Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – The Mansion: Book One (nedokončený návod)

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Jedná se o poměrně zdařilý mód beroucí si příklad z daleko slavnějšího a známějšího módu jménem The Attic. Rozjezd hry je vlažný, avšak pozdější úrovně jsou velice přitažlivé a adventurní složka rozhodně nenudí. V neposlední řadě stojí za zamínku vydařené děsivé momenty.

- - - - -

CHAPTER 1 – THE DREAM

Nightmare

Jděte ke komodě za postelí a z horní zásuvky seberte Bronze Key. Na druhé straně místnosti je na psacím stole křesadlo. Vyjděte do chodby a ze stoličky na konci seberte dokument (bez označení). Jděte do dveří vlevo a seberte Desk Door Key. Jděte zpět do místnosti na začátku a klíčem si odemkněte přihrádku psacího stolu. Seberte Strange Key a tím si odemkněte dveře v místnosti, kde jste sebrali předchozí klíč. Projděte na konec chodby a vraťte se nazpět. Poté se probudíte z noční můry.

Mansion

Ze zásuvky komody seberte opět Bronze Key. Vydejte se chodbami až ke dveřím do další úrovně, kde zahněte do místnosti vpravo. V jídelně leží na krbové římse lucerna. V chodbě vyjděte po schodech nahoru a ve skladištní místnosti seberte z jedné truhly 2 křesadla a poté ze stolu Cellar Key a dokument Note to Mr. Charles. Vraťte se dolů do chodby, klíčem si odemkněte dveře do další úrovně a vejděte do nich.

Cellar

Za bednami leží 2 laudanum a křesadlo a v malé komoře vlevo je na zemi další křesadlo. Vyjděte do chodby a v místnosti na konci seberte Eye Medecine a lektvar zdravého rozumu. Poté se můžete vrátit do předchozí úrovně.

Mansion

Vraťte se do svého pokoje a z police vpravo seberte Mansion Key. Tím s odemkněte dveře do další úrovně vedle jídelny a vejděte do nich.

Mansion – Evening

Po návratu do domu běžte opět do skladištní komory nahoře a ze stolu seberte Bronze Key a z truhly opět 2 křesadla. Poté se běžte trochu prospat do svého pokoje, jehož dveře odemkněte klíčem. Až vstanete vezměte si ze stolu Cellar Key a dokument (prázdný). Poté jděte ke dveřím do sklepa, které si odemkněte klíčem, a vstupte do nich.

Cellar

Jděte na konec chodby, kde uvidíte čerstvě vykopaný tunel. Prolezte na konec tunelu, projděte na konec chodby a poté běhejte od jednoho konci ke druhému. Budou se k vám přibližovat mříže a nakonec vás vyděsí monstrum.

CHAPTER 2 – THE MANSION

Mansion

Pod nábytkem je kladivo. Vyjděte na chodbu a zahněte hned do první místnosti vlevo, kde leží dokument Mysterious Discovery. Vraťte se do chodby a jděte do úzké chodby naproti první místnosti. Skočte do díry v podlaze, dveřmi se dostaňte do vedlejší místnosti. V následující místnosti leží na zemi pod zásuvkami Attic Key, na stole Livingroom Key a vzadu v koutě OLEJNIČKA. Jděte zpět do první místnosti, kde si klíčem odemkněte dveře vedoucí do jídelny. Jděte nahoru do chodby s dírou a na konci jsou dveře vedoucí na půdu, které si odemkněte druhým klíčem. Nahoře leží na komodě páčidlo. Jděte zpět do nejnižšího patra, kde jsou zamčené dveře na konci chodby. Nejprve však zajděte do dveří vlevo, za kterými najdete OLEJNIČKU. Poté páčidlem vylomte ony dveře a vejděte do dveří do další úrovně.

Wine Cellar

Nejprve vejděte do místnosti vpravo, kde najdete na psacím stole Dagger, v přihrádce OLEJNIČKU a ve spodních policích regálů vlevo 2 křesadla. Vraťte se do chodby a vejděte do místnosti na konci. Na poraženém nábytku leží laudanum. Vzadu odklopte regál, použijte na prkna kladivo a skočte dolů do díry.

Underground

Dejte se chodbou vpřed a vpravo je malá laboratoř, ve které najdete dokument Mithril a VELKOU OLEJNIČKU. Je tu sud s jakousi chemikálií do níž namočte svou dýku a získáte Mithril Knife. Vraťte se do chodby a přijdete do velké místnosti, kde jděte do dveří vpravo. Seberte ze stolu Rusty Key, jděte zpět k fontáně a poté se dejte chodbou zpět jak jste přišli. Odemkněte si dveře klíčem, projděte krátkou chodbou a v místnosti seberte nové kladivo. Ve stejné místnosti použijte otrávenou dýku na oheň a získáte Liquid Mithril. Jděte opět do laboratoře, kde vylijte chemikálii do skleněné nádoby na stole, použijte na ni kladivo a získáte Mithril Hammer. Vraťte se k fontáně a u závalu se dejte do nenápadné chodby vpravo, která je blokovaná silnou železnou mříží. Použijte na mříž kladivo a bude následovat rozhovor s vaším starým přítelem.

V tomto okamžiku by se měla načítat další úroveň. Opakovaně mi však hra padala. Zkoušel jsem to i na své starém počítači a byl tam stejný problém. Takže je tu zřejmě technický problém v samotné hře a návod, bohužel, zůstane nedokončený.

uložené pozice

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář