Jdi na obsah Jdi na menu
 

Belief and Betrayal

3. 11. 2014
TOPlistBelief and Betrayal
3.října 2007 Autor návodu-Karin Madukas
Adventura Belief & Betrayal je klasická point & click adventura,která se dějově podobá hře Šifra Mistra Leonarda.Je zde mnoho zajímavých puzzlů a hádanek,které jsou velmi nápadité.A o co ve hře jde? Jste Jonathan Danter,jednoho ponurého podzimního dne zazvoní telefon a ozve se detektiv Scotland Yardu.Policista vám řekne,že našli vašeho strýčka Franka.Zavražděného.Přitom strýček je deset let po smrti.Při návratu z pohřbu se stane něco co vám obrátí život naruby.Začíná vaše velké dobrodružství s názvem Belief & Betrayal.Budete se pohybovat v prostředí chrámů a katedrál se spletí tajných katakomb,temných knihoven a klášterů.Podíváte se do Londýna, Benátek i Říma.Ve hře budete mít půvabný dámský doprovod jménem Katrin.
Hra začíná v londýnské uličce.Jakýsi postarší muž evidentně utíká před nebezpečím, ale neuteče.Naše postava se jmenuje Jonathan Danter (Jo),novinář denníku Manhattan Mirror.Vaším úkolem je provést interview s kardinálem Gregoriem v Miami u příležitosti jeho vyznamenání.Po telefonickém rozhovoru se šéfredaktorem Warrenem si musíme ještě zabalit věci.V dolní polici vpravo od vstupních dveří si vezměte pas.Mobil je v obývacím pokoji na stole,najdete zde také pizzu,knihy a ledacos jiného.Vedle faxu vlevo od toho stolku seberte kapesní hodinky,dárek od strýce Franka,který je již 10 let po smrti.V této chvíli by měl zazvonit telefon a inspektor Scotland Yardu informuje Jo,že je ve velkém nebezpečí a musí se neprodleně vypravit do Londýna,kde se dozví bližší informace.V sídle Scotland Yardu se Jo konečně dozví od inspektora Terence Twiningse,proč musel tak nutně do Londýna.Jeho strýc Frank Danter byl brutálně zavražděn v zapadlé londýnské uličce. Jeho smrt před 10 lety byla fingovaná,aby chránil rodinu.Byl agentem Vatikánu a jeho smrt je dávána do souvislosti s pěti dalšími vraždami agentů.Jo dostane od inspektora vizitku,klíč od strýcova bytu a dva osobní strážce.Jděte do strýcova bytu ve 2.patře.Na psacím stole leží laptop s prázdnou baterií.Porozhlédněte se po bytě.Na židli vedle psacího stolu leží několik knih,když se na ně podíváte blíž pomocí pravé myši,získáte plán Londýna.V té chvíli vstoupí poručík Coletti,namíří na vás zbraň a chce po vás otevřít schránku na letišti.Ale dříve než s ním můžete odejít,zachrání vás Katrin McKendal,také agentka,jejíž otec byl přítelem Franka.Po zneškodnění Colettiho vám Katrin vysvětlí celou situaci a společně hledáte v bytě nějakou stopu,která by vás posunula dál.Na klavíru si prohlédněte noty,na sekretáři stojí soška rytíře bez meče.Stojací hodiny ukazují 10:10 hodin.Z dětství si Jo pamatuje,že hodiny byly nefunkční už tenkrát,ale ukazovaly 5:55 hodin.V knihovně najdete pět zpřeházených knih s římskými čísly: VI - IX - I - X – III (6 - 9 - 1 - 10 – 3).Zjištěné poznatky se vám objeví v zápisníku,stejně jako čas na hodinách.V kuchyni na lednici můžete sebrat konzervu tuňáka,pokud to nejde teď,zkuste později. V ložnici stojí starý porouchaný televizní přijímač.Nad ním seberte podivný předmět Kryptex.
Obrazek
Je to něco jako dekodér.Klikněte na Kryptex v inventáři levou myší,pak vpravo rozviňte roletku s poznámkovým blokem a klikněte na zápis o knihách.Objeví se Kryptex znovu a vy nastavte římské číslice v pořadí jako byly knihy v knihovně – 6,9,1,10 a 3.Pak klikněte vlevo na knoflík a předmět se otevře.Uvnitř je pergamen s nějakými znaménky,který seberete.Pak se ocitnete automaticky jako Katrin v garáži Frankova domu.Na zdi vpravo objevíte klíč od motorky,který si vezměte.Pak už po rozhovoru s Jo pojedete k Karininu otci,který vám jako odborníka na kódy doporučí Damiena.Mezitím se Colleti probere a informuje inspektora Twiningse o Jonathanově útěku a smrti dvou policistů,které Jo údajně zavraždil.Damien potřebuje k rozšifrování pergamenu více času,takže Jo se zatím může pokusit zařídit si falešný pas.Falešný proto,neboť je podezřelý z vraždy oněch dvou policistů a pro další pátrání je nutno odjet do Říma.Celá záležitost se točí okolo svatého grálu.Damien oba detektivy podaruje satelitním komunikátorem.Další návštěva patří příteli Robertovi,který se odborník na falšování pasů.Potřebuje však fotografii.Proto jděte ven na ulici a dejte se vpravo.Objevíte automat na fotky,ale před ním stojí opilec, který se nechce hnout.Vpravo od něj seberte prázdnou láhev a pokračujte dál vpravo až objevíte zrušenou benzinovou pumpu.Za palivovými stojany v křoví objevíte kelímek od jogurtu a seberete ho
Obrazek
.Vpravo od stojanů je vyřazená lednice se zbytkem nanuka,který si také vezměte.Opět zpět ke svému opilci.Proti němu stojí vrak auta. Klikněte na něj až se objeví přední sklo s magnetickým přívěskem.Možná se vám to nepovede hned,musíte kliknout na správném místě.Potom se vraťte na trasu vpravo, jděte kolem benzinky dozadu,na konci je kaluž.
Obrazek
Nyní můžete vyzvednout z kaluže kus tkaničky.V inventáři ji spojte s přívěskem z auta a jděte před Robertův dům.Klikněte na mřížku kanálu a pomocí tkaničky vyzvedněte minci.Tím získáte peníze do automatu.Dál jděte vpravo na roh domu,kde najdete hydrant.Naplňte láhev do poloviny vodou,doplňte nanukem a jogurtem.Výsledný produkt dejte opilci,který se urychleně vzdálí.Nyní už jen vhoďte minci do automatu a fotky odneste Robertovi.Další postup je na Katrin.
A mezitím co Robert tvoří váš pas,potřebuje Kat zajít do otcova domu pro svůj (také falešný pas) a kameru.Před hlavním vchodem však stojí policisté,takže to bude trochu složitější.Jste před zavřenými kuchyňskými dveřmi.Napravo je zahradní bouda, u jejíchž dveří najdete rukavice.Klikněte jimi na popínavý růžový keř vpravo od kuchyňských dveří a dostanete se nahoru.Zde jděte rovnou po schodech dolů a v předsíni vpravo do knihovny.Zde na stolku vedle počítače objevíte falešný pas Kat. Pak jděte do obýváku proti knihovně a zde v červené pohovce objevíte zapadlý foťák. Po splněné misi se s Jo ocitnete u Roberta,který má již hotov druhý pas.V té chvíli Kat dostane zprávu od Damiena,že má pro ně zajímavé novinky o pergamenu.Pergamen pochází z katedrály v Chartres.Stopy vedou k sektě zvané Katharer,která brojila proti kněžím z katedrály.Domnívali se, že kněží příliš bohatnou a proto kolem sebe shromáždili řadu přívrženců,především ze středního stavu.Historikové se domnívají, právě toto hnutí zapálilo katedrálu.Rozlousknutí samotných symbolů se nezdařilo, takže Kat má v úmyslu v londýnské státní knihovně vyhledat další informace,Jo se chce odebrat rovnou do Chartres a Damien znovu prozkoumá Frankův byt.
Damien stojí před strýcovým domem.Jděte nahoru do bytu.Porozhlédněte se kolem.Na psacím stole stojí ještě nový laptop.Klikněte na něj a zjistíte,že potřebujete heslo.Musíte se pomocí komunikátoru zeptat Jo.Poznámka se vám zapíše do zápisníku. Klikněte na ni a přesuňte ji do přístroje v inventáři.Zde klikněte na e-mail,pak na zprávu a nakonec na adresáta Jo.Jo odpoví hned,ale heslo nezná.Tak si z inventáře vyzvedneme flash paměť,vložíme ji do laptopu a získaný seznam zajímavých knih odešleme komunikátorem Kat,stejně jako předtím dotaz pro Jo.
Jo stojí před leteckým hangárem.Přístup do něj je trochu nestandardní.Klikněte na dřevěný plot a jděte dovnitř.Zde od letadla vlevo sedí Alan u televize.Porozhlédněte se kolem.V zelené popelnici seberte láhev s amoniakem. Seberte ji a promluvte si s Alanem.Využijte všechny možnosti k rozhovoru,ale nakonec Alana přesvědčí až když mu ukážete svůj pas.Alan vám sdělí,že někdo mu ukradl svíčky z letadla.Protože však je asi 20 let staré,není snadné sehnat jiné. Klikněte na plán města v inventáři a najděte byt Damiena.Porozhlédněte se kolem. Před telefonní budkou najdete kus novin,které nemůžete sebrat.Vstupní dveře do restaurace jsou zavřeny.Vedle nich však je upevněn nějaký předmět,snad místní klimatizace.Klikněte na její střed a získáte zapalovací svíčku,kterou pomocí mapy odnesete Alanovi.Ještě před rozhovorem si v zelené popelnici najděte plechovku od čpavku.Alan slibuje, že letoun bude do dvou hodin připraven ke startu.
Nyní hrajeme za Kat.Nejdřív si přečtěte zprávu od Damiena.Stojíte před budovou knihovny v Londýně,kde doufáte najít tři knihy z Frankova seznamu.Knihovník není příliš ochoten vám knihy najít hned,máte přijít druhý den.Nezbývá nic jiného,než knihovníka nějak zaměstnat a knihy si najít sami.Není to nic těžkého,jsou v policích hned před vámi,ale musíte knihovníka nějak odlákat.Naprosto neúmyslně shoďte hromádku knih na zemi vpravo. Když to s knihovníkem nehne, jděte ještě dál vpravo a odsuňte hasicí přístroj.Vyběhne myška a na ni konečně knihovník zareaguje. Kat rychle z knihovny vpředu sebere tři knihy a spolu s Jo se ocitne u Damiena.Zde se dozvíme,že Imago Sanctissimus je medailon, vyrobený z 30 stříbrných,za které Jidáš zradil Krista.Frank zjistil,kde se Imago nachází a proto byl zavražděn.Proto Jo a Kat odletí do Chartres k dalšímu pátrání a Damien bude dál studovat symboly na pergamenu.Po odchodu našich přátel ho však navštíví Colleti a donutí ho jít ven. Damien stihne zapnout kameru,takže celá scéna je nahrána.V té chvíli zabliká Kat komunikátor a my vidíme dost ohavnou scénu.Damien je přibit na zdi a z hrudi má vyrvané srdce.
Obrazek
Nyní jsou již Kat a Jo na celé pátrání sami.Kat odběhne sehnat hotel.
Jo se pokusí dovolat inspektora Twiningse a sdělit mu,co se stalo.Klikněte jeho navštívenkou na mobil,ale není zde signál.Napravo stojí telefonní budka,kterou však vandalové poničili.Dveře jsou zablokované.Protože je to však jediná šance inspektorovi zavolat,Jo se pokusí dveře otevřít.Pokračujte dál doprava ke kašně.Na její obrubě leží zabalený kondom,který seberte.Pak pokračujte dál mezi kašnou a katedrálou až ke staveništi.Na jednom místě zde najdete železnou trubku,kterou si vezměte.
Obrazek
Pomocí trubky otevřete dveře a automaticky zavoláte inspektorovi.Ten však nevěří,že Colleti spáchal všechny vraždy a po skončení hovoru pověří Browna,aby vysledoval právě skončený hovor.Vyjdete z budky ven a najdete ještě neprovolanou telefonní kartu.Trochu se kolem rozhlédněte.Dole napravo u kiosku stojí krabice s rajčatovou šťávou.Seberte ji.Potom jděte dále doprava kolem sochy koně a podívejte se na sochu vlevo.Při bližším pohledu najdete latinský nápis na sloupku.Bylo by dobré nápis vyfotit a poslat Kat,zda by ho nepřeložila.Bohužel je však špatně fotitelný.Vezměte krabici rajské šťávy a pomatlejte kečupem nápis.Dole vlevo najdete na sloupku ještě jeden kámen, který seberte. Jděte na roh katedrály,klikněte na lavičku,najdete zde noviny,které si vezměte.
Obrazek
Ty položte na nápis na soše a získáte otisk nápisu. Mobilem pak na noviny klikněte a tím se vám záznam zobrazí v poznámkovém bloku vpravo.Zde si ho vyzvedněte a vložte do komunikátoru a e-mailem odešlete Kat.
Jako Kat si zprávu přečtěte a jděte si popovídat s dětmi před vámi.Jsou trochu drzé,ale řeknou vám zajímavé informace o katedrále,které odešlete komunikátorem Jo. Pak pokračujte dál vpravo.Proti kavárně sedí na lavičce průvodce turistů v jaksi podroušeném stavu.Radí vám cestu k hotelu a blábolí cosi o katedrále a šatech Panny Marie.Zde zatím role Kat končí a vy se přepněte na Jo.
Přečtete si zprávu od Kat a najděte okno nalevo u sochy s nápisem.Pro vniknutí dovnitř je však příliš světlo,takže na lampu vlevo od okna hoďte kámen zabalený v kondomu.Pak pomocí telefonní karty otevřete okno a jste uvnitř.Jděte nyní prostředkem mezi židlemi k oltáři.Je na něm nějaká krabice.Obejděte oltář z druhé strany a podívejte se na krabici blíž.V té chvíli se objeví otec Dominique,který byl blízkým přítelem Franka.Vypráví Jo o jejich přátelství i o relikvii na oltáři, která však není originál.Ten Templáři při požáru v roce 1194 odvezli do Říma.Jo se dozvídá i o labyrintu v podzemí katedrály.Labyrint má v centru obrazec růže a podle legendy vždy 15. srpna světelný paprsek dopadá do středu této růže.Vědec jménem Schwaller de Lubics zjistil,že podzemí se podobá egyptským katakombám,takže legenda může mít i pohanské kořeny.Jo po rozhovoru vyběhne ven,ale zde stojí policie a Jo je zatčen.Kat všechno vidí.Pomoci mu nemůže,tak aspoň bude dál pátrat.
Kat se ocitne na náměstí sv.Petra v Římě.V inventáři má plán města,průvodce a zápalku.Jděte vpravo ke vstupu do muzea.Když přemluvíte zřízence,aby vás pustil dovnitř,projděte tři místnosti.Zde najdete fresku Požár Borga.Prohlédněte si ji a na obraz papeže ve středu obrazu nahoře klikněte latinským textem,který si vyzvednete z poznámkového bloku.Dozvíte se,že máte hledat dole napravo.To znamená, že se dejte od obrazu vpravo ke dveřím.U těch prostředních je v pravém rámu malá dírka.
Obrazek
Vsuňte do ní sirku.Vyjede tajná schránka s magnetickým válečkem,který seberte a opusťte muzeum.Pohovořte se zřízencem a dozvíte se,že nyní musíte navštívit vilu Palombara.Vila již neexistuje,ale brána ještě stojí.Je na Piazza Vittorio Emanuele II a také se jí říká Brána alchymistů.Pomocí plánu města se tam vydáme.Zazděnou bránu vidíme vpravo.Nad ní je v kruhu znamení templářů.Dvě pyramidy a oko.Jedna pyramida je postavená obráceně.Je to znamení ženského a mužského bytí.Stejný symbol je i na americké jednodolarovce.Při bližším pohledu spatříme otvor,do kterého se přesně hodí magnetický váleček,který máme v inventáři.Znamení se otevře a my získáme pro změnu magnetický kužel.Přiložte plán města na vrcholek kříže a získáte směr další cesty.Nakonec spojte plán města a průvodce v inventáři a dozvíte se cíl další cesty – Pantheon.Před Panteonem stojí policista a oznámí Kat,že je zavřeno.V poznámkovém bloku se objeví zápis o nutnosti odpoutat policistovu pozornost.Můžete se zde porozhlédnout,ale řešením je onen muzejní zřízenec na náměstí Sv.Petra ve Vatikánu.Jděte pomocí mapy k němu a použijte na něj zápis z bloku.Ochotně si zajde s policistou popovídat a vy můžete vklouznout do Pantheonu.Jděte vpřed až k oltáři krále Humberta I. a královny Margherites od Savoyena.Klikněte na něj 2x a do otvoru vložte magnetický kužel.Otevře se další tajná schránka,tentokrát s magnetickou pyramidou.Ve chvíli,kdy ji seberete,otevře se vedle vás v podlaze tajný vchod.
Kat sestoupí dolů a jedinou možnou cestou půjde vpřed až do haly se světelným kuželem a oltáři za ním.Do oltáře vložte pyramidu a vpravo se vám objeví kotouč, kterým můžete ovládat světelný paprsek.Stiskněte knoflík v prostřední řadě vpravo, potom knoflík v poslední řadě dole vpravo.Dále pak knoflík v prostřední řadě vlevo a nakonec levý knoflík v poslední řadě.Oltář se otevře a Kat spatří originální relikvii – kus látky z oděvu Panny Marie.Kat stihne ještě udělat fotku a poslat ji Jo,ale v té chvíli se za ní objeví tajemná postava.
V nejlepším se přepínáme na Jo,kterého vyslýchá inspektor Twinings.Twinings konečně objevil Damienovo video z Frankova bytu a okamžitě dal zatknout Colettiho za vraždu obou policistů.Damienova smrt však časově nezapadá.Jo dostává zpět klíče od strýcova bytu a ještě musí otevřít schránku na letišti,jak po něm chtěl Coletti.Po odchodu ven,dostane zprávu od Kat.Jo si dělá starosti,že se ještě nevrátila z Říma. Proto jede nejdříve k Arthurovi McKendalovi,kterého najdete v knihovně.O Kat neví nic nového,jeho tajný špicl zjistil,že pátrání po ní bylo zastaveno.Ale požádá vás, abyste v Damienově bytě našel onen pergamen,rád by ho viděl.Pomocí mapy jsme tam hned.Jděte po schodech nahoru,kde vás zastaví uklízečka.Nechce vpustit Jo dovnitř. Jděte proto ven do baru vedle.Výčepní vás nechce vpustit,neboť vás má za turistu. Když se Jo představí jako novinář,dostane šanci.Výsledkem hovoru je lahvička hořčice.Přesně vhod pro současnou situaci.Jděte opět do domu,kolem uklízečky dál po schodech nahoru.Zde vpravo pomatlejte podlahu hořčicí.Místo je označeno jen symbolem obrazovky s červenou šipkou.Je to mezi dvěma dveřmi.
Obrazek
Laskavě to sdělte nepříjemné uklízečce.Již je cesta do Damienova bytu volná.Na psacím stole vedle laptopu seberte kus látky- pergamen z Frankova bytu.Jistě najdete ložnici a zde vpravo od postele seberte teploměr.Vlevo od postele pod červenou židlí seberte krabici na sušenky.Nyní jedete opět k Arthurovi McKendalovi a dejte mu pergamen. Ten tvrdí,že symboly na něm jsou egyptské a že se pokusí zjistit víc.Pak Jo od něj dostane jakýsi klíč.S inspektorem Twiningsem jedete na letiště,kde pomocí univerzálního klíče otevřete letištní schránku.Uvnitř najdete hodinky,stejné jako Jo kdysi dostal od Franka.Vraťte se do Frankova bytu.V poznámkách máte zmínku na zastavených stojacích hodinách.Klikněte na ni a potom na kapesní hodinky z letiště. Získáte další poznámku,tentokrát o malých hodinkách.Touto poznámkou klikněte na stojací hodiny při bližším pohledu a dole se otevře tajná schránka.Uvnitř je velmi malý meč, který se přesně hodí k sošce jezdce na sekretáři vpravo.Otevře se další tajná přihrádka.Uvnitř najdete notový papír.Tímto kouskem papíru klikněte na notový part na pianu vpravo.Otevře se tajná přihrádka a v ní medailon Imago Sanctissimus. V té chvíli vám zavolá Katin otec Artur,který učinil významný objev.Pod Dóžecím palácem v Benátkách je tajná krypta.Vstup do ní je studnou.Artur okamžitě pro Jo zajistil letenku do Benátek a Jo se tedy vydává na letiště.Před odletem máte ještě trochu času,ale nemáte ani euro na nějaký nápoj.Před vámi stojí vozík na zavazadla, ze kterého získáte minci.Tu pak vhoďte do automatu na nápoje vpravo.Nápoj si vezměte a pak u přepážky vlevo si vezměte i obyčejnou tužku.V té chvíli již musíte na letadlo do Benátek.
Jděte přes most Vzdechů vlevo a pak pod oblouk uprostřed.Zde je zmíněná studna, ale je u ní restaurátorka,která vás dovnitř nepustí.Nabídněte jí citronovou limonádu. Pak klikněte na smirkový papír vpravo na jejím stole.Můžete si ho vzít.V inventáři si na něm ostrouhejte tužku a tuhu z ní vysypte do sádry na stole.Restaurátorka musí odejít pro novou sádru a to je šance pro vás.Klikněte na studnu a ocitnete se uvnitř.Vpravo ve zdi musíte najít klíčovou dírku,do které se hodí zlatý klíč z inventáře.Objevíte niku se čtyřmi koly.Musíte je nasadit na držáky tak,že začnete nejmenším kolem.To dáte úplně vpravo.Pak pokračujte druhým nejmenším,které dáte vedle,dál zase o něco větší kolo vedle a nakonec největší kolo úplně doleva. Nakonec klikněte na knoflík nad tím.Otevřou se velké dveře.Jděte do prostoru dovnitř.Dalšímu postupu brání voda.Na samém kraji najdete na zemi pět kruhů, které mají pod sebou pět tlačítek.Zleva doprava stiskněte knoflíky 3,4 a 5.Přes vodu se postaví most a vy můžete pokračovat.Dojdete k podstavci,ze kterého seberte kámen s alchymistickými symboly.Nyní již se vracíte do Londýna k Arturovi.
Kámen mu ukažte.Není sice kompletní,ale Artur z něj vyčte alchymistický vzorec – smíchat vodu,amoniak a rtuť.Přesně v tomto pořadí,jinak to neúčinkuje.Ten by se měl použít na pergamen – kus látky z Frankova bytu.Vezměte z inventáře krabici a naberte do ní vodu.Nejlépe u Robertova bydliště na rohu z hydrantu.
Obrazek
Pak přidejte z inventáře amoniak a teploměr.Nakonec přidejte pergamen.V notesu máte zápis s druhou částí textu,tu přiložte k pergamenu.Celý text budete mít v zápisníku a ten předejte Arturovi.Text se vztahuje k sídlu Friedricha II.,které Artur zná.Je to Castel del Monte.Dostanete zprávu od Kat.Je uvězněna v Castel del Monte.Jo má jen dvanáct hodin na její zachránění,jinak vybouchne časovaná bomba.Proto letí ihned s Alanem do Itálie.
Jste na lešení.Pod vámi,před autem s otevřeným zavazadlovým prostorem,stojí mnich. Vlevo seberte kus klacku a klikněte jím na mnicha.Po jeho zneškodnění vstoupíte do Castel.Jděte doprava.Tam stojí skříňka na nářadí.Z ní seberte jeden univerzální klíč na šrouby a motorový olej.Jděte potom zpět a odtamtud opět nalevo dveřmi, dalšími dveřmi doprava,potom vlevo a zase vlevo dveřmi.Před vámi jsou dva mniši, kteří hlídají Kat a musí být zneškodněni.Jděte zpět dveřmi doprava,dál vpravo a potom směrem k sobě.Jste před jedním šroubem,který musíte povolit.Na šroub použijte motorový olej a klíč.Uslyšíte ránu,spadl lustr a mnichy zneškodnil.Kat je osvobozena.Jděte s Kat 3x vpravo,až do velké místnosti s kamenným zdobením uprostřed.Otočte se a u dveří najdete otvor.
Obrazek
Když do něj strčíte Imago,otevře se uprostřed nádvoří vstup do podzemí.Jděte přes vodu vpravo k bráně se dvěma kostlivci po stranách. Jsou zde také dvě kašny. Ta vlevo má otvor na Imago,vložte do něj kámen.Brána se otevře,ale zde vás najde kardinál Gregorio.Vychutnejte si závěrečné video s vyjasněním celého případu.Konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky Belief and Betrayal

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

hydrant

(jaja, 18. 2. 2010 18:26)

Není to hydrant ale fontána hydrant tam je taky s tím sem tam kůli vám strávil dve hodiny fontána je jinde

mobil

(zoro, 7. 3. 2009 21:02)

Nejde mi sebrat ten mobil

Hydrant

(Midnight Knight, 3. 3. 2009 10:04)

Jo,hledání hydrantu při přepínání kamer je dost opruz,ale je tam,v pohodě...Akorát nevím,holky,proč ho chcete sebrat.:-))

obrázek přiblížení k hydrantu

(Karel Frey, 17. 1. 2009 12:40)

obrázek přiblížení k hydrantu je uveden jako předposlední v návodu.

není zač

(Karel Frey, 17. 1. 2009 12:38)

upřesni mi prosím co nejde vzít. to znamená že nejde láhev naplnit vodou z hydrantu? když stojíš u hydrantu, tak už není pohled kamery shora, ale normálně z boku, vidíš zkosený roh baráku a před ním hydrant.

Díky za radu

(Holky, 17. 1. 2009 11:51)

díky za radu..je tu ale menší problém..nejde to vzít

hydrant

(Karel Frey, 16. 1. 2009 23:30)

S nalezením toho hydrantu jsem měl taky docela problémy. Sice mi to netrvalo týden, ale i tak.
Když jdeš těma ulicema, tak se ti v jedné z nich přepne kamera na pohled shora. V tu chvíli vidíš shora ulici která vede zprava téměř doleva a navazuje na ulici směřující nahoru. Popojdi blíž k rohu baráku který lemují tyto ulice a pohled by se ti měl automaticky přepnout na hydrant (u zkoseného rohu baráku).

Kde je ten ten hydrant?

(Holky, 16. 1. 2009 15:56)

hledáme už týden hydrant který je uveden v tomto návodu.Asi jsme slepé ale opravdu ho nemůžem najít.kde je přesněji?