Jdi na obsah Jdi na menu
 

TOPlist

Moop & Dreadly in The Treasure on Bing Bong Island

16.10.2010 Autor návodu-Standa Madukas

Moop & Dreadly je celkem krátká hra,rozdělená do šesti kapitol,kdy každá kapitola se skládá z mála úkolů .O co ve hře jde? Moop a Dreadly(kluk a pes) plují na ostrov ,kde je potřeba najít poklad.Hra je animovaná,má celkem hezkou grafiku a byla vydána v roce 2002.

Kapitola 1 : Co může být lepší ?

V kapitole 1  mají Moop & Dreadly opravit roztrhanou plachtu, aby mohli odplout na Bing Bong Island a získat poklad . První věc, kterou musíte udělat , je dostat plachtu dolů tak, abyste ji mohli opravit.Vezměte si krabici na palubě s obrázkem ryby,je v ní rybí občerstvení .Vylezte nahoru na stožár.Klikněte v inventáři na krabici a pak na racka. Zatímco Racek žere rybu ,  Moop bere roztrženou plachtu .Slezte dolů a jděte do kabiny nalevo,kde na podlaze vidíte hromadu prádla.Dreadly sebere špinavé prádla na podlaze .Vyjděte na palubu a jděte vpravo do podpalubí.Vidíte tu šicí stroj . Použijte prádlo z vašeho inventáře na šicí stroj . Potom na šicí stroj použijte roztrhanou plachtu .Získáte opravenou plachtu.Vyjděte na palubu,vylezte na stožár a umístěte zašitou plachtu na své místo. Moop & Dreadly odplují na Bing Bong Island!

Kapitola 2 : Dvě skály , Mám tě!

Moop & Dreadly narazili na skaliska ,vpravo od Bing Bong Islandu.Vidíte,že napravo na kanonu sedí brouk,který hlídá lano. Jděte tedy z lodi doprava ,vejděte do chatrče.Náčelník Škvor má druhou polovinu mapy ostrova .Je potřeba získat pomoc od paní Hornswoggle ,která má velký balon.Moop & Dreadly však nejprve musí pomoci paní Hornswoggle opravit obří díru v balónu .Vyjděte z chatrče a jděte doprava kolem chatrče k paní Hornswoggle.Promluvte s ní a pak zatlačte kámen 1 na místo do důlku. Pak jděte zpět doleva a promluvte  s paní Hornswoggle . Aby bylo možné opravit její balón , budete muset jít zpátky na loď a sebrat plachtu . Dejte plachtu paní Hornswoggle . Její balon je opraven, ale Moop & Dreadly potřebují najít způsob, jak pohnout s kamenem 2 .Projděte doleva k přístavu a promluvte s Fishermanem Ungermanem . Pokud mu pomůžete najít ryby Nikiniki , dá vám  svou síť. Jděte zpět do chatrče k náčelníkovi a vezměte si malé akvárko.Vyjděte z chatrče a jděte nalevo kolem chatrče doprava.Na pláži si hraje malý chlapeček.Jděte doprava,vidíte tu rybičku ve vodě.Použijte na ní akvárko.Vraťte se k Fishermanovi Ungermanovi,dejte mu akvárko s rybičkou,dá vám síť .Jděte k paní Hornswoggle,dejte jí síť . Se záplatovaným balónem vyletí nahoru k velké skále a pomůže přesunout kámen 2 na své místo .Klikněte vlevo ,jako byste chtěli odejít z obrazovky.Objeví se náčelník Škvor a dá vám druhou polovinu mapy ostrova s pokladem.

Kapitola 3 : Poklad na Awaitinu '!

Moop & Dreadly  jdou jeskyní kupředu,když zapadnou do mělkého písku.Situace naštěstí není tak vážná jak vypadá,takže po chvilce pokračují vpřed.Projděte až k propasti,na druhou stranu se nedostaneme,takže se vraťte na loď a vezměte si provaz , který je na palubě . Jděte zpět do jeskyně k propasti a na druhou stranu použijte provaz,tím ho natáhnete přes propast.Projděte doprava ke dveřím s klíčovou dírkou, je zamčeno ! Jděte zpět,u propasti jděte doleva.Vidíte,že kapitán a jeho dva nohsledi mají klíč a směřují ke dveřím s pokladem.Vraťte se do vesnice a jděte směrem k vám do obrazovky.Promluvte si se žonglérem Jackem Tickem.Vezměte si od něj svítilnu,která je za ním.Jakmile budete mít svítilnu,tak jděte zpět do jeskyně a pak doleva za propastí ke kapitánovi a jeho nohsledy co nesou klíč.Použijte svítilnu na sochu napravo,strašidelný stín vystraší kapitána i jeho dva nohsledy ,takže utečou a klíč tu nechají.Vezměte si klíč a jděte doprava ke dveřím s klíčovou dírkou .Použijte klíč na dveře.

Kapitola 4 : plynulým pohybem , Mistře

Nyní je potřeba zachránit zlatou zvonkohru,kterou nad plameny ze všech sil drží  princezna Connie.Jděte do místnosti napravo,vidíte tu ventil a před ním tři buchary ve tvaru ruky.Jděte k prvnímu bucharu a až bude nahoře ,tak klikněte do uličky k dalšímu bucharu,tím se dostanete za první buchar.Takhle to udělejte i s dvěma dalšími a otočte ventilem.Vraťte se k  Connie . Vidíte,že jste ventilem otevřeli proud vody napravo.Je však potřeba ještě uhasit oheň nalevo.Jděte do místnosti vlevo,vidíte tu další buchar.Vraťte se do vesnice,jděte do chatrče náčelníka Škvora a vezměte si od něj kámen 1.Vyjděte z chatrče a jděte vedle chatrče doprava ke kameni 2.Vidíte,že dva králíci tu zápolí s heverem.Klikněte kamenem 1 na hever,tím vypodložíte kámen 2 kamenem 1 a vezmete si hever.Vraťte se zpět do jeskyně k princezně Connie a jděte do místnosti vlevo.Použijte hever na buchar a pak projděte k ventilu.Tím se spustí voda a uhasí oheň.Získáte sice zlatou zvonkohru,ale neradujete se z ní dlouho.Objeví se kapitán a jeho dva nohsledi a zvonkohru si vezmou.

Kapitola 5: Aye Aye , kapitáne příkop !

Moop , Dreadly a princezna Connie  jsou spoutáni dole pod lodí.Klikněte na lano,Moop osvobodí sebe , Dreadlyho a princeznu Connie .Nyní je třeba získat zvonkohru zpět.Je potřeba dostat se na loď . Vraťte se do jeskyně,vidíte,že zátaras byl odstraněn z cesty na pravé straně. Jděte si promluvit s dělníkem Carlem.Kope díru páčidlem,takže aby se mu líp kopalo je potřeba najít lopatu.Jděte na pláž,tam co si hrálo dítě v písku.Vezměte lopatu,vraťte se k dělníkovi Carlovi a dejte mu lopatu.Dá vám páčidlo.Jděte zpátky k lodi a páčidlo použijte na dřevěnou záplatu vepředu u lodi.Dva nohsledi opravují díru,vylezte na palubu a podívejte se jak pečlivě kapitán hlídá svůj poklad.Je potřeba najít způsob jak poklad získat zpět. Budeme potřebovat pomoc žongléra Jacka Ticka .Jack má u sebe gramofon s uspávací deskou.Jděte na svou loď,jděte do podpalubí a vezměte si ukulele . Jděte zpět k Jackovi Tickovi a dejte mu ukulele.Dá vám na oplátku uspávací desku.Vraťte se na loď kapitána a vyměňte gramofonové desky.Kapitán usne,vezměte si zlatou zvonkohru a pak se v animaci podívejte na úprk naší trojice.Pirát a spol. zaženou trojici k sopce s lávou.Všichni do sopky spadnou..

Kapitola 6: skutečný poklad?

Naštěstí do lávy nespadnou,podaří se jim skončit na ostrůvku u lávy.Zlatá zvonkohra je bohužel uprostřed lávy,takže musíme najít způsob jak se k ní dostat.Jděte doprava a pak doleva .Projděte jeskyní až k lodi kapitána,vylezte na palubu a vezměte si z kajuty kladku.Vraťte se zpět do sopky k princezně Connie.Dejte jí kladku a pak jděte do vesnice a pak tam,co sedí Fisherman Ungerman .Rybář Ungerman tu není,ale je tu jeho prut,který si vezměte.Opět ho odneste princezně Connie. Jděte doprava a pak doleva, jděte zpátky do místnosti, kde jste našli zlatou zvonkohru a projděte do místnosti vpravo.Je tu utržená velká ruka bucharu,vezměte si jí a jděte zpět k sopce,ale nejděte k princezně Connie,ale jděte doprava.Vidíte tu velký balvan,klikněte na něj velkou rukou bucharu.Balvan ucpe díru a láva  přestane téci ke zvonkohře.Poslední věc, kterou je potřeba přinést princezně Connie je síť.Jděte na loď Moopa & Dreadlyho,vylezte nahoru na stožár a síť si vezměte.Dejte síť Connie,ta automaticky nahodí  prut,jenže na druhé straně totéž udělá kapitán s nohsledy a začne přetahovaná o zlatou zvonkohru.Naštěstí se tu objeví náčelník,rybář a žonglér a Connie a spol. pomůžou.Zlatou zvonkohru dejte náčelníkovi,ten se dvojici královsky odmění a Moop & Dreadly odplují na své lodi vstříc dalším dobrodružstvím.Konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář