Silent Hill 2 Remake
23.8.2025 Autor návodu – Standa Madukas
Silent Hill 2 Remake je trochu jiná hra než původní Silent Hill 2.A stejně tak i návod je o dost jiný, než původní hra, i když lokace zůstávají v podstatě stejné.Hra nabízí poměrně rozlehlou oblast k prozkoumání, která je plná předmětů k nalezení a lokací k prozkoumání. Tento návod vás provede hlavní cestou potřebnou k dokončení celé hry. Součástí návodu je i jak vyřešit všechny hádanky, na které narazíte.
Vstup do Silent Hillu
Jakmile začnete ovládat postavu tak zkontrolujte auto ,získáte mapu South Vale. Sejděte po schodech dolů a zamiřte do zalesněné oblasti pod vyhlídkou. Ocitnete se na lesní cestě. Po této cestě projdete hřbitovem a doprava k zamčeným dveřím s nápisem „Autoparts“. Po vaší levici uvidíte autodílnu. Zahněte doleva, projděte branou, obejděte budovu s autodíly, vjděte dovnitř rozbitým oknem a prohlédněte si stůl – je těžké ho přehlédnout, protože je osvětlen stolní lampou. Získáte klíč od autoparts. Odemkněte dveře autodílny, vraťte se ke dveřím s autodíly a použijte klíč.V dálce nyní uvidíte podivnou postavu. Pronásledujte ji. Občas ji ztratíte z dohledu v mlze, ale stopy krve na zemi vás k ní dovedou. Nakonec dorazíte na dvůr , kde se musíte proplazit dírou v garáži. V kuchyňské zásuvce najdete zdravotní nápoj a pak narazíte na nepřítele (nemůžete ho minout, hra vám to nedovolí).Toto je váš úvod do ponurého světa. Poté, až monstrum zabijete, protlačte se dírou ve zdi a v lékárničce najdete injekční stříkačku . Otevřete si mapu a vydejte se do kavárny Cafe Texan. Jakmile vyjdete na ulici, hledejte zelené auto, rozbijte okna a uvnitř najdete zdravotní nápoj .Můžete vstoupit do holičství vedle kavárny Cafe Texan, do knihkupectví Andy's Bookstore, které je na rohu ulic Martin a Katz, a do čistírny oděvů, která je naproti knihkupectví. V žádném z těchto obchodů však nejsou žádné předměty ani munice, jen útržky dopisů.V kavárně Cafe Texan jděte za pult, rozbijte sklo ledničky, abyste získali zdravý nápoj . Pak jděte k pokladně, otočte klíčem a stiskněte tlačítko „Hotovost“ (v pravém dolním rohu). Tím se vysune tác. Vezměte si minci. Jděte do Neely's Baru. Jakmile tam budete, sundejte z jukeboxu utěrku a odstraňte rozbitou desku. Na pultu najdete vzkaz s uvedením, kdo jukebox rozbil. Jděte na sever po Neely St. do Groovy Music.Cestou tam se podívejte dovnitř Big Jays. Na jednom stole je zdravý nápoj a na druhém „Big Jay's Note“. Jakmile se dostanete ke Groovy Music, je naproti ní ulička. V té uličce je další Zdravý nápoj . Pozor, v uličce je i pár záludných brouků, takže je zadupejte.Budete muset najít přístupový kód, abyste se dostali na World Market. Na těle najdete vzkaz, že vyzkoušeli všechny přístupové kódy až do 4439. Pokud vyzkoušíte další dva kódy, dostanete ho. V různých kolech se mi kód lišil. Nejsem si jistý, jestli je to kvůli tomu, že hraji na jiné obtížnosti, nebo jestli je jen náhodný. Vždy se však blíží 4440. Uvnitř World Market najdete tři zdravotní nápoje a tři krabice munice do pistole.Uvnitř Groovy Music budete muset bojovat se dvěma ležícími monstry. Jeden se bude plazit po zemi. Pokud je dokážete zadupat dříve, než se k vám ten druhý dostane, bude váš život snazší . Jakmile je zabijete, rozbijte sklo vzadu a vezměte si vinylové lepidlo a druhou polovinu desky. Obě poloviny desky můžete s lepidlem spojit. Jděte na jih po Neely St. kolem baru. Míříme do apartmánů na Saul Street.Cestou tam můžete vstoupit do Happy Burgeru jedním z oken (hledejte takové, které je lemované látkou). V rohu je Zdravotní nápoj . Jsou zde dvě monstra, takže pozor. Jděte do zadní místnosti, proplazte se dírou ve spodní části zdi, v místnosti je stříkačka .Jděte k apartmánům na Saul Street.Najdete tam obytný vůz. Uvnitř obytného vozu je vzkaz a zdravotní nápoj . Nyní se vraťte k bytovému domu a vstupte do něj. Zatlačte nábytek blokující dveře na konci chodby a po vaší pravici. Vezměte si ze zdi klíč od apartmánu 5. Než se vydáte do druhého patra, jděte chodbou a vstupte do lékárny, která je naproti apartmánu 3. Najdete tam účtenku a injekční stříkačku .Ve druhém patře jděte do bytu číslo 7. Dveře nebudete moci otevřít, ale můžete proklouznout otevřeným větracím otvorem vedle nich. Uvnitř si můžete vzít vzkaz. Jakmile budete v bytě číslo 5, projděte dvěma otvory ve zdech, vylezte oknem a po požárním schodišti vylezte do třetího patra.Vstupte do koupelny ve třetím patře, sáhněte do díry a vytáhněte tlačítko Jukeboxu .A nyní jděte zpět do Neelyho baru. Gramofon se skládá ze tří součástí. Jsou barevně odlišeny. Otočte zelenou součástku tak, aby se zarovnala s červenou, a poté vyberte červenou součástku tak, aby se spojila se zelenou. Nyní vyberte zelenou součástku a otočte ji tak, aby se modrá součástka mohla složit. Jakmile uvolníte místo, vyberte modrou součástku, ta se složí, vyberte zelenou součástku a otočte ji zpět přes složenou modrou součástku a nyní budete moci dovnitř umístit desku. Udělejte to a deska se posune na další úroveň. Nyní umístěte chybějící tlačítko do chybějícího prostoru, vložte minci Neelyho slitku a stiskněte tlačítko C a tlačítko 2. Nyní obdržíte klíč od Neelyho baru.Tato hádanka je stejná na všech úrovních obtížnosti.Klíčem otevřete dveře do zadní místnosti, zatlačte vozík dolů chodbou, vylezte po něm nahoru, prolezte oknem nahoře a spadnete do koupelny. V lékárničce je zdravotní nápoj .V červeném náklaďáku (za barem) je zdravotní nápoj a další v zeleném autě dále dole (pokud se podíváte na mapu, je to na severním konci Martin Street). Projděte dveřmi. Prozkoumejte zakrvácené oblečení a získejte klíč od bytu na dřevěné straně . Budete konfrontováni se třemi ležícími monstry. Můžete kolem nich proběhnout uličkou. Nebo, pokud chcete, můžete kolem nich tančit a umlátit je k smrti – je to vaše volba. Pokud s nimi bojujete, začněte tím, že udupete osamělou ležící mrchu na zemi.Nyní se vydejte k Wood Side Apartments. Pozor, ulice budou opět zaplaveny ležícími těly. Poblíž bytového domu uvidíte modré auto, uvnitř je zdravotní nápoj . Odtud vstupte do Wood Side Apartments pomocí klíče a dokončíte svůj první úsek v South Vale.
Apartmány Wood Side
Jakmile se probojujete východní stranou South Vale , budete bloudit prázdnými chodbami Wood Side Apartments. Má tři patra, několik klíčů k nalezení a nabízí unikátní hádanku. Jakmile vstoupíte do apartmánů Wood Side, ocitnete se ve vstupní hale. Hned před vámi, na nástěnce, byste měli vidět mapu . Jděte si pro ni. Nyní přeskočte stůl a vstupte do recepce. V místnosti za recepčním pultem najdete munici do pistole a také předmět zakrytý potahem. Odstraňte potah, abyste odhalili hlavní hádanku (dělat nemůžete zatím nic). Uložte si hru a vydejte se ven.Pod schodištěm nalevo od recepce je zdravotní nápoj a ve stejné oblasti je i administrativní poznámka. Napravo od recepce najdete ve skladu náboje do pistole (na mapě je hned vedle bytu 105). Jděte po schodech nahoru, do horního patra, kde si vezměte další munici do pistole . Jděte do druhého patra a vstupte do bytu 202. Zde je an figuríně baterka . Vezměte si ji. Jakmile to uděláte, budete muset bojovat s dalším monstrem. Poté, co ho zabijete, prohledejte byt a v nočním stolku najděte klíč od Chute Courtyard Key a v kuchyni Health drink .Vraťte se dolů do prvního patra, klíčem si odemknete dveře napravo od recepce, ocitnete se na nádvoří. Na nádvoří vjeďte s košem na prádlo pod otevřené okno. Vyskočte nahoru a projděte oknem, abyste se dostali do bytu 112. V boční místnosti nalevo od vás je munice do pistole. Jděte do chodby a do pokoje 109.V tomto bytě se schovává monstum. Může se objevit v rohu ložnice, číhat u vchodu do obývacího pokoje, nebo pod kuchyňským stolem. Takže pozor.Poté, co porazíte monstrum, seberte ze skříně náboje do pistole . Nyní se vydejte chodbou, kde uvidíte klíč ležící na podlaze, naproti mřížím. Zkuste ho sebrat (bude odkopnut malou holčičkou, ale stejně se k němu musíte dostat). Odemkněte blízké dveře a budete zpět na nádvoří. Vraťte se do recepce. Dveře vedoucí do východního křídla budovy budou nyní otevřené, stejně jako brána, která blokovala západní křídlo. Jsou tam dvě ležící postavy. Pokud se ale opatrně přiblížíte, můžete jednu z nich odlákat od druhé a zabít.Prohledejte byty v této oblasti. V pokoji 102 je v ložnici zdravý nápoj . Jděte po chodbě až na konec a nyní budete na druhé straně těch mříží. Vezměte si klíč od chodby ve 2. patře. Vstupte do bytu 107. V ložnici je zdravý nápoj . Nyní se vraťte. Jděte chodbou a vstupte do bytu 108. Zde najdete skříň se dvěma rukama. Otočte tou vlevo a z ní upadne rukojeť zlatého jablka .V bytě 106 jsou dva Creeperové. Takže buďte opatrní a přibližujte se k obytné části opatrně. Ve skříňce v obývacím pokoji je munice do pistole .Vstupte do bytu 203. Projděte dírou ve zdi a vstupte do bytu 207. Zde najdete náboje do pistole v kuchyni, vedle televize v obývacím pokoji a ve skříni. Pistole leží v nákupním vozíku uprostřed obývacího pokoje.Jakmile budete mít pistoli, vraťte se stejnou cestou, jakou jste přišli. Jakmile se znovu dostanete do bytu 203, věci se změní. Nyní je pod dekou před televizní obrazovkou tělo. Klíč od bytu 212 najdete na nedalekém stolku.Jděte do bytu 212. V kuchyni je zdravotní nápoj . Z obývacího pokoje vyjděte na balkon a dejte se doleva. V další místnosti je monstrum, takže se připravte na útok. Jakmile ho zabijete, vezměte si z lednice náboje do pistole .Nyní se zbavte dvou ležících postav v chodbě. V bytě 207 najdete v kuchyni a v obývacím pokoji další munici do pistole . V obývacím pokoji je ležící postava a v ložnici vedle ní se schovává monstrum.Vstupte do bytu 208 a z kuchyně si vezměte náboje do pistole . Jděte ke skříni a do prázdné ruky vložte zlaté jablko . Tím se odhalí kukátko do místnosti vedle. Nyní odstrčte skříň stranou a vstupte do skryté místnosti.Nyní budete zamčeni uvnitř místnosti. Na zdi je hádanka, která zní…
Přesně tam, kde střechy prorážejí noc
Vlevo jsou otisky nohou upoutaných k domovu bez majitele v dohledu
Ale našel domov, prosím, řekněte mi
Nebo řeka vzpomínek vedoucí přímo do jeho pekla
Úkolem je, že musíte prohledat zdi a najít obrazce, které odpovídají hádance. Vždy se jedná o obrazec tří střech (13), domu se stopami (7) a řeky (11). Kombinace na trezoru se provede tak, že nejprve otáčíte směrem doprava na 13, pak doleva na 7 a doprava na 11. Umístění obrázků se mění v závislosti na obtížnosti, kombinace je vždy jiná.Já měl kombinaci čísel 15,13 a 11.Nyní můžete otevřít trezor a získat minci a klíč. Pomocí tohoto klíče opustíte tuto místnost. Vstupte do bytu 205, jsou zde brouci, takže buďte opatrní. V kuchyni je munice do pistole a v lékárničce poblíž hromady krabic je zdravotní nápoj . Na židli uprostřed místnosti je malý klíč od schodiště ve 2. patře. Nyní jděte ke schodišti na severním konci druhého patra a použijte klíč ke vstupu dovnitř. Jděte dolů po schodech a vezměte si náboje do pistole.Vstupte do bytu 116 a v kuchyni najdete další náboje do pistole . Zde narazíte na Eddieho. Má to těžké, snaží se vysvětlit , že toho chlapíka v lednici nezabil. Po rozhovoru s Eddiem vyskočte z okna. V kočáře uprostřed bazénu leží další mince, tím už máme dvě a chybí nám ještě jedna. Budete se však muset vypořádat s monstry okolo, tedy pokud chcete. Nejlepší je kolem nich jen proběhnout, vzít minci a utéct.Jděte do třetího patra a jděte na konec chodby, kde najdete křeslo s municí do pistole . Vstupte do bytu 311 dírou ve zdi a uvidíte tam dvě monstra. Jakmile je zabijete, vezměte si z pracovního stolu zdravotní nápoj a vstupte dírou ve zdi do bytu 309.V tomto bytě se skrývá další monstrum. Jakmile ho zabijete, seberte si ze zásuvky v kuchyni náboje do pistole . Vyjděte z bytu 309 dírou ve zdi, pak zahněte doprava a na konci chodby vstupte do bytu 310. V lékárničce je zvláštní vzkaz a náboje do pistole . Nyní se vydejte chodbou a vstupte do druhé poloviny bytu 310. V bytě se skrývá jedno monstrm a druhé je na balkoně. Jakmile zabijete obě monstra v bytě 310, použijte balkon k dosažení bytu 312. Je zde další monstrum, které si bude chtít hrát na schovávanou. Jakmile ho zabijete, prohledejte byt a v místnosti s velkým žebříkem najděte léčivý nápoj. Z místnosti s obrovskou krevní skvrnou na zemi vstupte na další balkon a vezměte si stříkačku .Nyní se proplazte malým větracím otvorem a dostanete se do prádelny. Vezměte si munici do pistole a krabici s džusem. Krabici s džusem hoďte dolů do výtahové plošiny, tím uvolníte veškerý bordel, který se vysype na dvůr. Nyní jděte dolů na dvůr a vezměte si poslední minci, kterou použijete k vyřešení hádanky v recepci.Cílem této hádanky je rozluštit ji a umístit mince na správná místa. Hádanka a umístění mincí se však mění v závislosti na obtížnosti, kterou si zvolíte na začátku hry.
Jednoduchá obtížnost
Mince s dámou je uprostřed, mince s květinou je vpravo a mince s mužem je vlevo.
Všechny mince zůstanou na stejném místě, ale minci s mužem obrátíte k meči a minci s květinou obrátíte k hadovi.
Vyměňte hada a meč a pak otočte meč k muži. Muž je nyní „v denním světle“ a had je „ztracen v noci“. Otočte ženu k náhrobku.
Normální obtížnost
Umístíme minci se ženou do středu, protože je „pod stromem“, muž je „v bledém měsíčním světle“, umístíme ho do levého slotu, který je pod měsícem. Nakonec umístěte minci s květinou (což je rubová strana hada) do pravého slotu.
Minci s květinou nechte v pravém krajním otvoru. Otočte minci s mužem tak, aby ukazovala meč, a umístěte ji do políčka vlevo od středu , když se muž „přibližuje“. Protože dívka prchá směrem ke květině, posuňte ji o jedno políčko doprava.
Minci s květinou nechte v pravém slotu, ale otočte ji tak, aby se na ní zobrazoval had. Minci se ženou nechte ve stejném slotu, ale otočte ji tak, aby se na ní zobrazoval náhrobek. Minci s mečem otočte zpět k muži a umístěte ji doprostřed.
Není zde žádná hádanka k vyřešení, stačí si vybrat, kdo je podle vás „vinen“. Vaše odpověď na tuto otázku však může ovlivnit konec hry.
Těžká obtížnost
„Ten, kdo kdysi byl tak galantní“ je mince s vyobrazením muže a „ikonou hříchu“ je had. Protože je muž od hada co nejdál, je v levém slotu, zatímco had je v pravém slotu. „Ten, koho přísahal chránit“, nyní „leží v hrobě“, proto otočte minci ženskou tváří tak, aby byl vidět náhrobek, a vložte ji do slotu vedle hada.
Možná si myslíte, že meč by měl být uprostřed, ale místo toho ho umístěte nalevo od středu. Uprostřed by měla být květina . Protože „zanechal“ svůj život za sebou a tam „spočívá kámen“, umístěte minci s náhrobkem nalevo od meče.
Umístěte minci s hadem pod slunce do krajní pravé slotu , jak se plazí po „zářivé zemi“. Mince s ženou je uprostřed, protože na ni vrhají stíny, a mince s mužem by měla být nalevo od ní , protože klečí „u té koruny, která vrhá krutý stín“.
Zde neexistuje „správná“ odpověď. Prostě si vyberte.
Jakmile vyřešíte hádanku, získáte klíč od bytu 201. V koupelně je zdravotní nápoj . Zkontrolujte stůl a spustí se filmeček. Seberte kapesník ze země. Teď už jen stačí následovat monstrum Pyramid Heada dveřmi a vstoupíte do další části hry.
Vstup do apartmánů Blue Creek
Když poprvé přejdete do bytů Blue Creek, budete v bytě ve druhém patře. Nic zde není. Jděte chodbou a najdete tam mapy bytů Blue Creek. O kousek dál v chodbě narazíte na nový typ monstra. Krátce po dopadu na zem exploduje. Takže se do dupání nepouštějte.Tato forma monstra se nyní stane úhlavním nepřítelem. Po smrti zanechávají oblak toxického plynu, takže se jím raději vyhněte.Jakmile dojdete do slepé uličky, uvidíte prasklou část zdi. Prorazte ji svým prknem. Nyní se ocitnete v bytě 206. V rohu místnosti je munice do pistole a v kuchyni zdravotní nápoj . V tomto nebo vedlejším bytě (jsou propojené) je také někde schované monstrum.Vstupte do bytu 204 a zlikvidujte ležící postavu. Jděte chodbou dolů k bytu 212. V kuchyni je zdravotní nápoj . Na bočním stolku je také vzkaz. Opusťte byt 212 přes balkon. Pokud zahnete doprava, za dveřmi s vyrytým H najdete munici do pistole . Poté, co ji vezmete, jděte doleva od bytu 212 a vstoupíte do bytu 203.Jakmile vstoupíte do hlavní obytné části, baterka vám zhasne právě ve chvíli, kdy se k vám přiblíží monstrm.Baterka začne poblikávat . Jakmile ho zlikvidujete, v malé zásuvce na bočním stolku vpravo, hned za dveřmi, najdete náboje do pistole . Nyní jděte do kuchyně a vezměte si stříkačku .Prorazte zeď prknem a v postýlce najdete náboje do pistole . Je tu také Creeper, takže na něj pozor. V další oblasti se z koupelny vyplíží jedna z těch explodujících mršin. Dupněte na ni a udržte si odstup. V koupelně jsou náboje do pistole .Vyskočte z okna, vylezte po schodech nahoru a pak se proplazte oknem nahoře. Nyní se ocitnete v bytě 303 (který je propojen s bytem 305). V celém bytě jsou na zemi ležící „mrtvé“ postavy a v kuchyni je zdravotní nápoj a náboje do pistole . Pokud se vydáte na druhý konec, v kuchyni 305 najdete náboje. Můžete také prorazit díru ve zdi prknem.Venku za dírou ve zdi je na poličce po vaší pravici zdravotní nápoj . Nedaleko je bedna s nářadím a náboji do pistole . Jděte zpět chodbou, dokud nedojdete ke dveřím do bytu 303. Vstupte dovnitř a najdete náboje do pistole, jak leží na židli v uzavřené části bytu.Nyní se vydejte směrem k bytu 307, ale zatím do něj nevstupujte. Místo toho ho projděte a najdete na zemi tři ležící postavy. Hned za nimi je munice do pistole . Jakmile munici seberete, dvě z ležících postav se začnou zvedat. Zadupejte je dřív, než to stihnou. Jděte do bytu 307. V kuchyni je zdravotní nápoj a munice do pistole . Opusťte balkon. Vylezte dovnitř otevřeným oknem. Jakmile to uděláte, okenice vás do této místnosti uzavře. Na stole je klíč od bytu 306.Je tam kolo, kterým musíte otočit. Jakmile to uděláte, dveře se otevřou a dovnitř vtrhne postava. „Mrtvá“ ležící postava v koupelně také povstane a zaútočí na vás. Použijte svou zbraň k zabití alespoň jednoho z nich a druhého doražte prknem. Opusťte byt a zamiřte na číslo 306. Vstupte do bytu 306 ,budete se muset utkat se dvěma ležícími postavami. Jedna je na zemi, jakmile vejdete, a pokud ji několikrát zasáhnete, exploduje. Pak už se můžete utkat s poslední z nich zblízka. V kuchyni je munice do pistole a na stole zdravotní nápoj . Proplazte se dírou a připravte se na boj s monstrem. Pozor, při boji s vás přepadne ležící postava. V ložnici, kuchyni a vitríně je munice do pistole (budete muset rozbít sklo, abyste ji získali).Otočte ventilem, abyste otevřeli dveře. Tím získáte urvaný ventil . Jakmile opustíte tento byt, dávejte si pozor. Všichni mrtví povstali. Jděte do pokoje 306, použijte ventil v místnosti, kde chyběl ventil, otevřete zadní dveře a spadnou hodiny, které visely ze stropu. Zkontrolujte hodiny, získáte hodinovou ručičku , a poté odejděte zadními dveřmi.Jakmile budete na balkóně, přepněte jistič, abyste spustili schody, a pak sejděte dolů k bezpečnému místu. Umístěte ručičku hodin na hodiny a otočte ji na 9. Dveře H se nyní otevřou a vpustí vás do bytu 210. V kuchyni najdete munici do pistole .Prorazte prknem prasklý kousek zdi a sáhněte do naplněného záchodu. Dostanete minutovou ručičku. Vraťte se do bytu a v tu minutu, co jste byli pryč, se věci opravdu zhoršily. Najdete holuba sedícího na poličce a do bytu vtrhne ležící postava a zaútočí na vás. Jakmile ji zabijete, položte holuba na bidýlko.Cesta, kterou jste vešli, bude zablokovaná, ale nyní budete moci vstoupit do chodby. Byt 209 je severně od vás, ale projděte ho a než vstoupíte, seberte si náboje do pistole . Vstupte do bytu 209. Zde jsou náboje do pistole . V koupelně visí znetvořená postava. Nyní se vydejte do jihovýchodního rohu tohoto patra, vezměte si zdravotní nápoj a vstupte do pokoje 211. V kuchyni jsou náboje do pistole a v obývacím pokoji dvě monstra.Možná jednoho uvidíte skrz díry ve zdech, zastřelte ho, abyste mohli s druhým bojovat prknem. Dřevěná hlava labutě visí před světlem v této místnosti. Spojte zdeformované tělo s hlavou labutě a poté umístěte figurku labutě na bidýlko v bytě 210 – musíte ji umístit do druhé díry zprava. Houpačka se nyní rozbije a vy budete mít okřídlený klíč .Odemkněte dveře poblíž houpačky okřídleným klíčem a skočte dolů do díry. Nyní budete v bytě 110. V kuchyni je zdravotní nápoj a náboje do pistole . Za interakci s rozbitým nábytkem také získáte zelenou záři. Vstupte do bytu 109. Uvidíte Angelu. Po filmečku získáte Angelin nůž a Klíč odolnosti.Jděte k jihozápadní straně bytu a použijte klíč Odolnosti. V další oblasti uvidíte zamčené dveře s písmenem „S“. Poblíž nich je munice do pistole . Jděte do bytu 101, v lékárničce najdete stříkačku . Je zde také munice.Vyjděte dveřmi a dejte si pozor na monstrum. Jakmile ho zabijete, vraťte se zpět k bytu 212 a umístěte minutovou ručičku. Nyní ji umístěte tak, aby směřovala na číslici 2. Jakmile ji aktivujete, odemkne se místnost „M“.Tato místnost je plná můr a dveře jsou zajištěny visacím zámkem. Stačí spočítat měsíce, oči a lebky na každé z zobrazených můr. Všechny můry však neuvidíte, dokud neprorazíte zeď a nezatlačíte na obří krabici, která jednu z nich blokuje. Jakmile se rozhlédnete, měli byste najít 8 měsíců, 5 očí a 2 lebky. To je vše, co potřebujete pro snadnou kombinaci hádanky. Na normální obtížnosti budete muset trochu počítat. Kombinace je 373. Na těžké obtížnosti je matematika o něco těžší. Kombinace je 522 .Jakmile odemknete dveře, budete moci sáhnout do díry a vzít si vteřinovou ručičku. Vezměte ji, vraťte se k hodinám, vložte ji dovnitř a nastavte ji na 3.Teď už jen zbývá zamířit do místnosti označené „S“ v prvním patře. Jakmile vstoupíte, budete se muset utkat s děsivou Pyramid Head!Jakmile vstoupíte do dveří s vyrytým „S“, NEBUDETE se moci vrátit. Takže pokud si chcete v Blue Creek Apartments prohlédnout ještě něco dalšího, teď je ta správná chvíle.Pyramid Head nemá zrovna rozsáhlou sadu triků. Pomalu se k vám přibližuje a když se k vám přiblíží, máchne vaším směrem svým masivním mečem. Tomuto útoku se snadno vyhnete , nemá možnost následného útoku a neútočí kombinacemi. Pokud ho uslyšíte mávat mečem, stiskněte tlačítko pro vyhnutí se. To je obzvláště důležité, pokud utíkáte. Jistota je lepší než lítost.I když s Pyramid Headem bojovat můžete , je to dost špatné využití vašich kulek. Na normální obtížnosti boje vám to bude trvat zhruba 30 ran. Stačí běhat z jedné strany místnosti na druhou a zároveň do něj střílet z pistole. Lepší taktikou je místo toho ho prostě uběhat. Pyramid Head vás bude pronásledovat jen tři minuty. Můžete doběhnout na jeden konec místnosti, počkat, až se k vám přiblíží, a pak sprintovat na druhou stranu místnosti. Dělejte to tři minuty a nemusíte použít ani jednu kulku.
Western South Vale Area/Oblast Západního Jižního údolí
Ihned po přežití souboje s Pyramid Head v Blue Creek Apartments opustíte budovy a vyjdete do Western South Vale. Hned před sebou budete mít po vstupu do oblasti červený bod pro uložení, takže si hru ihned uložte.Toto je lineární ulice, která vede k filmové scéně s Laurou,malou holčičkou, kterou jste naposledy viděli, jak vám dupe na nohu ve Woodside.Než se sem ale dostanete, rozbijte okna některých aut v okolí a prohledejte okolní rohy, abyste sebrali zdravotní nápoj a dvě krabice s municí do pistole .Poté, co Laura znovu uteče před Jamesem, můžete pokračovat vpřed, dokud nevstoupíte do areálu Rosewater Parku. Další filmeček se spustí na samém okraji mola, takže si nejdříve prohlédněte park. V parku je několik soch s historickými prvky, stejně jako zdravotní stříkačka a krabice s náboji do pistole .V další scéně se seznámíte s Marií, která vypadá a zní přesně jako vaše žena Mary. Po krátkém rozhovoru Mary řekne, že přesně ví, jaké zvláštní místo mohli dva mladí milenci najít , a nabídne vám, že vás tam zavede.V parku toho moc jiného nenajdete. Zdravý nápoj najdete na toaletě a další krabičku s náboji do pistole najdete na šachovém stolku . Neváhejte si prohlédnout některé sochy v okolí a také romanticky vyřezávanou lavičku a poté opusťte park a jděte do Western South Vale.Hned po vstupu do této nové části Západního jižního údolí vás Maria požádá, abyste proběhli přes Jack's Inn, protože je to nejrychlejší (a jediný) způsob, jak se dostat na „zvláštní místo“, které zmínila. Západní jižní údolí je samozřejmě jednou z největších oblastí ve hře s mnoha možnostmi k vidění a dělání, takže si prozkoumávejte okolí vlastním tempem.Během prozkoumávání Západního jižního údolí bude Maria často komentovat věci, které děláte . Jack's Inn je jediné místo, kam se zde musíte vydat , a nachází se přímo přes silnici od výjezdu z Rosewater Parku na jih. I když vás to může lákat nejprve se vydat na prohlídku, přejděte sem, abyste byli přímo uprostřed hostince.Úplně na jih od Jackova hostince se nachází zamčená brána, kterou je třeba otevřít, než budete moci pokračovat v příběhu. Klíč k ní je uzamčen v trezoru u recepce Jackova hostince. Jak se dalo očekávat, kód je schovaný někde jinde. Nedaleko se nachází vzkaz s výzvou k prohledání pokoje 107 .Tato místnost se nachází v patře a snadno ji poznáte podle čísla na dveřích. Místnost 107 je ale zamčená, takže budete muset vstoupit do místnosti vedle ní. Zde si seberte zdravotní nápoj a náboje do pistole , prolomte slabou zeď a přejděte do místnosti 107. Zde najdete další krabici s náboji do pistole a nový vzkaz s nápovědou, jak odemknout trezor v recepci.Tato poznámka zní „ O jeden méně, o tři a jeden více, o osm o tři méně, o nula o jeden více “. Jedná se o jednoduchou matematickou otázku, jejíž výsledná odpověď je 0451. Sledujte, jak Maria žasne nad podezřele známým oblečením, které našla, a poté se vraťte k trezoru, zadejte kód a obdržíte klíč od brány , který vám umožní pokračovat dál.V obtížnosti „Těžká hádanka“ poznámka zní takto: „Mám pocit, že jsme v koncích, říká, že to bude v pořádku, ale matematika nelže, čísla jsou všechna jasná: VŠECHNY POKOJE potřebují zrenovovat, pak to musíme VYNÁSOBIT cenou práce, a pak jsou tu ještě rozvody v POKOJÍCH V PATŘE. Přísahám, že jsou CHVÍLE, kdy to nejraději vzdám. Už mi není TŘICET TŘI, když se nám to všechno podaří SEČÍST, možná je tu naděje pro nás PĚT.“Metoda je zde 8 (všechny pokoje) x 2 (pokoje v patře) x 33 + 5. To dává 533. Čtyři křížky na zadní straně bankovky označují, že má čtyři číslice, takže na začátek přidejte nulu. Kód je 0533.Jakmile klíč seberete, monstrum chytí Marii . Rychle ji zachraňte a pak prozkoumejte boční místnost. Uvnitř najdete léčivý nápoj .Toto také slouží jako tutoriál, který vám ukáže, že na Marii mohou a budou útočit běžní nepřátelé , takže se ujistěte, že se jí držíte blízko.V Jackově hostinci , v přízemí, je poslední místnost, kterou můžete prozkoumat . Uvnitř nic nenajdete, i když James poznamená, že místnost působí nějak znepokojivěji než kterákoli z příšer venku. Za ní můžete odemknout bránu a pokračovat dál. Nezapomeňte nejprve prozkoumat zbytek Západního jižního údolí.Místo přecházení silnice k Jack's Inn se můžete vydat na východ do garáže . V jednom z aut je uvnitř zdravotní nápoj , i když tu prozatím moc jiného dělat nemůžete. Všechny dveře jsou zamčené, i když si všimnete, že zvedáku chybí páka . Než se dostanete dovnitř, musíte ho najít, ale je to docela daleko.Budete se muset vydat k Octantis Fuels ,daleko na západ . Je to čerpací stanice, i když dnes z velké části opuštěná. V zadní části najdete páku zvedáku, která drží auto , ale nejdříve si nezapomeňte důkladně prozkoumat okolí. V okolí najdete spoustu munice do pistolí , včetně té uvnitř aut. Budete ji potřebovat.Jakmile se vám podaří zvednout páku zvedáku, auto s prudkým sjetím klesne a upozorní spoustu monster na vaši přítomnost . Můžete utéct, pokud chcete, ale klidně si stůjte na místě, pokud se cítíte schopni a chcete ze Silent Hillu udělat o něco bezpečnější místo. Ať už utíkáte nebo bojujete, nyní se můžete vrátit do garáží u Jackova hostince .Pákou na zvedáku mírně nadzvedněte garážová vrata natolik, aby se James mohl vplížit pod ně . Maria se rozčílí, až se od Jamese oddělí, proto se ujistěte, že jste odemkli přední a zadní dveře garáže, abyste ji mohli nechat uvnitř.Uvnitř najdete jako odměnu spoustu předmětů. Jsou to zdravotní stříkačka, zdravotní nápoj, tři krabice munice do pistole , noviny s trochou příběhu ze Silent Hill a další podivnou fotografii s názvem „Dokázali to!“ . Nyní máte prozkoumanou celou garáž a můžete se přesunout do nových oblastí.I když Jack's Inn a nalezení páky pro zvedák auta patří k nejnáročnějším úkolům ve Western South Vale, existuje i řada dalších úkolů, do kterých se můžete pustit.U západní strany Jackova hostince najdete auto se zdravotní stříkačkou v zadním okně a také krabici s municí do pistole poblíž. Buďte opatrní, protože nepřítel v podobě monstra je schovaný v rohu a připravený vás přepadnout.Západně od Octantis Fuels můžete pokračovat do Bowl-O-Rama . Uvnitř této budovy nejsou žádní nepřátelé, se kterými byste mohli bojovat, takže ji prozkoumejte vlastním tempem beze strachu. V zadních místnostech této budovy je také červený bod pro uložení, takže si zde nezapomeňte hru uložit pro případ, že by se mezi tímto místem a vaším posledním uložením v Jack's Inn něco pokazilo.Toto jsou jediné dva záchranné body v této části Západního jižního údolí.Bowl-O-Rama je vzhledem k jejímu významu pro původní hru překvapivě řídká, obsahuje pouze dvě krabice s municí do pistole a jednu zdravotní stříkačku . Jejím hlavním účelem je poskytnout vám bezpečné místo co nejdál od Jack's Inn. Po prozkoumání této oblasti se můžete znovu vydat na průzkum zbytku Western South Vale.Vaše další zastávka je na samém západním okraji této oblasti, po které se vydáte poměrně daleko, dokud cesta náhle nekončí a nezřítíte se do temné mlhy pod vámi. Při postupu po této cestě si dejte pozor na mnoho nepřátel, kteří se po ní budou plížit , na monstra, které na vás číhají, aby vás přepadly.Monstra neaktivují rádiovou statiku, dokud vás aktivně nezačnou pronásledovat, ale i tak musíte být opatrní.Na samém konci této cesty najdete vzkaz na mrtvém těle a také munici do pistole vedle mrtvoly. Poté, co ji seberete, se vraťte zpět k Historické společnosti Silent Hill . Tato budova bude zamčená, což vám Maria okomentuje. Klíč od této budovy momentálně nemůžete najít , takže se nebojte, že jste nějaký obsah přehlédli. Jděte na parkoviště vedle budovy a rozbijte další okno auta, abyste našli další munici do pistole .Tímto máte prozkoumanou celou tuto část Západního jižního údolí a nyní můžete pokračovat za bránu u Jack's Inn.Jakékoli předměty, které tentokrát zmeškáte, budete mít šanci získat později, když se v rámci příběhu znovu vydáte do Západního Jižního Údolí .Zpět v Jack's Inn projděte branou a pokračujte ve své cestě k Mariině „zvláštnímu místu“. Není zde mnoho volitelného obsahu, ale než půjdete dál, nezapomeňte si udělat krátkou odbočku k Baldwin Mansion .Můžete si prohlédnout stůl a všimnout si rozbité pivní láhve , a můžete se rozhlédnout po okolí, abyste sebrali další náboje do pistole . Maria odmítne vstoupit a bez dalších podrobností vysvětlí, že ji to jen znepokojuje.To se vztahuje ke kampani Born From A Wish , která je vyhrazena pro Marii , z původního Silent Hill 2.O něco dále najdete na verandě druhého domu severně od Katz Street krabici s municí do pistole . Pokud budete pokračovat dále, zablokujete si před touto částí Western South Vale, takže se před dalším postupem ujistěte, že jste si vše prohlédli a prohlédli.Jakmile se vydáte dále po Katz Street , přikryje vás hustá mlha, podobná té ve východním South Vale na začátku hry. Tentokrát je mnohem těžší vyhnout se boji s nepřáteli , zvláště když musíte dávat pozor na Marii, takže je lepší postupovat pomalu a jistě.K dispozici je zde také velké množství volitelných předmětů, i když se jedná pouze o munici do pistolí . Hned na začátku najdete v korbě nedalekého auta munici a budete muset zvážit spoustu možností, jak postupovat. Všechny možnosti nakonec vedou k uvolněnému prknu v plotě , kterým musíte s Marií projít, takže se vydejte, kterým směrem chcete.Při průjezdu otevřenou garáží najdete dvě krabice s municí do pistole . Další auto na opačné trase bude mít uvnitř také nějakou munici do pistole . Na zadní zahradě, která vede k uvolněnému prknu plotu, najdete na stole další krabici s municí do pistole .Jakmile seberete všechny tyto bedny s municí, pokračujte s Marií přes plot. Do této oblasti se však ve hře už nikdy nemůžete vrátit , ani když se později vrátíte do Western South Vale, takže se ujistěte, že jste si před pokračováním vše sebrali.Jakmile projdete hustou mlhou, objevíte se u zadního vchodu do striptýzového klubu Heaven's Night. Není to to speciální místo, které měla Maria na mysli, jen zajížďka. Co se týče průzkumu, není tu moc co dělat, i když po bojové části, kterou jste právě prošli, můžete najít pár užitečných předmětů, které vám doplní zásoby .Jak se budete prodírat do středu pódia, najdete zdravotní stříkačku, zdravotní nápoj a dvě krabice s municí do pistole. Najdete zde také další podivnou fotografii s nápisem „Připraveni to zabít!“.Poté, co vám Maria předvede vystoupení na pódiu a povede pár lákavých rozhovorů, můžete odejít z Heaven's Night. Nejprve se rozhlédněte po některých plakátech a dalších interaktivních předmětech, včetně poměrně nápadného kostýmu zdravotní sestry ležícího v jedné z kabinek.Vydejte se na rychlý výlet na pódium, aby Maria mohla poznamenat, že by moc ráda, kdyby jí James na oplátku zatančil, když už je tam nahoře.Jakmile tohle všechno vyřešíte, můžete opustit Heaven's Night a vydat se na speciální místo, o kterém se Maria zmiňovala už celou cestu zpět v Rosewater Parku. Než odejdete, uložte si hru a pak se vydejte ven. Uprostřed cesty k Revere Theater najdete na zemi krabici s municí do pistole .Konečně, po celé té době, jste v Moonlight Grove, malé zahradě uprostřed South Vale. Není tu nic zvláštního k dělání , tak si v klidu poslechněte příběh, který Maria vypráví o ženě, která tolik toužila vidět svého milovaného muže. Ticho přeruší křik známého dítěte směrem k divadlu Revere. Vyjděte z Moonlight Grove a vstupte do divadla otevřeným oknem . Maria zůstane v této části venku.Jakmile vstoupíte, uslyšíte Eddieho a Lauru, jak si povídají. Poslouchejte, nic nedělejte, protože jejich rozhovor se zastaví, jakmile odstrčíte polici z cesty, abyste opustili místnost, ve které se právě nacházíte. Než opustíte místnost, seberte ze stolu náboje do pistole .Po odchodu z místnosti si divadlo rychle a zběžně prohlédněte. Momentálně toho moc prozkoumat nemůžete, i když na toaletách najdete dvě krabice s municí do pistolí .Jakmile s průzkumem skončíte, vstupte do místnosti s Laurou a Eddiem a zjistíte, že Laura už odešla a Eddie má mnohem horší náladu než když se naposledy setkal s Jamesem v apartmánech Woodside. James odmítá pomoci Lauru najít a pokračuje dál sám .Prokličkujte se divadlem, dokud se znovu nedostanete do haly, kde vás Laura předběhne a vyběhne ven, a vyhne se tak Mariině sevření. V tomto okamžiku budete muset pátrání po Mary pozastavit a místo toho zajistit Laurinu bezpečnost .S nalezením Laury jako vaším novým cílem vstupujete do závěrečné části Západního jižního údolí . V této části není moc co dělat, ale nezapomeňte si ji důkladně projít a sebrat si nějakou munici a léčivé předměty .Nejdříve se budete chtít dostat na severní cíp Carroll Street , abyste rozbili okno auta a získali munici do pistole . Naproti bude schodiště, po kterém můžete vystoupat ke dveřím. I když se do budovy nemůžete dostat, můžete interagovat s dveřmi a spustit tak Pohled do minulosti . To by se vám později mohlo hodit, takže se na to zkuste podívat co nejdříve.Jižně od divadla Revere, na západním konci ulice Katz, si můžete na pohovce sebrat náboje do pistole . Pokračujte dále na jih po ulici Carroll Street a najdete ještě více nábojů do pistole v kaluži krve.Poslední předměty, které můžete najít, jsou na parkovišti nemocnice Brookhaven. Krabici s náboji do pistole najdete vedle odpadků a zdravotní nápoj získáte rozbitím okna zaparkované sanitky. Jakmile tohle všechno vyřešíte, můžete se vydat do nemocnice Brookhaven, kde se vydáte na další fázi Jamesovy výpravy za Mary.
Nemocnice Brookhaven
Nemocnice Brookhaven je rozdělena do 5 pater, od suterénu až po střechu, a budete muset prozkoumat každý metr, abyste na samém konci našli Lauru. Samozřejmě se budete neustále přesouvat mezi patry, abyste našli všechny potřebné předměty. Jakmile vstoupíte do dveří Brookhavenu, otočíte se stranou a uvidíte skříň s brokovnicemi, bohužel prázdnou. Není to zrovna uklidňující myšlenka, jak poznamenává Maria. Ale nebojte se, tuto brokovnici si budete moci později získat . V zásuvce si můžete sebrat nějaké náboje do brokovnice .Než budete dále hledat, běžte vpřed pro mapu oblasti. Dále v recepci najdete v zásuvce munici do pistole . Pak se okamžitě vydejte do recepce , kde najdete červený bod pro uložení . Jakmile budete mít ukládání za sebou, můžete volně prohledávat.V této místnosti také najdete skříňku se zámkem, ale bez přístupového kódu. V přilehlé poznámce je vysvětleno, že kód najdete ve vyšetřovně číslo 3. Nyní se tam vydejte chodbou na východ. Cestou si na toaletě seberte zdravotní nápoj .Budete muset rozbít okno, abyste se dostali do místnosti. Udělejte to a nezapomeňte otevřít dveře do propojené místnosti , aby Maria mohla zůstat blízko vás. Prozkoumejte tuto místnost a najděte zdravotní stříkačku, zdravotní nápoj, náboje do brokovnice a vzkaz s vysvětlením kódu.Tato poznámka, v normální obtížnosti, vysvětluje, že kód je v pořadí Zdravotní sestry, Doktoři, Stromy . Co to tedy přesně znamená? Vraťte se do haly a prohledejte prostor. Zde najdete sérii fotografií na stěnách, které si můžete prohlédnout.Počet sester, lékařů a stromů je 7, 2 a 4. Vraťte se tedy ke skříňce a zadejte kód 724 , odshora dolů, abyste získali klíč od sklepa. Nyní můžete pokračovat do sklepa.Když vejdete do chodby vedoucí do sklepa, aktivuje se filmeček s Laurou, která vyběhne nahoru a zamkne za sebou dveře. Vaší jedinou možností je tedy sklep. Na konci schodů seberte munici do pistole a poté pokračujte do sklepa. Konečným cílem je následovat Lauru nahoru, vaším úkolem ve sklepě je najít způsob, jak aktivovat výtah . Jakmile vstoupíte do sklepa, nezapomeňte si před dalším postupem sebrat mapu .Seberte si munici do pistole, když vstoupíte do místnosti s čerpadly se otočte a v sousední místnosti najdete generátor. Ten se musí aktivovat nalitím benzínu , i když i to je proces složený z několika kroků. Než půjdete dál, seberte si zdravotní nápoj a munici do pistole .Dále pokračujte do kotelny a pomocí koše na prádlo vylezte do další kotelny . Dávejte si pozor na monstra a seberte kanystr s benzínem . Je prázdný, takže dalším krokem je jeho naplnění.To se dá udělat ve skladu. Musíte do této místnosti skočit s košem na prádlo z prádelny. Takže tam jděte a použijte kanystr s benzínem u nádrže, abyste ji naplnili. Seberte stříkačku s léčivy a munici do pistole a pak se s nově naplněnou nádrží vraťte do místnosti s generátorem.Nezapomeňte odemknout bránu na jižním konci suterénu, abyste se dostali zkratkou zpět. Jsou zde také dvě krabice s municí Hangdun. Cestou se zastavte v technické místnosti pro munici do pistolí a náboje do brokovnic a pak naplňte generátor. Zapněte ho přepínačem a s obnovenou elektřinou v Brookhavenu se můžete dostat do výtahu, kterým se budete pohybovat mezi suterénem, prvním patrem a konečně se dostanete do druhého patra. Takže už můžete vyrazit nahoru.Jakmile vyjdete z výtahu do druhého patra, Marii se začne dělat špatně a bude potřeba ji nechat odpočívat v nedaleké místnosti C5 . Poté, co ji zde necháte, vstupte do místnosti C3, kde najdete červený bod pro uložení . Než půjdete dál, uložte si hru a nezapomeňte si vzít zdravotní nápoj.V tomto bodě přestává být Brookhaven striktně lineární a můžete se k dokončení oblasti vydat několika trasami. Všechny je nakonec nutné projít, ale vlastním tempem. I když budete prozkoumávat každý kousek Brookhavenu, v menších místnostech se nachází spousta předmětů, které byste mohli přehlédnout nebo si myslet, že nejsou důležité. Zde je tedy seznam těchto předmětů pro vaši volitelnou sbírku, pokud si myslíte, že stojí za to.
- Munice do pistole na toaletě jižně od C3
- Střelivo do pistole v místnosti C2.
- Zdravý nápoj v severní hale.
- V L3, „ Její kresby“, Podivná fotografie, náboje do brokovnice a munice do pistole .
- V prádelně, náboje z brokovnice a uzamčená kamera, která spustí Pohled do minulosti.
- Nějaká munice do pistole ve sprše.
- V L2, zdravotní nápoj, náboje do brokovnice a střelivo do pistole .
- Munice do pistole v toaletě jižně od technické místnosti.
- Střelivo do pistole v M5.
- Brokovnicové náboje a letmý pohled do minulosti v M1.
- Trojúhelník s kruhem uvnitř i vně .
- Malé písmeno „h“ s tenkou čarou přes delší část.
- Symbol pro „ muž “.
- Kruh s tečkou v něm .
- Symbol pro „ ženu “ s malým obloukem nahoře.
- Kruh s čarou uprostřed a po celé pravé straně kruhu.
-
Kolik duší bylo ztraceno během moru?
- Jedna : 42
- Dva : 67
- Tři : 85
- V první otázce se vás někdo ptá, kolik obětí zemřelo při moru, který zasáhl Silent Hill. Je to uvedeno na pamětní desce připomínající tuto událost v Moonlight Grove .
-
Jak se jmenuje silnice, která spojuje Sanders Street směrem na východ s rančem Silent Hill?
- Jedna : Bachmanova silnice
- Dva : Munsonova ulice
- Tři : Wiltse Road
-
Druhá otázka se vás ptá na jedinou silnici, která spojuje Sanders Street s rančem Silent Hill. Toto je jediná odpověď, kterou si můžete během kvízu ověřit. Vy si můžete prohlédnout jakoukoli mapu přímo ve svém inventáři. Tuto odpověď najdete na mapě South Vale .
-
Jak se jmenovala sestra Billyho Locana, druhá oběť vraždy?
- Jedna : Miriam
- Dva : Heather
- Tři : Julie
- Pokud jde o poslední otázku, jméno sestry Billyho Locana, je zmíněno v novinovém článku o vraždě. Tyto noviny se nacházejí ve východním South Vale, uvnitř budovy.
- V první místnosti si můžete sebrat munici do pistolí, náboje do brokovnic, náboje do pušky a zdravotní nápoj.
- Ve druhé místnosti najdete dvě krabice s municí do pistolí, náboje do brokovnic, náboje do pušky a zdravotní nápoj.
- V poslední místnosti najdete dvě krabice s municí do pistole, zdravotní nápoj, zdravotní stříkačku a náboje do pušky.
- Vložte okřídlenou knihu do levého horního rohu .
- Dejte býčí knihu do levého dolního rohu .
- Dejte orla do pravého horního rohu .
- Umístěte lva do pravého dolního rohu .
- První díl ponechte v původní orientaci a umístěte ho do levého horního rohu tak, aby zakrýval slovo „mirror“ (zrcadlo).
- Druhý díl otočte tak, aby jeho široká hrana směřovala dolů a byla zarovnaná s prvním dílem .
- Třetí díl ponechte v jeho orientaci a umístěte jej do pravého horního rohu .
- Čtvrtý díl nechte v původní orientaci a umístěte jej přímo nad šestý díl , na pravou stranu zrcadla.
- Pátý díl nechte v původní orientaci a vložte ho do nejnižší části .
- Šestý díl nechte v původní orientaci a dejte ho nalevo od pátého dílu.
- Fotografie č. 1 zobrazuje uzamčenou zahradu u vchodu do hotelu Lakeview.
- Fotografie č. 2 zobrazuje pokoj 318 .
- Fotografie č. 3 zobrazuje pokoj 217. Zde jste natočili skleněný strop, abyste mohli knihu spustit do restaurace Lake Shore.
- Umístěte červený drahokam do pravého horního čtverce .
- Umístěte zelený drahokam do levého horního čtverce .
- Umístěte svůj modrý drahokam do levého dolního čtverce .
- Sněhurka - „Co začalo se třemi, jeden brzy oplakával, sedm laskavých duší , otevřelo dveře.“
- Malá mořská víla - „Vyměnila by jednoho za dva, toulala by se pryč, ale láska k pěti ji přivedla zpět domů.“
- Popelka - „Posmívána těmi dvěma, dřela by pryč a jednoho nechala za sebou , našla cestu.“
- Mohou se vrhnout vpřed s bodným útokem.
- Mohou po vás vrazit kopí dolů a pokud se minou, zabodnou ho do země.
- Mohou po vás vrhnout kopí jako oštěp.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář