Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nancy Drew -The Creature of Kapu Cave

22. 11. 2001

TOPlist

Nancy Drew 15: The Creature of Kapu Cave
2.5.2007 Autor návodu-Karin Madukas
Hru začínáte v Nancyině pokoji.Přečtěte si dokumenty na psacím stole před vámi. V deskách před vámi se dozvíte o nejnovějším případu.Případ tkví v tom, že Nancy se má setkat s Dr. Quigley Kim, entomoložkou, v současnosti pracující na Havaji. Nancy má jet autobusem na jižní pobřeží a odtud autem na ostrov Big Island. Kliknutím na letenku náš výlet začíná. V základním táboře dr. Kim v intru vidíte, že někdo zničil veškeré vybavení.
Nancy vystoupí na Big Island u výletního centra Mike's Immersion Excursion Center.Podívejte se na vizitku vlevo u dveří. Uvnitř si promluvte s majitelem centra Mikem a dozvíte se o dvou mladících z pevniny, nyní se slunících na pláži.A už tu máme první úkol.Klíče od vozu vám Mike nedá,dokud nenasbíráte na pláži škeble a neuděláte z nich náhrdelník.Klikněte na krabici, kterou vám dá. Rozhlédněte se kolem a uvidíte 2 stroje: herní automat Wiki Tiki a informační panel.Ke spuštění obou potřebujete žeton.Klikněte na plakát vlevo od oranžového stroje a přečtěte si provozní řád. Otočte se a přečtěte si noviny na lavici. Dozvíte se o ohrožení úrody ananasu v údolí Hilihili River. Dole na novinách máte zmínku i o Hilihili Research centru.Vyjděte ven ze dveří, pak se otočte zpět a jděte vlevo, 2x vpřed, vpravo, vpřed a vlevo uvidíte 2 stánky, vpravo s potřebami pro rybáře a vlevo se šperky. Oba stánky si prohlédněte.U stánku se šperky klikněte na brožuru vlevo, zjistíte jak udělat náhrdelník, typický pro Havaj.Vpravo na stejném stole otevřete krabičku se škeblemi, není jich však dost a správné druhy.Ty si nastudujte na obrázku a jděte na pláž pro doplnění sbírky.Otočte se, jděte vpravo, vpřed a pak vlevo na pláž.Klikněte na zatím zavřený plážový dům se surfovacími prkny vlevo. Jděte vpřed na molo a asi uprostřed se otočte doleva.V této chvíli zazvoní telefon.Nancy mluví s Nedem, svým přítelem a ve chvíli,kdy na pláži pozná staré známé Hardyovce,hovor rychle ukončí.Hardyovci vám řeknou,že je najal Richard Aikens,z firmy CEO Aiken Biotech.Po rozhovoru s nimi zavolejte Neda a omluvte se za náhlé ukončení hovoru. Podívejte se na jezírko před sebou a seberte 2 škeble.Jděte vpřed na tmavší písek a seberte další škebli, pak jděte vpřed k balvanu pod padlou kokosovou palmou a zde najdete další škebli.Otočte se, jděte vpřed a vlevo ke skále s mořskou hvězdicí,kde je další škeble.Jděte vlevo od schodů na molo, zde najdete další škebli pod vyplaveným kmenem.Jděte zpět na molo a na jeho konci uvidíte rybářský prut. Nyní se vraťte ke stánku se šperky.V brožuře vlevo si osvěžte výrobu Aloha náhrdelníku a pak vpravo otevřete krabici.Vezměte správnou škebli z krabice a klikněte s ní na háček na vrcholku řetízku.Postupujte podle vzorku na obrázku vlevo. Nezapomeňte doprostřed umístit největší ulitu. Pokud váš postup bude správný,Nancy prohlásí, že je to hotovo a náhrdelník je v krabici.Vraťte se k Mikeovi.Před tím, než vám dá klíče od vozu, varuje vás před mužem, jménem Kane Okala a před vědci z Hilihili.Vezměte si klíče a ještě s Mikem pohovořte o ananasovém problému, o kterém víte z článku v novinách.Vyjděte ven a nastupte do žlutého džípu.
Klikněte na tábor Quigley na mapě.Vaše cesta zatím končí u zničeného mostu a s džípem v příkopu. Poslechněte si zprávu od Joea Hardyho z vašeho mobilu. Prozkoumejte zničený tábor, hlavně sluneční kolektor u stromu. Prohlédněte si magnetofon vlevo z slunečního kolektoru, přetočte pásku zpět a potom klikněte na pravou šipku pro přehrání.Vyslechnete záznamy dr. Kim, které končí podivnými zvuky. Prozkoumejte vlevo od džípu naviják a kabel, vedoucí do slunečního kolektoru.Vstupte do stanu a uvidíte nepořádek.Prozkoumejte rádio nalevo, seberte žlutou poznámku, přilepenou na zelené složce vpravo.QK (Quigley Kim) by se měla nacházet na frekvenci 18.305.Klikněte na spouštěcí knoflík, ale nemá žádné napájení.Podívejte se také na pracovní stůl s rozbitými zkumavkami.Otočte se a uvidíte zelenou bednu vlevo od východu ze stanu. Stiskněte každý knoflík, abyste slyšeli, jaké vydávají zvuky. To vám připomene zvuky z magnetofonu a proto zmáčkněte knoflíky, vydávající zvuk Blee, blah, blih, bluh, bluh, blah, blah, blue.Počínajíce od vrcholku stiskněte knoflíky 6 4 5 1 1 4 4 a 3.Přečtěte si tři stránky z deníku QK a všimněte si čísla 312 555 9634. Seberte hák a bezpečnostní průkaz 3.stupně na Hilihili.Před opuštěním stanu zahněte vpravo a najdete tabulku, skrytou mezi krabicemi.Nyní potřebuje Nancy pokračovat v cestě.Jděte k navijáku, zavěste hák vlevo na konec kabelu.Kabel musíte stáhnout na úroveň očí,proto pomocí knoflíků na navijáku tak učiňte. Klikněte na připojený hák a pak na rukojeť na kapotě džípu,pak zmáčkněte červený knoflík navijáku. Otevřete sluneční kolektor, ale některé články chybějí, proto je musíte doplnit.Klikněte na džíp a potom Hilihili Research Facility na mapě. Podívejte se zblízka na stanoviště vlevo od brány a vložte bezpečnostní kartu do škvíry.Promluvte si s Malachi Cravenem, vedoucím stanice.Je ochoten vám dát články do kolektoru,pokud mu najdete nějaká semena.Dostanete na ně i nádobu.Zahněte vpravo a jděte vpřed ke schodům dolů.Pak jděte vpřed a vpravo až k oknu a pak se otočte doprava k plotu s rostlinou.Přečtěte si nápis vpravo nahoře. Správná semena mají sytou hnědou barvu s bílou šmouhou. Klikejte na lusky a z nich vyberte 12 těch pravých semen. Pokud tam žádná taková nejsou, lusk zavřete a zase otevřete jiný. Vraťte se po schodech k Dr. Cravenovi.Promluvte si s ním a dostanete solární články.Jděte po schodech dolů a pak vlevo ven.Vraťte se do tábora ke slunečnímu kolektoru. Otevřete ho a uvidíte nové články očíslované 1 - 9 vpravo.Čtyři obvody panelu obsahují 9 článků. Musíte je doplnit správnými čísly a na správná místa. Správná čísla zjistíte jistě snadno. Pokud po jejich umístění světélka nezezelenají, musíte je prohodit. Tak učiňte na všech čtyřech obvodech. Není to těžké, takže to zde nebudu dlouze popisovat.Připojte hák v konci kabelu k rukojeti solárního panelu a stiskněte červený knoflík navijáku.Vstupte do stanu a jděte k rádiu. Stiskněte POWER knoflík na nahoře vlevo. Pomocí levého knoflíku zadáváte čísla, pomocí toho pravého se přepnete na další pole.Nastavte kmitočet z poznámky vlevo 18.305. Pak klikněte na mikrofon a promluvíte si s Dr. Kim.Moc toho neuslyšíte, jen že je na místě zvané Green Trigger Rock.Hovor končí dosti znepokojivě.Zavolejte Joea Hardyho a požádejte ho, aby zjistil, kde toto místo je.
Nyní budete hrát za Joea.Vstupte do budovy a promluvte s Mikem.Dá vám schránku na mušle, návnadu a koš na ryby, tím znáte svůj úkol. Nasbírat stejné mušle jako Nancy a chytit 6 ryb Ulua. Vyjděte z budovy a zahněte vpravo. Země se zatřese. Jděte na pláž a u plážového domku si promluvte s Puou, dcerou Mikea. Jděte na pláž a sbírejte lastury na stejných místech jako Nancy. Pak vyjděte na molo k rybářskému prutu. Klikněte na rybářský prut, dole objevíte návnadu. Kliknutím na ni se vám sama napíchne na háček. Pak klikněte kde kdekoliv na modrý kurzor a tím prut nahodíte. Sledujte splávek po několika zhoupnutích sebou prudce škubne, jak ryba zabrala. V té chvíli musíte kliknout na prut a rybu zaseknout. Nachytejte ryb co nejvíc, protože pak za ně dostanete peníze.Nakonec si nechte místečko na moři vpravo nahoře, kde jsou ty ryby, které chtěl Mike. Až jich budete mít 6, tak rybolov skončí.Vraťte se k Mikovi, ale po cestě si ještě jednou promluvte s Puou.Po rozhovoru s Mikem víte, že Pua od vás odkoupí zbývající ryby, tak to uskutečněte.Částku vidíte dole na liště na symbolu peněženky.Když se vrátíte do budovy, Mike tam není.Prozkoumejte kalendář u stolu a seberte klíč nahoře.Pomocí klíče si otevřete dveře vlevo od stolu.V registratuře otevřete 4. šuplík zhora a zde najdete mapu okolí.Pak už není problém najít místo, které hledá Nancy.Green Trigger Rock a 3 Finger.Joe ještě stihne zanechat zprávu pro Nancy na mobilu a pak ho někdo praští do hlavy.Nancy si zprávu poslechne,klikněte na džíp a na GPS naťukejte vlevo souřadnice 3 Finger: N 19, 24', 42" a W 155, 09', 01".Zadání potvrďte klikem na tlačítko vpravo.Pak už jenom klikněte na patřičné místo na mapě.Jděte stále vpřed dokud to půjde,cestou si všimněte několika různobarevných vlaječek,až dojdete ke stromu, na kterém nahoře bádá badatelka Dr. Kim.Promluvte si s ní, sice ji překvapí zpráva o devastaci tábora,ale má starost o tabulku, na které zapisuje výsledky svých zkoumání – clipboard. Nezbyde vám nic jiného, že se vrátit do jejího tábora. Vstupte do stanu,otočte se a čelem k východu ze stanu se dejte vpravo.Mezi bednami seberte clipboard a zase se hezky vraťte do pralesa. Zde dostanete další úkol, najít pasti na hmyz, analyzovat rostliny v jejich okolí a sebrat obsah pastí k další analýze. Prostudujte si clipboard v inventáři. Jděte kousek dál a zavolejte Hardyovcům o pomoc. Telefon zvedne Frank, který vás seznámí,co se stalo Joeovi.Ten je už ale v pořádku.
Jako Frank vstoupíte do budovy, z podlahy seberte lístek a pohovořte s Mikem.Jděte k informačnímu přístroji v levo a kliknutím na škvíru automaticky vhodíte minci.Z nabídky si vyberte Hawaian Plants. Prohlédněte si zde všechny rostliny, pak vyjděte ven a zavolejte Nancy. Ta je právě na začátku cesty k barevným vlaječkám, které označují umístění hmyzích pastí. Vždy když přijdete k vlaječce, podívejte se na rostliny u pasti, na stojanu vlevo seberte stejnobarevný sáček a klikněte s ním na past. Tím ji vyprázdníte.V této fázi si zapamatujte především rostliny u jednotlivých pastí. U červené pasti je rostlina s velkými zelenými listy,u modré pasti rostou banány,u žluté rostliny se zubatými listy a bílými květy a u fialové rostliny s listy ve tvaru srpu nebo šavle.Na první stránce clipboardu dole jsou kódy jednotlivých rostlin, ale k tomu se vrátíme až na konec.Prozkoumejte druhou stránku clipboardu a zde najdete souřadnice pro další dvě pasti v Kapu Cave. Vraťte se k džípu a na GPS navolte tyto souřadnice 19, 20', 30" a W 155, 05' 33'. Potvrďte. Na místě samém odeberte vzorky ze zelené pasti před džípem a oranžovou past blízko u jeskynního vstupu. Jen rostliny tu nejsou žádné.Tak si aspoň prohlédněte jeskyni. Pak se vraťte do tábora Quigley.Jděte do stanu ke stolu s mikroskopem, který je však rozbitý. Samozřejmě vás napadne požádat o pomoc Dr. Cravena v Hilihili. Jeďte tam tedy a stiskněte knoflík na stanovišti vlevo. Nancy požádá o pomoc a je vpuštěna dovnitř.Dr. Craven slíbí novou čočku do mikroskopu,ale zase něco potřebuje.Máte se postarat o rostlinky v inkubátoru tak, aby se dostaly do plného květu. Jděte proto již známou cestou ze schodů dolů, zahněte vpravo a jděte vpřed 2x. Pak zase zahněte vpravo a uvidíte inkubáto vpravo od dalších schodů. Klíčem, který jste dostali, si jej otevřete. Nad rostlinkami jsou nádoby s hnojivem. Kdykoli na nějakou kliknete a zmáčknete zelený knoflík vpravo, projede vozík s dávkovačem přes všechny rostlinky a pohnojí je. Výsledek hned vidíte. Pečlivým studiem účinků dospějete k tomuto řešení: zleva doprava klikněte na číslo 6, 2, 2 a 1. Nezapomeňte po každé volbě zmáčknout zelený knoflík vpravo.Dr. Craven vám opravdu dá novou čočku. Když odcházíte, uslyšíte jeho telefonický hovor, ve kterém volajícího oslovuje Fiderman.Hovor končí poměrně dramaticky. Vraťte se do tábora a vložte do mikroskopu novou čočku. Prozkoumejte třetí stránku clipboardu, kde máte seznam semen, hmyzích částí a jejich trusů.Klikněte jednotlivými barevnými sáčky na mikroskop.Na levou stranu nahoru na šedé pole pokládejte jednotlivé části těl hmyzu a dolů semínka. Na ploše mikroskopu pak zůstane jen trus, který bude zvážen. Také spočítejte množství semen, počet hmyzích částí a množství trusu u jednotlivých sáčků, to vše budete potřebovat. Vše zapíšete do první stránky clipboardu. Na první stránce clipboardu máte i kódy rostlinstva. Výsledek vašeho bádání vidíte na obrázcích./clipboard,kvádrová hádanka,modrý pytlík,oranžový pytlík,fialový pytlík,červený pytlík,zelený pytlík,žlutý pytlík/Všechna zjištěná čísla zapište na první stranu clipboardu. Klikněte na přístroj vpravo od stolu a automaticky vložíte clipboard dovnitř. Pak zmáčkněte knoflík vpravo a dozvíte se výsledek: 119,456. Vypněte přístroj a vezměte si zpět clipboard.Nasedněte do vozu a jeďte ke 3 Fingers. Promluvte si s doktorkou a jak jinak, máte další úkol: Analýzou trusu zjistit, čím se jednotlivý hmyz živí. Dále také máte požádat Dr. Cravena o vzorek rostliny, která by mohla být zdrojem obživy pro zdejší hmyz. Jedeme tudíž do výzkumné stanice. Použijte zase knoflík na stanovišti vlevo od brány a promluvte si s Dr. Craven. Po krátké konverzaci sejděte se schodů, jděte přímo před sebe k přístrojům a pak chodbou až ke dveřím ven. Po jejich otevření jste upozorněni, že potřebujete ochranný oblek. Vraťte se k Dr. Cravenovi. Zde zjistíte, že spí na lehátku, což se vám velice hodí. Prohledejte plášť vlevo od něj a najdete zde chybějící list do Quigleyina clipboardu.Pak jděte k jeho stolu a nejdřív si prohlédněte ampulku s léky.Pak klikněte na PDA. Ten pípne a Cravena to trochu vyruší. Proto musíme zvuk ztlumit. Klikněte na PDA vpravo nahoře a potom v nastavení zvuku zaškrtněte možnost MUTE. Nahoře vyberte záložku Employees a najděte zaměstnance jménem Fiderman. Dozvíte se, že jeho evidenční číslo je 14 - 667 - 93. Klikněte na záložku nahoře LOCKERS a najdete si, že Fiderman má skříňku č. 12 a kombinaci zámku R4 L2 L7 R9. Jděte po schodech dolů, vpřed k přístrojům a pak za roh ke skříňkám. Hlavně k té s číslem 13. V kombinaci zámku písmeno R znamená, že musíte číselníkem točit doprava a písmeno L doleva. Takže první číslo R4 znamená, že otočíte číselníkem na číslo 4 po směru hodinových ručiček a zmáčknete zelené tlačítko nad číselníkem. L2 znamená, že se vrátíte o dva dílky nahoru na dvojku a zase zmáčknete zelené tlačítko. Další dvě čísla již jistě zvládnete sami. Skříňka se otevře a vy si navlečete žlutý ochranný oblek. Teď už můžete ke kýženým dveřím a do skleníku.Brýle vám v rozhledu jistě nevadí. Zatím si vás nikdo nevšímá, takže si to tu můžete prohlédnout, ale hlavně musíte jít do dveří protilehlých těm, kterými jste přišli. Zde použijte počítač a do kolonky napište Fidermanovo číslo 1466793. Stiskněte Enter a pokračujte na záložku Shipping. Zjistíte, že Fiderman dodal prostředek Fer C21 Richardu Aikenovi, zaměstnavateli Hardyovců.Klikněte na záložku Extract Codes, abyste zjistili, která rostlina je zdrojem tohoto přípravku.Má číslo HH3333. Po opuštění počítače se spustí alarm. Po vyjití z dveří se dejte vlevo k rostlině – ananasu.Klikněte na její číslo a pak na zelený list,který dejte do inventáře.Zde si hru uložte.Od ananasu se otočte na opačnou stranu a podél pravé zdi se dostanete k únikovým dveřím. Před nimi však stojí zaměstnanec. Ve chvíli, kdy jde na druhou stranu,jděte opatrně za ním a potom zahněte vlevo doprostřed skleníku.Jděte jedinou cestou,až uvidíte dalšího muže, rozstřikujícího zelený postřik.Ve chvíli, kdy zajde do pravé uličky, okolo něho proběhněte vpřed ke zdi. Otočte se vlevo a uvidíte tutéž uličku a téhož muže z druhé strany.Po chvíli se muž vrátí doprostřed a vy pokračujte ve své cestě k únikovým dveřím.Opět sledujte zaměstnance za jeho zády a pak do dveří vlevo.Cestu k džípu už jistě najdete.Jeďte do tábora Quigley,ke zkušebnímu stolu pokračovat v analýze. Tentokrát však klikněte na stůl.Vlevo uvidíte semeno ananasu s obsahem FER C21 a vpravo červený sáček. Kliknutím na něj, dostanete trus do zkumavky. Dalším kliknutím na lahvičku s nápisem Bq 19 vyjmete kapátko a jeho obsah stříknete do zkumavky. Obsah zmodrá a klikem na zkumavku ji dáte do stojánku. Pak klikněte na ananasové semeno a opět kapátkem stříkněte chemikálii do zkumavky.Zdá se, že hmyz s názvem NORSOBETA se neživí ananasem.Ta vám nařídí sebrat další vzorky z jejího batohu a provést další analýzu. Takže absolvujete znovu cestu do tábora a stejným postupem zjistíte, že ananasem se živí hmyz zvaný Fritillated. Výsledek znovu sdělte entomoložce. Tak je z toho tak zmatená, že potřebuje čas na přemýšlení. Mezitím vezměte z jejího batohu jakési železné kolo a jeďte do Kapu cave.Vstupte do jeskyně a jděte vpřed až k panelům. Zde klikněte pod nos obří sochy a tam vložte železné kolo.Objeví se další hádanka.Poodstupte a zavolejte Hardyovcům.Jako Frank pak zavolejte mobilem majitele zastavárny jménem Pawnbroker, jehož jméno jste našli na stvrzence v recepci. Dozvíte se, že tutéž stvrzenku hledá známý zloděj Johnny Kuto a dostanete i jeho číslo. Když mu zavoláte, není v dosahu, tak mu aspoň nechte svoje telefonní číslo.Jděte směrem k plážovému domku a po cestě se Kuto ozve.Hovor moc dlouho netrvá, protože Kuto je velice opatrný.O spojení Mika a Kuto by bylo třeba si promluvit hlavně s Mikem. Ten však asi nebude ochoten nic říci, tak zkuste jeho dceru. Stejně už jste na cestě k jejímu domku. Řekne vám o otcových aktivitách v Kapu Cave. Mapa podzemí je na terase u recepce v bedně se zámkem na heslo, které samozřejmě nezná, ale je to příchuť jeho oblíbené zmrzliny.Předtím,než půjdete za Mikem, zavolejte svého zaměstnavatele Aikense a řekněte mu o svém vyšetřování.Zdá se, že je dost nedočkavý. Jděte tedy k Mikovi, ale jak se dalo čekat, nic neví, nikde nebyl, ani příchuť svojí oblíbené zmrzliny neřekne.Jděte tedy ven, vpravo a vlevo ke stánku se zmrzlinou.Zde si hru uložte.Klikněte vpravo na víčko od zásobníku ledu,pak znovu klikněte mincí a objeví se kornout ledu na který použijte příchutě z levé strany.Můžete to zkoušet jak chcete, ale jediné řešení je citron, mango a kokos.Když tu správnou kombinaci přinesete Mikovi, zvolá heslo Honi ' awa, což znamená něco jako trpký polibek.To sedí. Vyjděte z recepce a jděte na terasu s křesly vedle zmrzlinového stánku. Podívejte se zblízka na bednu a její zámek. Zde pomocí šipek navolte heslo Honi ' awa. Bedna se otevře a vy seberte obrázek.Frank zavolá Nancy výsledek svého pátrání, což jsou obrázky zvířat na rytinách,které jsou stejné jako ty v jeskyni.
Jako Nancy jděte k panelům se zvířaty v jeskyni. Do horní řady vsaďte žraloka, úhoře, želvu a chobotnici. Do dolní řady taky zleva doprava rybu, kraba, ježovku a mantu. Brána se zvedne a Nancy nechá Frankovi zprávu, že jde dovnitř. Vstoupíte a brána se za vámi zase zavře. Jděte vpřed, dokud nedojdete k soše, za jejíž jazyk zatáhněte.Tím se vysune vlevo další plošina, na kterou skočíte. Dostanete se přes propast a pokračujte dál až uslyšíte zvuk kapající vody. Podívejte se vlevo. Pokračujte vpřed a uslyšíte zvuk větru, vpravo je socha, která ho vydává. Dál pokračujte vpřed a uslyšíte zvuk prskajícího ohně. Klikněte na červené víčko nalevo a oheň povyroste. Jděte doprava na schody až uslyšíte zvuk drolící se skály. Podívejte se vpravo na polici. Pokračujte po schodech až dojdete k soše želvy s obrázky na zádech. Po stranách skulptury jsou dvě sochy, které na vás vystřelí šipku s jedem, když budete špatně řešit hádanku. Označte čtyři živly, s kterými jste se před chvílí setkali: voda – vpravo nahoře, vítr – vpravo dole, oheň – ve středu a padající skály – nalevo. Nancy se propadne dolů k další komoře. Přejděte přes most až k další hádance.Musíte očíslovat jednotlivé obrázky na kamenných kvádrech ve správném pořadí.Pokud to uděláte špatně, spadne na vás obrovský balvan, na který se podívejte kliknutím na kurzor nahoru nad kvádry.Jde o příběh želvy,která připlouvá na ostrov,kde naklade 4 vejce, pak odplouvá,ale vulkán na ostrově se stane činným a vybuchne,dvě vejce zůstanou neporušená a dvě želvičky odplavou.Vpravo nahoře jsou kostky s čísly, která přiřadíte ke správným obrázkům.Komu by toto dělalo potíže, podívá se na obrázek.Ve chvíli,kdy jste toto správně provedli,socha ožije a balvan se spouští dolů, buďte v pohotovosti a ve chvíli, kdy můžete doprava,tak učiňte a balvanu se vyhnete.Frank potřebuje peníze k pronajmutí potápěčské výbavy.Můžete buď vyrobit náhrdelník nebo nachytat ryby.Já jsem si vybrala rybaření, tudíž ve stánku si kupte největší krabičku s návnadami a jděte na molo je nachytat v moři vpravo nahoře.Pak je prodejte Pue a dostanete výstroj. Jděte na pláž ke tmavému písku. Zde se otočte do prava a skočte do vody. Pod vodou jděte vpřed, dokud nedojdete na rozcestí. Cestou sem si můžete nasbírat škebličky, ale není to důležité. Na rozcestí se dejte vlevo, až přijdete k symbolu úhoře. Zde si hru uložte. Klikněte na úhoře a proud vás zanese k dalším skulpturám. Dál klikejte na žraloka, želvu, chobotnici, rybu, kraba, ježovku a nakonec na mantu. Vyjděte z vody a jděte vpřed. Uvidíte valící se balvan, před kterým ještě Nancy uhnula a který zničí most.Klikněte nejdřív na kurzor dolů a pak nahoru na most.Na konci se dejte vlevo na římsu, až přijdete ke známé kvádrové hádance.Zde vylezte nahoru, kde byl onen valící se balvan.Jděte vpřed ke zdobeným dveřím. Stiskněte knoflík vpravo a vstupte.Sejděte pár schůdků a prohlédněte si to zde.Uvidíte velkou bednu,pokrytou brouky rodu Fritillated.Zde je nyní tajné působiště Mikea a jeho dcery.Oba si poslechněte a dozvíte se o jejich plánech.Země se zatřese a Mike i Frank jsou nad propastí na dlaždicích. Toto je náhodná hádanka, takže si musíte poradit sami.Musíte se dostat na protilehlé schodiště na Mikem.Vtip je vtom, že dlaždice při každém kroku sjedou dolů a objeví se jiné.Toto je závislé i na pohybu Mikeho.Tak mnoho štěstí, protože na druhé straně vás čeká vítězství.Konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)

 

 

Náhledy fotografií ze složky Nancy Drew -The Creature of Kapu Cave

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

odpověd

(karin, 13. 7. 2009 23:53)

nejspíš jsi něco neudělala/dialog,nesebrala si určitou věc/já už si to bohužel přesně nepamatuju.u návodu jsou i uložené pozice,tak pokud ti to nepujde tak si je stáhni a rozehraj to znova od nejbližší uložené pozice.

nejde mi to

(jiřina, 13. 7. 2009 23:17)

ahoj prosím tě to s tím hákem a kabelem u solárního panelu mi nejde...nevíš proč?