idea why. Klíčem si odemkněte dveře v sousední místnosti, vyjděte do chodby a dejte se vlevo a po schodech dolů. Klikněte na dveře a poté přiběhne monstrum a srazí vás.

Vyjděte z místnosti, dejte se vpravo a poté ještě jednou vpravo. Vejděte do dveří na konci chodby a sestupte po schodech dolů. V této místnosti je na stole vpravo obřadní dýka. Vraťte se nahoru do chodby a na rozcestí se dejte vpravo a poté vlevo. Vejděte do mučírny a uvnitř býka najdete páčidlo. Vraťte se do chodby a páčidlem vylomte dveře přesně naproti. Použijte dýku na vězně a seberte klíč od strojovny. Vyjděte do chodby, dejte se vlevo a poté stále rovně až dojdete ke dveřím do další úrovně, které si odemkněte a vstupte do nich.

Uprostřed haly stojí GRAMOFON, jehož klikou zatočte. Po skončení rozhovoru se přenesete do další úrovně.

Vpředu jsou dva truhly a v jedné z nich je Pickaxe. Použijte ji na trávu nedaleko vás a přesunete se do podzemí. Sestupte dolů a poté se přenesete zpět do haly.

Zatočte klikou gramofonu a počkejte na skončení rozhovoru.

Vyjděte do haly a poté vlevo po schodech nahoru. Naproti vám je místnost a v ní leží na komodě Living Room Hall Key. Vyjděte do chodby, dejte se vlevo a klíčem si odemkněte dveře na konci. Pokračujte k podivné postavě na konci a poté se přenesete do vězeňské cely. Vyjděte do chodby a klikněte na zamčené dveře.

Opět zatočte klikou a po chvíli budete pokračovat dál.

Uvnitř stavby je v jedné truhle Sticks a v druhé Iron Ingots. Vedle první truhly je ještě jeden předmět. Kliknutím na něj získáte Pickaxe. U okraje propasti se vám v jednom místě ukáže symbol ruky. Klikněte na něj a lezete dolů. Jděte k modrému objektu a použijte na něj sekeru. Na třech barevně odlišených místech použijte sekeru a získáte 3 Diamond's. Znovu použijte sekeru na modrý objekt a v podzemí opět použijte sekeru na tři místa a získáte 3 Obsidians. Poté vstupte do fialové stěny a přesunete se zpět do haly.

Zatočte klikou a počkejte na automatický přesun do další úrovně.

Zvolte si levé nebo pravé dveře a projděte na konec.

Zatočte klikou a přenesete se do nehratelné úrovně. Poté znovu zatočte klikou a vyjděte po schodech k velkým dveřím. Dole pak vstupte do dveří do další úrovně, čímž hru zakončíte.

uložené pozice

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář