Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nancy Drew:Danger on Deception Island

5. 12. 2001

TOPlist

Nancy Drew:Danger on Deception Island
17.4.2007 Autor návodu-Karin Madukas
Tento návod je pro řešení jako detektiv senior.
Nancy Drew je v rámci své dovolené na jednom z ostrovů San Juan.Tuto cestu jí zařídil přítel George a Bess. Cestuje s mořskou bioložkou Katie Firestone, která chce provádět výzkum podvodního života.Když obě dámy přijdou na loď zjistí, že loď je silně někým poškozena.Poškozen je i motor.Katie chce zavolat šerifovi, mezitím radí Nancy,aby si buď vyjela na kole do města nebo si vyjela na kajaku.Žádá ji, aby nejezdila bez záchranné vesty a byla opatrná.Jste v kajutě.Otočte se a otevřete kufr.Podívejte se na leták z Beech Hill.Vlevo za bílými dveřmi vidíte mrazák.Na zdi u stolku pod notebookem najdete zprávu o schůzi obecní rady o kosatkách a Katiinu vizitku s telefonem 360 555 2774.Podívejte se zblízka na počítač a prohlédněte si journal, poštu a DI portál.Přečtěte si zprávy na DI portálu o vloupáních, kosatce v přístavu a volbách. Mrkněte také na kalendář vpravo na zdi.Zjistíte, že je den po schůzi obecní rady.Použijte telefon a zavolejte George a Bess.Pomocí šipek dole na telefonu listujte v adresáři a pak zmáčkněte volání.V ledničce v lodní kuchyni najdete suroviny na výrobu sendvičů.Na polici vlevo najdete další suroviny.Podívejte se na umyvadlo,které je také poškozené.Trubky jsou pod umyvadlem a vám je jistě jasné,že je musíte správně propojit.Začněte umístění rour k rouře na spodu skříňky./viz obrázek/ Podívejte se na vizitku Andyho Jasona,pracovníka Whale World (Svět velryb).Podívejte se na mapuna stole vlevo,kde mezi místy Deception a Scraeb Island je zakreslená kosatka.Jděte nahoru po schodech a prohlédněte si mikroskop.U něj vpravo jsou destičky se vzorky blechy,cibulové slupky,vlasů,masa,chmýří a motýlího křídla.Na zemi najdete rozházené knihy.Otevřete spodní skříňku pod mikroskopem a umístěte knihy do přihrádky.ObrazekVyjděte po protějších schodech na palubu a promluvte s Katií o kosatkách a schůzi obecní rady.Zeptejte se na Andyho.Zahněte vpravo a vylezte na žebřík.Zjistíte že i GPS je rozbitá.Stiskněte červený knoflík na kormidle.Vraťte se ke Katii a řekněte jí o GPS.Dá vám radu zajet na kole do hospody Hot Kettle,kde by měl být Holt Scotto,kterého můžete požádat za půjčení jiné GPS.Otočte se zpět,1x vpřed,čelem vzad,po můstku na molo a pak zahněte vlevo.Zde si vezměte přilbu a jeďte na kole do hospody(před jízdou na kole si přilbu vždy musíte vzít,jinak si ošklivě natlučete).U hospody si nejdřív prohlédněte plakát a pak jděte dovnitř.Promluvte si s výčepní a pak s Holtem Scotto.Než vám Holt půjčí GPS,musíte absolvovat kvíz. Košík a kvíz jsou v inventáři,ale až později.Znovu si promluvte s barmankou.Nabídne vám jako jídlo podivnou směs ze škeblí.Rozhlédněte se kolem a podívejte se na kartičku vlevo od soukromé části hospody.Dozvíte se, že z krabů se sbírají jen samečci a že se poznají podle štíhlejšího bříška.Prohlédněte si tabulku se signálními vlajkami.Prohlédněte si všechna dřevěná obložení v místnosti.Najdete hádanku, vztahující se k palubním kartám.Podívejte se na knihovnu.Prozkoumejte knihu o mořských příšerách. Vezměte kolo a jeďte do Whale World :Promluvte s Andym Jasonem.Všimněte si pokuty 138.43 dolarů za sbírání mušlí bez povolení.Prohlédněte si muzeum vpravo a dozvíte se o velrybách.Jsou zde různé hry,ale k jejich hraní potřebujete hrací kartu. U hlavního vchodu je prostor se suvenýry.Pozornost věnujte hlavně lodi v lahvi na polici na zdi.Zeptejte se Andyho na všechny hry v muzeu.Loď v láhvi byla vyrovená Benjaminem Hawkinsem a Andy ji koupil od Hildy.Vraťte se k lodi a použijte počítač.Prohlédněte si journal.Můžete zavolat starým známým Hardyovcům,pokud potřebujete pomoc.Přečtěte si poštu.Použijte DI portal,kde najdete odpovědi na kvíz od Holta. Pak si kvíz otevřete z inventáře a zde jsou odpovědi na otázky:
1. WEST
2. $138.43.
3. PORT SIDE
4. EAST
5. VOTE 4HOLT
6. URSA MINOR nebo LITTLE DIPPER .
7. TWO MASTS
8. FISHERMAN .
9. BEND
10.Přines mi samečka kraba.
Desátý úkol teď půjdeme splnit.Sedněte na kolo a jeďte k majáku.
Jděte na pláž a podívejte se 2 mrtvé ryby.Otočte se vpravo a seberte 3 kameny.Vlevo od mrtvých ryb najdete kraba.Podle kresby na bříšku už byste měli poznat,zda je to sameček.Má širší kresbu.Jděte podél břehu a podívejte se na kameny,díry v písku a kraby.Jeden z nich musí být sameček,kterého strčíte do košíku.Pokračujte dál až na kamenitý břeh.Zde v přílivové kaluži seberte kus dřeva s písmeny SS.Podívejte se na kameny v moři a uvidíte u nich láhev.Pomocí jednoho z kamenů v inventáři láhev uvolníte.Klikněte tedy na kameny,vyberte si plochý kámen vlevo,úhel třetí zleva a nejsilnější pravou krajní sílu.Tuto první láhev seberte a najdete v ní lístek s číslicemi 42.517.Pokud jste do této doby nenašli samečka kraba,při zpáteční cestě znovu prohlížejte kameny,oni se ty mršky stěhují.ObrazekJděte po schodech k majáku, prohlédněte si to tam,ale po kliknutí na hlavní dveře vás Holt vyprovodí.Jeďte do hospody,dejte Holtovi kvíz a kraba v koši.Pokud jste se netrefili a máte samičku,jednoduše se vraťte k majáku a najděte samečka.Holt vám dá GPS a vy si ji prostudujte v inventáři.Promluvte s Jenny o láhvi.Dozvíte se o Hildě Swenson,bývalé starostce,která se po smrti manžela zbláznila a nyní žije na ostrově na druhé straně kanálu.Jděte na loď a promluvte si s Katií o Holtovi a Jenny.Když se zmíníte o nalezeném kusu dřeva,poradí vám kontaktovat Casea Porterfielda v pobřežní knihovně.Vyjděte na molo a zavolejte Casea.Chce vědět,jaký druh dřeva to je.Jděte do již urovnané knihovny a najděte knihu o stromech.Zavolejte Dr. Predovicimu, jehož číslo je uvedeno zezadu knihy.Potřebuje k identifikaci rozbor pod mikroskopem.Klikněte na místo s mikroskopem a tím dostanete kus dřeva na stůl.Pak klikněte na skleněnou destičku v červené krabičce a tím umístíte dřevo na sklíčku.Tímto vzorkem klikněte na mikroskop.Teď znovu zavolejte doktora Predoviciho.Zde jsou odpovědi:BROWNISH,BROWN-REDDISH,MANY,THEYRE ALL THE SAME SIZE,NO.Dozvíte se, že jde o Luan,tvrdé tropické dřevo.Zavolejte Casea a řekněte mu o výsledku expertýzy.Máte mu zavolat za hodinu.Jděte podél pravé strany lodi ke kajaku.Ve vodě najdete druhou láhev a v ní lístek 08.615.Vezměte si záchrannou vestu a přilbu.Klikněte na kajak a podívejte se na GPS.Zjistíte,že zde máte dvě trasy - přístav a maják.Pádlujte vpřed 2x a seberte třetí láhev.V ní najdete lístek s poznámkou W123.Otočte se,jeďte vpřed 1x,vpravo,vpřed 4x k červené bóji č.12.Zahněte vlevo,vpřed 2x k ukazateli,vlevo a vpřed k jeskyni ve skalách.Vstupte do jeskyně,pádlujte levou stranou a seberte čtvrtou láhev vzadu v jeskyni.Na lístku je N48.Jděte ven z jeskyně.Podívejte se zblízka na GPS v inventáři.Zadejte novou trasu.Z lístků z lahvích zadejte zeměpisnou šířku:N48 42.517,délka: W123 08.615.Kliknutím zadáte cílový bod trasy,který pak na GPS uvidíte.Pádlujte jak se dá a pohledem na GPS v inventáři svou cestu korigujte.Jsou tam bóje,které vás ze hry vyhodí,proto je lepší si hru uložit.Až dojdete k bóji č. 6,dejte se vpravo na pláž.Pokračujte vpřed.Můžete si vybudovat hrad z písku,ale není to nutné.Dojděte až na konec a podívejte se zblízka na chomáče chaluh.Najdete zde ulitu se znaky uvnitř.Klikněte na znakyObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek.Krabice se otevře a uvnitř ní jsou nějaké listy.V prvním je kód k signální abecedě,kterou jste viděli v hospodě.Na konci listu bliká kurzor.Zde napište: ASK HS AJ JD FOR HILDA GIFT.Třetí dopis je od Hildy.Žádá o zaslání zprávy v morseovce pomocí majáku.Vpravo si můžete pohrát s rybkou v přílivové kaluži.Vraťte se ke kajaku,nasoukejte si záchrannou vestu a pádlujte zpět ke Katii.Pokračujte dál do hospody k Holtovi.Než vám ukáže dárek od Hildy,potřebuje vyřešit šachový problém.V jeho tašce najdete knihu a z ní nastudujete pohyby šachových figur.Pak napište na lístek R–H5,dolů R-H7.Promluvte si s Holtem.Ukáže vám zmíněný dárek.Je to nůž s nápisem OneBum.Promluvte si s Jennou o Hildině daru.Ta však chce nejdřív 15 škeblí pro kuchyni.Dá vám kbelík a od Andyho Jasona byste měli dostat povolenku.Jeďte do Whale World.Od Andyho se dozvíte,že Hildin dárek je symbolem Whale World ,který dostávají zákazníci,absolvující výlet za velrybami.Než dostanete povolenku,čeká vás další úkol.Andy chce srovnat kostičky ještěra v oddělení suvenýrů.Srovnejte kosti podle obrázku dole.Pravou myší můžete jednotlivými kousky otáčet.ObrazekZnovu si promluvte s Andym.Dá vám nástroj na škeble a povolenku.Podívejte se na povolenkovou kartu a všimněte si,že můžete vyhrát výlet za velrybami,pokud úspěšně zdoláte všechny hry ve výstavním prostoru.Tak získáte i symbol Whale World.Nejdříve si prohlédněte všechny exponáty.Hra Never Dall Moment:musíte sníst co nejvíce ryb, přitom se vyhýbat velrybám, různým předmětům a ještě se nadechovat.Hra Freding Frenzy:musíte nakrmit 15 velryb.Hra Swim Freedom –nejdřív si přečtěte vizitky u všech exponátů a zde jsou odpovědi.Otázky nutně nemusejí být v uvedeném pořadí:
1.The process of seeing objects…… Odpověď Echolokation
2.Whales can hold their breath for….. Minutes at time
3.Whales can dive to a depth….. Several hundred feet
4.The whale that lacks a dorsal fin…… Gray
5.Megaptera novaeangeliae….. Humpback Whale
6.The cetacean that can swim…. Dalls porpoise
7.Sea mammals,includig…… Extremely intelligent
8.Orcas are called killer whales….. They kill and eat other Whales
9.How many blowholes…. Two
Stačí odpovědět jen na několik otázek.
Hra Whale Sounds:zvuky najdete opět u exponátů:
Killer Whale – weeeiiiweeeiii
Minke Whale – khrdooh – khrdooh
Gray Whale – ohhhhh – errrrr-urp
Humback Whale – aoaooo – uuuu – woaooh
Dalls Porpoise – prrrrrr…..prrrrrrr…
Kolo štěstí:ať otočíte jakkoli,vyhrajete cestu za velrybami.Promluvte si s Andym o vítězství.Vezme vás na výlet a vy můžete žádat symbol Whale World.V inventáři se na něj podívejte.Jeďte k majáku a hledejte vzduchové bubliny na písku.Klikněte nástrojem na díru a uvidíte, co ulovíte.Zde na této pláži získáte 4 škeble,pokud jich je míň,jděte se projít třeba nahoru po schodech a po chvíli tam ty škeble budou.Jeďte k lodi a kajaku.Vezměte si záchrannou vestu a jeďte na druhou pláž (k bóji č. 6)Zde hledejte další škeble.Asi uprostřed pláže se otočte vlevo a po kamenech jděte dál do moře.Musíte však opatrně vybrat ty správné kameny.Na mělčině najdete 2 škeble,pokud ne, zase se vraťte za chvíli.Zde nasbíráte 11 škeblí.Celkem jich tedy musíte mít 15 a můžete je dát Jenny v hospodě.Pak se jí zeptejte na náhrdelník.Dozvíte se,že že Jennyiina neteř ho zamkla do krabice na hračky a nemůže ji otevřít.Krabice leží na prvním boxu se sedadly vlevo.Klíčem k ní je klasické pexeso,jenom je na 3 tabulkách.S tím si jistě poradíte.Uvnitř krabice najdete náhrdelník s nápisem Eleph. Teď jste našli všechny Hildiny dary,je čas řešit záhadu karet na obložení stěn hospody.Nejdřív ale jeďte na loď k počítači.2x klikněte na ikonu Anagram Buster.Vytvoří se tabulka s písmenky.Vy musíte vytvořit nápis TELEPHONNUMBER.Zjistíte,že Hilda chce v morseovce vyslat Nancyiino telefonní číslo.Zavolejte Casea.Dozvíte se,že kus dřeva pochází z WHITECHAPEL DAN,kde se před pěti lety probořila část kanálu. V počítači si pak přečtěte Caseův mail.Navede vás na adresu na internetu.Zadejte ji do vyhledávání na DI portálu.Dané stránky si prostudujte.Pak se vraťte do hospody.Nejdřív jděte do soukromých prostor vpravo za lítacími dveřmi.Prozkoumejte komoru vpravo,tabulku u lítacích dveří.Pak jděte k boxům a přečtěte si lístky na stolech.U baru se podívejte do Holtovy brašny a prostudujte si knihu o pokeru.Jděte k obložení vpravo od hlavních dveří.Nastavte karty podle obrázku.Dá to sice trochu práce, ale to zvládnete.Obrazek
Další panel je na levé straně okna.
Obrazek
Pak je to panel na pravé straně okna s výklenkem.
Obrazek
Poslední panel najdete v soukromém prostoru v levém boxu.
Obrazek
Když je poslední panel hotový,uslyšíte podivný zvuk.Klikněte na stůl v pravém boxu soukromého prostoru a stůl se odsune.Pro další postup potřebujete světlo.Jeďte na loď a promluvte si s Katií.Má hlad.Sejděte do kuchyně a z police nalevo vezměte arašídové máslo a ze stolu jelly.Položte to na veku a dejte Katii.Dostanete světlomet.Vraťte se do hospody k objevenému tunelu v soukromém prostoru.Klikněte světlometem na cestu dolů a sejděte.Na padacích dveřích je zespoda vpravo páka,kterou si dveře potom zase otevřete.Jděte kupředu tunelem a podívejte se na hromadu kamení.Není na škodu tyto hromádky počítat,protože jejich počet budete potřebovat znát.Je jich 5.Zahněte vlevo, jděte kupředu do další místnosti a nahoru po žebříku.Je to obchod s konfekcí.Otočte se zpět a jděte odkud jste přišli.Pak pokračujte tunelem na druhou stranu.U další hromady kamení jděte vlevo,po bednách vylezte nahoru k dalšímu obchodu.Pak se vraťte ke kamenům a jděte vlevo.Pokračujte vpřed k další hromadě kamení.Cesta vlevo je slepá – končí další hromadou kamení.Jděte proto vpravo a pak vpřed ke kovovým dveřím.Seberte vlevo olejničku z bedny.Zatáhněte za páku u dveří.Pokračujte dál k dalším dveřím.Zde klikněte na panel a podívejte se na 4 části těla vodnáře.Další 4 části však chybí.2 prostřední kusy dejte nahoru a krajní kusy dolů.Vraťte se tunelem do hospody.Pomocí páky si otevřete padací dveře.Promluvte si s Jenny o tunelu.Pak jděte k majáku,po schodech až k samotné stavbě a uvidíte,že padají kameny.Udělejte krok zpět,aby vás nezasáhl velký balvan.Na kameny neklikejte.Potom se dejte vlevo kolem majáku až přijdete k zadním dveřím,které jsou zavřené.Proto se zase vraťte dopředu a podívejte se zblízka na zámek.Zadejte číslo,které jste našli v knize o šachu: 3 – 4 – 7 -5. Vstupte dovnitř.Vylezte až na vrchol,kde najdete na stole kalendář se zakroužkovaným datem.Podívejte se na lampu a vidíte, že žárovka chybí.Lampa je spojená s vysílačkou.Jděte zase dolů a podívejte se na rouru od kamen.Zatáhněte za páku.Opusťte maják a obejděte ho.Zadní dveře jsou nyní otevřené.Jděte dolů po žebříku.Podívejte se na padací dveře na podlaze.Prohlédněte si stůl a podívejte se do krabice Lightmeister.Seberte třetí žárovku zprava.Jděte k hnědým dveřím a na panelu s částmi vodnáře dejte zase prostřední díly nahoru a krajní dolů.Padací dveře se otevřou.Sejděte a ocitnete se v jeskyni.Na stěně jsou malby vodnáře.Ještě zde nic nemůžete udělat.Vylezte znovu až na vrchol majáku.Umístěte žárovku na víčko lampy zevnitř.Použijte olejničku na zrezivělý vnitřek lampy.Stiskněte knoflík na spodku lampy.Podívejte se zblízka na kódový vysílač a napište číslo mobilu Nancy 523 - 555 - 4399.
.....5,..- - -2,...- -3,.....5,.....5,.....5,....-4,...- -3,- - - - .9,- - - - .9.Tiskněte SEND.Vaše zpráva se odešle.Jakmile se pohnete, zazvoní telefon.Promluvte si s Hildou Swenson a dozvíte se, že vám poslala e - mail.Vraťte se na loď.Zjistíte,že mrazák za bílými dveřmi je rozbitý.V počítači si přečtěte Hildin mail.Máte nové souřadnice:N 48 42.ABC, W 123 08.7DE.
A = počet červenobílých bójí v přístavu - 4
B = číslo bóje s grafiti - 8
C = počet světelných bójí - 5 + 4
D = kolik dolarů Jenna účtuje za škeble - 3
E = množství hromad kamení v tunelu - 5
O správnosti odpovědí se můžete přesvědčit na DI portálu,objetím přístavu a prozkoumáním bójí a v hospodě u Jenny.Není to však nutné.Nové souřadnice:N 48 42.ABC je N 48 42. 485,W 123 08.7DE je W 123 08.735.Jděte ke kajaku.Zadejte nové souřadnice do GPS a dejte se na cestu.Při plavbě najdete červený barel,ze kterého získáte vysílačku.Znovu zavolá Hilda.Vraťte se do přístavu a jeďte do hospody.V tunelu na prvním rozcesti se otočte vpravo,pak vpřed a zase vpravo.U hromady kamení se otočte vlevo a uvidíte konec chodby s kameny.Jděte šipkou nahoru a jste v dalším tunelu.Zde pomůže Hildin dopis z druhé pláže.L-vlevo, P-vpravo.LPPLLPPPLLPLL.Možná,že se tím zase tak moc řídit nemusíte,protože stejně skončíte ve slepé uličce.Podívejte se zde zblízka na balvan a najdete další souřadnice.N48 42.522, W 123 08.799.Vraťte se ke kajaku, zadejte nové souřadnice.Dojedete k bóji č. 8.Vezměte vysílačku z inventáře a klikněte s ní na kajak.Na vodu vypluje potopená bóje.Otevřete krabici a seberte kukátko.Znovu zavolá Hilda.Vraťte se do přístavu a jeďte do Whale World.Podívejte se zblízka na model lodi v láhvi u hlavních dveří.Použijte kukátko a na plachtách lodi najdete symboly.Jeďte k majáku.Zadejte kód 3-4-7-5 a vstupte.Pákou v rouře od kamen si otevřete zadní dveře.Obejděte maják vstupte zadními dveřmi a sejděte dolů padacími dveřmi.Podívejte se zblízka na malbu vodnáře a uvidíte stejné symboly jako na lodi v láhvi.Stiskněte hvězdu.Podívejte se na 2 kola,která roztočíte kliknutím na střední zelený knoflík.Otočte pravým kruhem tak,aby v ústech hada byl symbol kříže.Na levém kruhu vložte do tlamy hada symbol kotvy.Podívejte se na stroj a stiskněte páku.Kajakem jeďte k jeskyni ve skalách.Dejte se levou cestou a vzadu najdete nový průchod.Pádlujte až na konec a uvidíte různé harampádí.Jděte vpřed, žlutá nádoba spadne do vody a objeví se mládě kosatky,zjevně ochočené a hravé.Můžete si s ní pohrát s míčem.Podívejte se na bílé krabice s rukavicemi a schématem kosatky.Vlezte do kajaku a vyJeďte na moře.Volá Bess,která vás přivede na myšlenku,že pašeráci získávají zboží z potopené lodi Whitechapel pomocí kosatek.Jeďte zpět do přístavu a zjistíte,že Katie a její loď zmizela.Jděte do hospody a promluvte si s Holtem a potom s Jenny.Ani jeden vám však nemůže pomoci.Jeďte k Andymu,který vás odveze až k pašerácké lodi.Vylezte nahoru,zahněte vlevo, vpřed,vlevo,vpravo podél kožešin,vpřed,vpravo,vpřed a vpravo k bednám.Otočte se zpět,jděte vpřed,vpravo a vpřed ke schodům.Jděte dolů a otevřete dveře.Vstupte a v bazénu najdete kosatku.Obejděte bazén a vstupte do dalších dveří.Zde najdete Katii,přivázanou k židli.Zbavte ji roubíku a promluvte si s ní.Pak uslyšíte někoho přicházet.Jděte doleva schovat za bednami.Objeví se Andy.Zatímco hledá Nancy,utíkejte dveřemi pryč,okolo bazénu k dalším dveřím.Po kliknutí na ně vás Andy dožene.Jakmile budete moci,klikněte na žlutý kanystr a hoďte ho kosatce.Ta vám ho chce vrátit,ale nějak se netrefí a Andyho omráčí.Tím jste vy a Katie volné.No a to je konec hry.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Nancy Drew-Danger on Deception Island

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář