Jdi na obsah Jdi na menu
 

The Arrangement

4. 7. 1996

TOPlist

The Arrangement
25.6.2006 Autor návodu-Standa Madukas
Hra začíná stylově svatbou.Nevěsta Annie Sullivan, hovoří ve svém pokoji se záhadným mužem. Zdá se, že spolu udělali nějaký zvláštní druh obchodu a na vás je ,abyste zjistili pravdu.Hrajete za Ricka Sullivana, jejího manžela a smyčkou se ocitnete o pět let později,kdy naše dobrodružství začíná.Výborná atmosféra,liduprázdné lokace a pochmurná hudba dodávají hře zvláštní kouzlo.Výborně jsou namluveny hlavní osoby ve hře.Její hlavní plus je v lehkých,ale nápaditých hádankách,které však občas trpí určitou nelogičností a také se budete občas potýkat s pixelhautingem/hledáním předmětů/.Grafika je průměrná.Ovládání je jednoduché.Vše ovládáte myší.Pokud si chcete otevřít inventář tak kliknete na inventory vlevo nahoře a věci z inventáře vám vyjedou v horní liště.Pokud chcete dát save,load nebo exit tak kliknete pravým myšítkem na obrazovku a vyjede vám horní lišta a tam už si najdete to co potřebujete.
Vidíte ženu jak klepe na dveře a shání se po Annii. Annie mluví s mužem v pokoji a poté vyjde ven.Vidíme svatbu, Annie a Rick vstoupí do stavu manželského.O 5 let později.....
Kancelář
Rickova kóje - klikněte dvakrát kupředu a pak klikněte na telefon.Poslechněte si dvě zprávy na záznamníku.První zpráva je od Annie ,která říká Rickovi,že se setká v jejich novém domě s obchodníkem s nemovitostmi.Druhá zpráva je od Johnsona,Rickova šéfa,který chce mít v pondělí na stole zprávu o Waverly.Podívejte se na kalendář za telefonem-je tu označeno že ve čtvrtek 4.června má Annie 35 narozeniny. Klikněte na počítač. Čtěte všechny e-maily. Všimněte si, že je rok 2000. Paul viděl Johnsona sedět u Rickova stolu.Klíč od kopírky má vedoucí oddělení.Červen 19., dnes je Rickovo 5.výročí svatby. Johnson chce dvě kopie Waverlyho zprávy.Klikněte na PWright -your report a pak dole na attachment.Klikněte na file,print a v number copies nastavte 2 a klikněte na OK. Podívej se na šek a opět klikněte na OK.Vyskočte z počítače a otočte se ke stolku za vámi.Klikněte na spodek zelené tiskárny a povyjede papír.Opět se podívejte zblízka na počítač. Klikněte na OK a konečně vidíte Waverlyho zprávu. Zavřete obrazovku kliknutím na X napravo nahoře.Opět se otočte k tiskárně a zmáčkněte tlačítko vpravo uprostřed.Tiskárna začne tisknout.Nyní se otočte doleva a jděte dvakrát k výtahu,doleva a u Johnsonových dveří klikněte kousek doprava.Zapněte spínač osvětlení na pravé zdi. Podívejte se zblízka na horní formovací rám kopírovacího stroje.Pohybujte kurzorem na vrchu krabice a vezměte papír.Vrátíte se zpět k tiskárně v Rickově kóji.Podívejte se na štítek se jménem nalevo na zdi před vstupem do Rickovi kóje - Richard Sullivan.Do tiskárny umístěte papír z inventáře kurzorem a dotiskne se zbytek zprávy.Klikněte na vytištěnou zprávu dole a celou si jí prohledněte,zkontrolujte jestli máte všech 5 stránek z Waverly Report (1 kopie). První stránka druhé kopie vyčerpá zásobu inkoustu. Klikněte na ruční ikonu na první stránce druhé kopie a slyšíte jak Rick zmačká kopii.Jděte naproti výtahu,otočte se vlevo a vejděte do Johnsonovy kanceláře.Otočte se vlevo a klikněte na vypínač,rozsvítíte v místnosti.Jděte ke stolu a klikněte na něj.Přečtěte si oba dopisy a vezměte si kopírovací klíč před monitorem vpravo. Klikněte vlevo od stolu na koš na odpadky a přečtěte si zmuchlaný papír,kde se píše o Fortreyovy.Podívejte se zblízka na skříňku vpravo.Nejde otevřít,ale na skřínce leží nástroj na otevírání dopisů.Dvakrát na něj klikněte a je váš.Zahněte vlevo a podívejte se na obrázek tlustých žen a dítěte na stěně. Vyjděte z kanceláře,jděte kupředu a otočte se.Vrátíte se ke kopírovacímu stroji,který je vpravo od kanceláře.Rozsviťte a vložte kopírovací klíč z inventáře do otvoru vlevo na kopírce.Umístěte Waverly zprávu na podnos vpravo.Stiskněte knoflík vedle kopírovacího klíče.Seberte originální zprávu na podnosu uprostřed a kopii z podnosu nalevo. Vezměte si kopírovací klíč a vrátíte se do Johnsonovy kanceláře.Rozsviťte a běžte ke stolu.Umístěte Waverly zprávu do podnosu,vlevo na stole.Vyjděte z kanceláře a jděte do kóje.Podívejte se na noviny vedle tiskárny a pak na aktovku dole vpravo.Klikněte na dva zámky otevřete aktovku a přečtěte si Haytown Homes,realitní brožuru.Otevřete ji a na další stránce vidíte zakroužkovaný dům za 215 500 dolarů .Jděte k výtahu a klikněte na dolní knoflík.Vstupte a vidíte umísťovací menu.Od této chvíle,kdy Anna se chce s Rickem setkat v novém domě tam můžeme jít,takže klikněte na new house.
Nový dům
Vstupte do domu kliknutím na dveřní kouli a jděte po schodech nahoru. Slyšíte zvonění telefonu.Vyjděte po schodech a vstupte do ložnice vpravo,kde vidíte mobilní telefon na podlaze.Seberte ho a klikněte na telefon pro otevření a stiskněte tlačítko talk.Z hovoru zjistíte,že Annie byla unesená.Po hovoru mobil zavřete a vezměte si ho/uloží se do inventáře/.Nyní tedy musíte plnit únoscovy instrukce. On ví o každém kroku,který uděláte.Vyjděte z domu a jděte zpátky do kanceláře/office/.
Kancelář
Běžte ke stolu,na telefonu klikněte na messager a vyslechněte si zprávu od Fortreye.Tak se únosce představil v záznamníku.Pak klikněte na monitor vedle a klikněte na FORTREY YOUR WORST NIGHTMARE,přečtěte si od něj zprávu.Jděte zpátky do výtahu a nyní vám přibylo další místo,3735 Howard Street,takže tam jděte.Podívejte se zblízka na popelnici vedle dveří.Vidíte Dreemasovu krabičku zápalek.Vejděte do dveří a klikněte na číselný zámek.Vodítko na otevření je v Anniiných narozeninách.V kalendáři v kanceláři je zaškrtnutý 4.červen.To jsou Anniiny 35 narozeniny a na počítači je rok 2000. Annie je narozená 4.června 1965.Takže kód na otevření je 060465.Sice jsem si vždycky myslel,že se nejdřív nastavuje den a pak měsíc,ale budiž.Vstupte a přečtěte si dopis na stěně. Sedněte si na židli a klikněte před sebe,ocitnete se ve virtuální hádankové hale.
Hádanková hala
Rozhlédněte se kolem a vidíte 4 dveře. Troje dveře jsou zamčené.Nejprve vstupte do prvních dveří vpravo stlačením knoflíku.Vidíte místnost s vlajkou a panely s barevnými knoflíky na třech zdech.Otočte se k levému panelu nejblíže k vlajce, klikněte na červený knoflík,tím získáte jakési tlačítko,kterým klikněte na otvor nad tlačítky.Tímto tam umístíte červené tlačítko.Otočte se k prostřednímu panelu, vezměte bílý knoflík a umístěte ho opět do otvoru nad tlačítka.Otočte se doprava k panelu, vezměte modrý knoflík a opět ho umístěte nahoru.Obrátíte se ke střední panelu a stiskněte spodní tlačítko,tím otevřete dveře před sebou.Ocitnete se ve tmě,takže se otočte doleva a jděte čtyřikrát kupředu.Cestou si můžete prohlédnout akvária a pavouka,ale to není podstatné.Zahněte vlevo a vejděte do místnosti.Vidíte dveře s růžovým knoflíkem na vrchu dveří. Zahněte vpravo, klikněte na spodní část skřínky a otevřete zásuvku.Podívejte se zblízka na dopis a vezměte si klíč. Zavřete zásuvku a teď se obrátíte na protější zeď a vidíte zvláštní hádankový rébus.Předmět hádanky je najít a kliknout na dva stejné, identické barevné tvary.Tato paměťová hádanka je náhodná a stále se generuje.V podstatě je to pexeso.Když hádanku dokončíte tak se otevře spodní panel.Stiskněte knoflík a dveře vedle vás se otvírají.Vyjděte ven a dveře se znovu zavřou.Klikněte na dveře před vámi a i ty jsou zavřené. Vyjděte z hádankové haly skrze bílý portál na konci haly/tím kterým jste sem přišli/. Vyjděte z Howard Street a jděte do lokace cabin.
Kabina
Vstupte do kabiny a jděte ke krbu.Podívejte se zblízka na levou stranu krbu a vezměte pohrabáč, kliknutím nad pohrabáč.Otočte se a jděte doleva ke kuchyňskému koutu,podívejte se zblízka na mísu na pultu a vidíte Tommyho dopis.Klikněte úhlopříčně doprava na výlevku.Vezměte si modrý hrnek.Jděte ke dveřím vpravo,vstupte a klikněte na provázek před vámi,tím si rozsvítíte.Podívejte se dolů na záchodové prkýnko a pak prohledejte místo napravo na podlaze.Zobrazí se vám lupa,klikněte a objevíte láhev neophetominu.Vezměte si jí a jděte směrem ke dveřím,kterými jste sem přišli.Projděte kolem pohovky do ložnice.Hned jak vejdete se otočte vlevo a klikněte na spínač.Tím si rozsvítíte.Jděte kupředu,otočte se směrem k posteli a šipkou se podívejte dolů.Klikněte na krabici skrytou pod postelí a ta vyjede ven.Podívejte se zblízka na krabici,použijte zlatý klíč z inventáře na zámek a přečtěte si dopis od Fortreye pro Annii. Pohybujte kurzorem nahoru doprava a tímto budete stránky otáčet.Přečtěte si všechny stránky!Až je přečtete tak skřínku opět dejte pod postel a jděte směrem k toaletnímu stolku. Otevřete,zkontrolujte a zavřete všechny skřínky dole. Podívejte se na lahvičky na stolku.Otočte se dvakrát doprava a podívejte se zblízka na skříňku.Otevřete ji přečtěte si účet za Neophetomin od Petie and sons.Vyjděte ven z kabiny a vrátíte se na Howard Street.
3735 Howard Street
Vejděte dovnitř a projděte do virtuální hádankové haly. Vstupte do prvních dveří vpravo stlačením knoflíku.Vejděte a stiskněte knoflík pod barevným kruhem na středním panelu.Vejděte do tmy,otočte se doleva a jděte čtyřikrát vpřed a pak vpravo.Vstupte do hádankové místnosti a stiskněte červený knoflík pod dokončenou paměťovou pexesovou hádankou.Růžové dveře se otvírají.Umístěte pohrabáč z inventáře na otvor nad otevřenými dveřmi. Vyjděte ven a stiskněte knoflík napravo u červených dveří naproti vám.Vstupte a zahněte vlevo.Podívejte se zblízka na stroj.Sjedete šipkou dolů a otevřete zásuvku. Umístěte modrý hrnek dovnitř do zásuvky a zavřete jí. Stiskněte červený knoflík a přečtěte si text.Nyní jděte kupředu ke třem hvězdám.Klikněte třeba na prostřední hvězdu a pak na knoflík nahoře vpravo ,otevřete jím několik kol vybraných otázek.Nebudu vám tady popisovat přesné znění otázek,protože v podstatě jsou velmi jednoduché.Třeba kdy byl vyroben první počítač/rok 1981/.Vždy když odpovíte správně tak vám to napíše Wrong! a nebo correct.Když se spletete tak se nic neděje,otázky se opět spustí nanovo a vy máte šanci odpovědět správně.Vždy když se celý panel rozsvítí dozelena tak jste odpověděli správně na všechny otázky.Až odpovíte správně na všech třech hvězdách tak se vám otevřou poslední dveře nalevo.Vstupte tedy do další místnosti.Ze stolku naproti vezměte jakési čtverce a zjistíte ,že jich máte v inventáři celkem devět.Na zdi napravo vidíte čtyři velké čtverce ve kterých je 16 malých čtverců.Když se otočíte doleva a půjdete ke dveřím ,tak na stěně vlevo i vpravo vidíte zarámované obrazce.Cílem hádanky v této místnosti je vytvořit na velkých čtvercích vpravo stejné obrazce jako jsou na obrázcích vlevo.Obrázky na pravé zdi by měl být na čtvercových panelech vpravo a obrazy nalevo na levých panelech.Klikněte na první obraz vpravo na pravé zdi a odhalíte první záchytný bod:Dva- čtyři- šest- osm- deset v řadě.Jeden chybí,stále nevíte?Obrázek který vidíte je klíčem.Umístěte čtverce z inventáře do velkého čtverce vlevo vzadu ,podle obrázku pod kterým je záchytný bod.Když to uděláte správně tak se panel změní na černobílý čtverec.Kliknutím na panel opusťte první velký čtverec a jděte opět k obrázkům doleva.Podívejte se na další obrazce na obrázkách a udělejte stejné obrazce do velkých čtverců.Zjistíte však ,že na poslední velký čtverec vpravo vzadu nemáte v inventáři dost malých čtverců,respektive vám jeden chybí.Co uděláme?Vyjděte skrze zelené dveře,přes portál,ven a jděte do kanceláře.Jděte ke kopírce napravo od výtahu,rozsviťte světlo a vložte klíč od kopírky do otvoru vlevo.klikněte na víko napravo.To se zvedne a vy umístěte jeden čtverec z inventáře a víko zavřete.Klikněte na místo vpravo hned vedle klíče a kopírka začne pracovat.Po chvilce vám vlevo vyjede kopie čtverce,takže si ho vezměte.Zvedněte víko napravo a vezměte si originální čtverec.Ted už byste měli mít v inventáři deset čtverců.Vrátíte se zpátky do čtvercové hádankové místnosti a dokončete hádanku.Pokud vše uděláte tak jak máte tak se vám modrý kruh změní na tunel a vy jím projděte.Sejděte po schodech dolů a stiskněte červený knoflík na skleněné kopuli v centru místnosti.Podívejte se na Annii jak si češe vlasy v kabině.Poslechněte si Fortreye.Otočte se a přes hádankovou místnost a Howard Street jděte do Cabin.
Kabina
Poslouchejte Tommyho popis situace,kterak Annie utíkala ven z kabiny. Vezměte si od něj klíč od motelu 3,který tu Annie nechala.Vstupte do kabiny a jděte do ložnice.Rozsviťte světlo a jděte dozadu ke stolku.Přečtěte si Anniin dopis. Vezměte si kartáč na vlasy.Vyjděte z kabiny a vidíte novou lokaci. Jděte tedy do motelu 3.
Motel 3
V inventáři klikněte na lupu a najeďte s ní na klíč od motelu 3.Klíč se otočí a vy vidíte,že je to místnost 15. Jděte ke dveřím 03 před vámi a zahněte vlevo. Jděte kupředu k místnosti 15. Zahněte vpravo a vidíte prodejní automat na colu ,jen kousek od místnosti 18.Vraťte se k místnosti 15,použijte klíč na zámek a kliknutím na knoflík dveří vstupte dovnitř.Zahněte vpravo,slyšíte zvonění mobilu.Klikněte na mobilní telefon,stiskněte talk a poslouchejte jak vám Fortrey vypráví o opuštěné boudě v Millers Lane.Jděte směrem na toaletu a až budete u dveří tak se otočte.Vidíte,že před vámi dole u záclony je kus papíru.Vezměte si ho .Je na něm číslo 23567.Vyjděte z motelu,jděte před dveře 03,otočte se doprava a jděte stále rovně.Vidíte,že je tu nová lokace Old shed/stará bouda/,takže se tam vydejte.Podívejte se na ceduli a pak na tlačítka u dveří nalevo.Bohužel se dál nedostaneme ,takže se vraťte do Rickovy kanceláře.
Kancelář
Jděte do Rickovi kóje,otočte se směrem k výtahu a vidíte zrzavého muže jak odjíždí výtahem.To určitě musel být Fortrey.Podívejte se na počítač,respektive monitor a čtěte nejposlednější e-mail od Fortreye.Je to kryptogram.Zpráva se čte takto-OTEVŘÍT BOUDU-STISKNĚTE PRVNÍ KNOFLÍK,TŘETÍ KNOFLÍK A POSLEDNÍ KNOFLÍK.Podívejte se co ještě Fortrey dělal v kanceláři.Vstupte do Johnsonovy kanceláře,rozsviťte a jděte ke skříňce vpravo.Klikněte na složku Fortrey McAllister.První dopis je od Dreemas, soukromého hotelu.Když najedete nahoru vedle sponky tak se vám objeví ručně psaná poznámka ze které zjistíte,že Anniino manželství s Rickem bylo plánované.Zavřete složku a stejně tak i skříňku.Vyjděte z kanceláře a vejděte do výtahu.Vidíte,že opět přibyla nová lokace, Dreemas Boarding House,takže tam běžte.
Dreemas Boarding House
Podívejte se zblízka vpravo na reklamní poutač na soukromý hotel.Jděte ke dveřím a klikněte na dveřní klepátka a na koule.Nikdo vám neodpoví.Otočte se vpravo a vidíte dveřní kódový panel.Podívejte se a klikněte vlevo nahoře na drobný text.Je tu napsáno BAR7551.Klikněte na cedulku uprostřed a vyťukejte čísla z papírku,který jste našli v motelu - 23567.Je to přístupový kód.Stiskněte Enter a vidíte ,že je to schváleno.Otočte se doleva a vstupte do soukromého hotelu.Vidíte,že se před vámi zavře okno. Setkáte se a promluvte si s majitelkou Dreemas Boarding House.Zkontrolujte hodiny a pak vstupte do dvoukřídlých dveří před vámi.Uvnitř vázy na stole je dopis od majitelky hotelu o kouření.Otočte se doleva a na stolečku je sázenka a cigarety v popelníku.Vyjděte z místnosti,otočte se doprava a zkuste vstoupit do kanceláře Fortreye McAllistera.Je však zamčeno.Otočte se a vstupte do dveří na konci vstupní haly.Vstupte do dveří vpravo a jděte po schodech dolů.Slyšíte známý šepot.Rozhlédněte se kolem a vidíte napravo dřevěné bedny.Klikněte na spodní pravý bok dřevěné bedny.Vidíte nápis Petie and sons.Otočte se proti schodům a jděte doprava ke stolku.Podívejte se na kresby soukromého hotelu a plány prostorového uspořádání místnosti.Otevřete zásuvku a podívejte se na fotku Annie a Fortrey.Přiznám se ,že když Annie vidím tak mi silně připomíná ošklivého a špatně nalíčeného chlapa.A já bych s chlapem žít nemohl.To paní majitelka hotelu to je jiná káva.No nic vrátíme se k návodu.Přečtěte si zprávu o zmizení dvanáctiletého Fortreye a doporučení klinického psychologa. Zavřete zásuvku ,odejděte od stolu a klikněte na zeď vedle stolku.Otevřete skřínku a vidíte obvodový ovládací panel.Přečtěte si papír na pravé straně dvířek.Je to jakýsi manuál.Stojí zde,že X# je vytvořené z prvního znaku na dveřním kódovém zámku venku před hotelem.Podívejte se na tlačítka u ovládacího panelu.Zapamatujte si, že číslo uvedené na předním dveřním kódovém zámku bylo BAR7551.Podívejte se opět na manuál a použijte první písmeno a sečtěte čísla.Kombinace pro otevření předních dveří do hotelu je B a 7+5+5+1= 18/4 = 4.5 nebo 5 zaokrouhleno nahoru.Stiskněte tedy B a 5 a zmáčkněte Enter.Objeví se vám na displeji disable circuit/vyřadit obvod/ Y-N?Stiskněte Y ,obvod je vyřazen a dveře jsou otevřeny.Můžete si to jít vyzkoušet.Nyní jděte do haly a vyjděte po schodišti nahoru a zahněte vlevo. Projděte dveřmi a jděte ke stolečku vlevo.Podívejte se dolů na stoleček pod zrcadlem. Otevřete zásuvku.Klikněte na jídelní lístek.Všimněte si že denní deserty mají čísla. Pondělí - 8, úterý - 4, středa - 2, čtvrtek - 7, pátek - 5 a sobota - 3.Klikněte na křišťálovou kouli.Umístěte kurzor na horní pravou stranu křišťálové koule a pak klikněte.Koule se otočí a vy klikněte na jediný knoflík ,kterým aktivujete hádanku.Předmětem hádanky je kliknout na knoflíky ve stejném pořadí v jakém se budou knoflíky rozsvěcovat.Číslování knoflíků zleva doprava,odshora dolů:1 - 4 a spodní část: 5 - 9.Stiskněte nějaký knoflík a vidíte,že vám problikne červeně první tlačítko.Klikněte na něj a vidíte že vám problikne zeleně čtvrté tlačítko nahoře vpravo.Klikněte opět na tlačítka 1 a 4.Vidíte,že koule se jakoby otočí,je bílá a vám problikne další tlačítko,tentokrát je to zase č.1.Opět tedy zmáčkněte tlačítka 1,4 a 1.Koule se opět otočí a problikne vám tlačítko č.5.Klikněte tedy opět na tlačítka 1,4,1,5 a problikne vám tlačítko č.8.Chápete ten princip?Pokud ano tak vám to nebudu popisovat až do konce napíšu vám jen sled čísel tlačítek jak jdou za sebou od začátku.Je to tedy 1,4,1,5,8,3,8,9,2,9.Když to uděláte dobře tak se vám otevře skřínka a vy si vezměte injekční stříkačku.Odejděte od stolečku a otočte se doprava.Vidíte před sebou dveře na kterých je napsáno 2B.Vstupte to těchto dveří a otočte se směrem doprava a klikněte na muže na posteli.Je to AlecObrazek, Anniin otec a dozvíte se spoustu zajímavých věcí.Nakonec vám dá klíč od Fortreyovy kanceláře.Až s Alecem domluvíte,jděte ke dveřím před vámi.Jsou však zamčené.Otočte se vlevo a zkontrolujte psací stůl.Otevřete oranžový deník Annie použitím nožíku na dopisy z inventáře.Přečtěte si Anniin deník/stránky obracíte,když najedete kurzorem nahoru doprava/ a dozvíte se o Fortreyových požadavcích. Vyjděte z místnosti a sejděte po schodech dolů do Fortreyovy kanceláře.Použijte klíč z inventáře,který vám dal Alec a vstupte dovnitř.Jděte doprava a otočte se doleva směrem ke stolu.Klikněte na telefon a zmáčkněte horní černé levé tlačítko.Poslechněte si zprávu na záznamníku,kterou zde nechala majitelka hotelu.Podívejte se doprava na polici ve stěně a klikněte na žlutý papír foto magic a pak ještě jednou.Pod ním najdete kresbu pavouka,který je oddělen na tři části.Zajímavé je také datum na papíře.Otočte se směrem ke stěně vpravo a vezměte pavouka z police.Předmětem této hádanky je oddělit pavouka na tři části,tak jak je to na kresbě.Klikněte nejprve na levou část pavouka jednou dolů a jednou vlevo.Tím oddělíte tuto největší část těla od zbytku těla.Nyní klikněte na hlavu a to tak,že jednou dolů a jednou doprava.To oddělí hlavu od zbytku těla.Nyní vidíte tři obdélníky,každý v jedné ze tří částí pavouka.Předmětem hádanky je vytvořit geometrický tvar viděný na papíře foto magic v polici vedle.Klikněte jednou na každý obdélník.Naskočí vám obrazce.Opět klikněte jednou na každý obdélník.Pokud to uděláte správně,tak naproti vám vyjede jakýsi nazelenalý panel s dírou do které musíte cosi vložit.Použijte nožík na otevírání dopisů z inventáře.Vezměte si pavoučí klíč z vrchu střední části pavouka.V inventáři se na něj můžete podívat lupou.Tuto hádanku máme tedy zdárně za sebou,takže se opět vraťte směrem ke dveřím a otočte se směrem kde je pavouk a klikněte na skřínku dole.Otevřete ji a přečtěte si Anniiny dopisy pro Fortreye.Otevřete zelenou krabici a vidíte 10 černých koleček a nápis.Krabici zavřete,skřínku také.Popojděte kupředu,otočte se doprava a podívejte se na zarámované pavouky na zdi.Klikněte na pravou stranu rámu a tímto se před vámi objeví sejf.Všimněte si že,sejf má stejné uspořádání jako černá kolečka v zelené krabici.Záchytným bodem je číslo 12,které je na nápisu v zelené skřínce.Jídelní lístek v zásuvce na patře nám ukázal,že úterní desert má číslo 4.4 x 12 = 48.Když se podíváte do stěny na žlutý papír foto magic tak tam uvidíte číslo 30.Je to pátek 30.října.Spojíte tedy obě čísla dohromady a máte kombinaci 4830.Použijte na sejf tyto čísla a pak klikněte na kliku vlevo.Sejf se otevře a vy si vezměte červený disk a barevný papír 1.Přečtěte si i poznámky,které jsou v trezoru.Zavřete sejf a vyjděte z místnosti kliknutím na dveřní kouli. Sledujte animaci,Aleca se někdo pokusí zabít.Jděte po schodech nahoru do Alecovi místnosti 2B.Promluvte s umírajícím Alecem.Stále říká 'následujte pavouka'.Až vydechne naposledy tak vám zazvoní mobil.Klikněte na telefonní kurzor.Klikněte na talk a poslouchejte Fortreye. Jděte jednou kupředu a zahněte vlevo.Klikněte na kouli na dveřích a vstupte do další místnosti.Dostanete pořádnou ránu do hlavy a čeká vás sladké bezvědomí.Na chvíli se proberete a vidíte hnusnou Annii používat stříkačku. Vzbudíte se na černobílém místě s kamenným plotem a pavoukem na střeše. Pavouk vás nepustí dál,když uděláte pohyb směrem kupředu.Vlevo v rohu je pytel a před vámi jsou dvě koule na kamenném plotu.Klikněte na levou kouli třikrát a slyšíte zvuk.Jsou to zvuky,které posunují kamenné cihly v plotě.Zahněte vlevo a podívejte se zblízka na levý kamenný plot a vidíte ,že cihla je odstraněná.Stiskněte tlačítko v otvoru a slyšíte další zvuk.Jděte na druhou stranu plotu doprava a podívejte se zblízka na prázdný prostor po cihle.Stiskněte knoflík a slyšíte další,bližší zvuk.Vidíte otvor pod pravou koulí. Klikněte na otvor a získáte zbraň.Vezměte zbraň,zobrazí se vám zaměřovací křížek a dvakrát vystřelte na pavouka.Tím ho zabijete a cesta dál je volná.Jděte kupředu, zahněte vpravo a podívejte se na ležícího mrtvého muže. To je přece...Rick!
Dreemas Boarding House
Probudíte se v pokoji vedle Alecovy ložnice.Otočte se vlevo a podívejte se zblízka na přesýpací hodiny na vrchu police.Vezměte si barevný papír 2 vedle přesýpacích hodin.Podívejte se na fotku na stěně a Alecovu bowlingovou trofej.Otočte se zpátky a vepředu vpravo vidíte stůl. Podívejte se zblízka na pavouka.Jděte jednou kupředu směrem ke dveřím a otočte se vlevo k polici.Vezměte si barevný papír7.Otočte se doprava a podívejte se zblízka na stroj na podlaze.Klikněte nejprve na žárovku a pak na červený pruh pod tlačítky.Stiskněte červený a modrý knoflík,vytvoříte purpurové světlo.Červeným pruhem světlo vypněte a z inventáře do přístroje vložte
Barevný papír 1.Opět stiskněte červený a modrý knoflík a vidíte prosvětlený nápis.To udělejte se všemi třemi papíry.Jednotlivé nápisy jsou-
Barevný papír 1 -collect all five/ seberte všech pět
Barevný papír 2 -disc and/disků a
Barevný papír 7 -pět náhodných šípů
Odejděte z této hádanky a otevřete dveře přístěnku,které jsou před vámi.Je tu tma. Pohybujte kurzorem nahoře a zatáhněte za šňůru.Tím si rozsvítíte. Klikněte na šaty a odhalíte skrytý panel.Klikněte na panel a jděte dolů po žebříku.Podívejte se na nápis na stěně.Rozhlédněte se kolem a vidíte černé zavřené dveře na každé z postranních chodeb.Hlavní chodba končí u dveří s pavoukem,červeným knoflíkem a pěti otvory na disky.Takže nyní musíme jít najít těch pět disků.Vrátíte se po žebříku do Alecovi ložnice a vyjděte ven z Dreemas Boarding House.Teď už je uzavřený obvod na dveřích odblokován,takže se můžeme kdykoliv vrátit.
3735 Howard Street
Alec,když umíral řekl něco ve smyslu následuj pavouka.A kde jsme viděli pavouka?Ano, ve virtuální hádankové hale.Vejděte přes růžové dveře vpravo do tmavé chodby,otočte se doleva a jděte dvakrát kupředu.Otočte se doleva a vidíte pavouka jak leze po skle akvária.Kurzorem najeďte na spodní pravou část okna a objeví se vám lupa.Opět klikněte a vidíte jakousi spirálu.Vložte do ní pavoučí klíč (srolovaný papír).Stojíte před žebříkem. Sejděte dolů a projděte žlutou chodbu až nakonec. Jděte dovnitř do zařízeného pokoje a klikněte na červený knoflík.Sjede před vás panel a když se budete otáčet tak jste vlastně obklopeni čtyřmi panely.Kliknutí na zelené tlačítko vám zobrazí plán prostorového uspořádání celé oblasti za panel.Červený knoflík vypne světlo panelu a odstraní i prostorový plán. Kliknutí na trojúhelníčky nám dává právo volby/doleva nebo doprava/.
Předmětem hádanky je vybrat si správný plán prostorového uspořádání pro všechny strany v místnosti založených na pozicích bytového zařízení s tím,že musíme zavřít dveře kterými jsme přišli a otevřít ty železné naproti.Přiznám se ,že jsem z téhle hádanky šílel,protože absolutně nemám smysl pro čtení v pláncích a navíc jsem i dost dobře nepochopil o co tady jde.Nakonec se mi to podařilo po dlouhém úsilí zvládnout.Takže když sjede panel,stiskněte červené tlačítko a máte před sebou plánek.Nejdříve se otočte doprava směrem ke dveřím,kterými jsme sem přišli.Klikněte jednou na pravý trojúhelník a otočte se opět doprava,klikněte jednou na pravý trojúhelníček a opět se otočte doprava a opět klikněte jednou na pravý trojúhelník.Pak se naposledy otočte doprava a klikněte čtyřikrát na pravý trojúhelník.Ted se otočte zpátky doleva a klikněte na velké zelené tlačítko.Pokud jste vše udělali správně tak panel vyjede nahoru a železné dveře před vámi se otevřou.Pro jistotu jsem vám zde udělal obrázky všech čtyř panelů jak je nastavit./viz obrázky/ObrazekObrazekProjděte ObrazekObrazekotevřenými dveřmi a seberte zelený disk a barevný papír 4.Projděte žhavým portálem,skrz posuvné dveře a jděte tajnou chodbu k žebříku.Tuto chodbu znáte ,takže těžko zabloudíte.Jděte nahoru po žebříku zpět do místnosti vedle Alecovi ložnice.Jděte k přístroji do kterého jste dávali barevné papíry a prosvěcovali jste je.Použijte tedy z inventáře barevný papír 4,vložte ho do skřínky a stiskněte červený a modrý knoflík.Vidíte slova červená,zelená/red,green/.Nyní vyjděte ven před Dreemas Boarding House a jděte do lokace Old Shed.
Old Shed
Otevření dveří před vámi je založeno na kryptogramové hádance ve Fortreyho e-mailu.Stiskněte odshora první,třetí a poslední tlačítko.Klikněte na kliku dveří a vstupte dovnitř,podívejte se zblízka na červený monitor a stiskněte knoflík.Vejděte do nového virtuálního světa.Před sebou vidíte dům s kopulovitou střechou.Jsou zde čtyři domy s kopulovitou střechou - zelený, modrý a červený.Vy stojíte před centrálním domem,který má střechu stříbrnou.Vstupte tedy do domu se stříbrnou kopulí a sejděte ke dveřím na kterých je hvězda.Zatím jimi projít nemůžete,takže se vraťte nahoru a projděte si zbylé tři domy.Jděte do zeleného,vejděte,otočte se a stiskněte světelné tlačítko vlevo.Přečtěte si Fortreyovu poznámku vedle tlačítka.Otočte se zpátky a před sebou vidíte 8 knoflíků obklopujících disk.Předmětem hádanky je všechny knoflíky rozsvítit.Je to snadná hádanka,takže jakmile se vám to povede otevře se vám prostor uprostřed a vy kliknete na knoflík.Ten se nachýlí doprava.Nyní jděte do modrého domu,vstupte a vidíte panel,na kterém jsou nákresy dvou domů.Klikněte na obrázky a vidíte ,že u toho nalevo se rozsvítí zelené tlačítko a u toho napravo tlačítko červené.Hvězdicová hádanka-klikněte na dům nalevo,rozsvítí se vám zelené tlačítko,klikněte na velký červený knoflík dole a vidíte šoupátko ,které se pohybuje směrem vlevo.Otočte se doleva a vezměte si levou polovinu hvězdy.Teď musíte jít do červeného domu a získat druhou polovinu hvězdy.Vejděte tedy do červeného domu,vidíte zde 9 obrazovek na stěně a centrální pult.Otočte se a stiskněte červené světelné tlačítko u dveří napravo.Obrazovky vám ukážou různá místa ve hře.
Herní sekvenční hádanka - předmětem hádanky je uspořádat na obrazovkách,
sled událostí tak jak šli za sebou.Klikejte na tlačítka pod obrazovkou na tyto obrázky,které nastavte tak jak vám popisuji níže.
1.Rickova kancelář/koje/.
2.domovní dveře.
3.dvě řady klávesnice v Howard St/bílé trojúhelníky proti sobě/.
4.paměťová pexesová hádanka v hádankové hale/bílý čtverec a v něm malé černé čtverečky/.4 je tu dvakrát,takže tam dejte i do té druhé čtyřky pexesovou hádanku.
5.zeměkoule ,která nám ukázala Annii v kabině viděnou po lepenkové místnosti./knoflík se svítícím bodem nad ním/.
6.motel 3.
7.dvoukřídlé dveře ve vstupní hale Dreemasova soukromého hotelu.
8.Fortreyova kancelář.
9.přesýpací hodiny v místnosti vedle Alecovi ložnice.
Až to uděláte tak se otočte k centrálnímu pultu a stiskněte knoflík.Všechny body by se vám měli rozsvítit.Stiskněte knoflík,který před vámi vyjede.Vraťte se do modrého domu a klikněte na pravý obrázek domu.Rozsvítí se vám zelené tlačítko.Klikněte na velký červený knoflík ve směru hodinových ručiček, šoupátko se pohybuje směrem doprava.Slyšíte další zvuk.Otočte se doprava a vezměte si pravou polovinu hvězdy.Jděte do centrálního stříbrného domu a sejděte dolů ke dveřím s hvězdou.Umístěte levou a pravou polovinu hvězdy na hvězdu na dveřích. Klikněte na hvězdu dvakrát a vstupte do hvězdné místnosti.
Hvězdná místnost
Jděte ke skřínce vpravo,podívejte se na fotku s vystřiženou Anniinou hlavou.Přečtěte si dopis od Fortreye.Otevřete skříňku a vezměte si bílý a modrý disk.Stejně tak si vezměte barevný papír 3.Otočte a jděte k modrému portálu.Zahněte vpravo a dvakrát se podívejte zblízka na pavučinu.Vložte pavoučí klíč na otvor vpravo.Projděte, nyní už bílým portálem.Podívejte se zblízka na lepenkovou krabici vlevo vepředu a vezměte si žlutý disk a barevný papír 5 a 6.Nyní máme pět disků.Projděte dál a tajným tunelem doprava,přes hádankovou místnost jděte až do Dreemas Boarding House.Přes Alecovu ložnici jděte do místnosti s přístrojem.Klikněte na něj a použijte z inventáře barevné papíry 3,5 a 6./nezapomeňte ,že na prosvícení mačkáte červený a modrý knoflík/Na barevném papíru 3 máte napsáno-put in this order,na barevném papíře 5 je napsáno blue,yellow,white a na barevném papíře 6 je šest hvězd a hvězdiček.Slova na barevných papírech vám vytvoří větu: Seberte všech pět disků a dejte dovnitř v tomto pořadí: červený, zelený, modrý, žlutý, bílý.Jděte tedy ke dveřím naproti vám,rozsviťte si a po žebříku slezte dolů a běžte dozadu až k pavoučí hádance,respektive dveřím.Umístěte disky zleva doprava v pořadí: červený, zelený, modrý,žlutý a bílý disk.Stiskněte červený knoflík a vstupte.Jděte kupředu a na konci se otočte doprava a vidíte zeď vytvořenou z tří řad se čtyřmi čtverci v každé řadě.Kde jste to předtím viděli?Ano,byl to papír na stole v suterénu soukromého hotelu.Ten papír nám také ukázal chodbu k této zdi.Hádanka vypadá složitě ,ale je velmi jednoduchá.Klikejte na čtverce na zdi tak ,abyste v horní řadě měli čtverce červené,ve střední řadě bílé a ve spodní modré.Nejprve si naklikejte horní řadu červenou,pak začněte klikat na prostřední řadu a když i tady si nastavíte barvu tak pak se pusťte do dolní řady.Jakmile to uděláte dobře tak se před vámi otevře pavoučí brloh.
Jeskyně
Jděte po schodech až dolů,otočte se doprava a jděte k zeleným dveřím.Otevřete dveře a vezměte si sekeru.Otočte se doleva a nad sebou vidíte velký pavoučí kokon.Vrátíte se zpět ke schodům a jděte kupředu až na konec.Podívejte se na operační středisko,vidíte Annii jak je pověšena na pavučině v kleci!Promluvte si s ní.Vlevo od klece vidíte ovládací skříň a je jasné, že potřebujete klíč.Podívejte se zblízka na skřínku a vpravo nahoře si lupou prohlédněte co je tam napsáno-DDA5843.Promluvte si znovu s Annii.Zahněte vlevo a vstupte do operačního střediska.Stiskněte zelený knoflík a klikejte na různé kamery,zjistíte,že Fortrey ví ,kde a co Rick dělá.Vraťte se ke dveřím,kde jste vzali sekeru a vyjděte rovně ven a jděte do lokace Dreemas Boarding House.
Dreemas Boarding House.
Sejděte do suterénu a jděte k obvodovému panelu.Otevřete obvodový ovládací panel.Nyní musíme vyřadit z funkce ocelovou mříž v jeskyni,jak na to?Obvodový kód pro otevření klece v jeskyni je DDA5843. Po kalkulaci,Stiskněte na panelu D a 5.Klikněte na Enter.Objeví se vám-Vyřadit obvod?Stiskněte Y a klec v jeskyni je otevřena. Zavřete dvířka ovládacího panelu a jděte zpátky do jeskyně.
Jeskyně
Jděte k Annii a klikněte na mříž.Ta se otevře,ale jak dostat Annii dolů? Podívejte se na aktivní body na pavučině.Vezměte sekeru z inventáře a přetáhněte jí na některý z těch aktivních bodů.Vidíte finálovou animaci ve které se setkáváte s šíleným Fortreyem!ObrazekVidíte jeho transformaci na nevzhledného pavouka a vyděšený Rick se probouzí na gauči. Co je to na stole? Slyšíte zvonění mobilu a šílený Rickův výraz.Zbláznil se a nebo má jen strach?Konec.
 
Na závěr ještě několik vychytávek alias solo pro sekeru:
1.Jděte do Rickovi kanceláře.Klikněte na telefon a použijte na něj sekeru.Poslouchejte pana Johnsona a jeho srandičky.
2.Jděte do obývacího pokoje v Dreemas Boarding House.Klikněte sekerou na popelník.Uslyšíte jak si povídají uklízečky.
3.Jděte do Fortreyovy kanceláře v hotelu.Otevřete spodní skříňku a přečtěte si Anniiny dopisy.Použijte sekeru na poslední dopis a uslyšíte jinou verzi dopisu.
4. Jděte za Alecem do ložnice a použijte na něj sekeru.Poslouchejte.
5. Jděte za Annie do jeskyně,kde je pověšena na pavoučí síti. Otevřete mříž a použijte sekeru na Annii.Poslouchejte Annii.
Uložené pozice
Čeština
Demo

Recenze
Videoukázka
Obal na cd(dvd)
 

Náhledy fotografií ze složky The Arrangement

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář