Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – With Deadly Greetings...

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Nepříliš dlouhá německá Custom Story průměrné úrovně, ve které je sice pár zajímavých úrovní, ale jinak nic zvláštního.

- - - - -

Rooms

Začínáte tradičně v ložnici. Ze stolu seberte dokument A note for you – One. Vyjděte z místnosti a pokračujte do dalších dveří vpravo. V malé komoře je na polici vpravo Steel Key. Vraťte se do druhé místnosti a klíčem si odemkněte dveře vpravo. Vpravo je psací stůl a na něm dokument A note for you – Two, 2 lektvary zdravého rozumu a 3 křesadla. V přihrádce stolu najdete lucernu a OLEJNIČKU a v jedné ze zásuvek Rusty Key. Tím si odemkněte druhé dveře v místnosti a vyjděte do krátké chodby. Jděte vpravo k dvojici dveří a vstupte do těch pravých. Vzadu na stěně je obraz, který je možné odstranit. Z výklenku seberte Huge Key a vraťte se do chodby. Zajděte do sousedních dveří a vzadu na policích najdete OLEJNIČKU, laudanum, lektvar zdravého rozumu a 5 křesadel. Vyjděte zpět do chodby a pokračujte do dveří vpravo. Sestupte po schodech dolů, projděte dveřmi a vstupte do dveří do další úrovně.

Flooded Cellar

Na rozcestí se dejte vpravo a dávejte si pozor na vodní monstrum. Vejděte do levých dveří, přeskočte přes padlý regál a vzadu seberte Slightly Wet Key a VELKOU OLEJNIČKU. Vraťte se do chodby a klíčem si odemkněte dveře naproti. Vzadu na stěně je páka, za kterou zatáhněte. Jděte zpět na křižovatku a dejte se vpravo. Dveře, které byly předtím zamčené, jsou nyní přístupné. Utíkejte jedinou možnou cestou stále vpřed a zabouchávejte za sebou dveře, abyste zpomalili vodní monstrum. Na konci jsou dveře do další úrovně, do kterých vejděte.

Hall

Hala slouží jako rozcestí mezi úrovněmi. Vzadu na jídelním stole leží dokument A note for you – Three. Sejděte ke dveřím do sklepa a vstupte do nich.

Cellar

Sestupte po schodech dolů a vejděte do místnosti vpravo, ze které vyrazilo monstrum. Vzadu leží na zemi Earthy Key a poté posbírejte z polic VELKOU OLEJNIČKU, OLEJNIČKU, laudanum, 2 lektvary zdravého rozumu a 6 křesadel. V sousední místnosti jsou k sebrání ještě 2 křesadla. Vyjděte ven z místnosti a jděte k zamčeným dveřím na druhé straně. Odemkněte si je klíčem z inventáře a v malé místnosti najdete na psacím stole Key to the Archives. Vpravo na zdi je páka, za kterou zatáhněte. Poté se již můžete vrátit po schodech nahoru ke dveřím do haly a vstoupit do nich,

Hall

Vyjděte k protějším dveřím, použijte na ně klíč z inventáře a vstupte do nich.

Archives

Jděte do malé komory vpravo a z police seberte Simple Key. Vyjděte do chodby a pokračujte do pravých dveří. Po pravé straně jsou zamčené dveře, které si odemkněte klíčem. Ze zásuvky psacího stolu seberte Key for the Leverroom. Vyjděte zpět do chodby, jděte na začátek a pokračujte vpravo na konec, kde si klíčem odemkněte dveře. Zatáhněte za páku na zdi a poté se můžete vrátit zpět do haly.

Hall

Běžte ke vchodovým dveřím, které jsou pootevřené. Při průchodu dveřmi budete však sraženi monstry a odvlečeni do vězení.

Prison

Přilákejte k sobě pozornost monstra, které poté rozbije dveře. Jděte vpravo, projděte chodbou a vstupte do dveří vpravo. Sestupte po schodech dolů a vejděte do dveří. Z regálu posbírejte lucernu, VELKOU OLEJNIČKU, OLEJNIČKU a 3 křesadla. Vraťte se po schodech nahoru a pokračujte do dalších dveří vpravo a poté ještě do jedněch vpravo. V místnosti vpravo leží na stole Key for the Leverroom. Vraťte se do chodby, jděte do dveří rovně před vámi, které si předtím odemkněte klíčem, vyjděte po schodech nahoru a konečně se dostanete na svobodu.

videoukázka

screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář