Jdi na obsah Jdi na menu
 

Largo Winch-Empire Under Threat

25. 11. 2003

TOPlist

Largo Winch-Empire Under Threat
24.1.2007 Autor návodu: Karel Frey
V této hře inspirované oblíbeným komiksem se vžiješ do role novopečeného multimilionáře Larga Winche, který právě zdědil nadnárodní společnost W-Food po svém záhadně zemřelém adoptivním otci. Možná to vypadá na pěknou nudu – snobské večírky, obchody na burze a řízení firemních aktivit. Ale zdání klame. I bohatí lidé někdy nemají na růžích ustláno. V průběhu hry zažiješ společně se svými přáteli Simonem a Joy taková dobrodružství, jaká by ti mohl závidět i slavný agent James Bond. Budeš řešit spoustu úkolů a hádanek, při kterých budeš používat svůj úsudek a důvtip. Naučíš se ovládat počítačové sítě a také zažiješ několik soubojů s nepřáteli, při kterých využiješ nejen svou sílu, ale i taktiku.
Večírek
Během úvodní animace máš jakožto čerstvě jmenovaný prezident firmy W-Food Corporation proslov u příležitosti zahájení charitativní akce. Po jeho skončení se ocitneš na chodbě hotelu, v jehož prostorách večírek probíhá. Vyjdi nahoru po schodech a zkus otevřít okno. Poté vstup do dveří nalevo. Ocitneš se na balkonu v patře nad společenským sálem. Promluv si se svým manažerem Sullivanem a sekretářkou Candy, kteří sedí v prvním salonku. Dále si promluv s bezpečnostním technikem Simonem a jeho přítelkyní Samanthou, kteří sedí v druhém salonku. Poté jdi dál doleva okolo baru a v dalším salonku si vezmi obálku, která je položena na křesle. Prozkoumej obálku v inventáři a získáš tak novinářský průkaz. Pokračuj dál a dveřmi na konci balkonu vyjdi na venkovní terasu. Promluv si s Jenny Lucas. Za chvíli přeruší váš rozhovor Sullivan, který ti sdělí, že přijde tvá přítelkyně Sharon Green a má pro tebe špatné zprávy. Vrať se dovnitř a promluv si se Sharon. Vyčerpej všechny otázky. Dozvíš se, že se někdo vloupal do laboratoří výzkumného centra W-Foodu v Mexiku a zabil při tom dva členy ochranky. Také zmizel jeden z vědců jménem Jack Place. Následuje animace kdy ti Sullivan sdělí, že mu volal anonym a říkal, že se v hotelu nachází bomba. Musíte rychle pryč. Dveře ven jsou ale zamčeny. Simon se je pokouší otevřít a ty musíš najít jiný způsob, jak se dostat ven. Pokud chceš poradit, zeptej se Simona. Jdi opět na venkovní terasu. Vezmi si lopatku z květináče. Dojdi až k zábradlí a přelez ho. Po římse dojdi až k zavřenému oknu a použij na něj novinářský průkaz. Tím odjistíš jeho zámek a dostaneš se dovnitř. Sejdi dolů po schodech až k místu, kde slyšíš tikot bomby. Použij lopatku na dřevěné obložení pod obrazem. Ve skrýši objevíš pouze budík. Byl to planý poplach. Někdo tě chtěl odlákat ven z místnosti. Vyjdi po schodech ke dveřím, které se zatím Simonovi podařilo otevřít. Uslyšíš ženské výkřiky. Uvnitř se asi něco stalo. Vejdi dovnitř a promluv si se Simonem a Samanthou. Simon byl někým omráčen. Poté si promluv se Sullivanem, který utěšuje otřesenou Candy. Postupně se dozvídáš co se zde přihodilo. Jdi dál a v salonku nalevo od baru si promluv se Sharon. Je také v šoku. Jdi ven na terasu a promluv si s Jenny, která byla údajně napadena dvěma maskovanými muži. Vrať se zpět k Sharon. Abys jí uklidnil, musíš jí něčím povzbudit. Dojdi k baru a z jeho pultu si vezmi prázdnou skleničku. Vrať se k Sharon, ze stolku před ní seber láhev šampaňského a v inventáři jí zkombinuj se skleničkou. Nabídni sklenici šampaňského Sharon a ta se konečně vzpamatuje. Rozhovoří se o tom, co se stalo. Dozvíš se že jí byla ukradena složka s výzkumnými spisy, kterou přinesla na večírek. Naštěstí má vše uloženo doma ve svém počítači.
Centrální park
Po krátké animaci jdeš se Sharon parkem a povídáte si o tom co jste právě zažili. Po příchodu k vodotrysku uprostřed parku vás přepadne jakýsi týpek a chce po vás peníze. Slož ho na zem několika dobře mířenými údery.
Sharonin byt
Sharon se jde osprchovat a ty máš zatím za úkol najít někde v bytě CD, které obsahuje informace z výzkumného centra. Jdi do obývacího pokoje a najdeš ho na křesle vedle pianina. Vlož CD do mechaniky notebooku, který je na stole a přečti si všechny informace, které obsahuje. Po příjemně stráveném večeru odletíš druhý den do Mexika společně s bezpečnostní agentkou Joy Arden.
Mexiko
Poté co Joy odejde si promluv s mužem od ochranky. Vstup do budovy a promluv s recepční. Musíš jí nějak přesvědčit, že jsi její nadřízený, jelikož tu pracuje teprve krátce. Podívej se okolo a ze stolku si vezmi časopis. Prozkoumej ho v inventáři a zjistíš že na jedné z jeho stránek je článek s tvojí fotografií. Ukaž článek recepční. Ona tě konečně začne brát vážně a zavolá ředitele výzkumného centra pana Marota. Promluv si s ním o všem. Poté přijede výtahem Jenny, tak si promluv i s ní. Po skončení rozhovoru tě Jenny pozve na prohlídku laboratoře kde se provádí výzkum jedovatých hadů. V průběhu prohlídky se nedopatřením otevřou dvířka jednoho z terárií a ven vylezou dva nebezpeční hadi. Musíš se jich nějak zbavit. Jdi dopředu levou uličkou a dojdi až k vozíku za hady. Seber z něj špičaté kladívko. Vrať se zpět ke dveřím kterými jste přišli, kladívkem rozbij skleněnou schránku vedle a vezmi si z ní hasící přístroj. Mezitím se jeden z hadů odplazí do uličky, kterou jsi právě prošel. Vydej se tedy pravou uličkou a použij hasící přístroj na druhého hada. Teprve teď se přiřítí chlápek od ochranky. Po skončení animace si postěžuj Marotovi. Promluv si znovu s recepční. Pokud chceš aby byla sdílnější, zeptej se jí nejprve na její jméno. Jmenuje se Carmen. Poté vyčerpej všechny otázky. Použij výtah za Marotem a dostaneš se tak do laboratoře č.1. Promluv si s laborantem nalevo. Jmenuje se Javier a je zabrán do své práce. Dozvíš se také, že ztratil směšovač. Jdi do zadní části laboratoře a promluv si s druhým laborantem. Je to ten vtipálek co schoval Javierův směšovač. Použij výtah s nápisem SILO, přejdi spojovací lávku a použij výtah naproti. Dostaneš se tak do laboratoře č.2. Po vystoupení z výtahu vejdi dveřmi naproti do laboratoře. Obejdi zeď napravo a v horním šuplíku u skříňky vedle dveří do laboratoře s terárii si vezmi bezpečnostní složku. Promluv si s laborantkou. Jmenuje se Salma Paz. Moc ti toho neřekne, takže si alespoň vezmi směšovač položený na stole před ní. Jdi zpět do laboratoře č.1. Cestou potkáš na spojovací lávce mezi výtahy člena ochranky, tak si s ním promluv. V laboratoři dej směšovač Javierovi a promluv si s ním. Odkáže tě na Salmu, která toho ví více. Jdi znovu do laboratoře č. 2 a důkladně Salmu vyzpovídej. Během animace se setkáš s Joy a poté se vydáš do místa, kde bydlí Jack Place.
Dům Jacka Place
Zkus otevřít dveře ale jsou zamčeny. Prozkoumej tedy nádoby vedle dveří a v jedné z nich najdeš klíč. Odemkni s ním dveře a poté co Jay zkontroluje zda je čistý vzduch vejdi dovnitř. Prozkoumej záznamník na skříňce napravo vedle dveří. Chybí v něm kazeta s nahranými vzkazy. Obejdi křeslo a ze stolku za ním si vezmi knihu. Prozkoumej knihu v inventáři a objevíš v ní založený čistý kus papíru. Jdi do další místnosti a z lednice si vezmi zkumavku. Podívej se do koše vedle stolku s notebookem a najdeš kazetu ze záznamníku. Vlož kazetu do záznamníku a poslechneš si vzkazy pro Jacka. Zkus se podívat na informace v notebooku, ale neznáš Jackovo přihlašovací heslo. Prozkoumej zkumavku v inventáři, je v ní kyselina citrónová. Vylij kyselinu na čistý papír a poté se na něj podívej. Je na něm napsáno hledané heslo AGYLAP. Zadej tedy heslo do notebooku a přečti si obsah všech zobrazených složek. Vyjdi ven z domu a budeš napaden dvěma útočníky. Nejprve se zbav toho s basebalovou pálkou. Poté co oba útočníky zpacifikuješ ti ještě Joy pomůže zahnat je na útěk. Vrátíš se do New Yorku.
New York
Jdi ke dveřím napravo za sekretářkou Candy a vstup do své kanceláře. Přečti si e-maily a další informace ve svém notebooku. Vrať se k sekretářce a promluv s ní. Potvrdí ti že už na tebe Sullivan čeká v zasedací místnosti. Jdi doprava ke kruhovému výtahu, nastup do něj a vyjeď do zasedací místnosti. Jdi chodbou dál a promluv si se Sharon. Poté dojdi až k Sullivanovi sedícímu u stolu a také s ním pohovoř. Během rozhovoru se tě zeptá na společnost Lundwana. Na základě informací zjištěných ze svého notebooku mu odpověz prodat. Promluv si s ním ještě jednou a prober všechna témata. Poté opusť zasedací místnost a výtahem sjeď do hlavní počítačové místnosti. Sejdi po schodech až dolů. V animaci pošleš Joy do nemocnice za počítačovým expertem Kerenskym, který byl přepaden a zraněn neznámými útočníky. Poté si s ním promluvíš přes jeden z terminálů. Poradí ti jak zjistit adresu hackera, který se napojil na vaši firemní síť.
Adresa hackera
Na monitoru se objeví počítačová síť. Tvým úkolem je připojit se z tvého počítače dole na server nahoře, z něj zjistit adresu hackera a poté se odpojit (vrátit se na svůj počítač). Během této operace budeš sledován antivirovým programem, kterým tě bude chtít zneškodnit. Antivir má na počátku určitý počet tahů, který mu snižuješ o počet tebou rozsvícených bodů uzlu na který vstoupí. Pokud vstoupí na nerozsvícený uzel, ztratí antivir pouze jeden tah. Směr připojování uzlů určuješ šipkami a potvrzuješ současným stiskem mezerníku. Když chceš tah vynechat, stiskneš pouze mezerník. Antivir se nesmí dostat na tvůj uzel v síti, kde se právě nacházíš. Sleduj instrukce, které tě informují o tvých úkolech. Jedno z možných řešení je následující: 3x nahoru, doprava, 3x nahoru, ze serveru zjistit adresu, dolů, doleva a 5x dolů.Poté co zjištíš adresu hackera Vladimira Kostenka, vydáš se za ním společně se Simonem na Sibiř.ObrazekObrazek
 
Vorograd
Promluv si se správcem domu. Na jeho otázky mu odpověz, že spolupracuješ s KGB a také že nyní pracuješ pro ruskou vládu. Nakonec ti tedy správce sdělí číslo Kostenkova bytu a popíše ti jeho vzhled. Prozkoumej mailové schránky a pojistkovou skříň u schodů. Vyjdi společně se Simonem do prvního patra. Najdi dveře bytu s číslem 3A. Simon prozkoumá zámek a zjistí, že je připojen na nástražnou bombu. Musíš se dostat do bytu jinudy. Vyjdi se Simonem o patro výš a prozkoumej dveře bytu nad bytem 3A. Simon překoná zámek dveří a poté vejdete do bytu. Uvnitř seber špinavé prostěradlo z postele a čisté prostěradlo ze skříně. Zkombinuj obě prostěradla v inventáři a získáš tak provizorní lano. Vyjdi na balkon a přivaž lano k jeho zábradlí. Simon sešplhá na balkon o patro níž. Po prozkoumání zámku balkónových dveří ti Simon řekne, že zámek nejde otevřít, jelikož je elektricky zablokován. Vyjdi ven z bytu, sejdi do přízemí a z pojistkové skříně vyndej pojistku. Jdi zpět do prvního patra a nyní už můžeš vstoupit do Kostenkova bytu, jelikož se Simonovi podařilo částečně odpojit bombový zámek na dveřích. Přehraj si vzkaz na záznamníku a dozvíš se něco o firmě Omega. Z podlahy seber klíček a v odpadkovém koši najdeš ohořelý fax. Vyjdi z bytu a v přízemí otevři klíčkem mailovou schránku. Najdeš v ní obálku. Prozkoumej obálku v inventáři a vyndej z ní dopis. Po jeho prozkoumání zjistíš adresu firmy Omega. Vrať se do bytu k Simonovi a prozkoumej kabát přehozený přes židli u stolu v kuchyni. V jeho kapse najdeš zápalky a na nich napsanou adresu a telefonní číslo jednoho nočního podniku. Simon pokračuje v zneškodňování bombového zámku a ty se vydáš do firmy Omega.
Omega
Vejdi do kanceláře a promluv si s recepční Olgou. Není zrovna ochotná. Prozkoumej automat na kávu a zjistíš, že je pouze na mince. Když se pokusíš sejít po schodech dolů, recepční tě tam nepustí. Ukaž jí dopis a změní názor. Sejdi dolů do skladu a promluv si s mužem sedícím u stolu. Odpoví ti na tvé otázky pouze tehdy, když si s ním zahraješ pokr a vyhraješ. Pokud neznáš pravidla pokru, přečti si je v nápovědě. Až získáš 200 bodů tak si vyhrál. Zeptej se muže na vše a dostaneš od něj kulatý odznak. Odejdi ze skladu dveřmi napravo. Projdi chodbou a všimni si šroubováku v opravářově brašně. Vejdi do dveří na konci chodby. V místnosti jdi napravo ke stolu pod oknem Pokus se otevřít jeho horní zásuvku ale nejde to. Potřebuješ k tomu nářadí. Vrať se zpět do kanceláře. Do automatu na kávu vhoď kulatý odznak a tím ho zablokuješ. Olga zavolá opraváře aby se na to podíval. Jdi tedy do chodby vedle skladu a vezmi si šroubovák z opravářovy brašny. Pomocí šroubováku otevři šuplík stolu v místnosti na konci chodby. Najdeš v něm notebook a vyndáš ho na stůl. Prozkoumej ho.
Přístupové kódy pro zneškodnění bomby
Na obrazovce se opět objeví počítačová síť. Tvým úkolem je nejprve se připojit na server vpravo dole kde získáš Kostenkovy přístupové kódy, poté se připojit na server vpravo nahoře kde zneškodníš bombu a nakonec se úspěšně odpojit před tím než tě zničí antivirový program. Jedno z možných řešení je následující: doprava, 3x nahoru, 2x doprava, 3x dolů, ze serveru zjistit přístupové kódy, nahoru, doprava, nahoru, dolů, 2x nahoru, dolů, 2x doleva, dolů, 2x doprava, vynechat tah, 3x nahoru, doprava, pomocí serveru zneškodnit bombu, doleva, 3x dolů, 2x vynechat tah, nahoru, 3x vynechat tah, dolů, vynechat tah, nahoru, 3x vynechat tah, dolů, vynechat tah, 3x doleva, dolů, doleva.Po zpřístupnění notebooku si přečti všechny složky a dozvíš se o Kostenkově schůzce na letišti. Odejdi z místnosti. Odjedeš do nočního podniku, jehož adresu si našel na zápalkách.ObrazekObrazek
 
Noční podnik
Po vystoupení z taxíku nejprve obejdi zleva budovu nočního podniku a prozkoumej žebřík požárního schodiště. Je vysunut nahoru, takže na něj nedosáhneš. Vrať se ke vchodu a vejdi dovnitř. Zkus si promluvit se svalovcem u schodů do prvního patra, ale není to nejlepší nápad. Promluv si se servírkou u baru jestli zde nebyl Simon, kterého hledáš. Také se jí zeptej co je zajímavého v místnosti nahoře, kam nosí drinky. Zkus vejít do zadní místnosti napravo za barem ale barman tě tam nepustí. Zeptej se na Simona opilce u baru. Vyčerpej všechny dotazy a dozvíš se, že v tomto klubu je oblíbený drink Ulla Ulla, ale jeho příprava chvíli trvá. Objednej si tento koktejl u barmana a zatímco bude zaměstnán jeho mícháním, vejdi do zadní místnosti. V lékárničce najdeš prášky na spaní a také si vezmi koště opřené o zeď. Vrať se k baru a napij se připraveného drinku. Vyjdi ven na ulici a jdi k požárnímu žebříku. Pomocí koštěte ho stáhni dolů a vylez po něm nahoru. V okně uvidíš dalšího svalovce, kterému servírka nosí drinky. Musíš se ho nějak zbavit. Vrať se zpátky dovnitř a promluv si znovu se servírkou. Důkladně jí vyzpovídej a dozvíš se, že se jmenuje Tanya. Dojdi k telefonnímu automatu v protějším rohu místnosti pod schody a vytoč na něm číslo 9002472832 ze zápalek. Na baru začne zvonit telefon. Až ho barman zvedne, řekni mu že chceš mluvit s Tanyou. Představ se jako její bratr, poté zakašli aby ses vyhnul odpovědi a nakonec odpověz s ruským přízvukem. Až přijde Tanya k telefonu, dojdi rychle k baru, kde je na tácu připravená sklenička s drinkem pro chlápka nahoře a nasyp do ní prášky na spaní. Teď už se můžeš vrátit ven k oknu nad žebříkem a uvidíš, jak svalovec usne jako mimino. Prohledej ho a vezmi si jeho pistoli a zapalovač. Jdi ke dveřím vzadu a vejdi dovnitř. Uvidíš svázaného Simona a okolo něj ozbrojené mafiány. Jelikož na sebe míříte pistolemi, musíš sebe a Simona z této šlamastiky nějak dostat. Natoč se směrem k lahvi s vodkou postavené na otevřeném kufříku s penězi a převrhni jí. Poté na láhev použij zapalovač a mafiáni vás raději propustí, než aby přišli o takový balík peněz. Venku následuj Simona ke vchodu na letiště a požádej ho o otevření jeho zámku.
Letiště
Na letišti vás čeká hacker Vladimir Kostenko s pistolí v ruce. Jdi k boudě nalevo od náklaďáku a vezmi si u ní opřenou lopatu. Dojdi zepředu k zasněžené bedně mezi boudou a náklaďákem a pomocí lopaty shoď sud, který je na ní postaven. Poté projdi uličkou za bednu a zatlač na auto. Po jeho přesunu seber ze země za autem láhev alkoholu a z bedny v popředí si vezmi kapesník. Zkombinuj láhev a kapesník a vyrobíš zápalnou láhev. Dojdi k bednám za autem a hoď zápalnou láhev do míst, kde se ukrývá Vladimir. Po jeho zpacifikování si s ním promluv. V následné animaci je Vladimir zastřelen a vás přepadnou tři borci, které na vás poslal šéf mafiánů. Abys všechny úspěšně zlikvidoval, nejprve se zbav obou útočníků s golfovými holemi. Poté pomocí Simona přidrž machrovi s palicí ruce za zády a Largovými kopy dodělej i jeho. Po skončení rvačky najdeš ve sněhu Vladimirův prsten se záhadnými symboly a následně odletíte do New Yorku.
New York
Promluv si s Candy co je nového a poté si jdi do své kanceláře přečíst nové e-maily. Přečti si hlavně zprávy o společnosti Mentek. Vyjeď výtahem do zasedací místnosti a promluv si se Sullivanem. Na jeho otázku ohledně Menteku mu odpověz nekupovat. Poté si s ním promluv ještě jednou a dozvíš se, že symboly na Vladimirově prstenu jsou i na obraze ve tvé kanceláři. Sjeď výtahem do hlavní počítačové místnosti a promluv si s Joy. Poté se vrať do své kanceláře. Přivítá tě tam Sharon, které se po tobě očividně stýskalo. Po jejím odchodu prozkoumej obraz na zdi mezi levými dveřmi a knihovnou. Objevíš souvislost mezi symboly na prstenu a opatstvím na ostrově Sarjevane, kde si jako sirotek strávil dětství. Poté vyrazíš svou jachtou na menší výlet.
Sarjevane
Podívej se do boxu na nářadí v popředí a vezmi si z něj kladivo. Jdi po molu dozadu a vezmi si kovový šíp z harpuny opřený o skálu. Dále si všimni pojistkové skříně a mřížové branky vzadu. Pro její otevření je nutná elektřina která nefunguje. Jdi úplně dozadu k hadici a podívej se na její koncovku. Vezmi si kovový kroužek a vrať se k pojistkové skříni. Otevři jí pomocí kovového šípu a zjistíš, že chybí hlavní pojistka. Musíš jí nějak vyrobit. Použij kladivo na kovový kroužek a vyrobíš plochý kroužek. Vlož ho místo pojistky do pojistkové skříně a mřížová branka se otevře. Vstup do chodby a ocitneš se na dvoře opatství. Jdi nalevo ke kamennému bloku, na kterém je obraz s postavami Josefa, Ježíše a Marie. Zapamatuj si jejich pořadí zleva doprava. Prozkoumej další místa na dvorku. Je tu ještě socha mnicha a fontánka s tekoucí vodou. Vrať se ke vchodu kterým jsi přišel a napravo vyjdi po schodech nahoru. Tam se vydej dál po schodech napravo až dojdeš k první budově. Otevři dveře a vejdi dovnitř. Všimni si Bible položené na stole. Poté se podívej na obraz pověšený nad sloupem vedle stolu. Podívej se také na stolek se šachovnicí na jehož boku je vyryt nápis Anastasie. Ve výklenku je také zajímavá váza dynastie Ming, která se ti bude hodit později. Opusť místnost zadními dveřmi a dojdi k druhé budově. Vejdi dovnitř a všimni si zamčené skříňky napravo od dveří. Obejdi stůl a z jeho šuplíku si vezmi klíček. Otevři s ním skříňku vedle dveří a vezmi si z ní šachovou figurku bílého krále. Jdi k další skříňce naproti dveřím a vezmi si podivnou figurku, která je na ní postavena. Prozkoumej knihovny po obvodu místnosti a na policích najdeš ještě  zvláštní figurku a tajemnou figurku. Přistup k oltáři mezi knihovnami. V inventáři rozeber všechny tři figurky vždy na dva díly a slož z nich figurku Josefa, Ježíše a Marie. Umísti je v tomto pořadí zleva doprava do třech výklenků oltáře. V rohu místnosti se odsune knihovna a objeví se skrytá chodba. Vstup dovnitř do tajné místnosti. Všimni si vyschlé fontánky vedle vchodu. Jdi do zadní části místnosti a z baru si vezmi prázdnou láhev a na stole vedle baru seber návod na šachy. Vyjdi ven z tajné místnosti a vrať se zpět až dolů na dvorek. Na fontánku použij prázdnou láhev a získáš tak láhev s vodou. Jdi znovu až do tajné místnosti za knihovnou a nalij vodu z láhve do vyschlé fontánky. Na jejím čele se otevře schránka, ze které si vezmi šachovou figurku černého krále. Vrať se do první budovy k šachovnici a polož na ní bílého a černého krále. Poté na stolek postav návod na šachy a přistup blíž. Rozmísti všechny figurky podle obrázku v knížce a poté odstup od stolu. V krbu se otevře další tajná chodba. Vejdi do ní a ocitneš se v podzemní kryptě. Prohlédni si obrazy v chodbě a zjistíš z nich důležitou informaci. Vstup do další místnosti a na její podlaze jsou dlaždice, na některých z nich jsou písmena a na prostřední je obraz Marie s Ježíšem. Na tu nesmíš v žádném případě vstoupit jak ses před chvílí dozvěděl. Tvým úkolem je vstoupit postupně na dlaždice s písmeny aby vzniklo slovo MAURICE. Mezi písmeny se pohybuj po prázdných dlaždicích. Šipky pro pohyb a otáčení do směrů vždy jenom krátce stiskni, jinak se Largo roztočí. Až vstoupíš na poslední písmeno, otevře se mřížová branka naproti vchodu. Vejdi dovnitř a dojdi k oltáři, kde je obrázek Ježíše. Tvým úkolem je složit podle obrázku rozházené čtvercové dílky stejného obrázku na víku oltáře. Až to budeš mít, odsune se přední část oltáře a objevíš zde nápis AXIO. Vrátíš se do New Yorku abys zjistil jaký je jeho význam.
New York
Jdi směrem k sekretářce a potkáš se s Jenny. Poprosí tě, abys vyřídil nějaké formality. Až odejde, můžeš pohovořit s Candy a poté jdi do své kanceláře. Přečti si nové e-maily. Dozvíš se jak pokročilo policejní vyšetřování, získáš informace o investicích a také zjistíš že vaše počítačová síť je zahlcena nevyžádanou poštou. Někdo posílá do tvé firmy výhružné e-maily. Opusť kancelář, vyjeď výtahem do zasedací místnosti a promluv si se Sullivanem. Až se tě bude ptát na další investice, odpověz mu aby investoval náhodně. Poté s ním promluv znovu a zeptej se ho na význam slova AXIO. Odejdi a sjeď dolů do hlavní počítačové místnosti. Promluv si s Joy a poté i s Kerenskym na vedlejším terminálu.
Identita spamera
Dojdi k počítači za Joy a přečti si e-mail. Na obrazovce se objeví počítačová síť a tvým úkolem je zjistit jméno a adresu spamera. Jedno z možných řešení je následující: doleva, 4x nahoru, 2x doleva, zjistit adresu spamera, 3x doprava, dolů, doprava, dolů, doleva a dvakrát dolů.ObrazekObrazekPoté co zjistíš adresu spamera jménem Jerry Garcia, vyjeď výtahem do recepce a jdi do své kanceláře. Přistup k počítači a prozkoumej složky s názvem AXIO. Pouze čtvrtá složka obsahuje nějaké informace. Dozvíš se něco o špiónce Heleně Deckovar. Vrať se do hlavní počítačové místnosti a zeptej se Joy na podrobnější informace o špiónce. Poté se na ní zeptej i Kerenskyho. Dozvíš se že by mohla být na Sardinii. Promluv si s Joy znovu aby připravila vše potřebné na menší výlet. Vyjeď výtahem do recepce, kde ti Candy připomene tvé rande se Sharon. Po příjemně stráveném večeru odjedeš následující den s Joy na Sardinii.
Sardinie
Po příjezdu do vesnice s názvem Malatestano jdi doprava okolo fontány a promluv si s mužem sedícím na schodu u dveří svého domku. Dozvíš se informace o nedalekém klášteru a jeho současných obyvatelích. Také ti poví něco o nákladním výtahu pro doplňování zásob do kláštera a něco málo o vesnici. Promluv na chlapce s míčkem v uličce napravo, ale má od matky zakázáno mluvit s cizinci. Otoč se a jdi dále podél podloubí a promluv si s kupcem, který se jmenuje Luigi. Dozvíš se že nákladní výtah je u skal za vesnicí. Jdi dál stejným směrem, opusť náměstí a uličkou dojdi za vesnici k vraku auta. Nalevo vedle vraku najdeš mezi kameny svazek klíčků. Otevři pomocí klíčků nejprve zadní kufr auta a vezmi si z motoru klínový řemen, poté otevři i přední kufr a najdeš ještě lepící pásku. Jdi dál ke skalám a spatříš motor sloužící jako pohon nákladního výtahu. Nasaď na něj chybějící klínový řemen. Ještě musíš sehnat naftu, jelikož nádrž je prázdná. Vrať se na náměstí a zeptej se Louigiho jestli ti neprodá naftu. Jelikož máš pouze dolary a Luigi obchoduje pouze v eurech, musíš najít jiný způsob jak naftu koupit. Jdi k fontáně a promluv si s bědující ženou. Ztratil se jí syn, který si před chvílí hrál v uličce s míčkem. Jdi ke skalám za vesnicí a dále napravo najdeš hledaného chlapce, který spadl ze skály a zlomil si nohu. Promluv si s ním. Poté se vrať podél skal trochu doleva, prozkoumej křoví a ulom si z něj několik větví. Zkombinuj větve s lepící páskou a vyrobíš provizorní dlahu. Použij dlahu na chlapcovu zlomenou nohu. Odvedeš chlapce za jeho matkou a ta má takovou radost že ti za odměnu věnuje stříbrný řetízek. Promluv si s ženou abys zjistil její jméno. Poté jdi za kupcem a nabídni mu stříbrný řetízek výměnou za naftu. Po menším vyptávání mu sděl jméno ženy, která ti řetízek věnovala a dostaneš tak od Luigiho kanystr nafty. Jdi ke skalám za vesnicí a nalij do nádrže motoru naftu z kanystru. Spusť motor, dolů sjede nákladní výtah, který tě společně s Joy vyveze nahoru do kláštera.
Klášter
Nahoře vás napadne mnich, který poznal vaši identitu a tak se o něj Joy postará. Vezmi si lano položené na bedně a ze zábradlí seber hadr. Poté otevři proutěný koš a vyndej z něj dvě mnišská roucha. V převleku za mnichy budete méně nápadní. Joy se vydá prozkoumat klášter. Použij na omráčeného mnicha hadr jako roubík a lanem mu svaž ruce za zády aby nemohl přivolat pomoc. Poté mnicha prohledej a v jeho kapse najdeš magnetickou kartu. Vejdi průchodem na nádvoří kláštera. Jdi doprava podél zdi a vstup do prvních dveří. Pokračuj chodbou, kde jsou celkem čtyři místnosti. V každé místnosti prozkoumej ventilační mřížku a poslechni si zvuky z různých míst kláštera. U jedné z mřížek uslyšíš zvuk psaní na klávesnici. V poslední místnosti si promluv s Joy, která zaslechla hovořit mnichy o hledané špiónce. Vyjdi na nádvoří, jdi opět doprava a vstup do dalších dveří. Ocitneš se v klášterní kapli. V rohu kaple nalevo od vchodu jsou zamčené dveře. Jdi k oltáři vepředu. Přístup za něj je chráněn světelnými paprsky. Nalevo od oltáře visí obraz svatého, který sundej ze zdi. Stiskni skryté tlačítko a vypneš tak světelné paprsky. Jdi za oltář a na sochu mnicha použij magnetickou kartu. Odemkneš tak dveře vedle vchodu. Vstup dovnitř a použij výtah. Vyjdi chodbou na balkon nad nádvořím. Jdi dál a vstup do dveří naproti. V knihovně prozkoumej police s chybějícími knihami v patře i v přízemí. V každé z polic jsou vždy knihy s určitým námětem. V přízemí prozkoumej podlouhlé stoly a vezmi z nich zelenou knihu o klášterním životě a červenou knihu o válkách na Balkáně. Vrať zelenou knihu do police s knihami o historii kláštera a červenou knihu do police s knihami o historii východních zemí. Jedna z knihoven v přízemí se otočí na opačnou stranu. Dojdi k ní a zatáhni postupně za dvě z vyčnívajících knížek. Jsou připojeny k řetězům a vrátí se zpět. Potřebuješ pomoc od Joy. Vrať se pro ní a požádej jí aby šla s tebou do knihovny. Společně zatáhnete současně za obě knihy. Knihovna se odsune dozadu a vy objevíte tajnou chodbu. Vejdete dovnitř a spatříte mnichy, kteří vstoupili do tajné místnosti za pancéřovými dveřmi.
Tajná místnost
Joy slyší za dveřmi hlasy, takže vstoupit dovnitř není dobrý nápad. Sundej železný kříž ze zdi napravo a použij ho na rozlomení visacího zámku u dveří v rohu chodby. Vejdi do místnosti a otevři bednu u dveří. Vezmi si z ní láhev s plynem. Dále si vezmi plynovou masku z věšáku a zavírací nůž ze stolu. Vyjdi z místnosti a vrať se do přízemí kláštera do místnosti s mřížkou, kde jsi slyšel psaní na klávesnici. Vypusť plyn z láhve do ventilační šachty a uspíš tak osoby v místnosti na druhém konci. Vrať se k pancéřovým dveřím u tajné místnosti a Joy ti potvrdí, že už hlasy ztichly. Nasaď si plynovou masku a vejdi dovnitř. Prozkoumej soubory v počítači a najdeš mezi nimi zkopírované složky z laboratoří W-Foodu, které byly ukradeny. Je to důkaz o tom, že zde má Helena Deckovar tajné pracoviště. Použij nůž na snímač otisků ruky u dveří do další místnosti. Po sundání jeho krytu odpoj elektronický zámek a vejdi dovnitř.
Deaktivace elektronického zámku
Nacházíš se v počítačové místnosti. Přistup k počítači vzadu a na obrazovce se objeví počítačová síť. Tvým úkolem je na základě bezpečnostních souborů získaných ze serverů deaktivovat elektronický zámek u dveří do další místnosti. Jedno z možných řešení je následující: doprava, dolů, sebrat bezpečnostní složku, doprava, 2x nahoru, 3x doprava, dolů, doleva, sebrat bezpečnostní složku, doleva, nahoru, doprava, 3x nahoru, deaktivovat zámek, dolů, doleva, doprava, dolů, 2x doleva, dolů, doleva, dolů a doleva.ObrazekObrazekPo deaktivaci zámku si ještě prohlédni všechny složky na tomto počítači. Poté vstup odblokovanými dveřmi do tajné kanceláře. Jdi napravo a na skříňce uvidíš vystavenou africkou sošku. Otoč dvakrát její hlavu a otevřeš tak kontejner u stolu, ve kterém je další počítač. Přistup k němu a na obrazovce se objeví další počítačová síť. Tvým úkolem je zjistit informace ze dvou serverů ohledně ztraceného DVD s výzkumy z Mexika. Řešení není tak jednoduché jak vypadá, protože uzly sítě jsou jednobodové a postupně tě začnou sledovat dva antivirové programy. Jelikož je postup řešení dost dlouhý, uvedu zde pouze tipy, jak být úspěšný: Než dojdeš k serverům, nejprve okolo nich místo postupu vpřed zvyš počet bodů na uzlech aby si získal náskok před antiviry. Nejprve získej informace ze serveru napravo. Poté až bude aktivní pouze jeden z antivirů a bude dostatečně pozastaven, získej informace i z levého serveru. Nenech se antiviry obklíčit, spíše je nalákej oba dva za sebe a snižuj postupně jejich počet kroků. Využívej k tomu i přechod přes již navštívený pravý server.ObrazekObrazekPo zjištění potřebných informací ti Joy oznámí, že další pobyt v klášteře je pro vás nebezpečný. Musíte rychle zmizet, jelikož už o vás všichni vědí. Vydej se tedy zpět. V první místnosti za pancéřovými dveřmi už na vás čekají tři chlápci, kteří se probrali ze spánku. Nejdříve se zbav obou maníků s kuší a nakonec i toho posledního s tyčí. Largo k tomu může využít i nůž a popelník. Pokračuj přes knihovnu a kapli až na nádvoří, kde na vás tentokrát čeká čtyřčlenná partička. Nejprve se zbav pomocí kopů chlápka s kuší, poté použij na toho s tyčí nůž. Nakonec udolej dva zbylé pomocí kopů a úderů rukama. Na každého z nich platí něco jiného. Vyjdi ven k výtahu, přivolej ho pomocí páky a nastup do něj společně s Joy. Sjedete dolů a vrátíte se zpět do New Yorku. Ty se okamžitě vydáš do Mexika, kde ti tentokrát bude asistovat Simon.
Mexiko
Po rozhovoru se Simonem se podívej do inventáře. Máš u sebe rádiový ovladač, kotvu s kabelem, kleště a páčidlo. Popojdi doleva k aktivní části elektrického plotu. V inventáři použij kleště na kotvu s kabelem a získáš tak tenký ocelový kabel. Použij na něj kleště a vyrobíš z něj dva propojovací kabely. Propoj pomocí těchto kabelů konektory dvou spodních drátů elektrického plotu a poté přestřihni tyto dráty kleštěmi. Prolez vzniklým otvorem a dostaneš se tak na pozemek výzkumného centra W-Foodu. Pomocí dalekohledu zjistíš, že se někdo vloupal do laboratoří. Po chvilce plížení spatříš dva strážce. Musíš se dostat do jejich blízkosti aniž by tě zpozorovali. Využij k tomu nízké zdi. Až se připlížíš k poslední zdi nejblíže u stráží, použij rádiový ovladač na strážce nalevo. Po odlákání stráží dojdi k budově napravo a vyjdi nahoru po požárním schodišti. Použij páčidlo na zamčené dveře a vejdi dovnitř. V laboratoři prozkoumej pracovní stoly před sebou a vezmi si z nich lahvičku kyseliny a tubu uspávacích pilulek. Dojdi ke dveřím naproti s nápisem SILOS a přečti si manuál na jejich nouzové otevření. Je potřeba stisknout současně dvě červená tlačítka. Jedno u dveří a druhé nalevo na zdi vedle požárního vchodu, kudy jsi přišel. Budeš k tomu ještě něco potřebovat. Jdi za roh a skrz dvoje dveře dojdi do místnosti s terárii. Z police naproti dveřím si vezmi špulku s nití a vrať se zpět do laboratoře. Dojdi k tlačítku vedle požárních dveří a přivaž nit ze špulky k detektoru kouře u stropu. Poté na její konec přivaž kotvu a tu přivaž nití k vozíku u zábradlí. Nakonec použij na nit kyselinu. Po přetržení nitě se kotva zhoupne a stiskne jedno z tlačítek. Ty stiskneš současně to druhé u dveří, kam si mezitím doběhl. Vyjdi ven z laboratoře a přes spojovací lávku dojdi do laboratoře naproti. Uvnitř jdi dál uličkou vepředu a za rohem uvidíš dveře od trezoru. Použij páčidlo na jejich zámek a sundáš tak jeho kryt. Nyní musíš odsunout všechny čtyři závory zámku doleva. Aby to nebylo tak jednoduché, má posuv jednotlivých závor určitou závislost. Závoru můžeš posunout pouze tehdy, pokud závora nad ní není ve stejné pozici, nebo v pozici kam chceš závoru posunout. Když si označíš závory shora dolů čísly 1 až 4, je postup řešení následující: 1L, 2L, 1L, 3L, 1P, 2P, 1P, 3L, 1L, 2L, 1L, 4L, 1P, 2P, 1P, 3P, 1L, 2L, 1L, 3P, 1P, 2P, 1P, 4L, 1L, 2L, 1L, 3L, 1P, 2P, 1P, 3L, 1L, 2L, 1L. Vejdi do trezoru a prozkoumej police s DVD. Překvapí tě Salma s pistolí v ruce, protože tě pokládá za hledaného zločince. Naštěstí jí přesvědčíš, že si na její straně. Salma ti prozradí číslo hledaného DVD, které si vezmeš. Opustíte W-Food a u elektrického plotu tě čeká nejenom Simon, ale také parta ozbrojenců. Zbav se jich pomocí osvědčené taktiky. Poté všichni tři odletíte do New Yorku.
New York
Promluv si s Candy. Poté vyjeď výtahem do zasedací místnosti a promluv si dvakrát se Sullivanem o posledních obchodech. Vrať se do recepce a jdi do své kanceláře, kde na tebe čeká Salma. Vlož DVD do mechaniky notebooku a Salma se pokusí analyzovat jeho obsah. Přijde Candy a upozorní tě, že ti přišel chráněný e-mail od Sharon. Sjeď výtahem do hlavní počítačové místnosti a přečti si e-mail na počítači za Joy. Je to naléhavý vzkaz od Sharon, takže se vydáš do jejího bytu.
Sharonin byt
Dojdi chodbou k posledním dveřím a třikrát na ně zaklepej. Zjistíš že jsou otevřeny, takže vstup do Sharonina bytu. Popojdi do kuchyně a budeš omámen uspávacím plynem. Poté co se probereš, spatříš na podlaze vedle sebe zavražděnou Sharon a v ruce držíš vražednou zbraň. To je strašné, proč právě ona? Poté co se vzpamatuješ ze šoku a přikryješ tělo mrtvé Sharon, dojdi ke dveřím a pokus se vyjít ven z místnosti. Jsou zamčeny a klíč je zasunut v zámku z druhé strany. Skutečný vrah zatím zavolal na policii. Jdi ke kulatému stolku naproti šatní skříni a vezmi si z něj sponku do vlasů. Ze stolku v koupelně si vezmi nůžky a podívej se do zrcadla vedle vany. Takhle odsud nemůžeš odejít. Dojdi k šatní skříni, vyndej z ní oblek Tuxedo a oblékni se do něj. Použij nůžky na zástěnu vedle šatní skříně a získáš tak kus kartonu. Jdi znovu ke dveřím, zasuň pod ně karton a pomocí sponky vystrč klíč ze zámku. Odemkni dveře a vejdi do obýváku. Vzpomeň si, že Sharon má náhradní klíč od bytu ukrytý v akváriu s jedovatými rybami. Jdi ke stolu naproti akváriu a vezmi si z něj plastové pravítko. Poté dojdi ke stolu s notebookem a najdeš tam vteřinové lepidlo. Projdi dveřmi do kuchyně a vezmi si vidličku z pracovního pultu. Na kuchyňském stole vedle ještě najdeš láhev burbonu. Vrať se k akváriu v obýváku. V inventáři nanes lepidlo na pravítko a přilep k němu vidličku. Vyrobeným nástrojem se pokus vyndat klíč z akvária, ale nepovede se to. Vylij tedy do akvária burbon a nyní už vyndáš klíč od bytu holýma rukama. Jdi do kuchyně a odemkni vstupní dveře. Vyjdi na chodbu a popojdi k telefonu. Zavoláš Simonovi, že má spolu s Joy odletět na ostrov Sarjevane, kde se setkáte. Vylez ven z domu otevřeným oknem.
Sarjevane
Poté co si promluvíš se svými přáteli Joy a Simonem, přistup k notebooku. Objeví se před tebou počítačová síť. Tvým úkolem je zjistit, kdo se vydával za Sharon a poslal ti falešný mail. Jedno z možných řešení je následující: 3x doprava, nahoru, doprava, dolů, doprava, nahoru, doprava, nahoru, doprava, nahoru, doprava, dolů, nahoru, doleva, zvýšit počet bodů uzlu na 4, dolů, zvýšit počet bodů uzlu na 4, dolů, zvýšit počet bodů uzlu na 4, dolů, zvýšit počet bodů uzlu na 4, doleva, zvýšit počet bodů uzlu na 4, nahoru, zvýšit počet bodů uzlu na 4, nahoru, zvýšit počet bodů uzlu na 4, doprava, nahoru, doprava, nahoru, doprava, dolů, dolů, zjistit odesílatele e-mailu, nahoru, vynechávat tahy dokud antivir nezmizí, vrátit se nejkratší cestou zpět.ObrazekObrazekZjistíš, že falešný mail ti poslala Jenny Lucas. Podívej se do notebooku na její osobní složku. Získáš tak informaci, že se narodila mimo Spojené Státy. Najdi Joy, která je na terase před první budovou a sděl jí, co ses dozvěděl. Řekne ti, že musíš zjistit více informací ohledně původu Jenny. Sejdi po schodech vedle budovy a jdi za Simonem, který je na vyvýšené terase naproti. Prober s ním všechny témata a dostaneš radu, že máš kontaktovat Kerenskyho. Vrať se k notebooku ve druhé budově a promluv si s Kerenskym. Poradí ti, že se máš nabourat do databáze FBI. Přistup k notebooku a objeví se další počítačová síť. Tvým úkolem je získat informace o Jenny Lucas ze serverů FBI. Jedno z možných řešení je následující: doleva, 2x nahoru, 3x doleva, zvýšit počet bodů uzlu na 4, doleva, zvýšit počet bodů uzlu na 4, 2x nahoru, doleva, sebrat složky, doleva, dolů, vynechat tah, doprava, 2x dolů, doleva, dolů, sebrat složky, nahoru, zvýšit počet bodů uzlu na 4, doprava, nahoru, vynechat tah, doprava, 2x dolů, 2x doprava, dolů, zvýšit počet bodů uzlu na 4, doleva, zvýšit počet bodů uzlu na 4, 3x vynechat tah, 4x doprava.ObrazekObrazekPřečti si nalezené složky. Zjistíš, že Jenny Lucas a Helena Deckovar je jedna a tatáž osoba. Jdi to sdělit Joy a Simonovi. Poté se vrať do druhé budovy a vejdi chodbou za knihovnou do tajné místnosti, kde zatím Salma prozkoumala obsah DVD. Zjistíš, že byla záměrně kontaminována zásilka humanitární pomoci se sušeným mlékem, kterou jsi poslal do Drinavie. Musíš zásilku zastavit! Promluv si o tom s Kerenskym, ale nemůže ti pomoci, jelikož je střežen FBI. Jdi za Joy, ale je příliš pozdě. Areál opatství už obsadili padouši se samostříly. Jelikož jsou v přesile, musíš se jich zbavit postupně.
Léčky na padouchy
Vyjdi zadními dveřmi z budovy a nad schody najdeš náhrdelník, který tu ztratila Salma. Vrať se do budovy a chodbou za krbem vejdi do podzemních prostor. Jdi do místnosti s dlaždicemi, opatrně obejdi tu s obrazem a polož za ní náhrdelník. Vrať se zpět do místnosti nahoře a rozbij vázu z výklenku. Touto léčkou se zbavíš prvního padoucha. V místnosti s dlaždicemi se otoč a projdi otevřenou brankou naproti (pozor na prostřední dlaždici). V další místnosti jdi rovně, poté doleva a další brankou dojdi k zavřené mříži v přístavišti. Vypni přívod proudu do elektrizující rozvodné skříně a seber ze země elektrický kabel. Použij kabel na skříň a poté zapni proud. Zbavíš se tak druhého padoucha. Vrať se do podzemní místnosti, jdi nalevo a vejdi do nově otevřené branky. Objevíš se na nádvoří za sochou mnicha. Otoč sochou a zbavíš se tak třetího padoucha. Zároveň vyleze další ze svého úkrytu. Vrať se zpět přes podzemní místnosti (prostřední dlaždici se vyhni obloukem) a vylez chodbou za krbem do budovy nahoře. Vyjdi před budovu, sejdi po schodech nalevo a dojdi podloubím vedle dalších schodů vedoucích dolů až k lanu omotanému okolo sloupu. Použij lano na odstranění čtvrtého padoucha a cesta je nyní volná. Ale ne! Musíš zneškodnit další čtyři zloduchy, kteří se objevili na nádvoří. Teď už ti naštěstí pomůže Joy. Nejprve použij nůž na lučištníka nalevo. Poté využívej Joy, která umí úderem karate znehybnit útočníka na 2 kola a následně Larga na jeho snadné zneškodnění. Nejprve se takto zbav lučištníka napravo a současně padoucha s tyčí nalevo. Posledního chlápka s tyčí poté už hravě zvládneš. Poté doběhneš s Joy do přístaviště a zahlédneš svojí jachtu, která směřuje i s padouchy a unesenou Salmou k lodi převážející humanitární zásilku. Také se konečně objeví Simon, který se probral z omráčení.
Nákladní loď
Vezmi si kotvu s kabelem ze zábradlí, popojdi k Joy a promluv s ní. Jdi směrem dozadu, obejdi kontejnery a pomocí kotvy vylom zámek u skříňky, která visí na stěně. Otevři skříňku a vezmi si z ní špulku s elektrickým kabelem. Popojdi k druhému vázacímu oku kontejneru a kabel na něj přivaž. Poté zatáhni za ovládací páku zvonu. Přilákaný padouch zakopne o natažený kabel a Joy ho následně dorazí. Jdi dál až ke schodům a všimni si přívodu vody. Sejdi dolů po schodech a zapoj koncovku kabelu do zásuvky na stěně. Jdi dál a za bednami spatříš dva padouchy, kteří stojí u druhého konce kabelu. Opatrně projdi za nimi dál a najdeš prázdný kýbl. Vrať se k přívodu vody a naplň s ní kýbl. Jdi opět k místu kde stojí padouši a polej vodou kabel.ObrazekVrať se k zásuvce a vypínačem vedle ní zapni proud. Zbavíš se tak obou padouchů. Jdi dál okolo místa, kde si našel kýbl a spatříš další dva darebáky. Tudy cesta nevede. Vrať se k místu, kde před chvílí proběhla elektroléčba a u lana přelez zábradlí. Přeručkuješ po boku lodi a zvědavého otrapu stáhneš pomocí kotvy do vody. Poté co tě Joy vytáhne zpět na palubu, dojdi k žebříku naproti a vylez po něm nahoru. Dostaneš se tak přes střechy, sloupy a lana do další části lodi.
Záchrana
Jdi nalevo a seber ze země hasák. Sejdi po schodech napravo a dole najdeš lano. Vrať se nahoru a vejdi dveřmi dovnitř. Jdi chodbou dolů, projdi okolo místa kde uniká pára a o patro níže najdeš přelomenou udici opřenou o bednu. Vrať se nahoru a vlez do ventilační šachty naproti dveřím. Na křižovatce se vydej dozadu a dolez k zapnutému větráku. Zablokuj ho udicí a vyndej speciální klíč z prostoru za ním. Vrať se ke křižovatce a pokračuj dopředu k zamčené mříži. Odemkni jí klíčem, vlez dovnitř a otoč ventilem. Vypneš tak unikající páru. Vylez ven z ventilační šachty, jdi dolů chodbou a vejdi do uličky která byla blokována unikající párou. Na potrubí nalevo najdeš olejničku. Vyjdi z uličky, sejdi o patro níž a promaž olejničkou zrezlou ventilační mříž napravo. Po jejím vysunutí vlez do šachty a dolez až na konec. Hoď hasák na padoucha pod tebou a poté slez po laně dolů. Promluv si s uvězněnou Salmou a poté tě napadnou čtyři útočníci. Používej hasící přístroj na jejich znehybnění a poté je postupně zlikviduj. Poté se pokus posunout bednu z mříže vězení a Joy ti pomůže Salmu osvobodit. Dozvíš se, že její únosci hovořili o kontaminované zásilce a také zaslechla čísla 882. Porozhlédni se po místnosti a napravo na barelu najdeš časovač. Vyjdi po schodech ke vratům skladiště, přistup k jejich kódovému zámku a zadej na něm zjištěný kód. Po jeho potvrzení se vrata otevřou. Vejdi dovnitř a ze země seber trhavinu C4. V hliníkovém kufříku najdeš ještě rozbušku. Zkombinuj rozbušku s časovačem, získáš tak časovanou rozbušku a po přidání trhaviny vyrobíš časovanou bombu. Připevni bombu na bedny s výbušninami. Poté co unikneš před dotírající Helenou a jejími poskoky, vylez nahoru po žebříku a vyjdi ven do chodby. Jdi chodbou nahoru a dveřmi vyjdi na palubu. Čeká tě konfrontace s Helenou Deckovar, která ti nejprve ozřejmí své úmysly. V závěrečném souboji použij nejprve kanystr a poté nůž. Zabránil jsi tak hrozící katastrofě a tím také končí tvé dobrodružství.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Largo Winch- Empire Under Threat

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář