Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Weird Dreams

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Průměrné dobrodružství ze světa Amnesie s docela zajímavým zakončením. Kromě klasických úrovní vás také čeká malá osada, kde budete prohledávat vnitřky domů, tedy něco na způsob The Attic nebo Obscurity.

- - - - -

Octli jste se v noční můře. Nejprve dveřmi vpravo vstupte do knihovny, z povaleného regálu, kde leží mrtvola, seberte páčidlo a poté jděte do uličky vlevo, kde na jedné horní polici leží OLEJNIČKA. Na druhé straně místnosti je psací stůl vzhůru nohama a v jeho přihrádce lucerna. Jděte od psacího stolu vpravo a v koutě najdete lektvar zdravého rozumu. Vraťte se do první místnosti a pokračujte do dveří naproti. Ze stolu seberte Night Dagger a dokument … Dále prohledejte zásuvky psacího stolu a seberte Corridor Key. Jděte nazpět do první místnosti a klíčem si odemkněte dveře vlevo. Projděte chodbou a v další místnosti najdete vpravo na psacím stole dokument …, v přihrádce křesadlo a v zásuvkách laudanum a další křesadlo. Pokračujte do další místnosti, kde z police vpravo seberte křesadlo a poté zatáhněte za páku na stěně nad pianem. Odklopí se regál a odhalí vchod do tajné místnosti. Zde seberte ze stolu dokument …, lektvar zdravého rozumu a z truhly vlevo vzadu Secret Key. Nyní se vydejte zpět do chodby, kde jsou vpravo dveře zatlučené prkny. Vylomte prkna páčidlem a vstupte do místnosti. Vlevo je Needle v proskleném výstavním stolku. Použijte nějaký předmět na rozbití skleněného krytu, abyste mohli předmět sebrat. Kromě toho najdete uvnitř skříně ještě lektvar zdravého rozumu. Jděte zpět do jídelny a jehlou z inventáře si odemkněte dveře vlevo. Sejděte po schodech dolů do sklepa a vstupte do posledních dveří vpravo. Ruka na stole drží zrezivělý klíč a na polici regálu vlevo je další lektvar zdravého rozumu a křesadlo. Vraťte se do chodby a klíčem si odemkněte protější dveře. Vlevo je truhla a v ní 2 křesadla. Pokračujte do vězeňské chodby, kde v druhé cele vlevo leží OLEJNIČKA. Na konci chodby vejděte do dveří, dveře do další úrovně si odemkněte klíčem z inventáře a poté do nich vstupte.

Vlevo na stole leží dokument … a OLEJNIČKA. Jděte chodbou vpřed, miňte zamčené dveře po straně a poté vstupte do dalších postranních dveří. Vpravo nahoře je ve výklenku na rakve další OLEJNIČKA a vlevo nahoře v jiném výklenku zrezivělý klíč. Vraťte se do chodby a zkuste jít jakoby kousek dál, ale chodba se zavalí. Vracejte se zpět a postranní dveře, které byly předtím zamčené, jsou nyní již přístupné. Z regálu vlevo seberte další OLEJNIČKU a v koutě vlevo vzadu leží na velké bedně křesadlo. Projděte dveřmi do chodby, dejte se vlevo a klíčem si odemkněte dveře na konci vlevo. V následující místnosti vás bude pronásledovat vodní monstrum. Na římse v mezeře ve zdi leží křesadlo. Dostaňte se na konec místnosti a vstupte do dveří do další úrovně.

Vyjděte po schodech nahoru a z římsy vpravo seberte OLEJNIČKU. Pokračujte po schodišti vpravo, z římsy seberte křesadlo a z kouta za bednami vpravo další OLEJNIČKU. Oknem vpravo prohoďte židli, vylezte ven z budovy a u pumpy seberte z kbelíku křesadlo. Nejprve vejděte do domku vlevo.

Pod postelí je jen OLEJNIČKA, jinak nic zajímavého takže se můžete vrátit ven.

Vejděte do levého z dvojice domků.

V zásuvce komody je laudanum a v sousední místnosti v krbu křesadlo. Následně vyjděte zpět ven.

Do posledního z trojice domků nevstupujte, protože je prázdný, a vydejte se po cestě vpravo až přijdete k většímu domku, do kterého vejděte.

Seberte dokument …, přistavte si bednu pod žebřík, vylezte nahoru a z bedny seberte The Super Mega Hyper Key. Seskočte dolů a vyjděte opět ven.

Jděte zpět na prostranství mezi domy, zahněte vlevo, projděte kolem sochy anděla a dorazíte k ještě jednomu domku, kde leží na stolku se svíčkou křesadlo. Dojděte na konec cesty, klíčem si odemkněte poklop a seskočte dolů. Jděte do postranních dveří a z regálu seberte dokument … a lektvar zdravého rozumu. Vraťte se do chodby, běžte vlevo na konec, kde bylo ukryté monstrum, a z truhly seberte kladivo. Jděte na druhou stranu chodby, kladivem uražte zámek u mřížových dveří a poté vstupte do dveří do další úrovně.

Dojděte k podstavci s artefaktem a bodněte do něj dýku z inventáře. Tím hra končí.

uložené pozice

videoukázka

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář