Jdi na obsah Jdi na menu
 

TOPlist

The Hardy Boys - The Hidden Theft/Skrytá Krádež

10.5.2011 Autor návodu-Standa Madukas

Podívejte se na kreslenou animaci ve které se seznámíte s Hardy Boys.Vyšetřování začíná ve chvíli kdy do Hardyho domu(naši hrdinové bratři Frank a Joe,plus tetička Trudy,máti Laura a otec Fenton) přijde mladý policista a začne matičce Lauře vykládat,že musí okamžitě mluvit s jejími syny kvůli přestupkům,kterých se dopustili.Když je s bratry o samotě,sice jim vysvětlí,že je ve skutečnosti agent ATAC(American Teens Against Crime) a nese jim spěšnou zásilku,jenže co to pomůže,když škoda už je napáchána,oba bráchové mají zaracha a máti jim sebere klíčky od motorek-ve kterých navíc mají i své mobily.Takže dříve,než se pustí do vyšetřování,kdo vykradl dům ctihodného pana Spencera,musí vyřešit,jak se vůbec dostat z domu ven.

Kapitola 1

Policista je ve skutečnosti Eric Piedmont, agent z ATAC . Přinesl balíček s novým úkolem. Dvakrát klikněte na paket v inventáři ,získáte Video disk.Podívejte se zblízka na televizi. Vložte disk do přehrávače u televize. Ze zpravodajského kanálu se dozvíte vše podstatné.Budete vyšetřovat krádež na Spencerově zámku. Samuel Spencer byl okraden o 200 milionů EUR ,které měl v dluhopisech na doručitele u Rothschilda.Zloděj musel znát kombinaci sejfu. Chlapci prodiskutují  případ. Spencerovo panské sídlo se zdá být strašidelné. Chlapci chtějí zavolat Fentona, jejich otce,aby jim dal povolení k použití motorky. Odejděte z místnosti /směrem k vám/a jděte  dolů po schodech. Laura zachytí chlapce a posílá je zpět do jejich pokoje. Jděte chodbou k oknu a podívejte se na strom venku.Vyberte z dvojice chlapců Joea s použitím výběru v nabídce panelu. Klikněte na strom ,Joe sleze po stromě dolů,ale praskne pod ním větev..Teta Trudy uslyší  hluk a vyjde ven na chodbu. Frank rychle uteče do pokoje.Vyjděte s Frankem z pokoje a jděte ke schodům .Přepněte se na Joea,jděte ke dveřím  a zazvoňte na zvonek.Joe se rychle schová,Laura půjde ke  dveřím.Přepněte se rychle na Franka,sejděte po schodech dolů a klikněte na klíče od motocyklu v misce na stole.Poté klikněte na schody. Jděte zpět do pokoje,jděte k oknu a podívejte se oknem ven.Hoďte klíče od motocyklu Joeovi dole. Přepněte se zpátky na Franka a klikněte na papouška na bidélku,vezmete si ho. Klikněte papouškem na Joea dole po oknem.S Joem jděte do garáže. Použijte klíče k otevření zadní části motocyklu.Vezměte si mobilní telefon. V inventáři spojte papouška a mobilní telefon.Vyjděte z garáže,klikněte na okno nahoře v pravém horním rohu.V okně se objeví Frank,klikněte na něj mobilním telefonem s papouškem.V inventáři dvakrát klikněte levým myšítkem na mobilní telefon s papouškem,tím obě položky oddělíte.V inventáři máte papouška a mobilní telefon.Podívejte se na mobilní telefon na hlavním panelu ,vidíte, že baterie bliká.Podívejte se zblízka na prodlužovací kabel na podlaze vpravo od televizoru .Použijte mobilní telefon  na kabel nabíječky pro mobilní telefon.Frank zavolá otci Fentonovi. Vysvětlí mu situaci a požádá ho o to,aby je dostal nějak z domu. Laura jim umožní odejít,ale má při tom plno keců.Kluci sednou na motorky a ke Spencerovu panství. 

Kapitola 2:   Bratr proti bratrovi

Jděte ke dveřím. Chlapci si promluví s Officer Rileyem.Objeví se tu Samuel Spencer .Myslí si ,že chlapci jsou chuligáni,ale Riley chlapce Spencerovi představí.  Po rozhovorech projděte dveřmi dovnitř.  Promluvte si s Lily Spencerovou,která sedí na sedačce. Promluvte s ní o všem,vyčerpejte všechny témata k rozhovoru.Poté do místnosti přijde Thomas Spencer.Thomas  je nevlastní otec Lily.Promluvte si s Thomasem,opět vyčerpejte všechny témata. Mimo jiné se dozvíte,že Mary jeho žena je na vozíčku.Podívejte se na hodiny vlevo od dveří na pravé straně místnosti. Vidíte,že čas se zastavil 3 hodinách.U hodin jsou napravo dveře,kterými projděte do místnosti a zkontrolujte stůl.Klikněte na něj dvakrát,zobrazí se vám pohled na bílé skartovací zařízení.Otevřete přední dvířka skartovačky a vezměte si drcený papír. Odstupte od stolu a podívejte se na rozbité okno.Vezměte si střep z podlahy. Podívejte se na otevřený trezor . Odejděte z místnosti ,vyjděte před panské sídlo a jděte doprava k otevřenému oknu .Promluvte si se Samuelem Spencerem o všem.Poté si vezměte prázdný kousek papíru u květináče/je špatně vidět/viz obrázek /.Zavolejte mobilním telefonem Fentonovi a pak otevřete kapotu vozu. Podívejte se na ventilátorový pás v přední části a chladicí kapaliny v plastovém  kontejneru v pravém horním rohu.Přejděte na stranu auta a zkuste otevřít dveře, jsou zamčené. Zkuste si promluvit s policajtem Rileyem za vozidlem. I když se zobrazí ikona úst ,tak s ním promluvit nelze.Vraťte se tedy vstupními dveřmi do domu.Jděte ke dveřím u hodin a vezměte si napravo u dveří dole dveřní zarážku/je opět špatně vidět//viz obrázek/. Vstupte dveřmi do místnosti ,jděte ke stolu a položte na něj  prázdný papír z inventáře.Vyjděte z místnosti.Použijte dveřní zarážku na dveře do místnosti, tím je otevřete.Vyjděte vstupními dveřmi ven před panství.Uvidíte jak papír ze stolu ,který jste na něj dali vyletí průvanem ven oknem.Promluvte si s policajtem Rileyem,vyčerpejte všechny dialogy. Nyní jděte doleva,projděte kolem motorek opět doleva .Nyní máte na vybranou jestli půjdete doleva nebo nahoru.Jděte nahoru,přijdete k hromadě kamenů,dejte se doleva.Přijdete před chatu,podívejte se na stopy na zemi.Vezměte si vzorek bahna.Vstupte do chaty a podívejte se na skříňku na nářadí na stole, nejde otevřít.Vraťte se ven a  jděte zpátky na rozcestí,kde se dejte doleva.Přijdete až k domu. kVidíte tu pneumatiky a také disk na kola ,který si vezměte.Zaklepejte na dveře.Promluvte si Thomas a pak s Mary.Vyčerpejte všechny dialogy.Poté použijte mapu a jděte do Bayport.Vstupte do prvních dveří vlevo,je to počítačová laboratoř.Promluvte si Philem ,řekne vám o problémech s teplotou.Vyjděte ven a jděte do dalších dveří,což je technická místnost/utility room/Promluvte si s Markem , údržbářem. Po rozhovoru se podívejte do  červené bedny na zemi vpravo.Vezměte si z ní šroubovák a montážní klíč.Klikněte vpravo na odpadkový koš,vezměte si víko.Pomocí mapy se vraťte na Spencerovo panství.Jděte k autu a otevřete kapotu vozu.Použijte skleněný střep  na plastovou nádobu v pravém horním rohu. Uděláte do nádoby díru.Podívejte se pod auto.Použijte víko z odpadkového koše na kapající nemrznoucí směs.Získáte víko s nemrznoucí směsí.Pomocí mapy se vraťte do Bayport.Projděte kolem technické místnosti doprava ,do vědecké laboratoře.Podívejte se zblízka na pracovní stůl vpravo. Vezměte si kádinku.Jděte zpět do technické místnosti .Otevřete skříň nalevo. Odklopte víčko pro nemrznoucí kapalinu.V inventáři zkombinujte nemrznoucí kapalinu ve víku s kádinkou,získáte kádinku s nemrznoucí směsí.Použijte kádinku s nemrznoucí směsí na odklopené víčko pro nemrznoucí kapalinu.Obsah kádinky tam vylijete.Promluvte si s Markem,ten poté odejde. Vyjděte z místnosti ven ,jděte doprava směrem k vědecké laboratoři a zatočte doleva na trávník.Na lavičce tu sedí dívka jménem Iola. Promluvte s ní,řekne vám,že učitel jim dal úkol vyrobit aspirin a ona neví jak.Vstupte do vědecké laboratoře . Přečtěte si co je napsáno na tabuli nalevo.Přejděte doprava na zadní stranu pracovního stolu, tam co jste si vzali kádinku. Prostudujte chemické struktury Aspirinu nad kádinkou.Vraťte se k tabuli a podívejte se zblízka na stůl.Nalevo vidíte červené, žluté a bílé kuličky.Podívejte se zblízka na  desku na stole,vidíte že každá z barevných kuliček odpovídá specifickému prvku. Znamená to,že bílá = vodík,  červená = uhlík a žlutá = dusík.Nyní musíte vytvořit strukturu aspirinu podle chemické struktury ,kterou jste viděli na zdi nad kádinkou.Do jednotlivých přihrádek umisťujte barevné kuličky tak ,jak to vidíte na obrázku.Frank poté řekne,že jste to udělali správně.Vyjděte ven a promluvte si opět s Iolou,která sedí na lavičce.Ta je nadšená z toho,že jste jí pomohli.Otevřete si mapu,klikněte na Bayport a pak klikněte na Policejní stanici.Jděte doleva,vstupte na policejní stanici a uvnitř jděte doprava a pak projděte dveřmi do místnosti nalevo.Promluvte si s policejním šéfem Ezrou o všem,vyčerpejte všechny témata rozhovoru.Pomocí mapy se vraťte na Spencerovo panství,kde si promluvte s policajtem Rileyem/pokud s vámi nebude chtít hovořit nevadí/.Pak jděte doprava za auto a zde jděte směrem doleva.Přijdete k velkému dřevěnému domu,před kterým je hrob s křížem.Podívejte se na hrob.Vstupte do domu,zahněte do chodby vpravo a vstupte do prvních dveří nalevo.Podívejte se na postel,klikněte na polštář,najdete hadr a blond paruku,obojí si vezměte.V inventáři klikněte dvakrát levým myšítkem na paruku,získáte vzorek černých vlasů.Klikněte na matraci opřenou o zeď,podívejte se na ventilační mřížku.Zkuste na šrouby použít šroubovák z inventáře,potřebujeme získat křížový šroubovák.Podívejte se z okna,uvidíte mihnoucí se stín za oknem.Vyjděte z místnosti a jděte do místnosti vpravo.Klikněte na plechovou skříňku vpravo,postupně si z ní vezměte gumové rukavice,zažloutlou gázu a lahvičku peroxid vodíku.Podívejte se na plynové nádrže u zdi nalevo.Na druhou nádrž zleva/Metan CH4/použijte montážní klíč z inventáře.Použijte ho na horní část nádrže.Poté na horní část použijte gumové rukavice.Získáte tak gumové rukavice naplněné metanem.Uzavřete klíčem unikající metan z láhve.Vraťte se k zámku,promluvte si s policajtem Rileyem.Riley s chlapci odejde k dřevěnému domu,kde si s Rileyem promluvte o všem.Pomocí mapy se přeneste k chatě/utility shed na mapě/,vejděte dovnitř a klikněte na bednu na stole.Použijte na ní šroubovák.Z bedny si vezměte křížový šroubovák.Pomocí mapy se přeneste k dřevěnému domu/Nurses Station/,vejděte dovnitř a vstupte do dveří nalevo.Použijte křížový šroubovák na větrací mřížku,která byla pod matrací.Vezměte si zablácené boty.Opět se pomocí mapy vraťte k chatě/utility shed/.Podívejte se zblízka na stopy na zemi.Použijte zablácené boty na stopy.Boty se shodují se stopami.Pomocí mapy se přesuňte do Bayport a pak na policejní stanici ,kde si promluvte s Ezrou ohledně žluté pásky zabezpečující místo činu.Opět se pomocí mapy vraťte k dřevěnému domu u kterého stojí policajt Riley.Promluvte s ním a pak použijte zažloutlou gázu z inventáře na strom vedle Rileye.Tíím zabezpečíte gázou místo činu.Promluvte si s Rileyem,ten poté odejde.Poté se pomocí mapy vraťte na policejní stanici.projděte kolem Ezrovy kanceláře dozadu,kde je policejní laboratoř ve které chlapce očekává Riley.Promluvte s ním.Pomocí mapy se přeneste do Bayport.Jste opět před školou,jděte stále doprava ,na konci vejděte dveřmi do vědecké laboratoře.Jděte doprava k pracovnímu stolu,kde stojí Iola.Promluvte s ní o analýze důkazů.Získáte od ní Shoe Size Evidence.Promluvte s ní ještě jednou,získáte od ní Hair Color Evidence.Iola však neví jak má udělat krevní test,takže vyjděte z laboratoře ven a jděte doleva do počítačové laboratoře,kde si promluvte s Philem.Řekne vám,že počítač Nexus funguje,takže klikněte na počítač vedle Phila nalevo.Do řádky napište blood test a klikněte na vyhledávání.Přečtěte si postup na provedení krevního testu.Vraťte se zpátky do vědecké laboratoře a promluvte si s Iolou .Dá vám Blood Test Evidence.Mimo jiné vám řekne,že na hadru je krevní skupina AB.Opět si s Iolou promluvte,získáte od ní Shard of Glass Evidence.Pomocí mapy se přesuňte na policejní stanici a jděte do zadní části,kde je policejní laboratoř.Promluvte si s policajtem Rileyem o všem,řekněte mu o analýzách.Riley vám dá výtisk s podezřelým/John Johnson.Pomocí mapy se přeneste na Bayport Street a vstupte do holičství/Get Snippy/Jděte k holiči.Je to Gus Russo,který stříhá Cheta.Promluvte s ním o všem a pak jděte doleva k akváriu ve kterém jsou vizitky.Klikněte na akvárium,zahrajete si pexeso.Až vám na konci zůstane jediná vizitka ,která nejde do páru tak to znamená,že máte tu správnou vizitku.Podle vizitky zjistíte ,že podezřelým je Dougal Siepp Masquerade Emporium.Promluvte si opět s Gusem.

   

Kapitola 3: Je to v krvi.

 Kluci si před vstupem prodejny vytvoří falešné identity.Vejděte dovnitř. Promluvte si s Valem o všem. Předtím, než jim Val dovolí promluvit s  Dougal Sieppem, Val chce ,aby mu chlapci pomohli srovnat všechny figuríny v obchodě.Jděte zpátky ke dveřím a pak doprava k první figuríně.Je tu rytíř ve zbroji.Vezměte si magickou berlu napravo a stehenní kost na zemi nalevo u figuríny.Jděte k další figuríně piráta.Vezměte si ze země před pirátem knír a diadém. U třetí figuríny vampýra si vezměte vidle a čelistní kost.U čtvrté figuríny kterou je víla si vezměte paruku a boty. Přejděte na druhou stranu místnosti k dalším čtyřem figurínám.U figuríny čarodějnice si vezměte pásku přes oko a roztrhanou košili. U figuríny ďábla si vezměte koště a helmu.Přejděte ke kostře u které si vezměte brož.U poslední figuríny vlkodlaka si vezměte šavli a meč.Nyní máme sesbírané všechny věci,takže je teď musíme přiřadit ke správným figurínám.Začneme třeba u víly.Dejte jí z inventáře magickou berlu a čelenku/diadém-tiara/.Přejděte k vampírovy,dejte mu paruku a brož.Přejděte k pirátovi,dejte mu pásku přes oko a šavli.Rytířovi v brnění dejte helmu a meč.Podívejte se na jeho rukavici/brnění/.Vidíte,že něco chybí.Přejděte na druhou stranu,začneme u vlkodlaka nalevo.Dejte mu roztrhanou košili a boty.Kostře dejte čelistní kost a kost stehenní.Ďáblovi dejte knír a vidle.Čarodějnici dejte koštěte.Vidíte,že čarodějnice ještě není kompletní ,takže projděte dozadu za figurínu víly.Na stole je špičatý klobouk,vezměte si ho.Podívejte se do knihy.Jděte k čarodějnici a dejte jí špičatý klobouk.Tím jsme všechny figuríny zkompletovali.Jděte k Valovi,promluvte s ním.Je nadšený,ale chce po vás ještě další práci.Objeví se pohled zhora ve kterém musíte ke každé figuríně přiřadit určitou část těla nebo věc.Začneme zleva u vlkodlaka,klikněte na něj,pohled se vám přepne.Přiřaďte k němu nosy tak,že budete otáčet gondolou před figurínou.Nos musí být před figurínou.Klikněte na pravé myšítko,opět máte pohled zhora.Klikněte na kostru a přiřaďte k ní zuby.Klikněte na ďábla a přiřaďte k němu pečetě.Klikněte na čarodějnici a přiřaďte k ní oči.Klikněte na rytíře a přiřaďte k němu nohy.Klikněte na piráta a přiřaďte k němu lektvary.Klikněte na vampýra a přiřaďte k němu uši.Klikněte na vílu a přiřaďte k ní srdce.Jakmile dokončíte tento puzzle ,tak se objeví BINGO!!Zde máte ještě obrázek ,pokud byste nevěděli co ke které figuríně přiřadit.

 

Promluvte si s Valem. Pak jděte do zadní místnosti/tam co je na stolečku kniha/Val z prodejny odejde a chlapce v ní zamkne.Běžte se přesvědčit ke dveřím vepředu,že je opravdu zamčeno a pak se vraťte zpátky dozadu.Podívejte se na zámek vzadu u mříží,vidíte zvláštní  klíčovou dírku.Vezměte si balicí papír z podlahy.Podívejte se na biskupskou čepici,pod ní je šachová figurka,vezměte si jí. Vraťte se dopředu do prodejny a jděte k figuríně rytíře.Klikněte na jeho rukavici,použijte na rukavici šachovou figurku,objeví se tajná skrýš a v ní šachová figurka krále,kterou si vezměte. Vraťte se zpátky dozadu a na zvláštní klíčovou dírku u mříží použijte figurku krále.Vyjděte nahoru po schodech ,ocitnete se v místnosti ,kde jsou troje závěsy a střešní okno.Podívejte se za závěsy,nalevo najdete ovládací pult,vzadu za závěsem nic není a napravo máte desku s nápisy,které se vztahují k nějakému souhvězdí.

The scuttling scourge of Hercules:    Rak

The Queen of vanity:    Cassiopeia

Orion's poison nemesis:    Scorpion

A sacrifice to sea:    Andromeda

Jděte kupředu,směrem k vám.Před vámi je knihovna.Ze spodní police si vezměte pastelku.Podívejte se na knihu souhvězdí ve střední polici.Klikněte na mobil,na journal a pak na Tetrabiblos.Poté otevřete knihu souhvězdí na střední polici,z inventáře si vezměte balicí papír a použijte ho na knihu souhvězdí.Použijte balicí papír na každé souhvězdí v knize a poté použijte na každé souhvězdí pastelku.Získáte 4 souhvězdí.Jděte k závěsu na levé straně ,klikněte na ovládací pult.Je tu puzzle se souhvězdím.Úkolem je nakreslit správné souhvězdí.Zde máte souhvězdí skorpion/viz obrázek/.Jakmile správně zakreslíte souhvězdí,tak se vám zobrazí na hvězdné obloze.Jako další zakreslete souhvězdí Cassiopeia/viz obrázek/.Opět se vám souhvězdí zobrazí na hvězdné obloze. Jako další zakreslete souhvězdí Raka/viz obrázek/. Opět se vám souhvězdí zobrazí na hvězdné obloze. Jako další zakreslete souhvězdí Andromeda/viz obrázek/. Opět se vám souhvězdí zobrazí na hvězdné obloze.Otevřou se vám tajné dveře za závěsem uprostřed.Jděte kupředu a promluvte s Dougalem. Promluvte si s ním o všem,vyčerpejte všechny dialogy.Chlapci se ocitnou venku před prodejnou.Podívejte se do inventáře,máte tam nově puzzle box. Použijte mapu,klikněte na Manhattan a pak na Crescent theater.Vstupte do divadla. A uvnitř vstupte do dveří vpravo.Podívejte se zblízka na klíče na držáku na zdi. Vezměte si  galery key dole. Vyjděte z místnosti ven ,jděte doleva a vstupte do hlediště.Jděte uličkou vpřed,kolem podia projděte doleva ke dveřím s nápisem exit.Projděte dveřmi,jděte směrem k vám do obrazovky a pak zaklepejte na dveře vedle červené skříně na požární hadici.Promluvte si skrze dveře s Haroldem Morleyem. Mimo jiné vám řekne,že by byl rád ,kdybyste našli jeho tágo.Jděte chodbou nahoru dvakrát a pak vstupte do dveří napravo.Na stolku vepředu si vezměte scénář s názvem Hamlet Twin Brother. Klikněte na mobilní telefon, pak na Journal, přečtěte si scénář Hamlet Twin Brother.Začíná na str. 6, Úvodní scéna - narážka na hru.

1. Zapněte jistič v pojistkové skříňce.

2. Vložte hudební válečky Spooky do klavíru.

3. Začne hrát klavír .

4. Nastavte pozadí hradního cimbuří na jevišti .

5. Získejte Galery klíč z pokladny. Ten už máme

6. Získejte scénář Hamlet Twin Brother z šatny. Ten už máme

7. Odemkněte dveře nad schodištěm /galery key/.

8. Nastavte strašidelné osvětlení/spooky/ na ovládacím panelu na galerii.

9. Nastavte Měsíc na Full na ovládacím panelu na galerii.

10. Nastavte'Clock Tower' /zvonek/na ovládacím panelu na galerii.

Vyjděte z místnosti,jděte směrem k vám a pak vyjděte po schodech na podium,na jeviště.Vidíte tu klavír,vezměte si hudební válečky z horní části klavíru.Umístěte Spooky váleček do klavíru,ten začne hrát melodii.Krok 2 a 3 jsou hotové.Podívejte se na pozadí jeviště. Vidíte tu hrad ,pozadí je nastaveno k dokončení kroku č.4.Vraťte se do zákulisí prostřednictvím bočních dveří po stranách.Jděte chodbou nahoru ke dvoukřídlým dveřím u schodů.Klikněte nalevo u dveří na pojistkovou skříň.Zapněte jistič/dejte ho do polohy dolů/.Tím je dokončen krok č.1.Vyjděte po schodech nahoru ke dveřím,použijte na dveře galery key z inventáře.Krok č.7 je hotový.Jděte kupředu,projděte po ochozu až k ovládacímu panelu.Na něm klikněte na tlačítko Spooky.Podívejte se na fázi s tlumeným osvětlením.Poté stiskněte tlačítko Full na spodní části levé strany. Nakonec stiskněte tlačítko Clock Tower .Harold Morley vyjde z šatny a bude recitovat .Tímto jste splnili kroky 4,8,9 a 10.To znamená ,že máme všechno hotové.Sejděte z galerie dolů a jděte do chodby ke dveřím šatny ,kde sedí Harold Morley.Morley přichází ke dveřím,promluvte s ním o všem,vyčerpejte všechny rozhovory.Dozvíte se ,že Richard Llewellyn je syn Dougal Sieppa. Richard měl autonehodu a je v nemocnici St Ambrose.Otevřete si mapu,klikněte na Manhattan a pak na nemocnici St Ambrose.Vstupte do budovy,promluvte si s hlídačem  u dveří ,řekne vám že automat na kávu nefunguje.Pak jděte k recepci,kde si promluvte s recepční.Čeká vás puzzle k vyřešení.Smyslem hádanky je ,aby  všech 10 geometrických tvarů bylo umístěno uvnitř mřížky.Levým myšítkem klikněte na geometrický tvar napravo a pak ho umístěte do mřížky nalevo.Pravým myšítkem geometrické tvary otáčíte.Čísla k vyplnění sloupců nebo řádků vidíte po stranách mřížky.Žlutá čísla znamenají, že správný počet tvarů je zapsaný do sloupců nebo řádků.Červená čísla znamenají, že počet tvarů je nesprávně zapsán do sloupců nebo řádků.Zde na obrázku máte řešení,jak geometrické tvary do mřížky umístit.Až puzzle vyřešíte objeví se slovo BINGO!!. Promluvte si s recepční o všem,dozvíte se ,že Richard leží na jednotce intenzivní péče a je v kritickém stavu.Jděte do technické místnosti,napravo od recepce.Uvnitř si vezměte lékařský plášť na levé stěně a složený ručník z vozíku.Vyjděte z místnosti ven a projděte nalevo kolem recepce k výtahu.Recepční chlapce zadrží.Vyjděte tedy z budovy ven a jděte doprava k velkému kontejneru.Nad kontejnerem je satelitní parabola.Použijte na ní složený ručník z inventáře,tím přerušíte signál a recepční se půjde podívat k  televizi.Vstupte znovu do budovy a jděte vlevo k automatu.Klikněte na automat s kávou nalevo,získáte teplou vodu z automatu.Klikněte na automat napravo,získáte  čokoládovou tyčinku .Zkombinujte v inventáři teplou vodu a čokoládu,získáte  horkou čokoládu.Promluvte s hlídačem,automaticky mu dáte horkou čokoládu a pak hlídač ven.Cesta k výtahu je volná,takže výtahem vyjeďte nahoru.Vidíte,že chlapci už na sobě mají doktorské pláště.Jděte doprava a pak dozadu k pokoji 305 .Před pokojem stojí stráž,promluvte s ním.Po chvilce přijde Dr. Casper ,vejde do pokoje.Vraťte se zpátky k výtahu,jděte doleva a pak vejděte do dveří nalevo ,směrem k vám.Podívejte se na skříňky ,vidíte, že pouze skříňka Dr. Edwarda Caspera je zamčená.Jděte k počítači.Vezměte si obrázek Bobbyho.Kliknutím na monitor zapnete  počítač.Objeví se přihlašovací jméno a heslo.Pomocí klávesnice zadejte:

Přihlašovací jméno: edwardcasper

Heslo: Bobby

Klikněte na tlačítko Přihlásit.Přečtěte si složku s volacími kódy: 113 - kód modrá, 116 - bezpečnostní hrozba, 119 - lékař , 122 - zdravotní sestra , 125 – orderly needed/to nevím co je/.Přečtěte si složku o nehodě Richarda Llewellyna. Klikněte opakovaně na pravé myšítko,odstoupíte tak od počítače.Vyjděte na chodbu a jděte nahoru ke kuželům.Klikněte na kužel,automaticky je odstraníte/v inventáři se vám nezobrazí i když jste je sebrali.Použijte telefon na vozíku nalevo.Vytočte číslo 116310.Strážce uslyší polach a proběhne tam co byli kužele,upadne a cosi si udělá.Doktor Casper k němu přiběhne a stojí nad ním jak pako.Chlapci automaticky projdou do místnosti,kde leží Richard.Promluvte si s Richardem. Řekne vám spoustu zajímavých věcí.Poté Richard umírá.Chlapci venku před nemocnicí vidí Dougal Sieppa jak jde navštívit svého syna. 

Kapitola 4: Co odejde, přijde.

Ocitnete se zpátky doma u schodiště.Jděte do kuchyně a pak jděte do spodní části obrazovky směrem k vám.Promluvte si s Fentononem,který sedí na sedačce. Dozvíte se, že Samuel je lhář. Samuel se narodil v Ingramově ozdravovně.Jděte do kuchyně,kde klikněte na lednici a pak na lístek na boku lednice,je na něm recept na Lauřiny francouzké toasty.Klikněte na mobil,na journal,kde si přečtěte recept.Otevřete ledničku a postupně si vezměte vejce, mléko a pomerančový džus.Jděte k pultu. Vezměte si vanilkový extrakt z lahve nalevo,v horní části mísy.Vezměte si kapesní nůž před chlebem a pak si vezměte i chléb.Použijte vejce na mísu. Přidejte mléko, pomerančový džus a vanilkový extrakt.Klikněte na metlu,  automaticky promícháte směs v míse.Dejte chleba do mísy,získáte chléb v těstíčku.Otočte se a podívejte se zblízka na troubu.Otočte vypínačem teploty mezi minimem a maximem.Klikněte chlebem v těstíčku na dvířka trouby.Zapněte troubu. Upečete si toastový chléb.Vezměte si ho a vraťte se k Fentonovi,klikněte na něj.Přijde Laura .Až odejde tak si otevřete mapu a jděte na Spencerovo panství.Vstupte do zámku a promluvte se  Samuelem. Když se ho zeptáte ,kde se narodil tak vám řekne ,že ve Virginii,opět lže.Samuel také říká, že jeho vůz byl poničen.Jděte ven zkontrolovat auto.Podívejte se na auto,na předním nárazníku je kus zakrváceného hadru,vezměte si ho.Otevřete kapotu vozu.Použijte nůž na pás ventilátoru,získáte pás.Pomocí mapy se přeneste do Caretakers residence,vstupte do domu a promluvte si s Thomasem.Dozvíte se, že Samuel Thomas se narodili v sanatoriu a ,že jejich otec byl vrchní dozorce. Otevřete si mapu a jděte do Nurses station.Vidíte,že Mary Spencer stojí před hrobem,takže vozíček je podvodem.Jakmile Mary odejde tak se chlapci přesunou k hrobu,vezmete si bílou lilii.Pomocí mapy se vraťte zpět do Caretakers residence,vstupte do domu a promluvte si s Mary.Dozvíte se, že Richard je syn Mary. Její rodiče pracovali v sanatoriu.Oba její rodiče zemřeli při požáru v západním křídle. Požár způsobil Samuel,Richard mu to nikdy neodpustil,takže se pomstil. Přečtěte si Richardovo doznání v Journalu na mobilu.Otevřete si mapu,klikněte na Bayport a jděte do vědecké laboratoře,vidíte,že Iola tu není.Otevřete si mapu,klikněte na Bayport Street a pak jděte nalevo do kavárny/naproti je holičství/Nejprve si promluvte s Chetem. Chlapci ho požádají, aby se s nimi setkal ve vědecké laboratoři,Chet poté odejde. Potom si promluvte s Lily. Chlapci se jí zeptají zda si mohou prohlédnout její medailon.Je tu další puzzle hádanka.Musíte kliknout na správné okvětní lístky.Nejprve klikněte na okvětní lístek vlevo,poté klikněte na okvětní lístek vpravo,opět klikněte na okvětní lístek vlevo,pak klikněte na okvětní lístek nahoře a poté klikněte na tlačítko vpravo.Medailonek je otevřený,vezměte si malý klíč.Promluvte si s Lily znovu o vstupu do zámku.Otevřete si mapu,jděte do Bayport a projděte do vědecké laboratoře.Jděte doprava k pracovnímu stolu.Vidíte,že už je tu Iola.Promluvte s ní,získáte od ní Hit and Run Evidence,to znamená,že Iola prozkoumala zakrvácený hadřík a zjistila krevní skupinu AB .Vyjděte z vědecké laboratoře a jděte do počítačové laboratoře,kde si promluvte s Philem. Získat jeho elastickou ponožku.Otevřete si mapu,klikněte na Spencer Mansion a jděte do lokace West Wing . Jděte kupředu do místnosti,na zemi si vezměte brožuru Ingram azylum. Přečtěte si ji v mobilu,v Journal.Projděte dveřmi nalevo do místnosti,kde jděte k oknu. Podívejte se na zámek u dveří a pak na otevřené horní okno nad dveřmi. Klikněte na otevřené okno nad dveřmi,Joe vyleze na ramena Frankovi. Použijte uříznutý pás/řemen/ z auta na aktivní horní část okna.Odstupte od horního okénka,Joe sleze z ramen Franka.Klikněte na okno vpravo,vidíte visící řemen,na který klikněte.Poté opět klikněte na okno,chlapci projdou do místnosti.Projděte dveřmi nalevo,podívejte se na klíčenku na stěně vlevo.Zkontrolujte otvor na podlaze pod klíčenkou,vidíte tam zapadlý klíč.V inventáři spojte magnet z ledničky/refrigenerator magnet/ a elastickou ponožku,získáte elastickou ponožku s magnetem.Použijte elastickou ponožku s magnetem na klíč v díře,získáte klíč od pokoje č.6.Jděte kupředu a na dveře vpravo použijte na zámek klíč od pokoje č.6.Vstupte do místnosti. Klikněte na postel,tím ji odsunete od zdi.Klikněte na část zdi nalevo. Probouráte se do další místnosti,projděte do ní.Všimněte si prkna na této straně zdi.Klikněte na prkno.Joe ho uchopí na zadní straně. Automaticky projdete do místnosti s postelí,klikněte na vyboulené prkno,tím ho odtrhnete a z otvoru si vezměte Dougalovu schránku.Použijte na ní klíček,který jste získali z Lilina medailonu.Skříňku otevřete.Na otevřenou skříňku dvakrát klikněte levým myšítkem.Přečtěte si Spencerovo doznání a Dougal Sieppův deník v mobilu,v Journalu.Projděte zpátky k Joeovi/chlapci musí být opět spolu/klikněte nahoře na ikonu chlapců a klikněte na spojovací šipku.Tím opět můžete použít mapu,na mapě jděte před Spencerovo panství a  jděte k autu.Otevřete kapotu a použijte kapesní nůž na ventilátorový pás,získáte rozvodový řemen.Nyní v inventáři klikněte dvakrát levým myšítkem na Dougal Puzzle Box.Cílem puzzle je posunovat jednotlivé kousky na krabici tak,abychom jí otevřeli.

Krátká strana: Přesuňte horní polovinu nahoru. Přesuňte spodní polovinu do dolní polohy.

Podélná strana: Přesuňte dolní polovinu do spodní pozice.

Krátká strana: Přesuňte horní polovinu do dolní pozice. Přesuňte spodní polovinu do horní pozice.

Podélná strana: Přesuňte dolů horní polovinu .

Krátká strana: Přesuňte horní polovinu dolů . Přesuňte spodní polovinu  až nahoru.

Podélná strana: Přesuňte dolů spodní polovinu.

Krátká strana: Přesuňte horní polovinu o jednu pozici nahoru. Přesuňte spodní polovinu o jednu pozici dolů.

Podélná strana: Přesuňte dolů horní polovinu.Bingo! Dokázali jste to. V inventáři máte táhlo/elaborate push rod/.Vstupte do domu a jděte k hodinám-pendlovkám.Použijte táhlo na zámek hodin- pendlovek.Je tu další puzzle,jehož smyslem je seřadit ozubená kola tak,aby se hodinový strojek pohyboval.Zde máte obrázek toho,jak jednotlivá ozubená kola umístit.Otevře se vám tajná přihrádka ze které si vezměte desk key.Projděte dveřmi vedle hodin do místnosti.Jděte ke stolu.Použijte klíč na zamčené zásuvky na pravé straně.Vezměte si ze zásuvky klíče od auta a 2 dopisy ohledně právní korespondence. Přečtěte si je v mobilním telefonu,v Journal.Dozvíte se, že Samuelovi dluhopisy nebyly ukradeny, byl to jen pojišťovací podvod.Jděte ven a použijte klíče od auta na odemknutí dveří vozu.Podívejte se do vnitřku auta,najdete tu na sedadle řidiče útržek z New Jersey Turnpike.Zjistíte,že Samuel byl včera v New Yorku .To znamená ,že byl zodpovědný za Richardovu nehodu.Pomocí mapy se přeneste do Bayport,jděte na policejní stanici .Jděte do kanceláře šéfa policejní stanice a o všem si s ním promluvte.Podívejte se na závěrečnou obrázkovou animaci ve které je dopaden Samuel Spencer.Konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Náhledy fotografií ze složky The Hardy Boys-The Hidden Theft

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Na poradí akcií záleží

(Mirka, 14. 1. 2018 9:48)

NA PORADÍ V AKOM VYKONÁVATE S POSTAVAMI AKCIE ZÁLEŽÍ. Ja som sa dostala až na koniec k zámku, kde som už aj prehľadala západné krídlo, našla som listy právnikovi, opravila som hodiny. Potom som zistila, že mi ešte niečo chýba. To bol klúčik z LIlinho medailónu. Chcela som sa vrátiť do mesta, ale NEDOVOLILO MI ODÍSŤ Z LOKÁCIE ZÁMKU. Namiesto toho mi automaticky rozdelilo bratov a keď som klikla na motorku, tak mi povedala, že: There is nothing we can´t do if we work together. Tak som hodinu chodila okolo zámku v dúfaní, že možno som ešte niečo nespravila a že keď to spravím, tak ma pustí na inú lokáciu. Ale nepomohlo. TAKŽE mám 2 rady: 1. VYRIEŠTE HLAVOLAM S MEDAILÓNOM PRED TÝM NEŽ ZAČNETE RIEŠIŤ ZÁPADNÉ KRÍDLO, HODINY A LISTY V ŠUFLÍKU. Inak sa zaseknete v okolí zámku a po týchto akciách už nebudete môcť nikde do mesta odísť. 2. UKLADAJTE SI HRU VŽDY NA NOVÚ POZÍCIU A UKLADAJTE SI JU PRAVIDELNE. Ja som spravila tú chybu, že som jeden save od určitého momentu iba prepisovala, takže keď som sa sekla a chcela som sa vrátiť do najbližšej predchádzajúcej uloženej hry, zistila som že v tom bode som bola ešte len prvýkrát pri budove s hrobom! Takže som sa naštvala a začala všetko od začiatku podľa návodu v presne určenom poradí. Ináč, podobná vec sa mi stala so Sherlock Holmes a prípadom striebornej naušnice. Aj tam som spravila určitú vec skôr než bolo treba , posunula som sa v deji a potom, keď bol potrebný určitý predmet, nemala som ho, lebo už nebolo možné spraviť tú akciu, ktorú som vynechala. Ale už si nepamätám v ktorom bode to bolo a o čo išlo, len viem, že som nevedela dohrať hru. Ináč, zo začiatku sa mi hra Hardy Boys ako hra celkom páčila. Nečakala som od nej, že pôjde o nejaký prevratný dej alebo grafiku, takže po tej stránke som nebola až tak sklamaná, ale dúfala som, že to bude taká oddychovka. BOHUŽIAĽ, ŤAŽKO MOŽE TÁTO HRA SPĹŇAT NAPLNO FUNKCIU ODDYCHOVKY, KEĎ NIEČO NEFUNGUJE AKO MÁ A ZASEKNETE SA. Takže, ukladať často a vždy na novú pozíciu.