Jdi na obsah Jdi na menu
 

Haunted

14.12.2022 Autor návodu-Standa Madukas

Mary Wilson slyší hlas své sestry Emily , která prosí o pomoc a pláče. Mary stojí před branou univerzity, vstoupí a hledá zdroj hlasu. Mary je na operačním lůžku. Profesorka Lindsey Ashcroftová říká, že Ethan našel mrtvou dívku v areálu univerzity. Prof. Ashcroftová začíná operovat Mary, ta se probudí. Prof. Ashcroftová odchází, aby si vypila šálek čaje. Za dveřmi Mary slyší Prof. Ashcroftovou,  jak říká Ethanovi, aby dokončil práci. Mary vidí a bere Emilyn náhrdelník ze stolu prof. Ashcroftové.

Kapitola 1 The ghosts that call out to me

Nejlepší je zablokovat dveře, aby byl čas najít cestu ven. Přejděte k nemocniční posteli ve středu místnosti . Použijte na nemocniční lůžku ovladač pro zapínání postele. Uvolněte brzdu pod postelí. Nyní zatlačte postel k zablokování dveří doleva. Mary automaticky postel zabrzdí. Prof. Ashcroftová se snaží holí skrze dveře uvolnit brzdy. Vezměte si její hůl. Přejděte na pravou část obrazovky. Zkontrolujte stůl, kostru a židle. Podívejte se na dokument na stole s obrázkem páru rukavic. Klikněte na klavír ,Mary hraje na klavír. Jděte vlevo od studované oblasti. Zkontrolujte uzavřenou chladicí komoru a zvláštní nádobu s tělem. Zkontrolujte řídicí konzolu v popředí a podivný držák na konzole. Použijte ohnutou hůl na držák. Tím se uvolní žebřík. Vylezte po žebříku. Prof. Ashcroftová říká Ethanovi, aby použil sekeru na dveře. Mary použije koště k zablokování žebříku. Přejděte dopředu, vidíte zapálené ocelové pouzdro vpravo. Pokračujte vpravo a podívejte se na malý výtah . Vstupte, vyjeďte nahoru. Vidíte požární schodiště za prasklým sklem, je daleko od rampy. Vraťte se dolů pomocí výtahu. Vidíte, že poklop je silně elektrifikován.Budeme potřebovat pilku na železo. Otevřete lékařskou brašnu na horní části stolu , získáte zub škrabky. Vezměte si plesnivé rukavice ze stolu. Otevřete zásuvku od stolu a získejte klíč Allen. Jděte doprava a podívejte se na tabuli. Vezměte si kus křídy. Začněte psát  na tabuli pomocí křídy. Psaní na tabuli vydává zvuk, který rozvibruje laboratorní baňky. Mary se podívá na skleněný strop.Použijte zubní škrabku na tabuli pro zvětšení zvuku škrábání, prosklená okna se rozsypou. Podívejte se na stojan mapy stánku vedle tabule napravo. Ten se vytáhne a zasune. Použijte výtah znovu a uvidíte, že je tu prostor z rampy ke zničenému oknu. Vraťte se dolů. Jděte doleva z výtahu a zkontrolujte nápadně osvětlené ocelové pouzdro znovu. Použijte imbusový klíč na kapsle. Duch piráta je propuštěn. Seznamte se s Oscarem Silným. Má schopnosti, které neměl dříve, než se stal duchem. Nemůže cítit teplo nebo chlad. Potřebuje  rukavice. Mary má rukavice . Prof. Ashcroftová slyší otevření pasti. Promluvte si s Oscarem. Dejte mu rukavice. Dozvíte se, že je nyní svázán s Mary navždy. 2 nové  ikony jsou přidány vlevo dole na obrazovce. Žárovka poskytuje rady a Oscarova ikona, když potřebuje Oscar něco udělat. Jděte vpravo od výtahu. Použijte Oscarovu ikonu, dejte mu rukavice a ty použijte na pilku. Přejděte ke stojanu s  mapou vedle tabule. Použijte pilku na stojan s mapou, získáte mapový stojan. Vraťte se k oknu pomocí výtahu. Použijte mapový stojan na zničené okno. Mary jde po improvizovaném mostě. Ethan hodí sekeru a stojan zasáhne. Mary se ale stejně dostane na druhou stranu. Mluví o výzvě najít Emily, která ji dovedla až sem. Oscar říká Mary o duchovi v Tower Bridge, který jim může pomoci vyřešit problém. Bridge Tower duch jim může dát informace o Ghost Oracle - Senátu. Prof. Ashcroftová může vidět duchy, ale Ethan nemůže. Prof. Ashcroftová z toho vyvozuje, že nejlepší místo je, podívat se na Oscara tam, kde ho chytili - Tower Bridge.

Kapitola 2 The Senate

Oscar a Mary dorazí k mostu. Seberte kovový držák na zemi vpravo. Vylezte po žebříku. Použijte kovový držák na ocelové lano, sjedete na druhou stranu řeky Temže. Ethan mezitím přijde k místu , kde předtím stála Mary. Přejděte k hlavní bráně věže. Seznamte se Williamem Wallacem, divokým skotským bojovníkem za svobodu. Promluvte si s Williamem. Dozvíte se, že Oscar je opravdu Oscar Žalostný. William nemůže odejít, protože Lou, jedna z fanynek Williama má Willieho lebku a chce se s ním setkat ve smrti. William ji vezme k věštci, pokud dostane lebku zpátky. Zkontrolujte lešení které zbylo u padací mříže. Je příliš vysoko. Zkontrolujte mříž za Williamem. Pokud ho snížíme, tak se může Mary dostat k lešení. Vezměte si plynovou láhev vedle Williama. Jděte doprava a vezměte pytel dřevěného uhlí na rohu. Přejděte ke stánku vpravo. Vezměte si z pultu Tower Bridge Whiskey a krabičku zápalek .Dozvíte se, že duchové nemohou pít whisky, ale můžou popíjet "duchy". Jděte doprava kolem věže. Pokračujte vpřed a dolů až k padacímu mostu rampy. Podívejte se na pomník mrtvého stavebního dělníka. Vezměte helmu. Zkontrolujte padací most rampy ,vidíte, že je pohyblivý. Vraťte se ke stánku, vidíte železniční trať napravo. Vylezte na rampu vedle železniční trati. Vidíte extrémně horkou lampu. Klikněte na Oscara,respektive na jeho ikonu vlevo dole a tu použijte na lampu, získáte extrémně horkou lampu . Vyšplhejte až nahoru, uvidíte hromadu suchého cementu. Pomocí helmy vezměte cement. Vezměte montážní klíč vedle vozu. Přejděte zpět dolů. Vlevo vidíte žebřík na okraji nástupiště. Sejděte dolů po žebříku, uvidíte další žebřík , který vede dolů k Temži. Použijte přilbu s cementem na Temži, získáte tekutý beton v helmě. Jděte zpět nahoru na plošinu pomocí  žebříku. Vylezte zpět  k  železničnímu vozíku. Mary vozík zatlačí a vidí, že vůz bouchne v blízkosti lešení . Použijte Oscara na vozík. Oscar říká,že jen opilý lidé a děti sednou do vozíku dobrovolně. Zkombinujte whisky s extrémně horkou lampou. Podívejte se, jak Oscar vdechuje "duchy" a vstoupí do vozíku. Pamatujte si, že Oscar se zmínil, že železniční vůz musí jet co nejrychleji. Použijte plynovou láhev na vůz. Použijte montážní klíč na plynovou láhev k uvolnění plynu , získáte raketu k pohánění vozíku! Oscara vozík vystřelí na lešení a uvolní mříž. Vylezte k padací mříži. Jděte doprava a vylezte na rampu. Vylezte po žebříku nahoru. Mary promluví s Lou. Vidíte, že neexistuje žádný způsob dostat se až k dívce, protože  všechny žebříky jsou dole. Padací dveře jsou připojeny k jeřábu na lodi. Loď drží jeřáb ve vodorovné poloze pomocí lana. Musíme ho dostat do svislé polohy. Jděte do věže na padací most rampy přes prkna ve středu. Pokračujte uvnitř věže doprava. Na konci  vidíte připojené dělo, které visí ve vzduchu. Použijte helmu plnou tekutého betonu na dělo. Během čekání si Mary a Oscar popovídají.Na suchý cement  použijte zápalky  dělo vybouchne a potopí loď. Vraťte se doleva, k padacím dveřím. Vylezte po padacích dveřích nahoru. Promluvte si s dívkou. Zjistěte, kdo to je (třetí dialog). Nyní vyberte druhou sadu dialogů - aby skočila. Lou hodí lebku na Marii. Lebka spadne dolů do vody, je nyní ve vodě zdymadla. William chce po Mary ,aby dostala lebku ze zdymadla. Oscar připomněl památku mrtvého ​​stavebního dělníka, který zemřel v pohyblivé rampě padacího mostu. William jde na padací most rampy a vidí, že může komunikovat . Williamova ikona je vlevo dole, takže ho lze použít k interakci s předměty. Slezte po padací mříži dolů. K věži jděte přes prkna a po provazovém žebříku slezte dolů. Lou a Mary jsou nyní nad padacím mostem. Použijte ikonu Williama na padací most rampy. William snižuje most a dívky jsou sníženy na úroveň země.Vyberte libovolný dialog k odpovědi Lou. Objeví se tu Ethan a snaží se sekerou zabít Mary, ale je zastaven Williamem. William dává sekeru Mary. Zkontrolujte stavidlo , vidíte že je otevřené. Zkontrolujte naviják na levé straně, Mary říká, že jen někdo opravdu silný může pomoci. Použijte Ethanovu sekeru na naviják. Použijte ikonu Williama na sekeru. Stavidlo se zavře.  Jděte doprava a po žebříku slezte dolů ke stavidlu . Zkontrolujte Temži , Mary říká, že řeka může být odčerpána z této oblasti. Jděte doprava a podívejte se na čerpadlo s kotlem vpravo. Pomocí ikony Oscara otevřete víko kotle. Umístěte brikety dovnitř kotle.Voda je odčerpána . Jděte doleva a slezte dolů po žebříku do spodní části . Vezměte si Williamovu lebku. Mary dává lebku Williamovi. Všichni odcházejí do divadla. Nádvoří je plné slepic. Oscar a William odešli zkontrolovat otevřené okno v horní části divadla. Vezměte  postroj pro psa před Mary. Zkontrolujte pozůstatky psa v boudě. Seberte barevné peří pod domýšlivým pávem. Zkontrolujte povýšeneckého páva. Kohouta páv mocně přitahuje. Seberte neúplnou faraonovu baseballovou sadu  vlevo od peří.Pokračujte doleva a seberte látací vejce. Otevřete zásuvku rozbitého prádelníku. Získáte lepicí krém a divadelní make-up. Vezměte si zbraň u fontány a indiánské sportovní rybářské potřeby . Vyjděte po schodech nahoru a uvidíte, že kohout Mary nenechá projít. Kohouta přitahuje domýšlivý páv. Použijte na kohouta postupně baseball set, zbraň a rybářské vybavení. Bohužel na něj nic neplatí .Podívejte se zblízka na oblast psí boudy.V inventáři použijte divadelní makeup na látácí vejce,  získáte kuřecí vejce. Použijte kuřecí vejce na psí boudu. Mary volá na slepici a slepice sedí na vejcích. Vezměte si kuře-slepici . V inventáři spojte barevné peří s lepicím krémem. Použijte pírko s lepidlem na psí obojek. Použijte pírko postroj na kuře-slepici,  získáte krásné kuře.  Použijte živé, krásné kuře na kohouta. Vidíte kohouta jak následuje krásné kuře. Jděte za Oscarem do okna v divadle. Mezitím hovoří Prof. Ashcroftová s Ethanem . Zkontrolujte dveře, vidíte, že je zamčeno. Klíč je v otvoru. Zkontrolujte základnu dveří dole, vidíte znatelnou mezeru. Otevřete dveře skříně na levé straně a pak zásuvku. Vezměte velkou stříkačku.Zkontrolujte figurínu na podlaze. Vezměte si rozkládací pružinu z pohovky a meč z podlahy. Zkontrolujte plnou mísu na levé straně u defibrilátoru.Použijte velkou injekční stříkačku na plnou mísu, získáte injekční stříkačku. Použijte injekční stříkačku na klíčovou dírku zamčených dveří. Klíč je vytlačen ze zámku. Spojte meč a rozkládací pružinu a pak to použijte na figurínu. Jděte doleva k defibrilátoru. Použijte kliku k nabití defibrilátoru. Použijte ikonu Oscara na nabitý defibrilátor. Použijte nabitou ikonu Oscara na induktor na figuríně. Klíč vytáhnete magnetem. Použijte klíč na zamčené dveře. Projděte na balkon.Dozvíte se, že spousta lidí je na jevišti za železnou oponou. Projděte vpravo po závěsném chodníku nad divadlem na druhou stranu a projděte dveřmi dolů na jeviště . Jděte doleva a podívejte se na železnou oponu na jevišti. Použijte ikonu Williama na železnou oponu. William zvedá oponu . Promluvte si s herci, je to scéna Julia Caesara v senátu. Jsou to senátoři. Jsou zde uvězněni, protože si nemůžou vzpomenout na poslední řádek hry. Zmiňují se o prokletí na železnici ve Skotsku. Emily pravděpodobně mohla jet vlakem do Skotska. Vlak je místo, kam budou směřovat naše kroky. Získáte automaticky ramínko, zlatý zub, svazek peněz a vstupenky. Ethan si vyslechne diskusi.

Kapitola 3 Urbi et Orbi - to the ends of the world

Mary, Oscar a William dorazí na nádraží. William začne bičovat Angličany. Jděte na vlakové nádraží. Promluvte si s pokladním . Po dialogu vám pokladní radí jít za číňanem, který přijímá papírové peníze. Zkontrolujte stroj na suvenýry vpravo. Je tu  mince s ochrannou známkou vlakového nádraží. Zkuste na stroj zlatý zub. To zatím nesedí.Promluvte si s dívkou na levé straně, je to Lou a prodává květiny. Poslechněte si její zprávy o speciální edici. Jděte průjezdem vlevo. Vidíte Julii v osvětlené místnosti nad obloukem. Dívá se na ulici. Pokračujte vpřed na konec ulice. Vstupte do čínského obchodu. Seznamte se s obchodníkem, on je rumun a ne číňan. Kočka na pravé straně obchodníka je džin. Džin je Konfucius. Mezitím Ethan hlásí prof. Ashcroftové co se děje ve Skotsku. Dozvíte se, že Emily je v komatu. Jsme opět v obchodě, použijte peníze na obchodníka. Po dialogu získáte louskáček. Odejděte z obchodu. Jděte doleva ,uvidíte akvárium na polici okna vlevo.Vidíte, že akvárium má palác pro zlaté rybky. Julia je zvědavá žena a obloukem sleduje všechno a varuje Mary. Poslechněte si, co říká Julia. Ona někoho hledá. Podívejte se na pohřební kočár, poštovní schránku a zapálenou plynovou lucernu nad kočárem. Prozkoumejte poštovní schránku a Julia opět okřikne Mary. Vylezte na pohřební kočár. Použijte ikonu Williama na pohřební kočár. William zvedá kočár. Použijte ikonu Oscara na osvětlenou plynovou svítilnu. Oscar blokuje světlo a pravá strana ulice se ztmaví. Klikněte na Williama, sundá kočár dolů. Slezte z pohřebního kočáru. Použijte ramínko na schránku, získáte milostný dopis. Přečtěte si dopis od Romea v inventáři. Pošle alpské růže Julii,  chce se s ní setkat na jejich obvyklém místě. Přejděte k Lou na hlavním náměstí průjezdem. Promluvte si s Lou a kupte květiny. Dá vám květiny jen v případě, že dostane polibek od Williama. Použijte ikonu Williama na Lou. Zeptejte se Williama na políbení Lou. Vyberte dialogy....Jsi moje jediná naděje a pouze jednou. Po polibku promluvte s Lou znovu o koupi květin. Zeptejte se na alpské růže a Julii. Lou půjde doručit růže Julii. Projděte pasáží a vidíte Lou,  jak jde dodat růže Julii. Pokud chcete sledovat Julii, tak bude v přístavu-(boční ulice) s Romeem, stojí na levé straně na nižší úrovni mola. Vezměte misku se zlatou rybkou z okenního parapetu vlevo. Vraťte se k čínskému obchodu na konci ulice. Použijte misku se zlatou rybkou na kočku Lucky, je vpravo od obchodníka. Seznamte ses  Konfuciem. Konfucius , respektive jeho ikona je vlevo dole. Promluvte si s obchodníkem o jeho padělatelské dovednosti. Potřebuje papír a tiskovou desku s oficiální pečetí. Dejte mu papír (vstupenky).  Jděte ven z obchodu a na hlavní náměstí. Jděte až ke stroji se suvenýry. V inventáři spojte louskáček se zlatem. Použijte plochý zlatý zub na stroj , získáte vyraženou minci s železničním erbem. Vraťte se k obchodníkovi v čínské prodejně a dejte mu suvenýrovou reliéfní minci. Okamžitě vám dává jízdenku do Skotska. Přejděte na vlakové nádraží. Promluvte si s pokladním. Je překvapen, že někdo cestuje do Skotska. Vlak přijíždí. Vidíte Ethana , jak chvátá do vlaku. Ve vlaku Mary mluví o různých věcech. Oscar nadále uráží Williama. Dozvíte se, že toto je místo, kde byla zabita Emily. William je skleslý.William odchází pryč z kupé. Vidíte Ethana v přestrojení , jak mašíruje rychle doprava. Vyjděte do chodbičky a jděte vpravo ,vstupte do dalšího kupé. Otevřete kufr,  získáte minci a prskavku. Můžete si promluvit s Williamem na konci tohoto vagónu v uličce. Nyní jděte uličkou doleva , v kupé uvidíte Ethana. V kupé je velmi chladno, topení je vypnuté. Podívejte se na rozbité okno v kupé. Jděte doleva a promluvte si s průvodčím. Řekněte mu o černém pasažéru ve vlaku. Průvodčí odejde zkontrolovat Ethana. Vezměte si ze stolku kávu. Vezměte si prázdnou konvici z kamen. Otevřete skříňku a vezměte si čaj z pytle. Jsou tu roztomilý červi v sáčku čaje. Zkontrolujte zvířecí elektrický generátor. Fretka se otáčí v kole pro napájení topného systému. Zkontrolujte nedbale izolovaný kabel lampy a pod ním pevně přišroubované víko otopné soustavy řízení. Pomocí mince otevřete víko topné soustavy řízení. Regulace vytápění je v ubohém stavu.Použijte prskavku na otopnou soustavu řízení. Oscar přikládá vodič prskavky do topného systému. V inventáři zkombinujte roztomilé červy s kávou.Červi vypijí kávu , získáte kofeinové červy. Dejte kofeinové červy fretce. Fretka dostane maximum kofeinu a zvýší frekvenci. To zvyšuje teplotu a způsobí, že Ethan si sundal kabát. Jděte doprava a klikněte na Ethanův kabát rozbitým oknem , získáte Ethanův lístek, řezačku doutníků a Mr.Hyde maňáska. Přejděte k průvodčímu a opět mu řekněte o černém pasažérovi ve vlaku. Poté až odejde, tak otevřete dveře s bezpečnostním mechanismem na levé straně. Ethan si koupil další lístek a průvodčí se vrátí. Přejděte k průvodčímu a opět mu řekněte o černém pasažéru ve vlaku. Použijte v inventáři čaj na konvici. Použijte Konfucia na konvici . Dejte čaj na kamna. Otočte hodiny na sedmnáct hodin. Průvodčí se vrátí a vy si s ním promluvte o čaji . (Ujistěte se, že dveře s bezpečnostním mechanismem jsou otevřeny). Průvodčí podává čaj Ethanovi. Podívejte se, co se stane, když Ethan pije čaj . Emily volá Mary skrze okno zvenčí. Mary zatáhne za vlakovou brzdu a zastaví vlak. Vlak vykolejí. Strojvedoucí uteče. William opustí skupinu. Mary má pocit , že to má nějaký smysl ,myšleno vykolejení. Použijte ikonu Oscara na hromadu žhnoucích uhlíků. Přejděte do přední části vlaku a pak jděte do katedrály v pozadí. Zkontrolujte pamětní kámen v podloubí katedrály . Je to památník Pána Adama baskervillského, Angličana, který zabil Williama Wallaceho. Adam vylákal Williama do pasti. Jděte na hřbitov vlevo. Zkuste vzít minci z křoví před sebou. Mary automaticky běží do boudy. Je tu Emily a Marie ji nemůže pochopit, protože jí nerozumí . Emily požádá o pomoc, chce jít domů a je jí zima. Mary potřebuje překladatele. Vezměte  dávkovač kadidla, vázu a dlouhé koště. Vyjděte z boudy. Seberte moderní zavlažovací systém  a lístek máty z křoví.Přečtěte si kostelní noviny na rozcestníku u schodů. Dozvíte se, že tu funguje překladatelský servis. Zkontrolujte chrámové dveře. Katedrála Svatého Michala je zavřená. Promluvte si s bratrem. Nevěří na duchy. Potřebuje přesvědčivé důkazy, třeba jako lebku plovoucí ve vzduchu, pak uvěří v ducha. Jděte doleva ke hřbitovu. Zkontrolujte divoké křovisko vycházející z jednoho z hrobů. Jděte doleva a uvidíte, že William leží v prázdném hrobě. Konfucius říká, že bude sledovat Pána Baskervillu a že dostane Williama z hrobu. Vidíte, že tu existuje několik hrobů označených Adam baskervillský. Zkontrolujte netopýra visícího vlevo. Je to kaloň Adam. V inventáři zkombinujte lístky máty s kadidlem stojanu. Přidejte zářící uhlíky do kadidla stojanu plného máty. Umístěte dávkovač kadidla na netopýra . Kaloň letí k hrobu svého pána . Použijte ikonu Williama na hrob Adama z Baskervillu. William vykope  Adamovu lebku. William hovoří k lebce Adamově a pak jde ke chrámovým dveřím. Zkontrolujte hromadu hlíny z Adamova hrobu . Vezměte Adamovu sukni. Vezměte všechny 3 vázy. Zaklepejte  na dveře chrámu. Bratr se okénkem podívá a vidí plovoucí lebku . Dveře se otevřely. Jděte do katedrály. Bratr Johann-Joe odchází a přijde papež . Papež mluví v několika jazycích. Poté se vrací se ke své práci. Ethan mezitím informuje Prof. Ashcroftovou. Dozvíte se, že profesorka šla do divadla ,dozvěděla se, že Emily je ve Skotsku. Papež může pomoci přeložit, co Emily říká. Jděte za papežem do sakristie. Jděte doleva k oltáři a vstupte do bočních dveří. Promluvte s papežem. Nechce být rušen, protože potřebuje sledovat ducha. On čte dokument, který vám pomůže v tom, co dělat dál. Papež může pomoci s překladem teprve poté, co vyláká ducha z jeho odpočinku. Jděte uličkou ke zpovědnici, která je zhruba v polovině uličky. Zkontrolujte zpovědnici, chybí jí opona . Použijte Adamovu sukni na zpovědnici , máte závěs. Použijte zpovědní zvonek a Mary se začne papeži zpovídat. Zjistěte, co se stalo s Emily. Použijte ikonu Oscara na zpovědnici , uslyšíte jeho tajemství. Vraťte se zpět ke zpovědnici, použijte Williama na zpovědnici. Vzhledem k tomu, že to bude dlouhá zpověď, je šance jít do sakristie. V sakristii si vezměte a přečtěte nesmírně důležitý dokument na podlaze vedle křesla. Přečtěte si "Příručku pro nalezení ducha." Dozvíte se, že křest je jistý způsob, jak přilákat ducha. Nepokřtěnec by měl být pokřtěn bez přerušení. William dokončí své doznání. Musíme získat svěcenou vodu pro křest. Zkontrolujte mísu pro svěcenou vodou vlevo od zpovědnice. Je prázdná bez vody. Použijte Konfucia na mísu. Přejděte k papeži v sakristii a požádejte ho, aby vám požehnal svěcenou vodu. Poté přejděte doprava ke dveřím, které vedou k varhanám. Vezměte si zlatou trumpetu ze sochy anděla. Jděte doprava a promluvte si s Johannem úplně o všem. Řím ho sem poslal , aby pečoval o varhany . Potřebuje spravit varhany. Dozvíte se, že je osamělý. Dejte mu Mr. Hyda. Poslouchejte co Hyde říká,jsou to samé sprosťárny, Hyde není dobrý chlap. On musí být pokřtěn. Použijte Konfuciuse na Mr. Hyda. Papež přijde zastavit rituál a dává radu jak najít zdroj ducha. Dává hudební list Mary. Posloupnost uvádí, že pouze staré orgán-varhany můžou ukázat zdroj ducha. Mr. Hyde chce být nazýván Dr. Jekyll teď, když je pokřtěn. Zkontrolujte píšťaly vlevo od varhan. To je místo, kde hudba vychází z varhan. V inventáři použijte řezačku doutníků  na všechny čtyři vázy. Tím vázy oříznete. Zkombinujte všechny čtyři uříznuté vázy na moderní zavlažovací systém, získáte 4 vázy na hadici. Použijte čtyři vázy na hadici na píšťaly vlevo od varhan. Sejděte dolů a jděte kousek doprava k připojeným píšťalám. Použijte zlatou trubku na připojené píšťaly. Vraťte se nahoru k varhanám. Nyní použijte Konfucia na rozbitý měch. Mary zahraje na varhany. Zvuk varhan otevře díru v podlaze. Jděte dolů k díře v podlaze . Jděte dolů do otvoru . Projděte do pohřební komory. Jděte přímo k hrobce. Zkontrolujte hrobku. Je tu tma. Zkontrolujte zarostlé okno nalevo nahoře. Vezměte Half Moon, vyrobený z kovu z hrobky. Spojte Half Moon s dlouhým koštětem, získáte prodlouženou kosu. Použijte kosu na zarostlý okenní otvor. Světlo dopadá na hrobku. Je zde pohřben papež Bonifác. Mary mluví s papežem. On je ten duch, papež tomu nechce uvěřit. Opouštíte katedrálu , papež se stává duchem a může hovořit všemi jazyky. Ikona papeže je nyní přidána vlevo dole na obrazovce. Přejděte do boudy vpravo k Emily. Použijte ikonu papeže na Emily. Říká, že byla unesena, ale poškrábala únosci oko. Její tělo je daleko a ona se chce vrátit do svého těla. Emily znovu uteče . Projděte obloukem. Vstupte na železnici kliknutím na šipku kurzoru v dolní levé části obrazovky (je špatně vidět). Použijte Williama na vykolejený vlak. William napoprvé vlak nezvedne. Oscar se mezitím spřátelil s Williamem. William poté zvedne vlak a umístí jej zpět na trať. S Oscarem jako strojvedoucím, vlak jede do Londýna. Vylezte na střechu a projděte oknem . Oscar je na houpacím koni, Konfucius řeší šachovou partii, papež je na koberci a William sedí na gauči. Vstupte do divadla, přejděte dozadu a přes visutý chodník na druhou stranu. Projděte dveřmi dolů. Promluvte si s Brutusem, Caesarem a mnichem. Myslí si, že Emily by mohla být v kómatu. Dozvíte se, že duchové hledají útočiště u cikánů v Transylvánii.

Kapitola 4 Dancing with the wolves

Jděte do přístavu a vyplujete do Transylvánie. Oscar dostane mořskou nemoc.Promluvte si s Lucy, cikánskou ženou na karavanu.Mluvte s ní pořád dokola, až budete mít jistotu,že jste vyčerpali naprosto všechny témata. Dotazem na problémy s pamětí se dozvíte, že to bylo kvůli pokusu s jejím bratrem. Zeptejte se jí na něco tak, aby vás Lucy přivítala v cikánském táboře. Řekne vám informace o Angličanech a Enigmě. Lucy doporučuje promluvit se svým bratrem. Přejděte doleva na mýtinu, vidíte Prof. Ashcroftovou a Ethana. Potřebují chytit králíka do elektrifikované pasti. Vraťte se zpět a projděte mezi karavany. Promluvte si s mladíkem sedícím u stolu na levé straně. Nechce mluvit s Mary, má pocit, že její  inteligence je nedostačující. On je mistr v matematice a v řešení hádanek . Vyzvěte ho a přijměte hru na schovávanou. Přejděte k prázdnému sudu na levé a zadní části karavanu. Klikněte na sud, Mary vleze do sudu, použijte Konfucia na sud, naplníte ho vodou. Richie nemůže najít Mary. Vylezte ze sudu. Promluvte si s Richiem. Pošle vás za mámou promluvit si o duchách . Vstupte do dveří rezidenčního karavanu vpravo. Jděte kupředu a podívejte se na mamku (je to muž s doutníkem) a právníka. Zaslechnete je mluvit o smlouvě, která je v jazyce, který nikdo nemůže pochopit. Promluvte si s matkou. Dozvíte se o tom, co se stalo, když byl stroj zapnutý a o podnikání s právníkem. Špatně sepsaná smlouva umožňuje bance vykopnout je. Dozvíte se i o Enigma stroji. Musí být správná atmosféra a rituál, který potřebuje určité složky. Jednotlivé složky jsou lanýže, žluté houby a králík. Právník říká, že chyba je ve smlouvě. Promluvte si s matkou o všem,  zejména o spojení mezi cikány a duchem. Diskuse pokračuje až do půlnoci. Všimněte si, že advokát zmizel. Vždycky zmizí o půlnoci a vrátí se ráno. Vyjděte z karavanu, jděte k táboráku a přejdete na mýtinu. Podívejte se na ducha vlka. Vlk se snaží něco říct . Použijte ikonu papeže na ducha vlka. Dozvíte se, že vlk byl kousnut od jiného člověka před několika týdny, a že se probudí každý den o půlnoci. Nepamatuje si, proč má na sobě kožíšek. Vlk má obrovskou chuť na mrkev. Použijte ikonu Oscara na králičí elektrifikovanou past. Oscar má mrkev. Vraťte se k matce do karavanu. Promluvte si s ní znovu o spojení mezi duchy a cikány. Diskuse pokračovala až do rána, a právník se znovu objeví. Dejte mrkev právníkovi. Vidíte, že jde zahrabat mrkev.Vezměte mystickou smlouvu ze stolu. Máma říká, že je nejlepší najít zásadní chybu, která znehodnotí dokument. Použijte ikonu papeže na kryptickou smlouvu. Po diskuzi, papež smlouvu překládá, máte mimořádně neproniknutelnou smlouvu.  Klikněte smlouvou na Richieho , Mary se ho zeptá jak vyřešit hádanku mimořádně neproniknutelné smlouvy. Po prostudování smlouvy, Richie najde odstavec, který obsahuje - "žena obviněného". Takže dokument je neplatný . Vraťte se za mámou a advokátem do karavanu. Promluvte si s matkou o chybě ve smlouvě. Důkaz o chybě pohlaví , která znehodnocuje smlouvu se zobrazí na právníkovi - promění se ve vlka. Vlk je nyní součástí týmu, ale nemůže být použit  jako člověk. Vlk umožní Mary vidět věci jeho očima. Ikona vlka je v pravém dolním rohu obrazovky. Promluvte s mámou o zachycení ducha. Matka říká, jak získat ingredience. Vyjděte z karavanu a jděte vpravo. Vezměte žluté houby. Klikněte na ikonu vlka. Mary nyní vidí svět očima vlka. Jděte za keře nalevo od Richieho .Podívejte se na králičí noru. Počkejte, až se roztomilý králík objeví a klikněte na něj. Vlk získá králíčka. Jako vlk jděte k táboráku. Podívejte se na modrou mlhu pod balkonem Lucie. Klikněte na ní, získáte lanýže. Změňte se zpět na Marii kliknutím na její ikonu v pravém dolním rohu. Vezměte si  ostnatý drát z pařezu mezi dvěma stromy vlevo od karavanu mámy. Přejděte k táboráku. Podívejte se na sušák s prádlem. Použijte ostnatý drát na oblečení , získáte improvizovanou anténu. Běžte tam, kde sedí Richie . Použijte anténu na nepoužívanou studnu před Richiem. Mary připojí anténu. Promluvte si s Lucy na jejím balkoně. Vzhledem k tomu, že trpí ztrátou paměti, umí poskytnout pomoc s anténou. Vraťte se k matce v zadní části karavanu. Zkontrolujte barometr. Ten ukazuje, že vzduch je suchý. Použijte Konfucia na barometr. Klikněte na jakoukoliv ze tří ingrediencí , matka uvaří cikánskou polévku . Emily se objeví v oblasti a ukazuje za Marii. Prof. Ashcroftová strčí do Mary a blesk dokoná zbytek.

Kapitola 5 Like sardines

Mary je uvnitř akvária společně s Konfuciusem, Oscarem, Williamem, papežem a vlkem. Jsou uvězněni ve skleněné míse. Zvedněte malý soudek rýžového vína vedle lehátka s koktejlem. Projděte do ložnice a rozhlédněte se kolem.Vezměte zápalku z krabice za papežem. Opusťte místnost.  Jděte do pagody vlevo. Najděte a promluvte s Konfuciem. Nemůže se odsud dostat. Dozvíte se, že se může proměnit na led. Zeptejte se Konfucia na led. Vraťte se. Podívejte se na levé okno. Podívejte se na pirátskou loď a Goldie duch uvězněný uvnitř kostry zlaté rybky. Klikněte na okno,opět jste uvnitř . Podívejte se velké okno a použijte Williamovu ikonu na kostru ryby. William je uchvácen. William osvobozuje Goldie a dostane rybí kost. Promluvte s Goldie a vysvětlete situaci. Goldie ikona je nyní přidána vlevo dole na obrazovce. Podívejte se velkým oknem a vidíte, že loď uvízla na boku v písku. Klikněte na vlka. Jděte ven jako vlk přes vchod ponořeného paláce na dně. Klikněte na loď, vlk jí vyhrabe z písku. Jděte jako vlk zpátky dovnitř. Klikněte na ikonu Mary vpravo dole. Podívejte se z velkého okna. Použijte Fishbone na loď. William připojí rybí kost, tím máte kormidlo.Použijte Oscara na pirátskou loď. Vystupte do minaretu na pravé straně. Vidíte bouřkový mrak nad Konfuciusem. Vraťte se. Zkombinujte soudek rýžového vína se zápalkami,  získáte výbušný barel.Použije barel na vchod do podmořského paláce . Mary uvolňuje barel a ten vystoupá na hladinu. Podívejte se z velkého okna. Použijte Goldie na loď s Oscarem. Goldie tlačí pirátskou loď s Oscarem na hladinu. Oscary řídí loď, ta narazí do barelu a je tu obrovský výbuch. Blesk je vyroben! Jsme zpět z akváriu venku. Emily je pryč. Mary promlouvá ke skupině. Musíme zpátky do Londýna.

Kapitola 6 The Grand Finale

Dva herci duchové jsou v kleci k zajištění energie. Caesar zrádce se dívá. Emilyna duše je nyní v jejím těle. Zákeřná prof. Ashcroftová chce nesmrtelnost, jejího ducha chce zkombinovat s tělem Emily.Zkontrolujte tři páky nalevo, které zvyšují nebo snižují oponu na jevišti. Zkontrolujte pohyblivý reflektor vpravo, chybí žárovka. Přejděte k závěsnému chodníku. Prof. Ashcroftová vidí Mary. Ethan dostane strach. Střed závěsného chodníku chybí. Přejděte kousek doleva, vidíte bílou oponu s lanem a uvázané lano na stěně. Použijte ikonu Goldie na uvázané lano na stěně, získáte improvizovaný provaz. Použijte ikonu Oscara na osvětlený lustr visí v prostoru nad částí chodníku, která chybí. William hodí Oscara na lustr. Oscar vypne světla na lustru. Použijte ikonu Goldie na improvizované lano v inventáři a potom použijte ikonu Goldie na lustr. Ethan dostane strach, protože Goldie má bílou oponu přehozenou přes sebe . Pomocí lana se přehoupněte na druhou stranu. Zkontrolujte pohyblivý reflektor na této straně. Vidíte, že Ethana dole. Použijte Oscara na reflektor, získáte žárovku. Tma děsí Ethana. Přejděte na druhou stranu závěsného chodníku a použijte žárovku na pohyblivý reflektor  na levé straně. Oscar umístí světlo dovnitř reflektoru. Použijte reflektor, vidíte, že Ethan přejde vždy do světla reflektoru. Přesuňte reflektor na pravou stranu jeviště s dvěma ležícíma rekvizitama. Přejděte na pravou stranu chodníku , jděte doprava, kde uvidíte hromadu suti. Změňte se na vlka, ten odhrabe suť a prohrabe se do ventilační šachty, do řídící místnosti. Změňte se na Mary. Projděte do ventilační šachty. Použijte přepínače číslo 1. Pomocí ležící rekvizity vystřelíte Ethana. Ostatní dva spínače aktivují další dvě rekvizity. Čtvrtý přepínač nefunguje. Vezměte si deník z pravé ruky kostry pyrotechnika. Přečtěte si, že to on způsobil zničení divadla pomocí své rozbušky . Vezměte si hliněnou postavu-detonátor. Použijte ikonu Oscara na elektrický kabel, tím Oscara elektrifikujete- nabijete. Vyjděte ze šachty , jděte k chodníku a napravo po schodech sejděte dolů na jeviště. Prof. Ashcroftová vyleze  na vrchol, pryč z dosahu Mary. Caesar zrádce je s Ashcroftovou nahoře. Mary mluví s Emily. Použijte hliněnou postavu na řetězy omotané kolem duchů Brutuse a mnicha. Použijte elektrifikovaného Oscara na řetězy. Brutus a mnich jsou uvolněni. Podívejte se na rozhovor mezi aktéry.Caesara využije Ashcroftová jako zdroj energie. Prof. Ashcroftová spustí převod jejího ducha. Zvedněte švába z podlahy. Použijte švába na duchovní paprsek u Emily. Stroj se převrhne. Ethan zvedne švába.. Konec

                                             Kapitola 7 - Vedlejší úkoly

Pokud jste v divadle a hlavní příběh je dokončen, tak jděte oknem dolů na nádvoří a ven přes podloubí v dolním rohu obrazovky. Na mapě jděte k železnici, kde je čínský obchod. Rumunský obchodník se zmíní, že má nějaký úkol, který není součástí hledání Mary .

První úkol

Promluvte si s obchodníkem o "zvláštním úkolu". Chce sérum , které je schované pod stromem. Vyjděte z obchodu. Přejděte na hlavní náměstí. Jděte k pravé straně, je tu centrálně umístěný strom ,vstupte do uzavřeného prostoru ke stromu. Poté klikněte na kámen na zemi v blízkosti stromu, najdete sérum. Automaticky se ocitnete v obchodě. Promluvte si s obchodníkem o "zvláštním úkolu". Vyberte si libovolný dar.

Druhý úkol

Další člověk vzal sérum a ukryl ho v přístavu u dřevěného kůlu. Vyjděte z  obchodu. Přejděte do postranní ulice v levé části od čínského obchodu. Jděte rovně a pak doprava a dolů do spodní části mola. Podívejte se na zvláštní dřevěný patník na mostní rampě. Klikněte Williamem na dřevěný patník, William ho vytáhne a získáte další sérum. Automaticky se ocitnete v obchodě. Promluvte si s obchodníkem o "zvláštním úkolu". Vyberte libovolný dar.

Třetí úkol

 Třetí sérum je ukryto na dně vyschlé studny ve starém divadle. Přejděte na hlavní náměstí. Jděte cestou vlevo na mapu. Vyberte staré divadelní nádvoří v pravém horním rohu mapy. Vidíte kohouta jak honí kuře. Použijte Konfucia na starou kašnu ve středu. Mary získá další sérum. Automaticky se ocitnete v obchodě. Promluvte si s  obchodníkem o "zvláštním úkolu". Vyberte libovolný dar.

Čtvrtý úkol

Zloděj zanechal tři stopy v latině v okolí města. Jděte tedy hledat podivná znamení.Vyjděte z obchodu, vidíte podivný znak vlevo od postranní uličky .Použijte papeže na znamení,papež vám to přeloží. Jděte do vedlejší uličky na kotviště, pak doprava a dolů k molu. Vidíte další zvláštní znamení na stěně. Pomocí papeže přeložte znamení. Přejděte na hlavní náměstí a zkontrolujte zvláštní znamení v levém rohu nádražní budovy v blízkosti Lou. Pomocí papeže přečtěte znamení.Z těchto tří zpráv se dozvíte, že sérum leží pohřbeno na břehu řeky Temže, v blízkosti mostu, vedle muže který má na sobě konkrétní boty. Jděte tedy na náměstí a jděte cestou vlevo na mapu.Zde jděte na Tower Bridge. Změňte se na vlka. Klikněte na místo u nohou kostry.Vlk začne hrabat a získáte sérum.

Poslední odměna

Na prodejně dáte sérum rumunskému obchodníkovi. Zjistíte, že je upír.

Bonusová Kapitola 8 Tajemství ostrova Squirrel

Skupina dorazí k bažině. Vidíte, že větrný mlýn je v troskách. Třetí patro je prozatím nepřístupné. Popovídejte si  s očima v otvoru pod stromem vpravo. Music box je stále ve mlýně. Swampie vám dává polévku. Změňte se na vlka a sežerte nechutnou polévku. Poté si vezměte druhou porci nechutné polévky.  Jděte ke dveřím zničeného větrného mlýna. Vezměte si volnou kliku. Prozkoumejte rohožku a vezměte si ozdobný klíč.  Projděte dovnitř  ruiny. Vezměte obraz současného umění ze stěny a  pšenici z pytle. Vezměte si starou pilu visící nad pytlem pšenice. Použijte ozdobný klíč na truhlu a vezměte si větrný mlýnský olej. Použijte větrný olej na řetězovou pilu v inventáři. Použijte volnou kliku na naolejovanou pilu. Prohlédněte si těžké dědečkovi hodiny, které blokují vstup do další místnosti. Použijte motorovou pilu  na pendlovky. Projděte do další místnosti. Zkontrolujte dva bývalé, dobře vypadající hrdiny. Postupně si vezměte bič, dobrodruhův klobouk a nůž. Klikněte na klobouk v inventáři, Mary si ho nasadí .  Dál se odtud nedostaneme.  Jděte dolů do přízemí a ven z větrného mlýna. Vraťte se k duchům v bažině. Jděte po prknech vlevo.Zkontrolujte dvouhlavou veverku v horní části stromu. Použijte bič na podivně tvarovanou větev. Vylezte nahoru. Klikněte na lano , agresivní veverka zastaví Mary. Dejte druhou porci nechutné polévky veverce. To padá mrtvá k zemi.Projděte po laně k větrnému mlýnu. Zkontrolujte mlýnský kámen na levé straně , vidíte mrtvé mravence. Vezměte zlomené ozubené kolo vpravo dole u kola. Vezměte ozubené kolo v levém horním rohu kola. Přejděte k lopatkám mlýna ven , vidíte, že rameno lopatky pod horní konstrukcí je odříznuto. Musíme lopatku obrátit . Vraťte se ke stromu a zpět do větrného mlýna. Použijte ikonu Konfuciuse na vlhkou pšenici v inventáři, získáte Konfuciusovo těsto. Použijte úplné ozubené kolo na těsto Konfuciusovo. Použijte ozubené kolo v těstě Confuciuse na pec uprostřed, získáte  chleba spečený s ozubeným kolem. Použijte nůž na chleba s ozubeným kolem . Použijte ikonu Konfuciuse na chleba ve tvaru ozubených kol. Promluvte si s ním. On říká, že "se hádáte jako limpsock". Použijte ikonu papeže na ducha Konfuciuse. Zeptejte se na nadřazenost Konfucia v argumentu. Papež říká, že "smrdí jako starý boty". Použijte ikonu Konfucia na chleba znovu. Když říká "tvrdíte, jako limpsock". Odpovězte "... smrdíš jako starý boty". Konfucius se stane ozubeným kolem. Vraťte se do  větrného mlýna přes strom. Umístěte dvě ozubená kola na ta samá místa, odkud jste je vzali. Použijte Williama na mlýnský kámen s mrtvými mravenci. Mlýnský kámen obrátí lopatky větrného mlýna. William a Konfucius zmizí. Vraťte se ven a vylezte po lopatce nahoru . Zkontrolujte zazděné dveře. Umístěte obraz moderního umění s otvorem na zazděné dveře. Použijte nůž na neuvěřitelně dobře zabalenou zásilku, kterou máte v inventáři. Jsme zpět ve starém divadle, Mary otevře balíček, vidíte hodiny Nexus. S hodinami Nexus, můžete nyní komunikovat s ostatními, stejně jako s  duchy. Duchové odejdou, Emily je zpět, duchové ale budou v kontaktu s Mary skrze hodiny Nexus. Slyšte poselství rodičů Mary - Roberta a Susann. Konec .

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář