Jdi na obsah Jdi na menu
 

Nightlong - Union City Conspiracy

12. 5. 2001

TOPlist

Nightlong - Union City Conspiracy

12.5.2010 Autor návodu-Standa Madukas

Výborná scifi detektivní adventura se zajímavým dějem.Časté sbírání a logické kombinování předmětů.Intuitivní postup.Na dobu vzniku/rok 1998/je slušná grafika,zvláště animace.Hra je bez pixelhuntingu - zápalku na zemi ve větší místnosti vidíte zřetelně.Jediné co mrzí je,že poslední úkol ve hře(zjištění kódu ke dveřím) je oproti těm předešlým dost matematicky náročný.

1.kapitola

Mezi zaparkovanými auty je na zemi alobal,vezměte si ho.Projděte skleněnými dveřmi do budovy.Podívejte se na podrobnou mapu domu vlevo,přivolejte výtah,je mimo provoz. Z rozbitého panelu vyndejte pojistku,Použijte na ní alobal a dejte ji zpět do panelu.Přivolejte výtah a pomocí Rubyho výtahové karty sjeďte k jeho apartmá. První dveře zleva od výtahu je Rubyho byt,klikněte na dveře,zjistíte,že je to byt č.17.Kupte si pivo v automatu napravo a vezměte si vrácené peníze. Výtahem vyjeďte nahoru a malým klíčkem odemkněte schránku č.17.I s dopisem,který jste vyndali ze schránky sjeďte k apartmánu.Na „pen pad„ položte dopis, vezměte magnetické pero a obkreslete Rubyho podpis. V bytě seberte vzkaz na stole,je na něm adresa Rotmall 17.Na stole si vezměte Rubyho fotografii,z refrigeneratoru si vezměte láhev vodky.Mrkněte do odpadkového koše,najdete neplatnou metrokartu.Projděte dveřmi vpravo do ložnice,čichněte si ke skleničce a otevřete posuvnou skříň nalevo od postele,za oblečením na věšáku je trezor.Jděte k oknu napravo ,stiskněte tlačítko u okna a až se okno otevře, tak si z rolety nahoře vezměte klíč přilepený náplastí k roletě. Klíčem otevřete trezor a vezměte si z něj věci.Vyjeďte výtahem na střechu, kde poškozené zábradlí nalevo naleptejte kyselinou/tube/ a poté ho odlomte. Výtahem se svezte do přízemí,podívejte se na mapu metra nalevo (jedna ze stanic je Rotmall 17, zmiňovaná na papíru z Rubyho bytu), za minci z inventáře si kupte lístek na metro.Jděte ke vchodu do metra napravo a dejte palec na scanner.Metrem odjedete do Rotmall 17.

2.kapitola

Pod graffiti nalevo je kus plastu, který chybí faxu vlevo,seberte ho.Dejte kus plastu na své místo na fax nalevo.Zjistíte kombinaci čísel a písmen.Na zemi leží bezdomovec. Promluvte si s ním a pak mu dejte láhev s vodkou a plechovku piva.Ukažte mu fotku Rubyho a kupte od něho starou brusli.Vlezte na eskalátory vpravo a vyjeďte nahoru.Projděte ke klubu Free Klimax a popovídejte si s vrátným,řekne vám, že bez členské karty se dovnitř nedostanete.Jděte ke dveřím úplně vpravo,vstupte.Ocitnete se v baru, vyslechnete hádku,podívejte se na klubovou kartu napravo za barem. Promluvte s prodavačem,kartu vám vymění za láhev vína Chateu Lafitte 85.Vyjděte z obchodu,jděte k mříži mezi klubem a barem.Ocitnete se ve špinavé uličce s kanálem a dvířky do sklepa. Na zámek dveří nalijte kyselinu/tube/ a odsuňte prkno (plank) blokující vchod do kanálu.Použijte tyč (bar) na poklop a slezte do kanalizace.Dole na konci chodby seberte mrtvou krysu a vraťte se zpět nahoru.Jděte do sklepa,manželka obchodníka hledá nějaké lahve v regálu. Mrtvou krysu posaďte na brusli a pošlete ji přímo na ženskou,ta uteče. Poté otevřete krabici s vínem u sloupu a vezměte si láhev vína.Jděte zpět do baru,dejte víno majiteli baru,získáte výměnou za víno kartu. Kartu ukažte vrátnému,v klubu si popovídejte s majitelkou, která se zmíní o metru a staré ZOO. Vydejte se ke stanici metra, kde zavolejte minicomem z inventáře Hughovi,faxem vám pošle plán,který si poté vezměte z faxu nalevo. Poté jděte zpátky k mříži mezi klubem a barem,vlezte do kanálu a běžte až k mříži, kterou vykopněte. Jste v metru, ale  na špatné straně.Na vaší straně jsou zamčené dveře, ustřelte zámek a prozkoumejte místnost. Z prostřední skříňky sundejte plakát,otevřete ji a vezměte si šroubovák,klíč ve tvaru písmene T a kabely. V poslední skříňce najdete klíč. Nyní se vraťte na nástupiště a z velkého plakátu šroubovákem odmontujte logo ve tvaru„S„.Logo připevněte ke starému řetězu, který je omotán okolo trubky ,nalevo od plakátu a přehoďte ho přes potrubí nad kolejištěm.Přehoupnete se na druhou stranu nástupiště. Poté se vydejte temnou chodbou nahoru. Před vámi se objeví dveře chráněné magnetickým polem. Odmontujte kryt panelu vlevo klíčem ve tvaru „T„, pak připevněte kabely ke kontaktům, stáhněte páku dolů a strčte kabely do magnetického pole dveří.Nyní jste ve stanici ZOO - opět na druhé straně.Jděte podél kolejí směrem dolů až k malé místnůstce. Kovovou tyčí sundejte ze stěny nad telefonem reproduktory,ty spadnou na zem,vy seberte ze země magnet a z komory si vezměte štípačky.Jděte zpět do haly,vylezte po schodech nahoru, štípačkami přestřihněte kabel,který drží tabuli,slezte dolů a přejděte po shozené tabuli na druhou stranu nástupiště.

3.kapitola

Vyjděte ze stanice ven a pak doprava ke starému stavidlu.Klikněte na panel, poklop od nádrže se otevře. Nyní jděte zpět ke stanici a pak vlevo do starého baru.Vezměte si ze stolu plechovku od piva a z pultu nádobku s olejem. Za žlutým závěsem si vezměte násadu ke smetáku a „cylindr„,. I s „cylindrem„ jděte ke stavidlu a vhod’te ho do nádrže. Vraťte se zpět před stanici a jděte doleva pod barem ke Sfinze a Anubisovi.Pak se vraťte zpět na stanici metra Rotmall 17 (je to ta stanice s řetězem). Na kovovou tyč použijte magnet a řetěz si přitáhněte.Přeskočíte na druhou stranu,kde projděte do místnosti s třemi skřínkami. Jsou zde dveře, které nejdou otevřít,na otočnou kolo dejte olej a dveřmi projděte. Ocitnete se v temné místnosti. Z lampy visící nad vámi odšroubujte žárovku a otevřete dvířka na zemi. Projděte chodbou až na konec,pomocí klíče z inventáře odemkněte zamčené dveře a jděte dál. Ocitnete se v knihovně. Z lampičky na stole odšroubujte žárovku. Prohledejte police s knihami,vezměte si knihu o egyptských bozích a vraťte se do temné místnosti. Našroubujte do lampy funkční žárovku získanou v knihovně a rozsviťte (vypínač je vedle dveří na pravé straně). Nyní si z police vezměte adaptér a vraťte se zpět do stanice ZOO  a pak venku vlevo ke Sfinze.Otevřete knihu o egyptských bozích,vidíte tu jednotlivé symboly a také jak se jmenují.Jděte k podstavci sochy Anubise vlevo a klikněte na trojkolečko na podstavci.Musíme do okének dát správné bohy.Na horním kolečku má být otec všech bohů Ra, vlevo Kheprer (skarabeus se slunečním kotoučem) a poslední (vpravo) je Horus. Dveře do kontrolní místnosti ve Sfinze se otevřely,jděte tam.Nyní je třeba deaktivovat ochranná pole (stiskněte jen oranžově svítící tlačítka).Vezměte si pistoli,vyjděte ven a jděte do baru.Projděte doleva k soše bohyně Kali.Klikněte na kytku před podstavcem bohyně,tím kytku odsunete.Klikněte na tlačítko,tím vypnete ohnivou fontánu.Klikněte na tlačítko ještě jednou a pak na fontánu použijte plechovku,tím do ní naberete palivo.Jděte ke starému stavidlu a do tanku/nádrže/nalijte palivo z plechovky.Vraťte se zpět ke Sfinze a jděte kolem sochy Anubis doleva,do pravěku.Zkuste přejít provazový most,napadne vás dinosaurus.Použijte na něj pistoli a zneškodněte ho.Přejděte po mostech do jeskyně,kde si na stole vezměte světlici.Vraťte se zpět ke stavidlu a hoďte světlici do tanku/nádrže/Ta vybuchne a vy můžete projít po lávce doprava,kde prohledejte chlapce.Najdete dálkové ovládání.Vraťte se zpět do jeskyně a na key nalevo použijte dálkové ovládání, otevřou se tajné dveře výtahu.Nastupte do výtahu,sjedete dolů.Podívejte se krabici se šrotem vlevo.Vezměte si z ní teleskopické kleště a hologram.Pak nastupte do výtahu.Projděte místností doprava k obrazu,za obrazem najdete papír s kódem.Na stole uprostřed se podívejte na počítač,dozvíte se spoustu zajímavých informací.Na zásuvku u stolu použijte klíček z inventáře,ze zásuvky si vezměte security card.Výtahem se vraťte k otevřenému modrému panelu.Použijte na něj security card.Vidíte tu 7 tlačítek,ty musíte namačkat tak jak to vidíte na papírku s kódem. Černá barva má číslo jedna.Musíte tedy namačkat správné pořadí barev na panelu.Odshora dolů klikněte na tlačítko 5,1,2,7,3,4 a 6.Tlačítka zezelenají.Nastupte do výtahu,projděte místností doprava a otevřete dveře napravo. Klikněte na panel na zasunovacích dveřích,ty se otevřou a za nimi na jdete Rubyho.Otevřete skřínku nalevo na zdi a vezměte si stříkačku, stetoskop a lékařskou zprávu S. Rubyho. Pak projděte zpět do vedlejší místnosti a na dveře u skeneru použijte stetoskop,vyslechnete si rozhovor.Vstoupíte do místnosti,muž a žena vás zrovna nevítají,ale po dlouhém rozhovoru si vyjasníte situaci,ptát se můžete jak chcete,na další postup to nemá vliv.Poté budete teleportováni do Cyberspace.

4.kapitola

Jděte dvakrát rovně,doleva, doleva, rovně,vpravo a vpravo.Je tu přivázaný vlkodlak.Vraťte se před místnost s vlkodlakem,jděte doleva,rovně a vlevo. Kostlivcovi seberte azbestovou bederní roušku. Vraťte se o dvě obrazovky zpět,projděte do tmavého průchodu a jděte rovně, doprava, do dveří, doleva.Seberte minci ve vodní fontánce.Nyní se stejnou cestou vraťte na začátek k exitu a jděte dvakrát doprava.U totemu si vezměte kladivo,bouchnete do totemu a kladivo se rozpadne.Vezměte si zbytek kladiva a jděte do domku vpravo a uvnitř sestupte do sklepa.Azbestovou roušku použijte na ventil (handle).Pavučina se horkou párou rozpadne a pavouk uteče.Ze země si vezměte roztavenou pavučinu a ze zdi seškrabte omítku. Vrať te se zpátky na začátek, kladivem bouchněte do pavouka a pak do automatu/slot/ vhod’te minci. Zatáhněte za páku vpravo a vezměte si peníze. Jděte doprava a na pásy na střelnici(runners) hoďte bláto (mud). Do díry vlevo na sloupu vhod’te peníze.Klikněte na zbraň a můžete střílet. Vezměte si Woodoo panenku s dálkovým ovládáním z proskleného okénka dole, pak jděte doprava dovnitř do domu a otevřete zásuvky u stolku. Z jednoho si vezměte zápalky a do druhého, toho blíž k tlačítku, dejte panenku.Jděte ven,nastupte do klece vedle domu a použijte dálkové ovládání.Panenka nožem klikne na tlačítko a klec se s vámi rozjede směrem k zámku.

5.kapitola

Projděte nalevo do dveří/blíže k vám/.Z police napravo si vezměte váček se spacím práškem a sklenici s nějakým obsahem. Prohlédněte si pergameny ležící na stole i knížku na stojanu.Vyjděte z místnosti ven a jděte opět do dveří nalevo ale těch vzadu. Na zemi si vezměte lebku,napravo otevřete stojan s prachem z hnědého uhlí a vezměte si ho.U schodů napravo si vezměte louč.Vyjděte opět ven a jděte zpět do dolních dveří nalevo.Na dlaždici,která je vlevo na zemi u fontánky postavte lebku,do ní dejte louč, kterou zapalte sirkou.Poté do lebky s loučí kopněte.Na zrcadle se vám objeví číslice(7,8,4,5).Napravo si vezměte opřenou tyčku o zeď,vyjděte ven a jděte vpravo nahoře na věž. Použijte tyčku na sluneční kalendář uprostřed. Nyní zasuňte tyč postupně do děr u číslic napsaných na zrcadle/klikejte na číslice pravým myšítkem/.Otevře se vám podstavec slunečních hodin,ze kterého si vezměte knihu,kterou si prostudujete.Poté se automaticky přenesete do Hughovi kanceláře.Poté co prostudujete knihu se ocitnete v přijímací místnosti,kde sekretářka mlsá čokoládové bonbóny,pustit vás do Hughovy kanceláře nechce,takže jí do bonbónů dejte prášek na spaní.Až sekretářka usne tak stiskněte zelený knoflík otevírající dveře do konferenční místnosti vlevo.Projděte do místnosti,otevřete vitrínku nalevo a vezměte si z ní pistoli s dvěma náboji/koule/. Vpravo je brnění, vezměte si cep. Vyrobíme si střelný prach,v inventáři spojte omítku, prach z hnědého uhlí a  sklenici.Střelný prach použijte do zbraně.Můžete se podívat na diapozitivy na stole vedle projektoru.jsou na nich nějaké grafy. Pak použijte pozitioner a teleportujte se do Cyberspace.Jděte dvakrát doprava,u totemu cepem bouchněte do bubnu.Vezměte si placatý gong a jděte zpět dvakrát doleva a vstupte do labyrintu.Jděte k bazénku s lávou.Vložte do lávy placatý gong,na něj dejte minci a kouli/náboj/ Výrobek z lávy vyndejte pomocí azbestové bederní roušky. Seberte stříbrnou kulku,která spadne na zem a jděte k vlkodlakovi. Naládujte stříbrnou kouli do pistole a zastřelte vlkodlaka, jeho krev naberte do sklenice. Teleportujte se pozitionerem do Hughovy kanceláře.

6.kapitola

Projděte vlevo do konferenční místnosti.Krev ve sklenici použijte na zámek zamčených dveří vedoucích do Hughovy pracovny vpravo.Vstupte,otevřete zásuvku psacího stolu a vezměte si diapozitiv.V konferenční místnosti ho vložte do projektoru. Objeví se vám šest kolonek s čárkami.Vraťte se do Hughovy pracovny,jděte k počítači a na číselném kódu  vyklikněte čísla  562396.Vše si pozorně pročtete a pak se přesunete do místnosti,kde je muž a žena.Opět si promluvíte s mužem a ženou a pak se vzdušným vozítkem přenesete na ostrov.Prozkoumejte písek,jsou tu želví krunýře a pod nimi nakladená vajíčka.Vajíčko si vezměte a  jděte doprava k elektrickému plotu.Hadovi dejte želví vajíčko,zastřelte ho laserovou pistolí a teleskopickými kleštěmi ho seberte. Vraťte se na pláž a jděte vlevo k zamřížovanému otvoru. Ustřelte zámek mříží laserovou pistolí a hod’te hada do vody,piraně se na něj vrhnou a vy prolezte otvorem dovnitř.

7.kapitola

Jste ve vězeňské prádelně. Podívejte se okénkem ve dveřích na chodbu, je tam strážce. Za  prostěradly v regále u dveří je prací prostředek.Dejte ho do kýble s vodou a ten vylijte do díry, ze které jste vylezli. Přiklopte mříž , do otevřené pračky dejte plechovky/cans/ a pak pračku spusťte.Hluk přiláká strážce,který se propadne dolů.Vyndejte ze zámku klíče a jděte na chodbu. Na chodbě jděte doprava. Ze stolu seberte MDVD.Jděte doleva na chodbu, klíčem si odemkněte dveře označené žlutým křížem.Na ošetřovně prohledejte bílý plášť,získáte termometr a lesklé hedvábí. Vraťte se na chodbu a odemkněte dveře lab 5. Ocitnete se u cel, v prostřední drží Martens doktora Moreaua. Promluvte si s ním skrze okénko o všem,vyčerpejte všechny dialogy, pak jděte zpět do prostoru ,kde seděl strážný a kde jste si ze stolu vzali MDVD.U dveří s kódem nahrajte na MDVD zvuky, které jednotlivá čísla vydávají. MDVD doneste Moreauovi, nadiktuje vám kód. Vrat’te se zpět tam co seděl strážný, a na kód u dveří použijte kód. Vstupte dovnitř,ze stolu si vezměte tester,tuby a na židli rukavice.Podívejte se na znaky na tabuli.Vyjděte ven,pod zamřížovaným oknem je panel, odšroubujte kryt šroubovákem a testerem zjistěte, který drát je ten pravý. Pak použijte  parallel... a přerušte el.proud.

8.kapitola

Jděte do ošetřovny/žlutý kříž nad dveřmi/ a vykoukněte z okna. Klikněte na druhé okno zleva, ozve se Eva. Má kód ke dveřím v lab 5 nalevo, ale není jak ho předat, protože její dveře hlídá jeden ze strážců.Jděte od okna ,nafoukněte rukavice éterem z cylindru (je za mříží vzadu). Nafouklé rukavice omotejte hedvábím a injekční stříkačku naplňte drogou z tub. Přivažte injekci k rukavici,jděte k oknu a klikněte rukavicí s injekcí na okno,kde je Eva.Eva zlikviduje strážného,vyjděte z ošetřovny na chodbu a odemkněte si lab 5.Uvnitř vezměte strážci laserovou zbraň a jděte k první cele zleva,klikněte na okénko. Od Evy dostanete papír s kódem. Na jeho rozluštění musíte použít příklady z tabule. Až se vám to podaří vyřešit /kód je 9,5,8,3,2,0./,tak jděte ke kódovacímu zařízení u dveří nalevo ,vyťukejte kód a podívejte se na závěrečnou animaci.Konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky Nightlong- Union City Conspiracy

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář