Zombie Shooter

10. 5. 1978

Zombie Shooter

10.1.2009 Autor recenze -Standa Madukas

Hra z roku 2008

Jsou hry,které nemám rád už jen z pohledu kamery.Izometrický /ptačí/pohled shora mi příliš nesedí.Jsou však hry,kde mi to nevadí a Zombie Shooter je jednou z nich.Pokud máte rádi čistokrevné střílečky ve kterých se na vás valí stovky nepřátel tak tuhle hru si opravdu užijete.Už prvním milým překvapením je,že hra, ač má pouhopouhých 50MB má velmi povedenou grafiku.Lokace jsou vyvedeny velmi kvalitně a jednotlivé koridory jsou zpracovány na jedničku.Stejně tak pohyb postav,včetně vaší je kvalitní,takže si hru opravdu vychutnáte i po grafické stránce.O co ve hře jde?Lidská rasa stojí před vyhubením,je v obrovském nebezpečí.Vědci v průmyslovém laboratorním komplexu nedokázali zastavit hrozné zombie a nakonec se stali zombíky také.Dostanete se do oblasti plné zmutovaných zombie.Vaším úkolem je vyčistit celý výzkumný komplex.Nejprve se oťukáte se slabšími kusy a postupně poznáte silnější a větší potvory s různými mutacemi.Využijete 10 zbraní,které si budete postupně kupovat za peníze které najdete ve hře.Stejně tak je tu možnost vylepšovat vaší postavu,což je nezbytný předpoklad k tomu,abyste byli schopni zvládnout zástupy nepřátel.Pokusíte se přijít na to co způsobilo tak velkou katastrofu.Čeká vás velký boj ve dvou herních režimech.Hra je výzvou pro opravdové pařmeny.Potoky krve se valí z nepřátel a chodby jsou za chvilku vymalovány krví nepřátel.Je to velmi působivé.Abych jen nechválil.Zamrzí záseky v rozích,kde se o něco zachytnete a můžete hrát level od začátku,protože už se od toho místa neodlepíte.Je to velmi nepříjemné ,protože mise nejsou jednoduché a obtížnost prudce stoupá v závislosti na tom jak se ve hře objevují nová monstra.Klávesou F si můžete zapnout baterku a nebo si přepnout pohled na zelené infra vidění.Hra je stejného typu jako je Harbinger nebo Restricted Area.Ovládání je velmi jednoduché ,použijete jen směrové klávesy a myš.Gamesa je to velmi chytlavá a ač jsem to nečekal tak jsem u ní vydržel sedět až do závěrečných titulků.Bavilo mě to a 70% si to určitě zaslouží.

Náhledy fotografií ze složky Zombie Shooter