Jdi na obsah Jdi na menu

Black Buccaneer

30. 8. 2014

TOPlist

16.7.2007 Autor návodu-Standa Madukas
Black Buccaneer je hopsací akční adventura odehrávající se v Karibiku.Hrajete za Francise Bladea,který se svou lodí ztroskotal na tajuplném ostrově plném pirátů,opic a zombíků.Francis při průzkumu ostrova najde na pláži podivný amulet,který mu dodá magické síly a udělá z něj Černého Bukanýra.Hrajete tedy za dvě postavy,kdykoliv se můžete přepnout do té druhé. Francis využije svých schopnosti a vydá se hledat bájný pirátský poklad.Po ruce bude mít Francis také sličnou Vanillu,která mu občas pomůže z bryndy.Upozorňuji,že tento návod je orientační.Úkoly můžete plnit jinak,v jiném pořadí,takže jde spíše jen o určitou pomoc v zapeklitějších situacích.Hrál jsem na obtížnost easy,takže skoky byli dost jednoduché a navíc autoři konečně udělali to co by mělo být v každé hopsačce.Kameru umístili do myšítka,takže se můžete rozhlížet,nastavit si správný úhel,sklon.Prostě paráda,takže proto nepopisuji skokové variace,protože jsou jednoduché.Stejně tak souboje nevyžadují nějaké extra kombinace k zlikvidování nepřátel.Pohyb obstarají klávesy W,S,A,D.Většinu úkolů odklikáte klávesou levý shift.Levým myšítkem ovládáte meče a bojujete.Klávesa Q slouží k zacílení soupeře/levým myšítkem střílíte/Klávesou F pokládáte bomby.F1-otevřete si mapu.Levý Ctrl slouží k přepínání postav.Ve hře máte 18 lokací,které se vám však nezobrazují,takže v daný moment nevíte kde jste.Vždy si to kontrolujte klávesou F1.Ta vám zapne mapku s označeným bodem ,kde zrovna jste a dole máte vypsanou i lokaci ve které se nacházíte./viz obrázek/ObrazekOd určité části návodu vám to popisuji podle lokací,protože už jsem si nebyl jistý tím,jestli byste se v návodu dokázali orientovat.Hra totiž není přímočará,můžete chodit z lokace do lokace,ale musíte samozřejmě plnit dané úkoly tak,abyste stále postupovali ve hře kupředu.Navíc vám zde přikládám mapu všech lokací a co v jednotlivé lokaci najdete./viz obrázek/Možná vám návod bude připadat místy zbytečně komplikovaný a ne zrovna přímočarý,ale já jsem hru hrál a zároveň dělal i návod,takže jsem se často musel na určitá místa vracet,protože jsem v určitou chvíli nevěděl co mám dělat.
Jste na pláži,vyskákejte po plošinkách nahoru.Přeskákejte až doprava,kde je kostra a hlava buvola.Uprostřed kostry hoří oheň.Takto je ve hře znázorněný savepoint.Uložte si tedy klávesou levý shift hru.
Skočte dolů a běžte k lodi,napravo od lodi vyberte truhlici.Jděte dozadu ke kanónu a rozstřelte mříže na skále/levý shift/Poté vyskákejte nahoru a projděte dovnitř tunelem.Seskočte dolů,zabijte opici a vyskákejte po plošinách vpravo do další části.Zde zlikvidujte tři opice,vyskákejte p plošinách až k místu kde hoří ohně.Vyskočte na plošinu vpravo,kde je páka.Zatáhněte za ní/levý shift/,polovina ohňů přestane hořet.Rychle seskočte dolů a proběhněte na druhou stranu dřív než ohně opět začnou hořet.Proběhněte dozadu až k velké soše.U ní se přeměníte na velkého nabušeného černého bukanýra.Od této chvíle ve hře můžete hrát za Francise Bladea nebo Black Buccaneera.Přeskákejte po hrazdách nalevo na druhou stranu.Na konci levým shiftem seskočte dolů z hrazdy.Opět se ocitnete u lodi.Seskočte dolů,zabijte tři opice a běžte doleva k savepointu.
Uložte si hru,seskočte dolů a běžte ke kostře nalevo od mříží.Stiskněte levý shift a opět se proměníte v Černého Bukanýra.Nyní přesuňte bedny s hroty tak,abyste mohli přeskákat na druhou stranu/viz obrázekObrazek/Projděte tunelem,seskočte dolů a zabijte velkého a dva malé opičáky.Vyskočte na plošinu,kde je páka a stlačte páku.Vyjede na chvilku plošina,rychle z ní skočte na římsu naproti,přeručkujte za roh a pak postupně přeskákejte až dozadu ke svítící kostře.Skočte dolů,zabijte opičáka a jděte vpravo ke kanónu.Skočte dolů do vody a zabijte tři velké opičáky.Poté proběhněte tunelem,napravo od kanónu.Zabijte tři opičáky a odtáhněte bednu tam,kde vidíte koleje.Vyskočte nahoru ke kanónu a střelte do sudů naproti u bedny.Přeskočte k bedně,zatlačte jí až na okraj.Vyskočte na bednu a pak po plošinách nahoře přeskákejte až k truhlici.Truhlici vyberte a pak skočte dolů k savepointu.
Uložte si hru,proběhněte tunelem,zabijte tři malé opice a jednoho velkého opičáka.Jděte tunelem vlevo,přeskočte propast a zabijte další tři opičáky.Jděte za roh,vyskočte nahoru,přeskočte past/pokud do ní spadnete tak se nabodnete/ a jděte k savepointu.Vyběhněte dozadu na plošinu,stoupněte na okraj a levým shiftem seskočte na nižší plošinu.Přeručkujte na druhý okraj a opět seskočte na nižší plošinu.Po obvodu skály přeskákejte po plošinách za roh doprava.Dávejte si pozor na velké opičáky,házejí po vás kamení.Vyskákejte až nahoru k bráně a otevřete jí/levý shift/Projděte tunelem,přeskočte past a odsuňte bednu,která vám blokuje cestu a projděte kupředu.Jsou tu velcí opičáci,házejí na vás kamení a pak vás i napadnou.Až zabijete ty dole tak vyskákejte nahoru a zabijte i ty co házejí kamení.Vyskákejte po rozpadlé kolejnicové dráze až nahoru.Zabijte opičáka a pak přesuňte bedny tak,abyste mohli vyskočit k opičákovi nahoru co po vás hází kamení.Shoďte velkou bednu dolů a nyní musíte bedny nastavit tak,aby se vám venku zvedli plošiny a vy po nich mohli po obvodu jeskyně přeskákat dál.Kolesem vzadu můžete postavení beden resetovat a začít znovu s posunováním.Je to jednoduché,jsou tu čtyři nášlapné dlaždice.Na každou nasuňte bednu/viz obrázekObrazek/.Vyjděte ven a po plošinách vyskákejte vpravo až k opičákovi.Zabijte ho a stoupněte si na minci.Získáte další dovednosti,které si sami rozložíte jak vám to bude vyhovovat.Proběhněte tunelem,shoďte bednu dolů a jděte dozadu.Vyšplhejte po kmenu stromu/je prorostlý do skály/ nahoru a pak skočte na protější stranu do otvoru/použijte mezerník+klávesu W/Napravo vyskákejte nahoru,zabijte opičáky/je jich tu hodně/ a pak utíkejte doprava k savepointu.

Vraťte se zpět,přeskočte past,seskočte dolů a přeskočte na lávku na druhé straně.Poprvé se v boji utkáte s piráty.Až je zabijete tak vyskákejte nahoru k velké zavřené bráně.Vyskočte až nahoru na plošinu k bedně s trny nahoře.Odsuňte bednu a vejděte do chodby.Přeskákejte ohnivé pasti a pak seskočte dolů ke čtyřem bednám s ostny nahoře.Když je posunete tak za třemi z nich jsou opičáci.Pokud se nechcete účastnit souboje tak odsuňte třetí bednu zleva.Vejděte,otevřete truhlici a pak seskočte dolů.Zabijte piráta a jděte doprava chodbou k savepointu.
Seskočte dolů a jděte dozadu ke kanónu.Po obvodu vyskákejte až k místu ,kde je na druhé straně savepoint a skočte za zeď.Seskočte dolů,kde stojí dva piráti u brány se sudem.Zabijte je a pak pokračujte do přístaviště,kde jsou připraveny bedny k naložení.Až pobijete piráty tak běžte k věži a po jejím obvodu vyskákejte až nahoru ke kanónu.Skočte dírou u kanónu do místnosti dole a zatáhněte za páku.Tím posunete náklad k levé straně.Vylezte zpět k dělu a rozstřelte mříž před vámi/předtím vám v tom bránil náklad/Skočte dolů ,zabijte pět pirátů a pak vyskočte nahoru k truhlici.Skočte dolů a vyskočte na plošinu před vámi,kde je pirát.Zabijte ho a postupujte chodbou kupředu.Vyskákejte po plošinách nahoru a opět jste u savepointu,ale na druhé straně.Skočte tedy dolů a po výstupcích se vyhoupněte k savepointu a hru si uložte.
Nyní se vraťte zpátky až k místu ,kde je kanón u řeky.Jděte proti proudu řeky až přijdete k místu ,kde jsou čtyři bedny,které je třeba posunout tak,abyste mohli vyskákat po plošinách po obvodu skaliska až nahoru.Bedny posuňte takto/viz obrázek/ObrazekPak vyskákejte až nahoru k truhlici.Poté seskočte dolů a vracejte se jakoby na začátek.Uvidíte animaci jak opičák prorazí bránu a také se poprvé objeví sličná Vanilla.Seskočte dolů a pusťte se do boje s přesilou pirátů a opičáků.Poté projděte branou,kterou opičák rozrazil.Jděte k páce napravo,zatáhněte za ní a pak rychle vyskočte na plošinu kousek od páky.Vyskákejte až nahoru k Vanille.Spustí se animace a po ní přeskákejte nahoru k savepointu.

Poté proběhněte chodbou vedle savepointu dál.Skočte dolů do vody,spustí se animace a obklopí vás horda pirátů.Všechny pobijte a pak vyskákejte nahoru k truhlici a projděte dál.Shoďte bednu dolů a po výstupcích vyskákejte až ven k otevřenému oceánu.Seskákejte dolů,pobijte piráty a v animaci k vám přijde Vanilla a otevře vám mřížové dveře.Projděte a běžte si uložit k savepointu.
Vanilla se k vám přidá.Postupujte kupředu až ven z jeskyně.Pobijte piráty a pak po výstupcích vyskákejte až nahoru a pak skočte dolů.Klávesou Q rozstřelte sudy u mříže ,tím uvolníte cestu Vanille a ta si stoupne na čtverec v místnosti,kde je několik beden.Přetáhněte jednu z beden tak ,aby nahoře vyjela plošina.Vyskočte napravo na bednu a z ní skočte na plošinu a pak dozadu.Seskočte dolů a  klávesou Q rozstřelte sudy.Nyní můžete zatlačit bednu.Zatlačte jí tak,aby se vám otevřel mřížový vchod naproti.Poté projděte,Valerie proběhne za vámi.Jděte nahoru k dělu,vedle děla se vám otevře brána kterou projděte dál.Přeskákejte až k pirátovi na konci,zabijte ho a stoupněte si na dlaždici vpravo.Tím otevřete bránu.Vyjděte nahoru a proběhněte až ven z jeskyně na pláž a pak jděte chodbou k savepointu,kde si uložte hru.
Jděte stále dozadu na pláž,vyskákejte po výstupcích nahoru k páce.Zmáčkněte jí a pak přeskákejte na druhou stranu a projděte portálem.Nyní svedete pekelnickou bitvu s opičáky.Vždy když je zabijete tak si jděte stoupnout na ohnivý portál.Takhle to dělejte do té doby až se objeví truhlice.Poté k truhlici běžte a otevřete jí .Získáte další vylepšení.Poté se opět ocitnete venku na skále před portálem.Seskákejte dolů a jděte opět chodbou k savepointu.
Nyní se vraťte až na začátek ,tam co jste poprvé potkali Vanillu/viz obrázek/Obrazek.Jděte dle obrázku doprava dozadu,zabijte dva piráty a vyjděte až na pláž na pobřeží.Zabijte malé i velké opičáky a pak přeběhněte až do části,kde je mříž a za ní truhlice.Kousek od mříže je bedna.Posuňte jí ke skále a vyskákejte po plošinách nahoru až k velkému opičákovi.Zabijte ho a otevřete si bránu.Seskákejte dolů,dejte se doprava,zabijte černé a bílém opičáky/pistolí/ a pak posuňte bednu ke skále.Jděte vedle k páce,zatáhněte za ní a pak odstraňte zátaras/křoví shoří/Hned jak pákou vypnete oheň tak skákejte.Přeskákejte kousek doleva a zatáhněte opět za páku.Tím si otevřete bránu vepředu.Musíte to dělat hodně rychle.Otevřenou branou projděte do dalšího portálu.Nyní je to dost otravná pasáž.Zabíjejte opičáky a vyskakujte po plošinách stále nahoru.V určitou chvíli začnou plošiny vyjíždět a zajíždět.Musíte si vždy načasovat,kdy budete skákat po plošinách na plochy s opičáky.Takhle musíte přeskákat na tři plochy.Poté vám vyjede plošina a vy se po ní dostanete nahoru k truhlici.Otevřete jí a tím máme tento úsek hotový.Seskočte dolů a vraťte se do vedlejší jeskyně.Vyskákejte nahoru po plošinách,skočte na trám a přeručkujte doleva na skalní plošinu.Nyní musíte aktivovat plošiny pákou na pravé straně a také dlaždicí před vámi.Skočte tedy doprava,zmáčkněte páku a rychle se vraťte na místo.Odtud skákejte rychle po plošinách až na konec.Jděte kupředu,jste v jeskyni kde před sebou vidíte kopí a uprostřed nich minci.Nyní je třeba přesunout bedny na aktivní dlaždice tak ,aby kopí zajelo a vy jste mohli přeskákat na druhou stranu za kopí.Nejprve si nastavte první,nejbližší bednu a skočte z ní na další bednu.Pak vyskočte nahoru doleva a shoďte bednu dolů na dlaždici.Poté přesuňte poslední bednu vepředu na správnou dlaždici a tím kopí zajede.Rychle přeskákejte za kopí k minci a pak skočte do otvoru dolů.Zabijte opičáky a pak projděte tunelem k velkému kamenu,který vám brání v postupu.Střelte do barelů pod ním a kámen vám rozrazí a uvolní cestu.Projděte uvolněnou cestou až ven na pláž.Posuňte bednu ke skále a vyskočte k dalším bednám.Musíte bedny nastavit tak,aby vám otevřeli bránu napravo.Není to nic těžkého ,takže až se brána otevře tak projděte a vyskákejte po výstupcích až nahoru k truhlici.Seskákejte dolů a jděte tam ,kde vidíte na skále svítit portál.Jděte doleva a pak doprava.Vyskákejte nahoru a pak skočte do díry v podlaze.Rozstřelte sudy,posuňte bednu a brána se otevře.Otevřete si truhlici.Vraťte se zpět k místu,kde vám velký kámen prorazil cestu a vyskákejte po plošinách a kmeni stromu nahoru.Vidíte tu bednu.Jděte naproti bedně.Stoupněte na dlaždici a pak rychle skočte na plošinu k bedně a zatlačte jí ke skále.Pak vyskákejte po plošinách až k pekelnickému portálu.Projděte,seskákejte dolů po plošinách,projděte kruhem a vyskákejte opět po plošinách k portálu.Vyjdete ven na skálu.Dole vidíte bedny a kanón.Seskákejte dolů,posuňte bedny a přeskákejte ke kanónu.Kanónem rozstřelte mříž a pak si otevřete truhlici.Pak proběhněte napravo od truhlice tunelem.U skály střelte do sudu a tím se vám sklopí most.Projděte na druhou stranu.Shora postřílejte opičáky a piráty.Seskočte dolů a vlevo za branou je savepoint,takže si konečně uložte hru.
Otočte se,jděte kousek za bednu a za ní je naprasklá zeď.Pomocí klávesy F jí rozbořte/vyhodíte jí do luftu/,odtáhněte bednu za roh a kanónem prostřelte bránu.Vylezte nahoru a postřílejte dole všechny opičáky a piráty.Skočte dolů a dejte se doprava kolem mříže a savepointu.Zabijte opičáky a vyskákejte nahoru ke kanónu.Rozstřelte bránu,zabijte opičáka a projděte branou.Zabijte opičáka nalevo a přeskákejte tam kde byl opičák a pak ven po vysokých pilířích až k bednám.Přesuňte obě bedny tak,aby vám otevřeli bránu/viz obrázek/ObrazekProjděte branou,skočte k truhlici a otevřete jí.Seskákejte dolů po prknech přidělaných na stěnu.Hned dole se v animaci seznámíte s obrovským krabem.Boj se zatím nekoná.Jděte kupředu a projděte zpátky k savepointu,ale neukládejte si hru.Otočte se /stojíte u savepointu/ a za vámi je bedna.Odtlačte jí kam až to jde a pak na ní vyskočte.Přeskákejte po plošinách a hrazdách až za zavřenou bránu a skočte dolů.Otevřete truhlici a pak si stoupněte na dlaždici.Brána se otevře a vy si hned vpravo uložte hru.

Vraťte se do lokace The Creek/viz obrázek/Obrazek.Vyhoďte do povětří rozbitou stěnu vzadu vpravo,projděte kupředu až k páce.Nejprve shoďte bednu napravo dolů.Vraťte se k páce a aktivujte jí.Nyní rychle po sklopných plošinách a bedně proskákejte dál k hrazdám a napravo vstupte do pekelnického portálu.Nyní je třeba vždy velmi rychle přeskákat po vysouvacích výstupcích k pirátům na velké plošině.Takhle to uděláte asi třikrát a poté budete muset natřikrát mečem rozbít krystal,ke kterému budete muset přeskákat přes ohnivé pochodně,které se v pravidelných rytmech budou zhasínat.Nakonec se vám objeví truhlice ke které budete muset opět doskákat.Když truhlici otevřete tak získáte další dovednosti.Pak se opět ocitnete v místnosti ,kde jste vyhodili do povětří zeď.Skočte dolů a běžte si uložit k nejbližšímu savepointu podle mapy.
Nyní se vraťte až na začátek do lokace The Beach.Jděte až k lodi na pláži a levým shiftem umístěte na loď vše co jste zatím našli/kormidlo,lana atd./Nyní jděte od lodi směrem tam co jste kanónem rozstřelili bránu.Postupujte kupředu a jděte do lokace in The Cliff.Nejprve zabijte piráty a pak vyhoďte do povětří rozbitou zeď.Pak posuňte těžký kámen ve tvaru kostky kam až to jde a vyskočte po něm dál nahoru.Jděte kupředu,na druhé straně vidíte truhlici za kopím.K té se musíme dostat.Nejprve posuňte bednu ke zdi nalevo a vyskočte nahoru a pak proskákejte až na druhou stranu k páce a dvěma bednám s hroty.Bedny shoďte dolů na výstupky a pak aktivujte páku.Tím zajede kopí.Rychle se vraťte na začátek,shoďte druhou bednu dolů na výstupek a pak aktivujte páku.Po sklopných plošinách a bednách rychle proskákejte dozadu k truhlici a otevřete jí.Nyní se vraťte tam co jste vyhodili do povětří prasklou zeď a projděte tudy.Aktivujte páku a pak rychle vyskočte na plošiny a pak na zeď vpravo.Shoďte dolů na výstupek bednu s ostny a opět se vraťte na začátek k páce.Aktivujte jí a nyní rychle přeskákejte po sklopných plošinách a bedně na druhou stranu a vyskočte na zeď.Musíte to stihnout dřív než vyjedou kopí.Poté přeskákejte po plošinách až k truhlici.Odtud přeskákejte zpět do lokace The Cliff.Jděte ven z jeskyně až se ocitnete u oceánu.Aktivujte páku,vyjedou dvě sklopné plošiny po kterých rychle přeskákejte k výklenku nalevo.Z něj pak skočte na trám u boudy,kde je železnými mřížemi uzamčena truhlice.Přeručkujte po trámu doprava a pak po plošinách přeskákejte dozadu za boudu k savepointu.
Jděte dopředu a po obvodu skály vyskákejte napravo až k minci nahoře.Musíte zde aktivovat cestou k minci několik pák,ale není to tak těžké a nepřehledné,takže nebudu popisovat přesný postup.Poté seskákejte po římsách dolů.Vraťte se zpět na místu kudy jste šli doprava.Nyní budete skákat po obvodu skály doleva.Vyskákejte až nahoru ke kanónu.Shoďte kamenný čtverec dolů na výstupek a pak kanónem rozstřelte bránu nalevo.Projděte branou a vyskákejte po římsách nahoru k dalšímu kanónu.Rozstřelte bránu napravo,zabijte piráta a otevřete truhlici.Vraťte se zpět k savepointu a uložte si hru.
Nyní se vraťte přes The Beach do lokace The flooded jungle.Jste v místě,kde je kanón a tři bedny.Jedna je dole ve vodě a další dvě nalevo a napravo.Skočte k bedně ve vodě a spalte křoví za bednou,bednu posuňte a po bedně a plošinách vyskákejte až k bedně napravo.Spalte u ní křoví a bednu posuňte za roh do strany.Jděte ke kanónu a rozstřelte bránu.Vyberte truhlici.Od kanónu napravo vidíte ve skále napasovanou další bednu.Jděte doprava a doběhněte k bedně zezadu.Zatlačte jí dolů a po bedně přejděte doprava.Zabijte piráta a vyhoďte do povětří naprasklou zeď vpravo a projděte.Jděte dozadu k páce.Aktivujte jí,rychle vyskočte na sklopnou plošinu a pak shoďte bednu dolů.Z bedny vyskákejte až nahoru a projděte pekelnickým portálem vpravo.Seskákejte dolů ke kruhu a odtlačte oba těžké kamenné čtverce dolů.V animaci kruh vyjede nahoru.Vyskákejte nahoru ke kruhu a pak skákejte k páce.Aktivujte páku a kruh se otočí.Jděte na kruh a projděte vzadu portálem.Nyní jděte až do lokace The Mine Entrance.Seskákejte po plošinách až k místu,kde vidíte opičáka a vedle něj truhlici.Posuňte bedny dole tak ,abyste viděli od páky na hořící pochodeň u opičáka.Jakmile máte vše připraveno tak zatáhněte za páku a rychle přeskákejte k truhlici.Otevřete jí,zabijte opičáka a pak se stejnou cestou vraťte zpět k místu,kde jste sem přišli.Otočte se doprava a vyskočte nahoru a pak dál až k savepointu.
Ted jděte až do lokace The base of the volcano.Jděte k prasklé zdi a vyhoďte jí do povětří.Zabijte dva opičáky,přeskákejte po plošinách až k bedně.Odsuňte jí a projděte až do zamřížované místnosti a jděte ke kostře.Doplňte si vše co se nabízí a pak si otevřete pákou mříž.Vyjděte ven a jděte kupředu k bráně nahoře.Vyskákejte k ní a pak po plošinách vyskákejte do tunelu naproti.Nyní se vraťte až do lokace The Junge ruins.Jděte tam co stojí nahoře Vanilla a projděte dole na zemi dozadu k naprasklé zdi.Opět jí vyhoďte do povětří,přesuňte bednu tak abyste mohli skočit na protější plošinu a přeskákejte až k truhlici.Poté jděte tam co stojí Vanilla a vyskákejte k savepointu kousek od ní.
Vraťte se do lokace The Waterfall.V animaci vidíte,že obří lebka vám umožní vstoupit tam kam to dříve nešlo.Vstupte a zatáhněte za páku.vraťte se zpátky a po obvodu vyskákejte až nahoru na větev/viz obrázek/Obrazek a z ní skočte nahoru.Vpravo spalte větev a vyskákejte nahoru.Po rozpadlém mostě se pak dejte dolům až k truhlici.Opět vyskákejte nahoru a vraťte se k místu kde je tunel.Projděte jím do lokace The Ruined Tower.Zabijte všechny opičáky a piráty.Vzadu pak vyskočte na skálu a projděte tunelem do lokace The Top of the Island.Přeskákejte až ke kostře a doplňte si vše co potřebujete a uznáte za vhodné.Poté projděte tunelem do lokace The mine Entrance.Odkud projděte do lokace The Nase Of the Volcano.V animaci uvidíte,že vrata ,která byla dříve zavřená se otevřela.Vylezte k nim nahoru a projděte dál.Jste v poslední lokaci podle mapy The Heart of the Volcano.Nejprve zlikvidujte chrchlouny.Poté posuňte obě bedny s hroty tak,abyste mohli vyskákat až nahoru.Nahoře se otočte a po plošinách proskákejte dozadu až k páce.Posuňte bednu kupředu tak,abyste z ní mohli vyskočit nahoru na plošinu.Až si bednu připravíte tak jděte k páce a zatáhněte za ní.V animaci uvidíte,že se vám otevře protější brána.Rychle přes bednu a plošiny proskákejte na druhou stranu a otevřenou bránou projděte.Seskákejte po římsách až dolů a pak přeskočte k savepointu a uložte si hru.
Přeskočte lávu na druhou stranu a jděte do místnosti s pokladem.V animaci uvidíte jak velký poklad tu je.ObrazekJe tu však zuřivý indián,který ho nechce jen tak dát.Naštěstí to není nijak těžký protivník.Hlavně ho řežte hlava nehlava a nedovolte mu doplňovat energii.Stále kolem něj musíte kroužit.Až bude po všem tak se spustí animace a náš udatný hrdina si veškerý poklad uloží na loď,která už je komplet připravená k vyplutí.Bohužel když kliknete na loď tak se objeví obrovský krab.To už je těžký protivník.Je rozzuřený,takže se k němu raději nepřibližujte.Já zvolil celkem jednoduchou taktiku.Použil jsem dělo vlevo od lodi a neustále do kraba střílel.I když on vás taky hodně poraní ,tak přece jen byste měli tento souboj/ kanón versus krab/ vyhrát.Pokud se vám to nepovede napoprvé tak určitě další pokus vyjde.Až kraba porazíte tak jděte k lodi,klikněte na ní/levý shift/a spustí se závěrečná animace.Přiběhne za Francisem Vanilla a protože vidí,že to není žádný chudák tak se zamiluje a Francise si vezme.Mají spolu dětičky a Francis je vzorný tatínek.No a to je konec hry.