Jdi na obsah Jdi na menu
 

Carol Reed Mystery 16: Quarantine Diary 

Autor návodu- Standa Madukas 21.12.2023

Jako vždy ve hře Carol Reed, si nejprve můžete udělat tutoriál, abyste získali přehled o tom, jak se ve hře pohybovat. Hra má vynikající systém nápovědy, který vám řekne, co dělat dál, a dokonce vám poskytne kompletní řešení hádanek.Systém nápovědy najdete v Carol's Notebook / Journal, který je v inventáři.Pokud se tedy ve hře zaseknete, jděte se podívat na rady v sešitu.

Alvin je 16letý samotář s vášní pro skateboarding. Žije se svou matkou, která je přívržencem bezpečnostních postupů COVID-19. Aby se mohl věnovat své oblíbené zábavě, Alvin se za úsvitu vyplíží z domu, zatímco jeho matka pracuje po nocích. Když se však jednoho dne Alvin nevrátí domů, jeho matka se ocitne v mnohem větších starostech než je covid. Carol je povolána k vyřešení této záhady uprostřed vrcholící pandemie, se všemi omezeními a výzvami, které s sebou nese.

Domov

Vstupte do místnosti před vámi, otočte se vpravo a vstupte do Caroliny ložnice. Klikněte na noční stolek nalevo, poté klikněte na mobil a přečtěte si zprávu na něm. Zpráva je od Jonny, které má Carol pomoci vyřešit záhadu pohřešované osoby.Na mapě se objeví nová lokace.Běžte tedy do chodby a klikněte na výstupní dveře z bytu,na mapě jděte do

Dům Jonny Brandové

Jděte k předním dveřím a použijte klepadlo. Promluvte si s Jonnou o všem, dá vám fotku Alvina. Po rozhovoru vyjděte po schodech nahoru a vstupte do Alvinova pokoje. Na komodě s televizí je karta do Green Tile Skateparku. Tato lokace se vám zobrazí na mapě.Zde je to zatím vše, takže jděte z domu, na mapě jděte do

Skatepark Green Tile

Na konci skateparku u sloupu lampy, je na zemi vidět bunda. Uvnitř je kus papíru, který říká, že Alvin používá označení "ALRQ" jako graffiti tag. Jděte zpět na mapu a jděte zpátky do

Dům Jonny Brandové

Jděte do Alvinova pokoje. Na komodě,  která je naproti dveřím, je několik písmen. Stiskněte písmena "A", "L", "R" a "Q" v tomto pořadí. Tím se komoda otevře. Uvnitř je karta do vlakového muzea a tablet, který zatím nemůžeme použít.Vyjděte tedy z domu a na mapě  jděte do nové lokace

Muzeum vlaků

Promluvte si s Holgerem o všem.Na mapě se vám objeví nová lokace. Prozkoumejte vlakové nádraží,musíte najít dvě čísla, která jsou na různých předmětech a zapamatovat si je. Poté  jděte na mapu a jděte do

Staré železniční muzeum

Pro vstup do muzea obejděte plot. Jsou zde opět na různých místech dvě čísla, která si momentálně neumíme nikam zařadit, ale pamatujte si je.Vraťte se na mapu a jděte do

Dům Jonny Brandové

Vraťte se do Alvinova pokoje. V zásuvce, kterou jste předtím otevřeli, má tablet. Je potřeba přiřadit čtyři čísla na tabletu ke čtyřem číslům, která lze nalézt ve dvou muzeích vlaků. Pokud jste si čísla i se znaky zapamatovali, tak pro vás není těžké to vyřešit. Řešením je čtverec kolem 29, otevřené číslo pro 36, kruh kolem 7 a trojúhelník kolem 62. Ty získáte kliknutím na 29 dvakrát, 36 třikrát, 7 čtyřikrát a 62 jednou. Pak stiskněte tlačítko OK a poté vyberte soubor označený jako „RZ message“. Zpráva je o skateboardové skupině zvané Rolling Zones. Přinutili Alvina provést akci, kterou bude muset dokončit.Na mapě se vám zobrazí další lokace, takže běžte do

Dřínová rampa

Jděte 3x vpřed a pak se otočte. Pod pravou stranou rampy je klacek s nápisem. Podívejte se na obě strany klacku, abyste viděli další cíl, který se vám zobrazí na mapě, takže jděte do

Tenisový kurt

Jděte 4x vpřed a pak zahněte doleva. Na levé straně této obrazovky je cihla. Kliknutím na ní ji přesunete stranou a odhalíte klíč . Vezměte si klíč, odstupte a zahněte doprava. U zdi je zelený sloupek, vlevo od graffiti písmene „A“. Pomocí nalezeného klíče odemkněte horní část tyče, najdete mobil. Obsahuje kvíz o Acorn Skatespot, který se vám zobrazí na mapě, takže tam jděte. 

Acorn Skatespot

Jděte vpřed, otočte se doleva a jděte 2x vpřed a otočte se vpravo. Je zde rampa. Na přední straně rampy je vlevo poznámka od Jaspera. Podívejte se na vzkaz,  získáte adresu Jaspera, která se vám zobrazí na mapě. Carol správně odhadne, že je to jeden z Alvinových známých. Přejděte rampu 2x vpřed, otočte se vpravo, na zadní straně rampy je malý montážní klíč ležící na podpěrném bloku, vezměte si ho.Nyní se vraťte zpět na

Tenisový kurt

Jděte 4x vpřed, klikněte na zelený sloupek, vlevo od graffiti písmene „A“Klikněte na mobil a odpovězte na telefonický kvíz .Správné odpovědi jsou 3, 1, 2 a 1. Řekne vám, abyste šli na nejhorší skatespot. Zatím ale nevíme, který to je, takže na mapě jděte za

Jasper

Navštivte Jaspera a promluvte si s ním o všem. Říká, že Alvin schoval něco do koleček skateboardu. To uvidíme později ve hře. Říká, že nejhorší skatespot ve městě je ten v Twin Oaks, který je úplně k ničemu.Takže tam směřujme

Twin Oaks

Skatespot je po vaší pravici. Je zde malá rampa, která spojuje skatespot s cestou. Prozkoumejte tuto rampičku, najdete kus dřeva. Na spodní straně je hádanka. Poté můžete jít směrem dolů po cestě, která se stáčí doprava a prochází kolem malé budovy pokryté graffiti, je to trafostanice. Zadní strana této trafostanice je váš další cíl, stejně jako zamčené dveře ( zobrazí se další lokace na mapě) a skateboardové kolečko, které je příliš vysoko na dosah.Takže se po cestě vraťte na začátek a jděte do

Aneby Arena

Jděte 3x vpřed, otočte se doprava a přejděte přes skateboardovou rampu a zahněte doleva. Přibližte si kompas, který je namalovaný na betonu. Spojuje žlutou se severem, červenou s jihem, šedou se západem a modrou s východem.Zde je to vše, takže se vraťte zpět do

Twin Oaks

Jděte 2x vpřed, otočte se vpravo a jděte 5x vpřed.Otočte se a napravo na zadní straně jednoho z bloků na skatespotu jsou napsaná písmena V O S N. Je to západ, východ, jih, sever. Na konci je malá betonová rampa. Podívejte se na ní z levé strany a najdete tašku s mobilem uvnitř. Mobil vyžaduje, abyste sladili čtyři směry se čtyřmi barvami z Aneby Arena. Víme, že směry jsou západ, východ,  jih,  sever. Aneby říká, že západ je šedý, modrý je východ, červený je jih a žlutý je sever. Proto je řešením hádanky šedá, modrá, červená a žlutá, což  znamená, že na mobilu klikněte na kompas postupně vpravo, vlevo, nahoru a dolů. Tím získáte další umístění na mapě, takže tam jděte.

Mini golf

Tady máte na práci dvě věci! Nejprve najděte nejvyšší komín. Je to budova natřená bílou barvou, s oranžovými pruhy, představuje to teplárnu. Klikněte na budovu, objeví se vám nová lokace na mapě.Od vchodu se vydejte po správné cestě,  abyste ji našli. Za druhé, musíte najít tři pařezy s barevnými čísly. Jsou vedle velké fotografie v rámu,  kde sedí osoba na trůnu. Přibližte si pařezy. Vidíte, že 1 je zelená, 2 je modrá a 3 je červená.Takže se po cestě vraťte zpět k exitu a na mapě jděte do

Teplárna

Jděte 4x vpřed, směrem k teplárně. Otočte se doleva a jděte vpřed. Otočte se doprava , směrem k teplárně.Před vámi vidíte dva betonové zátarasy. Uvnitř levého je klíč na otevření rozvodné skříně. Vraťte se zpět k exitu a na mapě jděte do

Twin Oaks

Jděte po cestě 11x vpřed do malé trafostanice na konci cesty. Projděte za trafostanici a otevřete dveře pomocí klíče, tím otevřete rozvodnou skříň. Uvnitř je mobil. Řešení této hádanky bylo na pařezech na golfovém hřišti. V horní řadě tedy klikněte na modré číslo, ve střední řadě na zelené a ve spodní řadě na červené. Tím získáte přístupový kód 8735.Nyní se vraťte po cestě k exitu a na mapě jděte do 

Teplárna

Jděte úplně dopředu, ke dveřím teplárny. Otevřete je pomocí kodu 8735. Otočte se doleva a otevřete pec. Na dveřích je napsáno "Mariehof Ramp".Takže se vraťte k exitu a na mapě jděte do

Mariehof

Tady žádná rampa není, ale je tu člověk. Jděte tedy vpřed, otočte se vpravo a jděte k muži.Promluvte si s ním úplně o všem. Řekne vám, abyste uklidili všechny odpadky v Yonder Parku, na mapě se objeví nová lokace. Pak vás vezme na rampu. Dá vám drapák , který vám umožní sbírat věci, aniž byste se museli sehnout.Na mapě jděte do

Twin Oaks

Tohle je naposledy, co sem musíte přijít! Jděte 11 x vpřed až k trafostanici na konci této oblasti. Nahoře vidíte část zeleného kolečka, které je příliš daleko na sundání. K dosažení tedy použijte drapák. Uvnitř skateboardového kolečka je obrázek , na kterém vidíte kde je umístěna cena, je to v Mariehof Ramp.Vraťte se zpět k exitu a jděte do

Yonder park

Musíte jít kousek dopředu,kam až to jde a pak zahnout doleva, abyste vstoupili do parku. V blízkosti  je skluzavka. V parku je sedm kusů odpadků , které musíte najít. První (1) je vlevo od skluzavky a k jeho získání musíte použít drapák. Od skluzavky zahněte doleva, jděte vpřed, zahněte doleva a získejte odpadky (2). Zahněte doprava, jděte vpřed a poté zahněte doprava a seberte odpadky (3) pomocí drapáku. Odtud odbočte doleva, jděte vpřed, u mostu odbočte vpravo, jděte vpřed a odbočte doleva, abyste získali odpadky (4). Otočte se, přejděte most a jeden krok za ním zahněte doprava pro odpadky (5). Zahněte doleva, jděte dvakrát vpřed a poté zahněte doprava pro odpadky (6). Zahněte doleva, jděte dvakrát vpřed a poté zahněte doprava pro odpadky (7). Carol něco řekne, až posbíráte všech sedm kusů odpadu.Nyní se vraťte, jděte přes most, zahněte doprava a jděte ke skluzavce. Odtud jděte na chodník,zahněte doprava a jděte k exitu. Na mapě jděte do

Mariehof

Řekněte muži, že jste posbírali všechny odpadky. Ukáže vám, kde je Mariehof  Ramp, klikněte na novou lokaci na mapě.

Rampa Mariehof

Jděte kolem rampy, na vzdálenější stranu rampy a vezměte si kus papíru, který je schovaný v rámu trubky  rampy. Můžete se do něj podívat, pouze pokud jste viděli papír uvnitř skateboardového kolečka u Twin Oaks.

Carver Fountain

Jděte vpřed, zahněte doprava a jděte 3x vpřed, otočte se vpravo a jděte 1x kupředu a otočte se doprava. Vidíte tu odpadkový koš, nalevo od něj, jsou na zemi odpadky a v nich je špachtle, vezměte si jí.Vraťte se zpět na začátek k exitu,otočte se, jděte vpřed a pak doleva  a jděte dopředu k velké kruhové rampě, což je vypuštěná fontána. Přejděte jí a na konci vidíte aktivní místo, klikněte na něj. Vidíte desku, která je přišroubovaná na obou koncích. Na oba konce použijte montážní klíč z inventáře,tím odšroubujete šrouby.Nyní musíme desku zvednout, takže na desku použijte špachtli z inventáře.V díře klikněte na tablet, zobrazí se vám hádanka se zvířaty.Musíte místo otazníku dosadit správné zvíře.Takže doprostřed dolů dosaďte želvu a vpravo dejte ovečku.Klikněte na o.k.Poté zadá Carol své telefonní číslo 070-3876395 a poté si přečtete nápovědu, „unikl vám bonus pod rampou Mariahof? Zde je to vše, takže se otočte, běžte k exitu a na mapě jděte do

Rampa Mariehof

Jděte na vzdálenější konec rampy (rampu obejděte), kde v trubce najdete další obrázek. Zjistíte, že pod rampou na obrázku  je skateboardové nářadí, respektive montážní klíč na skejt, vezměte si ho .Objeví se vám nová lokace na mapě. Jděte k zpátky k exitu a na mapě jděte do

Dům Jonny Brandové

Pokud jste tak ještě neudělali, tak projděte do kuchyně, otočte se vpravo a vezměte si kliku na otevírání oken. Pak jděte do patra, do Alvinovy ​​ložnice, otočte se vlevo. Na stole pod monitorem jsou dvě kolečka na skateboard. Použijte skateboardový klíč na pravé kolečko, získáte paměťovou kartu. Otočte se doprava k posteli a použijte jí na tablet v zásuvce , té, která byla uzamčena kódem ALRQ. Tím získáte přístupový kód k jeho telefonu (4235) a heslo do sklepa, které je červená, červená, fialová, žlutá a modrozelená. Jděte po schodech dolů. Dveře do sklepa jsou vedle schodů, které vedou nahoru. Chcete-li otevřít zámek dveří, zadejte tento přístupový kód. Dvakrát stisknete tlačítko nahoře/vpravo, tlačítko dole/vlevo, tlačítko nahoře/vlevo a potom tlačítko dole/vpravo. V suterénu jsou dveře se žlutou páskou. Vstupte do nich, zahněte doleva a seberte malou stoličku. Jděte nahoru do nejvyššího patra domu. Podívejte se na poklop na stropě za modrou pohovkou. Carol je příliš malá, aby tam dosáhla. Zde použijte malou stoličku a pak na ni vylezte. K otevření použijte kliku z kuchyně na poklop. Zjistíte, že Jonna je podvodnice, stejně jako dopis od jejího přítele Augusta.Jděte tedy z domu k exitu a na mapě se vám opět objeví lokace

Stina

Jděte za Stinou a úplně o všem si s ní promluvte. Souhlasí, že najde Augusta, pokud opravíte její auto a najdete její snubní prsten.Takže na mapě jděte do

Stiny garáž

Jděte 2x vpřed, otočte se a na parapetu na okně vpravo vidíte snubní prsten. Vezměte si ho a otočte se doleva k autu a otevřete kapotu Stinina auta a podívejte se dovnitř. Carol netuší, co má dělat, ale naštěstí její přítel Jonas  jí pošle zprávu.Takže vyjděte z garáže a směřujte k

Jonas

Úplně o všem si promluvte s Jonasem. Jonas se zeptá, jestli byste mu nenašli masku na obličej, řekne vám, jak opravit auto, a dá vám klíč od své garáže .Na mapě směřujte do nové lokace

Garáž

Jděte vpřed, otočte se vlevo a pomocí klíče co vám dal Jonas otevřete garáž. Jakmile jste uvnitř, zahněte doleva. Láhev , kterou potřebujete, je na pravé straně. Poté jděte k exitu a na mapě jděte

Stiny garáž

Otevřete kapotu auta. Odstraňte červený uzávěr a poté použijte láhev s kapalinou na motor. Nasaďte zpět červený uzávěr. Auto je opraveno! Jděte na mapě za

Stina

Promluvte si se Stinou. Našla Augustovu adresu. Hádejte co chce? Chce, aby mu někdo uklidil dům!

dům Augusta Gardnera

Promluvte si s Augustem úplně o všem. Najme si vás na úklid jeho domu, což vám dává skvělou příležitost ke slídění. Vstupte do místnosti a jděte k oknu, otočte se doleva, kde vidíte část krbu.U krbu je hromada dřeva s krabičkou od sirek. Uvnitř krabičky od zápalek je klíč . Vezměte si ho, odstupte otočte se vlevo a jdete kupředu ke stolu.Otočte se doprava a pak jděte kupředu , otočte se 2x doprava a pak jděte po schodech nahoru. Pomocí klíče otevřete první dveře. Pak se 3x otočte doprava. Na komodě u dveří je imbusový klíč , vezměte si ho . Sejděte dolů, otočte se vpravo a vstupte do místnosti s načervenalými stěnami.Otočte se ke dveřím a pomocí šestihranného , imbusového klíče otevřete horní zásuvku skříně, která je mezi dvěma dveřmi. Uvnitř je složka. Otevřete jí a uvidíte na ní napsáno „BJ61“. Vraťte se zpět nahoru do patra a vejděte do místnosti. Otočte se doleva a v rohu je skříň s čísly a písmeny. Klikněte tedy na písmena B a J a poté na čísla 6 a 1. Skříň se otevře a odhalí Jonninu tašku. V Jonnině domě byl lístek, který naznačoval, že taška je tady u Augusta. Vezměte klíč z tašky, můžete se i podívat na krabičku léků  a pak opusťte Augustův dům. Hned jak vyjdete z domu, tak se otočte vpravo a jděte stále kupředu, až přijdete k řece, kde uvidíte uvázanou loďku.Klikněte na ní a uvnitř najdete čisticí hadřík .Hadřík si vezměte , vraťte se zpět k domu ,projděte brankou a nalevo exitem projdete na mapu a jděte do

Dům Jonny Brandové

Jděte do suterénu. Otočte se ke schodišti,v blízkosti schodiště vidíte zamčené dveře. K otevření použijte klíč. Podívejte se na horní část police. Je tu článek o oleandru, který si musíte přečíst. Je zde i Alvinův mobil. Tablet v jeho pokoji nám řekl, že heslo je 4235, tak ho použijte k otevření mobilu.Nahoře je pět teček, takže klikněte na čtvrtou,druhou,třetí a pátou, tím mobil otevřete. Mobil má mnoho aplikací, ale můžete použít pouze dvě z nich. "Moje soubory" je uzamčeno jiným přístupovým kódem a "Moje poznámky" říká, že Alvin nechal svůj deník u Crystal Bridge,tato lokace se zobrazí na mapě, takže tam směřujte.

Křišťálový most

Jděte 7x vpřed k mostu. Když stojíte u mostu, tak se otočte vpravo. Klikněte 1x vpřed , otočte se vlevo a podívejte se nahoru pod most, vidíte tam lávku.Carol to okomentuje , otočte se doprava a vylezte nahoru až k lávce.Vidíte, že je tu drátěné pletivo, nemáme čím ho přestříhat, takže se otočte a jděte zpátky.Dostanete zprávu z Rolling Zones, která říká , že zná přístupový kód pro tablet v Carver Fountain. Takže jděte zpátky k exitu a jděte do

Carver fontána

Jděte k tabletu ve fontáně. Text zprávy říká, že heslo je modrá, žlutá, bílá, červená, červená. Takže naklikejte tyto barvy na kolečkách skateboardu . Rolling Zones chtějí, abyste pomocí graffiti napsali „Rolling Zones“ na skluzavku v průmyslovém parku.Tato lokace se vám zobrazí na mapě, takže tam jděte

Průmyslový park

Udělejte dva kroky vpřed a zahněte doprava. Tady je na zemi šroubovák . Jděte na konec průmyslového parku a Carol říká, že tady žádná skluzavka není. Otočte se a podívejte se na velký transparent. Je zde správné umístění parku, takže se vraťte k exitu a na mapě jděte do

Průmyslové hřiště

Jděte 2x vpřed a zahněte doleva a jděte 1x vpřed, abyste se dostali na hřiště. První část hřiště má dřevěnou konstrukci, otočte se doprava.Na zemi vpravo leží  maska ​​na obličej . Vezměte si jí.Druhá část hřiště má skluzavku, klikněte na plechovou skluzavku. Carol se diví, jak to může nasprejovat, aniž by porušila zákon.Vraťte se zpět na mapu a jděte do

Jonas

Dejte Jonasovi jeho masku a on souhlasí, že vám pomůže. Nafotografuje graffiti na diapozitiv, pokud mu dáte fotku.Vraťte se tedy zpět na

Průmyslové hřiště

Přejděte k plechové skluzavce a pomocí mobilu jí vyfoťte. Carol ji hned pošle Jonasovi. Vracejte se zpět k exitu, po cestě z oblasti vám Jonas pošle dvě textové zprávy, ve kterých vás požádá, abyste vzali láhev růžového vína z vašeho domova.Takže se nyní vraťte na mapě

Domov

Nejprve jděte na záchod! Použijte dezinfekci na umyvadle  k očištění rukou. Jděte do kuchyně. Vezměte plechovku třešňového džusu z lednice a popadněte láhev sodastream ze stolu vlevo od lednice. Jděte do Carolina obývacího pokoje, otočte se vlevo a projděte do pracovny, kde má Carol velkou nádobu s alkoholem. Odstraňte víko a poté na alkohol použijte prázdnou láhev z inventáře, získáte láhev alkoholu . Odstupte od nádoby s alkoholem, otočte se vlevo a před televizí je prázdná  láhev vína . Vezměte si jí a vraťte se do kuchyně. Použijte láhev sodastream na stroj Sodastream. Stiskněte dvakrát tlačítko na stroji, abyste to zpracovali, a pak si vezměte láhev. Použijte třešňovou šťávu na improvizovanou láhev růžového vína a poté víno vložte do prázdné láhve vína.Na mapě jděte do

Jonas

Promluvte si s Jonasem o všem. Dá vám fotku, kterou Carol pošle do Rolling Zones. Reagují tím, že jí řeknou, aby šla do skateparku poblíž běžecké dráhy.Na mapě jděte do

Jasper

Carol se jde podívat,  jestli Jasper ví, kde je ten skatepark. Zazvoňte u jeho dveří, abyste zjistili, že není doma.  August pošle Carol zprávu, ve které jí říká, že může použít šroubovák k otevření dveří v jeho horní části.Takže se vraťte do

dům Augusta Gardnera

Vejděte do domu a jděte po schodech nahoru. Dotyčné dveře jsou ty, které jsou nejdále od schodiště. Použijte šroubovák z průmyslového parku na dveře. Ach ne, šroubovák  je příliš velký, takže se vraťte zpět na mapu a jděte do 

Jasper

Jasper je zpět! Zeptejte se ho na skatepark a on řekne, že je to ten poblíž Hitchen Center. Na mapě jděte do

Hitchen Banks

Jsou zde tři rampy. Ta vpravo v zadní části má pod pravou stranou montážní klíč a rampa uprostřed oblasti má poznámku o vaší další poloze.Takže na mapě směřujte do

Pole svatého Lukáše

Jděte kupředu a pak zahněte doleva a jděte nahoru ke kiosku, momentálně je zavřený. Jděte tedy do samotné oblasti skateboardu(3x vpřed) a nalevo najdete pilník . Použijte jej na šroubovák, získáte menší šroubovák .Vraťte se na mapu a jděte do


dům Augusta Gardnera

Jděte nahoru a použijte šroubovák na dveře, které jsou nejdál od schodů. Nyní můžete vstoupit do místnosti. U dveří je transparent,  který je zelený, modrý a žlutý. Jděte dolů, do místnosti, kde jste našli klíč v krabičce od sirek. Pod televizí je kniha. Odemkněte ji stisknutím zeleného, ​​modrého a žlutého tlačítka v uvedeném pořadí. Uvnitř jsou některé poznámky, včetně jedné o právním případu.Vraťte se k exitu a na mapě  jděte do

Stina

Stina zjistí, že se případ týká nemovitosti, kterou vlastnil Augustův otec. Adresa je ve stručném shrnutí. Jděte do lokace

Starý dům

Jděte ke dveřím domku a přibližte si zámek. Je to bytelný walrus zámek. Vstupte do nedaleké kůlny. Na víku je krabička s různými písmeny. Vyhláskujte slovo „walrus“, abyste získali klíč . Pomocí klíče otevřete dveře. V domě se otočte vpravo a vyjděte nahoru do podkroví, kde najdete na zemi kus špinavého papíru,  který si můžete přečíst. August zde píše, že v jeho domě je zebra- krabička.Zde je to vše, takže jděte k exitu a na mapě jděte do

dům Augusta Gardnera

Jděte nahoru, do místnosti, která je nejdál od schodů. Ve skříni je zebra - krabička. Pro otevření zadejte písmena Z, E, B, RA. Uvnitř je ošklivý dopis napsaný Augustovým otcem. Odstupte od skříně,  Carol dostane zprávu od Holgera Stensona. Jděte z domu a na mapě jděte do

Muzeum vlaků

Holger říká, že má Alvinovu tašku v místní skate hale.Objeví se nová lokace, takže tam směřujte

Norrkoping Skate Hall

Jděte vpřed do haly a pak zahněte doprava. Taška je na zemi za popelnicí. Uvnitř najdete  skateboardové díly a také poznámku ohledně dveří do prodejní místnosti. Prodejní místnost  je u východu, takže se otočte, jděte k exitu a otočte se vlevo. Je tu zvláštní zámek, který , jak je uvedeno v poznámce, otevřete stisknutím šipek vpravo, dolů, nahoru a doleva. Vstupte do prodejní místnosti a poté zahněte doleva do malé počítačové místnosti. Na stole nalevo jsou dva papíry. Jeden je mapa a druhý říká, že je tady i klíč od kiosku na poli svatého Lukáše. Otočte se 2x doleva, vidíte, že tu visí  klíč od kiosku . Klíč si vezměte a poté jděte do

Pole svatého Lukáše

Jděte 4x vpřed, otočte se vlevo a jděte 3x vpřed a otočte se doprava ke kiosku. Pomocí klíče se dostanete dovnitř.Otočte se doleva, jděte vpřed a otočte se doleva ke kase. Nalevo vidíte ručně psanou poznámku, která uvádí další vodítko. Říká se zde, že musíte stát na konkrétní římse v parku. Pokud jste zády ke kiosku, pak je to rampa v horním/pravém rohu. Takže vyjděte z kiosku ven, otočte se doleva, jděte vpřed, otočte se doprava a jděte 4x vpřed.Otočte se doprava.Měli byste stát proti kruhovému otvoru.Klikněte doprostřed kruhového otvoru. Objeví se vám nová lokace na mapě, takže jděte k exitu a jděte do

Háj

Jděte 3x vpřed , otočte se doleva, 2x vpřed a pak zahněte doprava. V zemi je zakopaná krabice. To je další hádanka. V horní části krabice je uvedeno, že všechny smysly by měly být modré, všechno oblečení by mělo být zelené a všechny části těla by měly být červené. Klikněte tedy na mozek, kalhoty a plíce a poté klikněte na tlačítko odemknutí. V krabici je dopis, který říká, že dalším krokem ve výzvě je vyfotit se na konkrétním skateboardu na konkrétním místě.Objeví se nová lokace na mapě, takže jděte zpět k exitu a na mapě jděte do

Dawkinův kopec

 Carol řekne, abyste si to hned vyfotili.Vyndejte tedy mobil a vyfoťte si to. Pak jděte vpřed a poté po silnici trochu do kopce 5x vpřed. Poté se otočte doleva a jděte vpřed. Otočte se doleva, vidíte tu  rozbitou značku. K úplnému odstranění použijte montážní klíč. Tím získáte další umístění na mapě, takže se vraťte k exitu a jděte do.

Soví procházka

Toto je oblast, kde musíme najít sedm kusů skateboardu . Najít je musíte všechny, abyste problém vyřešili. Zde je návod, jak řeším hádanku. Jdu až na konec oblasti,to znamená 17x vpřed, pak odbočím doleva. Použijte drapák k získání součástky (1). Pak odbočím doleva. Jdu dopředu dvakrát. Vezmu další součástku (2) napravo a poté se otočím doleva a z pařezu si vezmu klíč v peněžence. Jdu vpřed dvakrát a vezmu si další kus součástky (3) vlevo. Jednou jdu dopředu a vezmu si další  kus součástky (4) vpravo. Jdu vpřed dvakrát a vlevo si vezmu další kus součástky (5). Čtyřikrát jdu dopředu a jdu doleva do kůlny, kterou si otevřu klíčem z inventáře. Uvnitř si vezmu další  kus součástky (6). Od odbočky od kůlny se vraťte zpět na cestu, jděte dvakrát vpřed a otočte doprava, je tu poslední kus součástky (7). Carol něco řekne, a automaticky máte v inventáři složený skateboard.Jděte k exitu a na mapě jděte do

Jonas

Promluvte si s Jonasem. Souhlasí, že vám obrázek upraví, pokud v přístavišti rostlin postavíte ležící cedulky.

Rostlinný přístav

Toto je další místo, kde musíte prozkoumat téměř každou obrazovku v oblasti. Jděte 3x vpřed, otočte se vlevo a jděte vpřed, otočte se vpravo, jděte vpřed, otočte se vlevo a jděte levou cestou vpřed, otočte se vlevo a zvedněte první dvě cedulky (1+2).Jděte vpřed, otočte se vlevo a zvedněte další cedulku (3),jděte vpřed , otočte se vpravo a zvedněte další cedulku (4) jděte stále levou cestou 2x vpřed, otočte se vpravo a zvedněte další cedulku (5), otočte se vlevo a zvedněte další cedulku (6), jděte 2x vpřed a vlevo zvedněte další cedulku (7), jděte vpřed, otočte se vpravo a zvedněte další cedulku (8) Nyní se otočte a jděte zpátky druhou cestičkou ( ta na levé straně), jděte jednou vpřed, otočte se vpravo a zvedněte další cedulku (9). Jděte 3x vpřed, otočte se vlevo a ze stolu si vezměte kleště. Jděte vpřed, otočte se vlevo a zvedněte další cedulku (10). Jděte 2x vpřed a vlevo zvedněte další cedulku (11) Nyní byste měli mít zvednuté všechny cedulky, potvrdí to Carol, která říká, že je máte všechny. Až budete hotovi, opusťte oblast, jděte k exitu, Jonas vám pošle obrázek a vy ho obratem pošlete do Rolling Zones. Na mapě jděte do

Křišťálový most

Jděte 8x vpřed, otočte se doprava a vylezte k pletivu, do horní části mostu. Pomocí kleští si otevřete cestu a pak přelezte na druhou stranu mostu-7x vpřed. Slezte dolů, otočte se směrem pod most a jděte 5x kupředu. Na druhé straně se otočte,je tu kus dřeva a vedle něj nalevo najdete na zemi Alvinův deník . Přečtěte si deník. Mimo jiné se tam píše, že něco je v požárním hydrantu ve skate hale. Jděte tedy zpět k exitu a pak jděte do

Skate Hall Norrkoping

Jděte do skate haly, otočte se vlevo a odšroubujte žlutou část požárního hydrantu. Podívejte se dovnitř odšroubovaného hydrantu, najdete uvnitř klíč . Vezměte si ho a pak vraťte žlutou část zpátky. Použijte klíč na manažerovu kancelář, která je také ve skate hale, musíte vpravo, nahoru po schodech. Uvnitř se otočte doleva a na poličce je čisticí kapalina . Použijte tekutinu na čisticí hadřík, který jste našli lodičce, která je před domem Augusta Gardnera. Zde je to vše, takže jděte k exitu a na mapě jděte zpátky do

Křišťálový most

Musíte znovu absolvovat celou cestu přes most, na druhou stranu. Nebudu vám popisovat jak se tam dostanete, to snad už víte.Na druhé straně se opět otočte směrem pod most a jděte 2x vpřed, otočte se vlevo a jděte vpřed. Otočte se 2x doprava, před vámi je kopulovitá věc s tlačítky nahoře. Přibližte si je a poté je očistěte kombinací čisticího hadříku s tekutinou. Musíte čistit 3x krát, zleva doprava. Ukazuje se, že tlačítka mají různé barvy.Opět se vraťte zpět k exitu a jděte do lokace

Dům Jonny Brandové

Jděte do skříně v suterénu, kde je Alvinův telefon. Vyberte aplikaci „Moje soubory“. Chcete-li změnit barvu kulečníkových koulí,  musíte kliknout  na konce tága kulečníku. Přizpůsobte je tlačítkům u křišťálového mostu. Zleva doprava jsou to čtyři fialové, tři oranžové, dvě fialové a jedna oranžová.Klikněte na O.K. Tím se odemkne soubor, který říká, že heslo k Jonninu počítači je 1986. Jděte nahoru a použijte její notebook, který je na jídelním stole. Kliknutím na koš zobrazíte dva soubory. Podívejte se na oba a Jonna dostane zprávu o klíči od garáže . Opusťte dům, jděte k exitu a pak se otočte směrem k domu a podívejte se pod  květináč s rostlinou,  najdete  klíč. Pomocí něj otevřete garážová vrata, která jsou hned vedle , napravo. V garáži jděte kupředu, ke stolu, kde najdete nalevo účtenku v odpadkovém koši a také klíč od poštovní schránky na stole. Vyjděte ven na ulici, otočte se směrem k domu a pomocí klíče otevřete poštovní schránku nalevo. Najdete potvrzení o kremaci.Objeví se nová lokace na mapě, takže tam jděte

Krematorium

Jděte 3x vpřed, pak odbočte doleva, jděte 4x vpřed, odbočte doleva a pak 5x vpřed k velkému kameni v jezírku.Podívejte se nalevo na květiny, najdete smuteční list, není to to, co hledáme.Takže zahněte doleva, jděte vpřed, otočte se doleva, jděte 2x vpřed, odbočte vlevo, 2x vpřed,odbočte vlevo, jděte vpřed, odbočte vlevo a jděte vpřed.Odbočte doleva a podívejte se mezi  květinami na úmrtní kartu. Otevřete ji a najděte datum Alvinovy ​​smrti. Takže tady je jeho hrob. Ustupte, zahněte doleva a když Carol odchází, dostane zprávu od Jonny, říká, že se Alvin vrátil domů. Zvláštní....vraťte se zpět k exitu a jděte do

Dům Jonny Brandové

Promluvte si s Jonnou o všem, zvláště o Alvinovi. Je zmatená a na Carol se zlobí .Po rozhovoru jděte do


dům Augusta Gardnera

Promluvte si s Augustem o všem. Děkuje vám, že jste mu potenciálně zachránili život.Konec hry.

screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář