James Bond 007 Quantum of Solace

1. 12. 1994

James Bond 007 Quantum of Solace

1.prosince 2008 Autor recenze-Standa Madukas

Bond.James Bond.......Jistě není třeba představovat.Tato věta si v sérii filmových bondovek vydobyla respekt a stejně tak tomu je i s celou sérií.Pojďme si představit hru,která čerpá inspiraci právě z posledních bondovek, s novým představitelem Danielem Craigem.Napsal jsem záměrně slovo čerpá,protože hra nemá s filmem mnoho společného.Tím myslím děj a scénář podle stejné šablony.Hra je čistokrevnou střílečkou,takže zapomeňte na nějaké zběsilé honičky autem.Je to škoda,protože se dalo udělat jistě víc,ale pokud si zpětně promítneme jaké hry s postavou Jamese Bonda na PC jsou, tak Quantum of Solace patří určitě k tomu nejlepšímu.Po instalaci si musíte vytvořit profil a pak už se vám objeví na monitoru první hezká animace a jdeme tvrdě na věc.Grafika je opravdu parádní,vše je hodně syté a barevné.Třeba Benátky vypadají opravdu nádherně a kdo z vás tam byl ,tak si určitě rád připomene notoricky známá místa.Druhá věc která se povedla je hudba, stejně tak zvuky.Excelentní filmový soundtrack hře dodává hodně kvalitní parametry.Dabingu se nedá také nic vytknout,jednotlivé hlasy promlouvají hlasy hrdinů filmového plátna v čele s Danielem Craigem.Další dobrou zprávou je skvělé ovládání,pokud hrajete na klávesnici tak si můžete vše nakonfigurovat jak to vyhovuje vám.Hra využívá enginu z Call of Duty 4 a i proto je na co se koukat.Vše se plynule hýbe,optimalizace je provedena na jedničku.Zbraní je ve hře tak akorát,nejraději jsem používal samopaly s optikou.Nepřítel byl hned zranitelnější.AI nepřátel je na vysoké úrovni.Hodně se kryjí,využívají momentu překvapení k útoku a dokáží i kooperovat mezi sebou.Přesto si myslím ,že je ve hře zbytečně moc skriptů a proto jsou některé pasáže hry otravné,protože se vám stále objevují další a další nepřátelé z jednoho místa.Jednotlivé mise jsou celkem různorodé,takže si vyzkoušíte boj v zámecké zahradě,kanalizační stoce,v přístavu nebo ve městě.Protože Quantum of Solace je opravdu ryzí střílečkou ,nečekejte nějaké alternativní cesty a nebo RPG prvky.Hra je těžce lineární,ale to vůbec nevadí.Zabloudit nemůžete,takže nepotřebujete žádný návod nebo nápovědu.Pokud si ke hře sednete o víkendu, tak hru v pohodě za dva dny dohrajete.Nějaké extremní zákysy totiž nehrozí.Můžete si vybrat ze tří možností obtížnosti,je na vašich schopnostech na co si troufnete.Ač jsou Bondovky prošpikované hi-tech špičkovou technologií, tak ve hře nic takového nečekejte.Je to škoda,že na to autoři rezignovali,bylo by to jistě příjemné zpestření hry.Quantum of Solace je dobrou střílečkou, která vás určitě pobaví.Dávám 70%

Recenze

Náhledy fotografií ze složky James Bond 007 Quantum of Solace